Eesti uudised

Kõige paremini ühtib EKRE ideedega Keskerakond

Eesti Päevaleht, 23. juuli 2018, 09:25

102 KOMMENTAARI

v
Või veel./ 25. juuli 2018, 00:32
Muidugi ühtib - ühed kremloidid mõlemad.
v
Valija/ 24. juuli 2018, 11:07
m
Mingi/ 24. juuli 2018, 08:42
Pasase vasakäärmusliku päevalehe anaalüüsi ei maksa levitada
ä
Ärge minge!/ 23. juuli 2018, 22:12
Hoiduge paari minemast,muidu kompromiteerite iseennast. Kommunistid teevad omale suupiste.
m
23. juuli 2018, 22:08
Mõlemate - Ekre ja keskerakonna ja kremli ühine idee ja plaan - viia Eesti jälle Moskva alluvusse!
Helmed nõuavad ekrelastega juba ammu rahvaalgatust ehk referendumit Eesti riigi lahkumiseks Euroopa Liidust, seega ka eurost loobumist ja NATO vastastena loomulikult siis ka NATO vägede väljaviimist Eestist.
Ja siis edasi?
Mis saaks siis sellest üksindaseisvast pisikesest Eestist?
Edasi toimub sündmuste käik nii:
Peale Euroopa Liidust väljaastumist ja NATO lahkumist jalutab Venemaa, selle sõna otseses mõttes, jälle nagu 1939. aastal oma vägedega Eestisse, sest NATO vägesid neil enam vastas ju ei ole
ja siis – olemegi, helmede ja kesikute suureks rõõmuks, selle nn koleda Brüsseli käpa alt väljas ja siis oleme järjekordselt selles kohutavas Venemaa okupatsioonis e Kremli alluvuses.
Just sellisr, Moskva allivuses olevat Eestit Ekre-helmed ja kesikud ju soovivadki!
k
23. juuli 2018, 22:10
Kallid eestlased, kaitske meie Eesti Vabariiki e k r e ja keskerakonna eest, nende mõlemile mitteüheainsagi hääle andmisega!
ü
Ühe tagumiku kaks kannikat/ 24. juuli 2018, 08:26
Ühtse venemaa kohalik rakuke ja nende puudel EKRE eesotsas marksismi-leninismi propagandistiga.
h
24. juuli 2018, 08:37
Hullemat önnetust meile poleks,kui see ennast imetlev pere pääsevad valitsusse.Muud ei kuule,kui head nemad ja kui halvad köik muud,ebaeetiline erakond
m
mida loota/ 24. juuli 2018, 08:40
Populaarsemad presidendikandidaadid said ikka 123-138 häält!
Esimeses voorus sai Allar Jõks 83 häält, Siim Kallas 81 häält, Mailis Reps 79 häält, Marina Kaljurand 75 häält ja Mart Helme 16 häält ja
nii kukkus ja kadus see tühikargaja Mart nagu udu valimisareenilt .
Teises voorus kandideerisid Allar Jõks ja Siim Kallas.
Hääletusel kogus Kallas 138 ja Jõks 134 häält.
Et ükski kandidaat ei kogunud kahe kolmandiku valijate toetust, jäi president 3. voorus valimata ja kokku kutsuti valimiskogu.
27. septembril 2016 tegi Riigikogu vanematekogu ettepaneku kandideerida presidendiks Kersti Kaljulaidile. 30. septembril 2016 esitasid 90 Riigikogu liiget Vabariigi Presidendi kandidaadiks Kersti Kaljulaidi.
#
Ja muideks, kindlate FAKTIDE ja TÕE avaldamine Ekre kohta ei ole vihaõhutamine, vaid see on Eesti riigi ja rahvavastaste Ekre tegemiste laiema avalikkuse informeerimine.
h
halloo/ 24. juuli 2018, 15:56
moskva ei sundinud eesti rahvale perverssusi peale,nagu näiteks pärasooles sonkimist.Moskva ei sundinud eestit saama kalifaadi osaks või somaalia osariigiks.Nõukogude ajal istus varas vanglas ja palk tuli arvele õigel päeval.Moskva maksis kinni meie teletorni,RAHVUSRAAMATUKOGU,Lauluväljaku,kui eesti rahva pühama koha!Moskva ei sundinud eesti rahvast osalema vallutussõdades.Afganistaani sõda toimus Nadzibulla palvel,see oli appikutse.Selle organiseeris usa.Selles osales euroliit,Pakistan ja saudide palgasõdurid.
l
leitud täppipanev komm/ 23. juuli 2018, 21:43
mmuig / 12:35, 23. juuli 2018
ediku poolt punakolhoosnike rasvaliidu varemetele loodud ekreml on oma nime väärt.
MITTE KORDAGI pole helme klounid kritiseerinud avalikkuses oma loojat- ühtset venemaad!
ei teles, ei ajakirjanduses. alati on nad ühel meelel, nii nato-vastasuses kui ka euroliidu vastasuses...lisaks seltsimees marksist-leninist helme südamesõprus burešiniga ja tallinna kesktelevisiooni armastamine...
2
21.43-le/ 23. juuli 2018, 23:17
Kes Te olete või kust tulete? Mis tähendab "punakolhoosnike rasvaliidu " varemetel?Väga ähmane väljend.Kolhoosid loodigi nõukogude ajal ,kui Te üldse midagi jagate.Siis polnudki muid valikuid.Ja minu tutvusringkond valibki nüüd EKRE. Las ta siis olla punakolhoosnike rasvaliidu varemetel loodud.
k
kalev/ 23. juuli 2018, 19:59
Keskerakonnaga liitu löömine on sama , mis endale nööri kaela panemine.Vargad joodikud , ja muidusööjad.
e
23. juuli 2018, 14:28
Ekred, nende juhid ja ka nende juhtide poolt väljakoolitatud ja kremli palgalolevad trollid on ilma igasuguse eetikata, aususeta, põhimõteteta, kasvatuseta ja selgroota inimkamp, kes kõiki teisi aina mustavad, halvustavad, solvavad ja laimavad.
just sellepärast mõistusega eestlased neid tühikargajaid ekret mitte iialgi ei vali.
t
Tim/ 23. juuli 2018, 14:44
Sinu EKRE kirjeldus käib täpselt sinu ja sinu seltsimeeste kohta, sest ega soroslastel enam muud üle ei jää kui ainult agoonias rahvuslasi laimata ja väljamõeldud süüdistusi esitada.
e
23. juuli 2018, 16:04
Ei tea miks neid ekre partei " julgeid, sirge seljaga mehi" mitte keegi valida ei soovi?
Presidendivalimistel põrus ekremart ainult oma 16 niru häälega ju ülihaledalt läbi.
Viimastel KOVi valimistel kukkus EKRE veel haledamalt
EKRE sai ÜLE-EESTILISELT KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!.
Siin saab ainult üht väita - ainult Ekres on hoopis ülihaledad pugejad. vihaõhutajad ja Eestu riigi õõnestajad, võõrriigi ülalpidamisel olevad isendid,
sellepärast Ekret ei valitagi.
t
Tim/ 23. juuli 2018, 17:10
Palju hääli Kallas sai aga ma ei näe,et ta president on või siis Jõks või peavoolu meedia poolt rahva lemmikuks nimetatud Kaljurand. Sa ise oled üks vihaõhutaja , riigi õõnestaja ja sorose fondidest ülalpeetav.
o
oled/ 23. juuli 2018, 17:25
vist kaja kallase sõbranna,sest see üllitis on väga tibilik.
m
mitteteadjale ekreTimile/ 23. juuli 2018, 19:24
Populaarsemad presidendikandidaadid said ikka 123-138 häält!
Esimeses voorus sai Allar Jõks 83 häält, Siim Kallas 81 häält, Mailis Reps 79 häält, Marina Kaljurand 75 häält ja Mart Helme 16 häält ja
nii kukkus ja kadus see tühikargaja Mart nagu udu valimisareenilt .
Teises voorus kandideerisid Allar Jõks ja Siim Kallas.
Hääletusel kogus Kallas 138 ja Jõks 134 häält.
Et ükski kandidaat ei kogunud kahe kolmandiku valijate toetust, jäi president 3. voorus valimata ja kokku kutsuti valimiskogu.
27. septembril 2016 tegi Riigikogu vanematekogu ettepaneku kandideerida presidendiks Kersti Kaljulaidile. 30. septembril 2016 esitasid 90 Riigikogu liiget Vabariigi Presidendi kandidaadiks Kersti Kaljulaidi.
#
Ja muideks, kindlate FAKTIDE ja TÕE avaldamine Ekre kohta ei ole vihaõhutamine, vaid see on Eesti riigi ja rahvavastaste Ekre tegemiste laiema avalikkuse informeerimine.
a
aidake haiget, / 23. juuli 2018, 19:41
ekreTimil on sorose p a r a n o i a!
k
kalev/ 23. juuli 2018, 20:02
Sina vali keskerakonda, ja venemeelseid varganägusi, siis ju kõik ok.
t
Tim/ 23. juuli 2018, 20:18
Tead sa p a r a n o i a sinu haiglasele labasusele ei raatsi ma isegi oma aega raisata, et pikemalt vastata.
p
23. juuli 2018, 21:48
Paranoia on inimese mõtlemine, mis on tugevalt mõjutatud ärevusest või hirmust, tihtipeale seonduvad sellega luulumõtted, viirastused ja muu irratsionaalne käitumine
Samuti seostatakse paranoiat vaimsete haigustega, näiteks dementsuse ja skisofreeniaga. Paranoia võib tekkida ka trauma tagajärjel või narkootiliste ainete kasutamise kõrvaltoimena.
v
vaene Tim/ 23. juuli 2018, 22:13
Paranoia on inimese mõtlemine, mis on tugevalt mõjutatud ärevusest või hirmust, tihtipeale seonduvad sellega luulumõtted, viirastused ja muu irratsionaalne käitumine
Samuti seostatakse paranoiat vaimsete haigustega, näiteks dementsuse ja skisofreeniaga. Paranoia võib tekkida ka trauma tagajärjel või narkootiliste ainete kasutamise kõrvaltoimena.
s
Seda,/ 23. juuli 2018, 23:08
mida sa siia kokku oled kritseldanud, võib interneti avarustest lugeda igaüks. Aga seda, miks Allar ja Siim e sirge seljaga mehed, ikkagi 2/3 valijate häältest kätte ei saanud, sa vastata ei oska. Nii, et vahet ei ole, palju keegi hääli sai. Mida suurem oli häälte arv, seda suurem on kaotuse valu, mis kajastub väga ilmekalt ka sinu EKRE poole suunatud vaenulikes kommentaarides.
#
ja muideks, kes oled sina, et sa tead, mis on tõde ja mis on vale ja millised on kindlad faktid. Seda, sinu mõnitamist lugedes tundub, et Timˇil on õigus.

n
no, mida te vaidlete siin/ 23. juuli 2018, 14:16
80% eestlastest valivad ainult
REFORMIERAKONDA!
10% valivad venemeelseid ja kriminaalseid kesikuid.
3,0% valivad tühikargajaid ja vihaõhutavaid ekret,
ülejäänud hääled killustuvad siin ja seal.
j
Jah/ 23. juuli 2018, 14:26
valimisi enam ju keegi ei kontrolli. Sellepärast kõik internetihääletajad valivadki reformi.
e
23. juuli 2018, 15:59
Eks sellised koolitamatud trollid seda kardavad,sest IT alal olematud teadmised,ainus oskus siin köigist paha kirjutada ja kaabumehi kiita,kahju kohe teist.ilus suvi väljas,minge loodusesse
u
Urmas/ 23. juuli 2018, 16:45
Reformierakonda valivad ainult firmaomanikud ja ärastajatest uusrikkad.
Ma valin vasakpoolsema maailmavaatega: EKRE, sotsiaaldemokraate või keskerakonda.
Reformierakond ei ole tööinimese erakond! Reformierakond on tööandjate erakond! IRL samuti.
Polegi, peale kesk ja vasakpoolsete: sotside, keskerakonna ja EKRE kedagi valida! Eesti on liiga väike Reformierakonna parempopulistlikuks laamendamiseks!
K
!/ 23. juuli 2018, 17:54
Kõige maade ekspluataatorid,ühinege!
m
meelis/ 23. juuli 2018, 17:29
Eriti valivad vanadekodu asunikud reffe.
k
ku/ 23. juuli 2018, 17:31
see nii on,siis võib kaitseväe laiali saata,sest seal õpetatakse mittesallivust ja agressivsust.See ei lähe kokku "progressiivse tulevikuga"!
s
see on ju avalik saladus, et / 23. juuli 2018, 13:58
paremäärmuslased ekre ja vasakäärmuslased kesikud ON kremlipee kaks kannikat.
Kreml rahastab terves Euroopas neid äärmuslaste sh ka paremäärmuslaste rühmitusi.
Muidugi rahastatakse siis ka Eesti paremäärmuslaste trollivabrikut, kus palgalised kommenteerijad täidavadki ju Kremli tellimustöid.
Ja seda kõike just selleks, et segaduste tekitamisega, viha õhutamistega, õhkkonna mürgitamistega ja rahva lõhestamisega õõnestada ja destabiliseerida sisemiselt Eestit.
j
Jah/ 23. juuli 2018, 14:27
Kesikud seisavad venelaste eest ja EKRE seisab eestlaste eest, ülejäänud seisavad iseenda privileegide ja euroaltkäemaksude eest.
j
just/ 23. juuli 2018, 17:45
Juudipankurid on alati rahastanud mõlemaid pooli.Eesmärk on üks,et lojused üksteist hävitaksid ja oleks ettekääne hävitada rahvusriigid,sest suurkapital ei talu protektsionismi.Ei midagi isiklikku,lihtsalt bisnes!Ka keskklass on globalistlikule rahavõimule pinnuks silmas,sest keskklass tarbib liiga palju ja sööb korporatiokraatia kasumit.Sellepärast toimub kapitalismi demontaaz.Globalistide lõppideeks on kiibistatud biorobotite armee,keda jäetakse just niipalju,et oleks suuteline kasvatama ladviku rikkust.Selleks,et neid eesmärke täita tekitataksegi organiseeritud kaos.Kõik maailmas on peapeale keeratud.Hea on saanud halvaks ja halb on saanud heaks.Kaos aga paneb massid korda anuma,ning siis kehtestatakse fasism,selle kõige räigemas mõttes!
k
kremli raha / 23. juuli 2018, 17:49
pole aga kuskilt otssast märgata.On vaid väike,pisitilluke Objektiiv,mis toimub ainult tänu eestlaste annetusele.
e
eieiei/ 23. juuli 2018, 13:42
siis nad pole enam mitte miski mille eest nad seisavad.
m
maakas/ 23. juuli 2018, 13:16
Ju siis need eksrasvaliitlase ja kesikl ole nagu ühe tagumendi kaks kannikat...?
k
Keskealine naine/ 23. juuli 2018, 13:14
Ekre on ainuke partei, kus julged, sirge seljaga mehed.
Mujal vaid silmakirjalikud pugejad.
1
13:14/ 23. juuli 2018, 13:58
EKRE = KE PUUDEL! Valid EKRE, saad Keskerakonna!
e
23. juuli 2018, 14:10
Ei tea miks neid ekre partei " julgeid, sirge seljaga mehi" mitte keegi valida ei soovi?
Presidendivalimistel põrus ekremart ainult oma 16 niru häälega ju ülihaledalt läbi.
Viimastel KOVi valimistel kukkus EKRE veel haledamalt
EKRE sai ÜLE-EESTILISELT KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!.
Siin saab ainult üht väita - ainult Ekres on hoopis ülihaledad pugejad. vihaõhutajad ja Eestu riigi õõnestajad, võõrriigi ülalpidamisel olevad isendid,
sellepärast Ekret ei valitagi.
l
Loe miinused mees/ 23. juuli 2018, 14:28
h
haha - loe miinuseid / 23. juuli 2018, 19:31
keda need ekre siniste salkade miinused küll huvitavad?
Mulle isiklikult nende ekretolguste pandud massilised MIINUSED kohe MEELDIVAD!
See on nagu lakmuspaber, mis näitab, et kommentaaris TÕE kirjutatu torkas neid nagu tulise oraga,
l
loe miinuseid?/ 23. juuli 2018, 19:45
keda need ekre siniste salkade miinused küll huvitavad?
Mulle isiklikult nende ekretolguste pandud massilised MIINUSED kohe MEELDIVAD!
See on nagu lakmuspaber, mis näitab, et kommentaaris TÕE kirjutatu torkas neid nagu tulise oraga,
q
qqqq/ 23. juuli 2018, 13:01
Reform ja kesk ei tohiks enam valitsusse pääseda, siis jääks Eesti vähemalt alles.
v
VALIJAD/ 23. juuli 2018, 14:00
ILMA Reformi või Keskerakonnata EI SAA OLEMA kunagi mitte ühtegi valitsust!
AJUDETA olevused - pange see omale kõrvade taha!
r
23. juuli 2018, 14:25
Reformile JAA!
keskerakonnale - selge EI!
s
Sotside/ 23. juuli 2018, 13:00
juhitud Päevaleht viskas kondi ja ... kõik arutavadki.
n
nii/ 23. juuli 2018, 12:14
Edu EKRE-le! Võit on teie ! Kõik eestlased hääletavad teie poolt!
r
rahune, vasja/ 23. juuli 2018, 12:31
ükski EESTLANE ei hääleta PUTINOIDIDE poolt, kulla ajukääbus!
v
VALIJAD/ 23. juuli 2018, 14:01
KÕIK AJUDEGA EESTLASED hääletavad AINULT REFORMIERAKONNA poolt!
j
Jah/ 23. juuli 2018, 14:29
kindlasti pjedepropaganda ja bagulaste poolt.

v
Väga kohatu võrdlus/ 23. juuli 2018, 12:09
Samuti võib siis öelda, et Hitleri Saksamaa ideed ühtivad roheliste ideedega, sest ka seal oli au sees veganlus, ökoloogiline keskkond ja roheline mõtlemine.
a
A / 23. juuli 2018, 12:04
Valitsuses olles jäägu Keskile majandus ja sotsiaalvaldkond ja EKRE-le välispoliitika koos eurojamadele vastuhakkamisega
v
23. juuli 2018, 12:15
välispoliitikas peab oskama käituda,mis on sellel kaabuperel väga keeruline
e
Ei ole keeruline/ 23. juuli 2018, 14:30
peabki ütlema selgelt ja lihtsalt.
t
to 12. 15/ 23. juuli 2018, 13:10
Et siis pugema ja koogutama peab ning kõigega nõus olema, mida keegi kuskilt käsib.
Ega sa ise ka ju pugejaid tegelikult ei salli.
e
eestlased/ 23. juuli 2018, 14:02
Meil ei ole vaja valitsusse EKRE kitsi kärneriteks! EI TAHA!
t
Tim/ 23. juuli 2018, 14:30
Eestlastele on just EKRE-t vaja soroslastele pole EKRE-t vaja.
e
ekreTimil/ 23. juuli 2018, 19:33
a
aidake haiget, ekreTimil on/ 23. juuli 2018, 19:37
on sorose p a r a n o i a!
n
no/ 23. juuli 2018, 11:32
ei meeldinud mõni aasta tagasi EKRE! ... kuid on üha sümpaatsem, neil on ikka paljuski õigus olnud!
k
ka/ 23. juuli 2018, 12:05
paljud tuttavad arvavad samuti.
t
to 12.07/ 23. juuli 2018, 13:12
Ekre majandusprogrammi täita on vägagi reaalne.
Ainult meie pugejad ja ahnurid ei taha.
e
23. juuli 2018, 12:07
Ei meeldi selline perejama,mingi eetiline piir peaks olema ja palju rohkem tuntud majandusinimesi,mitte vaid lubadused,mida nagunii täita pole vöimalik
k
Kuidas/ 23. juuli 2018, 11:13
Kuidas toimub EKRE ja Keskerakonna "ühtimine" nagu artikli autor väidab....
e
Ehk KERA pakt?/ 23. juuli 2018, 11:26
See peaks ju olema veel kehtiv kui Savisaar ja Reiljan sõlmisid KERA pakti, et sokutada presidendiks nõukogude aegne tippkommunist Arnold Fjodorovots. Kesik+ rasvaliit.
v
Vladimir/ 23. juuli 2018, 11:01
Kas Keskerakond on samuti perepartei nagu EKRE?
e
Ei vali kumbagi./ 23. juuli 2018, 10:51
Kui EKRE on põhimöttekindel ja pole sama nagu on siin nähtud poliitprostiutsiooni maigulisi erakondi siis ainuüksi leping ühtse venemaaga ei tohiks sellist koalitsiooni võimaldama saab näha....
v
vana kesik/ 23. juuli 2018, 11:05
Ratas tahab iga hinna eest uuesti peaministriks saada.Selle eesmärgi täitmiseks , pole ükski hind liiga kallis. Tulemused aga on lausa haledad.
m
Mjah/ 23. juuli 2018, 12:10
Ekrelased peaks peast puht soojad olema kui nad selle "uuenenud" kesikukambaga kokku lähevad.
e
23. juuli 2018, 14:15
Ekre läheb kasvõi vanaku-radi endaga kampa, peaasi, et helmed riigipiruka juurde pääseks.
a
am/ 23. juuli 2018, 10:47
Artikkel sotsialistlikust Päevalehest,peaks kõik selge olema.

a
Anus Dei/ 23. juuli 2018, 10:38
Kas tõesti sõeluvad liberastidel juba püksid püüli? See, et nad on endast väljas, on positiivne!
m
millistel/ 23. juuli 2018, 11:10
liberastidel, kas tõesti usud, et ekre võimeline üksi võimu võtma? Ekre ise ju alles ütles, et kõik on nende vastu ja nemad kõigi vastu, seega, niisugust võimu ei tule.
k
Kui/ 23. juuli 2018, 10:37
EKRE ja KE peaks leivad ühte kappi panema siis peaks KE paljudest oma põhimõtetest loobuma mida on aga raske uskuda. Aga koalitsioon EKRE ja sotsid, seda küll mitte mingil juhul.
k
kuidas raske/ 23. juuli 2018, 11:09
millistest keskerakonna tänastest põhimõtetest räägid. Peale Savisaare mahavõtmist kadusid ju ka põhimõtted. On vaid mõtted kuidas iga hinna eest võimul püsida. Rail Baltika, mõttetu ja kallis Haldusreform, Tallinna sadam, Tselluloositehas ja palju muid teiste erakondade põhimõtteid millega keskerakond jooksujalu nõustus
a
A/ 23. juuli 2018, 12:00
`Kui `teeb ju nalja - Keskil põhimõtetest loobumisel probleeme ei ole !!! ... koos EKRE-ga vaitsuses olles võiks nad ka alleajäänud põhimõtetest loobuda ja lasta EKRE -l rahus toimetada
d
David/ 23. juuli 2018, 10:26
Poleks uskunud, ete Reformipartei on osanud ennast nii auti mängida.Kui H.Pevkuri ajal oli partei veel kuidagi pildid. siis nüüdseks paljus hea kui üldse teavad, et selline partei on olemas.Aga kui kaelas võlad ja pole enam rahavoogusid ongi pilt just selline.
m
mis selle jutu mõte oli?/ 23. juuli 2018, 10:06
kui hakkate mingeid lambist pähakaranud lugusid üles kirjutama, siis võiks mõne põnevama unenäo võtta
m
Mai Äss/ 23. juuli 2018, 09:49
EKRE l ei ole vigaseid pruute vaja
l
Lilla/ 23. juuli 2018, 10:26
Jah, vigased peigmehed ajavad kah asja ära.
j
jah/ 23. juuli 2018, 11:11
kaks vigast kokku ei sobiks.
k
küsimus/ 23. juuli 2018, 09:46
A keda kampa on võtta? P e denärilised? P e de sotsid?
e
23. juuli 2018, 09:44
ekre ja kesk ongi ühe vene pepu kaks kannikat, keskel on kolhoosid ja puutin
m
mmuig/ 23. juuli 2018, 12:35
ediku poolt punakolhoosnike rasvaliidu varemetele loodud ekreml on oma nime väärt.
MITTE KORDAGI pole helme klounid kritiseerinud avalikkuses oma loojat- ühtset venemaad!
ei teles, ei ajakirjanduses. alati on nad ühel meelel, nii nato-vastasuses kui ka euroliidu vastasuses...lisaks seltsimees marksist-leninist helme südamesõprus burešiniga ja tallinna kesktelevisiooni armastamine...
i
IRW/ 23. juuli 2018, 14:01
putinoidid ühtsest venemaast ja ekremlist ei ole sinuga nõus!
t
Tim/ 23. juuli 2018, 17:50
Nagu on üldteada vihkavad rahvuslasi soroslased ja sotsid kes tahavad rahvusriigid hävitada ja selleks nad otsivadki ullikesi kes müüvad oma isa-emagi mõne euro eest maha. Nii,et mmuig head raha kulutamist.
e
ekreTimil/ 23. juuli 2018, 19:36
on sorose p a r a n o i a!
e
Edgari tiib/ 23. juuli 2018, 09:35
Ratta tiib on eurooplased, liberasid ja pehmod. Edgari-Toomi-Ivanoovi tiib on küll tubli- austab Trumpi, Putinit ja ei soovi Euroopas olla.

n
nagu hüpiknukk!/ 23. juuli 2018, 09:35
alles sobis reformierakond, nüüd keskerakond ehk siis sobib see, kes hetkel võimul on, põhjuseid leiab alati.
p
Pole tähtis/ 23. juuli 2018, 09:53
Tähtis on, et kõik ekre omad saaks rahva raha eest osta majoneesi, mitte ainult rahvasaadikud. Selleks sobiks KE paremini, neil on kogemused nii majoneesi, kui muu kraamiga.
e
EKRE on ainuke,kellel on kindel seisukoht/ 23. juuli 2018, 11:20
see,mis siin jahutakse on suur meediamull.
l
leitud täppipanev/ 23. juuli 2018, 21:41
mmuig / 12:35, 23. juuli 2018
ediku poolt punakolhoosnike rasvaliidu varemetele loodud ekreml on oma nime väärt.
MITTE KORDAGI pole helme klounid kritiseerinud avalikkuses oma loojat- ühtset venemaad!
ei teles, ei ajakirjanduses. alati on nad ühel meelel, nii nato-vastasuses kui ka euroliidu vastasuses...lisaks seltsimees marksist-leninist helme südamesõprus burešiniga ja tallinna kesktelevisiooni armastamine...

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee