Eesti uudised

Martin Helme: EKRE ründab valimistel teist kohta ja peaministritooli

Toimetas Silja Ratt, 2. august 2018 11:54

229 KOMMENTAARI

k
Kodanik / 3. august 2018 14:36
v
Valin EKRE/ 3. august 2018 13:38
Väsind ossudest ja s...ratastest
e
3. august 2018 13:12
Ekre ei saa minu häält kunagi! Aamen!
e
3. august 2018 12:39
EKRE oleks ilma Martin Helmeta päris hea erakond.
m
Mõistus/ 3. august 2018 11:10
pole omateha. Miks peaks teine koht peaministrikoha saama?
m
misasja te paanitsete siin?/ 2. august 2018 23:09
Eiteks ei ole ekre toetus kohe kindlasti 22% nagu meile üritatakse pähe määrida. Üle web-i tehtud küsitlus, no kuulge, siit jääb kohe väga suur protsent valijaid välja ja vaeval need nüüd jooksujalu ekret valima tõttavad. Need rohkem vanemad ja elukogenumad inimesed, keda populistidel keeruline konksu otsa võtta. 967-st inimesest tervelt kolmandik ei ütle üldse oma arvamust välja. Kas loodate sellele, et need ei lähe valima. No kindlasti osa läheb ka nende hulgast valima.
No oodake ikka ERR tellitud uuring ära ja sellest 22-st protsendist saab jälle 17-18 ja kui valimistepäev kätte jõuab, siis avastavad need paadunud ekre pooldajad et polegi helmeid nimekirjas. Kas pean valima mingi täiesti tundmatu nime, kellest ei tea mitte halligi.
Kui ekre valimistel 10% korjab, siis on see nende lolluste eest isegi hästi saadud. Ärge tehke paanikat, sest seda lihtsalt pole olemas. Ega kolme inimesega mägesid ei liigutata, selleks on ikka kihu rohkem neid vaja.
k
3. august 2018 08:17
kaabumehed juba nii hullunud,vöi nemad peaministriks,siis oleks maailmakatastroof,ei muu
t
Tiit/ 3. august 2018 08:56
Kui EKRE populaarsus touseb, hakkab nendega katoimuma sama mis kunagi Keskerakonna ja Savisaarega. Hakkavad ilmuma mingid absurdsed süüdistused ja kriminaalasjad.
e
EKRE võidule!/ 2. august 2018 22:23
Eesti rahvas ! Anname EKREle. hääled ja laseme tulla koalitsiooni suurima võiduga. Teiste erakondade vingumine on nagu mööduv müra .Kuuma käes ajukuumus ajab närvid pingule ja
kaikaid kodarasse loopides EKREle. Tänan Eesti rahvast ,kes soovib elada omal kodumaal.
v
vaadake 22:23/ 2. august 2018 23:35
EKRE palgaliste kommijate vareseparv - VÄLJA kommentaariumist!
EI VALI mitte kunagi EKRE-t!
e
EKRE toetus hakkab VÄHENEMA...../ 2. august 2018 23:47
Varsti lähevad ilmad KÜLMEMAKS ja siis LANGEB ka toetus EKRE-le, sest VÄHENEB päikesepiste saanud EKRE toetajate arv.
k
3. august 2018 08:16
Kas päikesepiste oled saanud.Siis alles mudas oleme,kui need kaabukad juhtima pääsevad.Ka ei usu,et see öige on,kes selliseid toetavad.
m
Maie/ 2. august 2018 21:55
Kahju,et enamus kommenteerijatest on pimestatud EKRE loosungitelistest väljaütlemistest. Eesti rahva jaoks ei ole nende mõtetes küll mingit kohta.Lihtsalt oma ego toitmine.Saage nägijateks.Ei ole EKRE mingi messias.
2
21:55/ Maiekene/ 2. august 2018 21:59
...vaata, kus Sinu sotsist Valdur on ja pakkige asjad, kommunismi ei tule. Saa kuuljaks ja unusta Eestimaa.
l
Lembit/ 2. august 2018 22:58
Ainult 1 + sul jääbki, su enda oma, eestlased on teisel arvamusel.
2
21:55/ 2. august 2018 23:36
EKRE-st on vaimustatud AINULT madalalaubalised ja vaimselt haiged inimesed.
k
Kaie/ 3. august 2018 08:36
EKRE loosungitest pimestatud ei ole küll enamus EKRE soosijaist. Lihtsalt inimestel on kõrini juba "suuri "tegusid teinud ja veelgi suuremid jamasid korralduanud poliitikud teistest erakondadest , kusjuures need ämbrid on kolisenud juba ikka mitukümmend aastat. Kas teised erakonnad oma tühjade lubadustega kuhugile jõudnud? Viie rikkama hulka? Üks vale teise järel, üks rahaskandaal ajab teist taga, pillutakse samamoodi teineteist sõnnikuga ja kergitatakse oma saba üha suurema trajektooriga... Selles osas ei ole EKRE mitte grammigi kehvem kui mistahes teised erakonnad. Niiet ei maksa uut tulijat lihtsalt kadeduse ja kiibitsemise janus brutaalselt maha ka teha. Vbl pärast olete samas olukorras nagu kogu maailm trumpiga ?Vannuvad, sõimavad, solvavad, kiruvad teda...aga avalikult kummardavad, poevad, katsuvad ikka külje alla pugeda, sest oma särk on ikka ihule lähemal .
j
jah/ 3. august 2018 12:03
kõrini on kogu sellest jamast, mis valitsus on korraldanud. Sellest, kui palju nad iseendale palka ja kuluhüvitisi nmaksavad, sellest, kui kõrged on riigifirmade juhtide palgad ja riigiametnike palgad. Mida head teeb nt haigekassa juht 8500 eurose palga eest? Või Boroditš Tln 6500 eest? Kui palju võetakse igasuguseid makse ja kui vähe sellest rahva heaks tehakse. Nt kütuse aktsiis, mida plaaniti teede remondiks kulutada. Kui palju sellest rahast on teede peale kulutatud? Ma olen veendunud, et Ekre ei muuda midagi. Pole ainsatki sellesuunalist avaldust kuulnud. Tegelikult on võõrtööjõu sisselubamine Eesti kasulik meile kõigile. Aga tööluba ei tohiks muutuda elamisloaks. Süsteem peaks olema selline nagu on Austraalias. 3 a ja kõik, mine koju tagasi. Aga küllap see sisselubatav tööjõud on niipalju odav, et viib äkki meie keskmise alla ja mõned hakkavad seetõttu vähem palka saama. Ekre alustab kritiseerimisest ja me teame isegi, et palju on valesti. Kuulnud ei ole aga ainsatki ideed selle kohta, kuidas midagi parandada. Nt valimisseadustki muuta nii, et ei oleks parteide nimekirju, mille eesotsas olijad igal juhul riigikogusse valitakse. Inimestel on üsna kindel seisukoht, kes seal riigikogus olla ei tohiks, aga valimisseadus ei võimalda midagi muuta. Valid Maie, aga saad Valduri.
p
pole kehvem?/ 3. august 2018 12:04
Kas see on normaalne, et Martin kutsub päid maha võtma neil, kes nende vaateid ei jaga? Kas giljotiini või võllapuud juba otsitakse või koonduslaagri kohta? Mis neil on peale viha kõige vastu? Kuidas maailmas suhtutakse niisugustesse rassistidesse, on võimalik üldse nendega normaalne elu eraldatuses tsiviliseeritud maailmast? Tahate Põhja Korea sugust riiki?

m
milleks kiun?/ 2. august 2018 21:35
Ausad inimesed ei ole kunagi mitte üheski riigis võimule saanud,sest neid on 10-20 %.Ülejäänud rahva moodustab amoraalne rämps,kes kardab ausat elu,sest enamus inimestes istub sees ahne siga.
d
dgn/ 2. august 2018 20:57
Kui EKRE peaks valimisel suurema edu saama, siis ei saa pooldajate loogikast aru? Kus otsast peaks elu paremaks minema, palgad ja pensionid tõusma jne, kui EKRE võimuletõus tähendab riigieelarve kulutamist lollustele, riigieelarve kahanemist tänu segadustele, rahva liikumispiiranguid v vabsee väljalendamist Euroliidust ja seetõttu poolsunnismaiseks muutumist
"
?/ 2. august 2018 21:20
l
loogika?/ 2. august 2018 21:25
Kas see on loogiline ,et sõites ida-virumaale pean suhtlema ja asju ajama vene keeles ,põliselanikud lausa väldivad sind ,kui emakeeles suhtled,mida on siiani valitsuses olnud erakonnad 25 aasta jooksul teinud selleks ,et eestlane tunneks ennast koduselt kõiges EESTI piirkondades?
m
Maie/ 2. august 2018 22:05
Olete üldse Ida-Virumaal käinud.Seal ongi põhiline elanikkond vene rahvusest.Mis keeles nad peaksid rääkima omavahel.Loogika?! Kui palju eestlasi on nõus minema Ida-Virumaale elama? Ei ole tööd,elamistingimused on olematud.Enne,kui tulete halvustama,tutvuge tegeliku eluga selles piirkonnas.Lisana,et sealsed elanikud ei ole küll süüdi selles,et kunagise poliitika tagajärjel on nad sunnismaised Eesti riigis.
j
ja/ 3. august 2018 12:10
saad siis kohe õndsaks, kui igal pool eesti keeles räägid? See ongi nõme, et venelasi tahetakse väevõimuga panna tegema seda, mida nad eriti teha ei taha. Senini pole peale ke olnud ainsatki poliitilist jõudu, kes oleks üritanudki venelastega mingit konstruktiivset koostööd arendada. Selleks, et inimestega normaalselt läbi saada pole vaja neid mutta tampida. Aga populistlikuks lähenemiseks kõlbab selline idee hästi. Sama rumal on mõte sissetoodava tööjõu ära keelamisest. Tulgu, tehku tööd, teenigu raha ja mingu koju tagasi. Tööluba on, aga elamisluba ei saa. Massile läheb aga peale mõte - ei ainsatki välistöötegijat ja nii seda mõtet kedrataksegi.
2
20:57/ Vabsee/ 2. august 2018 22:02
võid ka na hutore minna, keegi Sind kinni ei hoia. Värisege sisserändajad, värisege.
n
nojah/ 2. august 2018 20:48
üleemnõukogu presiidiumi (au)esimees neil juba on, tühiasi siis mingite ministrikeste ametitega enam...
k
2. august 2018 19:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
VALIJAD/ 2. august 2018 20:20
JÄRGMISED VALIMISED VÕIDAB EESTIMEELNE REFORMIERAKOND SUURE ÜLEKAALUGA!
v
vallatu valija/ 2. august 2018 20:33
just nimelt eestimeelne ja just nimelt ingliskeelne.
k
kust otsast/ 2. august 2018 21:00
2
20:20/ 2. august 2018 23:39
Reformierakond peab valimistel koguma 35....40% häältest.
EKRE ja KE värisevad suurest hirmust Reformierakonna ees, keda EESTLASED toetavad.
l
loogika viga/ 2. august 2018 18:07
Teine koht ei saa kunagi peaminstri tooli
e
eestlane/ 2. august 2018 20:21
Ei taha EKRE KITSE peaministriks! EI TAHA!
m
mõtlik/ 2. august 2018 20:34
kas mõtlesid seda Narvast pärit saadikut, aga see on ju keskerakonnast ?
2
20:34/ 2. august 2018 23:40
EKRE-l on SAMASUGUSED kitsed nagu Keskerakonnal.
p
2. august 2018 17:56
Peale Riigikoguvalimisi kukub Kremli kannikas Keskerakond nagu Edgari mäda kartul, samuti ka Kremli teine kannikas - Ekre.
Järgmine Eesti riigi valitseja on REFORMIERAKOND.
t
te/ 2. august 2018 19:25
reformarid võite ennast hooldekodusse järjekorda panna ,mujale teid kindlasti vaja pole
1
19:25/ 2. august 2018 20:22
KE ja EKRE ei pääse Reformierakonna valitsusse! SINA juba oled hullumaja patsient! Ära reffide kallal näri!
p
Peff/ 2. august 2018 20:35
võidab uuendusmeelne reff !
k
kas / 2. august 2018 21:04
sina oled see tegija ,kes järgmist valitsust koostab -küll on kurb ,et nii haiged ja naiivsed oravatele pidevalt siin antireklaami teevad
2
20:35/ 2. august 2018 23:41
Eesti rahva ENAMUS valib Reformierakonna!
k
kremli käsk on kõva:/ 2. august 2018 17:45
Ekre PEAB valitsusse saama!
Nüüd teevad Helmede ja ekrelasete püksid selle käsu hirmus kohe püüli ja käivad kasvõi pea peal, et aga nüüd selle lahtilastud propagandalaviiniga igat moodi ja iga hinna eest ekrele hääli saada ja neid l0llikestelt püüda.
k
kommijad/ 2. august 2018 20:24
Eesti riigi valitsuses ei ole vaja EKRE marksismi-lenininismi ja propaganda MINISTRIT!
Muuks aga EKRE ei sobi!
t
Tim/ 2. august 2018 21:32
Ja sinule sobib kindlasti sots-soroslane marksismi-leninismi ideoloogiline propagandist sm.Nestor koos sotsidest bandega.
t
Timile, 21:32/ 2. august 2018 23:43
Ekrelane - ära topi oma nina siia!

v
vanad sõbrad/ 2. august 2018 17:30
VABAERAKOND: Mart Helme on uus Savisaar
Kommunist ja Venemaa mõjuagendi Savisaare kurss oli - Eesti viia Venemaa alluvusse!
Ei läinud õnneks läbi!
Glavliti Eesti Raamat leninismi osakonna juhtinud kommunist Helme Mardi kurss ühtib täpselt Savisaare omaga - sõbra ja võitluskaaslase Savisaare töö tuleb lõpuni viia - saagu mis saab,
Eesti riik tuleb viia Venemaa alluvusse!
<
Viimastel KOVi valimistel sai EKRE ÜLE-EESTILISELT KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
Riigikoguvalimistel EKRE KUKUB veel haledamalt kui kui KOVI valimistel.
m
Mann/ 2. august 2018 17:12
Kui need Helmed ja Madison kaoksid, siis ehk saaks EKREst veel asja, aga muidu küll mitte. Liiga ebameeldivad kujud.
ü
ülejäänud/ 3. august 2018 12:13
on päris t o b u d. Ekrel pole kedagi valitsussegi panna.
v
vaata pilti/ 2. august 2018 17:10
Pildil on Ekre kõige ilusam naine - stringides Martin(a)!
s
Sinule/ 2. august 2018 18:04
meeldib siis kindlasti sinisokne külmkapi Taavi.
r
Refi valijad 18:04-le/ 2. august 2018 20:25
EKRE - HAMBAD EEMALE Taavist! Jääte ILMA hammasteta!
e
EKRE valija/ 2. august 2018 21:36
Mis siis selles sinisokses külmkapi Taavis nii erilist on,et tuleb hambad eemale hoidma.
r
reffi valijad 21:36-le/ 2. august 2018 23:44
Kui Taavit rahule ei jäta , siis leiavad ekrelased oma hambad KURGUST!
ä
ära/ 3. august 2018 12:14
m
mõistust on ekrele vaja/ 2. august 2018 17:04
Ikka ja jälle peab nentima, et Ekre juhid ja poliitideoloogid ei ole ikka veel sellest aru saanud, et igasugustel eneseupitamistel ja meeletutel enesekiitmistel on ainult vastupidine efekt – sellistest helmede ja ekre kiitmistest on kõigil normaalsetel eestlastel juba kõrini.
Mida rohkem te oma hända kergitate st mida rohkem te ennast kiidate, seda vähem hääli te saate!
Tühikargajaid Ekret ei vali Riigikogu valimistel mitte ükski terve mõistusega eestlane!
See oleks ime, kui ekrelased järgmistel valimistel 4,5% hääli saavad. Kui seadagi.
m
mõistust / 2. august 2018 18:29
on neil tõesti vaja, aga kust võtta seda, mida ei ole???
h
hallo/ 2. august 2018 21:27
kas mitte rahvas ei ole 25 aastat kuulnud meie establismendi enese upitamist ja kiitmist .Mida on tähendanud valimistel majasuurused plakatid kurjategijate piltidega enne valimisi?
h
hallole/ 3. august 2018 12:16
see on kõige nõmedam, mida läbi aegade on tehtud, need üleelusuurused näopildid avalikus ruumis nimelt. Kui enne valimisi mõni erakond kuulutaks, et nad plakatite peale sentigi ei kuluta, ka postkasti topitava reklaami peale, valiksin kohe just seda erakonda.
t
Taat/ 2. august 2018 17:02
Ründame,paneme "pead lendama".Helme juuniori tekst on sama nagu kunagi Hitlerjugendil,sobimatu!
h
Helmede/ 2. august 2018 17:57
enesehinnangud ja arusaamad normaalsest ellusuhtumisest on nii arusaamatud, et nende taha koondujatest on lihtsalt inimlikult kahju.
v
vanade kommunistide suur ootus ja lootus/ 2. august 2018 16:55
Meie kõik siin - Arnold, Edgar jt ootame pikisilmi Helme Mardi peaministriks saamist.
Ekre juhid Helme Mart ja Martin on ainukesed selgepilguga mehed, kes nõuavad rahvaalgatust e referendumit Eesti riigi lahkumiseks Euroopa Liidust, seejärel ka eurost loobumist ja suure NATO vastasena loomulikult siis Nato vägede väljaviimist Eestist.
Ja edasi?
Peale Euroopa Liidust väljaastumist ja NATO lahkumist Eestist jalutab Venemaa, selle sõna otseses mõttes, jälle nagu 1939. aastal oma vägedega kohe abalikult Eestisse, sest NATO vägesid neil enam vastas ju ei ole.
Ja siis olemegi selle koleda Brüsseli käpa alt väljas ja siis saame ometigi ja järjekordselt selles õitsva ja rikka Venemaa alluvusse. Ja ruublikesed saame siis veel ka!
Uraa!
k
Klarika/ 2. august 2018 18:48
Kas te seda ka teate armsad eestlased, et NATO logistikakeskuses töötava kaasmaalase sõnul jääb seda isikkoosseisu siin Maarjamaa pinnal aina vähemaks. Juba mõnda aega käib üks kokkupakkimine ja lahkumine. Rääkigu need Trumpid- Merkelid mida tahes, kui ikka neil Venemaaga jmaks läheb siis ei abista meid siin EI Euroopa Lit ega NATO väed. Ajalool on kombeks korduda ja selles ei ole Helmed kohe kuidagi süüdi. Nii võimsad ajaloomäärajad nad kahjuks ei ole.
k
Kiir Jorh Adniel/ 2. august 2018 16:51
Ekre tahab muuta Eesti territooriumi Transnistrias sarnaseks.Palju õnne kui neid valite..kuidas mõtlevad inimesed aru ei saa,et ekre on saast.Neil pole õrnaaimu kuidas Eestile hea on või kus raha leida .Valige neid siiis on mu jutt tõde .
u
Unistagu edasi/ 2. august 2018 16:47
Erinevalt EKREst oskavad päris erakonnad (nagu ka tippsportlased) ajastada oma tippvormi just valimiste (olümpia) ajaks.
Seega pakun, et tegelikult oleks neil ka 10 kohta päris hea tulemus.
k
kui sind huvitab valimiste tulemus/ 3. august 2018 11:39
aga meid eesti asja ajamine ja eest tulevik, siis pole meil ju midagi ühist.

t
tegelikult/ 2. august 2018 16:37
kama-kaks kes seal ministri toolil istub ,enne valimisi on kõigil ilus jutt aga kui pumba juurde pääsevad on ka ekrekad sama sugused rahva vaenlased.
s
2. august 2018 16:34
See tähendab et valge reich tulekut! Taas tõstavad pead Valge Eurooplased ja silitavad blondiipäisuse peakesi siniste roheliste ja valgenahaga poiste tüdrukute päikesed.
M
?/ 2. august 2018 16:47
Mis sul valgete vastu on?
a
2. august 2018 16:25
aga see ju ainult rõõmustaks eestimaalasi-uued tuuled seega valime EKRE
r
RS/ 2. august 2018 16:17
Paistab,et EKRE edu on tolerastidel kõhu põhjalikult lahti löönud.
j
just/ 2. august 2018 16:17
g
2. august 2018 16:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas/ 2. august 2018 19:54
siis vupliTaavi oleks parem
k
2. august 2018 16:06
h
2. august 2018 15:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
2. august 2018 17:48
Tallinnas sai ekre ainult 5,2%. Uraa!
t
Tallinn on vene linn/ 2. august 2018 19:24
See saab ka EKRE võimu ajal korda tehtud.
s
SMURF/ 2. august 2018 16:19
Sa oinas tead ,et neid asju ei saa võrrelda. Presidenti ei valinud rahvas, Riigikogu aga hakkab valima just rahvas ning tulemus saab olema hoopis teistugune. Ma mõistan,et sinusugune Kremli troll selle üle just ei rõõmusta, ent see on sinu probleem!

v
Valin.../ 2. august 2018 15:35
EKRE, sest ainuke tõsiselt võetav peaministri kandidaat erakonnas on Henn Põlluaas.Tark,intelligentne,suure juhtimiskogemusega polliitik. Aga Helmed tõesti sellele kohale ei sobi!
e
// 2. august 2018 15:37
erakonna juht on reeglina peaminister - perepartei ei anna juhtohjasid käest
t
to valin/ 2. august 2018 16:56
see kuluhüvitiste ja majoneesi raiskaja? see ju vana kommar, peale vene keele ei oska see midagi
m
2. august 2018 15:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
jah/ 2. august 2018 15:30
Koer ka ajab sõitvat autot taga. Hirmsasti tahab kätte saada. Kui auto seisma jääb, ei oska aga mitte midagi peale hakata.
Kusjuures isegi suurte kogemustega Keskerakonnal käis sama ehmatus läbi, kui selgus, et nüüd siis ei saagi teistele ette kirjutada, mis valesti tehakse, vaid tuleb ise mõtlema hakata - Simson tunnistas avalikult ka, et ta ei arvanud, et ministriamet nii raske on.
v
vihjeid/ 2. august 2018 16:22
EKRE on Eesti iseseisvuse poolt, eesti keele ja kultuuri säilimise poolt, eestlaste arvu kasvu poolt, jätkusuutliku kohaliku põllumajanduse poolt, Eesti oma panganduse poolt, iseseisva kaitsevõime poolt. Helmed ei käi Putiniga õhtusöökidel, küll aga jooksis teie Ilves 9. mail Punasel väljakul Stalini portreede all teistel sabas ega saanud istekohtagi.
l
loogikaviga/ 2. august 2018 16:38
Kõige suuremad rahvuslased demonstreerivad sotsiaalmeedias oma valusalt puudulikku emakeeleoskust. Eesti keele kaitseks?
Nende toetajate kultuur kipub ka olema ossikultuur, mis norib tüli endast erinevatega ja võistleb, kes saab vaimukamalt end väljendada mittesoovitud kontingendi suhtes. Kultuur ja viisakas lastetuba?
Iseseisev kaitsevõime kukub kokku seal, kus tuleb meenutada, kui palju on meid ja kui palju potentsiaalseid ründajaid.
Eestlaste arvu ei kasvata naisi solvates ja neid sünnitama sundides. Pole veel kuulnud, et nad kohustaks mehi paremini õppima ja pingutama, sest seda on kodumaal vaja. Pole kuulnud, et nad oleks sõna võtnud perevägivalla vastu ja mehe vastutuse kohta. Et aus mees ei hiili elatise maksmisest kõrvale. Pole kuulnud ka ühtki piuksu teemal, et laste vastu suunatud seksuaalvägivald on reeglina sadade "isside", "vanaisade" ja "onude" töö. Mitte ühtki õpetussõna nende aadressil. Küll aga seda, et hüpoteetilised pagulased võiks tulla ja tolerast-naistest üle käia - küll nad siis õpiks (antud väljend on mõne kõvahäälse ekre-toetaja mõte, mis hulgaliselt positiivset järelkaja sai sotsiaalmeedias).
o
ossikultuur?/ 2. august 2018 16:52
Kas sellised uussõnad ongi kultuur ja viisakas lastetuba? Või on see vaimukus mittesoovitud kontingendi suhtes?
l
loogikaviga/ 2. august 2018 17:47
Ossikultuur ei lähe ühegi inimese pihta, vaid väljendab käitumislaadi ja tõsi see, et tegu on slängisõnaga. Küll tegude, mitte konkreetsete inimeste suhtes.
Aitäh ilmeka illustratsiooni eest. Ossikultuuri väljanoppimine oli olulisem kui mure sadade vägistatud laste pärast. Pärisprobleemidega tegelemine näib üle jõu käivat. (See oli hetkel otsene tõdemus, teadlikult rahulolematust väljendaval toonil)
m
mõtlen siin/ 2. august 2018 14:48
Huvitav, mis saab kõikidest neist projektidest, millele EL on andnud kokku miljoneid eurosid ja millega siin ehitatakse teid ja hooneid ja muid rajatisi. Arvestades, et projektiperioodid ehk siis see aeg, mil kõik peab säilima projektis lubatult, on 5-7 aastat, siis mis saaks neist rahadest, kui Eesti tahab välja astuda EL-st. Kõiksugu rahakraanid keerataks ju kinni ja kui palju võib olla neid, kus küsitakse juba makstud toetused tagasi? Miks peaks olema mingil ühingul huvi toetada enam seltskonda, kes pole nendega.
Millegipärast unustatakse ära, kui palju kasu on EL toonud meile. EL põllumajandustoetused on aidanud kaasajastada põllumajandust (kuigi on seltskond, kes korrutab, kuidas Eesti põllumajandus on tapetud, siis tegelikult on kõikjal haritud põllud väge mitmekesiste kultuuride all), erinevate toetustega on renoveeritud ühiskondlikke hooneid ja koolimajasid, ehitatud teid ja spordirajatisi. Ilma EL-ta poleks pooltki seda teha saanud.
Kusjuures - kui eestlastest ametnikud poleks nii jäigad, saaks nad ehk aru ka sellest, et hulk EL "nõudeid" on soovitusliku iseloomuga. Hulk bürokraatiat, millele viidatakse kui EL nõuetele, on hoopis meie enda omade väljamõeldised, et õigustada karja projektipõhiste ametnike kõrgepalgalisi töid.
Olen ise tegelenud ühe projektiga, mis Eestis vajas kordades rohkem mõttetuid aruandeid ja tõestamisi kui täpselt samast programmist Lõuna-Euroopas tehtud projekt.
1
14:48/ Ära nüüd ennast / 2. august 2018 15:04
piina asja-eest, teist tagast. Elu teeb omad korrektuurid ka ilma Sinu piinadeta ja see juhtub kogu Euroopas, kui Juncer joomist maha ei jäta. Tuikudes kahemehe vahel kaugele ei jõua. Ükski asi pole igavene, nii,et rahu, ainult rahu. Kui juba Emori küsitluse piirkonnad määrab EL ja seda siin muuta ei tohi, on ikka jama küll. Jätame mõtlemise targematele, olgu siis või Helmele, kes on Sinust ikka tüki targem. Epistlid ei päästa maailma, see keerleb ilma meieta ka.
ä
Ära muretse./ 2. august 2018 15:37
Küll siis hakkab raha jälle Moskvast tulema, ega asjata Putin toeta ekresuguseid äärmuslasi. Äkki vene häkkerid veel aitavad ka valimistel, kuigi Prantsusmaal ei saanud hakkama nagu said USA-s, nagu nad ise rääkisid.
M
@ 14.48 -le/ 2. august 2018 19:47
Miks ülistada
almustepalumist!?
Eestlased on alati töökad olnud.
Miks keegi kusagil nii kangesti tahab eestlastest almustepalujaid teha?
1
@ 14.48 -le/ 2. august 2018 19:51
14.48 kirjutas:
Huvitav, mis saab kõikidest neist projektidest, millele EL on andnud kokku miljoneid eurosid ja millega siin ehitatakse teid ja hooneid ja muid rajatisi
Eestlased on töökad inimesaed. Eestlasest mees on ajandite jooksul osanud oma perele ise maja ehitada. Eesti perekond on suutnud alati oma lapsed üles kasvatada.
Väikemajapidamised Eestis on alati hästi ning väga hästi toiminud.
Miks nüüd keegi kusagil nii väga tahab eestlastest almusepalujaid teha!?
Ah-zoo, et võtame aga muudkui kusagilt kelleltki miljoneid vastu, arendame ja nii edasi ning seejärel koogutame ja limpsime
m
Marta/ 2. august 2018 14:44
Ma olen õnnelik,et on olemas EKRE. Seniks on lootust. Uskumatu kui palju on eestlaste hulgas Eesti mahamüüjaid ja võõra meele ja võimu kummardajaid. Mart ja Martin Helme, olge tugevad ja pidage vastu Eesti äraandjate survele! Enamus eesti rahvast on eneseväärikad ega pole nõus enam küürakil käima võõraste ametnike ees. Milleks Eesti riik taastati? Mõned peavad selleks lugema põhiseadust, et meenutada. Hale ja madal on rahvusliku eneseväärikuseta inimene. Meie esivanemad pole võidelnud ja hukkunud sellepärast, et nüüd vabatahtlikult anda otsustamine võõraste rahvaste esindajatele või eestlastest tentsikutele.
e
eee/ 2. august 2018 14:56
keegi on vist helmest sisse võetud...
go to him!
1
14:56/ eee/ 2. august 2018 15:06
ja see on tore, on kellest olla, igatahes tark mees.
m
Ma loodan/ 2. august 2018 15:39
ka, et liit Venemaaga tuleb ja saame oi kui palju rublasid, odava kütuse ja viina, aga näe, ka seal tõstetakse pensioniiga.
e
EKRE/ 2. august 2018 14:32
On turvalisem valik kui sotsid ning kesikud,puht eetlaste ja eestluse püsimajäämise sooviga.Make Estonia Great Again!
a
......../ 2. august 2018 14:56
t
tõesti?/ 2. august 2018 16:56
EKRE võitleb sel moel eesti keele säilimise eest? Päriselt?
m
muidugi/ 3. august 2018 12:15
Kuldne Ärtus on puhas eesti keel :).
d
daumn/ 2. august 2018 14:31
Kas keegi oskaks soovitada mingit head riiki, kuhu elama kolida, mis poleks 150a arengust maas?
i
Ikka/ 2. august 2018 14:39
s
Sama siin/ 2. august 2018 14:44
Läti ja leedu panevad meist hea tempoga eest, võid neid kaaluda. Edasi on Sveits, austria, rootsi norra. lääne poola ka norm.
Kõik need riigid tulevad ka ettevõtjatele väga vastu, ja aitavad kolimisega. Eestis peaks ettevõtjad kokku hoidma ja koos kolimisele mõtlema
a
Avo/ 2. august 2018 15:44
Muidu õige aga rootsi pole enam palju väärt.
j
jäävad/ 3. august 2018 12:25
seisma nagu meiegi, kui palgad samale tasemele jõuavad, mis siin. Seni kuni tööjõud on odav, on võimalik kiire areng. Kui tööjõud läheb kalliks, on vunk väljas.
1
14:31/ Taevake/ 2. august 2018 15:11
milles küsimus-Aafrika! Sealt ju tullakse meile IT spetsialistideks ja kõik võivad puuall vabalt tegeleda sellega, mis pähe tuleb. Teadagi, mis Sind vaevab, ei lubata kitsekarjaseks hakata.
p
päh/ 3. august 2018 12:29
palju neid sealt Aafri kast siia tahab tulla, olematute sots toetuste maale. Mõni, kes siia saadetakse plagab ruttu tagasi Saksa. Odava tööjõu all mõeldakse ikka töölisi, ehitajaid, tehastes töötavaid (Felix kurki-purki), mitte neid pruunikaid tegelasi. Sellisest odavast tööjõust on mõningaseks ajaks kahtlemata abi. Küsimus: kui kauaks? Vastus ilmselt puudub.
j
jookseme/ 2. august 2018 14:04
ütles üks erakond. teine-ründame. millega kolmas spordialal välja tuleb. klounide paraad.
p
2. august 2018 14:00
Peaministri kohta nad ei saa. Küll aga hunniku kohti. Ja siis läheb ainult paremuse poole elu
t
täpselt/ 2. august 2018 14:45
Mart oskav ainult vene keelt nagu savisaar :D pool elust venemaal ju elanud... ei imesta kui ta veneagent

m
Mart Helme peaministriks. Uraa, uraa, uraa...!!/ 2. august 2018 13:59
Sama ekriidide kilked käisid ju ka enne presidendi- ja ka enne viimaseid KOVivalimisi:
- Mart saab kindlalt Eesti presidendiks!
EKRE JA HELMED ON ALATI, hoolimata kõikidest nende endi ja ekre trollide kiidulauludest ja ei teaveel mis ennustustest ja väljamõeldud tõusudest ALATI kukkunud nagu mädad kartulid!
Presidendivalimised - Mardil /naera ribadeks!/ AINULT KUUSTEIST HÄÄLT!
Viimased KOVi valimised - EKREL ÜLE EESTI KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
Ekrelaste alatud, teiste erakondade ja nende liikmete pihta suunatud rünnakud ja solvangud aitavad hoopis võimsalt kaasa nende järjekordsele langusele.
Mitte ükski mõistusega eestlane EKRET EI VALI!
Ja selliseid mõistusega eestlasi on suur-suur enamus.
s
sina,ura otsi/ 2. august 2018 14:08
omale pehmete seinadega ruum,sinn sa sobid .
k
2. august 2018 14:16
Kas PEAMINISTRIKS pürgijad mõtleksid ka selle üle, et kas nad SOBIVAD üldse peaministriks...? Kas neil on niipalju TEADMISI, OSKUSI, KOGEMUSI riigi JUHTIMISE osas, et asuda peaministri kohale...? Ei ole Helmedel üldse ENESEKRIITIKAT! Rumalad inimesed arvavad, et nad on
k
Kuidas pole/ 2. august 2018 15:44
Jaak siseministriks, väikekuritegevusega hästi kursis, uurivat elu ka homobaaris jne. Tark mees.
T
/// 2. august 2018 16:47
Tase nagu 3b. Väärikas inimene ei pea oma paremuse näitamiseks teisi mõnitama. Inimese nimi on tema identiteet ja selle mõnitamine on eriti lapsik.
a
annab/ 3. august 2018 12:30
jumal ameti, annab ka mõistuse. Muig.
e
eestlased/ 2. august 2018 14:19
EI OLE Mart ega Martin Helmel niipalju TEADMISI, OSKUSI ja KOGEMUSI riiki juhtida, et asuda PEAMINISTRI ametikohale! KITSED ei sobi KÄRNERITEKS!
a
annab/ 3. august 2018 12:17
partei ameti, annab mõistuse ka.
t
Taat/ 2. august 2018 13:50
j
ja siis/ 2. august 2018 15:45
maailma vallutusest, nagu Hitler.
w
Www/ 2. august 2018 13:47
Miks see ekre eesti põhja ajab minuarust te seal eestis olete ammu juba põhjas kõik omadega vaesus ja viletsus ainult
k
kos kohas see sinu viljasalv asub,/ 2. august 2018 14:07
kuhu sa end sisse oled smuugeldanud ?
Ei ole me põhjas ega ole ka põhjamaa, palav on.
ekrega on see probleem, populist on, ühest küljest oleks nagu korras, jutt rahvale meeldib, ainult, rahvaga on see lugu et üks asi meeldiv nn sakste vastane repertuaar, aga hoopis teine tera on absoluutselt eluvõimetu laulu sisu, kuigi viis on nagu on :)
m
mh/ 2. august 2018 13:39
Kus on meeskond? Perekonnapartei. Liikumine kukub kohe kui perekond mingi käik kokkukeerab või mingi jama väljatuleb. Kas vanema Helme minevik on ikka nii puhas, nagu võiks arvata. Venemaal saadik olemise aja ju inimene suhtleb igasugu inimestega. Venemaale on hetkel oluline, et oleks mitu jõudu, kellega mängida. Kes on kord rahva rahaga endale maja ehitanud ja pole sellest arusaanud, et "nii ei tehta", see jätkab sama tegevust ka edaspidi. Olles täiesti kindel, et nii on õige käituda. https://www.postimees.ee/2550969/suursaadik-moskvas-mart-helme-kutsutakse-koju
k
Kas / 2. august 2018 13:41
Lennutaadu või Siim olid paremad, või liiga vähe punased?
e
EKRE/ 2. august 2018 13:35
on EESTI parim erakond mina toetan
p
parim milleks?/ 2. august 2018 13:55
euroliidus ja koalitsioonis võib neil minna nagu teistel enne neid,
isegi exit võib õnnestuda, kui see neid võimul olles enam huvitab ja kui neid võimul näinud valijad (sina:) nende jutu enam tõsiselt võtab, aga kui nüüd tõesti nad saavutaks selle kõige iseseisvama seisu ilma euroliiduta selja taga, kas Martin siis Vladimiri vastu oleks, või poolt oleks, või kaoks....kuhugi kaugele mustale maale :D
1
13:35/ 2. august 2018 14:21
EKRELASED peaksid kommentaariumi mitte RISUSTAMA ja EKRE kiitmise maha jätma....!
See on NAERUVÄÄRNE!
k
kodanik/ 2. august 2018 14:37
Ah et sotse, kesikuid või reformi tuleb kiita?
e
2. august 2018 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
SMURF/ 2. august 2018 14:18
Kas keegi kahtleb selles,et Martin Helme oleks parem peaminister kui Taavi Rõivas või Jüri Ratas? Esimene oli muidugi ülinõrk kloun, ent sellegi poolest!
j
jah/ 2. august 2018 14:58
Kujuta ette sõbralikke diplomaatilisi suhteid, kui EKREd kisavad, et homod on vaimuhaiged ja mujal maailmas nood kõrgete kohtade peal edukalt toime tulevad ning keegi ei tee teist nägugi selle peale.
Sama lugu mustanahalistega. Kuidas vaatavad EKRE poliitikud otsa teise nahavärviga tipp-poliitikutele mujal maailmas? Keelduvad koostööst või väidavad julgelt, et nende pead ju kõmisevad? Kuidas peaks töötama koostöö naistega, kes on laste kasvatamise asemel poliitika valinud? Mis te tõesti arvate, et Eesti suudab oma maalapikesel mängida muust maailmast eraldiseisvat riigikest?
m
Mutt/ 2. august 2018 13:31
a
2. august 2018 13:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kõik saavad minult miinuse,/ 2. august 2018 13:38

m
maamees/ 2. august 2018 13:16
Ootame ikka enne valimised ära ja alles siis räägime tulemustest.
n
nii, ekre on võitnud,/ 2. august 2018 13:28
ekre on meid euroliidust vabastanud ja nüüd kujutlege
Martinit Vladimiriga maid ja puid jagamas...
m
miinustele/ 2. august 2018 14:17
kujutlusvõimet napib, või usku Martinisse?
a
2. august 2018 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vene häkkerid/ 2. august 2018 15:48
panevad ka paika, teadagi kelle.
m
maakas/ 2. august 2018 12:56
Mingisugune helmeline sättis ennast ka presidendiks, seda viimastel valimistel!
n
NAERUKOHT!/ 2. august 2018 13:00
Kas Mart või Martin Helme soovib saada PEAMINISTRIKS...? Tule taevas appi!
KUUM ilm on nende mõistusele halvasti mõjunud...
1
13:00/ 2. august 2018 13:10
Kas kuumade ilmade tõttu on Ekre toetajaid juurde tekkinud...?
EMO-s on rasked tööpäevad....
k
2. august 2018 13:16
kuni teise märtsini tuleb veel palju suurepärast poliitilist huumorit. istu maha ja võta popcorni.
1
13:10/Suure murekoorma all/ 2. august 2018 13:42
oled vist ise seal EMO-s, kuidas muidu nii teadlik seisust oled. See igapäevane jauramine võttis Sul katuse sõitma aga arvata on, et oled Jämejala püsikunde, siis sõimle edasi, jumalast savi .
1
13.42..le/ 2. august 2018 14:00
Kas kirjutasid endast siin.
v
vaata 13:42/ 2. august 2018 14:25
Näe, vaimuhaige EKRELANE kohe oma kommi kirjutamas...!
P
.,./ 2. august 2018 13:13
Presidenti pole valitud, see määrati Brüsselist.
p
Pavlik/ 2. august 2018 13:21
ära jura, selle määras mingi sots. Nime ei mäleta!
1
13:13/ 2. august 2018 14:25
Mis sinu MÕISTUSEGA juhtus...?
t
to maakas/ 2. august 2018 13:20
Presidendivalimistel hääletasid valimiskogus valijamehed, kelledeks olid kohalike volikogude esindajad, kes olid sinna valitud sel ajal, kui EKRE polnud veel pildilgi. Ehk siis see näitas üle-eelmiste kohalike valimiste jõujooni.
Järgmistel Riigikogu valimistel on olukord teine, EKRE-l on juba hetkel 21% toetust ja valimiste ajaks võib see olla ka 25%.
h
Helmut/ 2. august 2018 13:25
EKRE valija peaks kirjutama "maakale", mitte "to maakas". Tegelikult on selline totutamine naeruväärne ja näitab erilist harimatust.
1
13:25/ Vaat, kes räägib/ 2. august 2018 13:44
Ise kirjutab-helmeid, eriti "entelligent" ja kirjaoskaja.Häbi!
h
Helmutile, 13:25/ 2. august 2018 14:26
Ekrelased ja nende toetajad ongi HARIMATUD....! Kas mõni seda varem ei teadnud...?
j
jah/ 2. august 2018 12:52
ja Võrno tervishoiuministriks!
Tegelikkuses polnud isegi Keskerakonnal endale piisavalt häid tegijaid ministriks panna. Ometi Eesti suurim erakond. Praeguste kõnelejate suhteliselt väike seltskond lõppeb valitsuse kontekstis mõne nimega. Mart, Martin... Jaak peaks veel kasvama ja vanad ämbrid uute tegudega summutama. Kõik.
e
eestlased/ 2. august 2018 13:01
EKRE kitsekarjuseid ei taha küll "ministriteks"!
n
nalja kah/ 2. august 2018 14:52
Ole hea ja nimeta mõni tõeliselt hea minister praegusest või eelmisest valitsusest. Hästi, nimeta kõik head ja asjatundlikud ministrid, et me saaksime nalja.
s
sa nimete/ 2. august 2018 15:51
ekre pundist head ministri kandidaadid, nii palju pole seal tuntuidki, et mahuks väikest osa valitsusest moodustama.
e
ei saa nad midagi !/ 2. august 2018 12:49
kõik UNISTUSED ei täitu !!
a
arst/ 2. august 2018 13:02
Need on EKRE tõsise HAIGUSE tunnused... EKRE vajab kiiresti RAVI!
k
Kõik/ 2. august 2018 12:45
Saab selgeks ikka peale valimisi...Vara pole hõisata...
e
EL Wäärtused/ 2. august 2018 12:42
EKRE-l on ka äärmuslikke vaateid, mis ei lase nn euroopalikest väärtustest ennast mõjutada. Kuid ka EL peab ja juba ongi mingil määral oma pehmo-poliitikat hakanud revideerima. Euroopalikud väärtused, kui neid selliselt edasi rakendada, saavad viia ainult fiaskoni.
v
valin neid/ 2. august 2018 13:00
EKRE-l pole mitte ühtki äärmuslikku vaadet või ideed. Kõik on täiesti tavalised põhiseaduslikud eesmärgid.
n
njah/ 2. august 2018 13:24
Kõik need vaated, mida paar-kolm aastat tagasi nimetati äärmuslikeks vaadeteks, ehk siis EL välispiirid kinni ja turvapaiga taotlejad kinnistesse laagritesse, on tänaseks EL mainstream poliitika. Ungarit materdati, sõimati fašistideks, aga nüüd on isegi Merkel sunnitud leppima sellega, et Ungari ideed olid õiged. Ka Itaalia saadab ilusasti õnneotsijad ilusasti õigele rannikule ehk siis Liibüa rannikule tagasi.
Mõni aasta tagasi sõimati EKRE-t samade vaadete eest fašistideks, rassistideks, ksenofoobideks, islamofoobideks, natsideks jne. Tegelikult oli EKRE-l kogu aeg õigus.
1
12:42/ Kõik äärmuslikud vaated/ 2. august 2018 13:51
..on nüüd Euroopas tõeks saanud, piiksuvad veel vaid äärmuslikud vasakradikaalid, kartes kaotada privileegid nii idast kui läänest. Sorose raha maitse ei lase mõistust lahti, Eestis aga oma punased loodavad ikka idast päästjaid.
j
ja/ 2. august 2018 15:53
tuleb must, näita ust, ei ole äärmus?
m
Muidugi mitte!/ 2. august 2018 19:32
Musta koht on Aafrikas ja tal pole siia asja muidu kui turistina. Must ei sobi siia elama.
k
kas/ 3. august 2018 15:22
turistile on otsa ette kirjutatud, et turist? Ekre tahab ka siin valgete naiste poolt sünnitatud mustad välja saata, neid ei huvita, kas kohalik või mitte. Jaak lubas isegi USA mustadele sõjaväelastele tappa anda, kui pole vormi seljas.
d
David/ 2. august 2018 12:41
Kindlasti valin EKRE kuigi ega mingi sügava intellektiga see partei ka nüüd pole, kuid poliitikas polegi seda vaja.Põhiline on see, et nad on migrantide vastu ja toetavad USA-d ja Iisraeli, mida praegused kardavad kui vanakurat välku.Igati tervitatatv olnuks kui Eesti toetanuks USA saatkonna viimist Jeruusalemma.Valiti aga põhimõttelagedus ja selgrootus.
e
EI VALI EKRE-t!/ 2. august 2018 12:45
EKRE EI SOBI valitsusse! Meil on kõrini juba KE kitsekarjustest ministritest - EI TAHA veel ka EKRE kitsi kärneriteks!

v
vene värk/ 2. august 2018 12:35
EKRE nimest on saanud rahvahulgas juba sõimusõna - rasvane ja rammus.
t
T.Rex/ 2. august 2018 12:42
Pigem ikka vastupidi. Aasta tagasi ei teadnud ma oma tutvusringkonnas kedagi, kes võinuks hääletada EKRE poolt. Praegu ei tea ma kedagi, kelle kohta võiks kindlalt öelda, et ta EKRE poolt ei hääleta ja suur osa tõenäoliselt hääletabki.
t
Tartust/ 2. august 2018 13:10
Tartust, ülikoolilinnast , valivad EKRET küll paljud. Targad inimesed teavad, mida teevad!
Elagu EKRE!
1
13:05/ Unustasid vist hommikul/ 2. august 2018 13:54
tabletid võtta jah. Ei jumalaeest, Sinu tablette keegi ära ei võtnud, rahune maha!
t
T.Rex/ 2. august 2018 13:58
Ja, millised oleks alternatiivid? Kaja Brüsselioravad? Keskkremli isamaa? Maailmavaatevabaerakond? Kesikutest endist ja sotsidest ma ei räägigi, sest nende valijatel mõistus puudub.
t
T.Rex/ 2. august 2018 14:03
Kahjuks kustutati kommentaar. kus minul, kui ekrelasel soovitati tabletid ära võtta. Vastasin sellele
1
13:10/ 2. august 2018 14:29
AJUDETA EKRELANE! Ära räägi tarlaste nimel! Sinusuguseid on Tartus RAVIL ainult käputäis...! TERVED tarlased EI VALI EKRE-t!
t
T.Rexile/ 2. august 2018 15:57
Ma alandlikult uurin, et mis tutvusringkond see selline on, kes aastaga oma põhimõtteid niimoodi muudab? Või muutus tutvusringkond aastaga? EKRE programm on kogu aeg sama olnud.
t
tore ju/ 2. august 2018 12:45
t
Tartust/ 2. august 2018 13:13
A kui Reformierakond rahvast Savisaarega HIRMUTAS, siis kõlbas küll MADALALAUBALISI ja HARIMATUID oma KONKSU OTSA TÕMMATA VÕI? Tead, see enam EI TÖÖTA. Nüüd valib SEE SAMA RAHVAS EKRET, mitte FEFFI.
o
olge ise ka tublid/ 2. august 2018 13:50
Täpselt vastupidi! Seda tõestab kõige ehedamalt antud uuringu vorm - internetiküsitlus! Internetti kasutavad laialdasemalt teatavasti haritud inimesed.
1
13:13/ 2. august 2018 14:30
RAHVAS EI VALI EKRE-t! Ekrelased - RAVIGE ennast! Olete vaimselt HAIGED!
e
ehk / 2. august 2018 15:44
a
aga miks/ 2. august 2018 15:56
siis nii palju, teatud teemade juures lausa 99% lausrumalaid kommentaare, kui pehmelt öelda :)?
J
"Totaalne riik, totaalne inimene"/ 2. august 2018 12:34
Ju siis kunagi nii ilusa ja vabaduse ideaalide nimel , armastava Laulva Revolutsiooni teinud ja vabaks saanud Eesti rahva järgmisele põlvkonnale meeldib siis Totaalse riigi ("Totaalne riik, totaalne inimene" oli Laulva revolutsiooni ja vabadusvõitluse ajal üks totaalse riigi alatusi paljastanud ja vabaduse ideaale kilbile tõstnud , palju tsiteeritud teos mis nende EKRE valijate jaoks on tänaseks unustada ja ilmset maha salata püütud) ja frigiitsete usuhullude ning raugastunud peasekretäride käskude-keeldude tingimustes elada. Õudsalt tahetakse ilmselt ärbelda ja ennast mingiks maailma nabaks kujutada kes kõigile teistele omi tingimusi peale käratada ja oma naba imetleda saaks. Milleni selline Eesti väiksust kui reaalsust eitada püüdev ja iseendast pikem olemise - ärplemise püüe ajaloos alati on viinud - peaks olema hästi teada. Aga mis eesti rahval sellest! Neile ilmselt meeldib iseennast petta ja uskuda ja ikka - ikka ärbelda, stiilis, et "Eesti piir käib vastu hiina müüri" - ja siis kui see täätu ja taktitundetu ärpleja selle maailma suurte ja tõeliselt vägevate poolt on jälle kord valusati vasu lõugu saanud ja kraavi visatud - siis niutsutakse jälle härdasti selle maailma vabadust armastavate ja kaastunnet tundvate (enamasti Sotsiaaldemokraatide , roheliste ja teiste, kõigi inimeste vabadust toetavate jõudude) sabas, - et - mõistke meid ometi , me ei taha midagi enamat kui olla Rahvusvahelise õiguse osa ja olla vaid vaba rahvas vabal maal.
k
Kahteja/ 2. august 2018 12:46
Mingit suurushullustust EKREl küll ei ole, pigem mure meie tuleviku pärast. Muidugi ei saa me läbi EL-ta, see annab ikkagi meile mingi garantii. Jah, EL on puudustega, kuid hetkel midagi paremat meie ka pole.
k
Kahtlejale/ 2. august 2018 14:26
Täpselt samasugust iba ajasid kohalikud kommunistid ka kaheksakümnendate aastate lõpus Nõukogude Liidu kohta- kuidas on veel väheseid vajakajäämisi aga ilma NL-ita Eesti hakkama ei saa ja surete nälga jne. Väga hästi saame hakkama ilma Euroliiduta. EL ei anna meile mitte mingisugust garantiid.
p
palav/ 2. august 2018 12:47
1
12:34/ Paluks pikemalt/ 2. august 2018 14:00
No ei veennud kedagi see pikk epistel, kui siis vikerkaart ja kuud taevas. Eesti piir jäta rahule, seda pole antud ka Sinule muuta, mille tahaksid Narvast hoopis ära kaotada. Teame, teame, ei ole juunikommunistid kuhugi kadunud, hauduvad tänini plaane korrata.
e
EKRE valija/ 2. august 2018 12:33
Miks mitte 1. kohta? Pigem ikka seda.
v
;-)/ 2. august 2018 13:02
vaata, keda need "targad" siiani valinud on.
1
12:48/ Oot, oot/ 2. august 2018 14:02
Siis võiksid ju oma targa valimisega siiani rahul olla, miks Sind tulevik niiväga ärritab???
t
targad/ 2. august 2018 15:59
ei käigi valimas, korralikud inimesed ei saa praeguse valimisseadusega niikuinii võimule. Kas oled kuulnud, et natuke üle poole ainult osalevad valimistel.
j
jah/ 2. august 2018 15:57
tagant poolt, nagu Eestis kombeks.
t
Tim/ 2. august 2018 12:33
Eks poliitikas peavadki ambitsioonid suured olema muidu pole mõtet poliitikasse minna.Aga selle teise koha ja peaministri tooliga võib veidi raskeks minna kuna küsitlused on üksasi ja valimis tulemused teineasi.Siiski soovin EKRE-le edu ja loodan,et ootused-lootused täituvad neil.
6
69/ 2. august 2018 12:55
Täiesti reaalne plaan. edu EKREle, kõik minu tutvusringkonnast on selle partei pooldajad. AINUKE SIRGESELGNE PARTEI!
t
to 13:07/ 2. august 2018 15:04
Ole rahulikult kuss.
Ekre võtab võimu.
s
2. august 2018 12:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
villu/ 2. august 2018 12:30
ei soovita EKRE l nõnda rabelda. Olen selle tee ise läbi käinud ja tean mida räägin.
j
Jaanus/ 2. august 2018 12:50
EKRE palgalistel kommijatel soovitame kommentaariumis mitte hõisata!
Nii lollid ei ole eesti rahvas, et valib EKRE võimule!
k
kui/ 2. august 2018 16:03
q
Qwert/ 2. august 2018 12:18
Valimisteni on veel aega, ja keegi ei oska öelda, millised need valimistulemused siis on. Ühesõnaga kõik on võimalik kui jätkub valitsuskoalitsiooni praegune tegevus ja EKRE ei tee rumalusi.
a
asi ei ole tulemustes/ 2. august 2018 12:27
vaid selles ,mida enne valimisi ette võetakse.
q
Qwert/ 2. august 2018 15:16
to: asi ei ole
Kas loetust on raske aru saada? Paistab küll.
v
vene värk/ 2. august 2018 12:52
Inimesed saavad valimistel aru, et EKRE pullitegemisega ei saa liiale minna, protestisime mis me protestisime, aga vene kolhoosidesse tagasi ei taha!
m
Mart/ 2. august 2018 12:52
EKRE ei kõlba valitsusse! Ekre on nõrgamõistuslike jaoks.
m
Möhh / 2. august 2018 12:17
EKRE ründab... Eesti vabariiki.
1
12:17/ 2. august 2018 12:53
EKRE laseb Eesti riigi PÕHJA! Ei vali mitte kunagi EKRE-t.
e
ekre/ 2. august 2018 16:05
teeb võimsa terzaava Eestist koos Venemaaga.
g
Gvv/ 2. august 2018 19:18
Sa pole valimisealimegi, tattnina
m
M.Närep/ 2. august 2018 12:15
Presidenti ju ei valitud. Mis Eesti eriti ID kaardiga valimistesse puutub siis paluks lugeda Saksa spetsialistide kommentaare, mis nad sellisest asjast arvavad.
k
Kärepä/ 2. august 2018 12:28
meid ei huvita saksa spetsid, meil omad mehed pumba juures.

e
Ei tea/ 2. august 2018 12:15
enne valimisi esitatakse Helmedele süüdistus holokaustis osalemises vms ja pannakse vangi. Süvariik juba võimaluse leiab.
n
2. august 2018 12:34
Nad peavad siis terve partei vangi panema, aga neil pole selleks piisavalt vanglakohti.
e
enese kiitus ajab upakile/ 2. august 2018 12:15
Martin, liiga palju tahate ahnitseda korraga,suuga võite teha hiilgavaid mõtteid,aga tegelikult kukute oma ahnitsemisega javihakõnedega nulli.
j
just just/ 2. august 2018 12:19
Sallijatele andke oma hääl !
k
kossa kossa/ 2. august 2018 12:22
Keskerakond ei anna seda tooli ära ja kui siis vaid oma mõttekaaslastele reformierakonnast
v
vanasõna/ 2. august 2018 12:54
SUUR tükk ajab suu LÕHKI!
j
Jaan/ 2. august 2018 12:13
EKRE on Eesti ja eestluse edasikestmise ainus garant. Edu!!!
t
tuleb see garant/ 2. august 2018 12:18
läbi põdeda, mitte eestlus kui seesugune, vaid "eestluse" kaudu võimule pürgimise ekrelik moodus.
e
EKRE hüüdlaused/ 2. august 2018 12:56
Elagu EKRE marksism-leninism! Edasi kommunismi võidu poole!
t
Tim/ 2. august 2018 13:19
Te sots-soroslased marksismi-leninismi edasikandjad leppige kokku kumb see EKRE on kas kommunistlik- või natsipartei.
e
ekre on populistlik/ 2. august 2018 13:46
võimule pürgija, põle seal ei kommut ega natsi.
1
12:56/ No päris hulluks läheb mõni/ 2. august 2018 14:12
Ah sa mu meie, küll hakkas jälle mõnel katus sõitma! Lausa sotskangelase tiitlile käib esitrollide pasundamine. Viispäevaku esirindlased panevad, nii, et pori tuiskab. Täna on jälle kogu maailma parteide järglane EKRE, aga kuhu siis ISIS on jäänud? Kas uut vanglat ei ehitatagi veel EKRE liikmetele, kevadeks ei jõua ju, et ellimineerida need isamaakaitsjad?
a
aga/ 2. august 2018 16:07
m
mõtlik/ 2. august 2018 12:24
Aivar Kallam 41 minutit tagasi
Jaak Valge, võrreldes kaht suurt vastasseisjat - EKRE-t ja vapse, jõuab järeldusele, et mõlemat iseloomustab riigimehelikkuse vähesus või puudumine. Vapsid oskasid kõigiga (erakondadega) tülli minna. Ka EKRE oma põhimõttekindluse ja otseütlemisega on tihti piire ületanud. Seepärast Valge soovitab, et "kindlasti tuleks EKRE juhtidele, eriti aga poolehoidjate mainele kasuks suurem poliitiline viisakus". (ÕL 31.07.18).
Sellega saab ainult nõustuda.
Vapsid oskasid ja julgesid meie riigile iseseisvuse kätte võidelda ja EKRE oma tänaste väljaütlemistega üritab seda säilitada. Mis liberaalsusest ja dolerantsusest siin räägitakse.
j
2. august 2018 14:07
Jaaa...tõe rääkimine on "piiride ületamine"!
v
vene värk/ 2. august 2018 12:41
Ekre kingisseppade taotlused kukutada Eesti Vabariik ja lammutada EU langevad 1/1 kokku Putini geopoliitiliste ambitsioonidega, Eesti Vabariigi Putinile kandikul kättetoimetamine aga kindlustab Helmele kolhoosiesimehe koha kremli kolhoosis.
1
12:41/ 2. august 2018 12:57
j
Jaan - saa TARGEMAKS!/ 2. august 2018 12:55
Eesti ja eestluse edasikestmise AINUS garant on REFORMIERAKOND, mitte aga EKRE jutumehed!
v
vaadake 12:55/ 2. august 2018 14:32
Vaadake - EKRE kommenteerijate vareseparv laob MIINUSEID! Aga EKRE-t rahvas ikka EI VALI!
t
tegelikuöt/ 2. august 2018 12:05
Ei ta ründa ühti, aga keegi kardab, et oma tara kukub ümber ja tee on valla.
s
siss/ 2. august 2018 12:03
Enne presidendi valimisi oli sama jutt. Aga mis tegelikult juhtus , teame kõik !
i
Irw/ 2. august 2018 13:55
Tegelikult tuli mingi naine ja nad pole sellest siiani toibunud.
p
2. august 2018 13:59
Presidenti ei valita Eesti Vabariigis, vaid määratakse mingi käputäie inimeste poolt. Kui oleks otsevalimused, oleks tulemus hoopis muu olnud ja Puratiinost Kadriorus ei teaks keegi midagi
s
Siis/ 2. august 2018 16:10
oleks Savisaar president.
1
19:54/ 2. august 2018 22:17
Söör kratist ei saa kunagi inimest!