Eesti uudised

TV3 VIDEO | Lastetusmaksu fänn Peeter Espak võrdleb feministide reaktsiooni rullnokkade käitumisega

Ohtuleht.ee, 13. juuli 2018, 19:18

88 KOMMENTAARI

l
lastetu mees/ 15. juuli 2018, 17:50
Et kui lastetud MAKSUMAKSJAID nähakse tulevikus kui ressursi kulutajana, kas siis pole õiglane, et siis need maksumaksjad ei panustaks ka tänapäeva laste haridusse, ehk neil jääks raha rohkem üle, et investeerida enda tulevikku ja "mitte koormaks" olla - Pole nõus? Huvitav miks?
n
neostalinist/ 15. juuli 2018, 11:32
tegemist on kõige ehtsama stalinistliku ettepanekuga. samasugusega, nagu kehtis stalinistlikus NSVL. selline maks on inimsusevastane, tehniliselt võimatu ja majanduslikult nonsens
e
Eestis on makseid 32 kandis! Kui tööandija kirjutab juba palgalipiku välja on terve roodu maksuseid. Käisin ka igaks juhuks ka töövaidluse spetsialisti juures. Temagi kinnitas et 8 maksu on õiged mida riik saab!/ 15. juuli 2018, 11:23
Palju neid pensioni makseid on? esimene pension, teine pension kolmas pension ja riiklik makse pension!
s
15. juuli 2018, 10:06
Selles osas, mis puudutab ühiskonnas esile tõusvaid iseloomulikke jooni, tuleb Espakiga nõustuda. Kui kohalik meesisend on eestlannade jaoks liiga saamatu, liiga tavaline, liiga igav ja mida iganes siia lisada, siis välismaa mehe ees käitub eestlanna nagu odav tai prost.
l
15. juuli 2018, 09:39
lastetusmaks on täpselt nagu riiklikult mahitatud vägistamine :P
k
15. juuli 2018, 10:03
Kõige paremad mehed on välismaalased, kuna nad ei saa aru, millised mõrrad on eestlannad.
m
15. juuli 2018, 09:38
Malakana mõjuks maks muidugi jõuliselt, aga iibeprobleemi põhjus võib peituda siiski sügavamal. Nimelt kasvatuses- see on p@sk.
a
Ats/ 15. juuli 2018, 07:34
Kinnisvaramaks on arukam näide.
a
Arts/ 15. juuli 2018, 01:49
Mina võrdlen peetrit nõdra meelsega.

u
Urr/ 15. juuli 2018, 01:38
Te totud ikka saate aru, et see lastetusmaks läheb lõpuks eelarve aukude lappimiseks mitte sinna kuhu alguses pakuti. Ilmselt loo autor ongi delfis see asotsiaal kes tulihingeliselt lastetusmaksu propageeris kommentaarides...
t
T0LARANT/ 14. juuli 2018, 22:44
Tegelikult me ei vajagi mitte mingeid lapsi. Ega siis kakulukat lastekasvatuse subsideerimist. Sest mis loomulikust iibest puudu jääb, selle negatiivse iibe me kompenseerime impordiga. Toome sisse tublisid pagulai. Ja neid pole vaja tosin aastat koolitada, sestneed on ju teatavasti kõik puha välja õppinud ning diplomeeritud tuumafüüsikud, arstid. insenerid ja IT mehed.
l
Lihtne/ 16. juuli 2018, 06:25
Paljuoskajad vöi vähemalt paljunedaoskajad.
e
etem/ 14. juuli 2018, 22:19
Tegelikult on asi lihtsam - lastetutel võiks olla OMA pensionisammas (fond), kuhu nad siis maksaksid oma makse, mis hiljem oleks nende pensioniks.
s
14. juuli 2018, 22:15
See on seksi propageerimime.
i
irooniliselt/ 14. juuli 2018, 19:19
Nõukogude lastetusmaks oli tõesti ebaloogiline. näiteks see et vallalised naised olid sellest vabastatud, vallalised mehed aga mitte. Kuigi pärast kasutasid kõik pensionäridena väärtusi, mida uus põlvkond tootis. Mehed investeerisid sundkorras tulevikku, vallalised naised aga mitte.
Laste saamine on kahjuks selline kollektiivne tegevus. Ega ilma vastas-sugupoolega koostööd tegemata isaks või emaks ikka ei saa. Vähemasti varemalt mitte. Samas -vallalisel naisel pole raske emaks saada. Pea iga mees on valmis teda rasestumisel omakasupüüdmatult abistama, kui ta vaid seda paluks.
Aga kui taolise palvega pöörduks mõne neiu poole mõni vallaline mees? Et mind huvitab isaks saamine, palun abista mind!. Ilmselt saanuks ta ilma pikema jututa kõrvakiilu. Ei mingit vastutulekut. Kui pikal, kenal sirgel ning hea jutuga poisil oli lootust mõni tüdruk ikkagi piisavalt uimaseks rääkida, siis mida pidanuks tegema näiteks mingi k0kutav, tõmblev ja Quasimodo näo või figuuriga siiras isakandidaat? Ei vähimatki lootust. Aga lastetusmaksu tuli ikkagi maksta, seadus nõuab!.
l
Lihtne/ 16. juuli 2018, 06:28
Tänavad on sIIski kusimoodusi täis.
t
Tõde/ 14. juuli 2018, 17:41
Kõrgema IQ inimesed peaksid ise juba mõistma,et nad on suutelised lapsi saama ja see kõik soodustaks pensioni jätkusuutlikku normaalset jätku.
See... kui sa pole suuteline leidma kaaslast, kellega peret luua ja osaleda normaalses süsteemis..ei tähenda,et sa oled väärt pensionit! Kui sa ise ei panusta pikaajaliselt sellesse süsteemi iivet.
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 18:46
Igaüks, kes töötab ja makse maksab, väärib riikliku pensionit. Kes on süsteemi raha sisse pannud, sel on õigus raha tagasi saada.
p
perede/ 14. juuli 2018, 19:38
maksud lähevad laste heaolu arvelt. Üksiku inimese maks puudutab ainult tema enda heaolu.
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 21:06
Ei ole nagu kuulnud, et pereinimesed rohkem tulumaksu ja muid makse peaksid maksma kui kõik teised.
Aga kui pere ülalpidamine käib halvast geneetikast tingitult üle jõu, siis mõistlik oleks jätta pere loomata.
s
15. juuli 2018, 09:54
Seni pole eriti avalikult välja öeldud, et nõuka mentaliteeti siiani au sees hoidvad penskarid ei vääri inimväärset pensioni. Aga põhimõtteliselt on see paljude puhul nõnda. Ei saa nad ise oma minevikust sotti ja muudkui keeravad järeltulevale põlvele. Mingu parem ära.
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 16:06
Lastetusmaks peaks arvesse võtma bioloogilisi parameetreid. Näiteks lastetusmaksu võiksid maksta mehed, kelle puhul on täidetud järgmised tingimused:
Pikemad kui 185 cm.
IQ on kõrgem kui 115.
Lastetusmaksu eesmärk peaks olema sundida häid geene paljunema. Nendest parameetritest madalamatega ehk halbade geenidega isikuid tuleks lastetusmaksu asemel hoopis laste saamise eest trahvida. Sest nad on sooritanud kuriteo rahvuse genofondi vastu. Kui sellised isikud lapsi ei tee, siis ei maksa nad ka lastetusmaksu.
Seega, lastetusmaksu kohustus ainult headele geenidele!
r
Reaalsus/ 14. juuli 2018, 17:53
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 18:41
Tegelikult on 120+. Samas, muud tegurid nagu pikkus 175 cm, autism ja emotsionaalne labiilsus vabastavad mu lastetusmaksust, aga laste saamise eest peaksin trahvi saama.
v
veits üle võlli/ 14. juuli 2018, 18:26
sellised võiks saada erisoodustust, veel paremate näitajate puhul aga lausa palka laste saamise ja kasvatamise eest.
ja tulevased põlvkonnad ülistaks neid poliitikuid, kes sellise jumaliku otsuse tegid.
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 18:43
Ei peaks palka saama. Oskus raha teenida peaks kaasneva kõrge IQ-ga. Vaesus on tingitud rumalusest ja vastupidi, rikkus tarkusest.
n
nojaaa,/ 14. juuli 2018, 18:53
aga suur osa kõrge IQ-ga ei viitsi järglastega "jamada", vanemapalk oleks selliste puhul näiteks "abikasvatajaid" võimaldav tegur
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 19:09
Targem ja seega ka jõukam osa inimestest ei vaja vanemapalka, et lapsehoidjat palgata. Ja ega nad ei toetagi vanemapalka kui sellist, sest nad teavad, et see tähendab ainult kõrgemaid makse. Jõukad ja targad on lasterikkad ilma riikliku käehoidmiseta. Vanemapalk kui selline on ka üks asi, mis tuleks ära kaotada, sest see pigem motiveerib riiklike toetuste nimel lapsi saama selliseid, kes viinaraha vajavad ja kelle lapsed söögu kasvõi kartulikoori.
o
ohjah/ 14. juuli 2018, 20:10
viinarahavajajad jääksid tulevikuideaalis sellest võimalusest ilma
l
Lihtne/ 16. juuli 2018, 06:33
Jöukam ei ole targem ja targem ei ole jöukam. Ega raha möistust ei anna ega möistus raha.
t
15. juuli 2018, 09:43
Tahad ma teen su peajagu lühemaks?
e
endine jurist/ 14. juuli 2018, 14:53
Kirjutasin pika kommentaari lastetusmaksust. Olen enda arust selles asjatundja, ülikoolis sain finantsõiguse eksamil just selle pileti ning vastain viie peale. Püüdsin analüüsida, miks ja kuidas see tekkis, mida sellega saavutati. Ja milliseid absurdsusi see tegelikult sisaldas. Aga moderaator, ilmselt ise kah naisterahvas, arvas selle "vihakõnede" kategooriasse ning tsenseeris minema.
r
Reaalsus/ 14. juuli 2018, 17:43
See,et said kuidagi ülikooli ja kuidagi lõpetasid selle..ei tee see sinust ülininimest.
Aastatega said vanemaks ikka ja see ka hea tulemus :D
r
reaalsusele/ 14. juuli 2018, 19:02
Kas nägid diplomit ja hinnetelehte või? Kui sa ise "kuidagiviisi" mingi kaasaja kahtlase kõrgkooli läbi oled vedanud, ei tähenda, et kõik sedasi on õppinud. Või polesa ise sinnanigi jõudnud?

e
endine jurist/ 14. juuli 2018, 14:49
Lastetusmaks on mulle väga tuttav teema, maksin ise ligi paarkümmend aastat. Ja ülikoolis oli mul finantsõiguse eksamil lastetusmaks just minu eksamipilet.
Põhimõte on tegelikult muidugi õige, investeerida tulevasse põlvkonda. Kuid nõukogude variant oli absurdne ning sellisel kujul teistes riikides tundmatu. Tegelikult mõeldi lastetusmaks NSV Liidus välja ja kehtestati sõja algul, kõige raskemal ajal. Kas 1941. või 1942. Ja alguses maksid seda mitte ainult lastetud, vaid ka 1-lapselised pered. Kuid võib arvata, et lastele läks sellest rahast üsna vähe - põhiosa finantsvahenditest läks ilmselt ikka kaitsetöösusse, uute tankide tegemiseks. Lihtsalt oli vaja mingit uut maksu, aga kellelt veel midagi võtta? Seega, võtkem neil kel lapsi pole või vaid üks laps!. Hiljem ühelapselised siiski vabastati.
Lastetusmaks oli absurdne. Maksti alaates 20-st aastast, kuid sõdurid ning üliõpilased olid sellest vabatatud (kuigi mõnigi neist noortest meestest võis tegelikult olla rongaisa). Samuti olid millegipärast maksust vabastatud kõik Kaug-Põhja elanikud. Miks? Ei tea. Vahest et seal on nii külm? Aga palgad olid seal ju mitmekordsed, palju kõrgema kui maksjatel.
Lastetusmaksu maksid abielus, kuid lastetud naised. Mehed maksid aga igal juhul - ole sa siis abielus või vallaline! Kui lapsi pole - siis maksa! Millest selline vahetegemine, ei tea. Kuigi tegelikult pidanuks naised hoopiski rohkem tulevasse põlvkonda investeerima. Eks said nemad nendelt ju märksa rohkem. Sest siis läksid ju naised meestet 5 aastat varem, juba 55-selt pensionile ning samas elasid nad meestest keskmiselt 10 aast kauem. Seega kasutaid tulevase põplvkonna loodud hüvesid keskmiselt 15 aastat kauem kui mehed. Kui keskmine mees elas tuleva põlvkonna kulul pensionärina 5 aastat, siis keskmine naine aga 20 aastat!
Oli kummalisi situatsioone. Näiteks töötasin kunagi ühes brigaadis kellegi vallalise Galinaga. mina maksin lastetusmaksu nagu milenkaja, tema aga mitte. Kuigi, ega ta siis suguelus risti ette ei löönud. Sest nagu kõike teadvad vanamutid sosistasid, olevat Galina juba kusagil 4-5 ab0rti teinud.
Hiljem töötasin ühes kontoris kellegi naisülemusega. mina sain noore juristina 150 rubla kuus ja maksin sellelt 6% lastetusmaksu. Tema sai aga 300 ja ei maksnud mitte punast pennigi. Ometigi elas ta igati täisväärtuslikku pereelu. Ainult et moodsalt, praeguse terminoloogia järgi vabaabielu. Sest mees oli ametlikult reistreeerimata, seega talle vaid elukaaslane. kuigi. Kuigi minu teada elasid nad sedasi hulga aastaid.
Seega - kui tehtaks mingi uus lastetusmaks, siis ei tohiks selles kopeerida enam vene aja absurdsusi.
v
Vana inimene/ 14. juuli 2018, 15:59
Seda liiki maksud pole tõesti põhjendatud. Kui riigikassasse kogutakse jälle mingi täiendav maks, siis selle otstarbekat kasutamist pole võimalik kontrollida. Võiks olla võimalus, et kas lastetu või ka mõni hästikindlustatud pere sõlmib lepingu vaesema perega ja toetab laste õpinguid. See peaks alluma küll teatud määral riigi kontrollile, riik peaks vähendama selle võrra annetaja maksukoormust. Annetajal peaks olema võimalus suhelda abisaajatega, veendumaks et abi läheb asja eest.
k
Kuhu praegu maksud lähevad/ 14. juuli 2018, 18:36
See oli siis ENSV ajal! Aga mis praegu teisiti on? Sama suguseks aetud Tulumakse, Sotsiaalmakse, oli mõeldud politsei ja päästeametile ning arstidele. Kuhu see nüüd aetakse?
p
Ps/ 14. juuli 2018, 11:30
Siis ta peab ühiskonna hukkamõistma.
l
Lapsetu makse, jobudemakse, habememakse jne jne/ 14. juuli 2018, 11:19
Maksud kuhu need siiani on läinud? Maksad töötukassasse, maksad haiglakassasse, maksad pensinimakset, ei ole nad tänasepäevani otstarbekalt kasutatud vaid kõrvale aetud. Igasugused kerjamised vähiraviks, jooksukõnni robotid, Inkubaatorite, Eesti sõjaväe kehv relvastus. See mees on kas provokaator või palgija. Tänasepäevani kõige kallim asi meil lagunevad Mõisad, Kirikud, Maapiirkonna välja suretamine!
v
Volli/ 14. juuli 2018, 10:15
On ju inimeselooma ürgne amet olnud ennast taastoota,st.sigida.Minu arusaamade järgi see peabki nii olema.Kui ei taha lastega jaurata,tuleb kukrut kergendada!18 aastane ei peaks muidugi maksma,lastetusmaks oleks normaalne 23-50 aastastele,ning oleks mingi protsent palgast.Sünnib 1 laps,väheneb maks poole võrra,sünnib 2,kaob ka maks.Alates kolmandast lapsest maksab riik peale....oleks igati aus.Tasuta lõunaid pole olemas ning igal meist lasuvad teatud kohustused.Kui me aga soovime vaid vegeteerida,tuleks selle eest ka lõivu maksta.
j
ja jah/ 14. juuli 2018, 11:37
Mul ületee naabripere 3 lapsega, varem panid töömehed majale uhke katuse, ehitati teine korrus välja, praegu töötab ehitusfirma maja fassaadi kallal. Neil peres 2 autot ka. Mina lastetu küll endale ehitusfirmat palgata ei jõua, kõik teen ise väikestviisi, nüüd peaksin neile veel peale maksma hakkama? Ja selle pere pea ei ole mingi ülemus, vaid tööline, naine aastaid lastega kodus, kuna väikesed.
a
aga ometi/ 14. juuli 2018, 19:09
teed tööd, mida ühiskonnale vaja…
e
eugeenik/ 14. juuli 2018, 21:29
Vaeseid tuleks laste saamise eest trahvida, mitte subsideerida.
r
Rr/ 14. juuli 2018, 08:59
Eks maksan siis eluaeg seda lastetusmaksu, et pensionipõlves käia riigist riiki, et otsida taga neid, keda oma maksudega aitasin laps olla. Aga nemad kadusid välismaale ja ei toeta minu pension ikka, eks ma siis rändan ringi ja koputan iga Eestist põgenenud inimese südametunnistusele, et nad mulle tagasi maksaksid selle, mille neile laenasin oma lastetusmaksuga.
l
Loomulikult see on jäle mehe puhul, kes ei ole kordagi elus midagi tootnud! Nüüd jahub lapsedu maksest!/ 14. juuli 2018, 11:22
Samal ajal 12,4 miljonit eurot iga kahekuuga mida riigis laekub kaob jäljetult!
y
y/ 14. juuli 2018, 08:38
kui riik ei saa panna lapse isa(ema) oma lapsele elatusraha maksma, eks siis peavad hakkama maksma need, kes asjas osalised ei ole.
Miks mitte lapsukesi aidata ja igaühel, kellel lapsi ei ole, kui ikka on kvaliiteet, mida toetada. Järjest rohkem sünnib puuetega lapsi, järjest rohkem on alkoholi ja narkootikumisõltlasi, jne. Mida me siis toetame, kui kodused kihutavad koos lastega Lätti viina järgi ja nendest aktsioonidest tehakse riigipühadel suurüritused.
Aga lapsukesed on näljas ja paljad ja üksikemad ei saa vaesusest välja. Auuu - kus on isad. Kus on terved pered?
t
14. juuli 2018, 08:15
Tahaks näha naist, kes sellise füsionoomia käest vabatahtlikult last soovib.
k
kas/ 14. juuli 2018, 10:06
see ,Espak, on kohustuslikus korras sünnitatud,et soovib tehinguga edasi toimetada?Praegugi iga päev üks hala ja nutt; isad ei anna raha, riik ei aita jne.No,iga Julkjüri, ei tule ütlema,millal keegi lapsi tegema peab hakkama.
l
15. juuli 2018, 09:47
Lapsi saavad ikka viljakad ja järje peal inimesed. Palka ei maksta hästikrohvitud näo või suure p€rse eest.
t
Tiit/ 14. juuli 2018, 06:40
Riigi rahakott peab ikka väga tühi olema, et rahasaamise eesmärgil segi minnakse peast. Ega siis maksudega lapsi ei sünnitata.

a
ab/ 13. juuli 2018, 22:47
jälle üks zombe, kes on nakatunud tulnuka viirusega!
s
14. juuli 2018, 14:52
See ei ole zombie ega tulnukas süüria juurtega tegelane peeter! Näojooned reedavad tema lõunaesivanemad kunagised 60ndal tulnud afgaani taziki kes panid endale mõne selle kohaliku päritolu nime!
h
Husaar/ 13. juuli 2018, 22:27
Palbu toredaid kitsarinnalisi inimesi loeb Õhtulehte reede õhtul :)
m
mees/ 14. juuli 2018, 11:41
sa siis arvad ka, et ma olen feminist? Või tahtis Espaki ladu selle maksu vaid naistele kehtestada?
m
minge sinna kuhu päike ei paista Peeter Espak/ 13. juuli 2018, 22:19
Minu isa tegi minu nõuka ajal, et maksust pääseda, kadus seadus, kadus ka isa. Vaja neid lapsi teha kui keegi neid kasvatada ei taha.
a
13. juuli 2018, 21:28
aga teeks kohe tulumaksu 100%? oleks kõigil lihtsam arvutada! :DD
k
13. juuli 2018, 21:21
Kui vaadates Petsi Espak siis on tal seda lähisida näojooned!
v
15. juuli 2018, 09:44
Vaata peeglisse n€€ger. Kas on kole?
o
13. juuli 2018, 21:15
Omalajal Natsisaksamaal kästi feminismidel vait olla!
a
ajaloos/ 13. juuli 2018, 22:24
Natsi ajal oli see kohutav kui mõned on lapsetud! Seda loeti ka juudi haiguseks!
m
mulle aitab/ 14. juuli 2018, 15:53
Natsiajal oli õigus teha lapsi ainult parimate geenidega inimestel! Lastetusmaksu perverssus sunnib kõiki seda tegema!
v
Väga õige valgeid tuleb sigitada sundida/ 13. juuli 2018, 20:58
Homodele selline makse peale!
p
pgl/ 13. juuli 2018, 20:53
ma pole nii rikas, et lapsi saada, kuidas see probleem lahendatakse?
o
on/ 13. juuli 2018, 21:20
siis lahenduseks just väike osa su palgast riigi toetuseks sest kel lapsed, nende kanda on edasine riigi eksistents.Egas rikkus lapsi tee, inimene ikka ise ja kui oskad mitte raisata elu mõõtmatute naudingute peale, siis on tulevikus hea näha lastelaste näol, et pole raisatud elu ja sinust jääb paljugi järgi siia maamunale- maarjamaale.
t
13. juuli 2018, 22:18
tuleb rohkesti pagulasi siia tuua,siis on palju lapsi ja elu õitseb eestimaal.
m
millise riigi/ 14. juuli 2018, 11:43
eksistents, Soome, Rootsi, Saksamaa, Inglismaa? Tublimad lähevad ju ära.
m
mulle aitab/ 14. juuli 2018, 15:52
Riik, kes inimestelt raha röövib koostöös pankadega, ei väärigi kestmajäämist. Tuleb hoopis teha kõike, et sellise riigi kestmajäämist saboteerida.
Näed, ei lase isegi korterit või maja osta inimliku hinnaga vaid sunnib pangaorjaks!

j
Jaanika (feminist)/ 13. juuli 2018, 20:44
Sellistele põrsastele tuleks maks peale panna- iga lolli avalikult välja öeldud "mõttetera eest" 1000€!
l
13. juuli 2018, 20:32
lapsi saavad ainult rikkad tänapäeval eestisse muretseda.vaestel ei kannata poegida,see oleks kuritegu laste suhtes kui ei suudeta neile täisväärtuslikku elu hiljem tagada.nii et minge poti laadale oma lastetusmaksude ja muude nõuka-aegsete jäänukite propageerimisega.
t
to 20,32/ 14. juuli 2018, 02:40
kuule tõusik mine hari ennast. ära võrdle inimesi loomadega. loomad poegivad inimesed sünnitavad. või on vaesed inimesed sinu arvates loomad.
n
nimi/ 14. juuli 2018, 11:44
ei riku meest ehk sisu on tähtis, või tulevad lapsed erinevatest organitest?
i
13. juuli 2018, 20:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
13. juuli 2018, 20:36
loodetavasti sinul pole lapsi,inimkonn?annaksid omi halbu geene vaid edasi ja risustaksid eesti rahva genofondi.
o
on/ 13. juuli 2018, 21:30
nüüdsest ajast sobiv kirjutada inimkondile, nagu kaljulaidile...selline inglisepärane järjest rohkem moes, arvestamata keeleõpetaja õpetusi.
s
14. juuli 2018, 08:18
See inimkond on kõige puhtam satanist, kes terroriseerib normaalseid inimesi.
o
olen nõus/ 13. juuli 2018, 20:18
ei ole mul lapsi, põhjuseid erinevaid aga sotsialismi ajal kehtinud lastetusmaks võiks olla küll nii naistele kui meestele nüüdsel ajal alates 18 ehk siis keskkooli lõpetamisest alates ja kehtida kuni 50(ka pensioniiga on ju tõstetud eluväärtuste põhjal). Küll aga tuleks põhikoolis nii poisid kui tüdrukud sundida kursusele koolis väljaspool tunde- Kodutund, kus tehakse selgeks põhitõed:mees ja naine, laps ning perekond; toidu valmistamine; triikimine ja pesu parandamine, õmblemine;kudumine ja heegeldamine; auto tehnilise hoolde esmased abivõtted, eriti naistele(mitte teeääres nutunägusid vaadata)
a
A./ 13. juuli 2018, 20:31
Lastetusmaks kohe alates 18 a.? Ehk et üliõpilased hakkavad ka kõik seda maksma, lisaks neile kulutustele, mida nad nagunii peavad enda hariduse saamiseks tegema?
Aaa, ja miks on vaja heegeldamist õpetada? Ok, kudumisest veel saan aru, kuigi ka see on suht mõttetu oskus (kudumine on hobi, nagu markide kogumine, aga seda viimast me ei soovi kõikidele kohustuslikuks teha) aga milleks heegeldamine? Äkki ka veel kohustuslik tikkimine KÕIKIDELE?
n
nonoh/ 14. juuli 2018, 08:45
kui välismaale lähed, ega Eesti riik siis sind maksma ei pane.
k
kallis A./ 17. juuli 2018, 04:13
riik on praegu öelnud, et pole vaja ülikooli haridusega niipalju kui eriharidusega töötajaid ja täiendõppega. Seega Eestis läheb ülikooli 2000 õpilast, nii mehed kui naised ja mis selles halba kui nad peale I kursust sünnitaks ja oleks aasta akadeemilisel puhkusel. Teiseks, üliõpilase sissetulek on niivõrd väikene, et lastetusmaks sellest võtab kuus ära paar toopi õlut:)
k
kallis A./ 17. juuli 2018, 04:18
üliõpilase sissetulekust päevases osakonnas on see 2 toobi õlleraha ja üliõpilasi meil vist kokku 2000 ehk on sisseastujaid , mõniasi kui peale I kursust akadeemilist võetakse aga võivad ka kõik suveks sünnitada siis ei sega ülikooli
l
Lisaks/ 13. juuli 2018, 20:13
lastetusmaksule peaks osadel olema ka tehtud laste maks - et iga põss ei sigiks ülearu.
Ja riigisüsteem võiks orienteeruda mõõdukale asustustihedusele ja jätkusuutlikkusele, mitte järjest süvenevale ülevalpidaja-ülevalpeetu ringmängule
a
A./ 13. juuli 2018, 20:00
Tähendab, tsiviliseeritud riigis elava (see pole kahjuks Eesti) feministina (mitte äärmus) ütlen, et uus maks on hea mõte... Nagu paljud "konservatiivid" on nõudnud, siis eriti suur lastetusmaks tuleks panna kõrghariduse julgeda saanud naistele-50% nende palgast. Igasugu sotsiaal-ja tulumaksu soodustused on samuti väga suurepärased mõtted!
Kõige rohkem võimaldaks aga naistel rohkem lapsi saada paindlikud elu-olu korraldamise võimalused ja toetav täiskasvanud! partner (see, kes saab aru, et saadud lapsed on ka tema omad s.t. kohustused laste ees ja leiab külmiku ja tolmuimeja iseseisvalt üles ja oskab seda ka kasutada aga noh seda vist ei saa, sest see on liiga feministlik ja pole kooskõlas traditsiooniliste soorollidega) ja just sellest viimasest on meil karjuv puudus.
Kuidas selle probleemi lastetusmaks lahendab? Ehk et naisel on siis kaks valikut: kas ta võtab endale elamisse ühe lapse, kellega teha riigi heaks laps või maksab lastetusmaksu? Ma ikka nii ootan seda Ekre tagasirändeagentuuri, mis kõik viljakas eas naised sunnib sünnikohta tagasi pöörduma...
f
feminism/ 14. juuli 2018, 01:01
t
to feminism/ 14. juuli 2018, 02:45
sama võib siis öelda ka šovinismi kohta
a
A./ 14. juuli 2018, 10:33
Infantiilse Eesti mehe jaoks kindlasti on feminism vähkkasvaja, sest ega meil ei võidelda ju tegelike soorollide eest, meil tahetakse tegelikult, et jätkuks nõukaagne ebardlus, kus naise asi on töö+majapidamine+lapsed ainuisikuliselt ja peaks vastutama ka veel enda mehe eest, mees oli ju nõukaaegses abielus enamasti selline hädapatakas, kes ei saanud ise endale isegi riideid ostetud ja vaitud jne. ja kõige tähtsam: et tal ei oleks enda ebarahuldavast abielust kusagile minna. Millega Eesti mees enam toime ei tule ja milles ta feminismi süüdistab, on, et naisel on nüüd õigus valida, tal on võimalik ise hakkama saada (seda tõestavad need hordid üksikvanemaid, kes kasvatavad enda lapsi ainult enda palgast, mingil kummalisel kombel nad saavad hakkama) ja järjest enam Eesti mehi jääb enda hooldajast ilma ning avastab ennast äkitselt karmist maailmast, kus äkki peab täitsa ise, ilma emmeta, hakkama saama! Niuks! Muidu see emme, kellega mees abielus oli, vaatas, et mehel oleks puhas pesu, söök ees, et ta enda palka kusagile asjatult ära ei kasutaks jne. Nüüd tahab naine, et tal oleks võrdväärne partner, kellele saab toetuda, muidu lihtsalt lapsi ei tule, või tuleb ainult üks, sest noh, turumajanduses ja kapitalismis peab iga päev pingutama ja naine ei ole siiski üldiselt mingi ülivõimetega tulnukas, kes jõuaks päeval riigimaksude nimel tööl käia ja siis ainuisikuselt kasvatada riigile veel 3+last! Need on nõukaaegsed soorollid, mille säilimise eest meil siin tulihingeliselt võideldakse. Kui Eesti mees saaks aru enda soorollist, siis meil nii mastaapset probleemi elatise võlglastega ei oleks. Asi on jõudnud juba nii kaugele, et kuna keskmine Eesti mees ei kanna enda traditsioonilist rolli välja (kaitsta ja hoolitseda enda perekonna ka. enda partneri eest), aga enda geene tahab isase kombel siiski levitada siis ta peab pöörduma riigi poole, et see sunniks majanduslikke hoobasid kasutades emaseid nendega paari heitma ja kogu seda tegevust maskeeritakse suureks kisaks iibe pärast:) On vaja karistada emaseid uhkuse eest, et need pole isase olematute pakutavate tingimustega nõus! Lapsi ei tee mitte kunagi, mitte keegi riigile, lapsed tehakse alati endale, enda egoistlikest kaalutlustest lähtuvalt.
p
pikk jutt,/ 14. juuli 2018, 11:47
s... jutt, ei viitsinud lõpuni lugeda.
a
A./ 14. juuli 2018, 12:38
Annan andeks. Paljudel inimestel ongi probleeme pikkade tekstide lugemisega...
r
Rein / 14. juuli 2018, 22:39
Ei olnud ju sellest juttu. Mis iganes põhjusel inimesel või siis perel ei ole lapsi, siis on ju selge, et neil ei kulu laste üleskasvatamise peale vahendeid. Mõte on ju lihtne, et ka need kodanikud panustaksid, kellel ei ole järelkasvu. Ja tõesti see peaks olema au küsimus panustada.
e
eit/ 13. juuli 2018, 19:39
äraspidine on see eesti riik .inimõigused kuluvad nende peale , kes seadusi ei austa ja abi lastetutele vanadele .aher loogika .

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee