Maailm

USA on Trumpi Soomes öeldud sõnadest hämmingus

Ohtuleht.ee, 17. juuli 2018, 08:36

118 KOMMENTAARI

r
Raivo/ 18. juuli 2018, 21:24
Olen seda juba ka enne kirjutanud, miks peakski Trump usaldama oma maa luureorganeid, kes pidasid Iraagi roostes plekitünne tuumarelvaks?
r
RS/ 18. juuli 2018, 07:07
Globalistid , tolerastid ja muud rastid on vihast hullumas.
m
MH-17/ 18. juuli 2018, 00:26
Trump käis terroristiga kohtumas ja tegevusplaane kooskõlastamas.
t
tänapäeva tehnikaga/ 19. juuli 2018, 20:51
piisab infovahetuseks kätlemisest või lähestikku istumisest aga seda jätkub ainult tippudele. Madalama kraadiga mõjuagent orbani viki nägi, eelmine aasta, oma instruktaasiks/kohtumise õnnestumiseks ikka kõvasti rohkem vaeva
p
Putin - mina ei tea midagi/ 17. juuli 2018, 22:27
Peterburis Savuškini tänav 55 pesitseva nõndanimetatud trollivabriku Ühendriikide vastu suunatud osakond tegutseb ikka veel, kirjutab Venemaa internetiportaal RBK oma uurimuses. Osakonna koosseis on küll väiksem kui läinud aastal. RBK käsutusse lekkis osakonna eelarve ning selle tegevusest rääkisid ajakirjanikele mitu endist ja praegust töötajat ja juhtkonnale lähedal seisvad inimesed
Eelarvest nähtub, et palgad on nüüd tõusunud 55 000–120 000 rublani. Kokku kulub selleks ümmarguselt miljon dollarit aastas. Selle rahaga hoiti RBK käsutuses olevail andmeil vähemalt tänavu augustini käigus 120 vestlusgruppi Facebookis, Instagramis ja Twitteris. Nende hulgas on ka Ühendriikides meeleavaldusteni viinud.
l
leitud/ 17. juuli 2018, 21:39
hämmingus ja ilma võõrkeele-oskuseta ekretolgused / 17:12, 17. juuli 2018
ei teagi, mida üldse Trump ütles ja millest üleüldse on siin jutt.
Terve Ameerika, ka Trumpi enda valitsusliikmed ja ta vabariiklastest parteikaaslased, isegi Trumpi lemmik-telekanal FOX olid Trumpi ütlemistest ja ka teatud mitteütlemistest Helsingis kohutavalt šokeeritud. Teistest meediakanalitest rääkimata.
t
to leitud/ 18. juuli 2018, 07:10
Tolerasti tolgus on oma sõna öelnud....
f
fake news/ 17. juuli 2018, 21:35
Ja terve Ameerika karjub - fake president!
s
17. juuli 2018, 19:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
17. juuli 2018, 21:22
kui te selle röökiva ja vaimse puudega putinipuudli kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
t
toimetus/ 18. juuli 2018, 09:15
See meie enda töötaja. Et kommentaariumi kuumaks ja märjaks kütta.
<
17. juuli 2018, 18:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
q
Qwert/ 17. juuli 2018, 18:22
Fantast riik see Venemaa kui 12 tema GRU ohvitseri suudavad USA-le presidenti valida! Panna suur osa 350 miljonilisest elanikkonnast Trumpi poolt hääletama, on juba Guinessi rekordite raamatusse märkimist väärt. Meil siin tehakse asi e-valimistega, venelased kasutavad veel inimjõudu.
k
kremliQwert. ära teeskle lollimat kui sa juba oled/ 17. juuli 2018, 21:26
12 vene häkkartite juhtivat ohvitseri on tuvastatud, muidu oli üle 1000 (tuhande) vene häkkarit USA valimiste segamisega st Clintoni laimamisega ametis.

o
17. juuli 2018, 17:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mida ta valetab siin on ju selgelt öeldud et hoopis americanottib naisi ja lapsi/ 17. juuli 2018, 19:47
k
17. juuli 2018, 16:50
Kõigile on selge, et Trump on Putini õnge otsas, ega ta ilmaasjata oma pukkiaitaja ees ju ei koogutaks.
g
gru/ 17. juuli 2018, 18:49
Me teame,et ta on les.bi.
l
leo/ 17. juuli 2018, 15:37
Näib, et üsna paljud kommijad on siin Trumpi vastu sõna võtnud. Ainult et Trump on juutide toetaja, erinevalt Obamast, kes mängis rumalat ja ohtlikku mängu islamiterroristidega. Nii et Trumpi vastased on sisuliselt natsid ehk siis parajad terroristid
h
17. juuli 2018, 17:55
Hoopis Trumpi TOETAJAD on natsid, ekrenatsid ja ka verbaalterroristid.
h
Hämmingus? Trump ei öelnud midagi valesti/ 17. juuli 2018, 14:54
ja hämmingus pole vaja olla. See fakemeedia jutt on neil peas kes mämmingus on, alates CNNst.
ä
17. juuli 2018, 14:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
venemaa tekitab eestis kuumalaine/ 17. juuli 2018, 14:43
ja et bussis keegi varbale astus on ka krdi puutini süü, lisaks laekunud väiksem palk on puutini süü ja sotside tõstetavad aktsiisid on puutini süü, :-)) puutin on süüdi, et iminesed rumalad on ))
m
mulle meeldib Trump/ 17. juuli 2018, 14:45
ja kiidan teda aga kontole pole ikka migadi laekunud...
k
kuule/ 17. juuli 2018, 14:47
vaata ometi ise euroopasse, merkel ju lammutab euroopat ja on suur putja sõber ja agent!
k
Ka ÕL/ 17. juuli 2018, 15:16
on Putini ja Trumpi kambas, kirjutasin dok. filmist, kus tõestati seda, aga ÕL suunas tsensuuri.
b
Brunn/ 17. juuli 2018, 13:51
Soome istuv presitent pakkus küllaga hämmingut kui sekkus eesti siseasjadesse ja soovitas natol patareid eemaldada.
m
mis / 17. juuli 2018, 15:18
patareidega NATO tüütab, kas AA või AAA?
v
venemaa/ 17. juuli 2018, 13:40
majandus moodustab 50% kalifornia osariigi majandusest ! mida te kirbud yldse kirete !
v
vene noor/ 17. juuli 2018, 13:47
Venemaa on kõigist möödas- Norra, Sveits, Luxemburg, belgia- kõik on nällarotid, elavad ainult kerjamisest ja venemaa abist ilmselt. Ha a ha ha ha aha
j
Jüriöö/ 17. juuli 2018, 16:15
Külades pole sa käinud.
k
kribu/ 17. juuli 2018, 16:47
Miks need jõukad venelased siis kangesti Eestisse trügivad?Tänavune kvood juba täis ja suuresti tänu venelastele.
"
17. juuli 2018, 13:33
"Trump peab nägema, et Venemaa pole USA liitlane," Hahaaha, kes on president? Pole mõtet sõnu suhu toppida. Igal juhul Trumpil on kõva toetajaskond. Välja arvatud meedia, sh. Eesti ajakirjandus on teadagi kelle poole kaldu. Point on aga selles, et inimesed saavad ise asjadest aru.
j
jah kõva,/ 17. juuli 2018, 15:19

r
roosa/ 17. juuli 2018, 13:25
po.rsas tegi taas yhe sammu ametistkorvaldamise poole ! go ,dow.nald , go !
i
ilmselgelt/ 17. juuli 2018, 13:18
on need "hämmingud" ja "arvamused" koordineeritud ja kellegi poolt juhitud kampaania ning ka kinni makstud.
h
hämmingus on vaid madalalubalised liberastid ja neile meeldida tahtjad/ 17. juuli 2018, 13:08
kes kogu aeg on olnud Trumpi vastu. Ilmselt on selle vingumise taga sorose raha, et igaüks sellest kambast otsiks mingi killu ja tõmbaks kontekstist välja, saaks artikleid millele viidata. Tänu Trumpile teame, et see on fake-meedia ja selle kisa kõigutab väheseid, kui üldse. Küll aga saavad multikultnikud üksteist üle trumbata taaskord vaid arvamustega ja nendega lipu,tada lootuseset neid imetlema hakatakse.
a
17. juuli 2018, 12:53
Aga mis ta siis valesti ütles? Miks oleks pidanud Venemaa USAle riigijuhti valima või sellesse sekkuma?
e
ei öelnudki midagi valest, selles asi ongi/ 17. juuli 2018, 13:11
et vasakpoolsed püütavad nüüd otsida midagigigi, et häbist pääseda nagu see tabas liberaste Trumpi ja Põhja-Korea Kimiga kohtumise järel. Kas siis parempoolsed karjusid peale kohtumist, et enne kohtumist alavääristati kõike kohtumisega seonduvat - ei muidugi, sest sallivad ja vasakpoolsed on suurimad vihkajad ja oskavad vaid vihaga ennast väljendada.
o
17. juuli 2018, 12:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
see kisa meedias/ 17. juuli 2018, 13:13
ongi pigem agoonia kus püütakse kõiki vahendeid mängu pannes ja valetõlgendusi tehes Trumpi mustata aga see ei lähe läbi)))
t
terve usa/ 17. juuli 2018, 14:39
elab meil siin eestis ja teab, irw
see ongi kallutatud meedia tulemus.
h
hirmul on suured silmad/ 17. juuli 2018, 14:50
terve USA hakkab nüüd luurama
h
hirmunud erkenaudile/ 17. juuli 2018, 17:38
Enam pole vaja luurama hakata.
USA Föderaalne Juurdlusbüroo on juba kindlaks teinud ja ka juba süüdistuse esitanud 12 Vene sõjaväeluurajale USA presidendivalimistel häkkimise korraldamises ning kirjeldas detailselt, kuidas see kõik toimus.
r
Raivo/ 18. juuli 2018, 21:17
Paluks vihjet ametlikule teatele ja isikute nimedele.
k
kuule hambutu ekreglobalist,/ 17. juuli 2018, 14:12
hoopis teie st ekre aeg on peale Riigikoguvalimisi läbi. läbi mis läbi!
a
aa/ 17. juuli 2018, 12:36
Ja kui läheb presidendivalimisteks, siis keda need solvunud ameeriklased valivad- ikka oma klounist Trumpi.
<
17. juuli 2018, 12:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
17. juuli 2018, 12:56
Kui päris aus olla siis USA hingel on kuritegusid vast rohkem, kõik need niinimetatud kevaded Aafrikas ja Lähis-Idas , paljud sõjad ja pommitamised jne ...
l
lord/ 17. juuli 2018, 12:05
usa pole vaid isikud kes on trumpi vastu so demokraadid ja libameedia on hämmingus, kuid eks nad oile kõigest hämmingus, mis nende agendaga kokku ei lähe. America First!

n
nujah/ 17. juuli 2018, 11:51
mõistlike asjade peale on siis jänkistani "üldsus" hämmingus. Meenutab kangesti nõuka aega, kus "töökollektiivid ja üksikud kodanikud avaldasid vastavalt vajadusele kas toetist või mõistsid hukka". Huvitav miks USA ei olnud hämmingus näiteks Põõsa, selle noorema, omapäraste välispoliitiliste sammude üle? Vist sellepärast, et see andis võimaluse hoida propagandamasin ja sõjatööstus täie vungiga tegevuses. Ning praegu on huvitav jälgida, kuidas Eesti eliit ja peavoolumeedia on tiba segaduses:)
l
leo/ 17. juuli 2018, 11:39
Hiina hakkab vägisi liiga tugevaks muutuma. Momendil näiteks Korea küsimuses
u
USA on hämmingus/ 17. juuli 2018, 11:47
kes too veel on, et nii võib kindlalt väita
r
reede/ 17. juuli 2018, 11:27
Minu vanaisa lemmikütlus oli ikka et ameeriklasi uskuda ei tasu nemad on valged juudid
h
huvitav/ 17. juuli 2018, 11:26
millest selline nurin,trump sai ju mida tahtis,sest trump tegi ettepaneku kohtumiseks,saatis oma käskjala moskvasse kohtumist kokku leppima ja trump oli ju nõus putini kodulinnast vaid paarsada kilomeetrit eemal,helsingis,kohtuma.
k
17. juuli 2018, 11:34
Kas ikka Trump oli nõus peale loorberi nurumisi tagasiteel peatuse tegema,et lilluga paar sõna vahetada.
m
17. juuli 2018, 10:58
Ma ei saa siiani asu miks ida ja lääs sõbrad olla ei võikssaa? Miks see paha on?
k
17. juuli 2018, 11:09
Küsi seda Putini ja tema eellaste käest.
e
Eino Taruk/ 17. juuli 2018, 11:22
"Paha" on ju see, et Trump on lühikese ajaga teinud rohkem kui Obama terve ametiaja jooksul. Seda kartsid vasakliberid kõige rohkem. Iga Trumpi õnnestumine vallandab uue kisakoori.
t
ta peabki/ 17. juuli 2018, 15:24
tegema, kui Putin käsib, sest võlg tuleb tasuda, teie ekrelased teete ju samuti.
r
rein/ 17. juuli 2018, 10:55
trump on ärimees ja nagu öeldud, raha ei haise. ei imestaks, kui trump saab mingid head äritegemise võimalused venemaal
ja putin kui äri ja poliitikamees ning pragmaatik võib talle seda lubada
t
tont/ 17. juuli 2018, 12:06
me kõik oleme müüdavad-küsimus on ainult hinnas.
s
17. juuli 2018, 10:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
d
dude/ 17. juuli 2018, 10:57
mine uuri parem rothchildi perekonna kohta. Need on need kes kontrollivad poliitikuid ja riiki. Kes kontrollib raha ,kontrollib inimesi.
v
Vassili Petrovits/ 17. juuli 2018, 11:08
Uurisin just Rotchildi kohta. Tema äriimpeerium on tihedalt seotud Gazpromi ja Rosneftiga.
"Rothschild Investment Corporation has been reported to be actively buying Gazprom shares"
"Rothschild Investment Corporation increased its portfolio of American Depositary Receipts of Russian Gazprom"
o
17. juuli 2018, 11:43
Oled kõrgendust saanud?Juba lampkastist pellerisse tõusnud?
ä
17. juuli 2018, 11:10
Ärge nüüd demagoogitsege. Helsingi kohtumise üle on tigedad ka Trumpi lemmikkanal Fox ja tema kodupartei mõjukad liikma, sh ka P. Ryan.
a
alasti/ 17. juuli 2018, 15:05
tõde ei meeldi kellelegi
u
unustasid lisada, Scaramanga/ 17. juuli 2018, 13:38
USA VABARIIKLASED, JA KOGU AMEERIKA RAHVA, kes nimetavad oma vabariiklasest president Trumpi isegi RIIGIREETURIKS.
Miks? Seda ekrepalgaliste tühjad pead seda muidugi ei jaga.
q
Qwert/ 17. juuli 2018, 10:50
Noh, paar inimest USA-s ei ole nüüd küll kogu riigi elanikkond.

u
17. juuli 2018, 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
ekre toetaja/ 17. juuli 2018, 13:49
a
A/ 17. juuli 2018, 10:41
Alles oli suur hirm ja kisa ,kui Trump oleks äärepealt Süürias Venemaale paugu ära pannud ,nüüd jälle suur hädakisa !
h
Häbi, ÕL/ 17. juuli 2018, 10:41
Vene trollid siinse kommentaariumi täiesti üle võtnud. Oh seda klikimaiast ja vastutustundetut Õhtulehte.
e
EKRE toetaja/ 17. juuli 2018, 10:53
Eesti rahvas toetab Trumpi ja Putinit vankumatult! Elagu!
e
ekre toetajale/ 17. juuli 2018, 13:43
käputäis ekre tühikargajad ei ole eesti rahvas.
k
kribu/ 17. juuli 2018, 11:37
Vaesekesed ju mitu päeva ilma Olgino rahata olnud,eks nüüd rabelevad.
v
vene trollid ei valda eesti keelt/ 17. juuli 2018, 13:59
need ju puha kremli palgal ja helmede väljaõpetatud trollid ehk nagu m a e u t au d i s hagijatekari.
t
17. juuli 2018, 10:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
17. juuli 2018, 10:47
On need Venemaa inimesed jah külalislahked. Aga kui ütled, kust pärit oled, siis...
m
muidugi teeb vihaseks/ 17. juuli 2018, 10:35
kui kokku klopsitud oma vale, meem ei pea vett.
t
17. juuli 2018, 10:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vassili Petrovits/ 17. juuli 2018, 10:45
Et nagu vene relvatöösturid polegi hämmingus, et peaks nagu riigieelarvest vähem raha saama? Kuidagi kallutatud jutt teil. Musta näete , aga valget mitte
r
Relvatöösturite hämming/ 17. juuli 2018, 11:38
Saabub siis kui vana Euroopa riigid eraldavad 2% kaitsekuludele. See ületab vene kulutused kordades. Ja tööd jätkub siis oi oi oi.
t
tõega näkku/ 17. juuli 2018, 10:12
Ootuspäraselt on Eesti meedia võtnud EL poolse hoiaku, seda enam et Trump on enne kohtumist Putiniga visanud kriitikanooli EL ja Hiina suunas.Õigus on Erki Bahovskil,et Trump pole poliitik vaid ärimees. Vastastikku kasulike suhete loomine oleks rahu aluseks kogu maailmas Praegu käib Euroopas ja Trumpi vastastel Ameerikas sõja õhutamine .Kas see on parem variant, et ma Sinuga ei mängi?
k
17. juuli 2018, 10:35
Kas Te väidate tõsimeeli, et Euroopa Liidu liikmesriigid on huvitatud sõjast Venemaaga? Ja et Venemaa on tegelikult rahutuvi, kes soovib ainult head, ka oma väikestele naabritele?
v
Väike tähelepanek/ 17. juuli 2018, 11:08
Mitte liikmesriigid, vaid liikmesriikide (ka USA) sõjatöösturid on huvitatud sõjast, oma kasumite suurendamisest.
p
Parandu, S./ 17. juuli 2018, 11:33
Maailma relvatöösturid on eelkõige huvitatud SÕJAOHUST, mitte sõjast oma läheduses. Lähis-Ida ning Kesk-Aafrika on iseasi - seal ei tarvitse päris sõde lõppeda veel inimpõlve jooksul. Sinna saab ka relvi müüa piiramatult.
s
Sõdda/ 17. juuli 2018, 11:41
Relvatööstused vajavad eelkõige sõjaohtu, et ülikalleid relvasüsteeme toota. Kes-Aafrika ning Lähis- Ida on aga kardetavasti veel kaua kuumad sõjakolded ning ostavad rohkelt nn tavarelvastust.
k
17. juuli 2018, 10:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
17. juuli 2018, 10:48
Seda ma silmas peangi. Teie olete ehe näide. Kui argumendid otsa saavad, siis hakkate lahmima, sm troll.
j
Jaanus/ 17. juuli 2018, 11:11
Õigus, see kommentaator " 10:35, 17. juuli 2018" on tõesti ehe näide, kui argumendid otsas, siis hakkab lahmima oma probleemidest netis

a
asi pole kiita, / 17. juuli 2018, 10:09
kui kisuvad vägise Trumpi meie käest ära.
a
Analüütik/ 17. juuli 2018, 10:02
Kogu eesti ja idaeuroopa majanduspoliitika on häälestatud selele, et varsti tuleb sõda. Selleks puhuks on isegi vaenlane välja mõeldud ja teda isegi kartma õpitud. Nüüd aga tõmmatakse järsult tool alt ära.kõik ähvardab liiva joosta. Vahest, oleks aeg hakkata kasutama oma aju ja eesti geopoliitilist asendit mis on parim maailmas.
j
17. juuli 2018, 10:37
Ja millal on olnud need ajad, millal Eestil ooleks olnud kasu oma geopoliitilisest olukorrast (nagu Te nii hellitlevalt nimetate)? Kas näiteks enne seda, kui Eesti sai ELi ja NATO liikmeks ehk siis enne 2004. aastat oli meil Venemaaga sõbralik läbisaamine ja majanduslik õitseng? Ärge ajage jama.
e
17. juuli 2018, 11:18
Esimese eesti ajal kauplesid kõik endast lugupidavad ärimehed venemaaga (lorupi klaasitehas,viljandi tikkuvabrik, pärnu mehhanika tehas, Tartu telefoni tehas jne. jne)ja majandus oli üks prarmaid euroopas. Tänapäva suured targad üritavad kala püüda sealt kus on vesi aga puudub kala.
t
17. juuli 2018, 11:45
Te olete ka ikka naljamees. Esimese Eesti ajal. Vahepeal oli 50 aastat kohutavat Vene okupatsiooni, püüd eestlasi hävitada ja venekeelsete sovettidega Eesti ülekülvamine. Võrrelda praegust Eestit sõjaeelsega on ikka tase:)
t
Tutin/ 17. juuli 2018, 09:54
Eks ikka Tutin ole, kui ootab nagu poisike pool tundi et diktaatoriga kätt suruda. Meil on võimalus võrrelda kahe presidendi külaskäiku. Üks oli väärikas ja lugupidav eesti rahvale ja näitamine, et Ameerika on suurriik. Teine oli salaja vargsi, PR mis ei olnud väärikas PR,
t
trump/ 17. juuli 2018, 09:52
on diplomaat ja saab aru, võrdse tuumariigiga ei maksa suhteid väga teravaks ahjda, see võib viia kuuma sõjani ja kellele seda vajan? Sellest ei võida keegi,ainult kannatused.
i
Ixi/ 17. juuli 2018, 10:16
Trump ja diplomaat??!! Päeva parim nali!
t
17. juuli 2018, 09:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
17. juuli 2018, 09:55
Kes on Teie arvates russofoob? Kas see, kellele ei meeldi Venemaa avalikult agressiivne poliitika oma väikeste naabrite suhtes? Trump on Putinil mingil põhjusel m:nepidi peos, selles ei kahtle enam ükski kainelt mõtlev inimene. Küsimus on ainult selles, et mis see põhjus on.
k
Kuri kodanik/ 17. juuli 2018, 11:14
Kumb oli enne? See oli ikka Venemaa, kes oma läänepiiri oma sõjaväe ja relvadega üle ujutas, kelle raketid on suunatud meie linnadele ja kes iga natukese aja tagant ähvardab meid maalt minema pühkida. Eesti kaitsevägi ongi kaitsevägi seetõttu, et on mõeldud meie kaitsmiseks. Kas keegi (peale Venemaa siin möllavatele propagandatrollidele) mõtleb tõsimeeli, et Eesti valmistub koos paarisaja liitlassõduriga Venemaad ründama? Jeerum.
e
17. juuli 2018, 11:46
Et siis Teie arvates Eesti ikka valmistub Venemaad ründama? Koos mõnesaja liitlasega?
k
kolla/ 17. juuli 2018, 12:34
Siis ju enamuses vene linnukesed on russofoobid.Korraldavad väljasõite Tapale ja teevad seal jankidele minetti.5 euri lugu.
k
kas ka kolla alias/ 17. juuli 2018, 13:11
v
Vassili Petrovits/ 17. juuli 2018, 09:55
Tavaliselt ei pea neid Putini palja torso austajatest ja Putini ikooni ees põlvitajatest ja kummardajates suurt lugu. Tüüpiline orjarahvas, kes pole ühe kultusjumaluse kummardamisest veel iseseisva mõtlemiseni jõudnud
k
katsu/ 17. juuli 2018, 15:27
ikka endast lugu pidada. läheb ka mõtlemine paika
v
vanaema/ 17. juuli 2018, 09:33
Nagu igal pool maailmas igaüks tahab kuulda seda, mis on ainult temale kasulik. Üllatus-üllatus, aga mulle meeldisid nad mõlemad. Aga see, et EL variseb kokku oli ammu ette teada. Nüüd tahaks kuulda, kas meie Eestil oli mingi kasu sellest, et astusime niisugusse EL -u? Peale võlgasi nüüd ei ole meil midagi. Põud!
k
Kallis vanaema/ 17. juuli 2018, 09:41
Aga mis su pühal venemaal nii head on peale aatomipommi ja miks te sinna fännidest keegi kolida ei taha. Ainult lääne pensioni ja pudrukausi juures räuskate. Loodate et saate kah kunagi venemaa pensionipeale.
t
17. juuli 2018, 09:57
Teie "oh mis valulik kiunumine / 09:45, 17. juuli 2018" saate palka muidugi rublades ja ettekirjutus näeb ette oma valulike kohtade demonstreerimist neti teel
m
17. juuli 2018, 11:15
Miks sel puhtast kullast rublal siis väärtust ei ole?
v
vanaema ( see, kes on vanaema! )/ 17. juuli 2018, 11:29
Kuulge 10:55, kui kirjutate midagi originaalset, siis palun kirjutage oma nimi kommentaariumis. Või te ei tea kommenteerimis reegleid? Arenege natuke.
m
17. juuli 2018, 11:48
Ma võiksin ju kirjutada vanaema, vanaisa, noorem õde, Veski-Mati või mis iganes, aga sellel ei ole mingit tähtsust, sest ka Teie nimi ei ole ju tegelikult vanaema, nii et minu kaldkriips on samapalju anonüümne kui Teiegi nimi. Pealegi kasutate Te kindlasti mitut erinevat nime, sest Teie käekiri ja IP-aadress näitavad seda:)
p
17. juuli 2018, 10:39
Pole nagu kuulnud, et näiteks Lääne ärimeestel, aga ka tavainimestel oleks Venemaal näiteks suvekodud või teine elamine, küll aga on venelased, kel vähegi võimalik, ennast igale poole Läände sisse seadnud. Ka oma lapsi panevad nad Lääne koolidesse, aga pole eriti kuulda, et Lääne inimesed Venemaale oma lapsi kooli saadaksid.
m
Memmekesele/ 17. juuli 2018, 11:39
Tänu EL on Eesti paljudes kohtades head teed, korralik veevärk ning kanalisatsioon. Paraku veel mitte kõikjal, kuid seda tasuks siiski teada. Oleme andnud (vähemalt seni) EL - le vähem kui vastu saanud. Muidugi võib see ka edaspidi muutuda.
v
vaataja ja mäletaja/ 17. juuli 2018, 09:33
Clintoni mammi oli ju see keda toetati, Bannon oli ju Svedi palgal ja ka Putin ise vihjas sellele , et just Clintonil oli rahade liikumisega tegemist aga et see ei huvita neid, huvitab vaid rahade päritolu
t
te liberastid, hiljem saate ehk aru/ 17. juuli 2018, 09:32
mida see kohtumine tegelikult tähendas. Praegu kisavad vaid pahatahtlikud, kes oleks hea meelega soovinud näha suurmeeste päris kaklust ja suhete halvenemist veelgi.

d
Donald ju teab/ 17. juuli 2018, 09:31
et - ega ikka EI sekkutudki! Aga tolle fake-news kampaania rahastajad on omapoolsete tõeväänamistega jonnakamad, kui eeldada osanuks... Boss aga võib asjadest rääkida, nagu nad tõeliselt ON.
k
Kogu USA kohe?/ 17. juuli 2018, 09:30
Trrump pole kunagi öelnudki, et Venemaa abiga presidendiks sai.
Putin ja Trump ei tundnud teineteist enne valimisi - miks pidi Venemaa VALITSUS sekkuma?
See on ameeriklaste probleem, sellele kulutati liiga palju aega Helsingi pressikonverentil - oleksid seda ka kodus Trumpilt veel sajandat korda küsinud ja seal edasi mämmutada.
Putin omakorda on seda avalikult meedias ennegi eitanud. Mida need USA leheneegrid siis ootasid?
k
Kuldne vihm/ 17. juuli 2018, 09:38
Või kohe ei teadnud. Vast Trump kah ei teadnud, mis on venemaa ja mida head seal pakutakse?
k
kas/ 17. juuli 2018, 10:50
sa Kuldne vihm ise aru saad mida kirjutad? Venemaad tunnevad kõik,Ameerikat (USA) tunnevad kõik,Eestit ei tunne kõik kuid tunnevad väga paljud,aga Kaljulaidi ei tundnud isegi väga paljud Eestlased,arvan ka sina.Kas said mu mõttest aru?
e
est/ 17. juuli 2018, 09:28
Trump lasi ennast täis, et üldse selle diktaatoriga kohtuma läks, sellised diktaatoreid tuleb igas uudises nimetada tema õige nimega, mitte maalida temast kangelast. Trump oleks pidanud kohtuma hoopis Navalõiga ja mitte isegi Putini sõna suhu võtma. Putin, kes kunagi ei julge välja öelda isegi Navalnõi nime, oleks sellest masenduses:)
t
täiesti rumal vasakpoolne salliv, / 17. juuli 2018, 09:30
sa kirusid Trumpi ka varem, nii et vahet pole su arvamusel.
n
Navalõi oleks võinud ennast regitreerida protestijaks/ 17. juuli 2018, 09:38
Väljakul oli ruumi küll, oli vist 14 protestiaktsiooni, aga osalejaid oli vähe.
Või seisnud plakatiga tee ääres, kui korteezh mööda sõitis.
k
kaks tugevat riiki/ 17. juuli 2018, 09:20
kui need omavahel koostööd teevad mõelge kas Euroopa liit ei hakka värisema ?
n
17. juuli 2018, 09:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eks need/ 17. juuli 2018, 09:25
virisevad, kel heaolu kombed ja liugulaskmine jalge alt kadumas. Kandideerigu ise presidendiks ja loogu omale triljoneid võlgu maksev riik. "Kes ei tööta, see ei söö"!
v
Vassili Petrovits/ 17. juuli 2018, 09:37
Peaks teile, kui mitte finantsistile teatama. Kui teie ettevõtte on võlgu pangale näiteks 100 000 eurot ja suudate nii palju toota müüdavat kaupa, et võlg on kaetud, palgad makstud, maksud makstud, siis teie aastane balanss on nullis. Nii palju teile tarkust võlast. Võlg on tegelikult lihtsalt rahasumma, mis paisatakse ringlusesse, et tekiks üldse raharinglus. Et saaks osta, müüa, saada palka, maksta makse ja nii edasi. Kui teil üldse raha pole ja raha kuskilt ei saa, siis te ei saa ka midagi teha ehk on null seisak. Saate aru. Pange loomulikult oma järgmises kirjes kõrvale näiteks ka Hiina võlg, Venemaa võlg jne ja konkreetsetes numbrites koos riigi aasta kogutoodangu, inimeste varade summaga, materiaalsete väärtuste kogusummaga, maavarade kogusummaga, intelligentse potentsiaali väärtusega ja nii edasi. Niisama pole mõtet mingeid üheandmelisi numbreid kirjutada, eks ole!
t
Tean Vasja!/ 17. juuli 2018, 12:39
Aga, mida Tusk siis taotleb? Omal Euroopas raha vähe, läheb moslemite kasimiseks. Nüüd paha meel, et Ameerika boss kraane krutib. Küll on hea tunne kui ei pea raha pärast sebima!
t
Teet / 17. juuli 2018, 08:58
Ei tasu panna tähele, inimesed ei oska muudmoodi väljendada ennast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee