227 kommentaari

W
Wtf ?  /   06:42, 13. juuli 2018
kaua veel sellel purukommunistil lastakse eestis olla ? Oleks mõni tavakodanik samal tab !eemal avalikult sõna võtnud , siis oleks ta kohe riigi vaenlaseks kuulutatud. Aga toom saab? sigatseda niipalju, kui tahab ?
J
Juhatage keegi ta palun  /   16:29, 12. juuli 2018
Narvskii sillani.
J
j  /   12:59, 12. juuli 2018
Kellegi suud pole võimalik kinni panna.Putin pole varas,ta on edukas inimene ja ta on parim võimalus ka eesti jaoks.Ta mõtleb oma venemaast,ta ei mõtle meie vallutamisest.
P
Putin on sõjard  /   13:16, 12. juuli 2018
mida ta siis Gruusiasse ja Ukrainasse tungis, kas jäähokit mängima või inimesi tapma???
K
kk  /   10:35, 12. juuli 2018
pange pead kokku ja mõelge kuidas eesti elu paremaks muuta,aga ärge koguaeg kakelge,ega loopige üksteist poriga ära on juba tüüdanud
K
Kokkuvõttes ei saagi neid surmata, sest sool ja leib ei ole eriti mürgised, kui vaid ampsu võtad.  /   12:41, 12. juuli 2018
Kõvad sõdalased siinmail ja tahavad lisaks veel ja enam 2% kulutuste katteks.
J
j  /   10:18, 12. juuli 2018
Jaana Toom ei ole kellegi kummardaja,ta otsib õiglust,aga õiglust on raske saavutada,ka venelased on inimesed,miks nende suhtes otsitakse kõige halvemaid väljendusi?See ongi ässitamine!
K
kolla  /   11:15, 12. juuli 2018
Kummaline on see,et igas riigis kus venelased ja itsked on kanda kinnitanud neid ei sallita.Ehk nad peaksid tihedamini peeglisse vaatama.
A
a  /   13:56, 12. juuli 2018
Et igati õiglane on naaberriki tungida, kohalikke põliselanikke mõrvata ja nende pealinn vallutada ja siis kogu maa, eksole. Väga õiglane on ka see, et "nad on ka inimesed" ja kui venelased tahavad su maad endale ja su rahvast tappa, siis tuleb seda neile lubada, eks. Et keegi, eriti veel eestlane, ei tohiks mõeldagi enesekaitsele?
J
Jolk  /   17:12, 12. juuli 2018
Loodusseadus. Tugevamad võivad.
?
??  /   09:32, 12. juuli 2018
MIs Janat üllatab, et me ei ole nõus rohkem ennast vallutada lasta? Kas oma riigi kaitsmine on ebanormaalne?
J
j  /   09:30, 12. juuli 2018
Tiit Kirss miks te nii arvate,et venelased tahavad sõda,võibolla on just vastupidi,rikkuritest eestlased ässitavad teisi,kardavad oma varastatud vara pärast,Putin on väga edukas,ta just võitleb omal maal varastega,ta ei huvita eesti,ta tegeleb oma maaga ja on sõbralik ja on heas suhes Soomega,miks inimesed ei näe seda hesdust,aga otsivad halba.
K
kuule  /   10:21, 12. juuli 2018
"püha lihtsameelsus"? Tuttavad venelased küll räägivad, et "hea" Putin tahab taastada NSVLiitu.
K
kribu  /   11:12, 12. juuli 2018
Kui putin võitleb varastega siis ta peaks ennast juba ammu vangi pidanud panema.
M
MMM  /   09:01, 12. juuli 2018
Uhh,kui vastik nägu TOOMILon!!!Milline vaenalse pilk,kui saaks ta vaid automaadi kätte,küll ta selle eestlaste suunas lajataks.Venelaste kummardaja,Putinismi armastaja.Ema on samasugune tal ja vaata,et veelgi hullem saatan!!!
R
Raivo  /   08:46, 12. juuli 2018
Elukutselise sõjaväelase sõnu ei tasu kunagi tõsiselt võtta, seal armees igatsugu asju juhtunud, põrutusi ja muid tervisekahjustusi.
T
taust  /   07:56, 12. juuli 2018
kas selle baba vanemad olid internatsid.
  /   07:53, 12. juuli 2018
ära ole sõnatu,räägi ikka midagi
J
Jolk  /   07:33, 12. juuli 2018
Võidelda ju võite aga see ei muuta seaduspärasust mis määrab et planeet Maa peaks tervenisti kuuluma Venemaale. Pidage mind kremli trolliks ega see ei muuda asja. Ma ei saa raha vaid räägin seda mida ise usun.
H
HS.  /   07:56, 12. juuli 2018
Nagu inimkonna ajalugu näitab siis ükski riik olgu ta kuitahes võimas ei valitse maailmas igavesti. Jolk, mine õhtukooli ja õpi maailma ajalugu selgeks.
K
kolla  /   08:23, 12. juuli 2018
See osa planeedist maa mida praegu venelased valdavad on lagastamisega muudetud ökoloogiliseks põrguks ja paljaks varastatud.Kas samune saab olema ka kogu maailma saatus?
P
PEREMEES...  /   07:32, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
SLAVAROS...  /   07:30, 12. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   08:05, 12. juuli 2018
Rossia=urodina, ponjal urjuk jebanõi.,. Venelased on kahejalgsete madalaim eluvorm.
  /   08:07, 12. juuli 2018
Davai, pudem motsit vseh i tõ ur od budes pervõm.
J
Janatska  /   07:18, 12. juuli 2018
siin oled sõnatu .,aga mine assaddi juurde ,küll seal sõnad lendama hakkavad.
E
EV 200  /   01:26, 12. juuli 2018
Kodaniku kohus on kaitsta enda riiki, keegi ei austa rahvast, kes ei kaitse oma maad ja rahvast. Vene rahvas ei taha sõda, seda tahavad poliitikud, kui meid rünnatakse, kaitseme ennast ja meil ei jää muud üle, kaitsta oma maad ja rahvast ja teisi rahvaid Eesti riigis. Hukkuvad paljud, rahvus pole oluline, keegi ei taha seda ja see ongi rahvaste võit, sest meil on kõik hästi ja oleme üle poliitikutest !
J
Jana toom võib oma odavad puurublad anda vene sõjamasina arendamisesse  /   02:19, 12. juuli 2018
Ukraina näe hüppas alt ära ,ei taha nood enam vovale lahingukopterite mootoreid ehitada ja mandritevahelisi ballistilisi rakette ehitada hooldada ja arendada puurublade eest.
T
Tiit Kirss  /   07:14, 12. juuli 2018
Vene rahvas ihkab ilmselt sõda- muidu ei valiks nad kogu aeg Putinit ja ei mögiseks pidevalt " krüm nash"
E
Enn  /   09:25, 12. juuli 2018
Keegi nagu sooviks eestis, et venelased ründaks, Venemaale pole seda Eestit enam vaja. Tööstust siin pole, tehaseid pole, põllumajandus on likvideeritud (kartulit nisu ja loomaliha juba ostame sisse), sadamaid pole enam Venemaal vaja, kuna on endal kolm sadamat valmis - Primorsk,Severomorsk Ustluuga. Lavrov ütles õieti, et sööge seal Baltikumis oma Twixxe ja manduge edasi. 2025 olete kutud oma majandustega. Nii et unistage edasi, et Venemaa ründab. Ja oodake uusi maksutõuse valitsuse poolt kallid kaasmaalased.
T
to Enn  /   14:09, 12. juuli 2018
ekremliit Enn on täitsa jahupea, kui ta väidab, et Balti riike sh Eestit ei ole Venemaale vaja. Ja veel kordab ta siin Kremli ja Lavrovi sõnu kohe sõna-sõnalt.
Baltimaade pärast on venelased võidelnud juba IvanIV e.Ivan Julma ajast saadik.
Baltimaad on sõjalis-strateegilisest küljest Venemaale eriliselt tähtis punkt – vabad mereteed Euroopase ehk „aken Euroopasse“ nagu olla öelnud juba Peter Suur, kui ta peale pikki sõjakäike Balti riigid lõpuks ära vallutas ja nii tõesti selle „akna Euroopasse raius“.
Ja muide, Baltiriigid olid N.Liidu ajal Ukraina kõrval suure Venemaa toidukamber.
A
aga  /   17:32, 12. juuli 2018
on ju aknad kaliningradi oblast ja Peterburi,mida siis veel raiuda.Läänemere õhuruum keeratakse vajadusel lukku.Ei ole venemaale euroopast vaja,vaid euroopale on venemaad vaja.Milleks siis pidevad rüüsteretked venemaale,küll osmani impeeriumi poolt ,küll eurooplaste poolt .Kas Moskva mahapõletamine poolakate poolt on juba meelest läinud?
J
juga  /   01:09, 12. juuli 2018
Isegi kui Toom on sõnatu, peab ta oma leivaisa kasuks siiski sõna võtma. Alati ja kus iganes. Isegi Brüsselis on tal meelest läinud kust riigist ta mandaadi sai.
V
vot kui oleks:  /   01:17, 12. juuli 2018
venelased hukatakse, mitte venelased hukkuvad. kole inimene see toom. miks eestis siukesi hoitakse, viige ta venesse.
S
see  /   01:18, 12. juuli 2018
onju tore kui nad hukkuvad.
P
punane  /   00:30, 12. juuli 2018
tundub, et sotsid on kaklema läinud, kui üksteist on hakanud juba nõnda töötlema. igatahes ossinovski juhtimisel see erakond ei ületa enam ka valimiskünnist
I
in shculdigen sie bitte  /   00:39, 12. juuli 2018
das ist berze
L
Lugupeetud Õhtulehe  /   00:08, 12. juuli 2018
omanikud,jääb mulje ,et te pole Põhiseadusega isegi tutvunud,viha õhutamine lokkab teie kommentaariumis,vot see on juba kole ,häbi.
N
nii ta on  /   00:38, 12. juuli 2018
Jah,isegi mõnda konkreetset inimest ( poliitikutest näiteks Edgar Savisaar,Yana Toom,Oudekki Loone,Kadri Simson) või tervet rahvust-eeskätt muidugi venelasi- kõige labasemalt ja madalamalt mõnitavad kommentaarid jäävad tavaliselt püsima.Rubriik "teata ebasobivast kommentaarist" näikse olevat ehtne naljanumber.
X
XYZ  /   07:05, 12. juuli 2018
Aga niisugused kommentaarid näitavad ju eestlaste valdava enamuse arvamust, need inimesed on vastuvõetamatud.
K
Kübeke armastust  /   00:49, 12. juuli 2018
Venelased siin ja sealpool kontrolljoont ootavad pikisilmi armastust pisikese eesti vabariigi poolt et siis ligi kolmekümne ootamise aasta järel lõppude lõpuks ometi riigiduumas piirileping pisikese eestiga ratifitseerida. No anname siis neile seda armastust, mina omalt poolt eraldan neile 25 armastuse ühikut vastutasuks piirilepingu ratifitseerimise puhuks parimate soovidega.
0
00:08-le  /   01:33, 12. juuli 2018
VIHA õhutab see venelasest Eesti vaenlane Yana Toom!
"
"lugupeetud"  /   17:35, 12. juuli 2018
kas meie poliitiline klikk ei õhuta siis viha venemaa vastu?Õhutab junii,et see on muutunud lausa hüsteeriaks,isegi nõukaajal ei olnud sellist hüsteeriat!Lugejad lihtsalt õhutavad vastu!
K
Kas   /   23:59, 11. juuli 2018
Kas peaks nad siis plaksutades ja kulpi lüües loosungite hõiskel vastu võtma? Või mis selle sõnatuse mõte on?
N
nuvot  /   23:38, 11. juuli 2018
sõnatu a pildil näeb hea välja. Mis väljaütlemisse puutub, siis hobene komistab vahel neljal jalal, asi siis inimesel kahel jalal komistada. Komistad korra suuga ja ongi pahandusi kõige muuga
A
arvamus  /   23:35, 11. juuli 2018
Okupandid tuleb kahjutuks teha
Ä
Ämber  /   23:18, 11. juuli 2018
Kui kusagil on juttuvankadest, tõuseb toom tagajalgadele...
E
Eestlastele  /   22:51, 11. juuli 2018
Valimised tulemas ja siis ehk teate,kellele hääl anda :) Et koerad uuesti ketti panna või uinutada.
E
eestlased nõuavad....  /   23:19, 11. juuli 2018
Eesti riigi vaenlane Yana Toom - TRELLIDE TAHA! Või viia ta Narva sillale, näoga Venemaa poole ja anda saapajälg selja peale...!
N
nägija  /   00:04, 12. juuli 2018
ölevarvitud daame, tima koht on ilusalongis, mitte rriigiametniku esindusalal
A
AHHA TAMMSAARE  /   23:46, 11. juuli 2018
teos nr.4 ... raagi tõtt, siis ei usu sind keegi, aga valeta siis usuvad sind kõik
Y
Yana .Mine venesse sihvkat külvama. Meil kasvatatakse leivavilja.  /   22:31, 11. juuli 2018
Vot tak
K
Kremli laululinnule Yana Toomile...  /   23:03, 11. juuli 2018
Kremli laululind ja Eesti vaenlane Yana Toom! Mine laula Kremlis, et ärgu Eesti riiki püüdku ükski Venemaa sõdur tulla - nendest jäävad järele ainult MÄRJAD PLEKID...!
K
Kremlini oksenduseltsernogoroval  /   02:27, 12. juuli 2018
Mõistus otsas, donald ka mainis et venemaa sõjamasina toitmine euroopa rahadega tuleb ära lõpetada, veeldatud gaasi saab ka usast norm hinnaga, eriti silmas pidades eurokate jätkuvat soovi mersusude ja bemaritega usa turul kaubelda
Ü
ülemiste vanaema  /   23:36, 11. juuli 2018
tundub , et tallinn e isaagi kunagi valmis, varsti on oodata tumekollast russi, küll siis mõistus õigesse kohta läheb
J
j  /   22:24, 11. juuli 2018
Miks on vaja selliist rumalat eesti vene sõda,kõik inimesed on ühesugused!
J
j - naiivsele - kremliidile  /   14:16, 12. juuli 2018
Jah, miks oli vaja tappa inimesi Gruusias, Tsetseenias, Ukrainas ja teistes väikeriikides, kui Venemaa neile kallale kargas ja nii need tapatalgud alustas?
"
"naiivitarile"  /   17:39, 12. juuli 2018
aga miks grusiinid pommitasid Oseetide linna Tsinvali varemetesse,kus hukkusid põhiliselt tsiviilelanikud.Päev enne Gruusia rünnakut külastas Gruusiat Gondoliza Rice,kes gruusia sõjarditele soovis pärituult!
N
nõmedale kremliidile   /   14:18, 12. juuli 2018
Jah, miks oli vaja t a p- p a inimesi Gruusias, Tsetseenias, Ukrainas ja teistes väikeriikides, kui Venemaa neile kallale kargas ja nii neid t a p. a talguid sooritas?
V
vanaisa  /   21:28, 11. juuli 2018
Vabandan, et ei suutnud lugeda kõiki komme. . . aga üht lisaks. . . .venelane kui rahvus. . .ei ole vaenlane, vaid need tüübid keda sigitas TsingisKhan, kui vallutas venemaa.Ja sotsialism edutas selliseid. . . Neil pole kodumaad, pole rahvust, pole usku. Jah nad räägivad vene keelt. Paljud vene rahvusest töölised toodi siia vastu tahtmist, nende kodudest.. Nüüd aga soovivad ärikad tuua siia neid. . . keda ka tõeline venelane ei salli. Ja palun ärge kommige . . . et olen nii ja naasugune. Olen vaba mees vabal maal. . .vabana sündinud. . . ja Eesti patrioot lapsepõlvest saati. Kaitse Jumal Eestimaad.
T
to vanaisa  /   21:38, 11. juuli 2018
Sa oled ju hoopis vanaema, miks sa jälle valetad siin. Sina pole ju ise ka muud kui maa ja rahvuseta hulkur, kes oma laste ja lastelaste arvel elab ja teisi sõimab. Eesti patrioot ? Sina ? Kes sinu sigitaja on ? Teadis su ema seda ikka või? Sa oled üdini kahepalgeline ja häbematu valetaja, suurustaja ja odav hing. Kust tuul , seal lipp ! Vaatasin su varasemaid komme-mitte kuidagi ei käi need omavahel kokku. Vahetad aga nime ja lõksutad, mis sülg suhu toob. Sa pole iialgi olnud vaba, oled oma ahnuse, kadeduse, kurjuse ja kahepalgelisuse ori. Tee endale selgeks IP aadressi olemus. Sinu jälile aitas su järglane. Olete kloonid !
T
Trollovitšidele loe miski  /   01:11, 12. juuli 2018
Ajavad siin ikka oma jora. Suurustab siin IP aadressi jälitamise võimekusega. Lääneriikidel muidugi ühtsus puudub , Merkel veab kannikaid laiali et volodja saaks sinna järjekordse gaasitoruga ejakuleerida. Tegelt poleks Lääneriikidel mingi probleem venemaa internetist ja muust täielikult välja lülitada . Merkelist ma saan aru küll et ahnete saksa töösturite huvides vaja venemaa valitsejatega diile teha. Kuidas teisiti saakski kui eesmärgiks usa turule kasumlikult sõiduautosid toota. Jänkid imegu lutti ja sulgegu omad autotehased.
A
aga  /   20:57, 12. juuli 2018
me liigume ju samas suunas,kus pole rahvust,pole sugu ja pole ajalugu!Venelaste geenides pole mongolite geene.Venelaste geen on R1B.Uuringnäitas et R1A peksis nad Põhja Afrikast euroopasse ja sealt edasi praeguse venemaa aladele.Tsingis khaani vägitegusid kirjeldav käsikiri leiti Hiinast ja seal tõlgiti vana Mongoolia keelde,ning siis esitati avalikkusele.vanadel gravüüridel nn.mongolite vallutustest on kilpidel selgelt näha poolkuu märki.Selle müüdiga varjati islamiinvasiooni euroopasse.
K
K.P.  /   21:11, 11. juuli 2018
See on küll hea kui see tõeline EESTI patrioot vait jääks
A
ajalugu  /   20:56, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   21:12, 11. juuli 2018
Hakka siis kähku kohvreid pakkima. Või uju üle Peipsi ja aja püksid maha
A
Ajaloo huviline  /   21:55, 11. juuli 2018
30-ndate keskel oli too jutt igati loogiline. 1939.a. oli rahvusvaheline ning sõjaline situatsioon aga järsult muutunud, Oli sõlmitus Stalini ning Hitleri vaheline ebaloogiline liit ja agressiivne ühistegevus, Suurbritanniall polnud enam võimalust oma abi laiali jagada, sest nüüd oli tal iseendal vesi ahjus ja omanda nahk otseses ohus.
1939 oli Eestis kolonele, kes olnuks valmis vastu hakkama ja mine ta, vahest teinuks nad 1939 Sinimägedes sedasama, mida eesti poisid seal 1944 tegid. Seda enam, et kui 1944 oli venelastel juba suurte sõjakogemuste ning lahingulise karastusega ohvitseree ning kindraleid, Kuid 1939 oli kolmveerand vene kindralkonnast hiljutui. 1936-38 aasa suurpuhastustega mättasselöödud. Polkovnikuteks ńing kindriteks olid üleöö mitmepügalast ülendust saanud eilsed leitnandid ning kaptenid, kellel puudusid näiteks piisavad staabitöö kogemused. Diviisikümadörid polnud varem juhtinud brigaade, polke või pataljone.,'Pretensioonika nimega "ajalugu"peaks vist nagu teadma, et 1939.a. häbiväärse loobumisvõidu puhul kolonelide arvamust ei küsitudki. Isegi kindralmajorite arvamusi mitte. Asja otsustasid Päts ning Laidoner kahekesi, vahest ehk ütlesid mõne sõna ka mõned nende nõunikud.
V
Valearvamus Eesti põhiseadusliku korra kohta.  /   23:08, 11. juuli 2018
Vale jutt. Riigivolikogu ja Riiginõukogu olid baasie lepinguga nõus.
  /   21:57, 11. juuli 2018
Hakka siis kohvreid pakkima. Vova tuleb
P
prussakas  /   22:25, 11. juuli 2018
kõtt koju!
V
Voval pole enam selliseid hoobasid nagu stalinil omal ajal  /   02:31, 12. juuli 2018
Kommude terroridiktatuur pluss globaalse kommude võimu kehtestamise muinasjutte rahvale
H
HS  /   08:13, 12. juuli 2018
Kui Vova tuleb, siis esimene asi mida iga valitsus sõjaseisukorras teeb: ta paneb riigi vaenlased trellide taha järele mõtlema, mida võib teha, mida mitte.
L
Luud  /   20:52, 11. juuli 2018
Ma olen sinu tegemiste peale ammmmu juba sõnatu.
E
eesti...  /   20:51, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sul on seda  /   22:20, 11. juuli 2018
aru ja mõistust ikka väga vähe ja veel nii labane kirjastiil oled tibla
  /   14:21, 12. juuli 2018
kui te selle vaimse puudega putinipuudli kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
T
toom  /   20:47, 11. juuli 2018
ei ole samuti surematu rashei.
A
Anton  /   20:43, 11. juuli 2018
Kas antud proua teab eestlaste sõjahüüdu jüriöö viimases lahingus: " Sureme surmates!" see kehtib ka nüüd!
P
piiks  /   21:09, 11. juuli 2018
oled kõva patrioo! Aga mina ei näe ühytki põhjust asuda kaitsma maad,mille valitsejad on kohe väiksemagi ohu korral maha omapead jätnud. Riiki,mis 30 aasta jooksul ei ole suutnud oma õnnetutele kodututele ja vaestele mingitki abi peale sõnamulina pakkuda. Pole mingit visiooni riigi arenguks ja seisab see riik aktsiisi ja trahvide najal
A
Anton  /   21:29, 11. juuli 2018
Vaata piiks, riik ei ole valitsus, ega need, kes parasjagu võimul on! Riik, see oleme meie, elik kae Põhiseadust! Et Sa saaks samastuda riigiga, tuleb käia valimas ja ka valimiste vaheajal teha oma sõna kuuldavaks. Jõudu!
P
piiks  /   21:44, 11. juuli 2018
kuni käib hääletamine erakonna taktikepi järgi,ei ole ka mingit rahva kontrolli Riigikotta valitud tüüpide üle. KUI VALITUD SELTSKOND OLEKS AUS ,aga nad ei ole seda. Kas keetgi on kuulnud midagi valijate ja saadikute kohrumisest? 10 minutiline kohalesõit vallamajja, seal teineteise käe surumine ja kiitmine-see ongi see kohtumine.. Ja kuidas tavainimene oma häält kuuldavaks teeb, isegi kommentaare ei avaldata kõike,ikka ainult EL ülistavgaid
2
21.09-le  /   23:55, 11. juuli 2018
JÄNES! Ära topi ennast siia! Mine pese püksid kaksust ja vedelast puhtaks!
K
Kremlianton  /   14:24, 12. juuli 2018
ekremliit - piiks - oskab ainult totrusi piiksuda
P
Pille  /   20:41, 11. juuli 2018
Toomile oli antud võimalusvaitolla. Ta ei kasutanud seda. Selline hallivatimees tuleb tagasi saata Uuralite taha taigasse
S
sa MINE...  /   20:44, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
Pille  /   20:37, 11. juuli 2018
Toomile oli antud võimalus vaitolla. Sellisel tuleks üldse kodakondsus ära võtta ja tagasi saata Uuralite taha taigasse
T
Toivo  /   20:29, 11. juuli 2018
No on see Ühtegi alles superohvitser. Teised ei saa ligigi. Üksi lööb venelased Tallinna alt minema.
V
vene Toivole  /   20:37, 11. juuli 2018
On jah superohvitser!
Aga venelased ei lööda Tallinna alt minema, vaid kõik nad koputatakse ära.
T
Toivo / 20:29, 11. juuli 2018 -le  /   20:40, 11. juuli 2018
Arvad, et ülejäänud eestlased vaatavad jälle kõrvad lontis pealt,kui see Ühtegi "üksi võitleb"?...
E
Eesti mees  /   20:22, 11. juuli 2018
jana toom. И д и на хуй kо ро ва
N
nojah?  /   20:22, 11. juuli 2018
Jumal tänatud, kui Toom oleks sõnatu.
S
See, et  /   20:19, 11. juuli 2018
Tallinna vallutamisel venelaste poolt eestlased surma saavad, on pisiasi ja tähelepanu ei vääri. Niikuinii olid sajandeid orjarahvas
  /   20:04, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
KREMLI...  /   20:25, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:59, 11. juuli 2018
igaüks teab, et ainult s u r n u d okupant ehk venelane on hea venelane.
E
elektrit...  /   19:58, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
eestlane  /   20:25, 11. juuli 2018
SURNUD vene okkupant on HEA okkupant!
  /   19:54, 11. juuli 2018
Arvata võub, et niikaua kui Baltikumis ja ka Eestis on NATO väed, nii kaua ei julge Putin oma kirsadega Baltikumi pinnale astudagi.
See aga ei välista Venemaapoolset ähvardavat sõjaohtu Baltikumile, sest Baltimaad on sõjalis-strateegilisest küljest Venemaale väga tähtis punkt – vabad mereteed Euroopase ehk „aken Euroopasse“ nagu olla öelnud juba Peter Suur, kui ta peale pikki sõjakäike Balti riigid lõpuks ära vallutas ja nii tõesti selle „akna Euroopasse raius“.
Aga niipea kui praeguses olukorras üks vene kirsa ühe NATO riigi - Balti riikide sh Eestimaa pinnale astub, on ju iseenesest arusaadav, et
NATO teeb need vene kirsad tuhaks ja tolmuks… ehk hakklihaks!
T
to 19.54  /   20:37, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
nähtud, kuidas ei vajata. SAJANDEID.  /   20:41, 11. juuli 2018
Ära luuleta.
J
JuSS  /   22:07, 11. juuli 2018
Venemaa on ebaloogiline ning irratsionaalne maa. Majanduslikest huvidest märksa tähtsam on suurriigi idee ja ideoloogia. Kui palju on NSVL ja Venemaa kandnud majanduslikku kahju vaid seetõttu, et ei tehta majanduskoostööd Jaapaniga. Aga tüliõunaks on mõned tühjad, elaniketa väiksed Kuriili kaljusaared.
Kord küsis üks ajakirjanik tollaselt NLKP peasekretärilt ja riigi liidrilt Htuštšovilt, et kas Venemaa ei võiks siis pingelõdvenduse ja kasuliku majanduskoostöö pärast need paljad kaljud Jaapanile tagasi anda, sest Venemaal on ju niigi väga suur ja tal on niigi maad kllalt, terve kuuendi kogu planeedist.
Seepeale Hruštšov vaid iritas ja vastas sedasi. Et vaat just sellepärast Venemaa ongi nii suur, et Venemaa mitte kellelegi mitte kunagi mitte midagi tagasi ei anna!
P
puuks  /   21:12, 11. juuli 2018
mina NATO-sse ei usu,neid on siin liialt vähe ja siis nad ei kiirusta ka tulema. Vaadake kui kaua jänkid sõda peavad kasvõi iraagiga
  /   14:26, 12. juuli 2018
ekremliit - su puuks haiseb jäledalt
L
las usuvad  /   17:45, 12. juuli 2018
möödunud sajandil oodati mokk döllakil "valget laeva"
J
Juss  /   19:50, 11. juuli 2018
Vabadussõjas võeti sõjalise jõuga Petserimaa venelased omale minijateks ja naisteks - imelik miks nüüd venelased enam sugulasteks ei kõlba
V
Vasja  /   20:11, 11. juuli 2018
Teadagi asi - nüüd hakkasid eesti naistele tõmmude meeste geenid meeldima
  /   20:28, 11. juuli 2018
ennem tõmmu mees, kui mongolitega ristatud venelane.
E
Eesti riigi kaitsja  /   20:28, 11. juuli 2018
SÕJA korral HÄVITAME mitte ainult kõik Venemaa sõdurid, vaid ka nende TOETAJAD ja VIIENDA kolonni Eesti riigis! Teadku seda kõik PUTINLASED!
2
20:49  /   23:13, 11. juuli 2018
ÄHI oma PELDIKUS, kui seisad kahe jalaga poti peal, PUTINLANE!
Y
Yana olekski pidanud  /   19:48, 11. juuli 2018
jääma sõnatuks, millest see murelik nutt? Kes ei mäleta minevikku, elab tulevikuta! Meenutage, kui palju venelasi suri eelmisel Eesti vallutamisel, Kaitseliit andis ära relvad, paljud ohvitserid lasksid ennast vangistada ja hukata! Yana on tubli Stirlitz, pole vaja ennast paljastada!
S
see hunt vahib ikka Venemaa poole  /   19:45, 11. juuli 2018
Kui lugeda Y.Toom sõnavõtte, siis kerkib tahtmatult üles küsimus - kas Yana Toom on üldse füüsiliselt, vaimselt ja poliitiliselt lojaalne Eesti riigile või on ta hoopis lojaale agressor Venemaale?
P
Pets  /   19:42, 11. juuli 2018
Ega sõnu polegi vaja, peaasi, et piisavalt kuule oleks.
Esimesest üle silla tulnud rohelisest mehikesest saab eesti rahva sõel! (välja arvatud juhul, kui roheline mehike on teisest galaktikast)
F
fgh  /   19:39, 11. juuli 2018
venelasi tuleb hakata välja saatma.
T
tsensorile (moderaatorile)  /   19:35, 11. juuli 2018
Mis ei vastanud reeglitele??? Miks moderaator rikub ise reegleid ja ei järgi Eestis deklareeritavat sõnavabadust?
  /   19:35, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:55, 11. juuli 2018
kui te selle röökiva ja vaimse puudega undiuruäti ennastkiitvatele kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
  /   19:12, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
Lahta-2  /   19:20, 11. juuli 2018
Tubli, nimetu kommentaator!
1 ₽ sinu yandex-košeljokki!
1
19:12 nii sina kui ka   /   19:22, 11. juuli 2018
estofoob toom üaana on sibulahaisuotsast otsani täispuhutud
V
Vaatleja  /   19:07, 11. juuli 2018
"Ma olen sõnatu!"
Loodame, et seda ikka jagub pikaks ajaks.
Saaks sellest ussist rahu.
Kopp on ees sellest sovjetimölast ja targutamisest iga päev. Ja nendest jubedatest fotodest ka, mis igalt poolt vastu vahivad - mis iganes uudisteportaali avad.
J
Jube!  /   19:04, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
Püssi laskmise koha pealt  /   19:14, 11. juuli 2018
M
moskoviitide kodu  /   18:58, 11. juuli 2018
on 100 km ümber moskva
E
ee  /   18:58, 11. juuli 2018
Kolonel ja TOOM uks vahutab ja teineleemetab uhed klounid molemad ja 108 narri kas see on meie sojavagi see mees erru
K
Kalev  /   18:53, 11. juuli 2018
Toom läheb kremli keldrisse tushonkat õgima!
I
Indrek  /   18:47, 11. juuli 2018
Ma tõlgendan Toomi vihapurset nii, et tema vaimusilmas võõrvallutajad pigem jäägu ellu ja Venemaa võitku. Seda eestlaste ülbust, kavatsevad veel vastu hakata!
  /   18:44, 11. juuli 2018
Jana Toom võib kohe kolonni eesotsas punalippur olla ja Peipsi taha marssida
K
kuule  /   20:03, 11. juuli 2018
ega siis toom ja teised venelased nii l0-llid ka ei ole, et Eesti riigi täispudrukausi juurest nad Venemaa tühja ja lõhkise künaj uurde nälgima läheksid.
T
tähelepa...  /   18:37, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Ats   /   18:37, 11. juuli 2018
jana toom siis otse ütlebki , et meil on 5-s kolonn riigis ja arvestage sellega .
E
ei ole hullu  /   18:36, 11. juuli 2018
sm. Terras tegeleb Uuduga.
T
T  /   18:27, 11. juuli 2018
Tundub vist selgemast selgem kuhu see sõja korral jookseb v midagi idanaabrite kasuks tegema hakkab..
W
www  /   18:25, 11. juuli 2018
minupärast tehku see tallinn maatasa ,sest meie endi poliitikud on paras päti kari ja mina selliseid küll kaitsma ei hakkaks
K
Kommentaar.  /   18:21, 11. juuli 2018
Kolonel avaldas lihtsalt ühe strateegiatest ja kohe on sellel punapärdikul nutt lahti.
E
Elukutseline Setu  /   18:28, 11. juuli 2018
Yanakene läheb muidugi "vabastajatele" soola ja leivaga vastu.
T
Tomsk on vaba ! Omas on prii!!!  /   18:54, 11. juuli 2018
HÕISSSSAAAA
Õ
õnnetu lillelaps  /   18:14, 11. juuli 2018
ajaloo tunnid möödusid sul NSVL-s . Kes purustas Narva , olulise osa Tallinnast ja pool Euroopat
takkapihta ? Ajud on sul nii läbi loputatud , et seal virvendavad ainult punalipp sirbi ja vasaraga .
V
venelaste hukkumisest ?  /   18:12, 11. juuli 2018
huvitav pealkiri . paistab , et ohtulehe venelased on jalle millestki valesti aru saanud .
M
mu kallid Eestimaallased..  /   18:02, 11. juuli 2018
see naine kindlustab oma tagalat. ja olgem ausad... tagala on kindel.. siberisse me enam ei lähe.. selle proua käsul läheme otse ahju.
E
Eestlane  /   18:01, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
ka eestlane  /   18:13, 11. juuli 2018
Elukutseline kõrgem sõjaväelane peabki nii mõtlema,ütlema ja vastavalt tegutsema. Vaenlane tuleb kinni võtta , kas elusalt või surnult.
K
Kuul  /   17:58, 11. juuli 2018
Siiski mingi suva kindral pole poliitik ja igasugu spekulatsioonid ajakirjanduses, vihakõned pole teretulnud. Mees peaks mokka pidama ja riiki teenima, erinevate strateegiate arutamine ajakirjanduses on puhas ebaprofesionaalsus.
T
ta  /   18:36, 11. juuli 2018
muud teha ei oskagi, arvutimängud käivad pidevalt peas muud ei midagi
T
taat  /   17:56, 11. juuli 2018
Kumb neist süstib usku eesti jäävusele.Öelgu Toom mida tahab(või kästakse öelda) aga Ühtegi öeldu on tõsi. Võitlen oma pere ja kodu eest surmani.Elagu EESTI!
H
huvitav  /   17:55, 11. juuli 2018
Mida siis valesti öeldi?
I
Irf  /   17:54, 11. juuli 2018
Erinevalt 1944. aastast, kui polkovnik Võrgu tankid said kaitsmata linna siseneda, on alust arvata, et nyyd hakatakse vastu. Teises Ilmasõjas vallutati Tallinn kähku ära nii saksmannide kui venkude poolt, sest kellelgi polnud mõtet seda linna kaitsta ja nii Tallinna ei kaitstdki. Samas käis Tartu all pikem madistamine, sest Emajõgi mooduustas veetõkke. Ja saartega oli ka tykk tegemist.
E
ei midagi keerulist  /   17:52, 11. juuli 2018
peabikka eriline loll olema,kes nato riiki ründab!Eestit ei pea sõjaliselt vallutama,sest piisab paarist miljonist habemega lapspõgenikust,kes kolooniast välja lastakse.Propaganda uudistes näidatakse ainult vesiste silmadega lapsi ja naisi,kes ka kolooniast välja lastakse!Ega siis eesti riik ei rakenda sõjaväge relvitute naiste ja laste vastu,kes põgenevad kurja putini eest,ning kõik nad unistavad eesti keele õppimisest ja kodakondsuse saamisest!
M
Marta  /   17:45, 11. juuli 2018
Ja mida Toom siis sellega öelda tahab? Et tegelikult siinsed venelased abistavad Putinit hoopis ning on valmis eestlastele noa selga lööma? Karta on, et tõesti paljud neist. See tähendab, et eestlased ei saa kunagi neid sisserännanud või ka siin sündinud venelasi usaldada. Nad on ikka näoga oma etnilise kodumaa poole ja uluvad "Rossija, rossija...".
E
et siis  /   17:43, 11. juuli 2018
Üks rumaluke paneb ees mää mää, teine kohe kiirelt vastu mää mää. Selle riigiametniku ja tädi jutu kokkuvõte.
H
hea  /   17:42, 11. juuli 2018
hea seegi et ühtse vene ruupor jäi vait
E
Endla  /   19:50, 11. juuli 2018
okei, kui üks ruupor jääb vait, siis ega see ei päästa meid taolisest mölast. sest on meil ju üks partei, millel on koostööprotokoll ühtse venemaaga. ja sellel parteil ju liikmeid jagub. üks jääb vakka, aga teised hakkavad kaagutama. ja eestlased kostitavad seda parteid veel rikkaliku häältenoosiga.
T
toomivanamutt  /   17:36, 11. juuli 2018
kui sulle jälle liiga tehti,nõiamoor,ehk siis läheksid oma kodumaale,seal on puutin,saaksid musitada ta jalgu...
I
ise  /   17:56, 11. juuli 2018
ka aru saad, mida kokku kirjutasid?
K
kas see suurt kasvu naene ep  /   18:59, 11. juuli 2018
sündinud paigas ENSV . Vai olete selle maa kinkinud idanaabrile ?
  /   17:36, 11. juuli 2018
Putin ootab oma tsirkusetruppi uusi kloune, Jana, võta kiiresti ühendust!
T
Tundub,  /   17:34, 11. juuli 2018
et Jana Toom tunneb ennast puudutatuna,sest tal pole raske jõuda järelduseni-ka teda ei säästeta,vaid läheb esimeses valikus kui Eesti Vabariigi vaenlane!Kolonelil on muidugi õigus,kuid siiski pole seda puhastusoperatsiooni lihtne teha!
V
Vasja  /   17:31, 11. juuli 2018
Jana sa ju tead kes "Estonija" põhja lasi - Eesti Vabariigi dokumendid selles asjas on 75-aastaks salastatud - aus tüdruk avalikusta meile tõsiasi
N
Nojah  /   17:27, 11. juuli 2018
Selliseid " TAPAME " ja " SURMAME " sõnavõtte sõbraliku naaberriigi vastu ei peaks riigiametnikud endale lubama! Sellised sõnavõtud ei ole Eesti riigi huvides! Kas ametnikud mõtlevad ka, mis suust välja ajavad? Või on USA poliitika teenendamine ainukene oluline tegur?
?
???  /   17:43, 11. juuli 2018
Kas sina kujutled siis meie vastast dessanti ning sissetungi ette Lätist, Soomest või Rootsist?
Kaitseks ning eeldatava vaenlase tagasi tõrjumiseks valmistudes peavad olema juba aegsasti olema koostatud ka vastavad plaanid ning taktika.
J
Jutt on oma riigi kaitsmisest ründava vaenlase vastu..  /   17:45, 11. juuli 2018
Kes siin sõbrariigiga sõdimisest on rääkinud.
1
17:27  /   01:39, 12. juuli 2018
MIS AJAST Venemaa on SÕBRALIK naaberriik...? VÕTA TABLETTE, PUTINLANE!
.
...  /   17:22, 11. juuli 2018
Oleks tõesti tore kui sa jääksidki sõnatuks
I
irw  /   17:26, 11. juuli 2018
Tädi läheks muidugi soola ja leivaga piirile vastu. No andke andeks...
K
Kurski kaare veterani nägemus ning unelmad.  /   17:21, 11. juuli 2018
Et jõuame kahe päevaga kohale, kuid saame siis tuld igast suunast ning hukkume? Unistagu edasi! See jutt on alatuimlaim. Meie võidukas punaarmee ei karda mitte kedagi ning on maaima parimatest parim. Vapraim ning tugeva ideoloogilise kasvatustööga. Kui me vaid tahaksime, siis oleme kahe päevaga mitte ainult Revalis vaid ka Berliinis või Pariisiski! ja sealt ei löömeid mitte keegi enam välja. Mingi valgekaartlik kolonelike veel kõige vähem. Sest meie taga on suur kodumaa ning meid innustav ning võidukas Lenin-Salini partei. Ja meid juhib nende parim ja andekaim õpilane Puutin ise! Ning lääne Euroopa rõhutud rahvas ei hakka meld mitte selga tulistama vaid võtavad igal pool vastu hurrahüüete, internatsionaalihelide, punalippude, leiva ning soolaga. Kui proletaarse töörahva vabastajaid julmade imperialistide, kapitalistlike haide ning hüdrade haardest! Vot nii. Elagu kommunistlik internatsionaal ning Maailmarevolutsioon!
M
metsavennale  /   17:35, 11. juuli 2018
tule metsast välja,sest sõda on lõppenud ja lenin,ning Stalin ära tapetud.Kommunistliku partei asemes on nüüd Ühtne venemaa,mis esindab täielikult juudioligarhe,kes on oma varanduse saanud bandiitliku röövimisega ja kelle peremehed asuvad Washingtonis.Venemaa töörahvast on saanud orjade armee,sest venemaa röövkapitalism on seal ilmnenud kõige räigemal kujul!
J
JuSS  /   19:28, 11. juuli 2018
Fassaadid on küll muutunud ja lippudel värv vahetanud, kuid tegelik sisu on ikka sama. Suurvene šovinism ning vene imperialism. Võitmatu iha uute maade, võimu laiendamise ning muu järgi. Kuni Venemaast saaks maailmavalitseja. Ülevõimu taotlesid nii Romanovid, Nii Lenin, Stalin, Brežnev kui ka nüüd Putin. Seejuures olid Romanovid neist vaat et veel kõige kultuursemad ning tsiviiseeritumad.
A
aga  /   21:18, 11. juuli 2018
aga miks siis ameerika ,austraalia,india ja afrika venekeelne ei ole?Vaata,kui väike on inglismaa venemaa kõrval, ja seejuures palju rohkem kokku ahnitsenud,kui venemaa,mis on enamuses tühi ja külm siber!Samas venemaal ei ole ameerika hävitamise programmi,aga ameeriklastel on Huostoni ja Harvardi projekt venemaa alade hõivamise ja sealse elanikkonna füüsilise hävitamisega!
T
to aga  /   22:14, 11. juuli 2018
Kustkohast sina kindralstaapide salajaseplaane tead? Kas oled mõni Venemaa kindralstaabi või GRU polkovnik või?
Aga see Ameerika, India ja muu vallutamine on tulevikumuusika - esialgu ei ole veel hammas peale hakanud.
K
kas  /   17:37, 11. juuli 2018
tahad nalja teha või? See kahe päeva jutt on tõesti tobe, mis muidugi pole ime, arvestades väehjuhatuse haridustaset. Isegi vene ajal oleks diplomite kohta valeinfot jagatud ülemad sõjaväest minema löödud. Aga kõige Sinu irooonia kohta: venelastel on küllalt võimalusi ja oskusi, et selle oraakli ennustust muuta. Esiteks, arvesta, kaugel on Venemaa piir. Isegi 1991. tuldi Tallinnasse kiiremini kui 2 päevaga. Teiseks, mees alahindab vene mereväge. Tallinna võtmiseks piisab paraku Ivan (Johannes) Greeni laevast, vene MIstralist. Iseasi on see, et keegi tõenäoliselt tervet Eestit vallutada ei plaanigi. Tõenöolisem on osaline vallutamine, Kirde-Eesti, Lõuna-Eesti jne.
T
Totu  /   17:50, 11. juuli 2018
Mis monstrum on Ivan (Johannes) Greeni laev ja kus seda näha saaks?
I
irooniliselt  /   19:12, 11. juuli 2018
Näib, et iroonia, satiir, paroodia, farss ja muu on viimaste aastakümnete jooksul mandunud ning kadunud oskus. Netiajastu inimene ei oska kahjuks enam loetut mõista ja öeldu mõtet otsidagi. Pooltoone, groteski, musta huumorit ja nalja ära tabada ega muud taolist. Mida oskasid suurepäraselt nende ENSV aegsed isad ning vanaisad. Nüüd loetakse ja kirjutatakse ikka vaid sõnaselgelt, must-valgelt, ning puust ette ja punaseks tehtult.
T
tubli, kolonel  /   17:12, 11. juuli 2018
Sõjaolukorras hävitatakse kõik kes kes vaenlasega koostööd teevad. See on loomulik käitumine igas riigis. Rahvus ja passi värv ei mängi siin mingit rolli. Tundub et siin kommijate hulgas on ka palju neid, kes läheksid vene vabastajaid lilledega vastu võtma
S
Sentinel  /   17:31, 11. juuli 2018
Ehk hääletaks, kes oleks ja kes poleks, demokraatilikult ikkagi, sest sõda ju pole. Ja kui neid teisi oleks rohkem, mis siis? Lõpuks võiks mõni patriidioot ka öelda, mis küll on see imeasi, mida Venemaal omal pole, mida vajadusel sobiva raha eest mitte hankida ei saa, Eestist aga, kus see üleilma imevidin peitub, saaks ainult tule ja mõõgaga.
  /   17:52, 11. juuli 2018
Seina äärde nagu matrjoškad ja pärast kaktsuga sein puhtaks.
A
Arusaamatu  /   17:11, 11. juuli 2018
Mis proua Toomi häirib? Et eesti sõdur on valmis okupantidele vastu hakkama või et need okupandid on Tema rahvuskaaslased?
A
arvamus  /   17:09, 11. juuli 2018
Ka vene okupantide järeltulijad peaksid okupatsiooni teemadel tagasihoidlikumad olema.Aga teadmine, et okupantidele hakatakse vastu on oluline
E
Eestlane  /   17:08, 11. juuli 2018
Minu onu jäi sõjas saksa sõjaväelasena kadunuks ning alles eelmise aasta mais sain teada et ta hukkus 1950. aastal Inglismaal 31-aastasena - sõda ei tapnud ja saatus võttis
!
!!!  /   17:04, 11. juuli 2018
Kui võtab sõnatuks, siis võikski vaiki jääda. Siis kuuleks märksa vähem venemeelset propagandat.
T
Tsitaat  /   17:03, 11. juuli 2018
Sõjategevuse kõrval peab veel arvestama keerulise mitmekeelse ühiskonna ja mitmevärviliste passidega. Sellega aga ei ole kolonel Ühtegi arvestanud.
Teisisõnu, kolonel ei arvesta ilmselt hästi organiseeritud, ideelist ning tegusat VIIENDAT KOLONNI!
Kas sellele vihjataksegi?
E
ei tea  /   16:55, 11. juuli 2018
kas see tüüp oma laste peale ei mõtle. kui venelased meid ründavad.
K
Kurjam  /   16:51, 11. juuli 2018
Tegeletakse mingi jamaga. Meil ei ole sõda, tegelega rahva heaoluga. Kui poleks mingit janti seal toompeal oleksime me ammu jõukas riik. Meil ei osata majandada vaid spekuleerida ning välja mõelda kuidas ennast kaitsta spekuleeritud olukorra vastu. Kui spekulatsioon osutub valeks siis kasutatakse vahendeid, et tagajärg likvideerida. Sinna läheb kogu meie maksu raha...
Vahepeal on ennast nii suureks mõeldud, et kukutakse kõiki veel abistama... Kuidas te seal ennast nii suureks mõelnud olete???
M
mina tean  /   16:50, 11. juuli 2018
Mina tean mida ma teen kui venelased ründavad meid. Yanale see ei meeldi
M
Memm  /   16:48, 11. juuli 2018
Võiks jäädagi sõnatuks.
P
Profet  /   16:38, 11. juuli 2018
Põhiseadusevastase erakonna juhatuse liige Toom ütleb ju otse välja, et Eestis elab riigile mittelojaalseid inimgruppe (mitmevärviliste passidega jne), kelle tõttu riigi kaitsetahe on mõranenud.
Järelikult on õigus neil, kes sellistel mittelojaalsetel sotsiaalsetel gruppidel tahavad igat laadi otsustusõigust riigis piirata.
Järelikult on õigus neil, kes tahavad, et valimisõigus oleks meie riigis ainult meie riigi kodanikel ning neil, kes kodakondsuse poliitikat rangemaks tahavad keerata.
Eestis on ainult üks erakond, kes soovib tugevamat Eestit.
C
Copy Paste  /   16:37, 11. juuli 2018
PL.11.07.2018
"Ratase sõnul on USA väga tugevalt Euroopas ja kui rääkida NATO ettenihutatud tugevdatud kohalolekust (EfP), siis Ühendriikide väed on selle raames Poolas olemas. "Olen täiesti veendunud, et NATO vihmavari on kindel ja tugev ning tema heidutus on võimas," lisas valitsusjuht."
2015 aastal kulutasid NATO Euroopa liitlased riigikaitsele 253 miljardit dollarit ja USA 618 miljardit.Kokku ligi 900 miljardit! Venemaa kaitsekulutusi tuleb hinnata umbes 80 miljardi dollari suurusteks ehk ligi 10 korda väiksemateks. Sõjas peetakse vajalikuks ründaja 2-3 kordset ülekaalu. Siit küsimus: kuidas tõlgendada sõna peaministri sõna "heidutus"?
N
nad on...  /   16:40, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
Vassili Potapõts  /   17:01, 11. juuli 2018
Kas teie just tegelete selle omale meeldiva tegevusega, et teistele soovitate? Tundub tüüpilise Putini kummardaja kõnelusena, jutt alati ümber augu ja pulga
K
Konn  /   16:36, 11. juuli 2018
Kui eesti metsa sama tempoga raiutakse, siis pole mingit vastupanu :(
G
Gunnar Stahl  /   16:30, 11. juuli 2018
Jana Toom on nagu v'ike laps, kellelt on võetud ära lutsukomm ja nüüd laliseb seni kuni saab selle tagasi.
Päris kindlasti on ta ka selle venelaskonna esindaja, kes usub, et eesti on alati kuulunud suurvene impeeriumi alla ja, et peagi tuleb aeg kui venelane saab eesti endale tagasi.
Kuid ta ei arvesta sellega, et võib juhtuda jällenii, nagu see on tavaks vene riigivõimule, et temasugused lihtsalt lüüakse lihtviisil mättasse, nagu seda on juhtunud mitmeid kordi.
R
ROSSIU...  /   16:30, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   16:43, 11. juuli 2018
Mitmendad korda?
  /   19:34, 11. juuli 2018
kui te selle röökiva ja vaimse puudega putinipuudli kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
S
Selgitus  /   16:28, 11. juuli 2018
Yana Toomile selgituseks võib ütelda, et koloneli poolt esitatud väide tugineb ajaloole ja natuke sõjanduses kasutatavate manöövritega tuttav indiviid teab millest juttu. Hetkel meenuvad ajaloost kaks minu hinnangul tuntuimat näidet. Esimene pärineb Rooma impeeriumi aegadest, kui leegion sisenes kolonnis Germaani hõimude aladele, tulemuseks täielik häving. Teine näide on Soome talvesõjast, kus venelaste formatsioon samuti venis kümnete kilomeetrite pikkuseks ning sellel puhul lõigatakse ära tagala ja tükeldatakse kolonn väiksemateks osadeks ja hävitatakse nii, et sellel puudub võimalus kasutada oma suurt tulejõudu ja ülekaalu. Niiet tõepoolest ka venelased teavad seda ja tegemist pole sõjaväelase vaatenurgast provokatsiooniga vaid kiirete manöövrite läbiviimisega kolonni taolises formatsioonis tagajärjega.
V
Võts  /   17:11, 11. juuli 2018
Kõik õige, kuid arvesta ka olulisemaga. Inifaktoriga.Üks asi on sõda mängida arvutis või paukpadrunitega metsas.- hoopis teine, kui sinu kõrval olev mees saab kuuli.
Siis olid laevad puust ja mehed rauast.
H
huraa...  /   16:27, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:34, 11. juuli 2018
kui te selle vaimse puudega putinipuudli kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
Y
yanakesele  /   16:24, 11. juuli 2018
Slava Ukraine!
O
Oleksite  /   16:21, 11. juuli 2018
targemad kui jätaksite selle Toomi üldse kommenteerimata
  /   16:20, 11. juuli 2018
eks siis näeb kellede poolel hakkavad need lasnamäelased võitlema
O
Okupantide järeltulijad  /   16:12, 11. juuli 2018
Osta sait ka selliseid venelasi täis, kes ei valda sõnagi eesti keelt ja lisaks veel kipuvad ostjat petmagi. Tundub, et venelastele on ülbus ja valetamine emapiimaga kaasa antud. Õige venelane elab siiski Venemaal!
V
vanaema  /   16:18, 11. juuli 2018
Õiged eestlased ka peavad elama ainult Eestis. Nii et hakake asju pakkima, kes te elate teistes riikides. On nii sinu loogika järgi?
  /   16:29, 11. juuli 2018
Erinevalt siinsetest sovettidest (nii vene- kui kahjuks ka eestikeelsetest, nagu teietaolised olevused, "vanaema") ei nõua eestlased Soomes ega ka mujal eestikeelset Soomet vm eestikeelset riiki, vaid õpivad selgeks asukohamaa keele. Nagu muuseas ka mujalt Eestisse elama tulevad inimesed.
E
enamus...   /   16:41, 11. juuli 2018
...töötab välismaal,mitte ei ela.Vot nii,sibulamoor ja hakka parem ise pakkima.
I
Irw  /   16:04, 11. juuli 2018
Millal küll selline Yana Toomi sugune poliitvärd Eestist minema saadetakse ja kodakondsust ära võetakse?
P
Punane  /   16:58, 11. juuli 2018
Millal Eesti Riik saab Eesti kodakosusega siseministri!!!
Alles siis tulge Yana kallale,temal on seljatagune praegu kindlustatud.
J
Juulius   /   15:57, 11. juuli 2018
Leopardi võib küürida kasvõi Persili pesupulbriga, kuid tähne maha ei küüri. Sama on pr. Toomiga, kes muutis oma venepärase perenime ära, kuid mõtted ja soovid on jäänud samaks. Ja kuidagi peab ju laval püsima ja Lasnamäe elanikel meeles olema. Kui telekas vaadata teda, siis kohe tekib tunnetus, et tõeline vene baaba, kes on selga tõmmanud pidupäeva riietuse, kuid sisimas ohkab ja igatseb taga temale sobivat riigikorda. Selge on ka see, et eestlane on valmis kaitsma oma kodumaad. Muidugi, selle valguses ei tekigi küsimust, millise riigi poole tuksub pr. Toomi süda.
L
Lojaalsus  /   15:56, 11. juuli 2018
Alustuseks tuleb neist venelastest siin lahti saada, kes elavad võõras riigis ja ei omanda eesti keelt! Igal juhul see on selline seltskond, kellelt Eesti riigile ei tasu lojaalsust oodata!
S
Sõnatus sobib Teile  /   15:52, 11. juuli 2018
Jätkake seda liini ja maailm on parem.
  /   17:48, 11. juuli 2018
Ega sealt peale rö-gaklimpide muud ei tulegi
B
Blokaadilinn Tallinn  /   15:51, 11. juuli 2018
Seni on venelased Tallinnas ainult siginud
S
Slaavlased  /   16:00, 11. juuli 2018
Neid imbub siia vaiksel juurdegi.
M
Mõtlik  /   15:44, 11. juuli 2018
Teadmine, kes on potensiaalne vaenlane, ei muuda naaberriiki sõbralikuks. Ajalooline taust ja agressiivne tänapäev on üksühene vastus. Venemaa enda retoorika väljendab kõike vaenulikuna, mis algab välispiirist!
V
Vaenlase pass ei oma tähtsust..  /   15:51, 11. juuli 2018
Vaenlane kuulub meie Isamaa kaitsmisel hävitamisele... Vaenulik agentuura ei pea sellest imestama. Igale oma!
K
kas juba aru ei saa  /   15:42, 11. juuli 2018
et venelaste kodumaa on venemaa.
V
vanaema  /   15:58, 11. juuli 2018
Eestlased, kaduge minema teistest riikidest, eriti Soomest! Kas sa seda tahtsid kirjutada?
  /   17:54, 11. juuli 2018
babulja, u tebja propka vžope, idi pasrat bõstro obosranets.
U
Urrr  /   15:38, 11. juuli 2018
Kui jana toomile siin midagi ei meeldi siis mingu tiblastaaniasse mida ta igal võimalikul hetkel propageerib...
M
Mingu nutku ja kurtku Aljosha jalamil ,   /   15:50, 11. juuli 2018
mitte ÕLveerul
  /   15:36, 11. juuli 2018
Et siis sm Toomi arvates võivad hukkuda vaid eestlased? Või mis teda nii pöördesse ajab?
P
pöördesse läheb kui keegi kaitseb.  /   15:47, 11. juuli 2018
ta ju seletas ta tallinnat ei kaitse oma kimbuga, kui punaväed teele asuvad.
  /   15:34, 11. juuli 2018
Yana Brainless Esimese koht on uroodinas. Kui ei tea, siis ida pool.
L
lõppude lõpuks  /   15:47, 11. juuli 2018
lõpetagu juuste värvimine ja vaadaku tõele näkku, hallipead austa ja kulupead kummarda, nii lihtne see elu ongi
O
olgu  /   16:00, 11. juuli 2018
see jõle toom peast kasvõi rohe-lilla-sinine, ei austa teda ka siis ükski normaalne inimene maa peal!
E
Endla  /   16:34, 11. juuli 2018
no ma ei tea, Jüri Ratas, Kadri Simson , Mailis Reps (Rand) ju on temaga rõõmsalt ühes erakonnas koos. Seega jagavad ka ju samu vaateid, sest ikka ju öeldakse, et erakond on mõttekaaslaste ühendus. Ma ei saa aru neist eestlastest (mõtlen just eesti rahvust) valijaid, kes annavad hääle keskerakonnale. müstika, arvestades, et kõigile on ju teada, et Toom sealsamas parteis kükitab. eestlased, tulge ometi mõistusele!
  /   17:46, 11. juuli 2018
Need ei ole päris juuksed, vaid ühe nuku peast kistud karvad.
  /   07:15, 12. juuli 2018
See on ta jalakarvadest tehtud parukas.
M
Midamida  /   15:34, 11. juuli 2018
Ma ei saa aru miks talt pole veel kodakondsust ära võetud ja riigist välja saadetud?
Nõuab oma õigusi kuid teste omi tallab.
T
ta ju KE sellepärast , k.15,34  /   15:52, 11. juuli 2018
või ei ole ?
R
Refi agent  /   15:58, 11. juuli 2018
Ansip andis, Ansip ka võtku!
  /   16:16, 11. juuli 2018
Savisaare ettepanekul.
E
Endla  /   16:32, 11. juuli 2018
esmalt tuleks ajakirjanikel ükskord ometi hakata asju uurima rohujuuretasandil ja hakata esitama küsimusi sellele inimesele otseselt kodakondsuse andnud inimestele. miks käivad ajakirjanikud niisama luuramas hundisilma talu aia taga, aga samas jätavad tegemata nii olulise töö nagu seda on selgitada välja Toomile kodakondsuse andmise küsimused. kas meil on uurivat ajakirjandust või ei ole?
M
marks  /   19:48, 11. juuli 2018
Milleks oli üleüldes seda rahvustevahelist sõnavahetust propakeerida , ei ole ju raske rahus ja rahulikult elada.
T
T.Mets  /   15:34, 11. juuli 2018
kahjuks on tolle koloneli mõtteavaldus mitte arukas. niisuguse kraadiga mees enne ütlemist peaks ikka ka veidi mõtlema
M
mõtlema?  /   15:38, 11. juuli 2018
Millega?
Ü
Ütles ju tõtt  /   16:18, 11. juuli 2018
kui venelased tulevad siia siis lastakse neil tulla ja siis viskavad ameeriklased Tallinna peale aatomipommi.
N
Noh   /   19:58, 11. juuli 2018
Kas omasooiharale metsale on antud nüüd õigus ohvitseride arukust hinnata???
J
juss  /   15:29, 11. juuli 2018
Mina sõnatu ei ole, Toom on aferist.
N
no  /   15:29, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kas  /   15:57, 11. juuli 2018
sinu vene kanalid on leebemad w???
"
"  /   18:11, 11. juuli 2018
kui ajusid pole siis pole!
T
tuhavoi saatel.  /   15:27, 11. juuli 2018
selge peab seda siin ensvks ja , siis punaväelased saavad elusalt tallinna.
K
Kuri kodanik  /   15:23, 11. juuli 2018
Sm Toom räägib vahetpidamata oma valijaga. See talle kui nõukogude okupatsiooni tulemi (mis sest, et Tallinnas sündinud) venekeelsete impeeriumi taastada soovivate inimeste hääled kindlustabki. Ta võiks muidugi oma nimekuju tagasi venekeelseks muuta, siis oleks asi ausam.
A
aga   /   17:44, 11. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
D
diasporaa  /   23:14, 11. juuli 2018
Nõukogude Liidus ei olnud mingit maa eraomandit. Krimmis olid küll eesti asunikud, aga neilt võttis impeerium maa käest ja tappis nad maha.
  /   15:17, 11. juuli 2018
lõpuks on ta sõnatu.
  /   17:34, 11. juuli 2018
Sellise baava-jagaa ilusalong peaks sõnatu olema. Nagu sprayga üle lastud krants.