Eesti uudised

Prokurörid kasutavad alaealiste puhul rohkem kasvatuslikku lähenemist

Prokurör: „Me ei saa lükata kuritegelikule teele sattunud noori üle maailma ääre.“

Katrin Helend-Aaviku, 29. august 2018, 10:48

111 KOMMENTAARI

õ
Õelge veel/ 30. august 2018, 14:14
..et EKRE-l ei ole õigus? Prokuröridel, kohtunikel on kõik segamini, isegi oma töökohustused. Prokurör peaks nagu kurjategijat süüdistama , siin aga on asunud kaitsma, võtnud advokaadi rolli. Nüüd jooksevad ministrid ise mööda parke ja ennäe, polegi süüdlasi! Mis sellest, et pargipingid seljatoel istuvaid nagamanne täis on?
t
Tartu Waim/ 30. august 2018, 12:19
Tulebki just üle maailma ääre lükata, sellised ei muutu. Tuleb üle maailma ääre lükata veel osa politseimehi. Tuttaval varastas üks reapolitseinik asitõendi ettekäändel jalgratta, pani selle portaalis müüki. Sisejuurdlus ei uskunud...
m
Maestro/ 30. august 2018, 19:02
See prokurör on natuke kohtlane. Isegi vägivaldset ja ringi rahmeldavat koera saab mõjutada, kasvatada nii, et ta muutub tasaseks ja kuulekaks. Kas see rüblik-peni tuleb selleks üle maailma ääre lükata või? Piisab lihtsalt sellest, et temani jõuab teadmine, et iga tema korraldatud sigadus nuheldakse väga valusalt tema naha peale. Kõik! Nii on aastatuhandeid inimkondki toiminud. Nüüd üritavad mingid "kasvatusgeeniused" noori pätihakatisi lolli jutuga paremaks muuta ja palun, tulemus on õues olemas.
r
rahunege maha/ 29. august 2018, 19:17
kõik kulgeb plaanipäraselt!Loome paremad elutingimused kurjategijatele,kui töölistest lojustele.Laseme vanglatest välja rohkem kurjategijaid,et oleks rohkem tapmisi,röövimisi ja ebastabiilsust.Amnestia puutub ainult vargaid ja mõrtsukaid,üldiselt kõiki peale rahvastevahelise vihkamise õhutajaid,mis praegu vahetab välja antisemitismi. Külvame rahvaste seas hirmu.Hirmu elu pärast,mis ei hakka maksma midagi,hirm töökoha pärast,mis igal hetkel võidakse ära võtta ja hirmu tuleviku ees.Hirmuga hakkame ka valitsema.)
m
29. august 2018, 18:57
ma reinsalu asemel laseksin selle inimese päevapealt ametist lahti.see on ju kurjategija jutt,mida ta suust välja ajab.kas kõik liberaalid on sellised või?
j
Jälle/ 29. august 2018, 16:55
üks lapikteoreetik arvab, et aeg ongi need, kes rikastatud ei taha saada, üle pannkoogi alla lükata. Ärge ainult 21.sajandi kultuur-maxiste puutuge.
k
Karin/ 29. august 2018, 13:38
Need ju kõik vene noored, multikulti viljad.
Me valitsusele ju nii väga meeldivad probleemid, kutritegevus, multikulti.
Sallijad ju lausa armastavad multikuti kurjategijaid.
P
!!!/ 29. august 2018, 14:48
Prokurör on riiklik süüdistaja. Advokaat on kokkuleppel palgatud kaitsja. Ei maksa nende funktsioone segi ajada.
1
14:48/ Ja/ 29. august 2018, 16:57
miks ta siis ei süüdista, vaid õigustab veel?
t
to 16;57/ 29. august 2018, 23:39
See ongi oma töö funktsioonide segiajamine - süüdistaja hakkab süüdistamise asemel hoopiski kaitsma!
a
autist/ 29. august 2018, 13:36
Pak.su.dest vana.ei.te.dest pä.tipop.utajatest prokurörid, kes ohvritele näk.ku sü.li.tavad, tuleks ametist kõrvaldada ja asendada kar.mikäe.liste meestega, kellel on sõjaväeline taust.
k
kaks näidet/ 29. august 2018, 13:22
1. Suvilasse murti sisse ja viidi minema gaasigrill, muruniiduk ja veel tühja tähja. Vargad saadi kätte. Gaasigrill ka aga muruniiduk jäi kaduma. Algatati kohtuasi, sest olin politseile teatatud juhtumist ja mind kutsuti tunnistajaks. Pidin sõitma teise maakonda tööajal tunnistust andma. Kohtualused vandusid, etmaksavad muruniiduki kinni ja lähevad kohe tööle ja arvele laekub raha. Ka kohus sovitas kokkuleppementlust. OK. Mis mul siis selle vastu võis olla. Raha muidugi ei laekunud. Ma ei tea, mis oleks saanud, kui ma ei oleks kokkuleppemenetlusega nõustunud? Ehk oleksin raha tagasi saanud.
2. Tuttav rööviti öösel paljaks. Kuna ta elas lähedal, jõudis koju ja helistas politseisse. Kirjeldas röövijaid ja need võeti kinni. Algatati kohtuasi ja ime imekest, enne istungit olid tal kaagid koduukse taga ja ütlesid, et nõuame süüdistuse tagasivõtmist või muidu.
Pisut kummaline ah?
Mulle miskipärast tundub, et meie seadused ongi mitte kurjategijate ohjeldmaiseks, vaid seaduskuulekate inimeste nöökimiseks. Tee, mida sa teed, pättidele jääb alati õigus. Mis üle serva lükkamisest siin saab rääkida. Üle serva on lükatud korralikud inimesed.

n
nemad/ 29. august 2018, 12:53
tohivad peksta, vägistada, mõnitada kuid neid karmilt karistada ei tohi? Nemad on ju oma vaiku teinud . Meie oleme need, kes on arad, otsustusvõimetud ja kummaliste väärtushinnangutega. Neil on juba kõik paigas. Kui tuleb vaenlane üle piiri, kas hakkame ka ütlema, et neid ei tohi tappa?
v
viisakas/ 29. august 2018, 12:41
Igasugusel heasoovlikkusel on piir.
p
pensionär/ 29. august 2018, 12:25
Kumb on olulisem kas ühe kurikaela küsitava tulemusega ümberkavatamise kaduvväike võimaus või ühiskonna ning korralike inimeste turvalisus?
Lumehelbekeste jutud, et olge ikka mõistvad, suhtuge "vallatustesse" leebelt ja kannatage need ilusast ära ajavad mul, ausalt öeldes, südame läikima. Igaüks valib ise oma tee. Ka minu kodu ja kasvukeskkond ei olnud just kõige ideaalsemad. Puutusin kokku igasuguste inimestega. Aga mina tegin ise oma valikud. Eitöllerdanud kambavaimu matkides liidrite sabas. Ise mõtlesin, oma peaga. Ja lugesin väga palju. Minust sai korralik inimene. Käisin lõpuks läbi ka kõrged koolid ning minust sai seaduste kaitsja. Ning seejuures printsipiaalne. Põhimõtetega.
p
Põrguvürst/ 29. august 2018, 11:50
kuritegevuse legaliseerimine käib ikka uhkelt,
s
siis selge, miks/ 29. august 2018, 11:36
äkki pätte juurde lisandus. Karistamatuse tunne:
Tänavu 1. jaanuarist võeti suund sellele, et alaealiste puhul jõuaksid kohtu ette vaid kõige raskemad juhtumid ja et karistamine tuleks kõne alla alles siis, kui kõiki muid variante on juba proovitud.
s
seitsmenda päeva adventist olen/ 29. august 2018, 11:40
jah,sellist prokuröri kuritegelikku hülgemöla on vastik kuulata,ohvrid on null võrreldes pättidega.
s
seitsmenda päeva adventist olen/ 29. august 2018, 11:23
valitsus,kohus ja prokuratuur on kõik massoonid.
k
29. august 2018, 11:21
kommid võiks ka ikka ilmuda,või meil on diktatuur?
s
seitsmenda päeva adventist olen/ 29. august 2018, 11:20
Prokurör ajab massoolikku globalistlikku juttu,kõik juba teavad et politsei pole süüdi,sest valitsus ei anna selget korraldust korda luua,sest lutsiferjaanide roll on korraldada kaost ja külvata hirmu.
p
parandus/ 29. august 2018, 11:52

p
pätt/ 29. august 2018, 11:18
jääb pätiks surmatunnini.
t
Tegelikult/ 29. august 2018, 11:16
Kui laps jõuab juba prokuratuuri töömaile siis on temaga lootusetult hilja tegelema hakata.siis on käes aega karistada.ja võimalikult karmilt et ta teist korda ei tahaks.
s
Scaramanga/ 2. august 2018, 00:28
ja-jah seda ma arvasin, kurjategija on see kõige suurem ohver vasakäärmuslaste arvates !
Terve ühiskond peab ahvidele meelepäraselt käituma ja tema kapriisid kinni maksma.
Kohtusüsteem paistab olevat neid marksiste täis, pole siis imestada et politsei omal algatusel karistusi jagab: mootorrattureid rammib jne.
p
Prokuröri/ 1. august 2018, 21:40
asi peaks olema siiski, nõuda sooritatud kuriteole ka vastavat karistust, igasugu kergendavate asjaolude otsimise jätaks vast ikka advokaadi pärüsmaaks. Muidu jõuamegi sinnamaani, kus prokurör otsustab, kes on vaimust vaevatud, kellel raske lapsepõlv, kellel raske stressirohke teekond seljataga,
keda nn.ahvatletakse ahistama/vägistama, keda ei saa lihtsalt karistada sest teisest rassist ja loobutakse süüdistuse esitamisest.
y
yy/ 1. august 2018, 07:41
kuidas panna need lapsed käituma nii nagu normaalselt arenenud inimesed ühiskonnas käituvad?
Riik peaks sekkuma selle ülima vabaduse vohamisse. Meedia kasutab kõiki võimalusi, et ellu jääda - igat inimest on võimalik avalikult kommentaariumides mõnitada, tähtis on vaid et meedia saaks oma eurod kätte. Lapsed kasvavad selles kurjuse ja ülima vabaduse õhkkonnas kurjadeks, kuritegelikeks. Ühiskonnas on tundmatu sõna EETIKA. On vaid häbitus, julmus.
Noored "staar"emmed on võitluses vaid selle eest, kuidas saavutada õigus imetada oma last tänaval, rahvakogunemistel selle asemel . et olla ema, keda huvitab vaid see tilluke habras elu.
Reegleid ei ole vaja targale arenenud ühiskonnale. Aga meie tilluke riik, meie väike rahvakild saab ellu jääda, kui riik pööraks tähelepanu INIMESELE, ei lubaks kedagi meedias avalikult maha tallata. Kahjuks nele , kellele peaks RIIK olema eesmärk, on eesmärk vaid ülim vabadus ja raha.
Kurjus ja õelus sünnitab vaid kurjust ja õelust riigis, kus EETIKA on tundmatu.
t
Tjah/ 1. august 2018, 01:00
Artiklit lugeda küll ei saa, aga see on tegelikult üpris ilmne, et klassikalised karistusmeetodid pole kunagi olnud ülearu efektiivsed ja ainus vabandus nende jätkuvaks kasutamiseks on see, et midagi tõhusamat pole suudetud välja mõelda. Kui see ikka on nii, misjuhul tegelikult tuleks selle mõtlemisega rohkem pingutada ja mitte selle kallal näägutada. Millegipärast kiputakse arvama, et karmima karistuse oht kuritegevust kuidagi paremini ennetab või et kui inimest ikka eriti kõvasti karistada, siis ta "teinekord teab" ja hakkab seda kindlamalt väga kuulekalt käituma. Lähemalt mõeldes pole kumbki arvamus inimloomuse seisukohast eriti loogiline ja ka praktika neid väga ei kinnita. Loomulikult ei saa lähenemine olla ka selline, mis kuidagi annaks isikule mõista, et tema selliseid tegusid tolereeritakse, ja ilmselt mingi komponendina peaks sees olema ka teatav satisfaktsioon võimalikele ohvritele (tunduvalt vähem on seda vaja mingitele kõrvalistele isikutele, kes nt. kommentaariumis oma frustratsiooni raskest elust ja võib-olla ka lapsepõlves saadud triibulistest välja üritavad elada) aga isiku ühiskonnast väljatõrjumine võib tõepoolest kasvõi ka puhtfinantsiliselt - aga hullem veel, kui nt. inimeludes - sellelesamale ühiskonnale lõppkokkuvõttes tunduvalt kulukamaks minna.
t
tomm/ 29. august 2018, 11:54
Ka kõige hullemad kurjategijad on suutnud ära õppida tõsiasja, et käega kuuma pliidiraua puudutamine või peaga vastu seina jooksmine pole mõttekas.
Inimese puhul paistavad kõige paremini toimivat valupõhised karistused. Ju sel on bioloogilised põhjused.
k
Kristiina/ 1. august 2018, 00:20
üldiselt olen nõus kuid need juhtumid mis kohtusse jõuavad ja kus esimese astme kuritegu,eriti korduv tuleks avaldada kui +14. See on ka heastamine ja natuke karistava loomuga(mõni töökoht üteb ära kuid sama palju leidub neid kes võtavad) Mulle küll mõjus mõte,et kui tapan siis terve Eesti teab. Olen 31 ja pole paadialune. USA hoiakud meeldivad ning Eesti väiksuse vabandus tuleb hüljata..
k
Kristiina/ 1. august 2018, 00:23
Mõned kohtuistungid peaks olema avalikud ka. Kui suudad valida siis pead suutma ka pildi lehes ära taluma. Tuled tugevama ja tõestamisnäljasena tagasi läbi raskuste. Tänapäeval igasugu käehoidjaid küllalt.
m
mees/ 31. juuli 2018, 21:07
lääne prok... oodake ainult järgmisi valimisi
j
jajah/ 1. august 2018, 07:42
ja siis valime kõige ilusamad , kes meie silma TV-s on paitanud.

m
mees/ 31. juuli 2018, 20:46
teate, kanaväljaheited, mul kõrini teie meeldivast mõistmisest
h
31. juuli 2018, 16:45
Hoiame lapsmõrvareid ja anname andeks ta minevikus oli nii raske! Mis sest et kalli auto ära lõhkus mis sest et kassi teiste tähelepanuks ära tappis aga ta on laps. USA läheb isa tööle kaks last poisid ja ema jäävad koju. Pojad on 10 aastased, ema on 35 aastane ja pereisa on 38 aastane. Isa jõuab koju tunneb head toidu lõhna, jõuab kööki ja jahmatab õõvastav vaade. Poisid küpsetasid ema jäsemed ahjus kartuli, porgandi sibulaga. USAs on 5 osariigis laste asutused kuhu saadetakse tänavajõuguna või koolis kallale tunginud või vargused ja muud kuritegelikuse noored. See asutused on kinnine ainult jõuludel saavad lapse koju heal käitumise korral. Ja siis kui nad 19 aastaseks saavad.
k
Kõik on tehtud pagulasnoorukite vastuvõtuks ./ 31. juuli 2018, 15:10
Tapab esimest korda , saab noomida . Tapab teist korda , pannakse nurka . Kolmandal korral tapab ta aga selle , kes esimesel korral noomis ja teisel korral pani nurka .
u
Usaldada / 31. juuli 2018, 12:50
kuriteo korda pannud noort küll enam ei saa.
a
are/ 31. juuli 2018, 12:45
Ja mõned veel ütlevad - ühiskond on süüdi.
m
Mees/ 31. juuli 2018, 13:23
Ja nii ongi, kannatajad on süüdi, miks nad ei anna vabatahtlikult oma vara ära ja ei lase nina lapikuks lüüa.
u
Uunu/ 31. juuli 2018, 12:38
Prokurör on idio-ot. Hirm karistuse ees distsiplineerib. Adolfi Saksamaal ja Mussoliini Italais oli kuritegevus 0. Säärane "peasilitamine" annab julgist juurde ka neile, kes karmima korra juures pahalaseks ei hakkaks. Aga noh, uue maailmakorra kehtestajate eesmärk ongi esmalt kaose tekitamine maailmas, et seejärel rahva enda pealekäimisel hiljem karm kontrollireziim kehtestada.
o
oh ja/ 31. juuli 2018, 16:58
polnud seal mingit nulli kunagi hoolimata rangetest karistustes
e
ei mäleta/ 31. juuli 2018, 12:29
Kunagi oli kellegi poolt hüüe - kuritegevusele 0-tolerants !
l
leo/ 31. juuli 2018, 12:16
No mida on tahta, kui kõik taolised " prokurörid " on saanud nii või teistsuguse sisuliselt nõukoguliku juriidilise " hariduse"
t
to leo/ 31. juuli 2018, 12:29
ei näe sedamoodi välja. nõukogude aja prokurör oli ikkagi eelkõige range ning karistaja. Pigem näen siin lumehelbekeste ja vagajuttude põlvkonna vaateid.
a
31. juuli 2018, 16:47
Aga ta on nüüd kõige toredam ja aasta ema tiitlit! Sest ta ütles nagu Toompea president Kaljulaid, "Unustame selle, lähme eluga edasi"!

m
Moderaator tsensris ära. / 31. juuli 2018, 12:08
Näib, et lubatud on vaid lume-helbekese jutud ja pea silitamised. Vastuarvamused ja argumendid on rangelt keelatud. Sõnavabadus ju! Üritan korrata. Jupiti ning vigadega.
Nii et kultiveerime noortes muudkui aga karistamatuse tunnet? Kuigi peaksime kasvatama pigem arusaama, et IGALE kuriteole järgneb paratamatult ka vastav KARISTUS! See ei peagi olema keskaegselt range, kuid igal juhul vääramatult saabuv. See võib isegi ka suhteliselt kerge olla, eriti esmakordselt eksinute korral.
j
jätkame/ 31. juuli 2018, 12:22
Kahjuks need pead paitavad ja omaenda ilukõnestjoobuvad lumehelbekesed ei tea, mida pätipoisid tagaselja selliste illusioonide kütkeis idealistide kohta arvavad ning ütlevad. Igatahes mitte midagi eriti meeldivt. Trükimusta see igatahes ei kannataks. Sest leebus võrdsustub nende arusaamist mööda põlastusväärse nõrkusega ning annab veel julgust ja karistamatuse tunnet juurdegi.
r
raske jätkata, kui karm tsensori kullipilk kontrollib/ 31. juuli 2018, 12:25
Kahjuks need pead paitavad lumehelbekesed ei tea, mida p ä t i p oisid tagaselja selliste idealistide kohta arvavad ning ütlevad. Igatahes mitte midagi eriti meeldivt. Trükimusta see ei kannataks.
j
jätkame/ 31. juuli 2018, 12:37
Kuritegelikus maailmas võrdsustub leebus nende arusaamist mööda p õ l a s
t u s v ä ä r s e nõrkusega ning annab tegijatele vendadele karistamatuse tunnet veel juurdegi. Ei eita muidugi täielikult ka hea sõna kaalu, kuid see on pigem erand kui reegel. Kuritegelike vaadetega tegelasi hoiab ohjes pigem ikkagi hirm karistuse ees. Selliseid palja jutuga pöörata on üsnagi tulutu.
n
nii peaks prokuröör ütlema/ 31. juuli 2018, 12:06
„Me ei saa lükata KURJATEGIJA teele sattunud noori üle maailma ääre.“
S
!!!/ 31. juuli 2018, 12:19
See on rohkem nagu advokaatide jutt. Ega proua ei plaani äkki prokuratuurist lahkuda ja üle minna kuhugi advokaadikontorisse? See oleks ka igati loogiline, sest kokkuleppehindadega töötavad advokaadid elavad märksa jõukamalt. tegelikult on pea kõik paremad advokaadid olnud kunagi ise prokurörid. Sega näinud protsesse mitme eri kandi pealt.
m
Mees/ 31. juuli 2018, 13:27
Loll läheb vaid kohtust õigust nõudma. Õigus on vaid rahapakil.
m
Mehele/ 1. august 2018, 13:51
Lihtsustatud lähenemine. Võit sõltub eelkõige sinu kaitsjast, tema osavusest. Aga kvaliteet määrab ka hinna. Mingi kogenematu algajaga sa vaevalt võitu näed. Vana ja vilunud, kõike knihve tundva vana kala palkamise hind võib ulatuda aga vahel lausa kümnetesse tuhandetesse. ja kui on nodi, võid põhimõtteliselt enda huve kaitsma palgata lausa mitu adviókaai korraga, terve brigaadi.
e
endine jurist/ 31. juuli 2018, 12:04
Nii et kultiveerime noortes muudkui aga karistamatuse tunnet? Kuigi peaksime kasvatama pigem arusaama, et IGALE kuriteole järgneb paratamatult ka vastav KARISTUS! See ei peagi olema keskaegselt range, kuid igal juhul vääramatult saabuv. See võib isegi ka suhteliselt kerge olla, eriti esmaeksinute korral.
Kahjuks need pea ja jutustavad paitavad lumehelbekesed ei tea, mida pätipoisid tagaselja selliste illusioonide kütkeis idealistide kohta arvavad ning ütlevad. Igatahes mitte midagi eriti meeldivt. Trükimusta see ei kannataks. Sest leebus võrdsustub nende arusaamist mööda põlastusväärse nõrkusega ning annab veel julgust ja karistamatuse tunnet juurdegi. Ei eita täielikult ka hea sõna kaalu, kuid see on pigem erand kui reegel. Enamikku hoiab ohjes pigem ikkagi hirm karistuse ees. Ja selliseid palja jutuga pöörata on sama tulutu. nagu "hundile issameiet lugeda", nagu oli kunagi kombeks öelda minu ammu manalateele läinud kadunud vanaemal.
n
naine/ 31. juuli 2018, 12:01
Vanglasse ümber kasvatamiseks, ainult see mõjub teistele hästi kui kurja-tegijad on eemaldatud normaalse moraalse käitumisega inimestest.
t
1. august 2018, 19:02
tegelikult toimub vanglas vaid täiendõpe.
31. juuli 2018, 11:55
prokkar paitab pätil pead ja pätt nurrub uusi pättusi.
K
???/ 31. juuli 2018, 12:09
Kohakaasluse korras äkki advokaat ehk?
m
mees/ 31. juuli 2018, 11:45
...ütlen kõigi kuuldes ja nähes välja, ei karda enam koerajunnigi, raevumiseni vihane, rikun küll sedust, kuid avalikustan kõik, ja ka nimed ja kirjad, saan karistada siis saan.. minul pole enam midagi kaotada, ...olete mind nurka surunud, vastan samaga., lubab, et rikun justiitsmaffia ära, kasvõi kukun trepist alla, mitukorda järjest.... :(((
m
mees/ 31. juuli 2018, 19:33
kes on see inimene kes pani mulle miinuse... ole hea näita ennast. mina ju näitasin, kes oled selline meeldiv :)
e
ekstaole/ 31. juuli 2018, 11:30
kole ikka - niimoodi räägiti, et tapad, siis hakkad juba varastama ja egas valetamingi enam kaugel oli!
m
mees/ 31. juuli 2018, 11:29
kas pean reaalselt arusaama, et osadel juhtudel seadused ei loe/kehti???... :(

j
Jaan/ 31. juuli 2018, 11:13
Keegi ei käse neid vanglasse (õppima) panna. Võiks kasvõi 10 päevaks aresti saata. Siis on reaalse karistuse tunne olemas.
v
villu/ 31. juuli 2018, 11:09
lõuna-ameerikas toimib suurepäraselt üksus nimega mustad tragunid, kes hävitavad füüsiliselt
kriminaalseid tänavalapsi ,et kuidagigi vähendada kriminaalide kasvulava.
m
mees/ 31. juuli 2018, 11:08
lääne prokid... kas teile on ministeeriumist käsk antud, kõik krim asjad käiguta jätta????
m
mees/ 31. juuli 2018, 11:27
sügisel hakkan reaalselt teles avaldama asju, kus prok jätab käiguta krim asju, millised dokumenteeritud... KAPOL pole sajast sooja ega külma, kas pean nimesid lugema hakkama, sama lugu riigi prokiga.... vaatame mis saab. kaua te käite tööl kohvi joomas ....isik : 36311294215
m
mees/ 31. juuli 2018, 20:28
kes oled meeliv inimene, kes panid mulle miinuse... ole armas , näita ennast.. nii soovin teada... ilmselt oled tark ja tore inimene, olen enngi märganud, et siin keegi hästi tore ja armas inimne, palun räägi, kes oled :::)
m
mees/ 31. juuli 2018, 20:31
hea ja tore inimne, kes laod siin pidevalt miinuseid, ole kallis ja näita ennast
m
maali/ 31. juuli 2018, 11:00
sellele teele ei sattuta ! sinna astutakse.
m
mees/ 31. juuli 2018, 11:21
selliseks sünnitakse :(
k
Kui/ 31. juuli 2018, 10:54
õnnestuks nad üle ääre tõugata, oleks ka maa lapikus tõestatud.
s
31. juuli 2018, 11:17
spartas saadi sellega kenasti hakkama.
n
njah/ 29. august 2018, 13:10
seal tõugati üle ääre kohe sündimise järgselt. Ei oodatud, mis edasi saab. Geneetilise koodi parandamise seisukohast oli jah kasulik.
u
uti-uti/ 31. juuli 2018, 10:48
Naine laevas, laev põhjas..
p
Põlg--usega/ 31. juuli 2018, 10:33
Muidugi...lükake juurakad need p..ä..ti..d ikka riigikodanike kaela, las mä--rat--sevad.
n
naine/ 31. juuli 2018, 10:10
sellest arulagedast jurust näib, et õiglust sealt süsteemist küll oodata ei tasu

o
31. juuli 2018, 09:56
Ohvrid võib küll üle äär lükata.
n
naine/ 31. juuli 2018, 09:46
Võtku siis ka kantseldagu kätudest kinni iga päev, miks tavaline korralik inimene peab juba p...eee..sss e läinud iseloomuga ja käitumisega isendeid enda kõrval taluma, kes pidevalt kurjategusid sooritavad, varastavad, tulevad peksma ja hävitavad seda,mida teine loonud on. Kui pole meie riigi kodakondsust siis pigem saatku välja emamaaale kui Eesti kodanik,seadust rikkunud, siis kinni ja paljudeks aastateks ümberkasvatamisele.
o
oluline/ 31. juuli 2018, 09:44
puuduv faktor - kuritаtikate õigus privaatsusele muudab raskeks nende kasutamise "õppematerjalina ülejäänutele", ja siis teised ei saagi kusagilt kristallselget teadmist pahategude ebameeldivusest ülejäänutele.
v
Viger/ 31. juuli 2018, 09:39
Ei peagi üle ääre lükkama vaid piisab vanglasse saatmisest. Muu POLE SINU ASI, PROKURÖR!
o
oh ja/ 31. juuli 2018, 10:35
vangla pole kedagi paremaks kasvatanud ja ei kasvatagi kunagi. Alaealised väikepätid tuleks saata kõiki tugiteenuseid omavasse korralikku erikooli koduste kasvatusvigade parandamiseks ja ümberkasvatamiseks. Kahjuks selliseid erikoole pole aga peaks looma. Ilmselt käesoleval ajal toimivad meetmed on olnud ebaefektiivsed, sest selliste alaealiste kasvatusvigade parandamisega vajalikul tasemel ei tegele keegi. Ilmselt kolmanda toimepandud kuriteo puhul saadetakse selline alaealine ikka lühikeseks ajaks vangi kus ta karastub ja väljub veelgi halvemana kui enne ning lõpuks saab väiksest pätist suur pätt ja siis imestatakse kuidas ta selliseks sai
v
Viger/ 31. juuli 2018, 12:08
Vanglasse minek peab hirmutama ja panema inimesed mõtlema enne kui tegusid tehakse. Kui aga vangla on viimane mida kohtusüsteem võimaldab siis vanglat keegi karda ja tegusid sooritatakse üha rohkem. Igasuguste koolide ja ümberkasvatusasutuste fantaasia ei ole adekvaatne lähenemine.
o
oh ja/ 31. juuli 2018, 12:30
pole olemas tänapäeva alaealistel sellist nähtust nagu hirm nad ei karda absoluutselt midagi eriti kambas, sest ei sarnane varasematele põlvkondadele keda kasvatatigi sündimisest alates hirmuga
k
kes küll/ 29. august 2018, 13:12
sellesse erikooli tahaksid tööle minna? Kuigi, jah, mõte on üsna õige. Meil pole tavakooligi õpetajaid võtta, sest töö on raske ja laste käitumisvigades ja õpihuvi puudumises süüdistatakse kooli.
m
MARI/ 31. juuli 2018, 09:34
Minu tütred on kasvatajad ja nende jutust kuulen, kuidas osa lapsi muudkui tahavad teisi küünistada, hammustada, ükskõik mismoodi haiget teha. Minu lapselapse koolitee oli täiesti põrgu,kuid ta keeldus kategoorilselt vastu löömast.Ta ütles, et löögu või maha, aga mina teist inimest ei löö. Minu lapselapsest sai hea ja suure südamega mees, aga peksja istub vanglas.Kallid isad-emad,mida te tulevikus näha tahate-teie valik.
ü
üks/ 31. juuli 2018, 09:31
näidishukkamine aastas oleks piisav, kes tahavad kandideerida, tehku oma panus pahategutsedes…
h
hm/ 31. juuli 2018, 09:31
kui laps paneb sõrme tulisele pliidile,siis rohkem ta seda edaspidi kindlasti ei tee.Ta sai tunda oma tegude tagajärge.Sama on noortega,kes seadust rikuvad.Kui pahateole tagajärge ei tule,no miks ma ei võuks uuesti midagi sellist teha ?
h
Humanism ja humaansus/ 31. juuli 2018, 09:15
Prkurör räägiks kardinaalselt teist juttu, kui tema võsuke oleks mäkdoonaldsis paljaks tehtud.
x
xxxx/ 31. juuli 2018, 09:47
Või Rootsis külmavereliseslt alaealise pagulase poolt mõrvatud.
a
aga/ 31. juuli 2018, 10:11
mis ta sinna Rootsi otsis?

h
huvitav/ 31. juuli 2018, 09:09
kas prökürõr arvab et maa on lapik, et kuidi oleks võimalik ümber masilma ääre midagi lükata?
m
Marta/ 31. juuli 2018, 09:26
Oleks ju tõesti tore, kui nii saaks teha!!!
n
Noh/ 31. juuli 2018, 10:13
Prokurör on naisterahvas ja naistel on alati õigus.
f
Faust/ 31. juuli 2018, 09:07
Millega prokurörid kasvatavad?See kõik lükatakse sotsiaaltöötaja ja kooli kaela . Paraku pole kummalgi mingeid vahendeid ega meetmeid . Lihtne ja hea on iba ajada kui iseei vastuta .
K
\/ 31. juuli 2018, 10:18
Kasvatamine on tegelikult tänapäeval keelatud.Näpuviibutamine pole kasvatus.Omal ajal piisas sõrmega vitsa poole näitamisest juhul kui korra paar kerget sipsu olid saanud.Loomulikut ei pekstud last normaalsete vanemate poolt.Vaadake millisteks on nüüd paljud tüdrukud kasvanud.Sellist ei taha ükski noormees, ainult võibolla ehk samasugune ahvilaadne tegelane.
t
31. juuli 2018, 13:06
Toru tühjendamiseks ikka kõlbavad.
t
T.Rex/ 31. juuli 2018, 13:21
Isegi selleks on meeldivamaid viise, kui taolised.
n
Nagu ikka,/ 31. juuli 2018, 09:04
võitleme tagajärgede, mitte nende põhjustega.
n
Noojaah/ 31. juuli 2018, 09:00
Prokuröri haridus on puudulik
Karistus on osa kasvatusest. Loobudes karistamisest loobume kasvatamisest.
a
Al/ 31. juuli 2018, 08:56
Loomulikult tuleb karistada.Karistus panebki mõtlema kumba rada minna kas õiglast või vanglarada.Tean omastkäest.
t
Tohoh/ 31. juuli 2018, 08:54
Kas seda vabakasvatust ja kuritegude tolereerimist meile läänest juba küllalt sisse pole imporditud?! Kuriteod peavad saama karistatud vaatamata sellele kui palju teismelisel mänguasju vms. lapsepõlves oli. Selleks prokurörid, uurijad ja kohtunikud riigi palgal ongi. Kaitsmine ja õigustamine on advokaatide ja vanemate teema.
õ
.../ 31. juuli 2018, 08:36
õnneks on keegi kes oskab välja tuua slele poole,millele pole seni osutatud, puudu on just koolitustest ja ümberõpetest just sellistele,kes ise ei adugi,kust hakkab kuritegu,koolides peaks olema selline õpe just sellisele teele mineku ohu ärahoidmiseks,kuid seda ju pole iial olnud ja ole ka korralikku praegu.
ü
ülerahvastatud/ 31. juuli 2018, 09:42
tsivilisatsioonil on kergem mõned ekstreemliikmeid üle parda lükata, kui nende liikmete vanemate tegemata tööd ümber teha - ei suutnud oma lapsest inimest kasvatada, siis pole ka suur kaotus ülejäänutele, kui su geneetilisest panusest ja kasutust ajupagasist-kasvatusmeetoditest korraga vabanetakse
o
oh ja/ 31. juuli 2018, 10:39
paraku sellistele mingi koolitus ja jutt enam tavakoolis ei avalda mingit mõju
u
U/ 31. juuli 2018, 11:28
Erikoolis (kui neid ka oleks piisavalt) ei tohi nagunii kedagi kasvatada. Mõni aeg tagasi oli meedias juttu Kaagvere kasvandike vägitegudest. Mitte midagi nendega ette võtta ei tohi.
o
oh ja/ 31. juuli 2018, 12:46
ilma nõutavate tõhusate seaduslike kasvatamise meetmeteta kooli ei saa nimetada kuidagi erikooliks. Vastavad vajalikud seadused ja valikud tõhusad meetmed peavad välja töötama vastavad spetsialistid ning riigiametnikud ja vastu võtma seadusena Riigikogu
p
Penskar 66+/ 1. august 2018, 03:06
No kuule, selle jutu peale vajaksid sa ise ikka süvaümberõppet, annaks looja ,et sa lapsi ei peaks kasvatama. Kodu on laste peegel.
m
marks/ 31. juuli 2018, 08:29
Kohati on küll sedasi et kurjategia lastakse vabadusse ja pisihuligaan pannakse puuri.
Karistused peaksed olema seadusepõhised mitte rahakotipõhised , Peaks ikka enne peeglisse vaatama , kui hakkate lohut mõistma.
r
Rääkige/ 31. juuli 2018, 08:54
endid või siniseks, aga seni kuni vanematele ja õpetajatele on pandud ainult kohustused ja lastel on ainult õigused, muutub olukord aina halvemaks!

t
tibu/ 31. juuli 2018, 08:14
vanasti oli selliste noorte "pättide" jaoks noortekoloonia. asus Viljandis ja kui karistusaeg pikem, siis jätkus see täiskasvanuna juba Rummus... nüüd aga avaldatakse ainult ajalehes mingi nupuke, mida ka muidu lugeda ei saa kui maksa jälle kellegile mingit raha...
a
aga nemad ju/ 31. juuli 2018, 08:07

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee