Eesti uudised

MUSTA NÄOGA AMETNIK: ma olin kaevur!

SKANDAAL: veebiajakiri süüdistab Tallinna ametnikke ja juhte rassismis (196)

LISA KOMMENTAAR

leitud 11. juuli 2018 13:45
kremlipee 2 kannikat - vasak-ja paremäärmuslased / 18:49, 10. juuli 2018
nagu oli arvata, viskuvad paremäärmuslastest palgalised helmede käsul siin oma salasõprade - venemeelasete vasakäärmuslastest Tallinna keskerakondlaste eest dzotile, õhutades, nagu alati, seejuures kohe erilise agarusega võõrviha.
Ekre suur lootus - ehk võtavad keskerakondlased neid ka ükskord Tallinna linnavalitsusse osalema.
Igatahes peale viimaseid KOVI valimisi, näitasid Tallinna keskerakondlased ekrele, kes iga hinna eest püüdsid linnavalitsusse trügida, keskmist sõrme.
mudli 11. juuli 2018 12:36
sai peale näo mäkerdamist üsna ruutu oma kohtukaristuse kätte.
dalvole ka juba midagi paistab?
Elukutseline Setu 11. juuli 2018 13:45
Mina soovitan see veebiajakiri kohtusse kaevata. Teatavasti elame me vabal maal ja nn. õigusriigis, mis tähendab seda, et inimene võib teha kõike mis ei ole seadusega keelatud. See ongi inimese vabadus. Kellelgi ei ole õigust seadusevastaselt piirata või üritada piirata isiku vabadust. Täna värvin end siniseks, homme punaseks ja siis mustaks. Kui keegi üritab seda kuidagi takistada ja mind selle eest ahistada, halvustada, alandada siis piirab ta seadusevastaselt minu vabadust. Seega tuleb selline tegevus kohtulikult vaidlustada ja nõuda õigusvastase tegevuse lõpetamist ja hüvitust.
kui vaba maa, 11. juuli 2018 20:07
miks siis veebiajakiri ei või vaba olla?
Vanaema 11. juuli 2018 12:13
Ükski Eesti parlamendisaadik ei tohiks sel moel sõna võtta ja halvustada meie inimesi ja alandada meie riiki ja rahvast. Saadik peab tundma meie ajalugu ja tutvustama seda väljaspool riiki. Eesti pole olnud kunagi koliniaalriik, meil pole olnud asumaid.Hiljuti tutvusin põgusalt oma esivanemate ajalooga arhiivist. Seal oli andmeid sellest, kuidas nad oma teopäevade ehk raske füüsilise tööga ostsid ennast vabaks. Kui juba talud olid, siis töötati seal kogu perega. Kui talus oli sulane, siis elas ta seal nagu pereliige, mitte nagu ori või alam. Meil ei ole alavääristatud musta töötegijaid, pigem vastupidi.Tean, et korstnapühkijad ja eriti nende nööbid olid õnne sümbolid. Kas peaksime nüüd keelama musta töö tegjatel valgel ajal rahva sekka astumise?
Paul 11. juuli 2018 10:42
Väga tubli Tallinn, huumorimeel peab säilima!!!
Tim 11. juuli 2018 09:53
Aga kuhu jäävad uudised mustade poolt valgete vastu suunatud rassismist.
Aga nii see on 11. juuli 2018 11:16
Kui kuus neeeegri naist peksavad ühte valget naist siis see ei ole rassism!
11. juuli 2018 13:34
ekreneeeeger,
kas sinu naine või mamma on sind peast sandiks peksnud?
reku 11. juuli 2018 09:06
Kui poppstaar tegi enda valgeks oli kõik OK. Müüd aga, kui tegemist ühekordse šhõuga, on probleem. Kuidas teatris saaks mängida valge inimene musta. Kummaline, et ka moderaatorid on sattunud sellise surve alla, või on ise mustad, et eestikeene sõna neile võõras, kuidas musti tegelikult kutsutakse. Läbi aga läheb inimest solvav sõma MUST: Täiesti haige Eesti,
est 11. juuli 2018 08:52
Seda arutelu ja sarnaseid arutelusid jälgib 24/7 erilise hoolega üks multikulturist, kes tahaks kõik neegrid eestisse tuua ja eestlased asumisele saata. Ta kasutab tihti sõnavara "kas rohud on võtmata" ja kirjutab kirjavigadega.
reku 11. juuli 2018 08:51
Neegrist popstaar opereeris enda valgeks, polnud probleemi. Nüüd aga, kui tehakse stiilipidu, on äkki probleem. Selle probleemi tõstatajal on vist vaimsed häired.

11. juuli 2018 08:50
aga kihvt ju vaadata ja nalja saab ka-muidu kõik eestimaalased ainult vihaste pilkudaga las õpivad naerma -naeratama
mees 11. juuli 2018 08:47
Probleem on inimestes, kes selles rassismi näevad, nii lihtne see ongi. Need on needsamas sotsirajakad ja multikulti eestvedajad, kes pole huvitatud Eesti püsimajäämise eest, vastupidi, nad püüavad seda mustade sissetoomisega hävitada.
koTkas 11. juuli 2018 08:33
"Veebiaajakiri Estonian World" Parajad klounid ,et üldse sihukest artiklit postitada .
See on Eesti mitte angloameerika . Sihukese hala peale peaks häbi olema.
Valge riik, valge eesti ei ole meil vaja neid ajudoonoreid.
Kaevur on siis amet, mida peab häbenema 11. juuli 2018 07:40
Originaalartikkel:
http://estonianworld.com/opinion/editorial-when-the-tallinn-mayor-and-his-deputies-lost-the-plot/
Nüüd on veel nõuka-aegne haridussüsteem ka süüdi, et meie ei tea, mis on 'blackface'!
#The three Tallinn officials in the centre of this travesty – Talvo Rüütelmaa, Taavi Aas and Aivar Riisalu – were all born during the Soviet occupation. It’s entirely possible that the Soviet education system didn’t enlighten these men about the racist connotations of blackface"
See on autori oma peas kinni, vanasti polnudki NLiidus mingit rassismi.
11. juuli 2018 08:09
tutvused / 13:29, 10. juuli 2018
Nii,et tutvuste kaudu sokutatakse meelejahutajaid,nagu Riisalu, soojadele kohtadesse,et seal raha kokku ajada.Kas linn on meelelahutus koht või normaalselt elavate inimeste kodu ja töö koht.
Kõik jätkub sama moodi nagu varem,vüi veel hullemini,sest nüüd on kogu riigi ja Tallinna raha ühe meeskonna valduses.Alles see oli ,kui saime teada,et I.Mang tegeleb linna poolt antud korteris tšakrade avamisega.Ta tegi ka sihilikult horoskoope oma sõprade huve silmas pidades mõjutades rahvast.Horoskoop on jama tähti taevas miljoneid.
RS 11. juuli 2018 07:17
Kui ei oleks sallivaid toleraste,merkeleid junkereid,makroone,soroseid ,märatsevaid homosid,oleks maailm tore ja turvaline paik elamiseks.
11. juuli 2018 08:10
Sul kulla inimene rohud vötmata,kes nii rumalat juttu ajab?Vöi on kaabuoiss käskinud nii labast nalja teha
Kus 11. juuli 2018 14:18
kuradi kohast küll sinusugused ullikesed välja ilmuvad,08.10?
11. juuli 2018 09:44
Nee..ger on nee,ger ja jääb Neee...griks !
11. juuli 2018 13:36
ekeenee.ger on hingelt neee.ger ja jääb alati mustaks nee..griks.
Lea 11. juuli 2018 07:16
Ei tea, mis saab, kui mu laps lasteaias neegrit peaks joonistama pruuni või musta pliiatsiga, Siis on ju ka sihilik nahavärvi kujutamine.
Meelis 11. juuli 2018 04:43
Just ma arvan, et Eestlasi kutsutakse mujal lääne euroopas ida eurooplasteks mitte geograafilise asukoha järgi vaid meie mentaliteedi järgi, mis kahjuks käib aina alla.
Tom 11. juuli 2018 04:40
Nii kaua oleme ja jäämegi ida bloki riigiks ja rahvaks kui me enda mõtlemist ei hakka muutma teiste rasside ja rahvuste suhtes nii et ära. Peale okupatsiooni oleks ehk eestlased on tolerantsemad teiste rasside suhtes aga kus sa sellega. Nii, et me oleme täpselt samal pulgal meie idanaabri venemaaga ja sellega seonduvalt ka IDABLOKI rahvas.
hei Tom, 11. juuli 2018 13:38
ega EESTLASED rassistid ei ole,ainult EKRELASED ON RASSISTID!

Moderaator korjas ära. 11. juuli 2018 04:03
Oh seda pugemist ning teatava kehaosa limpsimist. Kui märkisin, et mina võin end värvida kas või roheliseks või potisiniseks, kui see mulle lõbu pakub ja kellelgi pole seepeale ütlemist, siis luges meie moderaator selle otsemaid rassistlikuks vihakõneks. Samuti ei tohi enam nimetada ühte teatud rassi, isgi hõrendatud tähtedega mitte.
loomasõber 11. juuli 2018 04:26
moderaator on alim klass ühiskonnas.
Urmas 11. juuli 2018 17:23
Isegi Maxima poe turvamees on 10x etem moderaatorist.
!!! 11. juuli 2018 03:59
Ei meeldi? protesteerivad? Ah, lakkugu nad ise n e e g r i p.-t edasi kui see néile lõbu pakub. Ja ärgu õiendagu. Mina võin värvida ennast mis värvi tahan. Olgu või roheliseks või potisiniseks.
Valge euroopa ilus euroopa 11. juuli 2018 00:21
Ma unistan taaskord Valge reich tulekut, kunagi valitsesime oma enda euroopat.
00:21 ekre öökullile 11. juuli 2018 13:40
ekriid seda võid sa oodata ja unistada niikaua kuni sa mustaks muutud
nojah 11. juuli 2018 20:15
Nõukogude Liidus oli sul ju valge rass.
oh heldene aeg 11. juuli 2018 00:14
näikse, et sm Silver Tambur on paadunud rassist ja vihakõneleja:
https://et-ee.facebook.com/silver.tambur
kui seadusi pole rikutud 10. juuli 2018 22:57
on tegu liberaal laimuga.
nii on 10. juuli 2018 22:46
Veebiajakiri polevist põlevast materjalist, muidu paneks tule otsa.
Urmas 11. juuli 2018 17:21
Tuttavat häkkerit ei ole?
Muuseas 10. juuli 2018 22:22
Venemaal suhtutakse kõigisse rahvustesse hästi ja viimasel ajal ka USA-s. Kindlasti pole ka rassiste armates väikestes ja edukates Euroopa riikides, kus on peamine rahva heaolu.
10. juuli 2018 22:37
Ma taipan, mida muuseas tahab ütelda. Vaatasin ka "Ringvaadet".
10. juuli 2018 23:00
Hästi muidugi. Venemaa jaoks olemeFašistid
Viiu 10. juuli 2018 22:17
Eesti on muutunud rassistlikuks riigiks tänu EKRE-le, Reformierakonnale ja inimestele kes on ise alaväärtuslikud, aga arvustavad teisi.
10. juuli 2018 22:25
kas 10. juuli 2018 22:28
kommenteerid otse Venemaalt?
ainult neile tuleb kasuks pagulasteuputus ja rahvuslaste vaenamine
Venemaa 11. juuli 2018 20:20
ekre on meie palgal, neid me ei halvusta.
LutikaViiu 10. juuli 2018 22:38
viiule 11. juuli 2018 07:54
No reffid jäta sellest jamast välja,vaid kaabumehed on selles syydi,et kylvasid nii vi ha kui rassismi,ole vähemalt aus

Imelik 10. juuli 2018 22:14
Paistab, et siin soositakse labaseid, sageli vigadega kommentaare peaasi, et keskerakondlastele või sotsidele saab ära panna.
Ei pane siin keegi keskile või sotsidele ära. Nad ise närivad üksteisel kõrid läbi. 10. juuli 2018 22:46
siin 11. juuli 2018 20:22
ongi erinevate parteide liikmed, kes saaks aga konkurentide ära teha.
Indrek2 10. juuli 2018 22:10
Ne´eger kobigu aafrikasse, seal pole rassismi ega midagi.
OMG, MIDA HELLI! 10. juuli 2018 22:07
Teate mida ma ytleks selle peale v? Sick society. Probleem ei millestki! Naeruväärne!!!
just nimelt 10. juuli 2018 22:11
naeruväärne
loodan, et Yokot enam ei valita
Merit 10. juuli 2018 21:56
Modereerige aga! Kui shokalladipoiss näo valgeks värvib, millega siis tegu on?
Merit 10. juuli 2018 21:54
Aga misasi siis on kui ruberoid näo valgeks värvib?
rnx 10. juuli 2018 21:54
Jummalast lahe ju! Meil teemapidu tulemas ja häid ideid kuhjaga. Igasugu ajakirjad ja toler.stid minge puu taha!
Lea 10. juuli 2018 21:47
Oi kui palju valesüüdistusi tuleb veel enne valimisi. Keskerakond teeb tööd ja tal pole aega sisse seada tagatuba, et laimu levitada nagu on Reformierakinnal. Nad saavadki hääli mõjutades inimesi laimu ja valedega.peavoolumeedia toetab neid. ega keegi ei julgegi vastu hakata sest satub siis ise laimu ja süüdistuste alla.
no 10. juuli 2018 21:36
minu arvates pole suuremaid rassiste kui neegrid...

Söötsil 10. juuli 2018 21:21
Ma ei välistaks, et rüütelmaa selle reffidega saunas istudes välja mõtles.
leo 10. juuli 2018 20:51
Keegi kirjutab, et kes kasutab sõna " tolerast ", see on paha, EKRE troll jne. Teatud määral on see ka õige, sest antud juhul tuleks kasutada sõna " tolorist ". Sõna teine pool tähendab terrorismi
nõme nali 10. juuli 2018 20:23
juku 10. juuli 2018 20:52
Ega polnud ikka küll, kellele ei meelidi või on nii nõme, et aru ei saa, võiks minema minna.
no 10. juuli 2018 19:47
mida uudist ? Eesti on rassistlik riik see pole ju mingi saladus...venest päranduseks saadud nagu ka homofoobia.
ja 10. juuli 2018 22:09
uhkusega rassist, meil on sõimusõna tolerast mis võrdub t o l a g a
Indrek2 10. juuli 2018 22:11
Veab meil ikka, natukenegi tervet mõistust on veel säilinud.
kahjuks 11. juuli 2018 01:49
jah ja seda on väljastpoolt veel paremini näha, nali millega Eestis ikka tegeldakse. Eelmine sajand...
Rein Mark, tallinlane 10. juuli 2018 19:42
Keskerakonna vihkamine on ületanud igasugused piirid, kus moraalijutlustajad jagavad väärtushinnanguid oma rikutuse astmelt.Keskerakond ei käi kellegi teise erakonna suvepäevadel ja ei alaväärista end teisele ärategemise vaimuga.Mis ajast on kaevur või korstnapühkija rassistiks saanud, nalja rohkem kui rubla eest-öeldi vanasti.Teatavasti vihkamine halvab ajurakke ja siis jääb järele üks tee -enda naeruväärseks muutmine jõuetu vihaga.
Kaevur 10. juuli 2018 19:42
Väga nadi selgitus viletsale reklaamile, et tegu on kaevuriga. Seda juttu võite hobusele rääkida. Reklaam oleks rohkem sobinud Ida-Virumaale, kus kaevandused. Siin Tallinnas ei tekita see kellelegi seost kaevuriga.
just 10. juuli 2018 20:15
Pigem tegelasega, kes Lennusadamas suplemas käinud.
pooled neist on põgenened aahvrikasse 10. juuli 2018 20:26
kuna ebastabiilne kliima neid ei rahulda, kel janu sel jalad
või nagu ummelas, 10. juuli 2018 20:29
kes subbotnikul katust pigitama saadeti.
Urmas 11. juuli 2018 17:05
Kuule, Kaevur, ehk liigutaksid ajusid, et kus piirkonnas asuvad Keskerakonna valijad ja kellele tahavad keskerakondlased meeldida?
Päris imelikuks 10. juuli 2018 19:38
lähevad oma rassismiga.
Kaevurid 10. juuli 2018 20:16
ongi kahtlane stahhv - kardavad päevavalgust, ilmselt põhjusega.
Urmas 11. juuli 2018 17:03
Jah, peaks vist kirjutama kuhu vaja!? Teevad need kaevurid kusagil, avalikkuse pilgu eest varjatult maapõues omi mustaks tegevaid tegusid ja seda veel riiklikul tasandil.
Nali või 10. juuli 2018 19:34
Kas Reformi tagatoas sepitsetav laim enam ei mõju, oli vaja välja mõelda uusi variante rahva meelte mõjutamiseks. Üks vale ja laim teise otsa. Terve meeskond tegutseb Reformi tagatoas, aga mis sa hädaga teed, hääli on vaja aga töötulemusi pole.

Oh sa poiss 10. juuli 2018 19:29
See veebiajakiri on valelik ja lihtsalt naeruväärne on, mis jälle välja mõeldi. EKRE-s on rassistid ja laimude sepitsemise töökojas Reformi tagatoas. Tallinna ametnikud seda kindlasti pole. Kas jälle maskeeris end keegi kellekski ja hakkas tegutsema.
mis maa see on? 10. juuli 2018 19:24
täitsa p....s , kus me elame? Kas tolerastid on kuulnud ütlust "maassa maan tavalla"? Rootsis juba uusrootslased nõuavad musta värvi plaastreid, sest valge plaastriga ennast tohterdada on meile solvav. Pakun välja, et järgmiseks heidetakse meile ette seda, et me ei pese valget ja värvilist pesu koos
võimalik vaid ELis 10. juuli 2018 19:18
Teha uus seadus kaevuritele, musta näoga on kaevandusest välja tulemine keelatud!!
Kui 10. juuli 2018 19:14
nõmedaks te tolerastid veel muutuda võite
10. juuli 2018 19:35
kõik kommenteerijad, kes kasutavad sõnu
- tolerast
- liberast,
- globalist
- homod
- sooneutraalsed jt,
need on ekre trollivabriku palgalised töölised ehk sinised äratused, kelledele on nõukaaja poliitpropagandisti poolt need sõnad nendele trollidele kohe pealuusse tampinud.
Eino Taruk 10. juuli 2018 19:56
Huvitav huvitav, need sõnad, vähemalt osa neistm võeti kommentaariumites kasutusele enne EKRE't või Sinist Äratust. ;)
täpsemalt 10. juuli 2018 22:33
tolarast ikka, see sõna vastab vaimsetele võimetele rohkem
kremlipee 2 kannikat - vasak-ja paremäärmuslased 10. juuli 2018 18:49
nagu oli arvata, viskuvad paremäärmuslastest palgalised helmede käsul siin oma salasõprade - venemeelasete vasakäärmuslastest Tallinna keskerakondlaste eest dzotile, õhutades, nagu alati, seejuures kohe erilise agarusega võõrviha.
Ekre suur lootus - ehk võtavad keskerakondlased neid ka ükskord Tallinna linnavalitsusse osalema.
Igatahes peale viimaseid KOVI valimisi, näitasid Tallinna keskerakondlased ekrele, kes iga hinna eest püüdsid linnavalitsusse trügida, keskmist sõrme.
Eino Taruk 10. juuli 2018 18:33
Peamine mida analoogsete süüdistuste puhul teha EI TOHI on vabandamine. Vabandada ei tohi!
kui 10. juuli 2018 18:32
kiirelt GFY-ga paika ei pane, siis jäävadki vigisema
milles probleem 10. juuli 2018 18:28
istugu need "ahistatavad" mustanahalised siis omal maal ja ärgu ronigu valgete hulka. Siis pole ka alaväärsuskompleksides "rassismis" vaevlemist.

ilmselge 10. juuli 2018 18:24
asi ei ole ju nö. "kaevuri" näos... aga selles, et kes paneb puhtad riided(vesti) selga enne kui pesus pole käinud.. nii et pigem ikkagi n e e g e r.. no kui loogikat vähe kasutada...
Urmas 11. juuli 2018 16:52
Ole oma loogikaga veidi tagasihoidlikum, sest muidu oled samasugune sooda nagu patsient, kellele psühhiaater näitab pilte erinevatest esemetest ja patsient nägi igas pildis seksi ning telliskivi kujutava pildi kohta arvas, et see on juba räige porno.
Peeter 10. juuli 2018 18:09
Aga miks sellest veebiajakirjast üldse välja teha? Las soperdavad, kui paremat teha pole!
sallijad on suured rassistid 10. juuli 2018 17:54
kui võrdlevad musta pesemata kaevuriga) Kus te neeg**d olete, süüdistage nüüd sallivaid oma rassi võrdlemisel pesemata töölisega, appii... irw
nojah? 10. juuli 2018 17:50
Mustad võivad meil külas käia, aga mitte siia elama pugeda. Kus on neil kodumaa tunne???
see rassismi teema on juba nii lamedaks karjutud 10. juuli 2018 17:50
et sellega ei hirmuta küll kedagi, vähemalt eestis. See on nii devalveerunud, et võin ilma igasuguse põhjuseta rassist olla, üldse ei morjenda)) Nei lihtsameelsetel sallijatel (nende endi arvates sallijad) pole ju muud kui ainult üks sõimu sõna. A see vahsist ju ka veel )) veidrad sallivuslased, irw. Rassist olla ongi popp))
Ne e 10. juuli 2018 17:30
? 10. juuli 2018 17:40
Miks veebiajakiri oma protesti juhtkirja all avaldas, miks ajakirjanik oma nime ei julgenud sinna alla kirjutada? Arvan, et lumehelbekesest ajakirjanik saab ka ise aru, et teema on pastakast imetud, aga ikkagi - see "teema" ju müüb :(
K.P. 10. juuli 2018 16:58
See jutt rassismist ma ei tea kas nutta või naerda,kuid minu meelest läheb see asi nii haigeks, et lihtsalt ei ole sõnu
Mees 10. juuli 2018 17:11
Väga õige jutt. Kellest siis tohib pilti teha ja kellest mitte? Meeletu ülereageerimine. Ei imesta, kui varsti pead vallamajast loa taotlema, et naisega soovid magada.
Imestada pole midagi 10. juuli 2018 17:31
Kõik Tallina kiiksuga "juhid" on imelikud ja arvata võib neist palju.palju....
Tuleb välja, et mustanahalist ei tohi kujutada 10. juuli 2018 17:33
tema rassi ei tohi mainidagi, - kas hoopis see polegi ülim rassism?
Mann 10. juuli 2018 16:48
Ei saa aru, milles see rassism sellel pildil seisneb? Mitmevärviline elanikkond on ju paljukiidetud multikulti osaks. Moeajakirjades ka enamasti sees neegermannekeenid, pole kuulnud,et ajakiri seepärast rassismis süüdi on.

10. juuli 2018 16:24
Miks end mustaks värvinud (ehk neegrit etendav) on rassistlik? Kas neeger kui nähtus ise on rassistlik? Kas need rassismis süüdistajad ei peaks kas psühhiaatri juurde kontrolli minema või vihakõne eest kinni pandama?
Eino Taruk 10. juuli 2018 16:18
Kõige huvitavam, et veebiajakirja päises on tekst Estonian World - How Estonians See It. Ehk siis Eesti nii nagu eestlased seda näevad. Tüüpiline vadakliberite feik uudis. Ei ole, see on Eesti nii nagu lumehelbekesed seda näevad!
sallivad on rassistid 10. juuli 2018 16:08
kui neegreid pesemata kaevuriga võrdlevad! Vaesed mustad, irw
nii toredad 10. juuli 2018 16:01
juhteeslid talinas. hurraaa za aasikaupunki mõ vojujem.
Brunn 10. juuli 2018 15:53
Pagulased eestis on sama kui ookean kõrbes. Iga roju oma koju.
Mis teha 10. juuli 2018 15:43
Eesti nagu Venemaagi on moraalselt alaarenenud maa, kus veel ei tajuta, kui madalalaubalised on rassistlikud ja diskrimineerivad naljad ja mõnitused.
vana karu 10. juuli 2018 15:42
Kahju, et minu mõtet moded läbi ei lasknud.
10. juuli 2018 16:26
Sul oli liiga arukas kommentaar. Et õhtulehe tsensor kommentaari läbi laseks peab see olema labane, ropp ja mittemidagiütlev!
Mees 10. juuli 2018 17:13
piisab mõnest sõnast mis pole ropp ega labane.
niigi 10. juuli 2018 20:26
Oehh 10. juuli 2018 15:41
Pole mingit skandaali, mingi järjekordne libaühenduse sonimine. Mõnipäev võiksime kõik korraga silmnäod üle võõbata, siis ehk kaob vigisemine ära
Eino Taruk 10. juuli 2018 16:22
"Mõnipäev võiksime kõik korraga silmnäod üle võõbata, siis ehk kaob vigisemine ära"
Ausalt muide. Black face flash mob, mõne nn "sallivate" kantsi ees...
Eino Taruk 10. juuli 2018 16:23
10. juuli, üleestiline mustnäopäev :)
Urmas 11. juuli 2018 16:31
Einole ja teistele vihjeks- neegerpühaku Mauritiuse päeva tähistatakse 22.septembril ehk keegi ei saa sel päeval mitte midagi ette heita kui tehakse bläkkfeissi.

kahvanägu 10. juuli 2018 15:21
jätke ometi need valgenahalised rahule, kas see ahistamin ükskord lõpeb ka?
Tumeda hinge peegeldus 10. juuli 2018 15:03
Päris nõme on vabandama hakata, et tegin kaevurit või mis iganes. Selline rumalus tuleks lihtsalt välja naerda, mitte vabandusi otsima hakata.
to tumeda.... 10. juuli 2018 15:08
ära hakka siin si*ta otsima kus seda pole...mine vaata enda peegeldust
vaatasin 10. juuli 2018 20:11
Et siis sinu meelest on NEEGRIKS olemises midagi häbiväärset? 10. juuli 2018 15:18
Ja koguni neegri kujutamine tuleb VÄLJA NAERDA ???
No sa oled ikka täielik rassist, tumeda hinge peegeldus!
Eino Taruk 10. juuli 2018 14:57
Sellistele süüdistustele peaks oleme alati ja vaikimisi vastuseks rahvusvaheline keskmine sõrm...
... 10. juuli 2018 14:49
Tegelikult õigus mustale nahale ei kuulu vaid mustanahalistele.
oot 10. juuli 2018 14:46
Aga kas Hollywoodi film, kus kaks mustanahalist grimeerusid valgeteks bimbodeks, pole rassistlik (tegelikult on selliseid filme rohkemgi)?
kas see oli see film 10. juuli 2018 15:54
agga 10. juuli 2018 14:44
Minu arust on tegu Püha Mauritiusega.
Mohmoh 10. juuli 2018 14:43
Miks ei tohi fakte kirja panna? Kelle kannale siis astutakse?
Ne.e.ger on tabu? 10. juuli 2018 14:42
Miks neeg.rit kujtada ei tohi? Kas mitte see pole rassism kui nee.gr-it kujutadagi ei tohi?
10. juuli 2018 17:29
ei tohi kujutada, sest pole inimene ega loom.

vaataja 10. juuli 2018 14:35
ei saa aru,kas neeger on mõni püha lehm,keda ei tohi nimepidi nimetada,kui ikka oled neeger,siis neegriks ka jääd,need õhtulehe moderaatorid on ju ajalehe neegrid
vana karu 10. juuli 2018 14:29
Mis teil kõigil viga on? Riisalu ja kaevur- normaalne pilt ju. Väljas suvi, sa kiibitseja mine ja tunne õues elust rõõmu. Käi üritustel, söö suutäis eesti toitu, võta punnsuutäis õlut. Vaata teisi , näita ennast. Ära istu arvutis ja loe seda euromöga. Eestis on neegrid, midagi pole parata! Kui kiibitseja tahab seda sõna- Neeger , kaotada, peab ta enne mind maha lööma!
See 10. juuli 2018 14:25
pilt on ju lõimumisest. Ja mulle ei meeldi riidepoes mustad mannekeenid.
tole-rasti loogika on siis selline, 10. juuli 2018 14:16
et kaevurid on rassistid ))) )) ))) eriti pesemata kaevurid )) )) ))
Taat 10. juuli 2018 14:13
Riisalul ka vaja nägu üle võõbata ja ongi ajudeta n.e.e.g.e.r. valmis!
KongoNeeger 10. juuli 2018 14:08
Selle artikli kommentaarid tuleb eelmodereerida!
sind ennast 10. juuli 2018 16:08
RS 10. juuli 2018 14:07
Sallijad,kaduge Eestist!
Muretu 10. juuli 2018 14:03
Igaüks näeb asja oma rikutuse tasemelt. Nii armsalt naeratades valge ja nõgine teineteisega kaelustikku. Pole ju põhjust solvuda.

need sallivad on ise suurimad rassistid! 10. juuli 2018 13:58
kisuvad meelega probleemi välja ka sealt, kus seda lihtsalt ei ole. 10. juuli 2018 14:10
mm 10. juuli 2018 13:57
mode töötab täiel aurul. Vähesed kommid , mis läbi lastakse! Sönavabadus, EL-i moodi.
arvamuspilu,tajad on sallivate fb lehel 10. juuli 2018 13:56
ennast täiega tolaks teinud aga see on ainult hea, sallivad ongi haiged!
miks kaevuri kostüüm rassismi süüdistuse saab?? 10. juuli 2018 13:54
puhta segi läinud, haiged sallivad! Teada on, et need sallivad on ise kõige suuremad vihkajad ja see siin tõestab seda väga hästi!!
RS2 10. juuli 2018 14:10
Sest pabuIased ei lähe iialgi tööle, ammugu kaevuriks mitte, vaid veavad kõiksugu toetuste najal s e a nahka. Selles r a s s i s m us seisnebki. ;)
a.f.ro 10. juuli 2018 13:53
märgati äärmiselt määrdunud rokase nahaga inimest lausa öö karva huvitav mis rassi esindaja ta on
baphomet 10. juuli 2018 13:50
Miks peavad nad end üldse õigustama hakkama. Midagi halba pole tehtud.
Aga jumal hoidku sellesarnaste veebiajakirjanike eest. Hullem kui orwellil.
Ei tea, kas pesitsevad maksumaksja turjal...?
Geograafiline selgitus 10. juuli 2018 13:49
Euruupa piir läheb piki Peipsi Järve ja Narva jõge. Edasi piki Saimaa kanalit.
afro 10. juuli 2018 13:47
neeger on neeger mitte määrdunud nahaga must

aga 10. juuli 2018 13:47
Michael Jackson käis ennast valgendamas.. kuidas mina valge europiidne inimene oleksin pidanud sellesse suhtuma?? Kunagi oli lastelaul: "olen kaevur Mati, nokin ninast tatti..."
filosoofia 10. juuli 2018 13:44
aga südames need ametnikud ongi mustad
Pille 10. juuli 2018 13:40
Kus Te olete näinud tööriietesneegrit. Neegridei tee tööd. Seega ei maksa linnahärrasidrassismis süüdistada. Kui oleks olnud kiivri asemel banaan käes-siis tehke oma skandaalikest
spot on 10. juuli 2018 15:55
See oleks paras kino olnud kui onu sellise vastuse oleks andnud.
Profet 10. juuli 2018 13:38
Järjekordne näide lumehelbekeste ja kultuurmarksistide lolliksminemisest.
Eesti kodanikule, 10. juuli 2018 13:31
Ja kust mujalt me siis veel pärineme kui mitte idaeuroopast? Turistina öeldakse,et ekssojuzist.
Jääme ikka oma liistude juurde.
10. juuli 2018 13:31
Tallinn toodab haiglatele materjali. Riisalu on ilus näide.
tutvused 10. juuli 2018 13:29
Nii,et tutvuste kaudu sokutatakse meelejahutajaid,nagu Riisalu, soojadele kohtadesse,et seal raha kokku ajada.Kas linn on meelelahutus koht või normaalselt elavate inimeste kodu ja töö koht.
Kõik jätkub sama moodi nagu varem,vüi veel hullemini,sest nüüd on kogu riigi ja Tallinna raha ühe meeskonna valduses.Alles see oli ,kui saime teada,et I.Mang tegeleb linna poolt antud korteris tšakrade avamisega.Ta tegi ka sihilikult horoskoope oma sõprade huve silmas pidades mõjutades rahvast.Horoskoop on jama tähti taevas miljoneid.
Välimääraja 10. juuli 2018 13:29
Peaks juba ammu selge olema, et kui ilma banaanita - siis kaevur.

neiu 10. juuli 2018 13:24
aga korstnapühkija? Kas enam seda tööd ka teha ei või - äkki oled ka siis rassist?
Kui 10. juuli 2018 13:34
mõni neeger end jahuga valgeks teeks,siis mind see küll ei pahandaks. miks peaks vastupidine rassism olema?
Lühidalt 10. juuli 2018 13:23
Need nn."sallivad" peaks olema ammu juba psü--hhi--aatrilist abi otsimas.
just nimelt 10. juuli 2018 13:36
10. juuli 2018 13:19
mina karistaksin neid veebiajakirjanikke vaenu õhutamise pärast.kui minu teha oleks,leiaksid sellised munajoojad ennast tõelistest kaevandustest sütt kraapimast.peale 12 tunnist tööpäeva võiksid siis enda nägusid peeglist kaeda.
Joss 10. juuli 2018 13:17
Olla ateist või kristlane,siis peaks olema moslemite vastane rassism.Olla valgenahaline murjamitega võrreldes,jälle rassism.Kas olete segaseks läinud.Kaevate enda igavest puhkepaika?
Rosinaajuga jahejalgsed 10. juuli 2018 13:14
Kus skandaal? Keegi arvab,ei saa naljast aru ja kohe skandaal.Ma pole sellisest portaalist kuulnudki.Aga juba skandaal,lumehelbekesed jooksevad...
10. juuli 2018 13:14
eesti ei ole "angloameerika maa" ja nende kombed meile korda ei lähe. kogu lugu.
Urmas 11. juuli 2018 16:13
Sa tahtsid vist öelda "afroameerika"?
Vanamees 10. juuli 2018 13:13
Kellele skandaal ,kellele nali ! Skandaal kindlasti ,sest vägisi tahetakse skandaali leida !
murueit 10. juuli 2018 13:07
Rassism on kellegi jaoks muutunud diagnoosiks nii nagu seda on sõna "ekre" ühe kommentaatori jaoks---ta näeb seda kõikjal, unes ja ilmsi ja luuludes ja reaalsuses...
10. juuli 2018 17:25
ootasingi millal keegi ekre ära mainib, seda et sellega sai hakkama kesikute punt kes soosib "migrantide" sissevedu koos sotsidega.

Vahet tegemine 10. juuli 2018 13:05
Aga see ,et Normann pildil naisi mõnitab, Sallivat Eestit ei ärrita.
Valge inimene 10. juuli 2018 13:04
See on mõttetu neegrite hala. Mind näiteks ei kotiks absoluutselt, kui mõni mustanahaline otsustab ennast valgeks võõbata.
vello 10. juuli 2018 12:57
Rüütelmaa on ju tegelikult rumeenia mustlane.igavene nalja ja pullivend.
Tuli omal ajal lapsena koos tsirkusega Tallinnasse ja vaatas,et siin on ühte korralikku klouni vaja ja jäigi.
Savikas vaatas,et see sobib ideaalselt linnaliiklust koraldama,nalja peab ju saama.
Seda on ju kohe näha ,kui üritada Tallinna tänavatel ringi sõita.
MANGI KOER 10. juuli 2018 13:06
Huvitav kas teisel pildil on sm.linnapea koos emaga
tsakra 10. juuli 2018 16:11
ei ole naljakas 10. juuli 2018 12:56
Saaks aru kui noored tudengid selliseid nalju teevad. Aga soliidses eas suure linna juht ei peaks end "Baatjaks" pidama. Selgelt joosti naljadega lati alt läbi. Labane.
oled eilane? 10. juuli 2018 13:13
sa söö 10. juuli 2018 16:12
üks banaan südamekosutuseks ja kui see ei aita roni puuotsa.
Hmm.... 10. juuli 2018 12:55
Linnaametnikuna on Sm. Rüütelmaa oma kompententsipiiri juba ammu ületanud.
Ehk sobikski ta kaevuriks?
Vähemalt teeks midagi kasulikku.
setu 10. juuli 2018 12:54
Kas must värv võib ainult nee... -l olla, mitte tahmasel või muidu pesemata isikul ?
! 10. juuli 2018 13:00
Jah. Kõik kaevurid tuleb kohtusse kaevata, et julgevad mustanahalisena maa alt välja tulla.
10. juuli 2018 12:54
maailm on ikka täitsa pekkis, kõike ja kõiki saab seostada rassismi, viha kõnega, jne. sorry väljend on vale, saab asemel on õigem kasutada väljendit tuleb, siis oled tegija.
lihtsalt 10. juuli 2018 12:53
Kari lolle üritab saage käima tõmmata

Eesti kodanik 10. juuli 2018 12:51
Minu jaoks on ülimalt rassistlik, et meid, eestlasi, järjepidevalt halvustavalt idaeurooplasteks nimetatakse.
caff 10. juuli 2018 13:17
aga kuidas peaks siis nimetama?
Ära aja jama, caff 10. juuli 2018 13:30
Kui tahetakse täpselt, siis kirdeeurooplaseks. Idaeurooplane (aga Ida-Euroopa on ühe ennast valgustatud lääneeurooplaseks nimetava inimese arvates kogu piirkond Sloveeniast Venemaani): Vaata palun kaarti, kas see on tõesti geograafilises mõttes Ida-Euroopa?
Profet 10. juuli 2018 13:39
Kui joonistada ring ümber Euroopa, siis asub Eesti täiesti Euroopa keskel. Seega oleme geograafiliselt kesk-eurooplased.
10. juuli 2018 13:52
Tegelikult põhjaeurooplased. Meist põhja pool on vist vaid 4 riiki.
Eestist põhjapool 10. juuli 2018 14:42
asuv Rootsi nimetab peale eestlaste ka bulgaarlasi, moldovalasi, rumeenlasi idaeurooplasteks.
caff 10. juuli 2018 15:44
no eks minge siis ja seletage neile lääne-, põhja- ja muidu-eurooplastele, kuidas nad teid kutsuma peavad. See, kuidas te end ise kutsute, ei huvita küll mitte kedagi.
caff 10. juuli 2018 15:48
see, kuidas te end ise kutsute, ei huvita mujal suurt kedagi.
To - caff 10. juuli 2018 16:01
See bet me lambale paabulind nimeks paneme ei muuda lamba suhtes midagi . Seega nimetagem asju õigete nimedega , sest nii ongi. Ja rasismi ei näe küll mitte kusagil , asjad lihtsalt ongi nii.
Profet 10. juuli 2018 16:12
Sama ka n eegrite ja m ustlaste ja ... kellega iganes.
Isekeskis võivad nad end nimetada mustadeks või mustanahkseteks või romadeks, meie kutsume neid selle nimega nagu me ühiskond on seda kogu sajandeid teinud.
Aga hellakesed lumehelbekesed ning kultuurmarksistlikud vasakajakirjanikud ningpoliitikud peavad meie tavade ja kommetega SIIN (Eestis) leppima.
10. juuli 2018 17:15
tegelikult 5, kui venemaa sinna hulka arvata
Tead, caff 11. juuli 2018 08:57
Peaks ikka huvitama. See, kuidas näiteks rootslased meid kutsuvad, ei huvita ka juba enam kedagi. Küll aga peavad nad selgeks saama, et ka ÜRO jaotuse põhjal kuuluvad Balti riigid Põhja-Euroopasse. Ja sina, caff, oled samuti eestlane, ükskõik, kuidas sa meid, eestlasi ka teieks kutsuda soovid.
11. juuli 2018 08:58
Rootsi nimetab kõiki kunagi raudse eesriide taha jäänuid idaeurooplasteks. rootslased oon suures osas siiamaani veendunud, et idaeurooplased on põhimõtteliselt üks l:ll rahvas, kes räägib üht ja sama keelt.
10. juuli 2018 12:51
Meil juba töötavad 7 aafriklast!
10. juuli 2018 12:49
Eesti pole angloameerika maa ja meil on oma tabust arusaamine.
aga 10. juuli 2018 14:20
tahaks olla küll, enivei huu keerz.
Naera puruks 10. juuli 2018 16:29
Eriti hea on briketipoisid.ee reklaam siin artikli all. :)))