Mitmed põllumehed löövad kampa kampaanias "Vali roosa!", pakendades silopallid spetsiaalsesse roosasse kilesse. Selle kile ostuga toetatakse Eesti Vähiliidu mammograafiabussi täiendavaid visiite maapiirkondadesse.

Kampaaniat veavad eest põllumajandusettevõte Baltic Agro ja silopallikile tootja Trioplast, et tõsta teadlikkust rinnavähi ennetamise võimalustest.

Igalt ostetud kilerullilt läheb kolm eurot rinnavähi ennetuseks ja sellesse panustavad solidaarselt nii põllumehed, Baltic Agro kui ka Trioplast.

Mammograafiabussi on end oodatud kontrollima naised alates 45 eluaastast. Sõeluuringu sihtgruppi kuuluvus ja ravikindlustus ei ole oluline ning kampaanias välja kuulutatud uuringule võib pöörduda ka ilma perearsti saatekirjata.

Heategevusliku algatuse toel jõuab mammograafiabuss sel suvel Jänedale, Kuressaarde, Antslasse ja Kuremaale. Mammograafiabusside ajakava leiab Eesti Haigekassa kodulehelt ja bussi peatuskohad kaardirakenduselt.

Baltic Agro tootejuhi Tiina Meikari arvates peaks ka maal elavatel naistel olema võimalus end kontrollida. "Meile on oluline, et teadlikkus rinnavähi diagnoosimisest roosa värvi esiletõstmise kaudu jõuaks iga naise ja Eestimaa pereni,“ ütles ta ja lisas, et kui kogu pakutav roosa kile ära kasutada, suudetakse seeläbi katta 156 naise tervisekontroll.

Heategevusliku kampaania "Vali roosa!" algatajad tunnustavad ettevõtjaid, kes on juba teinud valiku roosa kile kasuks ja sellega vähiennetusele kaasa aidanud. Neid, kel silokile sel aastal veel soetamata, kutsutakse üles valima just roosa kile ja näitama sellega ka oma sotsiaalset vastutustunnet.

Roosa lint kui lootuse märk on saanud ülemaailmselt rinnavähi sümboliks. 

Jaga artiklit

13 kommentaari

N
Natsa imelik   /   15:16, 14. juuli 2018
kampiaania ajal mil püütakse vähendada plasti ja kile kasutamist.
K
Keel longab :P  /   01:00, 14. juuli 2018
Mitte roosasid õhupalle vaid roosaid õhupalle

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis