Eesti uudised

VIDEO | Töötukassa juht: suurem osa rahast kulub viitade, siltide ja infosüsteemide vahetamisele

Ohtuleht.ee, 19. juuli 2018 22:04

212 KOMMENTAARI

o
oi-oi/ 22. juuli 2018 08:57
Niisuguse juhi kohta saab öelda ainult üht, täielik jobu.
k
Kõigepealt vituttab/ 21. juuli 2018 15:53
Ja siis kui mõtlen.
MITTE ÜKS ASI EI KALLUTA MIND TAGASI PÖÖRDUMAA.
l
lugeja/ 21. juuli 2018 13:39
Rumalamat ja vastutustundetumat juhti pole varem kohanud. Sellise koht ei ole riigiasutuse juhina. Kiiresti tuleb leida uus inimene tema asemele!
m
mälestus/ 21. juuli 2018 11:00
töötu olemisest. Võtsin end ainult sellepärast töötukaassas arvele, et töötuna mingitki raha saada. Otsisin endale ise töökoha: hotelli koristajaks ja mingi aja pärast leidsin ise uue töö. Kuna valdan korralikult nelja kohalikku keelt: eesti, inglise, soome ja vene, siis õnnestus ka haridusele vastav töö leida. Seega kogu töötukassa abi oligi abiraha, et tööd otsides nälga ei sureks.
a
AJ/ 21. juuli 2018 10:35
Masendav tõlgendamine. Järelikult selles kassas on teised väärtushinnangud.
k
kuits/ 21. juuli 2018 08:41
Tere rahvas lööme minema niisugused juhid aeg on otsa saams.
v
vanasti/ 21. juuli 2018 08:20
öeldi,et palav päike pähe löönud...
e
ekstaole/ 21. juuli 2018 03:40
viidad võtavad arvutuste kohaselt 53 tuhat eurot ja sildid 30 tuhat. kokku arvutamine võttis aega 500 tuhat eurot, see on ühe inimese palk mitmeks aastaks? 50 aasta palk?

o
Ossinoski 2/ 20. juuli 2018 17:43
Alles koguti annetusi ühe lapse elutähtsa ravimi ostuks. Haigekassa ei toetanud, ütles, et see pole kulutõhus. Miljon nime vahetuseks, kui sisu jääb sama mädaks on järsku kulutõhus? Ehk haigekassa juhtidele ei ole lapse elu oluline, küll aga omakasu ja mingi nimi. Kui palju saaks inimesi selle milliga aidada, mille panete NIME peale. See on kuridegelik seltskond. Selline juht peaks võllas rippuma. Lisaks sellele, et isegi laste ravi kohta ütleb haigekassa, et pole kulutõhus, võtab veel riik annetustelt 20% omale. Ja mis nüüd, see inimese vihkajast juht tahab selle milli lihtsalt tuulde loopida? Uskumatu, mida rohkem haigeid ja vaeseid vihkad, seda kõrgema koha üldiselt saad
a
ain/ 20. juuli 2018 16:59
see juht ju nii suure palgaga et las teeb ise viidad ja asjad.
t
töötu/ 20. juuli 2018 15:04
Töötukassa koosnebki viitadest, siltidest, infosüsteemidest ja ignorantsetest klienditeenindajatest.
l
Lisaksin veel siia/ 21. juuli 2018 11:03
täiesti küündimatud, ebapädevad arrogantsed juriidilise- hüvitiste- ja muude osakondade töötajad, kes võivad kirjutada teile täiesti müstilisi dokumente seal sisalduvate, nende endi poolt väljamõeldud "seaduste" alusel.
See on kõige arrogantsem asutus millega olen kokku puutunud, ajades kodanike asju.
j
Juhiks veel tähelepanu/ 21. juuli 2018 11:21
Need juriidiliselt täiesti seadustega vastuolus koostatud dokumendid allkirjastab seesama Paavel neid kas läbi lugemata või on ta täiesti küündimatu ja ei mõista nende sisu.
Milleks selline juhatuse esimees ja veel sellise üüratu palgaga?
p
Pildil on töötu/ 20. juuli 2018 14:11
See pildil olev mees peaks hiljemalt täna õhtuks ise töötu olema!
e
ei usu/ 20. juuli 2018 14:39
keskerakond sellistest elukunstnikest hoolibki
e
ennustus/ 20. juuli 2018 15:19
Pildil on töötu kassajuht.
p
Pildil on töötu/ 20. juuli 2018 14:11
Kas nad on täiesti hulluks läinud seal võimu juures? Kas tõesti on vaja asi nii kaugele viia, et rahvas tuleb kaigaste ja hangudega ning pead lendavad sõna otseses mõttes? Eesti rahvas on ülikannatlik aga kuskil on kindlasti piir. Normaalses riigis oleks selline mees samal õhtul ise töötu kui ta sellise jutuga avalikkuse ette tuleks.
t
20. juuli 2018 13:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kui ma ei eksi/ 20. juuli 2018 14:41
Siis oli see vandersell juba ametis.Tegi reformi ja nüüd teeb uuesti reformi.
e
Eks arva ise/ 20. juuli 2018 15:35
Kui Eestis kehtestati töötuskindlustusmakse 2002.a. ja loodi Eesti Töötukassa.
Maksemäär oli siis 1,5% (töötaja +tööandja), vahepeal alandati 0,9%ni, 2009.a. tõsteti 3%ni ja sama aasta augustis tõsteti veel 4,2%ni. 2013.a. alandati 3% ja praegu maksumäär alates 2015-st 2,4%
2012. a. esitas valitsus riigikogule töötuskindlustuse seaduse muudatused, millega läheks töötukassa eelarve kinnitamise õigus üle valitsusele, aga kas see läbi läks, ma ei tea.
t
Tige/ 20. juuli 2018 13:05
See Paavel peaks kohe kinni pandama sellise jutu eest!
o
ole nüüd/ 20. juuli 2018 14:42
selle eest on aastapäeval auraha loota.
n
nõus/ 20. juuli 2018 21:16
k
kossa/ 20. juuli 2018 12:57
tegevusetusest igavaks läinud,tahaks liigutada,kasvõi rahva raha kantida

k
kossa/ 20. juuli 2018 12:51
kust selline ülemus nii täpselt teab,mida inimesed tahavad.ma arvan,et rahval ükskõik,mis nime selline asutus kannab.peaasi,et neid toetatakse
e
Elukutseline Setu/ 20. juuli 2018 12:59
Peale seda avalikku rumaluse ja ülbuse demonstratsiooni AK-s tuleks taat võimalikult kiirelt vasakule ära saata.
a
Aa/ 20. juuli 2018 12:50
ainsad viidad mida nad vajavad on need mis neile teatud raviasutuse suuna kätte näitavad. ja nende viitade jaoks kohe kindlasti nii palju ei kulu.
k
Kas / 20. juuli 2018 12:37
asja sisu on niisama loll kui välja paistab? Et nimetame jänese kassiks ja see hakkab siis kohe hiiri püüdma? Kui ühe mehe rumalus maksab ligi miljon eurot,siis nimetame ehk tema ka ümber näiteks selle kassa puhastusteenistuse meistriks?
n
Njahh/ 20. juuli 2018 12:33
Mulle tundub, et onu on liiga kauaks rahva teenri tooli vajunud ja peab ennast juba omanikuks. Ruttu tootvale tööle!
a
Andres/ 20. juuli 2018 13:10
See tegelane hakkab jah midagi oma kätega tegema.
m
Mait Käärdi/ 20. juuli 2018 12:11
Kui lõbumaja hakkas alla käima, siis alguses prooviti ka inventari vahetada. Hiljem sai selgeks, et personaal tuleb välja Vahetada.
m
Maalane/ 20. juuli 2018 12:11
Kui tòòtukassast mònda koolitust tahad saada, siis oeldakse, et pole vahendeid.... Nagu nàha mille peale vahendeid làhevad. Huvitav, kas riigil polegi enam harituid ja koolitatud tòòtajaid vaja v on kòik juba àrakoolitatud, et on paras aeg nimevahetuseks?
s
see on nii/ 20. juuli 2018 16:31
Siis nad koondavad ennast ära selle nime alt, saades suri summasid, võtavad ennast jälle veel suurema palgaga uue nimetusega, aga samasse asutusse tööle, tõstes endal palka uue nimetusega firmas. Selle mõte ongi see, et ennast rikastada.
m
mehe nägu/ 20. juuli 2018 12:00
e
Eino/ 20. juuli 2018 11:55
Sildi vahetus on nagu pihku si..umine,vahet ei ole kummast otsast nuusutad haiseb ikka ühtemoodi.

k
Kersti/ 20. juuli 2018 11:53
...ja sellisest klounust veel "film" teha... .
k
Kersti/ 20. juuli 2018 11:45
Pildil olev pole elus midagi kasulikku teinud,ainult skeemitanud,kuidas oma taskuid täita.
L
.. / 20. juuli 2018 11:45
Lõpetage mõttetu raiskamine! Väga jabur. Kui raha kuhugi panna pole, annetage see Kingitud Elu fondi, sellest onn vähemalt kasu. Sildid ja nimemuutus ei anna rahvale mitte midagi, sest sisu jääb samaks..
k
Küsimus/ 20. juuli 2018 11:44
kes sellest võidab või kellele seda üldse vaja on?? Kas äkki mõni reklaamifirma??
t
20. juuli 2018 11:57
e
Eesti/ 20. juuli 2018 11:43
elu reguleerimiseks piisaks ühest heaoluministeeriumist!
t
Tiiu/ 20. juuli 2018 11:38
Suurem osa rahast maandub nende oma taskusse. Miks nad arvavad,et rahvast võib lollitada?.
n
Nooo/ 20. juuli 2018 12:32
Miks nad arvavad? Nad ju teavad, et rahvas pobiseb komentaariumis ja tänavale ei tule. Veidi pobisevad ja küll nad vait jäävad, meie teeme mis tahame.
v
vasikas/ 20. juuli 2018 12:37
Sellepärast oli selline ilus vale,et on reservid ja neid reserve peab olema. See oü tamine tuleb ka lõpetada. Kui ühel sõbral on juba oü siis tuleb ruttu midagi mõelda,kuidas raha taskusse ajada. Kui on inimene kes vajab abi ja oh häda,siis äkki raha pole,paha hakkab juba,see nende vargus on juba nii nähtav aga nad ei saa ise sellest aru. Tõesti andke raha neile kes seda vajavad,kui seda lollustele raisata.
t
Tiiule/ 20. juuli 2018 12:58
20 augustil on meeleavaldus. Jälgi meediat ja tulge kohale.
r
Räbal/ 20. juuli 2018 11:38
Pange selle pilt peitu jeeerum,
ametnik öäk
k
kont/ 20. juuli 2018 11:30
See puuk istub seal juba aastakümneid, varastab ja teeb sigadusi, aga mingi jõud ei suuda seda puuki sealt eemale tirida, kuna kogu süsteem ja riik on samasugune MÄDA

n
naine/ 20. juuli 2018 11:30
arvestame siis valimisetel seda, milline erakond hoiab oma valitsemisalas nii küündimatuid ametnikke ja ei vallanda päevapealt nii rumala jutu eest
t
täna/ 20. juuli 2018 14:45
juhib ja valitseb riigis hooliv ja muutuv keskerakond.
t
Tõnu/ 20. juuli 2018 11:20
Minu kogemus selle mõttetu kassaga annab mulle õiguse väita, et võtku see asutus mis nime tahes, vahetagu mööblit, silte või lasta treida miljon uut pastakat, ei muutu ta enne põhjalikku läbiraputamist grammigi paremaks. Niisiis - kuigi olen lõpetanud kaks kõrgkooli (magistri tasemel) ja läbinud mitu koolitust, sealhulgas rahvusvahelist, ka muudel erialadel, oli mu elus lühike periood, kus tuli end registreerida töötuna. Mida siis nende kuude jooksul selles asutuses mulle pakuti? Kõige tähtsam - pidin määratud kuupäeval ja kellaajal käima vestlemas oma keskkooliaegse klassikaaslase juures (keskkool jäigi tema viimaseks kooliks, aga ta oskas n-ö õigele mehele minna). Vestlused olid sisutühjad, tühi ajaraisk, kuigi kirja läksid need vist karjäärinõustamisena või mis iganes. Ühtegi tööpakkumist selle aja sees mulle ei tehtud, küsiti aga, kas olen ise piisava agarusega tööd otsinud. Ümberõpet või mingit täiendkoolitustki ei pakutud, küll aga oli kohustuslik osavõtt loengutest, kus mingid tädid seletasid, kuidas kirjutada CV-d ja kuidas toime tulla töötuks olemise stressiga. Minu erialadel oleks olnud kasu nt täiendava võõrkeele kursusest (lisaks õpitud vene, saksa ja soome keelele kulunuks nt lisa ise õpitud inglise või hispaania keelele), aga see polevat kuidagigi võimalik. Töökoha leidsin peagi ise, ametnik aga pani suure kergendustundega kirja, et nende "töö" oli väga tulemuslik ja jälle on üks töötu nende abiga tagasi tööturule suunatud!
s
20. juuli 2018 12:48
See mida sa kirjutad on reaalne ja tõsi! See kas nad ise pakkuvad sinu tasemel ei tule suust mitte midagi kui ainult kas otsid, kas käid vestlusel, kas oled leidnud jne mis ei aita töötul tagasi tööle. Ja kui siis kuskile koristus töödele mitte sinu erialasele!
i
inxu/ 20. juuli 2018 13:49
Mul sama kogemus, käisin nagu kriminaalhooldaja juures oma nägu näitamas ja aru andmas. Teavitasin oma nõustajat, et ei soovi kindlasti tööd toitlustusasutuses ja samuti ei soovinud telefonimüügitööga tegeleda. Ja arvake ära, mis pakkumised mulle tulid? Kokk, kokaabi, telefonimüüja... Ei meeldi see köögitöö: ületunnitöö, kiirustamine, palavus, puhkepauside puudumine, samuti ei oska ega taha telefoni kaudu inimestele kaupa pähe määrida ja musta valgeks rääkida. Parem suhtlen klientidega silmast silma ja tunnen elust rõõmu...
s
Saan aru./ 20. juuli 2018 11:19
Vaid sellest ei saa mina aru, kas on tarvis see nimevahetus teha just siis, kui RIIGI RAHAKOTT ON TÜHI? Selle summa kasutamiseks oleks minu arvates hädapärasemaid kohti.
k
Kersti/ 20. juuli 2018 11:47
Kelle jaoks tühi,kelle jaoks mitte.Tava inimene võib muidugi kõigest suu puhtaks pühkida.
k
Kadri/ 20. juuli 2018 14:49
igatahes arvab, et selle viimase pooleteise aastaga oleme saanud rikkamaks kui kunagi varem.
k
Kersti/ 20. juuli 2018 16:49
Kui rikas siis kadri kah on?
k
kas/ 20. juuli 2018 11:16
sellisel paremale-vasakule raha loopival tippametnikul peaks ikka olema eluaegne riigiameti tool istumise all. Läheks vahelduseks erasektorisse, siis näeks, kuidas on miljonit teenida.
u
uss/ 20. juuli 2018 11:08
Olgem ausad--suurem osa raha läheb korrumpeerunud ametnike ja poliitikute taskusse ning see ongi ainus põhjus nime vahetamiseks.
s
See pannakse teisse kohta riigiasutusse sama tööd jätkata ja tema asemele teisekoha tegelane seda sama asja ajama/ 20. juuli 2018 10:49
Seda meest ei vaheta küll välja või siis suunatakse teisse kohta ja teises kohast suunatakse uustegelane tema asemele. Aga ajab sama asja sest seal saab tema raha! Maksu raha läheb ja tihti vaatan meie valitsuse tegelasel on mitu firmat taga, kellel on puusaekaatrid, farmid, trükkikojad jne jne kuniks hamba kliinikuni ja lao firmast!
k
küsin/ 21. juuli 2018 03:47
kes selle "aruka" otsuse tegi ja paaveli asutuse etteotsa pani? nestor? ennastohvardavalt asus mees juhtima! palju nõunikke on? VÕIDUKA lõpuni, riik püsib savijalgadel.
m
mis teha/ 20. juuli 2018 10:36
See juht tuleb mitte lahti lasta vaid maha lasta.Suur ärimees teab kuidas kaupa teha.
Algul küsib miljoni et oleks alla kauplemise ruumi ja kui poole saab on õnnelik,et on poolega rahva raha välja petnud.
a
am/ 20. juuli 2018 10:27
Ikka täis pättide valitsus.Eks õpiti usinalt refidest.Lootus jääbveel EKREpeale.Muidu üks saast kõik.Nime vahetusele 858000.No kuulge.Inimene,kes oskab 10-ni lugeda,saab ka aru,et seeon ikka täiega pähe laskmine.
k
kossa kossa/ 20. juuli 2018 14:52
keskerakond on väga õpivõimeline ja tänaseks teeb oma tegevuse ja maksutõstmistega reffidele pikalt silmad ette.
l
lisa/ 20. juuli 2018 15:21
So. maksumaksjale tema enda raha eest pähe laskmine.

t
tehnik/ 20. juuli 2018 10:20
Või asutuse nimevahetust on vaja ainult sellepärast, et inimesed ei taha end seostada töötusega? Sa "lingvistik" Meelis Paavel pane end põlema või koli Kuu peale!
t
Tiit Kirss/ 20. juuli 2018 11:02
Partei me sammudele suuna annab ja võidult võidule viib ta meid.
Sõnad stalinistliku eesti hümnist- kõlavad veelgi tänapäevasemalt.
t
Tehniku abi/ 20. juuli 2018 11:07
Igati nõus. Nimevahetus ei anna kellelegi töötutest tööd, eriti kohtades, kus tööd napib ja normaalselt tasustatud tööd ei pakuta üldse. Lõuna-Eestis pakutavateks 500-ks vabaks töökohaks nimetatakse telefonimüügi kohti või mingeid spetsiifilisi töökohti üle Eesti. Huvitav, kas TK itöötajad ise teeksid neid töid, millele peab peale maksma, et TK nimekirjast maha saaks.
r
Raha/ 20. juuli 2018 10:08
Meie riigis pidi arvamus ja sõnavabadus olema aga on hoopis moderaatorite vabadus omatahtsi tõde kuulutada.
t
Tiit Kirss/ 20. juuli 2018 11:18
Kui kasutad kommis sõnu "keskerakond, reformierakond, ratas, rõivas " siis komm kustutataksejuhul kui sa neid just taevani ei kiida. EKRE-t võid aga kritiseerida niipalju kui tahad.
Putini sõsarparteid on sõnavabaduse kaaperdanud- eeskujuks suure juhi käitumine.
k
Kari Muuni/ 20. juuli 2018 10:05
saan aru haigekassa nimevahetusest sest tahavad lihtsalt sellest haigest kassast lihtsalt lahti,eks
ta üks haige kassa praegu ongi. terve kassa on ikka parem
m
Mälu/ 20. juuli 2018 10:05
Apsurdi teater jätkub ! Alles lõppes haldusrefurm kus liideti valdu ja muudeti nimesid, lubatud kokkuhoid ja parem inimestele teenuste osutamine jäika tulemata. Tuli aga see et ametnike arv jäi samaks ja viitega asjaolule et vald on suurenenud , suurenes ka ametnike palk. Sealjuures tehti suurt kära mõne koristaja koondamisest. Vaikiti aga sellest et ametisse jäänud ametnikud kes samas asusid tööle uue nimega vanas vallas said üüratuid lahkumishüvitisi. Nüüd pole sõnu, päevast päeva kerjab riik inimeste käest raha lastehaiglatele aparatuuri ostuks, vähiravimite ostuks jne. Ja mingi ajuhiiglane otsustab kulutada pea miljoni nime muutmisele. Teenust vajavate inimeste jaoks seega ei muutu midagi. Töötukassa ja haigekassa juhid saavad aga oletatavasti uute nimelogodega uhiuued ametiautod.
a
aux / 20. juuli 2018 10:04
lollus kuubis ei tea mis veel välja ei mõelda.
k
Kari Muuni/ 20. juuli 2018 10:02
Ei mõista mis see töökassa parem on mis tähendab töö kassa .
k
kõige õigem oleks / 20. juuli 2018 10:00
"illegaalide(loe:neegrite) abikassa", ilmselt selleks seda nime vahetust vaja ongi, ettevalmistused ida-piirilt mustade turistide vastuvõttudeks, putin ju lubas kõik MM-i passiga mustad saata Baltimaadesse, ja kuna MM-i pass kehtib 1a, siis Paavel peab kiirustama, miljonist(€) jääb väheks, äkki teeks Jõulutunnelit.
u
Urrr/ 20. juuli 2018 09:27
Mida see uus silt parmeaks teeb võrreldes präegusega?
Pea miljon raisatakse ära aga tulemus ja töötajad on samad....
e
Elagu korruptsioon!/ 20. juuli 2018 09:58
Kas mõnele nn sugulasel on juba sildid ja viidad valmis treitud???!!!
Nüüd vaja oodata veel raha ülekannet ja JOKK!

k
kas tõesti/ 20. juuli 2018 09:27
kokkukirjutatud nimi lahku kirjutada maksab nii palju? Samas on sisult täpsem.
t
tehnik/ 20. juuli 2018 09:39
kas sul, klassika, ei olnud julgust oma arvamust välja öelda või tahtsid lihtsalt näidata, et oskad guugeldaga?
k
klassika/ 20. juuli 2018 10:11
Pakkusin väärt kirjandust kõigile, kes soovivad tegeleda enesetäiendusega. Inimeste harimine peaks olema ju töötukassa huvides.
s
Sina, klassika,/ 20. juuli 2018 10:40
ära topi oma lugemist teistele! Meil seda omal üleääre palju. Saa aru, et see koht on kommenteerimiseks, mitte teiste risustamiseks.
t
TÖÖKASSA SEE OLLA EI SAA/ 20. juuli 2018 09:22
Nimi EI SAA OLLA TÖÖKASSA, sest te ju TÖÖD EI PAKU EGA KINDLUSTA. Te vaid vahel vahendate mingeid x pakkumisi, mis üldjuhul tööotsijale ei sobi. Mingit nimemuutust vaja ei ole enne, kui suudate inimesed TÖÖGA KINDLUSTADA!
t
20. juuli 2018 09:27
Töökassa selles mõttes, et mõned õnnelikud on sinna tööle saanud mittemidagi tegema.
e
20. juuli 2018 09:22
Ehe näide, et riigiametnike hulgas puudub konkurents ja vastutus. Nende endi väidetel, peab neile maksma igakuiselt tuhandeid, et konkureerida erasektoriga, aga mingil põhjusel teod ei jõua sõnadele järele. Kui väidetavalt oleme parimatest parimad erasektorist üles ostnud ja riigi heaks tööle palganud, siis miks riigi asjad ikka tugevalt P on ja kas oleme n.ö. omanikena äkki petta saanud? Üle 25 aasta möödas, aga elu kvaliteet on ikka kusagil Rumeenia-Bulgaaria vahel!
t
Tiit Kirss/ 20. juuli 2018 11:24
Valige aga ikka edasi putini sõsarpareisid- reformi-keskerakonda ja elu
varsti nagu Aafrikas,
v
Vana kommunist/ 20. juuli 2018 09:20
Kui teenindava asutuse kabinettides peetakse isegi ainult ühtelammast, tuleb seaduse järgi see asutus ümber nimetada loomaaiaks
t
To 00.29/ 20. juuli 2018 09:12
Pigem ikka Naabriplika Tolaga.
v
Võlusõna/ 20. juuli 2018 09:09
Tule taevas appi!Kas nimemuutus tagab töötule töökoha.Jummal jummal ,sa näed aga sa ei mürista.
ü
üks levinumaid vabandusi/ 20. juuli 2018 09:05
on soe ilm! Mis siis saab kui ilma jahenedes pea sama soojaks osutub?

m
mulku/ 20. juuli 2018 09:03
Sellistest nilss..onitest on vaja kähku vabaneda,laristab,viib rahva usu juhtinstitutsioonidesse olematusse. Ise te otsustajad künkal veel soovite oma kohta söögiküna ääres peale valimisi alles hoida :)
m
maxs/ 20. juuli 2018 09:00
Selline juht tuleks välja vahetada,nime muutus ei anna tõõtutele ja tõõandjatele mitte mingisugust eelist .Ja seda kõike rahvaraha eest.
t
tehnik/ 20. juuli 2018 09:58
Eesti tavapalk on 550, keskmine 1100, tippspetsialistil 2200. Eelmine juht sai kuupalka 4400, nüüdne 8800. Peale nimemuutust hakkab ta saama 17 600. Veelkordne nimenuutus - ja juba 35 200. Õppige, lambad, kuidas rulli keerata!
o
Oookse kuubis/ 20. juuli 2018 08:38
See mees telliks lisaks 2 miljonit pastakat ja kilekotte ka
j
ja seda/ 20. juuli 2018 10:01
oma lähedastelt!
Kes teenisid kena kopika!
o
Oookse kuubis/ 20. juuli 2018 08:21
Sisu muutmisele töötukassa ei mõtle, see nimevahetamine on ju puhas PR projekt. Raha tuulde loopimine ja nn oma firmadele teenustöö kaudu sissetuleku tegemine maksumaksja arvel. Nali kuubis igatahes
p
pipi/ 20. juuli 2018 08:15
Isver mis sest nimest, kui sellest asutusest midagi kasu pole.
t
ta räägib ju tõtt/ 20. juuli 2018 08:22
"suurem osa rahast kulub viitade, siltide ja infosüsteemide vahetamisele" ja väike osa tuleb kanda ka kuludeks , ehk töötuse leevendamiseks. Samas tahaks ka Töötukassa perearstide kombel hakata"kasumilt" ettevõtte kasumliku töö eest dividende maksta nagu perearstid seda teevad.
p
20. juuli 2018 08:15
paavlile suled külge sulg sappa ,vast lendab ise minema
p
20. juuli 2018 08:30
Piisab ka, kui lüüa üks viit sadulasse.
s
20. juuli 2018 08:11
ü
ühesõnaga võib selle asja kokku võtta nii/ 20. juuli 2018 08:04
inimesed lastakse julmalt üle,sest öeldakse ,et raha pole ravida ,oodatakse kuid ravi järjekorras ja teiseks -- tuleb välja,et eesti riigil raha nagu ratsahobuse s---a.
v
Vigade parandus pealkirjas-/ 20. juuli 2018 08:11
Väiksem osa rahast kulub viitade, siltide ja infosüsteemide vahetamisele ja suurem osa rahast sooviks omale tasku ajada, - projekt ikkagi.
Juurika Jorss/ 20. juuli 2018 10:17
Postimehes oli artikkel - haigekassa töötajad asutasid OÜ Tervisekassa. Haigekassa ümbernimetamiseks Tervisekassaks tuleb riigil OÜ-lt nimi hea summa eest osta. Ka töötukassas võib sama lugu olla. Ja põhiline raha läheb ikkagi vallandustoetusteks ja samade sellide palkamiseks suurema palga eest (haigekassa uue juhi palk tõusis ju 4400 pealt 8800-le).

l
Lugeja/ 20. juuli 2018 07:40
Nimi ei riku meest aga peaks ütlema mõtetu asutust.Tööd sealt kaudu küll ei leia ja kui soovid midagi õppida pead nendele töötukassa klenditeenindajatele kogu aeg peale käime.Ise nad ei paku midagi,kuna see jälle kulu artikel. Töötuskindlustus maksu maksame ja keegi jälle otsustab palju hiljem sulle tagasi makstakse kui töötuks jääe.Milleks sellist suurt asutust ültse vaja üleval pidada maksumaksja rahade eest.Aga tulemust pole.Soe koht seal sellel hallipäisel papil.
a
anne/ 20. juuli 2018 07:39
Eks siis need hullu raha eest tellitud pastakad,helkurid ja dok.kaaned kaotavad ka nimevahetuse tõttu, need vaja hävitamisele viia ja uued tellida. Kui hulluks võib minna võõrast raha põletades?
m
mall/ 20. juuli 2018 07:36
Inimene pidavat ju olema kalleim vara, aga näe ei ole- need on hoopis sildid ja viidad.
o
20. juuli 2018 07:28
Odavam oleks see ülemakstud hallpea välja vahetada ja las maksab need tellitud pastakad ja topsid ka kinni. Inimesele on näkku kirjutatud nõuka aegne ja ta ei adu, et raha ei tule kuskilt Moskvast, vaid kohalike inimeste kest.
k
Küsimused/ 20. juuli 2018 07:15
Kas on mõttet sellisele riigile makse maksta?
Või, kas eestis on hea elada?ei kui tehti ,maksud lätti, siis meie teeme mass välja ränne
n
Noh/ 20. juuli 2018 08:39
Ei rända sa kusagile, sellepärast ju ida piiri tehaksegi, et viimased inimesed laiali ei jookseks.
s
see/ 20. juuli 2018 09:01
on kahe otsaga asi, nimelt, Trump juba enne Putiniga kohtumist ütles, et Baltikumis pole NATOt vaja.
n
nimedest/ 20. juuli 2018 07:13
Oli üks sellelaadne ütlus, et linnas võid sa olla mida tahes , maal oled sa ikkagi mynn.
s
20. juuli 2018 07:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tiit Kirss/ 20. juuli 2018 07:13
Palju sellest rahast partei oma taskusse paneb.
o
oioioi/ 20. juuli 2018 06:54
Niisugune häbematus, poliitikud, ärge andke neile võimalusi sellisteks asjadeks, selline summa, siltideks, ära aja anerma. Mingit nimevahetust pole vaja.

r
Raske elukutse ohver./ 20. juuli 2018 06:47
n
Nimi ei riku kassat..../ 20. juuli 2018 06:45
Aga nimed on ju õiged, Töötukassas käivad ju töötud ja Haigekassat on vaja haigetele, miks panna ametitele eksitavad nimed? Haigekassaga on nagu on aga Töötukassa on üks halvemini töötav amet riigis üldse, reaalselt ei tehta midagi, et inimesi aidata, käib üks tuim tampimine. Inimesed suunatakse täiesti ajuvabadele kursustele, selle asemel, et õpetada midagi vajalikku. Üksinda nimevahetusest ei piisa, vaja on välja vahetada ka suurem osa kaadrist, alustades muidugi juhtkonnast.
a
Assi / 20. juuli 2018 06:39
minu kommentaari ei lastud läbi kuigi ei kasutanud lubamatuid sõnu!
t
Tiit Kirss/ 20. juuli 2018 09:51
Ilmselt olid sinu kommis sõnad "keskerakond, ratas, Ratase valitsus, reformierakond,
Rõivas ".
Minu kogemus näitab, et moderaatorid on keskerakonna ja reformierakonna palgal ning enne valimisi ei tohi neid pätibandesid kritiseerida.
Saab näha, kas ka see komm valitsuse holoppide poolt kustutatakse.
Kui ja, siis loen, et selle valitsuse ajal meil pole sõnavabadust.
h
Heli/ 20. juuli 2018 06:30
See härra võiks ka ise üles leida viidad, kuhu ravile minna. Süüdimatute inimeste tegutsemine ja oma võimu ärakasutamine ületab juba igasugused piirid. Selle asemel, et abivajajaid toetada, tegeletakse lauslollustega ja kõige hullem on see, et tagajärgede eest ei vastuta keegi
r
rfrvdc/ 20. juuli 2018 06:26
sellel mehel on ajud sooja ilmaga üle keenud,töötutele ja haigetele raviks raha pole aga nime muutmisteks on raha miljon küll loopida.nime vahetuse käigus pudeneb ju nii mõndagi oma taskutesse,selles on hoopis asja mõte.
v
Vikatimees/ 20. juuli 2018 06:19
varastamiseks ja kantimisteks ikka tore plaan,
k
Kratt/ 20. juuli 2018 05:59
Kellel habe ei kasva see ei saa seda kunagi ja kellel kolmekümneselt ei ole mõistust ei saa seda ka kunagi.
s
sass/ 20. juuli 2018 05:56
töötav penskar peab ka töötukassasse raha maksma,miks??parem ma ostaks ise neile mõne sildi viida,kui see raha minu kätte jääks
on ikka röövlid küll

o
20. juuli 2018 05:53
on ikka lollikari,ostavad viitasid,sile jne.
ei saa töötud raha,viidad,sildid need on põhilised
a
Arvamus/ 20. juuli 2018 05:53
Kui see inimene ei taipa haigekassa juhi kohalt ise taanduda, siis peaks minister ta kohe ilma igasuguse hüvitiseta lahti laskma.
k
Kuidas läheb?/ 20. juuli 2018 05:26
Kui s i tt k a vnooks nimetada, ei muutu sellest midagi. Eesti rahvas tänavale ei lähe, vaid põgeneb siit. Putin aga tuleb küll inimtühjaks jäänud riiki. Küll ta siis nuhtleb. Ehk.
a
Ah, et inimesed ise palusid?/ 20. juuli 2018 05:56
Putin pole rumal. Ta ei kavatsegi Eestiga sõda pidada. Inimesed ise paluvad. Sest elu hakkab hullemaks minema kui Venemaal. Mida see Paavel endast arvab? Või tema teab, mida inimesed tahavad.
t
Taara/ 20. juuli 2018 01:27
Kahju, et nii väikeses ja armsas riigis tegutsevad süüdimatult inimesed, kes ei tea, mis on vastutus. Niikaua, kui kuni lastakse seda teha, ei muutu siin midagi paremaks.
n
Nele/ 20. juuli 2018 01:24
Kas teil ei ole tõesti enam midagi muud teha kui idiootsusi?
a
20. juuli 2018 01:23
a vahetage tolle paaveli nimi paavianiks ja las läheb oma geniaalsete ideedega sirtsu sohu .
t
Tõnu/ 20. juuli 2018 01:19
Minu meelest tuleb otsekohe mõlema - nii töötu- kui haigekassa juhid ning nõukogu välja vahetada ja jälgida, et sinna enam ühtegi rahaahnet id iooti ei satuks. Aga seda on vist tõesti palju tahta. Vanarahva tarkus ütleb, et nimi ei riku meest.
e
Eino Taruk/ 20. juuli 2018 01:04
Uksest välja lüüa see tegelane ja keelata edaspidi riigiametis töötamine!!!

p
Puhtast kullast/ 20. juuli 2018 00:40
k
kogu/ 21. juuli 2018 10:49
seda sildindust on tegelikult hullupööra palju. Kirjaplangid, nimekaardid, igasugu aadressid ja kogu värk netis, kõik ringi muuta. Siis need suuremad sildid ja muu butafooria. Selge, et maksab ikka küll. Siis riigihange korraldada, kõiksugu jälgijad palgata, et raha ikka õigesse kohta voolaks - ei ole odav.
Kasu on kahjuks null. Sebimist aga oi, oi, kui palju. Oma olemasolu vajalikkus saab tõestatud. Taas protsess oluline, mitte tulemus.
r
Rein / 20. juuli 2018 00:39
Pavel on ennegi huvitavates skeemides osalenud.
s
20. juuli 2018 00:29
See paavel on võrdne "Naabriplika" Paaveliga.
m
Modereerige hoolega....võimulakeid/ 20. juuli 2018 00:24
n
Näha on/ 20. juuli 2018 00:23
Kaabakate ringkaitse töötab neis riigiettevõtetes
s
siplevad rahas, aru kaob/ 20. juuli 2018 00:20
Mis vahet on nimel, kui sisu jääb samaks. Mees rääkis just, et tegelevad ka kärjäärinõustamisega ja äkki keegi ei taha tulla, kui nimi on töötukassa. Tule taevas appi. Praegu panevad nimeks töökassa, järgmisel aastal tahavad siis juba karjäärikasaks nimetada, ja seda kindlasti kolmekordse raha eest. Vot on riik meil.
s
Sunniti osalema/ 20. juuli 2018 00:45
See "karjäärinõustamine" oli kui radikaalse ususekti kokkutulek. Nii jaburat pole ma näinud isegi riigiametite koosolekutel. Missugune au ja õnnistus on olla Eesti Töötukassa KLIENT! Juba see garanteerib helge tuleviku. Toodud näited olid nii muinasjutud, et Grimm vennad häbeneksid endi teoseid.
Kolm aastat hiljem käis sel "nõustamisel" Eesti teises otsas üks tuttav ja jutt oli sama, näited olid samad jms.
t
Tegelikult võiks nime vahetada küll/ 20. juuli 2018 00:16
Eesti Suurim Orjaturg ehk ESO.
Ja Ravi End Ise Aga Maksa ehk REIAM.
Aerosooliga tähed seinale ja asi odavalt aetud- igaüks tuleb oma raha ja pastakaga.
e
etem/ 20. juuli 2018 00:09
ju ja odavam juhtkond normaalsete vast vahetada, kes tegeleks vajalike asjadega.

h
Head kaasmaalased/ 20. juuli 2018 00:05
Kas teil ometi hakkab kord kohale jõudma, et oleme sotsiopaatide, psühhopaatide ja varaste meelevallas?
k
Kohale jõudma?/ 20. juuli 2018 06:01
Kardan, et täna sündinud seda oma elu jooksul ei näe. Ehk vast ülejärgmisel sajandil? Nii dresseeritud on eestlane.
j
Järjekordselt/ 20. juuli 2018 00:00
juudid ruulivad,terve võim on juutide käes.
e
20. juuli 2018 00:19
ei ole siin midagi Juutidega tegemist. Omad endad Eestlased, juba esimesel Eesti ajal ajasid eestlased rahakotid pungil täis. Kui juut harvendab metsa siis Eestlane võtab terve metsa ja jääb väheks ka!
k
Kalev/ 19. juuli 2018 23:51
Odavam oleks need mehed välja vahetada!
e
20. juuli 2018 00:17
Ei vaheta sul keegi ta välja! Tema on oma missioon raha kõrvale nihverdada, saadud kauplemise eest saab ka tema sealt. Kui igakord sokke vahetada siis teavad kõik kuidas süsteemil raha kõrvale aetakse nn tulumakseid sotsiaalmakseid, käibemakseid jne jne!
n
ns/ 20. juuli 2018 07:52
Ei vaheta keegi neid välja. Tundmatud jõud suruvad selle nimedevahetamise plaani jõuga läbi ja valitsus vaatab seda järjekordset riigi raha laristamist tuima näoga pealt.
t
Tom/ 19. juuli 2018 23:36
Taolised ongi lollidemaa eliit!?
m
mees/ 19. juuli 2018 23:29
ta tahtis öelda,et sise basseini ehitamisele ja suure kõrvalhoone jaoks ka vaja pappi,et se ilus välja näeks.
m
Miku/ 19. juuli 2018 23:29
o
oh heldene aeg/ 19. juuli 2018 23:28
s
19. juuli 2018 23:27
siis räägitakse lapsetus maksest! Neid makseid nihverdatakse kõrvale ka sotsiaalmakseid ning ka tulumakseid!

a
aeg oleks hakata kulutama/ 19. juuli 2018 23:23
Töötukassas liialt kauaks passima jäänud persoonide väljavahetamisele. Inimesed seal enam ei mõista , kelle rahaga nad laiavad.
m
Mp-tükimasina vôll/ 19. juuli 2018 23:22
Kuidas ikka üks ametnik oma kabinetis môtleb? See sama,kui poiss arvab,et kui tema leti taha làheb,et siis kôik jooksevad nôu küsima...,selleks,et see asutus nime muuta saaks.peajs seda asutust kôvasti tuulutama,alustada tuleks kôige kôrgemalt..see on probleem,mitte asutuse nimes
k
Kuhu kulub see raha???! :) / 19. juuli 2018 23:21
Töötukassa juht: suurem osa rahast kulub minu rahakotti :D :D
Ja kogutakse annetusi, et haigekassa ei saa üht ja teist ravi toetada, kuna pole piisavalt raha. Noo nüüd ju peaks olema piisavalt vabaraha (865 000eurot), kui suudetakse selline mõttetu raha raiskamine teostada. Pigem teha petitsioon ja hakata koguma allkirju, et selline mõttetu jura läbi ei läheks. Ja mis töötukassa juht loodab, et siis rohkem kliente omale saada või haigekassa? See nime muutus ei tee midagi paremaks. Hakkake ajudega mõtlema ikka ja vaatama, et mida inimesed vajavad. On paljusid haiguseid, mille jaoks kogutakse annetusi võiks tulla EV vastu ja haigekassaga toetada seda ravikulu. Ja lapsed vajavad hoolt ja armastust, võiks lastele panustada (lasteaiad on see kõige suurem mure koht - lasteaia kohti pole piisavalt ja lasteaia koha maksud on vägagi kõrged mõndades linnades). Ja võiks panustada ka pensionäride peale (neil niigi väga väike pension - elavad vaevu-vaevu ära ja võiks midagi ette võtta hooldekodudega ja sellega kõik kaasnev).
n
N/ 19. juuli 2018 23:19
See pidev korrutamine, et midagi ei ole teha, väljendab ilmselt tema enda töö sisu. Hale põhjendus, et koosolekutel tekitab nimi tõrget, ei ole tõesti usutav. Töötav kaader väidetavalt ei taha nendega tegemist teha seetõttu aga kas töötu kaader tahab? Nimemuudatusele tuleks siis teha avalik konkurss ja hääletus, mis siis rahvale meeldiks, mitte järjekordne rändrahn, mis tekitab veel suuremat tõrget.
m
mõtlik/ 19. juuli 2018 23:31
Kas valitsus eesotsas Ratasega kavatseb ka hakata nende jamade eest vastutada ? Valitsema pääsedes igatahes lubati vastutust kandma hakata?
Normaalses riigis vastutab valitsus riigis toimuva eest, meil aga käib elu nagu Andromeeda udukogus.
n
N le/ 20. juuli 2018 06:23
Töötavat kaadrit seob selle kassaga ainult töötumaks ja muud ei midagi. Töötaval inimesel ei ole sinna asja. Ei paku töötukassa töötavale inimesele ühtki teenust.Kohati ei pakuta neid teenuseid ka töötule-käi,nuru ja kerja koolitusi. Mis nõustamisse puutub, siis seda ju ei olegi. Nõustamine on asendatud töötu ülekuulamisega:mida töötu on teinud 28 päeva jooksul peale eelmist visiiti töötukassasse.
l
Lihtne ja kõigile arusaadav/ 19. juuli 2018 23:17
on see, et Meelis Paavelile kuub reklaamtoodete firma MP Reklaamitrükk. Eks tema enda firma hakkabki tegema uusi silte, kuna võidab vähempakkumise 900 000 euriga. Kellegi isiklik kasu tuleb ikkagi maksumaksjal kinni taguda.
s
sellel lellel/ 19. juuli 2018 23:24
on ammu aeg selle asutuse kliendiks hakata.
m
MP-Reklaamtrükk OÜ/ 19. juuli 2018 23:34
Selline firma on Külli Paaveli vedada. Koos Meelis Paaveliga on nad nt LIONS Club Palamuse, Mittetulundusühing Rehe-Möldre Töökojad jms juhatuses, seega on suhe ja huvid ilmselged.
r
Rnx / 19. juuli 2018 23:14
650 kg siltide peale? Kukkusid w?
o
Olen tükk aega juurelnud,/ 20. juuli 2018 06:06
et miks eestlased raha kilodes arvutavad, mitte tonnides. Lihtne ju. Eestis makstakse kilodes, Soomes tonnides. Siit see vahe tuleb.
j
..../ 19. juuli 2018 23:13
jeerum ,meil lastakse lihtsalt paljudelkannatada haigustega poole aasta´ringi enne kui mõnele tohtrile saab, siis ka veel on paljudel juhtudel opuhas 0 tulemus, sest hakkab loksutamine siia sinna, räga ei ole vähiraviks ja seda veel kohe alul jälile ei suudeta saada, praegusel ajal, kus geenitehnoloogia, milleks siis rahad on, vaid tuulde laskmiseks, tuleb rahval lasta kokku pakkida need lood,kus pole õigel ajal abi saadud ja inimõiguste kohtusse viia, siis alles vast hakkab miskit muutuma.
t
Teeline/ 19. juuli 2018 23:03
Inimesi peletab mitte Töötukassa nimi, vaid kassa poliitika ja ametnike suhtumine töötutesse. S i t t jääb ikka s i t a k s, nimeta seda kuidas tahad.

r
Rene/ 19. juuli 2018 23:02
Elame ikka lahedas riigis kus raha ülearu. Nagu näha ei ole maksumaksja rahaga midagi muud teha kui riigiasutuse nime vahetada. 8-9 sada tuhhi pole ju mingi raha.
v
vana kesik/ 19. juuli 2018 23:26
Ratas lubas selle üle mõelda. Sama tegi ta ka Kagu Eesti sünnitusmajadega . Üks juba suletud , teine natuke hiljem. Keerutamine ja jenka tants käib täie hooga.
s
See Paavel/ 19. juuli 2018 23:01
on mind oma allkirjaga dokumentides kaks korda tunnistanud joodikuks, kahjuriks, töödistsipliini rikkujaks, inkrimineerinud minule muudki.
Nende paberite all on selle tegelase allkiri.
Tegelikkuses ei tarvita ma alkoholi, minu ühtedel ja samadel töökohtadel töötamised on loetavad kahekohaliste aastanumbritega.
Lihtsalt ka kogu Eesti Töötukassa on süsteemis, mis kodaniku tunnistab vajadusel paariaks ja vajadus tekib kokkuhoiupoliitikast, millise on loonud just sellised Paavelid oma priiskamisega.
Fakt, et tegemist on poliitilise ametikohaga ja Eesti Töötukassa on raha "lahustamise" labor.
n
naljavend/ 19. juuli 2018 23:00
Juhi vahetusest alustamine tuleb siis ju odavam? Äkki rohkem polegi vaja midagi vahetada ja jääb ainukeseks kuluks?
m
Marz/ 20. juuli 2018 00:42
Maksumaksja, kes ametnikule palka maksab on ühtlasi tööandja ja otsustab, kellele ja kui palju palka maksta. Tulumaksust palgasaajad ei otsusta ise midagi, millega rahvas nõus pole.
j
Jaan/ 19. juuli 2018 22:58
Kuule juht mine kraavi kaevama...
o
osta veel/ 19. juuli 2018 22:57
i
19. juuli 2018 22:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
Usuhull ka platsis/ 20. juuli 2018 00:22
keri kuu peale usuhull kuimetsa papp...
t
töötu juba 5 aastat/ 19. juuli 2018 22:54
Mõtle natuke kas sellist jura on mõtet ajada, astu tagasi möku!
h
Hh/ 19. juuli 2018 22:49
See inimene tuleks lahti lasta.
t
Tõeleid/ 19. juuli 2018 23:27

e
erakordselt tobe/ 19. juuli 2018 22:48
k
kippar/ 19. juuli 2018 22:41
See meie tohutu ametnikearmee on vist marutaudis. Täiesti hullunult rabatakse (raisatakse) riigi raha. Viimane aeg hakata sanitaar-tõrjet tegema.
m
maamiis/ 19. juuli 2018 22:37
mis asi hoiab seda meest "pukis" ?
r
Rahvatarkus/ 20. juuli 2018 00:07
Mitte miski ei ühenda inimesi rohkem, kui koos sooritatud kuritegu.
t
..../ 19. juuli 2018 22:37
tundub, et muu ei aita kui tuleb rahval minna tänavatele. ega makse ei maksta selleks, et süüdimatud ametnikud saaksid seda raisata. valitsus ja riigikogu on saast.
e
Eestlane/ 20. juuli 2018 02:24
ei lähe iialgi tänavale,eeslirahvas .
n
ns/ 20. juuli 2018 09:02
Selle rahva tänavatele minekuga ollakse kõrgemal pool juba harjutud. On selle tänavatel protestimisega kunagi arvestatud? Ainult ACTA juhtum oli erand.
s
sellele/ 19. juuli 2018 22:34
juhile tuleb sulg sappa panna.
s
19. juuli 2018 22:43
Sulg sappa ja mida varem, seda vähem peab sellele näljasele hüvitis maksma. Kindlasti jätab ta mainimata, et uue nimega asutusel ei sobi ka vana autopargiga end alandada.
m
misasja/ 19. juuli 2018 22:34
INFOSÜSTEEMIDE vahetusele???
serverid/arvutid vahetatakse välja sest, vanas arvutis on vana logo ja uut ei saa kasutada seal?
krt, te olete ikka nupust nikastanud seal...
x
X/ 19. juuli 2018 22:34
No umbes nii, et 165 000 tehakse asi ära ja 500 000 kanditakse boonusena enda tuludesse.
k
..../ 19. juuli 2018 22:33
kuidas üks mõttetu mees saab niikaua ühes riigiametis olla ja raha laristada ning riigijuhid kiidavad olenemata valitsusest. ainult töötud ei saa abi?

e
19. juuli 2018 22:30
Ei tegeleta sisuga, ikka ainult välisega.
n
Nime / 19. juuli 2018 22:29
saab muuta ka teistmoodi.Väike ülemineku aeg ja pole vaja kohe kõiki pabereid ning silte päevapealt ümber teha.Ajal kus suletakse sünnitusmaju ja töötukassa on ainult enda krja panemiseks ,tundub selline summa raiskamisena.kontorite usel või seintel olevate kirjade ümbertegemisega saab hakkama iga tööline töötukassas.
e
Ehh/ 19. juuli 2018 22:29
Hiljuti tehti VABAMU, aga kes tegi?
j
Juula/ 19. juuli 2018 22:29
Kui see mees pukki sai sii juba olid mingid probleemid seal mòttetu raharaiskamisega. Nt telliti mingi hunnik pastakaid.
p
Pastakad telliti/ 20. juuli 2018 00:00
poole miljoni krooni eest ta enda firmast.
m
mimm/ 19. juuli 2018 22:25
p
Pets/ 19. juuli 2018 22:23
Kui tuleb töökassa, kuhu siis töötukindlustusmakse laekub. Töötuid enam pole ju. Seadusi tuleb ka hakkata ümber tegema. Lisame kuludeks ka riigikogulaste ja ametnike palga seaduste ümbertegemiseks.
m
marks/ 19. juuli 2018 22:22
Aga milleks se nimevahetus üleüldse vajalik on. Teenus ju sama. Milleks keerutada.
h
hehe/ 19. juuli 2018 22:36
Sest siis saab töötud ja tõbised pikalt saata - Töökassa ja Tervisekassa on töötavatele ja tervetele inimestele mõeldud.
k
kui juba viitadest juttu/ 19. juuli 2018 22:19
teab keegi kedagi, kes teaks kedagi, kes oskaks kommenteerida nn kihelkonnapiiride pruunide siltide kasust maanteede servades. Hetkel küll mulje, et maksumaksja pappi põletatakse kas rohemehikeste hirmus ja nende eksitamiseks või on veel mingi kaval mõte asjas sees?
j
Jep/ 20. juuli 2018 06:39
Ma olen ka alati neid viitasid autos kõrvalistujana märgates mõelnud nende vajadusest ja mõttest. Just nimelt neid märgates ja tähele pannes. Need sisutühjad viidad on autojuhtidele nagu liigne müra liiklusmärkide rägastikus.

t
Taat/ 19. juuli 2018 22:19
Absurd kuubis! Võimalik vaid Eestimaal!
t
Tigedik/ 19. juuli 2018 22:17
Odavam on see t o l a välja vahetada
1
100% nõus/ 19. juuli 2018 22:21
Rahval oleks odavam see ÜLE-makstud Paavel välja vahetada.
e
Eelmisele/ 20. juuli 2018 08:29
Egas baavel ei otsusta selliseid asju - vaata ikka "kõrgemale" ministeeriumi või valitsusse.
Rahapesu vaeses riigis.
p
Pill tuleb pika ilu peale./ 19. juuli 2018 22:16
Igal oinal oma Mihklipäev.
q
Qwert/ 19. juuli 2018 22:15
Vabandage, aga kas sel ametnikul midagi mõistlikumat ei ole ka teha? Sellist jura on ikka võimatu uskuda. Miks vastavad uurimisorganid ei sekku asjasse, sest rahakantimise hõng on asja juures täiega? Paavel on juba korra käki kokku keeranud. Nüüd siis taas! Kuumus on ikka täiega mõjunud mõnele.
m
Mõtetu mees./ 19. juuli 2018 22:10
Kõigil tõuseks ainult kasu kui see veel täna auto alla jääks või kukuks tal näiteks meteoriid pähe. vms.;)
r
Rahu/ 19. juuli 2018 22:19
Ärgem soovigem teisele halba! Selge on see, et on palavaga mõtlemisvõime kaotanud, nagu keegi juba ütles. Sellegi poolest ei maksa nii soovida.
õ
Õige muidugi./ 19. juuli 2018 22:44
Paraku ei saa kaotada seda mida pole olnud. Kõiksugu võimed, ka mõtlemise kaasa arvatud.
j
jajahh/ 20. juuli 2018 08:27
jah eks ta ole - kui mul oli vaja ca 1,5 astat tagasi keelekoolitust siis oli 1000 põhjust miks ei saanud, nõõd aga loed et pappi küll idi ootsuste peale raisata.
Elukestev õpe :(
j
Ja-jah/ 19. juuli 2018 22:07
Ja palju sellest summast otseks tegevuseks kulub ... kui see jaburus realiseeruks?
m
Mati/ 19. juuli 2018 22:07
Ehk maakeeli - põhiosa rahast läheb kellegi (tuttava) tasku.
v
vahest/ 19. juuli 2018 22:36

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee