Eesti uudised

Eestlased söödavad MMSi sisse ka oma koertele ja kassidele

Ohtuleht.ee, 24. juuli 2018, 08:51

140 KOMMENTAARI

a
25. juuli 2018, 11:02
Arvatavasti ongi tegu hea asjaga. Ärimehed hulgimüüjad on alustanud oma äride kaitsmist lainamisega. See on nagu poliitukaski. Vastane tulev kõrvaldada. Õnneks pole inimesed rumalad.
i
Igaüks teab ise, mis teeb/ 25. juuli 2018, 10:58
Keegi ei hakka oma lemmiklooma tapma ja piinama. Järelikult ongi imerohi. Kasutasin ise ka korra gripi hooajal. Toimis. Tekkis haiguse tunne, palavik hakkas tõusma. Sain tuttavalt MMSi ja tegin 2x3 tilka päevas. Usu või mitte, järgmine hommik olin nagu tutikas inimene. Palavik kadunud ja kondid ei närinud enam. Terviseamet, mida te olete varjanud meie eest????
h
Heli London/ 25. juuli 2018, 10:43
Armas õhtuleht - aga see on ju teie enda toimetaja tehtud saade
https://www.youtube.com/watch?v=U2OxuRNFZgc
Kuidas te seda kommenteerite.?
h
25. juuli 2018, 11:01
v
24. juuli 2018, 19:59
vesi sisaldab vesinikku. mis nüüd saab?
m
ma hakkasin präegu mõtlema/ 24. juuli 2018, 19:06
et vesi on H2O. jeerum, vesinik on seal sees. nüüd peaks küll vee ohtlikuks kuulutama. sisaldab vesinikku. sellest tehakse pommi ja värki. kuidas seda siis üldse võib tarbida. õudne hakkab.
k
Kes need eestlased on?/ 24. juuli 2018, 17:43
Mina pole söötnud neise midagi. Kõike söövac ise.
Järjekordselt ma pole eestlane.
t
torusiil/ 24. juuli 2018, 15:27
s
see/ 24. juuli 2018, 14:27
on russkii mir ! mis puutuvad siia eestlased ?

h
24. juuli 2018, 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
ma/ 24. juuli 2018, 15:06
söötsin seda naisele sisse, nüüd millegipärast ei liiguta ennast enam? Tule vaata.
s
24. juuli 2018, 16:05
sul polegi naist. nii rumalat naist pole olemas, kes sinuga koos elada tahaks. saad aru? naine võtab ikkagi endale endast targema mehe.
k
Kai/ 25. juuli 2018, 17:20
Kas su naine oli koomas sel ajal,või hoopis polegi su naine naine,äkki mingi loom ???
1
14:03 ekrevärdja(te)le/ 24. juuli 2018, 16:16
Jooge jah seda mmsi kohe kulinal, nii saame ilma probleemita nendest vaimuhaigetest lahti!
n
24. juuli 2018, 18:58
o
Ou Nou / 24. juuli 2018, 13:58
m
24. juuli 2018, 14:06
Ma ka imestan, miks keegi ei võitle selle eest, et need raudteed ära kaoks. kaua võib inimesi tappa. mms on ohutum kui rong.
i
ikkagi/ 24. juuli 2018, 15:06
kindlam enesetapp, kui selle mms-iga.
t
tuparõõla/ 24. juuli 2018, 16:18
t
tekkis huvi/ 24. juuli 2018, 13:29
kust ma seda mms ja sidrunihapet või maohapet osta saaks?
k
24. juuli 2018, 13:34
küsi võrno või helmede käest
n
24. juuli 2018, 14:06
t
Teeline/ 24. juuli 2018, 22:43
Kas EKRE ees nii suur hirm, et isegi enda mürgitamisega ei saa neist mööda.
t
tekkis huvile- MMS maksab mustal turul ränka raha/ 24. juuli 2018, 16:28
tee aga seda ise
võta soola ja vett ja sidrunhapet ja ongi sul hea "limonaad omast käest olemas, ja kui odav veel!
Ja nii ongi su eluiga lühendav, sorry,ekrelaste jutu järgi ikka ikka elyiga pikendav jook sul omast käest võtta.
m
MSM/ 24. juuli 2018, 13:29
Võrnu pidi ju end hästi tundma... las siis see kassiroju tunneb ennast ka häääästi...
m
mms fänn/ 24. juuli 2018, 13:24
Kastan sellega isegi toalilli ja tomateid. Kurkidele panen sortsu läti viina kah.
v
väike täpsustus/ 24. juuli 2018, 14:00
eesti keelsed inimesed söödavad jne., kuid koer on vis bulldog kui ma ei eksi
v
vana kommunist/ 24. juuli 2018, 13:23
Ekrenaudid joogu ise MMS-i. Jätku lapsed ja loomad rahule.
m
MMSi müüvatel sulidest spekulantisel säravad silmades ainult eurod ja dollarid/ 24. juuli 2018, 13:23
Kloordioksiidi tarvitamine sai alguse Ameerika Ühendriikidest, kus Louis Daniel Smith tõi 2007. aastal turule MMSi ehk Miracle Mineral Supplement-nimelise preparaadi. Smith mõisteti USAs 2015. aastal süüdi valesti sildistatud ja eriliselt tervistkahjustava kemikaali ravimina müümises ja seda isikliku rikastamise eesmärgil, seega kelmuses.
k
kadeduseuss/ 24. juuli 2018, 14:01
sööbsul silmadvarsti peast ära.
Kuipalju aga maksab kolmikpakett: keemia-kiiritus-surm - tead?
Vot seal onspeku landid, mitte kopikaid maksvas MMSi müügis.
k
Kai/ 25. juuli 2018, 17:24
Kui teada tahad,on MMS odavam kui odavaim ravim apteegis,sellega nüüd küll keegi ei rikastu,kohe päris kindel.
m
mall/ 24. juuli 2018, 13:14
Perearstid peavad lisama oma kohustuslike küsimuste loetellu: kas olete MMS-joonud?
j
ja siis/ 24. juuli 2018, 14:02
perearstevar sti ei ole,sest mms on 99% juurpõhjustest kõrvaldanud.
n
nii on, et.../ 24. juuli 2018, 14:34
Ja varsti paraneb oluliselt õigekirjaoskus, kuna kõik düsgraafikud kaanivad MMS-i
s
siis/ 24. juuli 2018, 14:41
kuiÕL-st saab normaalne aus ajakirjandus kaovad ka kommentaaridest vales kohas lüngad.
t
Teeline/ 24. juuli 2018, 22:45
No 99 % ta ikka maha ei jõua võtta.

m
MMS koostis/ 24. juuli 2018, 12:57
Kuna seda MMS-i myyakse plastikpurkides, siis kas see koostis on ikka enam sama, mis v2idetakse? Kui isegi vett ei soovitata juua plastikpurkidest, siis mis reaktsioonid v6ivad olla n2iteks sellel happel plastikuga ... sellessuhtes pole enam kindel mis koostise sealt saab?
t
T.Rex/ 24. juuli 2018, 13:32
Torusiili müüakse ka plastpudelis. Võtab torud lahti küll.
Aga tegelikult on PET keemiliselt äärmiselt vastupidav. Lahustid, mis lõhuvad molekulidevahelised sidemed, on teine teema. Aga naatriumklorit pole lahusti.
a
artikli lõpus on kaks viidet/ 24. juuli 2018, 12:48
aga pange ka kolmas viide, kus anusaagim seda tarbis. rääkige oma töötajaga, mis tundis, kuidas oli jne.
tarbimist näeme siin https://www.youtube.com/watch?v=U2OxuRNFZgc
t
24. juuli 2018, 12:46
Terviseamet tuletab meelde, et MMS nime all propageeritav naatriumklorit on tugev oksüdeerija, mis muundatakse happelistes tingimustes kloordioksiidiks. Seda ainet kasutatakse enamjaolt tööstusliku pleegitus- või desinfitseerimisvahendina ning selle tarvitamine võib põhjustada pöördumatuid tervisekahjustusi.
i
imelik/ 24. juuli 2018, 12:52
kuidas need ummamuudu võrnod ja ka teised ekrelased sellest küll aru ei saa, et väikeses koguses naatriumklorit joogivees ei ole tõesti ei kahjustav ega ka mitte mürgine.
kui aga sellele naatriumkloritile lisatakse sidrunhapet nagu see on MMSi põhikoostises,
siis see ühend - sidrunhape ja naatriumklorit nn KLOOSDIOKSIID on eriliselt tervistkahjustav aine.
s
sry/ 24. juuli 2018, 13:12
s
24. juuli 2018, 13:27
Sidrunhapet sisaldavad limonaadid pidavat mingi teise levinud toiduainega andma täieliku mürgi kokku.
a
24. juuli 2018, 14:08
aga milleks sellest siis nii leili minna, kui ekrelased seda tarvitavad. väidetavalt on ju mingi ilge mürk. et kohe kohe peaks ära kärvama. mis lelitad siin siis? löö trummi ja rõõmusta, nad peaks sinu teooria järgi juba surnud olema.
ma küll usun, et mms on hea asi.
ä
24. juuli 2018, 14:30
s
Soe soovitus/ 24. juuli 2018, 12:38
See, kui puupead torupuhastit ja riidepleegitit sisse joovad, ning seeläbi kiiremini loojakarja satuvad mõjub inimkonnale kui tervikule positiivselt. Aga kui nad joodavad neid asju sisse ka oma lastele, siis sellega tunnistavad nad, et lisaks nendele on ka nende laste eksistents sellele maailmale kahjulik.
See võib ju isegi ka nii olla, aga kuna lapsed ei ole täielikud oma vanemate koopiad vaid pigem lineaarkombinatsioon oma mõlema vanema geenidest, siis targem oleks, kui nad jätaks oma lapsed ja koduloomad kahjustamata. Tehku seda iseendaga.
m
MMS ei tapakedagi peale naftakeemia turustajate kasumi: / 24. juuli 2018, 14:05
kahjuks nad ei sure, vaid surevadsi nusugused apteeginafta gurmaanid.
t
To soe/ 24. juuli 2018, 16:56
Kus reaalsuses sa elad kulla kaasmaalane? Ravimid tapavad sadu tuhandeid igal aastal, ja see on ametlik statistika, usas on iga teine üle 50ne juba vähis, iga kolmas diabeedis, alzheimeri epideemia jne.. Eestis liiguvad asjad samas suunas, taimekaitse myrgid, minraalainete vitamiinide nappus, suhkur. enamus toidust, mida marketist ostad on rämps ja myrk, Me oleme haigem liik planeedil, sest elame yhiskonnas, kus kõik on allutatud kasumile, Sa kahjustad oma lapsi ja koduloomi sada korda rohkem kui need mms ve misiganes tyybid igapäev, aga sa oled liiga rumal, et sellest aru saada, ärka yles kulla inimene.
m
MMN-mees-mees naine/ 24. juuli 2018, 12:37
Mis on MMS ja miks seda sööma peab?
1
12:37-le väike info/ 24. juuli 2018, 13:02
Koostiselt on MMS naatriumkloriti 28% vesilahus, mida kasutusjuhendi kohaselt tuleb "aktiveerida" sidrunhappega, nii et tekib kloordioksiidi lahus.
Ja see kloordiosiidi lahus on tervisele väga KAHJULIK.
AHHAA teaduskeskuse juhatuse esimees Andres Juur selgitas väga hästi"Aktuaalsele kaamerale", et kloordioksiid on vedelik, millel on desinfitseeriv toime.
"Sellega saab puhasta basseinivett või desinfitseerida oma WC-potti, aga miskipärast on mõned inimesed leidnud, et tore oleks sellega desinfitseerida ennast ka seestpoolt," kommenteeris ta.
Meie kehas on nii kahjulikke kui ka miljoneid ja miljoneid kasulikke baktereid näit. maos ja soolestikus seedimiseks eriliselt kasulikud bakterid on eluks vajalikud,
Kui neid nüüd seda lahust juua ja nii ennast sisemiselt desinfitseerida, siis surevad nii kasulikud kui ka kahjulikud bakterid ja lõpuks tihtipeale sureb pikkamööda, aga järjekindlalt ka terve organism st inimene ise," lisas Juur.
m
24. juuli 2018, 13:30
u
UHHAA teaduskeskuse juhatuse esimees Andres Juur/ 24. juuli 2018, 14:07
on tõesti nii tark, et vaatab peale ja tšakrad avanevad?
m
MMS -i positiivsed mõjud/ 24. juuli 2018, 12:34
Sellest ravimist on suur abi, kui tahad saada lahti ämmast või irisevast naisest.
i
IRW/ 24. juuli 2018, 14:07
Kui inisev naine saab terveks ja sina lahti oma impotentsusest, siis küll.
ü
24. juuli 2018, 12:27
üks nn.ravim ravib nii inimesi kui loomi kõikidest haigustest alates nohust kuni vahini. issand, milline õnn on maa peale laskunud! lõpetage kohe arstide koolitamine! oleme kesk-ajas tagasi!
r
ravib?/ 24. juuli 2018, 13:32
seda pole keegi kunagi väitnud. väidetakse, et puhastab organismi. aga haigused ongi tingitud ju "mustast" organismist.
o
Oota/ 24. juuli 2018, 14:08
kaob ka vajadus arstekoo litada, sest seepettus on vaid 100 aastat vana.
a
24. juuli 2018, 19:01
arste on ikka vaja. sest erakorraliselt on med. abi ikka vaja. teed oma autoga avarii, siis on arsti vaja, kes aitaks. eks.
m
Mart/ 24. juuli 2018, 12:24
Demagoogiamootor joosti käima!

s
Solei/ 24. juuli 2018, 12:19
Kui paljud MMSi tarbijad peale haiguste süvenemist tavameditsiini juurde jõuavad hinge vaakudes?
m
Mart/ 24. juuli 2018, 13:26
Kas sina jõudsid?Oled hingevaakumisega kursis?
s
Solei/ 24. juuli 2018, 14:26
Mart.Mina eelistan tavameditsiini.
t
to solei/ 24. juuli 2018, 16:23
Selge. Siis varu vanuripäevadeks kõvasti pamperseid, soeta ratastool ja söö naftat edasi - pidi aitama. Üks arstütles.
s
Solei/ 24. juuli 2018, 17:09
Kas se MMS on imeravim ja tänu sellele muutume surematuteks?Ja mis vahet sellel on,mis mürki ma sisse söön.Ja ole mureta,sina ei pea mulle pamperseid ostma ja ratastooli lükkama.Aga oleks tore kunagi koos vanadekodus kõrvuti voodites arvamusi vahetada ravimite teemal.
r
Reklaamatekst Pikalt uulitsalt/ 24. juuli 2018, 12:04
Saada on MMS -st tublisti ehvektiivsemat rohtu. Koodnimi "Novitschokk". Head isu !
v
Vaesustunud genofond/ 24. juuli 2018, 11:36
Kehv kliima, küüditamine ja sugulastevahelised seksuaalsuhted. Kõik see suurendab MMSi tarbimist
n
No / 24. juuli 2018, 14:10
sa ei lisanuden dape.Derastiakal duvust.
i
Imelik/ 24. juuli 2018, 11:31
Kontekstist kistakse välja ja jagatakse valeinfot, isegi ainel on nimetus meedias vale. Kummaline, sest kõik inimesed ja loomad saavad terveks, ning ühtegi surmajuhtumit ei ole, aga lam bad kaagutavad ikka meedia-ravimimaffiaga kaasa!
k
kuule, tark EKREimelik/ 24. juuli 2018, 13:16
kui meedias on selle aine nimetus vale.
anna siis palun teada, kuidas on selle aine
ÕIGE NIMETUS!
Ootame huviga.
Aitäh!
n
Nüüd kuula tumbotška/ 24. juuli 2018, 14:12
meedia räägib kloordioksiidist, kuid MMSi puhul on aine kloritioon.
Kuid selline üüratu vahe on aja kirjanikuajule liig mis liig.
k
kloritioon=revolutioon?/ 24. juuli 2018, 22:40
aga mis aine see tumbotška veel on?
j
24. juuli 2018, 14:01
Jah, see pole mingi MMS vaid naatriumklorit ehk kloorishappe, mida normaalsed inimesed kasutavad peldikute desinfitseerimiseks.
m
24. juuli 2018, 14:10
mina jälle pesen oma peldikut söögiäädika ja soodaga. aga sina tarbid vist neid toiduainetena? mis nüüd saab?
j
Just/ 24. juuli 2018, 14:29
tõmbad veel ÕL uue lai mukampaania käima.
Ära jama!
l
lõpetaks selle massimeedia kaudu ründamise ära/ 24. juuli 2018, 11:29
nii vastik lugeda seda lehes avaldatud juttu.
n
noh vaevalt/ 24. juuli 2018, 14:14
kuni viimane naftareligioosne apteegifänn veel määää teeb ja klikke jagub ei lõpetata. Pealegi on selle kampaania tellija ju ise apteegiketi omanik. Temarahadest ruulib ka musta-PR-i MMStapab fb grupp eesotsas teadagi kellega...
l
lapiku maa elanik/ 24. juuli 2018, 11:19
Krokodilli tähtkujus sündinutele tuleb ka rotimürki näpuotsaga panna!
u
unustasid/ 24. juuli 2018, 14:30
oma tavaliselalinale lisamata fooliummütsikese.
s
see on ainuke ravim/ 24. juuli 2018, 11:04
Millest ka reaalset kasu on. Miks mitte siis ka oma lemmikuid sellega ravida.
m
Malle/ 24. juuli 2018, 11:54
Ainuke ravimiks nimetatav aine, mis kohe kindlalt kogu sisemuse täiesti puhtaks põletab!
r
rääkides asjast/ 24. juuli 2018, 13:21
"mis kohe kindlalt kogu sisemuse täiesti puhtaks põletab!"
---
Oled mõnevõrra valesti aru saanud selle aine mõjust - see ei põleta puhtaks kogu sisemust (siis oleksid tõesti kõik selle tarbijad hoobilt kutud - aga selliseid juhtumeid pole ega saagi olla), vaid põletab sisemuse puhtaks patogeenidest ja parasiitidest - kahjulikest viirustest, seentest ja mikroobidest, täpselt nii lihtne see ongi. Kuna mõnel inimesel on haigustekitajaid organismis palju, siis nende hävitamine MMS-i poolt võibki tekitada mõningast ebameeldivustunnet, iiveldust jms. Ent isegi kui need ebameeldivad kõrvalnähud kaasnevad, on need lühiajalised. MMS-i üledoosist pole mitte keegi saanud mingeid tüsistusi ega eluaegseid traumasid, rääkimata surmast. Küll aga võib saada tüsistusi väga paljudest peavoolumeditsiini poolt pakutavatest ravimitest. Miks ajakirjandus samasuguse entusiasmiga nendest ei kirjuta?
l
lollMalle/ 24. juuli 2018, 14:14
n
nujaa/ 24. juuli 2018, 14:43
Vaevalt ta häbeneda suudab. Aju põles esimesena!
m
mh/ 24. juuli 2018, 10:56
Huvitav, et suu kaudu sissevõetuna on mürgine, aga silma võib panna ?
Koostisosade loetelu
Vesi, naatriumkloriid, PEG 8000, boorhape, naatriumhüaluronaat, kaaliumkloriid, naatriumklorit, kaltsiumkloriid, magneesiumkloriid, vesinikperoksiid.
Kui on mürgine , noo mida müüa siis seda ainet. Ja kui ei ole mürgine, noo mida siis õiendada tarbimise pärast. Pange apteeki see aine müüki ja kogu lugu. https://www.apotheka.ee/optrex-niisutavad-silmatilgad-10ml-kuivadele-silmadele-pmm0123231ee
v
24. juuli 2018, 11:30
väga hea kommentaar. väga hea.
k
24. juuli 2018, 11:31
kusjuures ma olin ka siiani massimeedia lummuses, et mingi jube mürk ja torusiil jne. ning hakkasin siis asja uurima. ja selgus, et seal ei ole seda ühendit, mida massimeedia väidab. seal on hoopis teine ühend. aga noh, kloppige vaipa edasi. teie leivaise on ju ka apteegiketi omanik. keegi peab ju ravimitööstust toitma.
j
Just/ 24. juuli 2018, 14:16
saab valetada ja ainult suurelt, siis usuvad kõik. Kuid vale jääb järjest lühemaks, sest järjest rohkem inimesi hakkab kasutama väga lihtsat, väga odavat vahendit MMS ja saavad terveks, nagu sain mina, nagu sai mu naine ja nagu saavad veel miljonid inimesed maailmas.
ä
Änn Õun/ 24. juuli 2018, 15:21
Silmatilgad ei sisalda HAPET! Pleegitajaks muutub see klorit happega reageerides.
2. august 2018, 19:04
Aga loe hoiatusi ka! Esimene hoiatus, mitte alla neelata! Tegemist on soolalahusega, enamik neist komponentidest on kõik tavalised soolad ja koguses mida sisaldab tavaliselt tavaline tilgutilahus. See naatriumkloriti seal, seal tõesti on kirjas ka naatriumkloriti, kuid ma ei kujuta ette mis koguses ja mis eesmärgil, kuid soolade %ise on seal juba nii väike, et anna abi. Kuid selgelt on rõhutatud, mitte juua ja hoida lastele kättesaamatus kohas. Lillateraga ka loputati haavu, kuid keegi ei söönud seda ja veel suures konsentraadis iga päev arvates, et see päästab vähist ja autismist.

K
???/ 24. juuli 2018, 10:20
Kus on nüüd meie vaprate ja muidu nii aktiivsete loomakaitsjate silmad? Muidu sõdivad mantlikraede ja kasukate j.n.e.vastu. Just nagu asjalikumat ja märksa vajalikumat tegevusvaldkonda ei olekski. Eks võtke nüüd need lemmikloomade mürgitajad loomapiinamise, julma kohtlemise ning tervisekahjustuste tekitamise pärast vastutusele.
n
24. juuli 2018, 11:37
no sa fb-s ka kisasid ja küsisiid, kus on ja käskisid neid sinna posituse alla lisada. no ju nad usuvad, et aitab mms-ist ravimiseks küll.
l
Lugeja/ 24. juuli 2018, 10:12
Lugege iga ravimiga kaasasolevat infolehte. Just seda võimalike tagajärgede lehte. Et kui võtate ravimit ja kui tekivad loetletud tagajärjed, siis ravimi tootja ei vastuta, vaid ikka tarbija. Iivelduse võimalus on pea igal ravimil, mis vähegi "kangem". Kas saaks nimekirja ravimitest, mis ka ravivad ja millek poleks kõrvalmõju.
e
et siis/ 24. juuli 2018, 10:32
Samas alkoholi pudelil ei ole mingeid kõrval nähte kirjeldatud ja kui pärast tarbimist tulevad ei jookse keegi kurtma tootja juurde, et vaadake mis minuga pärast teie joogi tarbimist juhtus.
a
am/ 24. juuli 2018, 10:06
Kommentaare vist rahastab apteegikettide ja meedia omanik.Oh seda õudu,kui tablette enam peoga sisse ei aeta.
j
Jana/ 24. juuli 2018, 10:43
24. juuli 2018, 11:39
https://www.youtube.com/watch?v=uQbwGkqrKxA
ma täitsa üllatusega kuulasin. ja nii ongi. ma siiani skeptiline selle mms-i suhtes olnud. aga nüüd hakkan üha enam uskuma, et ongi hea asi.
a
Alar1/ 24. juuli 2018, 10:02
Lugesin pealkirja ja mõtlesin, kuidas saab MultiMeedia Sõnumit kassile sisse sööta?
s
süsimust iroonia/ 24. juuli 2018, 11:32
ilmselt samamoodi nagu sinepit - sööb ja laulab! :DD
k
klkl/ 24. juuli 2018, 09:56
aga miks ei kirjutata nendest tervenemisjuhtudes? kuidas loomad saavadki terveks, see väike oksendamine enne solgi väljatulekut eitee ju midagi... Hakkame siis ravimitööstuse tagajärgedest ka igal pool kirjutama, kui haigeks nad ikka inimesed teevad ja midagi ei ravi!!!!
j
Jana/ 24. juuli 2018, 10:43
l
lklk/ 24. juuli 2018, 10:44
oled kindel, et nad tervenesid tänu torusiilile?
suur osa haigusi möödub ka ilma ravita. nt nohust saab mms-i või torusiiliga tõesti lahti kõigest ÜHE nädalaga, ilma neid võtmata kestab põdemine SEITSE päeva.
aga sellest ma aru ei saa, miks nad ostavad seda mms-i suure raha eest, kui torusiil on igas toidupoes saada ning liiter maksab kõigest ühe euro...
v
vot/ 24. juuli 2018, 11:06
asi selles ongi, et see mms on üsna odav(võrreldes ravimitega, mida iga päev sisse aetakse) ja inimesed tervenevad. Ravimitööstus selleks paanikas ongi, et inimesed saavad nii odavalt terveks ja nende kasum jääb saamata! kuidas sa siis aru ei saa!
k
kapsas/ 24. juuli 2018, 12:09
hahahhaa, kui see mms tõesti raviks, siis oleks see ju maailmapäästja, aga kas on? :) mürgistusnähte nüüd raviks pidada...ma ei tea. nukker värk.
a
Aga/ 24. juuli 2018, 12:30
miks sa arvad, et keegi tahab maailma päästa? Ravimiamet see kindlasti ei ole. Ravimitöösturid või? Mida haigem oled, seda kasulikum. Miks selline poriga loopimine järsku jälle peale hakkas? Mind teeb see murelikuks? Kas tõesti eesti inimesed usuvad kõike, mida peavoolumeedia pasundab? Noortest saan veel aru, aga vanemad inimesed peaksid veel mäletama, kuidas asjad tegelikult käisid ja käivad jätkuvalt. Ajalool on komme korduda.
v
vot/ 24. juuli 2018, 13:11
jah, ravimitööstuse suurim soov on inimesi oma lõa otsas hoida, et nad mitte ei terveneks vaid et ühest ravimist ikka mitu kõrvalmõju tuleks ja siis on nende mõjude jaoks jälle uusi ravimeid vaja võtta jne jne. Ega terve inimene ravimitööstust toida! ja perearstid on vaid ravimite müügimehed :)
o
24. juuli 2018, 09:48
Osa inimesi on kas niivõrd harimatud või vaimse häirega.
a
24. juuli 2018, 16:37
ainult EKRELASED, kes siin seda tervistkahjustavat mmsi taevani kiidavad, on harimatud või vaimse häirega.
o
Oeh/ 24. juuli 2018, 09:32
Üks neist MMSi fanaatikutest töötab Pesaleidjas. Loodetavasti lüüakse minema, enne kui sealseid kasse mürgitama hakkab.
S
!/ 24. juuli 2018, 09:42
Sa enne süvene, saksamaal on isegi kliinik ja siin söödetakse inimestele ette hoopis vale aine!
https://www.youtube.com/watch?v=Ndu07lgJdLI
j
Jana/ 24. juuli 2018, 10:42
Inimesed on lollid, usuvad meedia valesid, aga küll kui endal pepu tules, hakatakse ka abi otsima ja süvenema! MMS abil tervenes mu isa vähist, samu kogemusimaailmas tuhandeid!
n
Noo jahh/ 24. juuli 2018, 14:32
apteegimürkidest on väga vähesed kemikaalidesegud nii ohutud, kui on MMS.
t
To jana/ 2. august 2018, 11:51
Näita epikriisi ja palun kogu raviplaani, mida tegid arstid ja kuidas doseerisite MMSi. Sa räägid alatut valet, või oled sa lihtsalt täiesti rumal, senikaua kuni ei tõesta vastupidist. Ei ole raske tulla oma isa looga päevavalgele, kasvõi solidaarsusest teiste vähihaigete suhtes, või oma imeravimi kaitseks. Kuid sa ei tee seda ajad vaid jama. Kloordioksiid eion ravi vähki, pole kunagi ravinud ega hakka ka ravima. Muidu poleks Tallinnas keegi kunagi vähki jäänudki. Ning kraaniveest suurem kogus kloori hoopis tekitab vähki, mitte ei ravi.
n
Noh!/ 24. juuli 2018, 09:29
Tuld kõik lam bad, te niikuinii ei oska süveneda ja sööte sisse kõiki neid valeartikleid, mida teile ette söödetakse!
e
EKRE valija/ 24. juuli 2018, 09:36
Mina usun Hannes Võrnot!
t
tyyp/ 24. juuli 2018, 10:15
Võrno rääkis irooniliselt sellest, et MMS võis midagi paremaks muuta, aga tõenäoliselt oli tegu siiski platseeboga. Inimesed, õppige lugema.
a
24. juuli 2018, 10:32
aga on on palju inimesi, kes ei saa aru ja võtavad kõike üheselt. nagu cl joojadki.
h
24. juuli 2018, 10:41
Hävitavad iseennast ja oma järglasi. nüüd siis ka lemmikloomi. puhas vuuk.
v
Vaata/ 24. juuli 2018, 12:33
saade uuesti üle ja siis saad aru, mida Võrno asjast arvab. Ära lase ennast eksitada, tee asi endale selgeks.
s
statistika/ 24. juuli 2018, 14:34
sinusuguseid peavooluse tarbijaid hävitavadap tegionaftani melinesolk juba 100 aastat ja kahanemise märke pole.
j
Jana/ 24. juuli 2018, 10:40

p
Pluss/ 24. juuli 2018, 09:20
s
24. juuli 2018, 13:34
sa tead väga hästi. et torusiilil ja sellel ainel pole mingit seoust. aga noh, rahva ajuloputuseks hea küll.
g
Ghh/ 2. august 2018, 11:45
Torupuhastusvahendites tõepoolest seda ainet on vähe või puudub. Kuid sanitaarpindade pesuvahendites ja valgetajates, samuti riiete valgetejates on tegemist põhilise komponendiga. ACE, Domestos, Collit bang, need kõige tugevamad ja tõhusamad ained. Millel on tootja poolt kirjutatud, et tuleb kasutada kummikindaid, sisse ei tohi hingata ja nahale sattudes loputada kohe rohke veega, vajadusel pöörduda arsti poole, või silma sattudes pöörduda kohe arsti poole ja võtta kaasa etikett. Et vvõrdlus torusiiliga on tegelikult kohane, kuigi ei vasta 100% tõele. Mineraalse-, loodusliku,-, raviva ainega samastamine on aga täielik apsurd. Vangi tuleks panna selle müügiga raha teenivad isikud ja selle propageerijad, samuti tuleks üle vaadata kasutajate koolitunnistused, need on küll ilusate silmade eest saadud.
24. juuli 2018, 13:38
https://mmsjameie.wordpress.com/
täitsa lõpp, kuidas õhtuleht on mind suutnud mms uksu pöörata. ma siiani mõtlesin ka, et mingi solk. ja mida rohkem uurin, seda enam tahan proovida. aitäh õhtuleht.
k
+ libesti/ 24. juuli 2018, 09:19
m
Mr Cool/ 24. juuli 2018, 09:18
Rehepapi filmis näidatud "kosilased" ongi keskmine Kilpla - mõisateenijad, moonakad ja põmm pead! Virtsases vees! Alleaa!
l
Leto svet/ 24. juuli 2018, 09:14
Kas on mõtet, tõukoerad on kallid. Oma 1000 eurikut. Mürgitagu ikka ennast ja oma lapsi, et jaburad inimesed ei paljuneks. Koertest on kahju.
m
3. august 2018, 05:12
Minu koer paranes aga arstid lootust ei andnud enam! Päästsin on lemmiku arstide abita! Miks ta siis veel elab, kui arst soovitas magama panna aga nüüd on elus, terve, röömus?
h
Hähh!/ 24. juuli 2018, 09:14
Minge laske kliiinikus oma loomale operatsioon või protseduur teha ja püüdke seejärel antidepressante võttes arve üle elada. See võib looma soetusväärtust ületada sadu kordi!
M
???/ 24. juuli 2018, 10:16
Miks pead sa siis endale ülikallist ja põdura tervisega tõulooma muretsema, kui endal rahakott ei kanna? Tavalises õuekrantsi kutsikastki või prügikastikassi pojast võib suurepärane lemmikloom saada. Sama armas ning ustav, kui tõupaberitega loomgi. Seejuures on na märksa tugevama tervisega ning vastupidavamad.
ä
Ääää/ 2. august 2018, 10:48
Oota, kuid kuidas koerale mürgi doseerimine hea on? Kas koer saab sellest mürgist terveks? Ei saa. Kas koeral temivad lisavaegused ja piin? Jah tekivad. Tee see op, või kalkuleeri magamapanemise võimalusi, kurat ära piina sadistlikult koera klooriga mürgitades. Sama ainet kasutati esimene maailmasõda keemiarelvana ja natsi saksamaal gaasikambrites. Ei juute ei saadetud sanatooriumisse, ega soolakambrisse, vaid julmalt ja piinarikkalt tapeti, nii et suremise käigus kraabiti küüntega betoonseina vaod, lootuses meeletus valus, ennast läbi betoonseina kraapida. See, et kloorikogus on väike ja kohe ei tapa, ei muuda seda mitte mürgiks. Pealegi on koera magu teistsugune ja üldiselt kehakaal väiksem, tema tunneb seda mürgitust veel jubedamini. Oksendamine ja kõhulahtisus on meeleheitlik keha reaksioon kloori vastu võidelda. Eks mürke on teisigi ja osasid mürke kasutataksegi teatud doosides ravimiseks. Tegelikult on ka anantibiootikumid ja keemiaravi mürgitamine, siiski teistel alustel. Kloor on tugev oksudeeria ja pindmine, ta tapab bakterid ja keharakud millega kokku puutub, antibiootikumi moodi see vereringesse ei lähe, inimene siis sureks. See kloori joomine on sellises koguses vaid oma tervise tapmine ja imuunsüsteemi nõrgestamine.
K
!!!/ 24. juuli 2018, 09:12
Kahju, kui inimestel puudub selge ja kriitiline mõistus ning nad iga moeröögatuse ning reklaamiga pimesi kaasa jookseva. Seejuures isegi ilmselgelt ohtliku ja avantüristliku reklaamiga.
m
Mms/ 24. juuli 2018, 09:07
Huvitav miks see artikkel tasuline ei ole...
j
Jana/ 24. juuli 2018, 10:39
Sellepärast, et see näitab meedia ja ravimifirmade valet ja laimu!
t
3. august 2018, 05:08
Tulevikus tee näete, et mms on tõeline imeravim! Hetkel, te ei mõista veel! Huvitav, miks mina kasutamisest ei sure? Elan väga hästi ja pole enam probleeme!
m
Mang/ 24. juuli 2018, 08:59
MMS on eilne päev, uusim teaduslik lähenemine asjale on, kui igal hommikul enne kohvijoomist manustada 1 (üks) supilusikatäis "Arieli" pesupulbrit koos 2 (kahe) lõhnakapsliga, see hoiab sisikonna libedana ja eraldab organismist mittevajaliku vaevata.
J
:D/ 24. juuli 2018, 09:11
Ja lõpetuseks pool klaasi loputusvahendit, et soolestik kenasti loputatud saaks ja lõhnaks kenasti.
n
näedsa/ 24. juuli 2018, 11:04
Kloriid mõjub tõesti halvasti. Sool tuleks ära keelata, soolasööjad kõik segaseks keeranud. Mida ajada kloriidi näost sisse.
t
3. august 2018, 05:05
Tahtsin postitada oma eduloo mms kasutamisest 2 aastat ja elan väga hästi aga moderaator ei lasknud postitada! Teile endile tõmmatakse siin kott pähe!
t
Tänu/ 24. juuli 2018, 12:39
sinusugustele totudele sõidetakse rahvast igasugu valega üle. Ikka leidub keegi, kes on oma arus ilgelt vaimukas ja nõmedusi välja haub. Mida rumalam, seda parem. Kui palju pappi teenid oma nõmeduste fabritseerimise pealt?
n
3. august 2018, 05:03
Naera, naera oma rumaluste üle. Olen mms üle kahe aasta tarvitanud ja teen seda edasi! Olen vabanenud kroonilistest haigustest ja pole ostnud ühtegi ravimit aaptekist, käinud arstide visiidil- milline kokkuhoid. Ja kahe aastaga olen nn ravimite asemel, mis oleks küündinud 300 euri , maksnud 25 eur.Aga näed elan ja kui hästi veel! Ei kibuta mind enam gripp ega kroonilised haigused! Vot see on tase! Kui mu koer haigestub kunagi, saan hakkama ka siis ilma arstita! Minu edulugu ja ma pole surnud! Teie aga toetage ramifirmasid edasi ja terveks te ikka ei saa! Vaevadest päästab teid surm! Edu!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee