Kaardimaksed olid eile tundideks häiritud. (TEET MALSROOS)

Eilsete kaardimakseprobleemide valguses tekib küsimus, et kes klientidele võimalikud kahjud korvab.

"Info tõrgete kohta levis kiiresti ja uudis jõudis erinevatesse kanalitesse. Netsi-poolseid kaardimakse-tõrkeid esineb siiski harva ja viimane nende poolne katksetus oli veebruaris. Meie paneme sellekohase info tavaliselt üles oma kodulehele ja sotsiaalmeediasse, kust meie kliendid kõige enam infot otsivad," ütles SEB kommunikatsioonijuht Evelin Allas Delfile.

Allas ütleb, et kui klient on saanud reaalset kahju kaardikatkestusest, võetakse iga esitatud kaasus menetleda.

Swedbanki klienditeeninduse juht Ede Raagmentsa sõnul vastutab eilsete kaardimakse-tõrgete eest süsteeme pakkuv Nets Estonia. Samuti soovitab ta inimestel kaasas kanda ka sularaha.

Refereeritud artikli täistekst Delfis.

Jaga artiklit

20 kommentaari

T
Tühjast asjast probleem tehtud.  /   00:51, 26. juuli 2018
Ärge makske kaardiga! Lihtne ju. Milleks nutta?
K
küsimus  /   14:34, 24. juuli 2018
Mis pank see nende Rumeenia investeeringutega seotud oligi?

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis