118 kommentaari

E
Endel  /   23:45, 13. juuli 2018
Õige.Sellist väljaütlemist ei saa muud moodi võtta.
  /   16:41, 13. juuli 2018
Šamanov on aastaid juhtinud Venemaa õhudessantvägesid.
Ä
äss  /   10:32, 13. juuli 2018
On iinternatsid täna moderaatorid.
S
shamanov kutsub  /   10:18, 13. juuli 2018
enda juurde aga keegi ei taha minna.
K
kuule volodja  /   10:00, 13. juuli 2018
teil seal riigiduumas on üks asespiiker, sinu nimekaim, vat tema koht on hullaris!
A
Ants  /   22:45, 12. juuli 2018
Kaitseväe juhataja on selgelt väljendunud juba varem. 2014 nimelt - saavad kohe tina, sõltumata eraldusmärkide olemasolust. Erioperatsioonide ülem rääkis hüpoteetilisest tulevikust, tegelikult varuks olevast oli targu vait. Jõudu selleks.
2
21. sajandi agressor  /   20:48, 12. juuli 2018
Huilo koht on hullumajas.
K
kolla  /   19:25, 12. juuli 2018
Vaesed trollid ei kujuta omale ettegi kui palju vene noormehi on pandud magama just nende kindralstaabis valitseva pardaki ja kindralite totruse tõttu.Alustades Kutuzovist kes ei võitnud ühtegi lahingut rääkimata sõjast,Zukov saatis Guderjani tankide vastu 2 diviisi ratsaväge,Afgaanis ja Tsetseenias mängiti päeval sõda ja öösel müüdi vastastele relvi jne.
  /   19:40, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kolla  /   19:54, 12. juuli 2018
Ja sina venelasepussakas oled ka sunnitud eesti koopas elama?
  /   20:31, 12. juuli 2018
kolla tule koopas välja ara karda keegi sind ei ründa
K
kollllla  /   06:09, 13. juuli 2018
võta suhu
L
laamp  /   20:12, 12. juuli 2018
kaast
  /   17:52, 12. juuli 2018
terve poliit süsteem hullupaberiga kränsid, just neemad mudavad ilmad ja õhku eestis
  /   17:42, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
peris nii see pole!  /   18:35, 12. juuli 2018
venelased pole kedagi siiani nn minema pühkinud..ei Ukrainas ega Gruusias, Süürias ega Afganistaanis ja mujalgi pole..kaugemat ajalugu ei vaata, sel pole mõtet! Tegelt võiksid nad oma probleemidega võidelda ja teiste eeskätt naabrite hirmutamise jätta-see on lihtsalt väiklane!
K
Kommentaar.  /   16:51, 12. juuli 2018
Keegi peab ju vankadele ütlema, mis on nende tulevik, kui nad soovivad üle piiri tulla.
N
nokukene  /   17:41, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tyuiop  /   00:04, 13. juuli 2018
peale tiibrakette tuleb kuidagi võimu ka teostada, nokukene. Või lähete jälle ilma ühegi pauguta sinna kust tulite :)
P
prohvet  /   11:16, 14. juuli 2018
Võimu teostamine on Eestis lihtne. Vallavalitsuse juures ilmselt peale riigikese valitsuse minemalendamist varsti järjekord , et järjekordse uue haldusreformi juurde pääseda.
M
mees  /   21:14, 12. juuli 2018
alles oli artikkel et eestlaste IQ on jube madal, sa oled ehtne näide ja paljud siin kommenteerijad. Ja see Riho peaks küll kuhugi ravile minema.
G
G  /   16:35, 12. juuli 2018
See juba näitab Venemaa tugevust, et seal elavad terved ja mõistlikud inimesed kes ei spekuleeri vaid panevad tõe otse välja.
P
Pagulane UKs  /   15:26, 12. juuli 2018
Mina arvan samuti.Iga moistusega inimene saab aru.et sonavott Uhtegi poolt on vaga rumal arplemine.Mees ei sobi Eesti kaitsevage juhtima.
E
elektritsaabtasutablogi  /   15:05, 12. juuli 2018
Venemaa on omanikuks mitmetele Eestimaal asuvatele pankadele. Pangakontode kaudu nad teavad klientide iga saladust. Venemaa on Eestimaal asuvate tanklate,hotellide,sadamate,raudtee omanikuks.
E
elektritsaabtasutablogi  /   15:05, 12. juuli 2018
Venemaa on omanikuks mitmetele Eestimaal asuvatele pankadele. Pangakontode kaudu nad teavad klientide iga saladust. Venemaa on Eestimaal asuvate tanklate,hotellide,sadamate,raudtee omanikuks.
H
ha ha...  /   15:02, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
Paukgaasi aparaat  /   15:00, 12. juuli 2018
Vene maffia okupeeris Eestimaa juba 27 aastat tagasi ja neid esindab PPA.
K
Kalju Mätik  /   14:40, 12. juuli 2018
Ühtegi liialdab. Kõik nad ei sure, aga mingi osa kindlasti sureb. Käisin mõni aasta tagasi Rakvere kalmistul. Seal oli pikk rida punaarmeelaste haudasid, ja rõhuv enamus neist oli langenud pärast Teise maailmasõja ametlikku lõppu. 1951. aasta sügisel olin Kaasanis Lennutehnilise Kooli sisseastumiseksamitel. Kuulsin, kuidas üks vene noormees teisele ütles, et tal oli kavas minna kgb kooli. Teine ütles, et ei maksa, võidakse Leetu saata, seal käib sõda.
R
Russisch kulturisch ??  /   14:49, 12. juuli 2018
A hulish! Lillipulitam bude kaput" Slava Ukraine! Igale oma!
S
Seda...  /   14:39, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
G
G  /   16:39, 12. juuli 2018
Iga normaalne inimene saab aru, et meie suur naaber laseb maailmal aeglasemalt hukka minna ja nemad on meie suurimad kaitsjad - see on fakt, sest seal elavad veel inimesed.
Ö
Öigust räägid  /   14:32, 12. juuli 2018
A AINULT MITTE TEMA ÜKSI VAID NEID ON VEELGI NAGU NÄITEKS MIKSER REINSALU HANSOMIHKELSON PAET KALJULAID JNE JNE
S
Selle  /   14:18, 12. juuli 2018
Paksu venelase koht on latriini taga kuul peas,
K
Kupu  /   14:23, 12. juuli 2018
Aga mida teha kohalike paksude komisaaride jm ülbetega?
M
Marko  /   14:41, 12. juuli 2018
Sa oled kurjategija. Kuul peas. Segi oled või .Sind peaks avalikustama jabur inimene
T
tõdemus  /   13:32, 12. juuli 2018
Juba 80 aastat tagasi väitsid vene kindralid poolakatele ja soomlastele enne nendele kallale tungimist,et kõik peale venelaste on hullumeelsed.
A
Arvamus  /   13:14, 12. juuli 2018
Arvan,et sõdu võidetakse patriotismiga ja hea relvastusega(suures osas)mitte loosungitega.Eesti valitsused on teinud väga palju selleks,et patriotismi oleks vähe.Mina arvan,et iga patrioot on ka teatud mõttes rahvuslane aga nüüd tuleb minu jaoks üks arusaamatu sõnademäng kui oled patrioot järelikult oled rahvuslane kui oled rahvuslane järelikult oled parempoolene ja kelleks meil parempoolseid sõimatakse ikka venemeelseteks käsilasteks.Nii,et vahet pole kas oled patrioot või mitte aga on mingi seltskond kes sõimab teisi venemeelseteks.
A
Aix  /   13:28, 12. juuli 2018
Nagu vanad targad elukogenud mehed on öelnud...patriotism lõpeb seal kus algab tühi kõht ja närutamine...
M
munk ( μοναχός )   /   13:13, 12. juuli 2018
Eelmise aastasaja keskpaiku liikusid ühe isevärki vuntsikandja kampfwagenid päris kiiresti läbi Prantsusmaa Atlandi rannikuni välja, ainult et selle maa enda käes hoidmisega ja valitsemisega tekkisid eelpoolnimetatud vuntsikandjal üsna ebameeldivad probleemid....
K
kes see selline oli   /   14:34, 12. juuli 2018
möni america söjard vää
K
Kommijatele   /   13:09, 12. juuli 2018
Loen kommentaare ja arvan, et olete kiiksuga, aga palju õnne, eriti vanaema!!!!!!
N
no  /   12:59, 12. juuli 2018
häbi on eesti selliste poliitikute ja ametnike pärast! Kas tõesti nii madala mõtlemisega ???
H
HS.  /   13:37, 12. juuli 2018
Samaanil, No-l ja Y Toomel on ühised konnasilmad, mis valutavad kõvasti ja ei lase elada. Minge arsti juurde.
A
Ants  /   12:55, 12. juuli 2018
Ei pruugi surra. Eestlastel seene- ja marjavarusid on. Vingerdavad veel mitu aastat ja saadavad Moskvassegi.
T
Täiesti õige.  /   12:41, 12. juuli 2018
Riho Ühtegi ei ole küll temale sobival ametikohal. Kui ametnikul on nii suur viha teiste rahvaste vastu,siis ta sellisel kohal olla ei saa. Mida see sõim ja ilkumine Venemaa kallal meile siis andnud on.Mitte kui midagi .Võtke soomlastest eeskuju.Haritud inimene peaks igas olukorras viisakaks jääma. Teeb eesti rahvale häbi..
J
Joonas  /   12:51, 12. juuli 2018
Ärge nüüd kremli võimu kummardajad siin veebilehel küll ennast eesti rahvaks nimetama hakake!
Miinused kremli toetajatelt paluks kirja panna!
J
Joonasekesekene.12,51  /   13:17, 12. juuli 2018
Mina räägin haritud eesti rahvast.
J
Joonasele  /   13:27, 12. juuli 2018
Õpi rohkem ja vii ennast teemaga kurssi enne kui siin sõna võtad!
W
Ww  /   18:06, 12. juuli 2018
Venelased on palju vaenulikkumad eestlaste suhtes!kasva suureks diblunn!
N
NATO bossidki  /   12:41, 12. juuli 2018
teavad, et taoliste avaldustega pole nende ridades - mitte ainuski osaline mitte kunagi esinenud... No comments!
M
mida Ühtegi siis valesti ütles?  /   12:37, 12. juuli 2018
Ühtegi laseb invasiooni korral erioperatsioonide käigus Tallinnas viinapoed koos varudega hävitada ja venelased surevad viinaneelude kätte.
V
Vassili Petrovits  /   12:26, 12. juuli 2018
Palgalised kremli teenrid ! Palun ilmutage ennast, et saaksime teada, kui palju teid siin Eesti, Euroopa, NATO, USA ja Ukraina vastu ka siin kommenteerivad? Miinused kirja!
N
nunuh  /   12:53, 12. juuli 2018
said oma miinuse...
V
vassilivarbavahe  /   14:37, 12. juuli 2018
sa vöid mukirsad täna puhtakslakkuda ütle koht ja aeg
S
Selle vene sõjardi pilk  /   12:25, 12. juuli 2018
räägib rohkem kui sõnad eales suudavad.Vene suunal pole ükski ettevaatusabinõu liiast.Tegemist on vaenlase,hilis- ja potensiaalse tulevase agressoriga.
V
Vene  /   12:25, 12. juuli 2018
kindral otsib endale palatikaaslast?
H
hullumajadest  /   12:21, 12. juuli 2018
Nagu ma siis aru saan: R.Ühtegi koht on Venemaal?
  /   12:20, 12. juuli 2018
Ei tea, mis jant see on. Võibolla keelekeerud.
S
seitsmenda päeva adventist olen  /   12:15, 12. juuli 2018
stalinistide koht on hullumajas.
E
eesti kaitsja  /   12:22, 12. juuli 2018
NENDE VENELASTE koht on HULLUMAJAS, kes kavatsevad Eestit rünnata!
Eesti riigi pinnal nad HÄVITATAKSE!
T
Tyuiop  /   12:44, 12. juuli 2018
Siin pole küsimustki kes kavatseb. Küsimus on , et millal jälle rünnatakse ?
E
eestlane  /   13:33, 12. juuli 2018
ja nii ongi,kõik komsomolid oma mustamäe korterites on järgmised.niiet mölisege vähem
J
Jah  /   12:12, 12. juuli 2018
Küll meil on ikka palju kangelasi siin võtaks kohe hektariteviisi venesõdureid vastu aga reaalselt oleksid need samad kangelased kuskil rannas ja ostaks kasvõi mõne lekkiva paadi,et ainult põeneda saaks.
1
12:12-le  /   12:23, 12. juuli 2018
Sina oled see põgeneja, püksid täis paksu ja vedelat....! Aga ÕIGED eesti mehed hävitavad Venemaa sõdureid, kui nad peaks Eestit ründama!
V
vale mees  /   11:23, 14. juuli 2018
Vene sõdur ei astu enne üle piiri kui siinne sõjatehnika, mida tegelikult o nende jaoks näpuotsatäis, maatasa on tehtud. https://www.youtube.com/watch?v=jYBhfXqIn_Q
V
Vene Riigiduuma vaimuhaigele sõjaväelasele  /   12:29, 12. juuli 2018
Riho Ühtegi on ÕIGE EESTI MEES, kelle sarnased on Eesti KAITSEVÄGI ja KAITSELIIT!
T
Tyuiop  /   12:47, 12. juuli 2018
Ja jah, Eestimaa on vantide konte täis :)
S
selline võib ilma paugutagi südamerabanduse saada.  /   12:09, 12. juuli 2018
isegi kui terve keskerakond kuuluks riigiduumase on ikkagi see tüüp riigiga eksinud, ja tegeleb juba rünnakuga.
K
Kuri kodanik  /   11:53, 12. juuli 2018
Täitsa huvitav oleks teada, kui palju siinsest Venemaa kindralile takka kiitvatest kommenteerijatest on paarilt ip-aadressilt saadetud vene trollide haugatused, kui paljud siinse 5. kolonni liikmete omad ja kui paljud meie endi lumehelbekeste omad elik nende, kes arvavad, et Eesti iseseisvust ei ohusta miski, ja kui venelane kallale tuleb, siis mina-küll-igatahes-oma-nahka-turule-ei vii-vaid lahkun-Eestist-või las-teised-kaitsevad-mind mentaliteediga vennikesed.
T
to kuri kodanik  /   12:15, 12. juuli 2018
Hetkel 2+ ja 8-, nii et 80% need keda pakkusid :D
?
???  /   11:44, 12. juuli 2018
Seega vist Kremlis või?
T
tavaliselt  /   11:43, 12. juuli 2018
tuleb taoline demagoogia siis kui inimene pole endas kindel või tahetakse kohalt maha võtta.
T
Tiit  /   11:41, 12. juuli 2018
Ajuvaba on küll, kui norgalt relvastatud ja väikesearvulise kaitseväega Eesti hakkab tohutu sojaväe ja relvastusega Venemaad ähvardama.
T
Timofeile  /   11:49, 12. juuli 2018
Kas peaksimesiis äkki eeskuju võtma 1939.a. Pätsist ning Laidonerist? Kes võtsid alandlikult vastu nii okupatsiooni, annektsuooni, NKVD veretööd Kawe keldris, Patareis, Scheeli suvilas. Tartu vanglas, Kuressaare lossikeldrites ja paljudes muudes kohtades. Samuti küüditamised, "õitsa sotsialismi ning kurikuulsa Salini päikese", Siberi sunnitöölaagrid ning sundkolletiviseerimise?
T
Tiit  /   12:11, 12. juuli 2018
Sina arvad, et Eesti saab oma haleda kaitseväega Venemaa vastu?
A
Arvaja kõrvalt.  /   12:26, 12. juuli 2018
Venemaa kogub kõik oma relvajõud meie vastu ja siis ründab?Kas oled hullumajas arvel?Võta teatavaks,et eestis on väga palju neid,kes okupatsiooni korral vastutegevust alustavad ja mina nende hulgas.Vaenlased peavad ju kusagil ööbima,sööma ja ringi liikuma ning alati tekivad võimalused neid ,,ära nokitseda".Arvestan sellega,et kui vaenlane eestlaste käes tulirelvi leiab,siis on jutt lühike,kuid selle vastu leitakse rohtu ning neil on siin viibida eluohtlik,justkui pealesõjajärgses eesti külas!
T
Tyuiop  /   12:29, 12. juuli 2018
Sina arvad, et Venemaa toob teistest piirkondadest oma väeosad ära, et 2 miljoni sõduriga või äkki hoopis tuumapommiga Eestit rünnata või :) ?
T
Timofeile  /   12:37, 12. juuli 2018
Seega, varugem parem kostitamiseks soola-leiba, ehtsat vodkat ning selle tarbimiseks 200 grammiseid kandilisi teeklaae? (soovitavalt ka heeringat ja hapukurke) Paha ei tee ka venemaa, veel parempunalipud, Lenini teosed,pildid. Ja muidugi ka Putini reprod.
T
to Tiit  /   12:39, 12. juuli 2018
muidugi ei saa kui sinusugused püüavad kõigest väest siin viibivaid NATO liitlasi mustata ning siit minema kighutada. Taktika! Et vatnikutel ohutum tulla oleks.
A
aus vastus  /   13:39, 12. juuli 2018
Olen kambas. Kui tarvis,suren,aga vaenlasi võtan endaga kaasa, palju jaksan. Nende hullude valitsemise all enam ei ela.
T
Tiit  /   19:33, 12. juuli 2018
Täitsa lasteaed.
Venelasel ei ole vaja pusagilt mujalt relvajoude ära tuua. Neid on siin lähedusesgi küllalt.
Tambitakse lennukite ja rakettidega koik segi, kui neil vaja. On Eestil mingit kaitset lennukite ja rakettide vastu, ei ole.
Mere poolt on ka Eesti täiesti kaitsetu, kui venelased tahavad tulevad ja panevad oma ristlejad kruiisisadama kaide äärde.
T
Tyuiop  /   00:18, 13. juuli 2018
Ühesõnaga , et siis ikkagi tõelised mõrtsukad või mis Tiit ?
L
leo  /   12:11, 12. juuli 2018
iga suhu tuleb võtta,nagu sinugustel,Tiit kombeks on
V
Vassili Potapõts  /   12:20, 12. juuli 2018
Tiidul kodus ripub Putini ikoon, mille ees iga päev põlvili olles palvetab ja mõmiseb omaette..Putin pomogi. Iga päev saab Kiseljovi-Solovjovi putru kremli keskkanaalidest ja edastab seda suures patriotismis eesti meedia veebilehtedel
T
Tiit - millal sust MEES saab....? 11:41  /   12:26, 12. juuli 2018
Venemaa ärgu ähvardagu meid! Meie VÕITLEME Venemaa sissetungi VASTU!
  /   18:21, 12. juuli 2018
to, 12.26 ara liga palju tättista vaised kränsid ime mu..nni
T
to tiit  /   13:34, 12. juuli 2018
saa üle.kõnts
A
aga...  /   11:35, 12. juuli 2018
...mida muud peakski kaitsevägi tegema,kui on sõjaolukord ja vaenlane ründab ja tapab?
V
veel...  /   12:10, 12. juuli 2018
....seda ,et ega venelastele pugemisega te loodetud lugupidamist ja austust ei saa.Pugejaid ja argpükse ei salli keegi.
V
vene  /   11:35, 12. juuli 2018
armee - see on kamp alatoidetud rahiitikuid . ukrainas said nii et tolmas , syyrias samuti.
V
Vassili Petrovits  /   12:22, 12. juuli 2018
Siin on pikk nimekiri nendest tuhandest vene alatoidetutest, kes sõdides Ukraina vastu muudeti kenasti väestiseks https://www.youtube.com/watch?v=tlPYs1MaosE
A
ants  /   11:33, 12. juuli 2018
misiganes ma arvan Venemaast ,aga selge on see,et säärane avaldus mingi kindralihakatise poolt on liig,mis liig...-kuidagi väsitavalt ebaloomulik on selliste vastu rindu taguvate ja iseend näidata soovivate Ühtegi suguste vennikeste plärtsumine avalikus ruumis.Tavaelus miskipärast on need kõvemad kaagutajad alati õigel ajal varvast visanud.Õige mees lihtsalt ajab oma asja ega esine.Mingil hetkel tundub ,et kindralitel/kolonelidel ja kohalikel marssalitel pole vist sttagi teha
A
Ants...  /   11:32, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
F
Felix Tutt  /   12:37, 12. juuli 2018
õnneks on teie generalissimus huilo täiesti terve :)
A
Ants Tutt  /   13:45, 12. juuli 2018
Kuigi ei saanud aru, kes see generalissimus on, aga siiski suured tänud tähelepanu ja sisutiheda kommentaari eest. Lõbus hakkas. Ja kiitus muidugi ka moderaatorile, et nii kena sõna - huilo - pidama läi.
F
Felix Tutt  /   00:20, 13. juuli 2018
aga huilost, näed said aru, täitsamees :)
H
hullumaja on täis,  /   11:30, 12. juuli 2018
vabu kohti pole, seni tuleb hoida riigi palgal.
  /   11:30, 12. juuli 2018
huvitav nimi tglt. ühtegi tähendab eimidagi, null. zero.
V
vanaema  /   11:28, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
venja...  /   11:44, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Taat  /   11:27, 12. juuli 2018
Ei ole mõtet provotseerida ja "kurja" välja kutsuda!
S
see...  /   11:40, 12. juuli 2018
..."kuri" on koguaeg olemas olnud ja tuleb ilma kutsumata,kui saabub sobiv hetk ja võimalus.
T
tegelt  /   11:27, 12. juuli 2018
on tegemist riigi sõjalise salastrateegia avalikustamisega. Kas riigireetur
N
Nojah  /   11:26, 12. juuli 2018
Eks Eesti tähtsad riigiametnikud peaksid oma venevihkajalikke väljaütlemisi korrigeerima. €uroliidu ja USA poliitika teenindamiseks on ka arukamaid viise, kui laussõim.
  /   11:25, 12. juuli 2018
venelastel võib isegi vahest õigus olla. Ühtegi peaks selles ametis tagasihoidlikum olla.
N
Nii on  /   11:21, 12. juuli 2018
Olen samal seisukohal..
  /   11:24, 12. juuli 2018
Et siis ainult venelased võivad kuni kõige kõrgemani välja tegeleda otseste ähvardamistega? Minge õige metsa, troll.
  /   11:24, 12. juuli 2018
Vene trollid siin kõik kenasti oma juudaseekleid teenimas.
V
Vassili Petrovits  /   12:24, 12. juuli 2018
Need polegi vene trollid vaid palgalised Putini kokapoisi tentsikutest trollid, kes peavad oma rublakesi kenasti teenima.
S
seekord  /   11:30, 12. juuli 2018
venelastega täiesti nõus
S
sõdur  /   11:13, 12. juuli 2018
Kas leidub keegi, kes ei usu, et meil Eestis eksisteerib viies kolonn. Vot nemad hakkavadki Tallinnas mäurama.
R
RS  /   11:12, 12. juuli 2018
Mida siin salata,kahjuks õige jutt. See meie klounide sõjahüsteeria hakkab ületama juba igasuguseid piire.
I
Izvinite Pozalusta  /   11:28, 12. juuli 2018
keda sa siin meietad, partjanka ?
  /   11:29, 12. juuli 2018
see saab olla ainult paanika sellepärast, et sõda ei tulegi.
/
//  /   12:39, 12. juuli 2018
aga tahaks ju tsuhnaadele ikkagi kohta kätte näidata
N
nojah?  /   11:10, 12. juuli 2018
Rihol nihu väljendusviis.
  /   11:23, 12. juuli 2018
Tal pole mingit viisi.
J
Jah.  /   11:10, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kuule  /   14:29, 12. juuli 2018
segast paned??!!
M
minu arvamus  /   11:10, 12. juuli 2018
Natuke see Ühtegi jutt muidugi jama.Ärge unustage palju on meie kaitsejõududes vene rahvusest nagasi.Mis te arvate kelle poole nad püssitoru keeravad?
T
Tyuiop  /   11:31, 12. juuli 2018
Igal juhul nende idast saabuvate punnis põskedega pilusilmade poole .
K
Kahtegi  /   11:08, 12. juuli 2018
Ühtegi jutt oli ausalt öeldes provokatsioon. Milleks sellist pöörast möga ajada kui selle tulemusena kannatame me kõik. Turiste tuleb vähem ja Venemaa inimesed hakkavad meisse veelgi negatiivsemalt suhtuma.
E
elektritsaabtasuta  /   15:07, 12. juuli 2018
Ah muidugi,Eesti okupeeriti juba 27 aastat tagasi.
E
elektritsaabtasuta  /   15:07, 12. juuli 2018
Ah muidugi,Eesti okupeeriti juba 27 aastat tagasi.
E
elektritsaabtasuta  /   15:07, 12. juuli 2018
Ah muidugi,Eesti okupeeriti juba 27 aastat tagasi.
M
Mine per sse russa   /   10:59, 12. juuli 2018
Sinu koht on põrgus, kuul peas!
V
vanaema  /   11:31, 12. juuli 2018
Kas sa oled juba seal?