Seisukoht

Seisukoht | Äkki valija ei taha kohtuda? (12)

Elis Kusma, toimetaja, 15. juuli 2018, 19:20
 TEET MALSROOS
Ongi käes: kaubanduskeskuste ette, kus sees ootamas pensionifondide  ja internetipakkujad, on end sisse seadnud ka esimesed maailmavaate pakkujad.

Miks peetakse sisseoste tegema tulnud inimeste pealetükkivat küsitlemist heaks müügitaktikaks ja erakonnadki sama üritavad, jääb seejuures arusaamatuks. Enamasti ei pöörata müügimeestele tähelepanugi, pobisetakse midagi vastuseks, mõni väljendub ka käredamalt, ent vaid harva läheb keegi nendega laua taha lepingut sõlmima. Ja miks peakski? Neid teenuseid vajab niikuinii igaüks ja neil ettevõtetel on olemas esindused, kuhu endale sobival ajal pöörduda.

Erakonna kontorisse vaevalt keegi niimoodi sisse astub, ent polegi vaja: poliitikuid ja nende sõnavõtte pole võimalik vältida isegi siis, kui tahaks. Kui ei otsusta just täielikus infosulus elamise kasuks. Et sama jutu taustaks ka tasuta pastakas pihku surutakse, ei muuda (loodetavasti) kellegi seisukohti või valimiseelistust.

Hiljuti kirjeldas üks sügiseste valimiste eel kampaaniatelgis möödujaid püüdnud noorpoliitik oma kogemust niimoodi: niisama seismine ei kõneta valijat, agressiivne lähenemine jällegi pelutab. Miks siis seda ikkagi tehakse?

12 KOMMENTAARI

r
R 16. juuli 2018, 17:59
Aga alati saab ju kohtuda mittesoovijaid ahistada: isikut tõendava dokumendi tühistada, sotsiaalkindlustuse mitteaktiviseerida, tööloa ära võtta, mis iganes. Ahistamine on ju tänapäeval üha populaarsem.
h
hoolsalt 16. juuli 2018, 12:39
juhitud riiginatukesel on eesmärk kadunud, pikaajaliste elukutseliste ja ülilühiajaliste poliitikute pingsa "töö" tulemusena. Ka hulk kogunenud või ka...
(loe edasi)
Loe kõiki (12)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee