Eesti uudised

AKADEEMIK VASARA MINILOENG: kuidas end veenda, et MMS pole ravim

Rainer Kerge, 4. august 2018, 00:01

182 KOMMENTAARI

t
Tallinn/ 21. detsember 2018, 10:50
Veenda pole vaja kedagi. Mu tuttaval oli aastaid põletik, mis takistas normaalset elamist. Pidevalt antibiootikumid, ei aidanud miski. Väga tuntud arst ravis, korra saiterveks ja siis jälle tuli põletik, see kestis aastaid. Lõpuks loobus ravist, sest eluaegse koguse antibiootikumide manustamine jätab jäle. Ja ent näe, proovis MMSi. Sai terveks, põletik kadunud. Arsti see ei huvitanud, kuna tervenemine toimus väljaspool tablette. Kujutate ette, millises nõiajahi keskaegses ajastus me elame?
h
heh/ 9. august 2018, 23:35
Akadeemik ajab ise udu. Raske on ette kujutada, millistel tingimustel võiksid terapeutiliselt kasutatavad väikesed kloordioksiidi kogused põhjustada isegi midagi ligilähedast methemoglobineemiale. Tüüpilises ühekordselt tarbitavas terapeutilises annuses on suurusjärgus 10 mg ehk 10/67=0.15 mmol ClO2. Kui nüüd arvestada, et täisksvanud inimese kehas on hemoglobiini umbes 0.015 mooli, siis isegi ideaalsetes tingimustes, kui kogu ClO2 reageeriks hemoglobiiniga, kaotaks hapniku transportimise võime ainult 1 100-st hemoglobiinimolekulist.
k
kuidas/ 7. august 2018, 12:40
see Lible lause oligi: ...ei meeldi ühelegi sunnikule kui talle tõtt räägitakse aga valeta, siis oled õige mees. Torusiili joojad on sellised usklikud, neid ei saagi ümber veenda. Kui ehk endal krõks käib. Aga lapsed võiks sellest asjast küll kõrvale jätta. Lapsed lihtsalt usuvad oma vanemaid ja see pole aus asi.
j
Janika/ 7. august 2018, 11:19
MMS-i harrastajad moodustavad omapärase ususekti. Nagu ususektile kohane, ei ole neile vaja tõendusi, nad usuvad ikka. Nende usk on sama kindel kui araablase oma, et Allah on Jumal ja ei ole teisi jumalaid tema kõrval. Nii et nende usku ei kõiguta isegi surm, ainuke probleem on kuidas uusi jüngreid värvata, sest neid tuleb leida (veel) uskmatute seast. Kuna tegu on usuprobleemiga, pole suuremat mõtet kõiksugu arstide ja professorite sõnavõttudel - neid lihtsalt ei usuta.
e
evolutsioon/ 7. august 2018, 09:20
Rumalad lihtsalt lahkuvad ajapikku aga targemad ei tegele selliste jamadega. Las nad olla ega sellistele inimestele midagi enam selgeks ei teegi.
a
Aga tegelikult?/ 7. august 2018, 07:33
Akadeemik Eero Vasar on ehtne astroturfar, vaadake ja mõelge!
Astroturf and manipulation of media messages | Sharyl Attkisson | TEDxUniversityofNevada:
https://www.youtube.com/watch?v=-bYAQ-ZZtEU&app=desktop
l
lollidele/ 6. august 2018, 13:28
vaba valik, kes tahab see tarbib, samuti need amwayd ja gnld ja muud kiidetud käest kätte asjad, mis on hirmkallid ja teadmata, millest tehtud, aga müüjad oskavad ilusat juttu ajada
ü
üllatus, üllatus!/ 5. august 2018, 23:49
Kõike väidetut võiks kasutada ka orgaanilise mürgi -etanooli kohta! Kibe, ajab oksele jne. Siiski tarvitatakse alkoholi legaalselt, ohtralt ja ka ravimina. Ja tal on teatud juhtudel tõestatud ravieffekt! Ehk on sarnane olukord ka MMS-ga või saame me kindlalt võita, et MMS-i tarvitajad on rumalamad, kui etanooli tarvitajad?

m
MMs-ga/ 5. august 2018, 21:55
desifintseeritakse laudas lehmade udaraid enne lüpsi. Müüakse ju 10 l kanistritega. juba aastaid kui mitte aastakümneid. Eriväelased ja muud metisikus looduses kspeditisoonildel käiad on kasutanud natriumkloritit samuti väga kaua . et suvalisest lombi veest joogikõlbulik vesi teha. Suurlinnade veepuhastusjaamad töötavad sellega üle poole sajandi. Sama koostisega suuloputusvett müüakse aastakümneid?
Mis jura siin aetakse, et MMS on surmavalt ohtlik? Akvaariutmite desifintseerimiseks saad osta seda isegi ali ekspressist 3kg kaupa? Ki kalad peale seda elus on seal, milles küssa?
Täiesti loll jama ju, et kole mürgine ja eluothltik? Õieti kasutatuna täiesti ok asi.
Siimn on ikka kellegi karvane käsi mängus, et nii suurt lärmi lüüakse. Ju siis liiga tõhus ja odab asi inimestele, mis viib ravimitööstuselöt rahad, kas pole mitte? OHtlik see ju pole, jeegi pole sellesse surnud, pole ju ühtki surmajuhtumit teada? Ja MMS toime avastas ju arst, kes dzhunglis naatriumkloritiga vett puhastades lisas sinna hapet protsessi kiirendamiseks (muyidu tuleb 8h oodata,ennem kui vett juua saab), mille peale malaariahaiged 4h-ga terveks said. Sellest läksi lahe kogu selle asja uurimine.
l
lisame lõppu MSMi video/ 5. august 2018, 20:33
https:// www.youtube.com/watch?v=gptFdnioDNA
b
Brita/ 5. august 2018, 16:46
natuke piinlik on lugeda neid inetuid ütlemisi akadeemiku aadressil . . . ja siis ? mis üldse puutub akadeemiline haridus inimese välimusse ? see ongi ju - AKADEEMILINE . ta ei peagi olema atleet. ja mehel juba väärikas vanus ka . . . et kui oled tark - kuid mitte sirge nagu pulk - siis ei tohi üldse sõnagi võtta ? ärgem muutugem labasteks. jäägem inimesteks. ja olgem rahul. et na palju ullikesi meie keskel elab. las joovad ! saabki saastast vabaks ! ainus - et miks need joojad nii leili lähevad iga kord ? mispärast ? kui nad sellesse nii usuvad. siis see usk ju peaks nad maha rahustama. aga ei ! ikka igakord selline tagajalgel mäss et anna olla . siis ikka nad ka ise pole kindlad oma klooris ? :=D
t
ta on/ 5. august 2018, 22:00
kõigest akadeemik, kes ise pole kordagi MMS proovinud, ja tegeleb teoreetilise padaga, mille eeest talle ka korralikult makstakse. Kui jääb vähki ja kõll siis tekib hirmus kiire soov MMs proovida. Millegi pärast... Eriti kui on oma kiiritusravi ja keemiaravi kätte saanud ning ikkagi sent surmale võlgu.... JA arstid laiutavad käsi. See on päris tore tunne, kas pole mitte?
t
to ta on/ 6. august 2018, 10:56
KÕIGEST AKADEEMIK??! Sul pole aimugi ilmselt, millest sa räägid. Ja mis sa sajatad nagu mingi mustlasmutt, saa inimeseks.
h
Hm/ 5. august 2018, 16:28
Jooge endale igasugust mürki sisse, aga ravige oma kulude ja kirjadega. Maksumaksja ei pea kinnimaksma Samas, kui nii lihtne seletus üle jõu käib, mis siis tahta...
a
Alustaks/ 5. august 2018, 16:24
Sellest, et teeks oma ainevahetuse korda, pikemas perspektiivis selline keha koostis nagu härral toob kindlasti tervise probleeme... Siis võiks uurida nn ravimite kohta veidi põhjalikumalt, kuidas need mõjutavad keha loomulikku iseparanemisvõimet , mikrobioomi jne.. Meie apteegid kubisevad myrkidest, mida naiivsed lollikesed igal aastal miljonite eest sisse söövad, aga miks selle koha pealt on akadeemiku härrad vait nagu kuldid rukkis?
h
Hm/ 5. august 2018, 19:29
Ei ole ju vait, loe veel korra artiklit.
e
ei midagi keerulist/ 5. august 2018, 12:08
pole vaja kumbagi.Raviks piisab lihtne allikavesi.Sellega tuleb rääkida,sest sõnad muudavad vee struktuuri-.Tuleb rääkida seda,mida peab vesi sinu organismis ravima,ning seda ta teebki.Seda meetodit laiadele massidele ei reklaamita,küll aga eriteenistuste töötajatele on sellised loengud.Kõik on võrgus saadaval,kui keeli oskate.
j
jah/ 5. august 2018, 14:46
see on see kuuekandiline vesi. koputad klaasi alla ka, enne kui jooma hakkad?
o
omo/ 5. august 2018, 23:57
Paraku ükski teaduslik uuring pole tuvastanud, et vee molekulaarstruktuuri sõnadega mõjutada oleks võimalik. Miks mõelda sellist jama välja? Kui natukenegi süveneda ja selle asja peale mõelda, lööb loogika ju kohe häirekella.
Teaduspärast on rääkimine, kuulmine ja info tõlgendamine tegevused, mille jaoks on tarvilik terve komplekt erinevaid organeid. Vesi on lihtsalt molekul, millel puudub igasugune teadmine sinust, sõnadest, haigustest, jne.
k
kui inimesed saavad terveks / 5. august 2018, 10:16
viimase staadiumi vähist, mille ees (ravimifirmade ajupestud) tavamiditsiin käed üles tõstab ja saadab koju surema, sellega ongi asi selge. Faktid räägivad enda eest. Aga antud loo pealkiri sisaldab endas juba selget ajupesu faktorit: "kuidas veenda...". Mida seal veenda - kui asi toimib, siis ta toimib kõigile, usud või mitte. Sest algul inimene proovib, kuna ta ei tea ja ei usu, et kontrollida, kas toimib. "Uskuma" hakkavad siis, kui näevad reaalseid tulemusi, et toimib. Siin pole midagit veenda.
x
xMees/ 5. august 2018, 10:54
Kloordioksiid on ülitugev oksüdeerija. Inimese kehamaterjal on keskise tugevusega redutseerija (põleb hapniku keskkonnas). Sestap on kloordioksiidil rakke (sealhulgas vererakke) hävitav toime (nagu ka akadeemik kirjutab). Kui nüüd mingil põhjusel osutub, et vähirakud on tingituna geenimuutusest (mistõttu nad kontrollimatult paljunevad) nõrgema vastupanuvõimega kui terved rakud, siis hävitabki kloordioksiid eelkõige neid ja inimene võibki terveneda viimase staadiumi välist. Keemiaravi põhineb samal asjal. Huvitab oleks proovida ka teisi ülitugevaid oksüdeerijaid.
i
5. august 2018, 11:24
inimene ongi üks suur mendelejevi tabel. pidevalt toimub mingi rektsioon kusagil. kui selles tabelis mingi asi paigast ära läheb, siis on jama käes. ja tulebki võtta mingit teist keemilist ühendit, mis asjad jälle paika lükkab. lihtne. me reageerime iga päev millelegil
k
kalev/ 5. august 2018, 01:43
mmsi tarbijatele tuleks seada teatud yhiskondlikud piirangud, nt pangalaenu keeld (OK, sms laenu las võtavad, see nagunii teatud tyypi inimestele). Pangalaenu keeld, sest suureneb risk, et nendest pole pangalaenu tagasimaksjat, riskigrupp, kärvavad enne maha. Aga jah, keemiaalaste fundamentaalteadmistega ja argumenteeritud faktidega pole nendega mõtet diskuteerida. Teaduslik mõtteviis ja faktid pole nende jaoks. Ma arvan, et neile võiks Darwini auhinna anda:)

m
Maamiis/ 4. august 2018, 23:03
Miks see artikkel tasoline ei ole? Võiks olla küll.
S
./ 4. august 2018, 17:54
See on kadeda inimese jutt.
Vaadake ise, kui šarmikas, "tark" ja heas vormis on Võrno tänu MMS tarbimisele.
Lausa imetlemisväärne...
s
"tark"/ 4. august 2018, 18:40
see oli küll terane tähelepanek, et see mees on just nimelt "tark"- ikkagi riigikogu liige ja telemolu!
n
nii võtame siis selle asja kokku/ 4. august 2018, 17:32
mms-s ei ravi vaid tapab.
need, kes väidavad, et on abi saanud, need on suure eneseusuga, ning võivad ükskõik mida juua ja tervis tuleks.
aga, kui neil on nii suur eneseusk, et mõtlevad ennast terveks. siis on see eneseusk ka nii suur, et nad suudavad mõelda, et see mms neile midagi ei tee ja ei teegi ju.
sest väga suur osa on usul. ja seda ma usun
seega... mms teeb terveks-kui sa usud ja sa ei saa tervise kahjustusi, kui sa usud.
nii, et ei mingit probleemi.
asi millest ma aru ei saa.
miks need mms-i vastased nii leilis on?
j
4. august 2018, 21:05
Joo kohe emme ja issi eest ka ja mida rohkem jood seda kõvem mees oled.
2
21-05-le/ 4. august 2018, 21:25
Ja milliseid sinu õigusi ma rikun, kui ma ka jooks?
o
omo/ 6. august 2018, 00:49
"miks need mms-i vastased nii leilis on?" Sind ei aja vihale, et nõrgemaid pettuse teel ära kasutatakse?
r
Rott/ 4. august 2018, 17:00
Akadeemik võiks fluoriidi kohta ka valgust jagada. Seda rotimürki manustame kontrollimata kogustes iga jumala päev.
k
Kas keegi on / 4. august 2018, 16:03
kurkumi proovinud? Maitseta, lõhnata, soovitatav toidulisa. Kuid ei tohi üledoseerida. Usun, et paljud saaksid just sellest naturaalsest taimest abi.
i
4. august 2018, 17:33
ikka olen proovinud. väga tugeva maitse ja lõhnaga.
p
püsitarbija/ 4. august 2018, 21:11
Kurkum lõhnab ja maitseb mõrkjalt, aga surub põletikke alla, ainult lisada tuleb musta pipart, see aitab kurkumiini mõju tugevdada.
m
minagi / 4. august 2018, 22:11
läksin reklaami õnge ja tellisin kurkum- piperiiniga kapsleid. Peale paarinädalast tarbimist hakkas sapp nii haiget tegema.et mõtlesin juba kiirabi kutsumisele!
p
püsitarbija/ 7. august 2018, 11:07
Sapp võib reageerida küll sellisele mõrkjale kraamile, aga tavaliselt peale n2 tegemist probleem kaob.
l
liisu/ 5. august 2018, 09:34
kurkum ei ole mõeldud pidevaks tarbimiseks, kui kaks nädalat võtta siis 2 nädalat vahet ja kord poolaastas neerude puhastus hirsiveega, 10 päeva jooksul juua eelmisel õhtul 2l veega likku pandud 250g hirsi vett,sest kurkumi kõrvalmõju on sapi-ja neerukivide tekke soodustamine
kuid kurkum ol väga tugev põletikuravim artriidi haigetele, vähendab alzhaimeri ohtu, puhastab ja tugevdab veresooni ning väga tõhusalt alandab vererõhku
o
OK/ 4. august 2018, 15:46
Las siis ajakirjanikuleiba teeniv Võrno teeb saate MMS-i tootmisest. Käib kaameraga tehases, tutvub tooraine varumisega jne. Äsja toimus meil talude päev kus tuhanded inimesed käisid vaatamas kuidas tuleb toit meie lauale. Kui talunik asuks müüma "imettegevat" kartulit siis huvitaks ju kõiki kuidas nimetatud toode sünnib? Kõikidel toodetel kauplustes on märgitud tootja ja päritolu on alati tuvastatav.
Miks "imettegev mineraal" salajas sünnib? Sest omahind on alla 100€ TONN!
m
4. august 2018, 17:34
mina näiteks ei tea, kuidas kalapulgad minu lauale tulevad. mina ei tea, millest makrat tehakse. mina ei tea kuidas fanta ja coca sünnivad.
oi neid asju on väga palju, mille päritolust me midagi ei tea. sinu jaoks on ainus tundmatu asi mms?? hämmastav.
t
T.Rex/ 4. august 2018, 19:27
Aga oma viga. Kalapulkadest ja Makrast on saated tehtud. Võib-olla ka ERR-i arhiivist leitavad. Fana ja Coca tegemisest saab ka ilmselt palju tõest informatsiooni teada, kui viitsid otsida.
e
4. august 2018, 19:35
ei taha otsida. tahaks kohe teada.
mms-iga võid ka otsida. aga vist ei viitsi.
seega mugavam on õhtulehe kommentaariumis soigumas käia.
k
kas sa tead/ 5. august 2018, 10:18
kuidas coca colat tehakse? KAs tead, kuidas vaktsiine tehakse (firma saladus ju)? Kas tead, kudias piimakmombinaadis piima töödeldakse? Ja kui tahaksid tead,a kas arvad, et seda sulle öeldakse?
Oled sa ikka täie mõistuse juures?
o
oh heldene aeg/ 4. august 2018, 13:41
Selline rasvunud jõmmkärakas tuleb loengut pidama tervise teemadel?
a
Aaptekist tablette ei osta!/ 4. august 2018, 13:10
Just võtsin Mms i ! Väga mõnus maitse,olen harjunud ja meeldib!Ravimeid aaptekist ei tarvita st ei osta/ kibe,mõru st. MÜRGINE!
m
me too/ 4. august 2018, 15:49
ei osta apteegist ega tarvita ka mms-i, kuigi olen penskar.
l
Lol/ 4. august 2018, 21:35
Kirjaoskus on ka kloori joomisega kadunud?

j
Jan/ 4. august 2018, 12:47
Need, kellele see artikkel suunatud on, ei saa ju mitte midagi aru.
Seepärast ongi ullikesi nii lihtne veenda ostma mingit täiesti mõttetut toodet hingehinnaga - nad lihtsalt usuvad kõike, mida ekraanil loevad.
s
shirashikkur/ 4. august 2018, 13:43
Kas vaevud ehk täpsustama, millisest "hingehinnaga" tootest räägid?
s
4. august 2018, 13:57
sa oled ehe näida ininmesest, kes ei tea üldse millest ta räägib.
m
miks/ 4. august 2018, 12:45
On siis see "mürk" apteegis silmatilkade ja muu kraami sees?
t
to miks/ 4. august 2018, 13:36
kuule, seal on seda segatud ja doseeritud vajalikul moel, mitte et mingi soolapuhuja annab sulle juhise, et joo seda ja kõik saab korda. kui rumaI sa olla võid?
s
shirashikkur/ 4. august 2018, 13:44
Miks sa arvad, et MMS-i ravieesmärkidel tarbijad ei sega ja doseeri seda vajalikul moel?
t
to miks, sa troll/ 4. august 2018, 16:55
Sa nagu teaks, aga tegelikult ei tea sa mitte muhvigi!
t
to shirashikkur / 6. august 2018, 01:00
Esiteks ei teeni MMS ravieesmärke. Teiseks, kuna paljudel tekitab MMS'i tarvitamine mürgistusnähtusi. Kolmandaks, küsimus ka sulle? Miks sa arvad, et keegi kes pettuse teel rikastuda üritab, hoolib piisavalt, et enda "tootele" mingit vettpidavat ja tõestatud manustamisjuhendit koostada?
k
Kulp/ 4. august 2018, 12:31
Uskumatu möll selle MMS-i vastu. Asjad ei ole ikka õiged ja see saab üha rohkem selgeks. Usun, et teatud puhkudel see MMS tõesti aitab ja on olemas ka reaalsed faktid. See, et mingi aine vastu korraldatakse selline rünnak, ainult kinnitab, et asi töötab.
k
kahjuks/ 4. august 2018, 13:11
mõistuse puudumise vastu ei aita, kuigi väidetakse, et aitab iga häda vastu :).
t
to kulp/ 4. august 2018, 13:37
aga jumala pärast, lurista sisse kuidas jaksad, mis meil selllest, aga LASTELE EI TOHI ANDA! lapsed pole süüdi, kui neil on rumaIad vanemad.
f
Faktid?/ 4. august 2018, 13:48
See, et keegi räägib tervenemisest, ei ole fakt. Kogu selle teema käsitluse juures pole olnud mitte ühtegi tõendatud fakti. Tõendatud fakt on see, kui arst kinnitab diagnoosi, inimene keeldub tavaravist ja tarbib ainult "imeravimit", siis paraneb ja arst kinnitab, et haigus on tõesti läinud. Inimesed võivad endale ise igasuguseid diagnoose panna ja siis nendest imeväel paraneda.
i
4. august 2018, 12:29
Igatahes minu küüneseen on Mms ga kadunud! Arsti antud retseptiravimit ei ostnud välja! Aitäh- MMS!!
m
minu/ 4. august 2018, 13:12
küüneseen on ka kadunud ilma mms-ita, aitas arstirohi.
m
4. august 2018, 12:27
Miks inimesi vaevab MMs? Kasutavad need, kes tahavad ja kellele ei meeldi olgu vait!Igas lehes artikklid? Midagi on väga mäda!!!Nõgene, teed nõrka tööd!
k
kui ise/ 4. august 2018, 13:12
tarvitavad, tarvitagu, aga ärgu andku lastele.
j
Jüri/ 4. august 2018, 12:26
Tellitud artikkel AKADEEMIKULT!!! :D
Ma arvan, et see akadeemik teab suurepäraselt (või kui ei, siis saaks selle endale kiirelt selgeks teha), mis on naatriumklorit ja mis on naatriumkloraat ja nende vahehet - naatriumkloriti happega reageerimisel tekib ClO2- (ioon) ja naatriumkloraadi reageerimisel ClO2.
ClO2- (iooniline kloordioksiid) - stabiliseeritud, hädavajalik element, raviv.
ClO2 (kloordioksiid) on ebastabiilne/destruktiivne (hävitav/purustav), mürgine, okseleajav, vältida iga hinna eest.
St tuleb kasutada suht puhast naatriumkloritit (tavaline 80% puhtus), kus ei sisalduks mingil juhul naatriumkloraati - see oht on olemas.
Ja jutt,et "Uuringutega on tehtud kindlaks, et MMSi tarvitamine viib punaliblede hulga ja hemoglobiini taseme languseni." on küll ilmselt AKADEEMIKU enda mõte, mille kohta ta muidugi uuringuid pole teinud ja näinud? :D
a
aga mina/ 4. august 2018, 13:13
pole sind näinud, järelikult pole sind olemas.
k
Kala/ 4. august 2018, 13:58
Sa pole keemiat ilmselt koolis õppinud, sest siis sa teaksid, et anorgaaniliste reaktsioonide tulem ei ole kunagi tavaliselt 100liselt soovitud saadus vaid hoopis saaduste segu, kus happe-aluse tasakaalu, temperatuuri või rõhu manipulatsioonidega on võimalik suunata reaktsiooni meile soovitud suunas. Seega saad MMS manustamisel sa nii mürki kui nn "kasulikku" ja inimese mao pH või ensüümaktiivsus määrab lõpuks mida ja kuidas sa rohkem saad. Kindlasti, ei ole see nii lihtne nagu sa kirjutad siin. Võib ainult oletada, et selle segu joomisel on sul lõpuks sissejoodavas lahuses kindlasti kloordioksiidi kui kloriidioone, aga mingil määral ka puhast kloori, hüpokloorishapet, kloraatioone. Head isu.
t
tere mõistus/ 5. august 2018, 10:23
55 aastat on selle mms-ga joogivett terves lääne maailmas puhastatud - kust see protsess siis nii hirmus ebastabiilne ja ohtlik peaks olema? ligi 10 patentigi asjale võietud. Aastakümneid on hambaarstid kasutanud MMs peal tehtud desinfitseerimisvahendiisd, suuloputusvett on toodetud ka aastakümneid. JA nüüd järsku surmavalt ohtlik?
Mis jama te ajate siin? Kogu see MMS-i vastane kampaania on ju sulaselge ravimitööstuse trollivabrik.
k
Kala/ 5. august 2018, 12:57
Millega sa siin võrdled: joogivee puhastamisprotsessi -(ei puutu kuidagi asjasse-väga head tehnoloogiad on kasutusel); hambaarstide desolahuseid, suuloputuslahuseid - (need on ju naha ja limaskesta desinfektandid - ei puutu samuti asjasse). Aga kui inimesele anda naatriumkloriti lahus - las aga ise lahendab ja manustab sh ka lastele ja lausa imikutele - siis vaat siin on küll ohuolukord - sest väita, et sellises lahuses on ainult kasulikud ühendid ja oksendamine ja kõhulahtisus on lausa üks oodatava toime sümptomitest - siis see on vale. Mina võtan seda rahulikult - rahvastikku on nagunii liiga palju, ilmselgelt on teatud osa sellest õppimisvõimetu ning puuduvad ka analüüsivõimed (kuidas seda ravimitööstuse mustamist ja MMS taevani kiitmist ikka võtta võtta - MMS on äärmiselt odavast toorainest valmistatav - aga ega teda ju tasuta jagata - keegi rikastub kuskil ka selle tootmisega ju - terviseuuringute kulud tal aga puuduvad, nii et 90% puhas kasum!), st et see osa elanikkonnast võib seda ka siis rahulikult manustada - ehk mõikabki pisut. Kui aga nad ära kaovad pole ka hullu.
k
Kulibin/ 7. august 2018, 08:58
Jüri, võta anorgaanilise keemia õpik uuesti ette ja uuri, mis on disproportsioneerimine, eriti ClO-ühendite puhul.
m
maitia/ 4. august 2018, 11:54
mul ei tee südant pahaks võtan lonksu hommikul siis peab vist nädala portsu korraga võtma
j
joodik/ 4. august 2018, 13:14
ka võtab viina ämbrite kaupa ja ei tee südat pahaks.
l
loomulikult on see mürk/ 4. august 2018, 11:49
ükski normaalne inimene ei võta mms-i, see on selge, ainult totakad.
aga samas rasvunud dotsent pole küll see inimene, kes peaks seda rahvale siin rääkima. pole suutnud ise oma kehagi korras hoida.
samuti on võrno ikka hakkama saanud erakordse siqadusega, tänu temale nüüd nii mõnigi leiab, et mms on imeravim. et sulle karma tasuks selle eest, võrno. lisaks selle eest, et oled reklaaminud nümfomaani, kes nüüd koolis lastele nilbusi rääkimas käib.
a
Aga/ 4. august 2018, 12:27
mis tasemel teie aju on? Ehk te ei peaks üldse sõna võtma siin, kui rasvunud inimesed ei tohiks teie meelest seespidiselt tarvitatavatest asjadest või basseinipuhastusvahenditest ja pleegitajatest rääkida?

ö
Öifrosiine/ 4. august 2018, 11:42
Kloordioksiid on küll hea aine, ükskord proovisin, kõik mured kadusid ja tervis läks heaks, kui välja arvata pisuke oksendamine, Aga kas keegi on manustanud dikloortrioksiidi? Tõeline muinasjutt - isegi rahamure kadus, kui seda võtsin! Kõige kroon on muidugi dikloorpentoksiid, mis aitab absoluutselt kõigi haiguste vastu ja teeb meeleolu alati suurepäraseks ning sellega saab ka põrandat oksüdeerida, aga ärge seda laialt reklaamige, sest et ma tahan sellele patendi võtta. See on ainete aine!
v
Variandid/ 4. august 2018, 11:26
Kas parem on tunda MMSi kõrvalmõjusid või olla jäetud kinni kompuutertomograafi torusse? Selles asi ongi, et inimesed ei saa enam arstidelt abi. Keegi ei alusta MMS-st, vaid see on viimane õlekõrs, mille järele haaratakse pärast mõttetult arstide vahet joostud aastaid ...
t
to variandid/ 4. august 2018, 11:46
et sinu loogika järgi siis kui arstidelt abi ei saa, tasub end pisitasa täitsa ära mürgitada? tundud tegija :D
p
Puust ja punaseks/ 4. august 2018, 12:10
Inimene tunneb, et tal on midagi viga. Läheb arsti juurde. Heal juhul ei tehta eriti midagi ja jooksutatakse niisama, halvemal juhul lisandub veel mõni muu jama. Läheb koju ja hakkab mõtlema (googeldama), jõuab MMSi või millegi muuni. Ja siis on järsku tohutu jama. Kuidas seda ära hoida? On ainult üks võimalus - viia arstiabi kvalteetsele tasandile. Ei tule ju parandatud hambaga koju ega mõtle, et äkki lisaks plommi kõrvale igaks juhuks ka veidi MMSi...
g
Ganoz/ 5. august 2018, 07:50
Mõtlemise ja googeldamise pidamine sünonüümideks on ekslik. Mõtlemiseks on vaja baasteadmisi, mille põhjal edasi mõelda - antud kontekstis teadmisi inimese ehitusest ja funktsioneerimisest, (bio)keemiast jne. Vana ütlus - "garbage in, garbage out" kehtib ka siin: kui eelteadmised on vigased, on ka järeldused vigased. Googeldamiseks eelteadmisi ei vajata, järelduste kvaliteedikontroll puudub.
t
tüütu/ 4. august 2018, 11:17
mmsi pole ravimina reklaamitudki, mida te soiute. oksendavad need, kes liiga palju korraga võtavad.
m
milleks/ 4. august 2018, 11:25
a
ah soo/ 4. august 2018, 11:47
et natuke mürki igas päevas toob surma kiiremini kohale? kle, totakas, joo ise seda palju soovid, aga JÄTA LAPSED JA LOOMAD RAHULE!
t
to ah soo/ 5. august 2018, 02:43
mida sa sonid, imbe.tsill? sina tarbi mis iganes sodi soovid, aga ära pane segast.
k
kõik ravivad ained/ 5. august 2018, 10:27
eranditult ongi mürgid. KAs teate? Ainult õiges koguses. Sells ongi kogu konks. Nii ravimtaimed, mida astatuhendeid on kasutatud ja ikka toimivad inimese heaks, samuti arstirohtude toimeained. Küsimus on koguses ja kasutuses.
Isegi tavlaisest joogiveest on võimalik end surnuks juua , kui peale pikka joomata oelkut n'ieks üle 3-5 liitrit sisse kaanida. Söögisoolast rääkimata, teatud tingimustel võib teatud kogus tappev olla.
n
nhh/ 4. august 2018, 10:58
mis on MMSi populaarsuse taga??
loomulikult see, et tänapäeva ravimeditsiin on veelgi hullem kui ülalkirjeldatud MMS
kes viitsib tehke väike katse - suur osa tablettidest on kaetud valge E171 titaandioksiidiga, kui uurida E järgi siis on kahjutu toiduvärv kui aga trükkida titaandioksiid ehk Ti2O ja kõrvaltoimed siis selgub, et on närve kahjustav laevärv
nii palju siis usaldusest
a
Aga siin ongi nüüd vaks vahet/ 4. august 2018, 11:09
Kas me võtame sisse midagi, mille eest ravimitööstuse magnaadid ei saa sentigi. Või võtame midagi sellist sisse, kus raha voolab magnaatide taskusse.
Ja kui raha nende taskust mööda voolab, siis on kõvasti vastulauseid. Kui nende taskusse raha kukub, siis kiidame taevani ja paneme apteeki müügile ja iga arst peab ka seda soovitama.
Nii lihtne see ongi.
i
irw/ 4. august 2018, 12:11
et võtame või sisse mürki, peaasi, et ravimitööstuse magnaadid ei saaks sentigi :D et saaks muud soolapuhujad, kes sulle seda mürki müüvad :D oled ikka loogik.
i
irwajale/ 4. august 2018, 12:29
või võtame sisse mürki, millest ravimimagnaadid saavad väga suure raha. lugesid ikka, et ka nimetatud aine on mürk.
a
Aga/ 4. august 2018, 16:40
Alkoholi tootjate rikastamise vastu pole paljudel mitte midagi.See on ka suur äri
t
4. august 2018, 13:17
titaandioksiid ei ole mürgine.
p
päris loll oled ikka/ 4. august 2018, 14:03
ei ole jah mürgine. hakka tarbima siis.
h
4. august 2018, 14:04
t
T.Rex/ 4. august 2018, 19:40
TiO2 on E-aine ja juba see näitab, et põhimõtteliselt ei ole ta mürgine. Aga erinevalt ainetest, millel on hiljem leitud või kahtlustatud kahjulikke toimeid, TiO2 seedetraktis ei reageeri ja väljub samal kujul organismile mingit mõju avaldamata.
h
halleluuja/ 4. august 2018, 10:45
jälle kiidulaul mms-le tehtud. issand, kuidas ajakirjandus küll jõuab rauda tules hoida.
ma arvan,et mingi 1000 inimest tuleb nüüd jälle juurde, kes seda asja proovida tahavad.
k
4. august 2018, 10:51
Kiidulaul? Kas sa lugesid ka artiklit? Isegi pealkirjast ei suuda aru saada?
i
4. august 2018, 10:59
ikka kiidulaul. kui ühte asja nii palju materdatakse ja tulemusi ainult usuga põhjendatakse, siis on midagi valesti. inimesed saavad viimasest staadiumist terveks. ja seda tänu usule. haige jutt kas pole?
f
funktsionaalne lugemine ja -mõtlemine/ 4. august 2018, 11:10
Kah MMS-iga aju hallolluse ära pleegitanud? Selgelt ju kirjas, et organismis tekib valgendaja!
t
to 10.54/ 4. august 2018, 12:12
loomulikult kiidulaul, iga reklaam on reklaam, ka halb reklaam on reklaam, et sa teaksid.
k
4. august 2018, 12:32
Kus nüüd mina tean midagi, ainult MMS-i tarbijad teavad.
h
halb reklaam?/ 4. august 2018, 13:19
Kui keegi räägib, et Marilt võib saada hivi, siis see ka reklaam ja tormad kohe Mari tarvitama?
t
to halb reklaam?/ 4. august 2018, 13:41
k
kuidas ei ole,/ 4. august 2018, 15:56
kui ka halb reklaam pidi olema reklaam? Kõik on reklaam, millest räägitakse.
a
4. august 2018, 16:03
aga ekriidide arust on selle mmsi asjalik lahtiselgitamine ikka jube kriitika, ja siis hõiskavad - oi kui tore ja hea on see negatiivne kriitika...mega
r
Raivo/ 4. august 2018, 10:45
Kellelegi on ikka väga valusalt jala peale astutud selle MMS-iga, ei ole kunagi olnud sellist ajakirjanduse muretsemist Eesti inimeste tervise pärast, kui nüüd.
j
jah/ 4. august 2018, 11:00
räägitakse, et mõelge, lastele ka antakse. et kuidas ikka nii võib.
aga ükski ajakirjanik ei käi rannas, lapsevanemaid küsitemas, et miks te oma last päikese käes praete ja tema elu ohtu seate. pole ühtegi artiklit lugenud. pole ühtegi pilti näinud. aga peaks olema. iga päev peaks lokku lööma, et mammakesed tapavad oma lapsi rannas päiekse käes.
p
penskar/ 4. august 2018, 11:28
ma ka lapsena käinud rannas ja ei mingit tapmist, ikka elan veel ja tervis ikka korras.
t
to jah/ 4. august 2018, 12:13
et kuna juba rannas käiakse lastega, miks siis mitte kohe ka mms-ga mürgitada? külab loogilislt muidugi.
p
penskarile/ 4. august 2018, 12:31
ahnii. nii, et ajakirjanike ja arstide jutt, päikese ohtlikusest on jama? aga miks seda siis räägitakse? kas selleks, et päikesekreeme müüa`? jälle mingi ravimi ja kosmeetikafirma taga.
kas need pole ühed ja samad asjad hirmutamiseks ;)
j
4. august 2018, 12:32
jah. ei teagi, kumb hullem on, kas lapsele nahavähi tekitamine või mms-i jootmine.
m
4. august 2018, 12:33
MMS-ikud on loogikaga inimesed ju.
k
kõik,/ 4. august 2018, 13:22
mida liigselt tarvitada, on ohtlik, mitte vaid rannas olemine mõõdukalt.
s
seda et/ 4. august 2018, 13:42
päikesekreem tekitabki nahavähki, see on ammu selge. kreemi küll peale ei paneks kunagi päikese käes, milleks keemiat oma ihusse sõõvitada kuumusega?
a
aga aga/ 4. august 2018, 14:09
ajalehed ju kirjutavad, et päikesekreem on see, mis nahavähi eest kaitseb. nagu mantrat taoavad iga jumala suvi. kuidas see siis äkki vale jutt saab olla? või on ravimifirmade huvid taga, et las määrivad ja jäävad haigeks, me saame jälle ravimit müüa???
tasuks igasugu asju mõelda.
miks me ühte artiklit peame jumalasõnaks ja teise puhul arvame, et valetavad?
S
"Esiteks on MMS kibe"/ 4. august 2018, 10:07
Sellist juttu räägib akadeemik? No on ikka akadeemik, püha müristus!!!
j
4. august 2018, 10:39
jah. kui ma ibumetiini manutan, on see ikka räigelt vastiku maitsega. sellise maitsega, et ajab oksele. aga akadeemik ütleb nüüd, et seda ei tohikski võtta, sest kibe maitse, tähendab on mürk.
teine asi ajab oksele ja kõhu lahti. minu teada, on keemiaravil samad tagajärjed. juuksed ka veel tulevad peast ära. ja arstid teevad keemiaravi täiesti rahulikult inimestele. ikka jõhkralt teevad. iga nädal lükkavad uue mürgikoti sisse. ei ole probleemi. aga miks?
v
4. august 2018, 10:54
Vot teiesugustele, kahele eelnenult kommenteerijale, kes millestki aru ei saa, ongi hea sellist jama müüa ja soovitada.
k
4. august 2018, 11:02
kuidas ma millestki aru ei saa? kuidas ei saa. ma täpselt nii võtangi, nagu see mees räägib.
eriti hea on tema näide kitsest.
tõesti, ma ajan endale elu jooksul üha rohkem ja rohkem tablette sisse. mürgitan ennast üha enam ja enam. ja kui ma lõpuks sellest mürgist vabanen, on mul tõesti "rohkem ruumi". ja nii ongi.
h
4. august 2018, 12:34
k
kas sulle / 4. august 2018, 13:23
on see magus, et imestad?
h
hah/ 4. august 2018, 10:02
Vesi (H2O) pole ka ravim aga on hädavajalik organismi normaalseks toimimiseks: Mesi pole ka ravim aga on tuhat korda tervislikum kui ükskõik missugune ravimitööstuse toode.
i
4. august 2018, 10:39
issand, vees on ju vesinik sees. see ju puhta mürgine ja plahvatusohlik asi. kuidas seda küll juua võib?

m
mimm/ 4. august 2018, 09:53
tehke ikka rohkem reklaami. Ka mina avastasin mms just peavoolumeedia laimujutust. aitähhh teile!
m
4. august 2018, 10:40
mina ka. kusjuures olen 10 päeva tarvitanud.
e
4. august 2018, 10:55
Edu teile enda mürgitamisel!Kes saab keelata.
n
nagu ikka/ 4. august 2018, 09:53
kogu ülejäänud maailm on lolle täis, ainult Eestis teatakse, mis on õige, mis vale, õigemini mõni rahamees ütleb. Juba see fakt, et kogu maailm kasutab homöopaatiat (LOE PUHAS LOODUS) ka see on meil mürk vms, sooda on iga jumala toiduaine sees, kas see on mürk, see keemia propageerimine on võtnud juba pandeemia mõõtmed, aga nagu alkoholiga, nii ka ülejäänuga juhtub täpselt sama lugu, et mida rohkem keelad, seda rohkem seda tarbitakse. Arst oleks mind oma keemiaga peaaegu ära tapnud , see on ok. Arstid soovitavad iga vähimagi probleemi puhul antidepressante, isegi lastele, see on ok, see ei häiri akadeemikut. Tundub, et kogu selle MMS vastase kampaania läbiv ühine joon on see, et mitte keegi neist pole ise MMSi tarbinud, aga rääkida teavad palju, eriti ajakirjanikud
j
4. august 2018, 09:50
jumal on kuid ta ei kaitse maailma ,miks küll, toimuvad sõjad, terrorismid,inimesi on palju peast segi läinud ja palju narkomaane jne...kus on kaitsja, millise pilvepiiri peal.
3
3. pk apallik/ 4. august 2018, 09:47
MMS-i teema iseloomustab evolutsiooni kõrgeimat vormi. Kui rumalake ei saa isegi teema kohta toodud lihtsustatud infost aru, siis ta on loodud hukkuma. Akadeemik Vasar on Eesti silmapaistvamaid inimesi - seda nii iseloomu, silmaringi, hariduse, tarkuse kui teaduspublikatsioonide poolest.
E
???/ 4. august 2018, 10:09
Esiteks on MMS kibe ja seepärast mürgine? Mnjaa, kus on ikka hiilgav tarkus tõesti!
m
4. august 2018, 10:41
ma lapsepõlvest mäletan, et mingid kurgid olid ka kibedad. jube rõvedad olid.
s
4. august 2018, 10:57
Sinusugune rumal võibki vaid niimoodi asjast aru saada.
k
kui mõistust/ 4. august 2018, 11:31
pole ega siis midagi selgeks tee, aga äkki mõnele see artikkel ikka mõjus?
v
4. august 2018, 12:32
väga paljudele. ma arvan, et mms-i toetusgrupp kasvab veelgi.
m
milleks/ 4. august 2018, 13:25
rongi ette hüpata, tarvitame mms-i.
v
4. august 2018, 21:27
Vähemalt suitsiidide arv ei tõuse.
g
Ganoz/ 5. august 2018, 08:00
Miks kurgid (ja mitmed muud taimed) on kibedad? See on taime viis kaitsta end ärasöömise eest. Enamik kibedaid taimi on mürgised (mõnele looma/linnu/putukaliigile rohkem, teisele vähem). Võime kibedat maitset tunda ja seda ebameeldivaks pidada peaks kaitsma inimest mürgi söömise eest. Lapsed on kibeda maitse suhtes eriti tundlikud. Õnneks (kurgid) ja kahjuks (MMS) suudab inimene seda looduslikku hoiatusmehhanismi tahtlikult ignoreerida.
o
omo/ 6. august 2018, 01:23
See mõruduse näide ei ole kõige õnnestunum. On ka mürke ja mürgiseid taimi, mis lõhna ja maitse poolest tunduvad pigem isuäratavad. See pole mingisugune asjakohane kriteerium mille järgi asju mürgisteks ja mittemürgisteks klassifitseeritakse.
1
1 küsimus/ 4. august 2018, 12:16
miks see vasar oma kehaga hakkama ei ole saanud? osakd vastata? arukas inimene on alati normaalkaalus, mis on tervislik. aga tema? piinlik lausa. nagu ahelsuitsetaja "doktor" rammulgi, jube vaadata.
n
No/ 4. august 2018, 12:20
mõni töötab ajuga, mõni kehaga. Tema ei tee oma kehaga tööd. Tahtsin just tänada, et ilustamata pildi pani. On inimene nagu päriselt inimene, mitte disainkehaga ajupuudeline.
t
to 1 küsimus/ 4. august 2018, 12:37
Kas MMS aitab ka kehaga "hakkama saada"? Oi, siis olen ka käsi
j
jah,/ 4. august 2018, 13:26
peale surma kuivad kokku.
a
Andree/ 4. august 2018, 13:38
Akadeemik Vasar on seisukohal, et tuleb rohkem süüa, siis oled terve. Ühismajandites saadeti sellises kaalus isendid lihakombinaati.
t
tere trollikene!/ 5. august 2018, 10:28
Mis su nimi on, oleks tore teada, palju palka saad!
m
marksistlik aju.pesu/ 4. august 2018, 09:33
Las ekrenaudid joovad mms-ga oma ajud päris siledaks.
s
4. august 2018, 11:02
sul on mingi kiiks, mingi erkefoobia?
a
arvamus/ 4. august 2018, 09:28
Akadeemik annab teada, et " ... tugevatoimelised ravimid ongi reeglina mürgid: kui me ületame teatud annuse, teevad nad inimesele kasu asemel kahju – kuni surmani."
Pannes rõhu akadeemiku sõnadele "... kui me ületame teatud annuse, teevad nad inimesele kasu asemel kahju ...", saab kõik selgeks!
See ongi kogu tõde MMS-ist!
PS! Laipu pole üle maailma mitte ühtegi, küll aga tervenenuid!
e
Erla/ 4. august 2018, 10:38
Millest tervenenuid? Seda oleks ju väga lihtne kontrollida. Teeme haiguse kindlaks, siis anname seda imevahendit ja kui inimene tunneb, et on terve, siis kontrollime selle väite ka tegelikkuses üle. Sama kuulutavad usutervendajad ja nende jüngrid. Samas ühtki tõestatud tervenemist pole. Vaesed hädalised aga sunnitakse vait sellega, et neil polevat usku, mis justkui vabastab tervendaja vastutusest oma kuulutuse üle.
v
vastus Erlale 10:38, 4. aug 2018/ 4. august 2018, 17:36
Loomulikult on lihtne kontrollida, aga seda ju ei tehta!
MMS tarbijatest leiab katsetajaid piisavalt.
j
4. august 2018, 10:42
jah. aga me saame siit teada, kui ohtlik on keemiaravi. millel on ju samasugused tagajärjed. ja mida arstid vägagi meelsasti teevad. siit küsimus, miks tehakse inimestele üliohtliku ja mürgist keemiaravi?
t
to 10:42/ 4. august 2018, 11:31
Jaa muidugi - arstid teevad meelsasti keemiaravi vähihaigetele, kes seda meelsasti põevad... Sa oled ilmselt ülekuumenenud või MMS või mõne tavalisema pesuvalgendajaga üledoseerinud! IRW
m
miks?/ 4. august 2018, 11:34
Ideaalseid asju pole, igal on oma plussid ja miinused, kui plusse on rohkem, siis tuleb teha või võtta, kui miinuseid rohkem, siis tuleb loobuda. Kui sel mms-il on ainult platseeboefekt positiivne, aine aga mürk, siis võiks ju selle asemel vähemohtlikku ainet tarbida ja uskuda selle tervendavasse mõjusse hoopis.
a
4. august 2018, 14:11
aga miskipärast pole vähem mürist aitavat asja välja mõeldud. äkki sa mõtled
t
to arvamus/ 4. august 2018, 11:03
Et see oligi ainuke asi, mida sa akadeemiku jutust aru said? Nojah, millest me siis räägime.
t
to to arvamus kl 11:03, 4. aug 2018/ 4. august 2018, 17:33
Vasar ei julgenud olla aus akadeemik ja tunnistada, et antud teema vajab rohkem tähelepanu ja kontrollimist, kuna väidetavaid tervenejaid on üle maailma tuhandeid ja tuhandeid, lisaks edulood Eestist. Kõik materjal on kättesaadav.
MMS vastased jagunevad kaheks, ühed on lihtsalt rumalad mahategijad (peavoolumeedia kaasa-kaagutajad), teised on seotud MMS äriga. Mõlematel ei ole tavainimesest sooja ega külma. Kolmandaks on arstid, kes teenivad truult omale laiva lauale ning ravivad ravimiameti poolt heakskiidetud ainete ja võtetega vähihaigeid nii, et haigetel juuksed peast lendavad, oksendamisest ja iiveldusest rääkimata!
m
Miks/ 4. august 2018, 09:17
Miks keemia- ja kiiritusraviga inimesed oksendavad ja lausa juuksed tulevad peast, lõpuks surevad maha?
s
4. august 2018, 10:42
sellele akadeemik ei vasta. aga tahtmatult andis sellele vastuse. see on mürk. ja see tapab.
t
tore,/ 4. august 2018, 11:35
kas sina elad igavesti, kui kiiritust ei saa?
s
Seletan:/ 4. august 2018, 12:22
Sest keemiaravi on mürk. See tapab rakke.
g
Ganoz/ 5. august 2018, 08:13
Lõpuks surevad maha kõik inimesed, see ei puutu asjasse. Aga (keemiaravis kasutatavad) ravimid on tõepoolest väga mürgised. Seepärast neid annavadki arstid eriti spetsiifilises olukorras ja väga täpselt doseerituna, mitte ei segata seda ise köögilaua ääres internetist leitud juhendi põhjal hapukoorepurgi sisse kokku.
j
ja seda julgetakse/ 5. august 2018, 10:31
veel nimetada keemia"raviks"? No problem, kui asja taga on ravimitööstus.:D irw!!!
n
Näed nüüd/ 4. august 2018, 09:12
Põdrasambla tee on mürk, sest see on väga mõru, lausa kibe!
j
4. august 2018, 10:43
jah. ja võilille juuretee on ka mürk.
l
4. august 2018, 11:04
L o l l i d on lahti, üks trumpab teist üle.
1
11:04/ 4. august 2018, 12:35
ära karda, me sulle konkurentideks ei saa. meil sinuga tükk maad vahet.
k
4. august 2018, 14:37

k
Kurb/ 4. august 2018, 09:09
t
4. august 2018, 10:43
tunneb ikka. aga tahab öelda, et arstid ravivad inimesi mürgiga. oska lugeda ridade vahelt. see artikkel on laks meditsiinile.
h
4. august 2018, 11:04
Hahahaaa, kus alles taibu meil siin
k
Kes maksab ?/ 4. august 2018, 09:07
selle akadeemiku jutu kinni ?
a
aga loe ridade vahelt/ 4. august 2018, 10:44
kas sa ei loe välja, et meie igapäevane meditsiin on just neile kirjeldustele vastab. mees ütleb läbi lillede ära, et arstid tapavad inimesi mürgiga.
s
Solei/ 4. august 2018, 09:05
Kui tahad ennast hävitada,siis lase käia.Tarbi mida iganes.Jeelata ei saa kwdagi.
k
Korralik naer/ 4. august 2018, 08:57
Kulla akadeemik õgib tablette kahe suu poolega, sest need pole mõrud ega vastiku maitsega? :D
Kui meil on sellised mõtlemisvõimetud lausa akadeemikud, siis pole ime, et kogu see r i ik on omadega p***
s
sulle/ 4. august 2018, 11:38
on see mms mõistusele mõjunud, või sünnist saati niisugune :)? Ma olen ka igasuguseid ohutuid imeravimeid proovinud, mitte mingisuguseid positiivseid tulemusi, sest ei uskunud.
n
Nii/ 4. august 2018, 08:55
Ootan oma kommentaari avaldamist endiselt! Neid Jeesukese omi iialgu ei suunata moderreerimisele. Lisatagu seda sama piiblistvõi kümme korda.
n
Nii/ 4. august 2018, 08:50
Milleks minu kommentaar suunati moderreerimisele? Kirjutasin vaid oma tervisest ja selle ravimisest meie meditsiini poolt.
n
Nii/ 4. august 2018, 08:48
Ei suuda seda selgitust lõpuni lugeda, koheselt tekkis küsimus- missugune ravi ei tekita esmalt oksendust, iiveldust ja väga halba enesetunnet? Pean silmas näiteks kõrget vs organismis kui seda ravitakse, siis näiteks keemiaravi mis viib karvadki peast, neerudialüüs jne.jne. Halb enesetunne on nii mürgistuse enda kui ka algava puhastumise tagasiside organismi poolt. Olen endiselt MMS-i suhtes mittenegatiivselt häälestatu. Ka kõik muud ravimid on keemiliselt toodetud mürgid, millest tekib lausa sõltuvus. Toon näiteid oma unerohu, epilepsiaravimi ja ka Propral kätevärinarohi. Tegelikult peaks meditsiin leidma üles probleemi ehk häire tekitaja ja tegelema selle eemaldamisega, mitte aga lihtsalt sümptomeid julmalt keemiaga maha suruma.
r
Riks/ 4. august 2018, 08:43
Peab ikka rahakest olema, et seda mahategemise kampaaniat niikaua ja igal võimalikul rindel rahastada :-)
s
Semjonov/ 4. august 2018, 09:17
Peab ikka poolearulisi inimesi nii palju olema, kes igasugu lollust usub ja selle eest raha maksab. Mis veel hullem - maksab oma tervisega. Parem sööge lehmasõnnikut. Aitab ka väga hästi.
Riks - sulle soovin aga head isu ja joo ikka kloori edasi!
a
Aga mis on lollus?/ 4. august 2018, 11:05
Kui inimese nimele tuleb tiitel akadeemik juurde, siis on tema jutt kohe usutav? kohe tõde? et peab nagu nii olema, nagu akadeemik ütleb. aga kui ei ole nii?
kas akadeemik ei või eksida? aga kui eksib?
m
4. august 2018, 14:41
Muidugi, see tiitel akadeemik "tuleb" ju iseenesest igaühele juurde, kes vähegi soovib. Akadeemik kindlasti eksib , sest kes on tema sinusuguse targa kõrval. Anna abi, mis jutt mõnel

ä
ära tee nalja/ 4. august 2018, 06:16
Kui ei ole surmatõbi siis saab ikka MMS-ist abi
k
kogu lugupidamise juures / 4. august 2018, 03:40
ei tohiks nii tugevas ülekaalus ja ebaterve välimusega mees tervise teemadel üldse sõna võtta.
k
4. august 2018, 08:35
Kas ta peab siis inimeste ennasthävitavat tegevust tagant kiitma kehakaalu pärast?
j
ja kui/ 4. august 2018, 11:40
sinu naist või tütart vägistatakse, siis ta ei tohiks sekkuda, vaadaku oma välimust?
s
Sa/ 4. august 2018, 01:59
võid seda nimetada kuidas tahes, kasvõi solk. Aga kui ta toimib, siis ta toimib.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee