linnakodanik, aus maksumaksja/ 5. august 2018 08:13
Bussijuhtidel peaks olema kohustus lõpp-peatustes avada kõik aknad, luugid, uksed ja buss tuulutada. Kui konditsioneer on olemas, siis sulgeda sõitma asudes aknad, luugid, uksed ja lülitada nuppu! Miks nad ei tee seda? Kas nende palk sõltub bensiinikulust? Kas nad ei oska sisse lülitada konditsioneeri? Küll aga põlevad laetuled päikesepaistel. See on igavene probleem. Õpetatagu bussijuhte kasutama kõiki mugavusi liiklejate huvides.
Besnziiniga ei ole siin mingit pistmist. Mõnel bussil pannakse soojapuhur sisse. Kuskil 40 ja 42 bussil oli aknad luugid lahti aga sees nagu saunas tead. Katsusin radiaatoreid, need olid kuumad.
No ikka mõnel juhil on kas peas poolaju antud paneb soojuse sisse! 46 buss, mõnikord 36 buss ja 10 buss. Nendes bussidel ja ka 40 bussil soojapuhur sisse pandud!
no on ikka krdi lambad! süüdistada tasuta bussisõitu palavuses. tartus maksab bussisõit ja kas siis on bussis jahedam? ei ole. Minge te oma propaga p...
Aga mul pole kuhugi kaevata , isegi ÕL ei saaks aidata :D :D / 4. august 2018 10:39
mitu päeva oli kella 14 -st kuni päikse loojanguni toas 39 pluss kraadi !?? elan viimasel korrusel kortermajas ja köögi ja suuretoa aknad vastu lõuna- õhtupäikest ja lamekatus majal ja see kõik teebki kokku kõrged temperatuurid toas , ei aita ka ruloode ees hoidmine .
mida öelda tahtsid o m a t a r k u s e g a ? mis mõte sel oli , mis nüüd küll peaks tegema ,kuhu jooksma või kellelt abi küsima , s i n u s u g u s e l t . ilmselt mitte , siis tuhastume ju koos , ehhh
No nõukaliidus elati aastast 1980 st kommunismis ,vähemalt nii lubas seltsimees nikita hruschev aastal 1961 XXII parteikongressil. Ja jätkus seda lõbu täpselt aastani 1991 21 augustini.
Mida sa vingud,kas ilma üle ka??Seal pole kindlat süüdlast teada. Tule Pärnumaa Atko busside peale,siis tead,mis on gaasikamber.Temperatuur vähemalt 45 ja nafta haisu,saad preemiaks pealekauba.Bussijuhtidest kahju,pole ime,kui mõnel pilt ära kaob ja.buss teellt välja põrutab.
sellepärast ei töötagi, kui kõik jääksidki sõitma, bussijuht tahab ka lõpuks koju pääseda sellest kuumusest, kus peab pika vahetuse olema, aga mõned vinguvad juba korraks sõidust.
Uutel TAK bussidel pidavat olema konditsioneerid peal,aga ülemused kasutada ei luba,kütust pidavat palju kuluma.Kuid enamus,on vanad kokku ostetud risud,neil pole ehituse algusest sellist asjandust peal olnud.Vot ja nii see tasuta transport töötab.Trammides on hea õhk ja trollis saab ka õhku,aga bussis oled nagu munev kana.
Enamus bussidel on see olemas, aga neid ei panda sihilikult tööle. Kütusekulu tõuseb ca 20%. Pööbel higistagu ja teenigu edasi! Kes nad enda arust on sellised? Madala klassi kääbused kõigest.
Enamus bussidel on kont olemas, aga neid ei panda sihilikult tööle. Kütusekulu tõuseb ca 20%. Pööbel higistagu ja teenigu edasi! Madala klassi kääbused kõigest.
Nüüd on paljudes bussides konditsioneerid/ 4. august 2018 00:13
Vanasti tasulise sõidu ajal polnud pea iialgi bussides konditsioneere, bussifirmad hoidsid kokku ja lasksid suvel inimesi küpseda ning talvel lõdiseda.
Usu või ära usu, aga ma olen kaks korda sattunud nr 24A peale, kus konditsioneer täitsa töötas. Hübriidbuss vist oli. Aga rohkem ma sellist ilmaimet Tallinnas näinud ei ole:)