Juhtkiri

Juhtkiri | Liikluskriisi lahendamiseks trahvisadu?

Ohtuleht.ee, 17. juuli 2018, 17:49

45 KOMMENTAARI

a
Arts/ 21. juuli 2018, 11:34
Mis veapunktist sa räägid? Need on juba olemas - mitme kehtiva rikkumise korral lähevad load.
r
reku/ 20. juuli 2018, 15:52
Trahvid on sama, mis aksiisid. Lihtsalt rahakogumise moodus. Põhieesmärki aga need ei täida.
k
Kähriku Kolja/ 20. juuli 2018, 15:27
Va-A n v e l t juba miilitsaaegne stagnant,p o l i t s e i peaks inimesi aitama nagu siinsamas Soomes aga meie p o l i t s e i s t on tehtud miilits nõukaaegne...
a
AUTOJUHT RAKVEREST VOLVOGA/ 20. juuli 2018, 15:22
liidame kõik kokku.enne ei muutu midagi kui need 101 vangi pannakse ja uued pukki tulevad
a
Arvad sellest piisab?/ 20. juuli 2018, 22:29
Aga need ülejäänud, ministeeriumites ja riigiasutustes?
a
autojuht/ 20. juuli 2018, 15:16
kõik see raha läheb riigi nn isade palga tõusuks mitte teede ehitamiseks nii ka raskeveoki maks.
m
maanteedeamet ja politsei/ 19. juuli 2018, 20:58
ei soovigi avalikustada analüüsi avariide , õnnetuste ja surmajuhuste kohta - 1.millistel km-l? miks need kaamerad asuvad seal , kus polegi juhtunud ka varem õnnetusi ? 2. soovitakse saada lisaraha uute ametikohtade loomisega, kes kuulekad riigiametnikud pensionile lähevad ja politseile palgatõusu
seega, tegelikult pole õiget analüüsi , ja samas pole selgitatud , miks korrakaitse ametnikud sõidavad tööle mittevormis?panevad kabinetis selga ja pärast jälle koju , ilma. Ensv ajal pidid kõik vormis käima- sõjaväelased, politsei, tuletõrje jne.
k
Kaheldav imerohi/ 19. juuli 2018, 20:03
Sossinovski lootis ka aktsiiside tõstmisega alkoholitarbimist vähendada...
Madalama sissetulekuga (enamus meist) inimesed on juba nagunii hirmu pärast seaduskuulekad...
Trahvimäär võiks tõesti olla sissetulekupõhine, küsimus on vaid selles kuidas "džunglielanike" siisetulekut kindlaks teha.?
e
er/ 19. juuli 2018, 17:59
aeg oleks liivakastist välja saada, sinivalged autod peavad olema avalikult väljas, samas erapolitseinikute autod teevad tõhusamad tööd
e
er/ 19. juuli 2018, 18:09
väike huumor...minu piirkonna era Skodad tunned juab kilomeetti kauguselt ära...irw
p
21. juuli 2018, 03:50
politsei peaks olema ziguliga, see ei ärata kahtlust.

b
Brunn/ 19. juuli 2018, 10:23
Soomes on palju kaamerate puure kuid kunagi ei tea milline neist töötab , sest kaamerad on teisaldatavad. Trahvid on palga suuruse pealt-igale oma. Aastas kolmanda ülekiiruse eest lähevad load kuueks kuuks. Tagastamisel lisandub eksam, Kuna kõigil kiire sünnitama sest miks muidu kihutada saaks politseile kenasti palgaraha kokku. Ülekiirus ju tekkib eelkõige teadlikult.
k
19. juuli 2018, 07:48
kui trahvid ei aita siis tõstame neid seni kuni hakkavad aitama -ja kogu raha teedele mitte nedele betoonijärajatele
i
// 18. juuli 2018, 16:22
iga pisimagi rikkumise pealt trahv. saadud raha tuleks paigutada teede parendamisse.
o
ole nüüd/ 18. juuli 2018, 19:20
veokite teekasutusmaksud ega bensiini aktsiisid pole teedeni jõudnud, sina aga loodad trahvirahasid sinna paigutada-naljamees!
N
"teede parandus eesti moodi"?/ 19. juuli 2018, 01:05
Need nn. "parandused" , kus kallatakse ämbrist pigi auku ja siis visatakse kruusa peale tuleb ära keelata ! See masin on tegelikult mõeldud ainult augu põhja tugevdamiseks enne asfaldi peale panemist , kuid kohalikd "teede insenerid" mõtlevad, et nii see parandus käibki ja ülejäänud raha saab vasakule kantida !
k
ka juht/ 18. juuli 2018, 14:03
Trahvid pole kunagi aidanud,tekitavad vaid trotsi.Palju mõjusam oleks kui politsei hoiataks ja selgitaks eksimust,see on mõjusam,tean omast käest. Ni umbes 15 aastat tagasi sain 4 korda aasta jooksul trahvi,,kuni üks mõistlik politseinik tegi kirjaliku hoiatuse viisakalt.Vot see mõjus,siiani olen korralikult liigelnud
t
to ka.../ 18. juuli 2018, 14:15
Ja ise ka usud seda või???
Ning, üleüldse, milline vendadest Grimmidest sa oled?
s
sa/ 18. juuli 2018, 15:19
to ka oled juba paadunud liiklushuligaan vist ,hoidu parem liikluses osalemast
ä
ära plära/ 18. juuli 2018, 19:24
väga soodsalt soovid liikluskultuuri parandada! Politseinikud taas teedele st põõsasse kiirust mõõtma, lisaks kaamerad ja neid paigutage rohkem..igasugu urjukid, kes liiklusseadust eiravad, tuleb ellimineerida-neid viimaseid on palju, kahjuks!!
p
Peeter/ 18. juuli 2018, 13:16
Aastaid on räägitud liiklusest ja liiklusõnnetustest, aga ma ei ole näinud ühtegi analüüsi:
1) missugune vanusegrupp inimesi on kõige sagedasemad liiklusõnnetuste põhjustajad;
2) mis on liiklusõnnetuse põhjustajaks (alkohoolne joove, kõrvalised tegevused roolis, teekatte materjal, liiklustihedus, tervislikud põhjused jm)
3) põhjendusi, miks üritatakse iga hinna eest ehitada neljarealisi magistraale, kui on näha, et Pärnu mnt kuni Kernuni on väga hästi toimiv möödasõitu võimaldavate radadega 2+1 maantee.
Kui saame vastused nendele küsimustele, saab muuta ka liiklusolukorda ohutumaks.
p
pedaalitallaja/ 18. juuli 2018, 13:14
millisel seisukohal oli tunnustatud liiklusekspert Turovski?
a
analüütik./ 18. juuli 2018, 12:50
Pasunasse andmisega ei kasvata kedagi ümber. See on meie kõigi vähemalt 25 aasta tegemata töö või vähemalt väga vilets töö.
a
arvamus/ 18. juuli 2018, 11:45
mida olen korduvalt välja öelnud et ainult isiklik rahakott paneb inimesed mõistlikult käituma.

j
juhm/ 18. juuli 2018, 11:27
Ei pea just olema eriline geenius, et teha aastate lõikes statistikat, mis on need kõrvalised tegurid, mis mõjutavad liiklusohutust!
ILM, ilus kevad-suvi tõstab alati liiklusõnnetuste arvu, TEEREMONDID, täiesti läbimõtlematusest tekitatud ummikud tõstavad liiklusnärvilisust, LIIKLUSTIHEDUSEGA seoses aeglasemate liiklejate poolt põhjustatud kolonnid ja sellega kaasnev liiklusnärvilisus (nädalavahetuse õnnetused Ääsmäe-Rohuküla mnt) jne.
Meil on populaarne rääkida nutiseadmete needusest, aga esmane on ikka kaasaegne, liiklustihedusele vastav teedevõrk ja sujuv liiklus. On vale eeldada, et tänapäeval on normaalne sõita maanteel kellegi sabas 70 km/h, 50 km järgemööda (sage nähtus Ääsmäe-Rohuküla mnt nädalavahetustel). Selline situatsioon juba ise kutsub õnnetust välja.
a
Asjatundja/ 18. juuli 2018, 10:46
Vene ajal oli talongisüsteem. Kolm auku ja load ära! Arvan,et toimiks ka praegu. Ei saa aru kiiruseületajate õigustustest. On ju meil heaks kiidetud ja kehtestatud liiklusseadus. Miks peaks seaduserikkumine olema õigustatud ja teie poolt kaitstud? Kui kihutamine on mõni eneserahuldamise moodus, siis soovitaksin valida mingi muu variandi.
m
Mees/ 18. juuli 2018, 14:13
Kiirusest kui see veidi üle on, ei juhtu midagi. Telefoniga sõidu ajal netis surfates on aga saadanast. Kas autokoolides õpetatakse seda kust tulevad ohtlikud olukorrad? Kuidas mõelda kaks sammu ette? Linnas sõites tuleb tihti mõte, et kes sellisele küll load andis?
a
asjatundjale/ 18. juuli 2018, 14:18
Just.
Saksamaal on kasutusel punktisüsteem.
Teatud arv veapunkte, ja luba läheb mõneks ajaks riiulile.
Ja vot seda nad kardavad.
Kusjuures punkte võid "teenida" ka jalgsi või jalgrattal lollusi tehes...
m
mission impossible/ 18. juuli 2018, 10:22
midagi peaks fundamentaalselt ümber korraldama. ca 8000 roolijoodikut võetakse aastas rajal, kiiruse ületamisest ei räägi üldse, linnas sõitmine on nagu kõrgem pilotaaz, lisaks ummikud mis juhid närviliseks teevad, ühistransport , mida pole suudetud normaalselt välja ehitada autodest umbes linnas, ja takkaotsa on meil olnud aega 25a. et ühest eestimaa otsast teise üks korralik maantee teha-aga mida pole, seda pole. Aru ei saa, milles on asi...
e
et siis/ 18. juuli 2018, 10:20
Kommentaar, et eeskuju peab tulema ministritelt läks ja jäigi modereerimisele. Ministrid jätku see vilkur katusel läbi Eesti kihutamine, näidaku eeskuju.
t
Taunu Kungru teab lahendusi/ 18. juuli 2018, 10:06
Teede serva võiks rajada pronksist skulptuurad , mis kujutavad tantraloomasid. See võtaks hoogu maha !
h
Hmm.../ 18. juuli 2018, 09:53
Haige möla.
Miks ikka jahutakse "riigikassa täitmisest" või "trahvisajust"???
Sõitke korralikult ja te ei tegele "riigikassa täitmisega"!
Aga kui inimesed ei suuda/ ei taha korralikult sõita, siis pole vaja vinguda ka trahvide pärast!
n
no aga/ 18. juuli 2018, 10:15
[Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele.]
t
to: no aga/ 18. juuli 2018, 11:30
...kui miilits tahab, siis ta paragrahvi ka leiab...
Ei tea mis moodi?
See jutt on mõnede meeste järjekordne "eneseõigustus" oma rikkumistele...
v
Viimsi Hundid/ 18. juuli 2018, 09:52
Meie EKRu rakukene arvab , et autoga sõitmine saab olla ainult privileeg. Autoga tohivad sõita vaid mõisaomanikud, erandina ka eramaja omanikud. Ülejäänd rahvas võib tervise parandamiseks kõndida.
r
RAHA/ 18. juuli 2018, 09:28
otsustab meie elus KÕIK, ka liikluses...

t
Tegelikult / 17. juuli 2018, 17:44
näete nüüd, läks läbi , irw
t
Tegelikult / 17. juuli 2018, 17:44
tuleb välja , et a h v p l a n e e t on lubamatu sõna :) ja kordan siis veelkord model ärakaotatu, meil on olemas ka praegu süsteem mis võimaldab juhiluba äravõtta ja saata eksamile , eriti need algajad juhid , miks seda ei tehta ?
m
Mis/ 17. juuli 2018, 20:44
puutub siia algaja juht, et teda eksamile saatma peab? Mobiilinäppijad on reeglina ikka juba kauem roolis olnud, sama käib enamikul juhtudel kiiruseületamiste kohta. Algaja peab nagunii nööri mööda käima, korduseksam on ikka suht kerge saada...
n
nonii , ärge arvustage / 17. juuli 2018, 17:42
ja pole vaja õigust välja öelda ahvide planeedi olemasolust , sest meil on olemas ka praegu süsteem mis võimaldab juhiluba äravõtta ja saata eksamile , eriti need algajad juhid , miks seda ei tehta ? aga moderreerimisele saadetakse , kordan siis uuesti
m
milleks punktisüsteemi ?/ 17. juuli 2018, 17:37
praegu on olemas samuti süsteem ja miks ei võeta siis pideval rikkujal juhilube ära ? seadus ju lubab seda teha. Isegi Rohelise vahtra leht ju pole enam kohustuslik ja miks neid korduseksamitele ei saadeta ? Ahvide planeedil elame ? või on ahvid käia seljas ?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee