Eesti uudised

Kaardimaksete katkestuse tõttu kahju saanud kliendid saavad SEB-st abi, Swedbankist mitte (20)

Delfi, 23. juuli 2018, 18:56
Kaardimaksed olid eile tundideks häiritud.Foto: TEET MALSROOS
Eilsete kaardimakseprobleemide valguses tekib küsimus, et kes klientidele võimalikud kahjud korvab.

"Info tõrgete kohta levis kiiresti ja uudis jõudis erinevatesse kanalitesse. Netsi-poolseid kaardimakse-tõrkeid esineb siiski harva ja viimane nende poolne katksetus oli veebruaris. Meie paneme sellekohase info tavaliselt üles oma kodulehele ja sotsiaalmeediasse, kust meie kliendid kõige enam infot otsivad," ütles SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas Delfile.

Allas ütleb, et kui klient on saanud reaalset kahju kaardikatkestusest, võetakse iga esitatud kaasus menetleda.

Swedbanki klienditeeninduse juht Ede Raagmentsa sõnul vastutab eilsete kaardimakse-tõrgete eest süsteeme pakkuv Nets Estonia. Samuti soovitab ta inimestel kaasas kanda ka sularaha.

Refereeritud artikli täistekst Delfis.

Samal teemal

12. veebruar 2019, 07:48
Sagenenud kaardimaksed paisutavad pankade kasumit
23. juuli 2018, 11:06
ANNA TEADA: kuidas mõjutas sind eilne kaardimaksete katkestus?
22. juuli 2018, 16:53
Probleem lahenes: kaardimakseterminalid töötavad taas!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee