Eesti uudised

EKRE toetus on tõusnud uutesse kõrgustesse

Eesti Päevaleht, 2. august 2018, 07:30

175 KOMMENTAARI

t
Taimar/ 11. oktoober 2018, 19:52
Olles kuulanud kahe Helme pühapäevaseid labaseid targutamisi raadios,
siis küll midagi head sealt loota ei tasu.
i
inimkonnale/ 4. august 2018, 02:51
http://piibel.net/#q=Kl%201 Pauluse kiri koloslastele 1: Õhutus jääda kindlaks
21 Ka teid, kes te varem olite Jumalast võõrdunud ja oma mõtlemise
poolest tema vaenlased oma kurjade tegudega,
22 on Kristus lepitanud nüüd oma lihalikus ihus surma läbi,
et teid seada pühadena ja veatutena ja laitmatutena Jumala palge ette,
23 kui te vaid jääte kindlaks ja rajatuks usule ega
lase end kõrvale viia evangeeliumis olevast lootusest, mida te
olete kuulnud ja mida on kuulutatud kogu loodule taeva all ja
mille teenriks olen saanud mina, Paulus.
Pauluse osa Kristuse töös
24 Nüüd ma rõõmustan oma kannatustes teie pärast, ja oma ihus
ma täidan puuduvat osa Kristuse kannatustest tema ihu, see tähendab
koguduse heaks,
25 kelle teenriks ma olen saanud Jumala korralduse järgi, mis mu
kätte on antud teie heaks, et teile täielikult kuulutada Jumala sõna,
26 seda saladust, mis oli varjatud endiste aegade ja sugupõlvede
eest, nüüd on aga avaldatud tema pühadele,
27 kellele Jumal tahtis teada anda, mis on selle saladuse kirkuse
rikkus kõigi rahvaste seas; see on - Kristus teie sees, kirkuse
lootus.
28 Meie kuulutame teda, manitsedes iga inimest ja õpetades iga
inimest kogu tarkuses, et seada iga inimest Jumala ette täiuslikuna
Kristuses.
29 Selleks ka mina näen vaeva ja võitlen tema jõu toimel, mis minus
on tegev väega.
p
peale/ 2. august 2018, 16:00
vihkamise ja viha loosungite ei ole EKRE-l ühtki plaani,kuidas eesti majandus tööle panna.
Loosungitega ei saa riiki juhtida.Mart Helmel on marksistlikud -leninlikud loosungid,et
hakkame vaenlase vastu võitleme ja nii see rikkus majja tuleb.Loosungid ei too rikkust
majja,peab teadma,mida teha ja kust raha tuleb ja kuhu läheb.Kui ikka majandada ei
oska,siis vihaga riiki juhtida ei saa.Kas keegi on kuulnud Mart Helme suust,kuidas
tervishoidu või maaelu korraldada.Helme tegeleb rassivihaga,teisitimõtlejate,teisi-
tiütlejatega võitlust,keda kinni panna ja kohtunike päid veeremas näha.
v
2. august 2018, 16:04
valetad,punane s1tajunn.
k
kolla/ 2. august 2018, 16:31
Kas praeguses valitsuses on kõik ministrid asjatundjad?Samasugused õhusöödikud,ega muidu neist üle poole pole juba uppi lennanud.
k
Kontvõõras/ 2. august 2018, 16:38
Sa võiks näiteks lugeda konservatiivset programmi seal on kõik olemas lihtsalt homovastasus ja Pagulas vastasus on aktiivsed teemad. Aga kui valimiseks läheb siis päris valija ikkagi loeb valimisplatvorme ja põhi seisukohti. Ja EKREl on oma programm täitsa olemas 21 lehekülge pikk ja lahti seletatud.
m
Märtsis / 2. august 2018, 15:15
on see üle 26, kes tahab kihla vedada?
t
Taat/ 2. august 2018, 14:01
Ega siis Mart Helme ei ole ka mingi"pühamees".Ma ei poolda ultraradikaalseid vaateid,kuid selles olen Helmega nõus,et mehe ja naise liit on ainuõige ja "tšurkadel" ei ole Eestisse asja!
E
!!!/ 2. august 2018, 12:22
EKRE toetuse hoogne kasv on suuresti protestiaktsioon kõigi seniste võimuparteide vastu. Näiteks nende asjatundmatuse suhtes (mõttetud, tegelikult Eestile lausa kahjulikud aktsiisitõsmiste mängud). Katteta ilukõne ning lubadused. Potjomkinlus. Kulukad p r i i s k a m i s e d ja raha ra.iskam.ised. Omakasupüüdlikkus ning onupojapoliitika. Samuti erakonna sponsoritele vastutulekud. Alatasa ilmsiks tulev korruptsioon. Pugejalikkus lääne absurdsete ettevõtmiste ees ja vaba arvamuse pitsitamine ning ignoreerimine omal maal. Seepärast nähaksegi EKRE-s praegu väljapääsu, mingit uut teed ja võimalust. Sest nemad kui erakond pole ennast veel täis teinud ega kompromiteerinud. Kuid ega neil pole selleks veel erilisi võimalust kah olnud. Võimuta opositsioonierakond.
Kui kriitiliselt ning skeptiliselt järgi mõelda, siis ma selles uues tees ning taevamannas nii päris kindel ei ole. Kuigi tahaks seda väga loota. Võim kahjuks rikub inimesi. Ja kui kord juba riigipiruka ja rahakraani juures ollakse, siis seda enam. Ka uusi tulijaid, nagu aalugu näitab. Näide ajaloos. Nelson Mandela, Nobeli rahupreemia laureaat ja "Musta Aafrika puhas südametunnistus", nagu teda vabadusvõitluse ja vangla-aastate ajal läänemaailma ajakirjanduses kõlaalt tituleeriti. Aga tegelikult? Näiteks kritiseeris ta opositsioonis olles häälekalt valgete võimu ajal LAV parlamendiliikmete kõrgeid palkasid. Nimetades deputaate "laiskadeks kasssiideks"! Väga kena ja tabav. Aga kas teate, mis oli esimene seadus, mida ta LAV presidendina allkirjastas ning ära kinnitas? Jõustas. Nimelt tõstis ta KAHEKORDSEKS nii parlamendiliikmete töötasud kui ka presidendi ametipalga! Sest parlamendis ei istunud enam "valged kassid" vaid omaenda parteikaaslad, võitluskaaslased, sõbrad ning semud. Ja president oli ta ise!
n
Noh / 2. august 2018, 12:20

k
küsin?/ 2. august 2018, 11:47
Keds siis veel, kui mitte EKRE
v
villu/ 2. august 2018, 12:26
olen selle tee läbi käinud ja ei soovita.
1
11:47/ 2. august 2018, 13:27
AINULT Reformierakonda tuleb valida, mitte mingit EKRE-t! Saa TARGEMAKS!
n
2. august 2018, 15:11
neid oravanahku ei vali küll enam keegi,kel mõistus peas,ainult ehk varastest sahkerdajad jasinusugused poolemeelsed annavad neile oma hääle.
l
lilli/ 2. august 2018, 11:40
õieti ei ole usku enam kellessegi, lubasid ju rattad ja simsonid lahedat maksusüsteemi, uusi töökohti jne., kõik läks vastupidi, aga ekre-le peaks andma võimaluse enda lubadusi tõestada.
s
Sid/ 2. august 2018, 11:37
Aru ma ei saa kui lihtsameelne peab inimene olema, et tühja tünni kolistajaid valida.
m
Maa Mees/ 2. august 2018, 11:45
Kumba sa mõtlesid, selle tuhjs tünni all, kas Refi või Keski või hoopis vabakaid?
j
JUST/ 2. august 2018, 10:48
k
kus neid küsitlusi tehakse?/ 2. august 2018, 10:42
näiteks ekre poolt olemist pole minu ega meie pere käest kunagi küsitud. samtui küsissin mõne sõbra käest, ei ole neid ka küsitletud. seega on toetajaid rohkem.
aga nii on küll kord juhtunud, et helistas küsitleja ja küsis, kas või teha 10 minutilise küsitluse. hakkas küsima ja kohe tuli küsimus poliitikast, teatasin, kindel ekre valija, seepeale öldi, et siis te ei kuulu sihtgruppi ja head aega.
p
Palun!/ 2. august 2018, 10:48
Mina olen reaalne käsitletav. Alles möödunud nädalal vastasin sellesisulisele küsitlusele.
e
elutarkus/ 2. august 2018, 11:11
L0lle on alati rohkem, kui tarku, seda arvestades on nende toetus veel väike.
t
to elutarkus/ 2. august 2018, 11:48
Keda sa silmas pead, kas refi või keski?
o
on ka aeg/ 2. august 2018, 10:30
Ükskord peab ju mõistus võidule saama.
m
mõistus?/ 2. august 2018, 11:13
kõik poliitikud on pätid, kes kasutavad l...le valijaid ainult ära, et piruka juurde pääseda.
m
Mart/ 2. august 2018, 11:16
Ootame ära, kui EKRE võimule pääseb, siis räägite sama juttu kui praegu, ainult kriitika all on siis EKRE ja kriitika on väikeste uute nüanssidega. Ikka ja alati ning kõikides riikides loodetakse seni võimule mittepääsenutelt imesid. Kui aga nad lõpuks võimul on, siis selgub, et imesid ei juhtu. Esiteks on riigivalitsemisel ikka mingid kindlad reeglid ja piirid, teiseks löövad võimu juurde pääsnutel alati välja lugematud ootamatud ja omakasupüüdlikud omadused ja käitumismallid.
Aga noh, eks ootame ära:):):)
e
endine nõukalane/ 2. august 2018, 11:29
Imesid EI SAA juhtuda, sest me oleme EL-is! Ja kui juhtub, siis 70-ne aasta pärast!
h
helge tulevik/ 2. august 2018, 20:38
aga salastatakse iga päev järgmiseks 70-ks aastaks
j
Juss/ 2. august 2018, 10:30
Ei istu ükski erakond.Ekre on radikaalse ilmavaatega,SDE on "punased",,keskid on venemeelsed,Isamaa on lihtsalt nõrgad, reformikad on sulikamp!
j
jussile/ 2. august 2018, 10:40
mõtle natuke, ega perfektselt ei saagi istuda, aga kas tahad eestisse seda moslemihuIIust, mis euroopas? kas tahad, et su rahvustunne on ohtlik düstoopia? kas tahad, et su lastele räägitakse, et sugusid ei ole? kas tahad, et noori kutsutakse üles sigime võõra rassiga ja proovima homosuhteid? kui sa seda ei soovi, siis sul ei ole muud valikut kui ekre. ole mureta, ei ole nad midagi radikaalsed, seal ka natuke kunstlikku liialdust, et tähelepanu saada, kuid algne mõte on neil õige - eestlased eelkõige! enne omad inimesed ja siis vaatame, kas saame aidata ka võõraid. neid, kes tänamatud on ja islamit tooma tulevad, aga polegi vaja aidata.
1
10.40-le/ 2. august 2018, 10:58
Väga õige jutt.Minu või meie pere käest pole iialgi midagi küsitud,aga me valime nüüd tõesti EKRE.
i
isegi/ 2. august 2018, 11:14
eestlased põgenevad siit pätiriigist, moslemitest rääkimata, aga ekrelased ikka veel hirmutavad miljonite moslemitega, kus nad on, pidid ju juba aastaid tagasi siin need miljonid olema?
s
suur hulk keskerakondlasi rannast/ 2. august 2018, 11:25
meil nõrk juht eesotsas ja võimu maias pealegi , nüüd tahame kõik valida ainult EKRE-t
N
11:14, 2. aug 2018 -le/ 2. august 2018, 11:31
No nad ise põgenesid siit, aga NÜÜD taritakse nad vägisi tagasi, luuaga lennutatakse!
m
Maa Mees/ 2. august 2018, 11:54
Tänu sellele, et EKRE sai riigikokku saigi pidurit tõmmata neile pagulaste ordidele.
e
2. august 2018, 11:02
EKP oli ikka ainuõige. Ei olnud mingit jagelemist ega tülitsemist ega teisitimõtlemist. Nii kuis partorg ütles, nii oli. Ühe jeestlasest partorgi kõne algas sõnadega: "Meie kommunismiajastu elajad..." Vaat kus olid ajad!
j
2. august 2018, 11:27
ja veel õnnelikuajad , polnud nälgivaid lapsi ja kodutuid
K
11:02, 2. aug 2018 -le/ 2. august 2018, 11:32
Kaua kestsid, aga läksid siiski...EL, raibe, kestab kauem...
2
2/ 2. august 2018, 10:29
Pakun, et EKRE, on 4-8 a pärast populaarsuselt 2. erakond. Võibolla kaugemal tulevikus ehk ka 1. erakond. Kuigi nad võiks säilitada rohkem oma nägu ja mitte selle sopaloopimise ning lasteaia mängudega kaasa minna....
m
Mart/ 2. august 2018, 11:17
Ootame ära, kui EKRE võimule pääseb, siis räägite sama juttu kui praegu, ainult kriitika all on siis EKRE ja kriitika on väikeste uute nüanssidega. Ikka ja alati ning kõikides riikides loodetakse seni võimule mittepääsenutelt imesid. Kui aga nad lõpuks võimul on, siis selgub, et imesid ei juhtu. Esiteks on riigivalitsemisel ikka mingid kindlad reeglid ja piirid, teiseks löövad võimu juurde pääsnutel alati välja lugematud ootamatud ja omakasupüüdlikud omadused ja käitumismallid.
Aga noh, eks ootame ära:):):)
s
siiani kes võimu juurde/ 2. august 2018, 11:29
on kohe kukkunud oma taskuid nii ülbelt täitma , et isegi santidele ei halastata

v
vanamees/ 2. august 2018, 10:25
Mina usun pimesi EKREt! Milleks meile üldse riigikogu vaja on, kui meil oleks nii suur ja tark juht Helme näol. Ta lahendaks kõik Eesti ees seisvad probleemid ainuisikuliselt!
o
oeh, vaa mees, aga varsa aru/ 2. august 2018, 10:44
kle, vanamees, üritasid iroonitseda ja helmet maha teha, ei läinud läbi. helme pole imemees, aga nägemus on tal õige.
o
oehile/ 2. august 2018, 10:53
Nägemuste nägemine küll hea märk ei ole riigitüüri juures olija puhul...
i
ikka / 2. august 2018, 11:17
leidub veel ullikesi, kes poliitikuid usuvad :).
1
10:53,-le/ 2. august 2018, 11:46
Viitsin isegi vaagida,kumb oled sina---veidrik või iroonitseja või koolitarkust pisut vähe saanud....
j
Jah, muidugi./ 2. august 2018, 10:50
j
Jorma/ 2. august 2018, 11:04
Sa oled üks endine kommunist ja muud ei midagi.
t
tühi sellega/ 2. august 2018, 11:47
Ja sina üks endine soomlane ja ei muud.
d
dziizös,/ 2. august 2018, 20:47
kui tabakk võib mõni olla - kommunismi ajal ei saanud sa iialgi võimule, kui sa usin kommunismiehitaja ei tundunud olema.
ja see kehtis ka nende kohta, kes salamisi rahvusmeelsed olid.
k
Kommentaar./ 2. august 2018, 10:17
Trumpi pooldajaid sõimatakse laiskade vasakpoolsete poolt rumalateks ja madalalaubalisteks. Aga millegipärast elu läheb seal ülesmäge. Eeskuju on silmaga nähtav. Peaks päris rumal olema, kui ei kasutaks seda ära. Ainuke partei, kes seda teeb on EKRE.
n
Nii et/ 2. august 2018, 11:18
müüvad Eesti maha Putinile, kui hästi makstakse?
r
Rein/ 2. august 2018, 10:12
Mina toetan ka EKRET, ainuke partei kes mõtleb loogiliselt, kommunistid on need parteid koik, veneajal muud voimalust ei olnudki kui tahtsid natukenegi ennast teostada..
j
järelikult/ 2. august 2018, 11:18
oled müüdav, mina loobusin nõuka ajal karjäärist.
h
hääletaja/ 2. august 2018, 11:48
Mina ei olnud müüdav ka EL-i värgi puhul, aga näe, ikka müüdi.
1
11:18/ järelikult/ 2. august 2018, 15:52
nõukaajal maksti vähem, kui nüüd EL-is.Sinna ronisid koos saba ja sarvedega, et oma riigist lahti saada. Ja kui müüdav veel, see kogu jutt on arvatavasti puhta vale.Kes oli siis punane, on nüüd veel punasem vabas Eestis suure EL sildiall.
n
nii/ 2. august 2018, 10:09
Meie pere toetab ainult EKRE.t! Jõudu ja visadust neile!
t
to: nii/ 2. august 2018, 11:17
Meie pere koer on vist ka EKRE'sse astunud. Haugub ja tatistab mis kole.
j
Jah,/ 2. august 2018, 11:19
s
sooja aja mõtted?/ 2. august 2018, 11:49
Miks sa oma "sooja" kommi teele lasid, kui pealkiri räägib millestki muust?
t
to: nii/ 2. august 2018, 12:30
No vot. Ei saanud sa minu kommentaari kätte, sest hirmunud moderaator võttis selle maha. Kuigi vastas nõuetele.
v
Väga tore / 2. august 2018, 10:07
Kuidas saaksin EKRE-ga liituda, mul on tõsine soov, pean EKRE-st väga lugu.
t
tõsiselt või?/ 2. august 2018, 10:22
Sa ei oska erakonnaga liituda? Kingapaelu oskad kokku siduda?
1
11:34/ Oi kui armas Sinust/ 2. august 2018, 15:56
kohe lahkesti silmust punuma aga õnnetuseks iseendale, pane seda tähele sotsikene.
ä
äge/ 2. august 2018, 09:57
ega siin midagi muud polegi, kui see, et valitsus lilhtsalt shitub rahvale hinge ja siis rahvas otsib hingelähedasema parti.
t
2. august 2018, 09:39
Toetajaskond on kordades suurem aga ilmselt ajakirjandus ei tohi seda nii näidata.
j
Juba/ 2. august 2018, 09:36
15 aastat (EKREt siis veel polnud) ootan õigussüsteemi reformi. Tehke see lõpuks ära!
p
palju õnne/ 2. august 2018, 09:55
EKRE sai äsja 20 aastaseks. Äriregistrisse on erakond kantud 25.06. 1998. Ega nimevahetus uut erakonda tee, Isamaa on ikka sama erakond mis varem IRL.
t
täna, õnne ikka vaja/ 2. august 2018, 10:47
aga juhtide vahetus teeb küll. mõtle selle üle. pealegi selle küsimuse alla toppida, et 20 a, sa vist ei saagi aru, et kohtureformi saavad teha valitsuserakonnad? 20 a või mitte, valitsuses nad ju olnud ei ole. varsti on.
e
ekre/ 2. august 2018, 11:21
kohtureform: meie anname kohtunikele käsud, milline kohtuotsus määrata.

r
ranna äärsed keskid/ 2. august 2018, 09:21
meil kehva eestvedaja ja nüüd enamus juba otsustanud RKRE kasuks
i
2. august 2018, 11:35
s
seekord loodan ka/ 2. august 2018, 09:09
ekre-le, ehk teevad korra majja, juba pealinna linnavalitsus tuleks laiali lüüa.
o
2. august 2018, 09:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
uuring/ 2. august 2018, 09:20
nii saame reformi reitingut tõsta ja kogu aeg nii tehtud , tähtis kes maksab ...
h
harimatu mass/ 2. august 2018, 10:02
EKRE troll just kirjeldas, kuidas EKRE on oma reitingu saanud.
t
to harimatu mass/ 2. august 2018, 10:50
ma ei tea, kust sul selline info, et ekre toetaja on harimatu, aga nii see ei ole. eks harimatuid on ka, nagu iga muu erakonna puhulgi, neid meil ju jagub. aga näiteks meie pere kõrgharidusega, mehel 2 kõrgharidust lausa. sõbrad samuti. ja käisime just meie kursakokkutulekul, kõik haritud ja heal järjel inimesed ja üllatuseks toetavad kõik ekret. vot siis sulle.
j
Jorma/ 2. august 2018, 11:15
Kõige harimatumad tunduvad Delfi kommentaariumis olema Reformierakonna toetajad. Näiteks mustjõe, Rebel, Mükoloog, Heh jpt. Nende õigekiri ainult vigadest kubiseb.
A
!/ 2. august 2018, 11:51
u
2. august 2018, 09:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
// 2. august 2018, 09:08
irwitame nüüd koos! päeva parim huumor!
h
hmm/ 2. august 2018, 10:00
Sa võid ju irvitada ja loota, ent statistika vastu ei saa. Omaette rolli mängib siin ka sotside, irlitsikute ja kesikute märatsemine viimaste aastate jooksul.
m
Mäletan / 2. august 2018, 11:18
enne eelmisi Riigikogu valimisi naerdi ka ,et see punt valituks ei saa. Aga läks ju teisiti. Aga lollid ju naeravadki.
e
2. august 2018, 09:49
EKRE peabki võitma, ainukesed normaalsed!
a
ainult 16 häält/ 2. august 2018, 10:02
Helme pidi presidendivalimised ka võitma.
o
oot/ 2. august 2018, 10:55
presidenti ei vali ju rahvas, vaid need, kel hirm toiduahelast välja jääda. paljud lubasid, aga petsid viimasel hetkel, sest said aru, et töökoht võib kaduda.
eks me näe, mis rahvas arvab.
j
Jaan/ 2. august 2018, 11:20
Kas sa jobu arvasid ,et Helmet Riigikogu toetab. Kõigepealt sea oma kujutlusvõime kahtlaseks ja siis tule plärtsuma
1
10:02/ Mida sa pidevalt jahud/ 2. august 2018, 16:00
Presidenti ei vali rahvas, jäta juba järele.
t
to uunu/ 2. august 2018, 10:53
seekord veel mitte, meile ei jõua veel see, mis euroopa täanatel toimub, kui meedia õiglaselt seda kajastaks, siis ekre võidaks jah. aga ei kajasta, peidavad, keeravad anu kaupmehed maha ja migrantide väqitegusid lihtsalt ei kajasta. nagu nad ei laamendakski, peksaks tänavatel inimesi, rööviks kodusid, lõhuks ja põletaks politseiautosid, süütaks suuri tulekahjusid kreekas, väqistaks väikelapsi ja vvanureid, tapaks inimeste koeri ja veel tuhat asja. lihtsalt kui ei räägi, siis ei ole olemas. aga eurooplase eest ei saa enam peita, nemad juba elavad selle sees. ootame veidi, saame ka meie oma jao.
k
küsitlus/ 2. august 2018, 11:24
mäletan, kuidas enne valimisi oli ajalehe küsitluse järgi IRL-i reiting lausa 90%, aga valimistel said vaevalt valimiskünnise ületatud. Ekre toetajad lubasid kogu suguvõsaga ekre poolt hääletada, aga said vaid mingi 6% jne.
m
MMM/ 2. august 2018, 09:00
Loota nii palju kohti on ennustamisega veel vara.Riigikogu valimised alles 7 kuud,selle ajaga võib juhtuda veel palju,võib olla langusi-tõuse-moone.Elu on ikka näidanud,et kõik need kohtade etteennustajad on pärast põlenud.Minul ei ole nende vastu midagi,kui saavad riigikogus etteotsa-las aga proovivad!!!Teised erakonnad juba kõik olnud aga elu ei ole rahval ju paremaks läinud.Ehk on nendega lootust ??!!
e
ekre/ 2. august 2018, 11:26
on ennast parempoolseteks nimetanud ja nõus koostööd vaid refiga tegema, seega samasugused röövkapitalistide esindajad.
l
Linda/ 2. august 2018, 08:56
Meie pere toetab ka EKRE't, sest teised erakonnad on juba voimul olnud ja pole midagi saavutanud peale korruptsiooni ja oma taskute taitmise. Las EKRE proovib, akki on uus valitsus ja uued tuuled, lausa tormid, mis puhastavad ohku poliitika maastikul.
t
to linda/ 2. august 2018, 09:01
Te olete rumal ja naiivne
s
2. august 2018, 09:07
Sina oled lihtsalt arg si tt. Mis nüüd?
s
selle / 2. august 2018, 09:22
n.ö."normaalse eestlase" idee said kilplaste multikast?
m
muide EKRE-s/ 2. august 2018, 09:25
on väga palju kõrgharidusega spetsialiste , võrreldes keskiga kus põhiliselt algharidusega ja mingi osa isegi keskhariduse saanud ...
t
2. august 2018, 09:42
Tegelikkus on vastupidi: refide valijaskond on uuringute järgi kõige madalama haridustasemega. Ja seda tõestavad refide poolt kommenteerijad.
s
See/ 2. august 2018, 10:22
on päris jabur jutt. Olen kõrgharidusega ja valin ikka EKRET. Kogu minu pere valib EKRET
v
väikeettevõtja/ 2. august 2018, 10:56
valisingi, aastaid reformikaid ja kuhu me jõudsime? nüüd olen enda peale tige, et aitasin kaasa, enam mitte. ainult ekre.
l
ligi / 09:18, 2. aug 2018 -le/ 2. august 2018, 11:52
t
to ligi/ 2. august 2018, 15:26
EKRE valijad pole mitte vähese haridusega nagu tundub sina olevat, vaid kogukond normaalseid eesti ja eesti rahva eest seisvad inimesed.
m
maakas/ 2. august 2018, 09:04
Ohh Lindakene, no kuidas siis ei ole mitte midagi saavutanud??? Kas sa siis tasuta ühistranspordiga ei sõidagi??? Kas sa siis pensionist tulumaksu ei maksagi???
m
maakas/ 2. august 2018, 10:57
hea iroonia jah, tasuta ühistransport, mille ise oma maksudest kinni maksame. aga ikka ütleme: TASUTA!
v
vaene penskar/ 2. august 2018, 11:30
mina küll oma pensionist tulumaksu ei maksa, ega ma mõni rikkur pole. On pensionäre, kes saavad üle 4 tuhande pensionit, nemad ja Helme nutavad, paras neile.
p
parem / 2. august 2018, 11:31
võiks ju nendest maksudest parteisid toetada rohkem või nende palka tõsta.
A
10:57-le/ 2. august 2018, 11:53
Aga kuidassa neid "isemaksmisi" tunned oma rahakotis?
J
!/ 2. august 2018, 12:01
Järeldus: olid kas joodik või tööpõlgur!
t
tuuletallaja/ 2. august 2018, 09:12
EKRE -l on head ja üllad mõtted,aga tegudeni jõudmisega tuleb raskusi. Nende valmiseelne loosung oleks."Ennast kiitmast mee ei väsi"
t
teistel on juba/ 2. august 2018, 09:25
vana teada-tuntud ausus: kõik omade tasku
h
haha/ 2. august 2018, 10:58
mee ja mee, selline kirjaoskus siis sul, ei imeta, et ekre vastu oled.
t
to:haha/ 2. august 2018, 12:27
Ei pea kohe eksimust kommenteerima.Ega sinagi mingi eksimatu ole, EKRE troll
m
2. august 2018, 15:15
1
12:27/ MEEE/ 2. august 2018, 16:07
Oh vaene reffi troll, ei valeta ajaleht isegi seda, et näilised reformi rikkurid on harimatud. Delfis ju näha neid mustjõgesid, rebelid, samad kisavad ka siin.
a
aga mina/ 2. august 2018, 11:26
toetan Putinit, ta pole ju Eestis veel võimul olnud :).
a
a Я-le/ 2. august 2018, 11:56
Ei imesta, aga aitäh keele äraõppimise eest!
i
igaljuhul/ 2. august 2018, 08:56
olin siiani truu kindla erakonna valija,aga aitab nii reffide kui keskide kammaijaast! Toetan kindlalt EKRE-t
k
2. august 2018, 09:26
ka meie keskerakonna rakuke toetab nüüd ainult EKREt
h
2. august 2018, 08:55

m
maakas/ 2. august 2018, 08:54
Tegelikult on nii, et kindel on ainult see, keda me mitte mingil juhul ei vali! Need on ühe tagumendi kaks kannikat - kesikla ja helmelised! Mis aga sotsipeerudesse ja aardla poldri erakonda - segane seis.
j
jeah/ 2. august 2018, 11:00
küll sa oled vaimukas, vana ja äraleierdatud nali need kannikad, aga sina ikka teed mõnuga. pole ime siis, et selline ullike pole veel aru saanud, miks on ekret vaja.
valimiste ajaks käib euroopas juba kodusõda, sõja ajal on valimistel teine maik ka, on rohkem neid, kes valivad konservatiive, saame näha.
v
valija/ 2. august 2018, 08:49
t
Toetagem koos Tsahknat/ 2. august 2018, 08:53
Sm. Tsakna leidis ka, et Eestisse tuleks sisse tuua umbes 800 000 immigranti. Ikka selleks et tema mõttes "eestlaste" arv ületaks 2 miljonit. Sm. Herkel piirduks siis 800 000 asemel 720 000-ga. Küsimus selles, et kes pakub rohkem. Kahjuks on selle uhke idee autor hoopis Ansip, kes peaministrina ütles , et "eestlaste " arv on juba lähiajal 2 miljonit.
j
2. august 2018, 09:28
ja ansip ütles vist ka et eestlased surevad niikui nii välja
l
Lii/ 2. august 2018, 09:35
No vaatame mida EKRE vöimul olles ka teeb, teised on ära nähtud - töövöimereform, tasuta bussireisid, maksuöudus...
t
to lii/ 2. august 2018, 10:55
viie hulka ka pidime kuuluma. aga seda ei täpsustatud, et viimase viie. ansipi lemmiklaul: viis viimast..
l
Liii/ 2. august 2018, 12:00
Putin ei ole ka siin veel võimul olnud, vaataks seda ka, vä?
v
Vana kommunist arvab/ 2. august 2018, 08:40
Mina pooldan sotsiaaldemokraate ja isamaad, aga õnneks nemad seekord enam riigikokku ei pääse.
õ
2. august 2018, 08:51
j
jah/ 2. august 2018, 11:34
kogu raha rikkuritele ja mõisad tuleb üles ehitada, kui hakkad vastu, saad mõisatallis vitsu, kui oled tubli, saad viinaköögist soru :).
m
2. august 2018, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tõeleid/ 2. august 2018, 08:55
ainus hooliv erakond on Kesk Erakond. Vaid nemad tõstavad, aktsiise, teevad veel tänagi reforme , seadusavad uusi makse ja on muidu toredad.
l
lubame kindlalt/ 2. august 2018, 09:31
tõstame ka edaspidi makse kahekordseteks et teil lihtsam raha lugeda kui seda hästi vähe alles jääb
k
kui nii nimetu kangelane/ 2. august 2018, 09:34
siis ole hea ja tõesta faktidega ja ära poe ara kombel põõsasse ja siis selja tagant terava ...
a
aju.pestud mass/ 2. august 2018, 10:05
Kõik on juba faktidega tõestatud. Kahjuks ekrenaudid ususvad ikka lapikut maad ja joovad MMS-i.
M
?/ 2. august 2018, 10:56
Mis on teil natsiooni ( rahvuse ) vastu?
t
to kloori jood või/ 2. august 2018, 11:04
jeerum, sul ju kõik segi, kundla on ju kesik, mitte ekrelane. pane nüüd veel siia igasugu kesikutest ja refidest kurjateqijad ritta ja väida, et kõik on ekrest.
milline sooda sa ikka oled, milline sooda :(
e
ega eestlaste mõistus polnud oma teha/ 2. august 2018, 11:42
tilk k...st sekka ja tulemus ei tea isegi erakondadest midagi
v
Valija/ 2. august 2018, 08:38
Äkki võiks reform oma ridades vähe puhastust teha. Ma ei suuda teie poolt enam hääletada, kui teil need rollotajad ja külmikute liigutajad nn. häältemagnetitena end müüvad. Ega see mingi kesk ei ole, et see ühtäkki normaalsuseks on muutunud. Puhastage need read juba ära. Mul lihtsalt ei ole kedagi valida.
l
lisan veel/ 2. august 2018, 09:36
ning ajage kaja kallas sealt luuaga minema nagu kunagi Lennart Meri ette näitas ühel plakatil
v
Valija/ 2. august 2018, 10:06
Õigus! Kaja oli lihtsalt täpp i tähe peal. Täiesti iseloomutu ja euro-jutu stiiliga face. Sorry, see lihtsalt ei sobi. Mind reaalselt huvitavad reformid, mis meie ettevõtlust, haridust ja kultuuri arendavad. Koondage seda ametnike armaadat ja tehke asju, see pidev ringkaitse ajab 0kseIe
a
aga/ 2. august 2018, 11:05
ikka valid refe, eks? tubli, oksenda siis.
v
Valija to aga/ 2. august 2018, 16:06
päris aus olla, siis minu jaoks on rollotajad täpselt sama lamedad nagu keski "30% sularahas" tegelase ... mulle tundub, et tuleb vist seekord nii teha, et protestin ning ei vali üldse. Neid nägusid vaatan, siis mul on täiesti suva, et kes neist seal valitud saab, jutt ju kõigil sama. Kui ettevõtlus enam Eestis mõistlik ei ole, siis kolin lihtsalt oma asjad mujale, nii lihtsalt on.
a
aux / 2. august 2018, 08:37
vana kommunist vaata kui kolhoosnikud toetavad siis on eestis leib laual aga mis sinusugusest kasu on oled mõelnud
a
autokoorem, ülearune/ 2. august 2018, 11:58
Mine kaltsupoodi, saad tasuta neid pükse igas teemas!
e
ei ikaldus/ 2. august 2018, 11:36
küsi, kas toetad neid või mitte.
k
2. august 2018, 08:25
kõige mõistlikum erakond sellepärast enamus normaalseid inimsi neid pooldabki,Reformierakond on ju tuntud pättide-varaste erakond ja nüüd veel see Danske raha kantimine reffide valitsemise ajal-no mida ainult omasugused valivad selliseid tõuke
k
kuumalaine läheb õnneks üle/ 2. august 2018, 08:15
Inimesed on kuumaga ära pööranud.
t
to kuumalaine/ 2. august 2018, 08:47
Ekre valija on üldiselt maakandist. Nagu need viljandi ossid, ja paljud puudega, rumalad ja lihtsameelsed.
Üldiselt tunneb ekre valija juba välimuselt ära. Ühiskonna madalam ja rumalam kint.
n
Noh/ 2. august 2018, 08:55
kui sinu haridus on Marju Lauristini käest, siis ma ei imesta, et sa nii mõtled.
m
Mai Äss/ 2. august 2018, 08:58
Reffivalijat iseloomustab 4 numbrit väiksem ülikond ja lilladsokid
t
Toomas/ 2. august 2018, 09:05
vaatamata sinusuguste eestivaenulike tegelaste tatipritsimisele läheb EKRE ikkagi oma teed - Eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilitamise teed ning kaitseb meie väikest maalappi soovimatute võõraste eest. Ja need "kuumalainega ärapööranud" inimesed saavad erinevalt sinusugustest aru, mis tegelikult toimub ja valivad ainsa erakonna, mis toimetab EESTI huvides. Edu EKRE-le!
j
Jah 8,47/ 2. august 2018, 09:28
Sinu madalalaubalisuse ja harimatuse tunneb ära. Tüüpiline oss linnast, kes valib refi ja ossiparteid. Maal teevad inimesed tööd, erinevalt sinusugustest.
m
miskipärast kannavad/ 2. august 2018, 10:28
nad ka peas juuksetukka.
t
to Tyuiop/ 2. august 2018, 10:44
palju seal reaalselt rahvaliitlasi alles on?
e
ennäe/ 2. august 2018, 11:07
vot ise olen kadriorust ehk üpris linnast. sõbrad ka kõik linnast ja juhtivatel kohtadel. aga ekrefännid.
aga vaadates sinu kirjaoskust, just grammatikat pean silmas, siis sina vist põhikooli lõpetada pole suutnud? pole hullu, proovi veel.
j
jah,/ 2. august 2018, 11:40
läheb hukatuse teed, too näiteks mõni helge tulevikuga natsiriik?
v
vaadake/ 2. august 2018, 11:41
ekrelaste nimekirja, pooled ju vene nimed, võib olla surnud hinged või Moskva poolt kaasa antud raha eest?
N
10:28-le/ 2. august 2018, 12:00
No mis see lause sul tähendab, meenutad Raivo Rättet või?
j
jajah/ 2. august 2018, 12:00
Islandil on veel natsioon paigas, aga kauaks...
0
08:47/Ja jaa/ 2. august 2018, 16:18
Kui maal ikka lillad sokid 35 kraadiga jalas pole, puukella käepeal ja külmkapp käepärast pole, kui kõvatab, siis on asi paha. Viljandi on teadupärast täna linn, kus narkoparunid on kanda kinnitanud, kui Tallinnas jamaks läheb. Niisiis on see seltskond jah haritud ja kombekas võrreldes maakatega.Vaata ennast, mis suust välja ajad, ja see on tarkus???

p
Põhjus/ 2. august 2018, 08:07
polegi niivõrd EKRE tõusus kuivõrd teiste langus. On ju sotsidel ja isamaareeturitel valed juhid ja valed eesmärgid, poliitilisi l.itse ei taha keegi. Ajuvabad on juba vabasurma läinud ja rohekad ei vea oma kanepi ja kokkulepetega Tallinna linnavalitsusega välja. Oleks suudetud Reidi tee tühistada, oleks ka rohekad 5% ületanud. Kuid altkäemaks oli Sussule nii magus, et eesmärk lihtsalt lömastati.
Teistel on veelgi aega end maha mängida, see tähendab aga põhimõttekindlale EKREle isegi 25% toetust ja kuni 30 kohta riigikogus. Kui nad liiga vara ei hakka tegema kokkuleppeplaane, millest kindlasti loobutakse. See oleks nende surm.
t
tean seda et EKRE-s/ 2. august 2018, 09:43
on väga palju harituid inimesi ja üle poolte isegi neid kellel rohkem kui keskharidus , kui lisada et seal kogemustega kõrgharidusega spetsialiste palju , kuid samas Keskerakonnas enamus ainult algharidusega ja nüüd on tulemused käes iga tunniga suureneb vaesus ...
p
Parimad/ 2. august 2018, 11:43
ju valiti Riigikokku, pole nagu kuulnud nendest haritud massidest seal, kas Jaak Madison on üks nendest :)?
j
Ja milline/ 2. august 2018, 08:07
on EKRE seisukoht vaegvalgete suhtes, kel peaks olema jõutud kodakondsus või elamisluba anda ilma oluliste teeneteta? Kas on selgrootsu öelda - kriminaalkorras saadud ja ei kehti + väljasaatmine?
n
Noh/ 2. august 2018, 08:50
see on ikka nii, et võimu üle võttes satud miiniväljale, mis eelkäijad sulle on valmis pannud. Sellepärast kiiretest muutustest ei tule midagi välja, aga valija on kannatamatu nagu ikka.
j
jõudu/ 2. august 2018, 17:39
siis miinide väljasaatmisel!
j
Jaak/ 2. august 2018, 08:04
Mina ka, teised on tühikargajad!
t
tubli kommunist/ 2. august 2018, 08:08
Helme aju.pesu on vilja kandnud. Juba okupantide teenistuses pesi ta eestlaste ajusid kommunismi propagandaga.
k
kus/ 2. august 2018, 09:27
seda sorose ajupoleerimise pastat jagatakse?
v
Väga tore / 2. august 2018, 07:55
Ja mina toetan ka EKRE-t, soovitan seda teistelegi.
v
vana kommunist/ 2. august 2018, 07:59
Kõik rasvaliidu kommunistid ja kolhoosnikud toetavad marksismi-leninismi propagandisti Helmet.
m
Mai Äss/ 2. august 2018, 08:08
Küll sa oled tubli. Kuidas sa küll jõuad 24 tundi ööpäevas sama teksti trükkida. Mine põllule parem sittaloopima
v
vanale kommunistile./ 2. august 2018, 08:39
Ära plufi,tolerast. Millal ta marksismi leninismi propagandist oli,ehk tood daatumid lagedale?
m
milleks/ 2. august 2018, 09:46
sõimata ja laimata lihtsam kui selle eest mõned erakonnad maksavad hästi
l
lapiku maa teooria uskujale/ 2. august 2018, 10:08
Okupatsiooni ajal oli Helme Eesti Raamatus marksismi-leninismi propagandist. Müüs end okupantidele, et Tallinna saada.
t
Tim/ 2. august 2018, 12:09
Sa vana kommunist marksismi-leninismi ideoloogilise propagandisti sm.Nestori pooldaja oled harimatu või lihtsalt rumal ükski rahvuslane(nats) ei saa olla kommunist.Ja lepi oma seltsimeestega siis lõpuks kokku kumb siis hr.Helme on kas kommunist või nats.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee