Eesti uudised

Tartu kiirabi juht: maantee ääres sünnituse vastu võtnud meedikud saavad kiita ja noomida

Sille Võsaste, 11. juuli 2018, 12:26

41 KOMMENTAARI

n
no/ 12. juuli 2018, 11:24
milleks küll oli vaja tervet kiirabibrigaadi kutsuda?Oleks piisanud ka ainult Mäggi kutsumisest, see oleks kopteriga kohale tõtanud ja põlluservas selle väikese töö ära teinud...
a
asutuse/ 12. juuli 2018, 09:12
juhi poolt ränk eksimus hakata oma töötajaid ärvardama ja karistama õhtulehe veergudel. minu jaoks täiesti arusaamatu tegevus. kus oli kuritegu? vaadake kuidas tallinna kiirabis adlas kasutab igat sellist positiivse lõpuga juhtumin meedias ära asutuse prestiizi tõstmiseks ja mainekujunduses. viimasel ajal ilmub pidevalt nupukesi positiivses võtmes. tartu paistab olevat selles osas ikka ääremaa ja küündimatu juht on otsustanud positiivse sõnumi asemel lajatada räige "kõva käe" poliitikaga, saamata aru, et ajad on muutunud. minu jaoks oli selles loos suur kaotaja tartu kiirabi, kannatajad noored vanemad ja täiesti mutta tambitud kiirabiarstid. küsimus on, et kes siis kogu loost võitis? ei ole Kõrgvee, ka tema tõmbas endale vee peale.
a
ar/ 12. juuli 2018, 01:56
mis kuradiriigis ja maal ma elan!!!!
k
Kristiina/ 12. juuli 2018, 00:30
Ma lähen ikka vihaseks. See kiirabi juht ei saa ikka millestki aru. Eetiline on sellest hetkest kui inimene on nõus sõltumata staatusest. Argo ütles välja probleemi mis teeb mulle kui puuetega inimesele ja vaesele väga haiget: ei kõlba näidata nõusolekul. Ma vaidlen väga vastu ja soovin sellele mehele mõned õpetussõnad edasi anda. Olen vihane.. Õhtuleht vaidle vastu sellele!
s
Sanitar/ 11. juuli 2018, 19:45
Mingit nõuete rikkumist seal ei olnud ja seda ju patsient ei ole kunagi väitnud- ikka kiirabijuhi viha on sellest, et ta on kliinikumi emissar valga haiglas, kus ta korraldas osakonna sulgemise. Nüüd see jama tuli avalikuks ja avaldaja vaja ära karistada.
p
Püha müristus/ 11. juuli 2018, 16:34
Eksinud on ikka ainult.meditsiinitöötaja,riigi poolt pole nagu midagi valesti tehtudMuidu toodi ju välja argument,et kuna Valgas on vähe sünnitajaid,siis pole arstid pädevad.Nüüd saab siis tubli kiirabibrigaad vajadusel hakkama,peab saama,vastasel juhul ootab vallandamine....
p
poliitkorrektnevastus/ 11. juuli 2018, 15:09
Hm, sünnitanu ju oli nõus pildi tegemisega, professionaalsed abilised nõus pildile jäämal, kõik oli ju korras? Milleks neid viimaseid hassetada - nemad ju aitasid siia ilma ühe lapse? Kes kunagi 40-50-60 aasta pärast näitab pilti lastelastele ning vanaema-vanaisa räägivad juurde lugusid, kuidas veel eelmise sajandi algul sünnitati kartulivagude vahel ja heinamaal, sest töö tahtis tegemist. Et perel ja loomadel laudas oleks toit.
Ei olnud siis piim ja liha "iseenesest" poeletil.
s
11. juuli 2018, 18:23
see kiirabi suur juht tahab ennast tähtsaks teha, leidis nüüd paraja koha. ju siis ei saa ise oma ametiga hakkama.
a
arvan.../ 11. juuli 2018, 14:43
Midagi on meie riigis väga, väga mäda,näitab antud olukord ja ametialane vastus sellele!. Nii need asjad siiski ei käi, möelge ja veelkord möelge riigiisad!1

h
hale lugu/ 11. juuli 2018, 14:42
seltsimees peaarst. seisukohta ju lõpuks ei võtnudki. hale!
n
naine/ 11. juuli 2018, 14:33
sünnitasin kunagi haapsalus.Jõudsin haiglasse,läks pool tundi ja laps oligi käes.Tänaseks on ka haapsalus sünnitusosakond suletud....
k
kunagi oli isegi/ 11. juuli 2018, 14:43
lihulas olemas haiglas sünnituspalat. aastaks 2025 tuleb suure tõenäosusega kõigil tallinnasse või tartusse kobida selleks.
h
hm/ 11. juuli 2018, 14:29
värske ema ise nõus, suure kella alla pandi vaid sellepärast et jõuaks rahvale kohale, et selliseid asju, kus nüüd sünnitada tuleb metsa vahel, ei või sotsiaalmeedias kajastada, muidu järgnevad sanktsioonid. põhimõtteliselt eestis on kehtestatud tsensuur.
m
mari/ 11. juuli 2018, 14:28
pigistame silma kinni tegelikkuse ees! Täpselt nagu nõuka ajal. et see kuidas me tegelikult elame ei kajastuks kuskil ,peaasi et kõik oleks ilus ja roosamanna
n
nii on olnud/ 11. juuli 2018, 14:38
juba mitu aastat eestis, tegelikkusest rääkijad satuvad suuremal või vähemal määral võimude kiusu alla.
k
kl/ 11. juuli 2018, 14:03
mina annaks preemiat, et peab sellistes tingimustes töötama :-) Ja nii positiivse lõpuga lugu ja ilus naerunägudega pilt! Kasutagu haigla ära seda positiivse kajastusena- me saame hakkama igal pool ja kõik on rahul, loopigu see riik meile kaikaid kodarasse paju tahab!
a
arvaja/ 11. juuli 2018, 13:53
Tublid töötajad. See, et noomitakse, on puhas propaganda Tartu haigla poolt ja surve valitsuselt. Tegelikult on väga vastik, et kõike juhib raha ja seda meie riigis 100 %-nti. Aga vaadake, kui tuleb uus riigikogu valimiste laine, siis suurendame sündivust - tegelikult vähendame kogu jõust. Mõelge, kes on kõige vastasemad, et inimetel oleks turvaline siin riigis olla. Edu valimistel!
t
tegelikult/ 11. juuli 2018, 14:07
Lugege - hea töö eesti ikka kiideti, noomiti konfidentsiaalsunõuete rikkumise eest. Nagu koolis, matas 2, kekas 5. Ajakirjanikud ei viitsi vahet teha ning ajavad kõik ühte patta. Nõukogude aeg on läbi, kus kommunisti laps sai kõikides ainetes 5 ja mõni teine kõikides 2-3
s
11. juuli 2018, 18:28
Siin lihtsalt ei olnudki mingit konfidentsiaalsusnõuete rikkumist kui patsientide soov oli, et kiirabitöötaja selle foto üles paneks. Tartu kiirabi juht võiks tegelda vajalike asjadega, mitte mõttetult aia otsas ki re da.
r
raha/ 11. juuli 2018, 14:24
ei juhi, seda teevad poliitikud. Inimesed, kes enamuses polegi erialasel tööl mingit tulemust teinud. Paljudel pole vist ka eriala. Aga juba vene ajal öeldi, et kes ei oska midagi teha see on kole kange õpetama....
s
SEE ju ikka nii/ 11. juuli 2018, 16:22
et kes oskab,see teeb,kes ei oska see õpetab
ä
Ärge muretsege/ 11. juuli 2018, 13:50
Alates sügisest hakatakse sünnitusi vastu võtma kohalikes A&O kauplustes.
Ikkagi parem kui põllul!
m
miks ei võiks/ 11. juuli 2018, 13:45
Valka ja Põlvasse luua hoopis nn ämmaemandapunkti? Antakse kõige lihtsamat sünnitusabi, raskemad juhud suudaks hea ämmaemand ehk ette prognoosida ja suurde haiglasse saata. Sünnitus on ju normaalne elutegevus, tänased üleorganiseeritud sünnitushaiglad on mõeldud vaid meditsiinisüsteemile raha teenimisekas.
n
nii ongi/ 11. juuli 2018, 14:05
Aga tädi ise arvas heaks rooli istuda ja potentsiaalset mõrvarit mängida.

j
Juula Juurakust/ 11. juuli 2018, 13:22
Kui üldse keegi kiirabi mainele kahju tegi, siis just kiirabi juht ise. Põhjendus ka ei ole veenev - vaevalt, et keegi narkari lähedastest oleks kiirabi töötajatest pilti teinud ja see "teises dimensioonis" olnu päästetav oleks temast tehtud pildi avalikustamise kohta oma nõusolekut võimeline lubama. Selles juhtumis olid ju osanikud nõus pildi avalikustamisega ja tegelikult just tõstis nende kiirabitöötajate mainet tublisti.
a
A / 11. juuli 2018, 13:20
Seekord oli elu (valitsuse) HammasRataste vahele jäänud sünnitaja
h
Helen/ 11. juuli 2018, 13:17
Ma ei saa aru, miks isa ja/või ema ei oleks võinud ise seda pilti oma sotsiaalmeedikontol jagada, kui nad tahtsid erilist sündmust teistega jagada ja kiirabitöötajaid kiita-tänada? Miks kiirebitöötaja pilti jagas? Kas varsti hakkavad näiteks ka politseinikud inimestega selfisid tegema-jagama? See pildindus läheb natuke juba liiale.
Iseküsimus on muidugi sünnitusosakonna sulgemine. Alati ei pruugita haiglasse jõuda ja õnneks läks kõik hästi, kuid järgmine kord ei pruugi nii hästi minna. Muidugi ka haigla pole mingi garantii, et kõik hästi läheb... Aga eks tuleb suurtesse linnadesse kolida, kus kõik käe-jala juures.
u
Urrr/ 11. juuli 2018, 13:10
Selle pildi tegi selle sünnitava naise mees. Kes ilmselt ka pildi üles pani. Seega jätku kiirabitöötajad rahule.
a
ahah/ 11. juuli 2018, 13:09
Selge. Peategelane sai tukast sugeda. Peaarst ei saanud midagi. Nojah, OOtame uusi autosünnitusi
e
ehk viisakamalt/ 11. juuli 2018, 13:21
ministri soovitusel ka nurisünnitusi põllul pori lombi sees
k
küsimus/ 11. juuli 2018, 13:01
Kas siis kui ma lõppraseda kiireltsünnitava valgamaalasena ennast Valga haigla ukse taha sünnitama veeretan, visatakse mind põõsa alla sünnitama või viiakse kohaliku kiirabiautoga ikkagi Tartusse? Või leitakse haigla pealt siiski mõni sobiv lavats kohapeal sünnitamiseks? Või on sünnitustubade inventar juba prügimäel? Kui kiirabiarstid-õed on võimelised põllul või teeveeres sünnitusi vastu võtma, siis mis takistab neil seda tegemast haiglahoones? Milline häbi meie riigitüüri juures opereerivatele isenditele. Järgmiseks pannakse ka kiirabi tasuta bussiga sõitma.
m
???????????????/ 11. juuli 2018, 13:38
mis saab talvel, kui väljas tugevad külmakraadid?
k
kõik olgu salastatud/ 11. juuli 2018, 13:00
Alles kajastati meedias, kuidas meditsiinivaldkonnas püütakse sageli tehtud vigu varjata ja kinni mätsida, ka kannatanutele vaikimistasu pakkudes.
Nüüd siis kohe jälle - olgu salastatud, et rahva kartus, et sünnitajad ei jõua õigeaegselt Tartusse, saigi nii kiiresti kinnitust.
Minu arvates on praegusel juhul ainuke, kes võib selle info ja foto avaldamist lubada või keelata, asjaosalisest sünnitaja ise. Mitte aga mingi meditsiiniüksus.
s
11. juuli 2018, 13:22
selline meditsiin seebiks
m
mina/ 11. juuli 2018, 13:41
küll ei saa natuke varem haiglasse minna, kes palati arved kinni maksab? Raha napib!
p
piitsa ja präänikut/ 11. juuli 2018, 12:58

m
mis/ 11. juuli 2018, 12:46
vahet,kes kuidas käitus.asi on ju selles,et sünnitajatel ei ole mingit turvatunnet seoses sünnitamisega.ta ei tea kus see lapsuke tuleb siia ilma.vähe sellest,et sünnitus on iseenesest raske protseduur
j
Just/ 11. juuli 2018, 13:35
Lüüakse vahtu muude asjade ümber aga sisu on ikkagi see, et seatakse sünnitajad suure stressiga silmitsi.
p
politsei peaks tegema kiirabile trahvi, siis saaks riigikassase raha :D/ 11. juuli 2018, 12:35
Liiklusohutuse seisukohast on oluline, kas kiirabiauto juht pani liiklusohutuse tagamiseks teele ohukolmnurga või koonused...
p
pani/ 11. juuli 2018, 13:07
s
11. juuli 2018, 13:23
seda tegi minister - vilgutas juba paar nädalat ennem

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee