on juba selle reha peale astunud. Kuna kaamerad tegid oma tööd hästi, siis koondati politsei ära. Mingi aja pärast avastati, et pole enam korrakaitsjaid, sest politseinik oskas ka muud teha kui ainult kiirust mõõta. Kiiruse mõõtmisega tekkis ka häda, asukohad jäid meelde ja tulu hakkas vähenema, st põhiline oli +3..+5 km/h üle, ehk siis need, kes ilma püsikata üritasid teistega ühes voolus lubatu piirimail liikuda. Siis taheti teha 0 tolerantsiga kaamera mõõtmised, sest raha oli ju planeeritud tulema. Nii meilgi, kaamerad on vaid raha teenimiseks, sellest ka see KOV-idele diili pakkumine. Otsitakse johad, kus saaks teenida, mitte ei valita kohti, kus see liiklusohutust tõstaks. Probleemiks on ikka sellise mõtteviisiga juhid, nagu eilses uudises too 18 aastane volksumees, kes tegi bussist möödasõidu napilt enne seda kui vasakpööret tegema hakkas ja vastu tuleva kombaini pärast pööret sooritada ei saanud ning end bussi ette kinni pidurdas. See näitab igasuguse mõtlemisvõime puudumist ja oma tegude tagajärgedest mitte arusaamist. seda kaameraga ei ravi, see on puuduliku kasvatustöö vili. Kas oleks võimalik sellised autokoolis välja selekteerida? Ei usu, sest meil on see erabisnis ja kõik tahavad teenida.
Valitsuse kingitus eesti 100 100 liiklussurma Kurb aga sellel kursil me liigume Psüholoogid võiksid asja uurida, siin on palju riigipoolset süüd kahjuks
Ma pakun et üks võtmetegur on õnnetustes on KIIRUS. Ega see väike trahvinumber kiiruse ületamnise eest kedagi ei jäta kiirust ületamata. kes sellega on harjunud ennast lõbustama. Nii et trahvid kümnekordseks ja mõnel mehel tuleb trahvi raha jaoks auto riigi tuludesse anda:) Ja loomulikult tagasi tuleb tuua politsei varjatud kiirusemõõtmine. Nii et põhimõtteliselt saab kiiruse ületaja millalgi ikka nähvi ära, olenemata sellest kui kaval ta on.
mees on täielikult ebakompetentne, sellepärast ka selline olukord, maksuamet võtku ta tööle kui on vaja riigikassat täita, politsei töö seisneb hoopis millegis muus
pange need kaamerad või iga km posti külge-see hakkab ainult raha riigile tooma,kuid mingit kasvatust küll ei too.kes tahab see ikka kihutab või näpib telf või sõidab purjus peaga.
Kõigepealt võiks küsida, kes sõidavad Eestimaa teedel. Kelllele on antud juhiluba. Juhiloa väljaandmisel peaks ikka lähtuma sellest, kas inimese psüühika, käitumine, vaimne ja füüsiline tervis on ikka selline, mis lubab tal adekvaatselt käituda liikluses. Paljud poisid vabanevad kaitseväest ebastabiilse käitumise, psüühiliste probleemide tõttu ja saavad siiski loa maanteedel tegutseda. Need vägimehed,kes on korduvalt alko või narkojoobes liikluses tabatud, saavad oma trahvikese ja võivad edasi rallitada. Juhilubade väljastamisel ei huvituta, kas taotleja on oma mitteadekvaatse käitumise tõttu politseiga tegemist olnud. Kiiruseületajad ja ohtlikke olukordi liikluses tekitajad saavad oma trahvikesed ja asi peaks korras olema. Aga kas nad üldse on võimelised aru saama, mida nad liikluses põhjustavad. Vaevalt. Ennekõike tuleks vaadata, kes on need juhilubade saajad ja trahvitud juhid. Iga inimene ei ole võimeline ohutult liiklema ja alkoprobleemidega juht on haige, keda ei paranda trahv.lustada tuleks sellest, et teha selgeks, kes on võimeline liikluses käituma ja kellel on probleeme - liiklusest välja! A
pange rohkem välja kaameraid mis tuvastavad selle kas juht roolis olles kasutab telefoni või mitte. Põhi probleem avariide puhul on tähelepanematus. Probleem on ja alatiseks jääb sinna rooli ja juhi istme vahele.
või tõsta kindlustus noortel 1000 euro peale ja kui on 25a vana siis saavad odavamalt. Rullnokad teel on alati olnud probleem. või siis teine võimalus. Kindlustus firma annab kaasa kaamerad millest üks on suunatud juhi peale ja filmib kogu sõidu juhti ja mida juht teeb.
Politseid ei ole vaja juurde tuua,vaid politsei on vaja laua tagant tänavale tuua.Poole aasta jooksul olen vaid paaril korral tee ääres politseid kohanud.Muidu liikluses tihedamalt.
....korralikud ,vähemalt 4 realised teed,üle ja peale sõidud,ning jalakäijatele-ratturitele eraldi rajad ja võite hoopis kiirust tõsta nagu mujal maailmas see on.
kes selle korrupeerunud süsteemi kinni maksab huvitav? Selline asi ei saa mitte kunagi valmis ,kuid saavad valmis suuremad majad ,sise ujulatega ja tennise väljakuga jne ,sest kõik se raha mis peaks teede ehitusse minema ,kõrvaldatakse ja pannakse täielikku saas ta maha mis laguneb juba esimese külmaga ära.
Suvi on vahel rekordiliselt kuum ja kohati emalendurid ei suuda paugutamist lõpetada, ometi ei kesta ka neesuguste elukesed lõpmatuseni ja saabub jälle vaiksem aeg.
kui inimelul oleks väärtus siis need samad oin ad kes kihutavad võtaks kätte ja mõtleks ka vähekene.kuid ei . Lendavad pedaal põhjas kuskil teede peal mis ei kannata isegi 40kmh sõitmist.
Kiiruskaamerate asukohad õpitakse pähe ja leitakse meetodid nende vältimiseks. Korralik maanteepolitsei on parem, sest see võib märgistamata autosid kasutades eikuskilt selja taha ilmuda. Niiet selle asemel, et väita, et kiiruskaamerad on parim valik, võiks tõesti administratsioonis töötavate politseinike arvu vähendada.
KOMMENTAARID (31)