31 kommentaari

K
Klient  /   07:40, 23. juuli 2018
Kas see artikkel on PPA poolt kirjutatud selleks, et juhtida tähelepanu kõrvale peamiselt probleemilt- teeninduspunktide lahtiolekuaegadelt?
J
just  /   12:15, 23. juuli 2018
normaalne inimene peab juba kell 9 tööl olema ehk siis 7.30 avamine oleks vähim, mida teha saaks. kogu see süsteem on räme nöök. Miks lõhuti ära hea ja toimiv süsteem? eelmiste dokumentidega küll sellist jura polnud. Taandareng, jumala eest. Piinlik on selle riigi ja ministri üle, kes selle eest vastutab.
/
////////////  /   14:56, 22. juuli 2018
mina tegin ka pärnus ja ootasin ligi tund aega. oleksin muidugi rutem saanud kui inimesed teeksid enne pildi ja siis võtaksid numbri. täpselt minu ette juhtus kaks inimest kellel oli nr aga pilt tegemata. ei pidanud need inimesed ka uut nr võtma vaid saadeti pilti tegema ja teenindaja ootas kuni nad valmis said. seega kaks teenindajat olid lihtsalt nn oote režiimil ja kõik seal olnud inimesed ühes nendega. niisiis palun tehke enne pilt ja alles siis number.
T
Tohoh  /   20:56, 21. juuli 2018
Nõukaajal sellist ametnike diktatuuri ei olnud. Passilauad töötasid 8 - i7 ja selliseid päevapikkuseid järjekordi ei mäleta. Küll aga pidi kaasas olema vastavas mõõdus dokumendifoto.
X
X  /   08:38, 21. juuli 2018
Ma uuendasin dokumenti internetis, pildi tegi fotograafi juures. Kui dokumeti kätte saama läksin, keset päeva, ootasin täpselt 19 minutit. Ei näe probleemi.
M
Mikk Saarelehis  /   02:32, 21. juuli 2018
See on täielik bürokraatlik süsteem tekitatud, oleme jälle jõudnud vene aega. Makse tõstetakse aga ametnikke juurde ei palgata, teenuste vastu nõudlus on tõusnud märgatavalt. Hommikul Politsei ja Piirivalve ametis on 100 meetrine järjekord juba. See mis kodulehel väidab orienteeruvat ooteaega, võib kolmega korrutada. Pilditegijatest on jah kahju, et kes hommikul 100 meetrist järjekorda tulnud ja uuesti järjekorra lõppu saadetakse (arvestades 2-3 tundi ootamise aega niigi numbriga) siis see on juba liig tõesti. Soovitan telemeedias asja kajastada ja ehk hakatakse mõtlema probleemidele.
K
Kesvõlaerakond  /   13:00, 21. juuli 2018
TEHTUD.
NB . Partei ja valitsuse liikmed ja nendega seotud isikud saavad dokumendid väljaspool järjekorda - võtta ühendus kilekotiministriga..
T
Triin  /   22:40, 20. juuli 2018
Käisin ka alles hiljuti ja see Tädi kes seal on teeb väga kummalist tööd. Nimelt on tal osad numbrid taskus ja neid jagab nägude järgi. Samuti pilti saadab tegema nägude järgi. Nt minul enne pilti teha ei käskinud. Kuid numbri sain ausalt masinast väljastades. Kui minust mõni aeg hiljem tuli üks noor kutt kes samuti soovis passi teha talle andis numbri taskust ja 50 numbrit enne mind. Ajuvaba on see. Ja nägin veel paari inimest kellele andis numbri taskust. Samas osadele vastas kohe ülbelt järjekord kaks tundi. Kuidas lastakse sellisel asjal nii toimida. Saaksin aru kui tõesti oleks rase naine või mõni muu tervise probleem või väga vana inimene. Kuid midagi sellist ei olnud. Seisin tädi ligidal umbes tund ning kuulsin ja nägin mis toimus. Ausalt väga solvav oli see.
K
Kesavalot  /   01:01, 21. juuli 2018
Poluvernik a nvelt jälle sunnib inimesi rist kasutusse, et "vähendada koormust" Tallinna osakondades. Mitte loll, aga lausa l ollaks oli enne teha koondamisi, suurendada juhtide palkasid ja siis kui ollakse põlvini k uses, surutakse mingeid tobedusi otsa. Kiilakas l ollpea, pole seda tööd mis tehakse seal lauataga näinud, pole aega tualetiski käia, nomaalsest söömisest rääkimata, puhkepausid neist võib und näha. Väiksemates kohtades on inimeste arv nagunii minimaalne ja mida peavad siis need töötajad tegema, veri ninast välja. K uradi kiilakas v ärd.
K
Kesavalot  /   01:02, 21. juuli 2018
P oluvernik a nvelt jälle sunnib inimesi rist kasutusse, et "vähendada koormust" Tallinna osakondades. Mitte l oll, aga lausa l ollaks oli enne teha koondamisi, suurendada juhtide palkasid ja siis kui ollakse põlvini k uses, surutakse mingeid tobedusi otsa. Kiilakas l ollpea, pole seda tööd mis tehakse seal lauataga näinud, pole aega tualetiski käia, nomaalsest söömisest rääkimata, puhkepausid neist võib und näha. Väiksemates kohtades on inimeste arv nagunii minimaalne ja mida peavad siis need töötajad tegema, veri ninast välja. K uradi kiilakas v ärd.
A
Aili  /   22:01, 20. juuli 2018
Käisin hiljuti dokumente vahetamas. No ei saa aru, milles probleem. Kui meie riigis on probleemiks kas nr enne pilti või pärast, siis elame suurepärases riigis. Inimesed, Mis teil viga on?
J
Juurikas  /   20:49, 20. juuli 2018
Lähed näiteks fotograafi juurde teed pildi ja lased selle meilile saata ,siis teed e-teeninduses taotluse ja paned ka pildi sinna kohe ja PPAs võtad uhkelt teise järjekorra numbri LAMBAD
M
Mannu  /   20:09, 20. juuli 2018
Mina võtsin kohe jrk. numbri. Küsisin politseiametniku käest järgi,et kas see kehtib ikka, et alles lähen pildistama.Ütles, et kehtib muidugi. Aga ei jäänud sinna taotluse tegemist ootama. Tegin selle politsei e-teeninduses ca minutiga ära :) Aga ilmselt tuleb nüüd oodata kui lähen dokumenti kätte saama, sest aega telefoni teel kinni pannes oleks selle saanud alles augusti keskpaika.
G
georgi lint  /   16:39, 20. juuli 2018
Kui inimestel kahe kõrva vahel midagi pole siis seiske kus tahate!
K
kribu  /   16:33, 20. juuli 2018
Vähemalt astmelt kõige madalam ametnik sai näidata,et temast on keegi veel madalam.
L
Loogiline  /   15:43, 20. juuli 2018
Ega pöö...lile ja lump...le ei meeldi ükski seadus ega reegel. Väljaarvatud need mida nad ise "välja" mõtlevad!
W
Wtf  /   16:06, 20. juuli 2018
Lähitulevikus hakkab lumpen ise seadusi tegema ja ametnikud saavat kinga.
N
njaa  /   15:26, 20. juuli 2018
Ma sain seal lisaks numbriautomaat dubleerivalt tädilt riielda, miks ma vahele trügisin - nimelt tädi diskuteeris seal mingi vanamehega, millise amentiku juurde papi peaks minema.
ma kahjuks oskan lugeda ja vajutasin ise aparaadi nuppu kuniks nad seal vaidlesid ja tädi läks mõnusalt käima...
R
rene  /   17:02, 20. juuli 2018
Seisin ka seal läheduses tunnikese ja see tädike suutis pidevalt oma seletamisega mõttetuid järjekordi tekitada.
P
pilt  /   15:25, 20. juuli 2018
No aga nii peabki olema. Nii ei teki olukorda, kus inimene ei jõua pilti tehtud ennem kui järjekord jõuab temani.
H
H.K  /   15:15, 20. juuli 2018
inimesed teevad igast asjast probleemi.
A
Ammetnik  /   16:35, 20. juuli 2018
just, just.
Inimesed on probleem!
N
normaalne  /   15:06, 20. juuli 2018
ükskord võtsin numbri, ei jõudnud pilti teha, sest järjekord oli lühike, pidin uue numbri võtma
K
kl  /   15:22, 20. juuli 2018
Mul oli sama jama, võtsin numbri ja pidin kohe pildikabiini hüppama - nüüd on dokumendil sassis juuste ja ehmunud pärani silmadega huulepulgata punase ninaga nägu :-D
V
Viiisak   /   15:04, 20. juuli 2018
Fotoateljees juba varem pildistatud pildid on viisakama välimusega,
sest fotgraafi juures saab inimene ennast sättida: juukseid kohendada ja peeglist vaadata, kuidas välimus on. Läksin juba koos piltidega sinna ja mul ei lastudki numbrit võtta, suunas mind sinna fotoboxi. Numbrimasina juures olnud isik teataski nii, et kõigepealt peate boxi pilti tegema minema,
Seal kohapeal boxis piltlub inimesest nii ehmatanud olekuga ja mitte viisakas.
M
Mis  /   17:53, 20. juuli 2018
välimust sul vaja kohendada on .Need lähevad ju dokumentidele mitte facebooki.
P
pilti  /   11:56, 21. juuli 2018
Dokumendile nõutakse just nimelt mittesätitud, pigem "zobmbistunud" ilmega pilti. Eesti on vist ainus riik maailmas kuis isegi naeratamine dokumendipildil keelatud.
O
oma viga kui nii teed  /   14:55, 20. juuli 2018
mina lähen ja võtan numbri ja siis hakkan pilti tegema. kordagi pole see kellegi asi olnud.
ja ütleme nii, et ma ei tee seda ju iga päev. see on nii harv tegevus, et...
P
Pets  /   14:51, 20. juuli 2018
Internetis on ju kõik võimalik kokkuleppida. No Pärnus pole mingeid järjekordi, huvitav kas siin on kõik mittekodakondsed?
P
Pats  /   16:52, 20. juuli 2018
palju pärnus võrreldes tallinnaga inimesi ka on, kloun?
L
Lugeja  /   14:40, 20. juuli 2018
Mina võtsin numbri ja läksin tööle. Abikaasa sai numbri smsiga, tuli kahe tunni pärast ega pidanud pikalt enam ootama.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis