291 kommentaari

O
oodake  /   18:19, 10. juuli 2018
loen seda lugu ja saan aru järgmiselt: ebaõnnestunud poliitilise otsuse tulemusena ja TÜK juhtide nõudmisel suleti Lõuna-Eestis 2 sünnitusabi osakonda. Rahvas protestis, aga vaikselt suunati see protest osavalt Tartu kandis planeeritava puidutehase vastu ja kokkuvõtteks sünnitusosakondade asi jäi tahaplaanile. Otsustatud, ei tule tehast ja ühtlasi ka pole sünnitusabi Valgas ja Jõgeval. Mitte ükski TÜK arst ega ka Tartu Kiirabi natsalnik ei teinud piiksugi. Kõik sünnitajad lükati kiirabibrigaadide hoolde. Tükk aega vaikust, kuni ühel hommikul ups-tita sündis teepervel. Kõik läks õnneks ja papa eestvõttel tehti pilti ja papa lubas selle armsa pildi ka sotsiaalmeediasse panna. Temal pretensioone ei ole, ainult tänu ja kiitus Tartu Kiirabi vastu.. Õnnetu brigaad jäi kah peale( selliseid pilte, kus klient ja
brigaad pildil, delfis üleval iga päev). Ajakirjanik noppis pildi üles, kasutas probleemartikli taustapildina ja nüüd hakkas toimuma midagi imelikku. Uurimatta asjaolusid, kuulamata väidetava kannatanu ütlusi, hakkas Tartu Kiirabi juht hoopis oma töötajaid avalikult ristile naelutama. Valis selleks autojuhi. Saan aru, et see oli dr Kõrgvee täielik ämber. Nimetatud doktor on kahtlemata kiirabi alal teenekas inimene, aga seekord läks kõik valesti. Minu kui tavalise kodaniku jaoks sai see teepervel sündinud lapsuke ja ristile löödud autojuht uue reaalsuse sümboliks. Ebaõnnestunud reformide ja kärpimiste tulemusena on Lõuna -Eesti jätkuvalt kolgastumas. Meie kolisime juba 10 aastat tagasi Tallinnasse ja oleme otsusega rahul. Vahepeal Soomes sai imestatud sealse regionaalpoliitika üle. Nimelt vuravad Helsinki ja Turu vahel iga 2 h tagant lennukid. Need on tihti veerand täituvusega. Aga riik maksabki peale, sest eesmärgiks on hoida Turu ülikool tegus. Tartusse ei lähe juba aasta aega mitte ühtegi lennukit! Kulla inimesed, mitte ükski fertiilses eas naine ei lähe Valka elama, teades, et seal pole isegi naistearsti alati olemas, rääkimatta sünnitusabist. Süüdlasi justkui ei ole, et maaelu hääbub Eestis hullema kiirusega kui katku ajal. Ja nüüd leiti siis süüdlane- Tartu Kiirabi autojuht! Peab see inimene ikka kuratlik tegelane olema, sest tema tõttu maaelu hukka saigi. Loodan , et peaarst saab oma eksitusest aru ja vähemalt vabandab asjaosaliste ees. Eelkõige armsa perekonna ees ja ka oma töötajate ees.
politsei peaks tegema kiirabile trahvi, siis saaks riigikassase raha :D  /   12:37, 11. juuli 2018
Liiklusohutuse seisukohast on oluline, kas kiirabiauto juht pani liiklusohutuse tagamiseks teele ohukolmnurga või koonused...
A
arvaja  /   17:20, 10. juuli 2018
Sellist riiki me tahtsimegi...
Sünnita autos,kõik kallineb.
Eesti-Nokia
U
Uuenenud Kesik  /   07:55, 12. juuli 2018
TEHTUD!
  /   16:39, 10. juuli 2018
näete nüüd Ossinovski ja Mäggi ja teised jolbed ministrid -sotsiaalametnikud
A
Ants Tutt  /   14:56, 10. juuli 2018
Vaatand aga vaata. Lubatud on pehme lähenemine "kiirabijuhi" tobedale sõnaseadmisele. Kui aga nimetada Dr. A. Kõrgveed nimeliselt, läheb mõnel moderaatoril maks krampi. Nõrk, väga nõrk.
Aga asja olemus jääb niikuinii samaks
E
ei saa aru  /   16:14, 10. juuli 2018
Siin ju mitmes kohas Kõrgveed mainitud, st ikka on võimalik ka nimeliselt. Sa ise pole teksti lugenud ja lammutad, sellepärast ei ka sui kommentaarid läbi. Kui sa raha ei taha maksta, siis mine R-kioskisse ja loe lugu läbi, siis räägime edasi.
A
Ants Tutt  /   20:59, 10. juuli 2018
Kle nimetu tola, kui sinusugune ei tea, mis ma ütlesin siis hoia oma mokad maas.
Ja mõnele õrnapõrnalisele ei sobinud sõna l...oll. Nagu sa isegi oled.
M
Millal kord  /   14:47, 10. juuli 2018
Palun lõpetage laste Miaks nimetamine. Lisaks sellele, et neid juba palju on, on see ka ääretult kole.
T
teadja.  /   14:41, 10. juuli 2018
tuhude valud oleneb ka syndimata lapse ja naise kaalust. Kui naine on kaalupoolest tymakas ja laps synnib kergema kaaluga, siis need tuhud ei olegi valusad. Pealegi on tånapåeval saadaval valuvaigistite tablette, niiet isegi kui naine on k6hnemapoolne ja lasp syndides kaalult kyllalt suur, ei
saagi naine håirivat valu tunda, ja laps synnibki ootamatult.
T
to teadja  /   19:22, 10. juuli 2018
Sa oled professionaalne günekoloog-akusöör? Tead neid asju nii hästi. Tead ka, et mõni naine on tümakas.
E
ei usu midagi  /   13:45, 10. juuli 2018
Kuidas sai tuhuvaevas naine üldse autot juhtida? Olen ise 4 lastilmale toonud ja tean, et tuhud on palju hullemad kui väljutamne. Nii oli roolis, et lausa lapse pea oli juba väljas? Kui nii, siis oli beebi juba tükk aega sündinud, kui kiirabi alles kohale jõudis. Mida peab tegema sünnitanu oma vastsündinuga nii abitus seisundis? Jak kus oli lapse isa? Kas tema ei olnudki autos?
S
sa pole lugenud  /   16:04, 10. juuli 2018
Lapse isa kiidab Õhtulehele, kui äge kõik oli ...
Loomulikult, issi tegi pilti.
Ega siis Kalvi Kalle ainus debiilstaarisa ole - Gennadi tahab ka kuulsaks saada.
A
Ants Tutt  /   12:13, 10. juuli 2018
Nüüd jällegi huvitab, kas lugupeetav Dr. A. Kõrgvee ise aru ka saab, et astus oma lolli avaldusega basseini suurusesse pange. Millegi pärast kardan, et isegi kui saab, ausat ülestunnistust sealt ei tule. Oma erialaselt kauaaegaselt tipust olnuna on see eneseuhkus oma töö teinud.
Poliitikute ja arstiabi korraldajate otsused on niigi vaieldavad ja lihtinimestes paksu verd tekitanud. Ja nüüd kui üks selle tuemusena tekkinud keiss saab õnneliku lõpu, keerab üks jupijumal kõik peapeale ja negatiivseks. Kahju.
K
küll  /   12:03, 10. juuli 2018
on huvitav.teeäärde viiakse küünlad,kui avariis keegi hukkub.mis nüüd pannakse tee äärde,kus laps sünnib,et oleks tore vaadata,kus euroopa lapsed sünnivad.
E
ei midagi erakordset  /   13:52, 10. juuli 2018
Postimehe terviserubriigist 18.04.2018 leiate "Igal aastal sünnib kümmekond last autos". Seal on andmed alates 1992 aastast, mis oligi max 39 elus ja 3 surnultsündi autos. Sel aastatuhandel max 2003 23 last, 2016 sündis autos 18 ja mullu 19 last. Selle taustal on praegune juhtum selgelt üle võimendatud ja seda on teinud ajakirjandus!
Alustades pealkirjast, mis on vale - ema sünnitas oma autos, mitte kiirabiautos.
Postimehe materjalides on selgelt kõik soovitused, kui läheb kiireks, siis kiirabi aitab kodus sünnitada või Haapsu näitel (kus ei ole sünnitusosakonda) - lähimas meditsiiniasutuses.
Need vanemad tegid väga vale otsuse, kui ise sõitma hakkasid (loomulikult, kiirabi aitab ka teeperves). Ja see, et ajakirjandus on neist "kangelased" teinud, on väga vale.
M
mann  /   11:09, 10. juuli 2018
Just nii. Tartu kiirabi juhi reaktsioon oli täiesti ebaadekvaatne ja hoopis tema tuleks lahti lasta. Ilmselgelt pole tema esmane huvi inimeste turvalisus ja kvaliteetne arstiabi vaid poliitiline mainekampaania. Oleks viimane aeg teha struktuurides puhastus ja vabaneda poliitilistest käpiknukkudest et maksta rohkem palka neile kes reaalselt tööd teevad.
J
ja-jah  /   11:21, 10. juuli 2018
Pane õhtul fooliumist müts pähe ja söö seemned ära ...
Siis sisesta otsingumootorisse Ago Kõrgvee ja veendu, kas tegu on poliitikuga või lisaks juhataja ametile ka praktiseeriva kiirabiarstiga, kes on päästnud kümneid (kui mitte sadu) inimesi ja abi andnud tuhandetele - edu ja jõudu talle!
E
ei-ei  /   11:49, 10. juuli 2018
aga kõige selle teie viidatud hiilgava tulemuse kõrval ei teeks paha ka õppida kollegiaalsust ja viisakat suhtumist teistesse inimestesse.
O
oot-oot  /   12:00, 10. juuli 2018
Terviseandmed on delitaatsed isikuandmed ja ükski meditsiinitöötaja ei tohi patsiendi kohta andmeid facebooki panna. See tuleneb seadusest ja tööandja asi on seda kontrollida, rikkujaid karistada - nii ongi! See autojuht eksis ja tänu eksimusele on praegu ka see pere asjatu avaliku tähelepanu all.
D
delikaat  /   12:09, 10. juuli 2018
ah et delitaatsed kohe...nojah, siis muidugi. Ainult et isikuandmeid seal küll kusagil näha pole.
M
mõtlik  /   13:01, 10. juuli 2018
Delikaatne härra see Kõrgvee kes leidis, et seiga jõudmine sotsiaalmeediasse on lubamatu ning kinnitas, et töötajat ootab karistus. «Ma veel tõsiselt mõtlen, kas ta üldse tööle jääb,» lisas ta.MÕTLEB -MILLE ÜLE???
Selle asemel, et töötajat kohusetruu töö eest kiita ,kurjustab pugejalik politikaan tubli töötajaga ,kaitstes keskerakondliku valitsuse võhiklikke tegusid.
Q
qwer  /   10:57, 10. juuli 2018
Mis lapsele sünnikohaks märgitakse? Põllupeal??
  /   11:08, 10. juuli 2018
Steven -Ken-Anthony Põlluste
E
eestlane  /   10:51, 10. juuli 2018
Lugesin selle uudise Õhtulehest ja arvan,et kiirabimeeskonda pole siin küll millegis süüdistada. Valitsus võiks süüdistada ennast oma lollides tegudes ja seadustes ning edaspidi võiksid kõik 101 riigikogulast ning nende peret sünnitada maanteel või põllul. Palju õnne vanematele ja kiitus kiirabile !
U
uskumatu  /   09:41, 10. juuli 2018
kas selline kiirabijuht jätkab ametis edasi? kohtleb oma töötajaid meedia vahendusel nagu viimast saasta. mul neist noortest arstidest nii kahju ja kujuteldamatu kahju, mida see mees tekitas ka sünnitajale ja tema perele, valades elu õnnelikuima päeva sapiga üle! ma loen ja ei usu oma silmi-kiirabijuht, kes peaks oma töötajate eest seisma kaljuna, pillub nende pihta õhtulehe vahendusel soppa tehes ehtsa lakeina maani kummarduse poliitikute ees. lihtsalt häbi.
M
mis siin uskumatut  /   11:02, 10. juuli 2018
Fakt, et see "kiirabijuht" on paberitega arst ja praktik , kes on päästnud tuhandeid elusid ja teeb jätkuvalt vahetusi. See "autojuht" on üks eriharidusta seikleja tüüp, kes ei tea midagi kutse-eetikast ...
Ajakirjandus on ebaadekvaatne, kes on vastsünnitanu pere skandaali kiskunud.
Võin kihla vedada, et ühelgi väljaandel polnud asjaosaliste luba selle pidi avaldamiseks.
Uskumatu - istuda käimasoleva sünnitusprotsessiga rooli ja hakata tartu poole kihutama - kangelasemast on asi kaugel - potentsiaalne mõrvar ju ...
  /   11:35, 10. juuli 2018
See autojuht oma mitme firmaga oli seikleja-sukelduja. Oskas nii hästi omale napsatud pildiga "sukelduda" poliitilisse võitlusse. Polnud vist ise sünnitust näinudki, sest naine sünnitas ju oma autos. Aga suur kihk oli mängida kangelast.
T
Tõeleid  /   14:55, 10. juuli 2018
kindlasti mängis kangelast . Ega siis kõik pole sünnilt kangelased nagu sina.
Ä
Ääremaastumine jätkub  /   09:36, 10. juuli 2018
Karistada tuleks pigem valitsusparteisid, kes järjepidevalt korraldavad Eestimaal ääremaastumist.
  /   14:02, 10. juuli 2018
Irlistid ja rehvormistid lõid sellele aluse ja on seda laastamist viljelenud pea 20a.
A
Aga  /   09:26, 10. juuli 2018
Kui me maksurahad Lätti viime, siis polegi varsti enam raha, millega haiglaid, koole ja lasteaedasid lahti hoida...
V
Võts  /   10:35, 10. juuli 2018
See mis läheb Lätti on köömes võrreldes sellega hunnikuguga, mille suudavad laiaks lüüa meie ametnikud ja riigikogu liikmed.
Kala mädaneb ikka peast - EAS oma Härmaga , sadam , uued ärikvartalid jne.
Ja muidugi kohalike ametnike küünilisus - Valga haigla juhatus oli ju nõus selle osakona sulgemisega.
  /   10:41, 10. juuli 2018
Unista edasi, järjest rohkem tuleb Lätist ostmas kia ja peagi tuleb ka toit sealt osta.
K
Kai  /   09:01, 10. juuli 2018
Eks selliseid asju on ka varem olnud, sest sünnitusosakonnad kaotati ära eelmiste valitsuste ajal paljudes kohtades ja üldse arstiabi võimalus kohapeal.
N
Nõmeduse tipp  /   08:23, 10. juuli 2018
Nõmeduse tipp on elementaarseid konfidentsiaalsusnõudeid eiranud töötaja kaitsmine.
T
to Nõmeduse  /   08:56, 10. juuli 2018
mis krt konfist sa räägid ?? kui sünnitaja lubab, sisi kõik ok, mis sa arvad, et ta ei sküsinud sünnitaja luba ? Nõmeduse tipp on jus t see värk, kus sünnitati
A
Ants Tutt  /   09:03, 10. juuli 2018
Mis imeloomad need "konfidentsiaalnõuded" on ?! Kui oli olemas sünnitanu nõusolek ja kogu lugu oli väga kena. Ja kiirabi brigaad väärib tunnustamist ja kiitust.
Pole raske arvata, kelle huve sinusugune siin kaitseb. Kas oled või ei ole kiireabi tsunfi liige, ple tähtis, niipalju võiks julgust olla, et esineda oma nime all. Või värised ka oma kohakese pärast siin päikese all ?
5
5 minutit kuulsust  /   16:12, 10. juuli 2018
Võin kihla vedada, et ühelgi ajalehel ei olnud nõusolekut selle foto avaldamiseks isegi kui see kiirabitehnik sai "tagantjärgi" loa enda kodukale panna, mis on jällegi vastuolus kutse-eetikaga. Kohe näha, et pooled siinsetest kommenteeerijatest ei tea, mis lehes kirjas ning tulistavad alekõrsi luulude pinnalt
K
kuule  /   21:26, 10. juuli 2018
kui sa Tartu Kiirabis õigel ajal PR tööd ei suutnud korralikult teha, siis ära ürita sii seda enam siluda. Peaarst tegi oma hullumeelse avalduse ja ähvardamisega organisatsioonile suurt kahju paraku inimeste silmis.
P
potentsiaalne mõrvar  /   09:30, 10. juuli 2018
1. Teatud töökohtadel on lihtsalt sellised reeglid, et klientidega seotud info avaldamine on rangelt keelatud: kasvõi pangas, vanglas, sotsiaal- ja meditsiinitöötajad.
2. See naine on potentsiaalne mõrvar - kus on siseministri silmad - roolis ei või telefoniga rääkida, aga sünnitada võib ...
T
to potensiaalne  /   10:06, 10. juuli 2018
nii jah see on normaalne reegel, sünnitatakse kusagil pärapõrgus või autos ??
H
haapsalu  /   10:21, 10. juuli 2018
Haapsalus on sünnitusosakond juba aastaid kinni, aga eelmisel aastal võeti sünnitus vastu ... Valga haiglas on ämmaemandad alles, sünnitustoa sisustus ka - aga istuda sünnitusvaludes rooli ja hakata Tartu poole kimama ... täiesti ebaadekvaatne!
  /   10:48, 10. juuli 2018
Kust pidi sünnitaja teadma, mid Valga haiglas kusagil luku taga seisab? Kui sünnitajatele ei ole selgitatud, kuidas sünnitusabi on korraldatud siis polegi muud võimalust kui rooli ja Tartu poole, hea seegi, et jala ei länud.
M
Mia  /   08:08, 10. juuli 2018
Oi, oleks kõikidel nii kiired sünnitused. Vups ja valmis. Pigem on enamik sünnitusi ikka tunde, tunde ja tunde pikad. Muidugi ei tahaks seda aega veeta kiirabiautos, aga võib-olla viibki siis tähelepanu tuhudelt kõrvale ja aeg tundub kiiremini lendama.
Igatahes tore, et kõik hästi läks. Palju õnne värsketele lapsevanematele!
PS: Kui poiss oli, siis vaevalt nad talle Jevgeni või Jüri nimeks panevad :D
M
Maggie  /   10:51, 10. juuli 2018
Esimene sünnitus kestab kaua, järgmised kestavad kordi lühemat ega.
Ä
Ära aja jama!  /   12:16, 10. juuli 2018
Esimene sünnitus alates valudest 26 tundi ja teine 24 tundi. Vahe vaid 2 tundi, mitte kordades.
M
Mihkel  /   11:27, 11. juuli 2018
See on individuaalne. Meil läks esimesega 5 tundi, teisega 2 tundi ja kolmas sündis autos Tallinna kesklinnas 10 minutiga. Ei jõudnud haiglani.
L
Liina  /   08:02, 10. juuli 2018
Huvitav, kui ma lähen Valga haiglasse kohale ja ütlen, et mul on tuhud ja laps on kohe-kohe sündimas, kas siis nn tavaarstid ei oska sünnitust vastu võtta? Kui maantee ääres saab sünnitatud, miks siis Valga haiglas pole palatit ega abistavat personali, kes oskaks ja aitaks sünnituse vastu võtta???
P
Probleemitu  /   07:58, 10. juuli 2018
See on ikka väga harv juhus, kui lapsed nii kiirsti sünnivad. Minu õde jõudis napilt haiglauksest sisse, kui laps sündis. Haiglasse oli kodust autoga 25 minuti tee. Selleks ei pea olema haigla igas linnas, et naised sünnitatud saaksid, kiireid sünnitusi on ikka suht vähe. Kui tead, et kaugemale vaja minna, siis hakkad varem sättima. Kui tundub, et ei jõua, siis ootad kodus kiirabi. Kui juhtub poolel teel, siis juhtub, abi saabub ka sinna.
  /   10:14, 10. juuli 2018
Probleeme tehakse oma "kange eesti naise" tiitliga - istutakse sünnitustuhudes autorooli ja mees kõrval on valmis kohe oma nutitelefoniga pilte tegema. Kaks rumalat, kes ise ei oska riske maandada. Mis puudutab kiirabibrigaadi autojuhti, siis kas on tegemist sama inimesega, kes on sukelduja ja kellel terve hunnik firmasid seljataga. Tundub et kiirabis autorooli keeramine oli talle vaid mingi lisatöö, egas muidu poleks ta nii mõtlematult käitunud. Väljaõpe saamata, kuidas käituda sotsiaalmeediaga.
V
vabandust  /   07:40, 10. juuli 2018
Mulle tundub, et see kiirabi-juht on veidike imelik???
  /   10:16, 10. juuli 2018
tavaline autojuht, kes on saanud parameediku kiirväljaõppe. kiirabiTEHNIK on lihtsalt moodsam nimetus.
A
ab  /   07:26, 10. juuli 2018
Siis esimene ratase pääsuke! Palju ratasel neid veel plaanis on?
A
asi on lihtne  /   06:33, 10. juuli 2018
peab ära ootama(kahjuks), et laps või ema või mõlemad surevad tõestatult selle pärast, et osakond kinni pandi. ja siis nõue riigi, kui surma põhjustaja vastu. siis näha, mis otsuse siis kas julge või arg kohtunik teeb...
J
JoppEduardo  /   06:44, 10. juuli 2018
Sa ei tea meie kohtunikke või? Sellisel juhul mõistetakse õigeks mõistetakse mõrvar, st riik!
  /   10:18, 10. juuli 2018
kui need "kanged eesti naised" istuvad sünnitustuhudes ise rooli taha ja tulevase isa jaoks ongi see täiesti normaalne, siis võib igasuguseid hädasid tulla
  /   06:25, 10. juuli 2018
Kui riik hakkas sulgema sünnitushaiglaid - Valga, Põlva. Kas ei oleks pidanud olema valmisolek siis esmatasandi arstidel, perearstidel vajadusel sünnitusi vastu võtma. Kiirabi ei jõua, ei saa ka alati kohale tulla (talvel lumetuisk, hõivatud kiirabibrigaad jne.) Perearstidel on ju küll uhked maasturid haigekassa rahadega liisitud nemad peaksid esimesena abivajajani jõudma. Riik kiirustas oma reformidega, enne oleks pidanud perearstidele tingimuse
E
Ele  /   02:07, 10. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
ei saanud aru  /   10:22, 10. juuli 2018
kas see oli iroonia
M
Maisilapsed  /   01:47, 10. juuli 2018
Nüüd lastakse meedikud lahti.. siis pole enam,kes mnt-le ka vastu söidaks. Laseme meedikud lahti ja sulgeme haiglad. Põllule tulevad Maisilapsed :)
  /   08:10, 10. juuli 2018
Ah, ei lasta kedagi lahti, sest kui lased lahti, siis pole kedagi uut asemele võtta ;)
A
autojuht  /   08:21, 10. juuli 2018
Autojuhte on varnast võtta rääkimata isesõitvatest ;)
E
Erki  /   08:29, 10. juuli 2018
Ega ikka ei pea enam paika see ütlus, et "meil on ukse taga järjekord" ja "töötajaid on varnast võtta". Vähegi head töötajad on juba kusagil tööl kas siin või välismaal. Lisaks pole kiirabi autojuhi palk nii suur, et sinna oleks suur tung tööle asumiseks. Jah, soovijaid võib olla, kuid kas neist ka häid töötajaid saab? Pigem hoitakse olemasolevaid töötajaid ja pigistatakse praegusel juhul silm kinni ja lastakse tüübil edasi töötada.
  /   10:20, 10. juuli 2018
Tüüp tegi autojuhina lisatööd?
M
Mihkel  /   11:29, 11. juuli 2018
Alarmsõidukijuhte on varnast võtta? Unistada ju võid, aga tegelikkusega sel pistmist pole.
  /   10:20, 10. juuli 2018
Ta pole meedik vaid tavaline autojuht, keda on igalt poolt võtta.
H
hea seegi  /   23:50, 9. juuli 2018
et juhtus selline tee kus teepeenral sünnitada sai, uute teede puhul tuleb ilmakodanik keset teed väljutada, lisaks saab anvelti uute unistuste trahvikaamerate abiga kõrvalise tegevuse eest autos sünnitajale korraliku nätaka rahakotile teha...
O
on  /   00:43, 10. juuli 2018
hea, et hästi läks aga paljudel juhtudel sünnitusosakonnas pannakse laps kohe kuvöösi- kuidas sellega teepeenral on? Meie valitsus peaks ikka mõtlema rahva juurdekasvule mõistusega, mitte egoistlikult eurosid lugema- tasub, ei tasu...iga elu Eestimaal on kallim kui toompeale paistab, nii on.
F
fakt  /   23:17, 9. juuli 2018
Algusest peale vale jutt:
ei sünnitanud kiirabiautos.
Lapse isa kommentaar: ema istus ise rooli ja peatus alles siis, kui lapse pea juba väljas oli ...
J
Janek  /   23:14, 9. juuli 2018
Küsimus ei ole kiirabis, vaid "hullunud kangelasemas", kes istus tuhudega rooli ning peatus alles siis kui lapse pea juba väljas oli …
Sellest tädist oleks võinud laubaka korral saada massimõrtsukas.
K
Kristiina  /   22:46, 9. juuli 2018
Ma ei süüdista nii võrd kiirabi juhti vaid andmekaitsjad kes on ühiskonnas paranoiat külvanud ning suukorvistanud inimese mõtte tasandil. Kiirabi juht on pooleldi promo ja seaduste pantvang ja samal ajal küündimatu.. Mõelge ise AKI koguaeg meedias õpetas kuidas inimesed sotsiaalmeedias ja mujalgi elama peaks. See on jube ning kutsub üles meelt avaldama nii AKI kui kiirabi juhtide vastu. Väike Ameerika tänaval asuvad demokraatia suretajad. Neil on meedias ka promojad sees kes koguaeg mõjutab inimesi mitte postitama nii head kui halba..
  /   00:20, 10. juuli 2018
Facebook ei ole elu. See on enda ekksponeerimine. Ja pole vahet kas seal eksponeerib ennast kiirabitöötaja, lapse isa või mamma ise.
K
Kristiina  /   22:45, 9. juuli 2018
Ma ei süüdista nii võrd kiirabi juhti vaid andmekaitsjad kes on ühiskonnas paranoiat külvanud ning suukorvistanud inimese mõtte tasandil. Kiirabi juht on pooleldi promo ja seaduste pantvang ja samal ajal küündimatu.. Mõelge ise AKI koguaeg meedias õpetas kuidas inimesed sotsiaalmeedias ja mujalgi elama peaks. See on haige ning kutsub üles meelt avaldama nii AKI kui kiirabi juhtide vastu. Väike Ameerika tänaval pesitsevad demokraatia suretajad. Neil on meedias ka käpp sees kes koguaeg mõjutab inimesi mitte postitamanii head kui halba..
A
alo  /   22:44, 9. juuli 2018
kõrgepalgaline juhtkond lasku ise ennast tartust lahti.
K
Kristiina  /   22:44, 9. juuli 2018
Ma ei süüdista nii võrd kiirabi juhti vaid andmekaitsjad kes on ühiskonnas paranoiat külvanud ning suukorvistanud inimese mõtte tasandil. Kiirabi juht on pooleldi promo ja seaduste pantvang ja samal ajal küündimatu.. Mõelge ise AKI koguaeg meedias õpetas kuidas inimesed sotsiaalmeedias ja mujalgi elama peaks. See on haige ning kutsub üles omakohtule nii AKI kui kiirabi juhtide vastu. Väike Ameerika tänaval pesitsevad demokraatia tapjad. Neil on meedias ka käpp sees kes koguaeg mõjutab inimesi mitte postitamanii head kui halba..
L
like kirja, et näidata meelsust?  /   22:40, 9. juuli 2018
  /   00:25, 10. juuli 2018
Alo Toom kui sukelduja ja Parameedikute liidus? Esmaabi oskustega päästetöötaja, kes laseb mitmel rindel?
M
Makske ikka edasi neid EU kõige kõrgemaid tööjõumakse!  /   22:21, 9. juuli 2018
Saate vastu väärtuslikku arstiabi. Heal päeval (või öösel) saate veel boonusena doktorilt näotäie sõimata kui kitlimehel tuju hää kipub olema. Seda nimetatakse riigiks? Minu tagumikus! Täis komöödia east-uunja.
K
Kevadel on oodata maksudele  /   23:10, 9. juuli 2018
tõhusat täiendust nii kinnisvaramaksu kui ka elektrihinna näol. On uhke olla ELi kõige kõrgem maksuriik.
O
on ikka pealkiri  /   00:25, 10. juuli 2018
hka loomad võivad poegida siis kui on õige aeg
K
kange tahtmine on neile modereerijatele vastu kukalt anda, sest nad ise ka ei tea mida või kelle tagumist otsa noolida  /   22:05, 9. juuli 2018
vastik on see pidev modereerime ja väidate pidevalt, et tsensuuri ei ole ja tsensuuri ei ole. Kas teil endil juba kord häbi ei hakka?
  /   22:19, 9. juuli 2018
nad annavad sulle loa kitjutada vaid paar kommentaari. siis panevad sinise sildi välja.
K
Kui kedagi kritiseerida  /   21:59, 9. juuli 2018
siis ainult valitsust ja haigla juhtkondasid kes panevad kõik uksed kinni. Kiirabi tegi oma tööd nii hästi kui oskas ja värsked vanemad tegid täpselt nii nagu õigeks pidasid.
Palju õnne emme-issile pisikese ilmale tuleku puhul ja jätkugu teil jõudu ta kenasti üles kasvatada.
S
ST  /   21:59, 9. juuli 2018
Vanasti sünnitati kodus saunas ja tont teab kus veel ja keegi ei kobisenud sünnitus osakondi pole jne. A jah see oli väga halb valik ja mõte minna sellises seisundis sõitma. täis jaburus. oodanid siis kiirabi kodus. a vaja ikka sõitma minna. hea et midagi ei juhtunud. edu.
V
vanasti saunades juhtus nii mõndagi,  /   22:17, 9. juuli 2018
surmasid oli palju.
D
das  /   22:21, 9. juuli 2018
Vanasti oli keskmine vanus ka inimestel 45 ning pooled lastest ei näinud üle 10 eluaasta.
Eks meditsiini arengu ja kättesaadavusega ongi see keskmine eluiga tõusnud. Nüüd aga üritatakse sotside poolt teha vähikäik ja sünnitusmajad ära kaotada.
S
ST -le vanasti  /   22:42, 9. juuli 2018
oli igas külas oma ämmamoor st.vanem inimene,kes õppis ametit oma emalt.Saun ja vesi jne.valmistati ka ette kui valud algasid.
A
Alati   /   21:48, 9. juuli 2018
On juhtunud, et sünnitakse nii siin kui seal. Ja ühest juhusest selline poleemika. Peaasi, et kõik lõppes hästi. Ju siis vanemad arvasid, et jõuavad. Värske isa oli õnnelik, et Tartu kiirabi tuli rõõmsate nägudega, tegid oma tööd professionaalselt ja rahulikult. Lapse isa tegi pilti ja palus juhil sotsiaalmeediasse riputada. Nüüd siis juhil pahandus. Ju siis nii pidi minema ja paljud arvavad, et Tartus abi paremal tasemel kui kohalikus haiglas.
J
juss  /   22:54, 9. juuli 2018
Kohalikku haiglat ju enam pole, kõik peavadki Tartusse jõudma
?
??  /   21:37, 9. juuli 2018
Kas ema ei seadnud nii last ja ka teisi liikluses olnud inimesi ohtu?kui kirjutatakse,et lapse pea oli juba väljas,kui auto seisma jättis.Kui tuhud kodus algasid oleks ju võinud kiirabi koju kutsuda.
T
tagantjärele tarkus  /   22:18, 9. juuli 2018
on täppisteadus.
  /   11:53, 10. juuli 2018
ja arvad, et kiirabi oleksi tulnud? ja Häirekeskus poleks hakanud jahuma, et minge oma transpordiga, see pole kiirabikutse?
N
noh  /   21:05, 9. juuli 2018
eks see uus venemaa heidutusviis ole,naised pannakse teeäärde sünnitama.Me oleme uhked!
T
taksojuht  /   21:03, 9. juuli 2018
Uh, kes selle laga ja vere mu autost hiljem ära koristab. Kuskohast neid steriilseid kääre võtta, nabanööri jaoks jne Jah, selliseid erandeid juhtub. aga see ei peaks nüüd siis normiks saama.
  /   21:15, 9. juuli 2018
rebivad hammastega
M
maamees taas  /   21:03, 9. juuli 2018
Minu kommentaar ei sobinud. Aga ikka tahan öelda, et kuni teel mingi kurb sündmus ei juhtu,siis riik rahul.
T
To 21:03  /   21:19, 9. juuli 2018
Paljud inimesed elavad sünnitushaiglast kaugemal, isegi see kes on lähemal võib lapse autos sünnitada.
T
toto  /   01:31, 10. juuli 2018
See naine suutis sõita ainult 40km... (70st) (ja Valka oleks tal olnud kodust umbes 10 km)
L
läheb nagu skanaaliminister ütles  /   20:56, 9. juuli 2018
hakake põlla pääl sünnitama. talvel saab lumehanges ka sünnitada.
M
maakas  /   20:53, 9. juuli 2018
Täname meie Punavalitsejaid - Sotsipeerusid ja Kesikla jõuku, kes seda autos sünnitamist propageerivad!
N
nonoh  /   23:22, 9. juuli 2018
Tartu ülikooli Kliinikumi (kes Valga sünnitusosakonna sulgemise algatas) esimees on reformierakondlane Klaas!
Ette rutates - ma ei tea, kas Klaas on Vikerkaare kogukonna liige või propageerija, aga Taru Ülikooli Kliinikumi nõukogu esimees on ta kindlasti!
N
naine  /   20:52, 9. juuli 2018
Kui tuhud lgavad ja press kah peal, siis kutsu kedagi endale toeks ja jää sinna kus oled, et juhul kui laps peaks väljuma, oleks tal turvaline tulemine, samas lase endale kiirabi kutsuda kohta ,kus viibid. Rumal oli ses olukorras roolima hakata, väga rumal tegu. Kiirabi on muidu tubli, mis aga netti üles riputamissse puutub, siis see on inetu tegu. Internet jäägu eemale igapäevaelust sellistel momentidel.
3
350 milli  /   20:50, 9. juuli 2018
läheb piirile okastraadivedu
S
sünnitusmajade olemasolust  /   20:50, 9. juuli 2018
Hoidke nüüd rauad tules selle teemaga, sest ainult avalik huvi pidada mõjuma, kui midagi väga tahetakse!
H
Hirmus uudis  /   20:48, 9. juuli 2018
Kiirabi juhataja tahab pildi avalikustajast töötajat lahti lasta.
H
Hirmus uudis  /   20:48, 9. juuli 2018
Kiirabi juhataja tahab pildi avalikustajast töötajat lahti lasta.
T
tartust  /   20:46, 9. juuli 2018
au ja kiitus kiirabitöötajatele. noored meedikud ja nii tublid.
"
"Uhke tunne kohe"  /   20:45, 9. juuli 2018
Vaat siis, kuhu me oleme jõudnud, " Eesti 100"?! Sünnitame tee ääres, nagu 1++ aastat tagasi. Hakkame siis uuesti põllul asjal käima ja vankriga sõitma ka. Minister näidaku eeskuju!
  /   21:00, 9. juuli 2018
Ministril on helikoperdis käepärast.
T
To 20:45  /   21:21, 9. juuli 2018
Autos on sündinud ka mujal lapsi. Mõni sünnib viie minutiga, isegi kui sünnitushaigla 15 minuti kaugusel. Proovitakse vaid skandaali tekitada, nagu see oleks valga haiglaga seotud.
L
Laura  /   01:54, 10. juuli 2018
Ja ei ole siis? Tal oleks Valga sünnitusmaja lähemal olnud ja 40km jõudis sõita oleks ta väga vabalt ja ilusti jõudnud haiglasse sünnitama.
Kas sa inimene ei näe, et arvestades liiklusemassi ja naist sünnitusvaludes oleks see võinud lõppeda katastroofilise avariiga? Aga eks sinusugune ennne seda ei mõista, kuniks sul kodulinnas haigla ära kaotatakse ja sul selline probleem mehena/naisena tuleb..
T
to: 20:45  /   10:25, 10. juuli 2018
Eks nii rumalate pärast nagu Sa oled, kaotati ka haiglas osakond
T
Tartus  /   20:27, 9. juuli 2018
voib 1liige isegi tohter voi resident olla. See Pole siin praegu oluline. Mu meelest iva selles, kui arstibi attesaadavus nigel, siis suure asutuse juht hakkab meedias autojuhti materdama! Autojuht on olukorras syydi, mitte kiirabi juht! Samas, ega autojuhtki s. . em mees ole.
O
Ok jummel  /   20:22, 9. juuli 2018
Ei noh,Palju õnne pekkis eesti.Järgmine etapp on rajada Valga-Tartu tee äärde sünnitusparklad nagu veokijuhtidel on mujal maailmas! Kurat nii uroodset riiki pole meile küll vaja.Kui enne uusi valimisi mõni poliitik peaks veel uksetaha tulema nänni jagama,siis ausõna löön raiskadel pead lõhki.
J
Ja   /   19:58, 9. juuli 2018
Selline meedias vallandamisega kekutav peaarst on muidugi lahe sell! Kuna nendele noortele tohtritele meediskoolitus tehti ja kas uldse? Minu arvates peaarsti reaktsioon asjale ikka taiesti ebaadekvaatne.
  /   20:07, 9. juuli 2018
Imestasin samuti nii noorte kiirabi"arstide" üle. Täiesti lapsed veel. Kus ja kuidas nad omale vastava õppe said?
K
k.  /   20:18, 9. juuli 2018
irw.. nad pole kiirabi arstid. õde tervishoiu kõrgkoolist
T
to k  /   20:29, 9. juuli 2018
Kas irwitus on sul ka siis näos, kui nad peavad tegema põllu ääres sünnitajale lahklihalõike?
Ämmaemanda õppes läbitakse praktika, mille jooksul täidetakse DIRECTIVE 2005/36/EC 07.09.2005 esitatud nõuded:
5. Lahklihalõike tegemine ning sünnitusteede terviklikkuse taastamine.
20:29le  /   20:42, 9. juuli 2018
5.-st .Aga saab ka ilma läbi, kokku õmmelda on pärast siksakilisem,mitte lõigatult sirge...
M
Mägi Mäe otsast  /   20:53, 9. juuli 2018
Nii et siis las olla seal põlluääres oma rebenditega. Halvemal juhul võib laps peadpidi kinni jääda ja lämbuda.
K
kinni või lahti  /   22:39, 9. juuli 2018
"Halvimaid juhuseid" on ka haiglas endas!
V
Vaatleja  /   19:57, 9. juuli 2018
Ago Kõrgvee ego on nii kõrge ,et teda tuleb ikka koos riigi haldusministriga võrrelda Kahe suurriigi Presidentide omaga .Soovitan hr peaministril Ratasel mõlemad töölt vabastada vöi eesti rahava viha alla sattumisega riskida.
T
Tom  /   19:39, 9. juuli 2018
Täiesti uskumatu ja räige suhtumine peaarsti poolt oma töötajatesse! Vot see on tõehetk, et mis ta teist kõigist arvab. Siiras kaastunne Tartu kolleegidele, et sellises asutuses töötate! Adlas pole ühegi töötajaga elusees niimoodi käitunud. Vot kuritegu Tartu moodi- brigaad võttis sünnituse vastu ja suurest rõõmust tehti emaga koos pilti ja ilmselt ema ja isa veel tänasid, aga Tartu seaduste kohaselt on see roim. Hale!
K
Kuuuurija  /   19:45, 9. juuli 2018
Ema ja isa tänasid, et meditsiinitöötaja nende pildi oma sotsiaalmeediakontole laadis? Tõesti?
K
kuutõbine uurija  /   20:34, 9. juuli 2018
Oli sünnnitaja pere vastu selle pildi ülespanekule?
J
ja see on karistatav  /   19:37, 9. juuli 2018
Et siis nagu toimus mitte allumine võimudele, kui minister lubas põllul toimetada, siis nagu toimetati ikkagi teel ja ei suvatsetud põllule maha keerata.
  /   19:37, 9. juuli 2018
tubli naine ja palju õnne aga Eesti tervise nn.ministri joblakas lase siit ükskord juba kaabet
I
Imelik  /   19:34, 9. juuli 2018
Kuidas selline naine kange on, kes paneb lapse elu ohtu?
Kui sünnitegevus on alanud, ei ole soovitatav üldse enam istudagi.
S
ST  /   19:39, 9. juuli 2018
vedas et sellises seisundis avariid veel ei teinud. see oli väga halb mõte nii tegutseda.
K
Karu  /   19:32, 9. juuli 2018
Nii palju siis sõnavabadusest Eestis.
Teemad mis on riiklikult valusad- neid ei lastagi kommenteerida.
Viis minutit tagasi lisatud arvamus kustutati.
Eks lisan siis uuesti
09.07.2018 18:47
Teate- mõõt on täis.
Inimesed- tuleb selle jama vastu välja astuda!
Riiklikul tasandil inimeste mõnitamine.
Kuna olen tartlane siis vaatan sellele kiirabi pealikule sügavalt silma - või tema trahvib?
Sellist siga, kes ühe käega tänab ja teisega trahvib võiks Siberi poole saata
K
Kat  /   19:30, 9. juuli 2018
Mis siis sünnikohaks pannakse?Puu üks-oks kaks?
M
mõtlik  /   19:38, 9. juuli 2018
Riigikogu peab vastavasisulise seaduse looma ja sünnikohaks saab märkida lähimal asuva kilomeetriposti number. Nt 27 km.
K
Kuuuurija  /   19:47, 9. juuli 2018
Tartu-Valga maantee XX kilomeeter.
P
paljastuhnur  /   19:21, 9. juuli 2018
Kas need värsked lapsevanemad on peast väheke soojad- naine otsustab tuhudega rooli istuda ja mees on sellega nõus. Sellised tapavad oma lapse ja endid ka ära, polegi mingit ministrit ega valitsust selleks vaja.
1
112  /   19:14, 9. juuli 2018
tõeline EESTI NAINE sünnitaks isegi põllu peal! tubli
K
Küsimus Mia isale Gennadile  /   19:11, 9. juuli 2018
Palju õnne vanematele ja tänud kiirabitöötajatele.
Kuna lapse isa on valmis kommentaare jagama, siis ühtlasi oleks ka hea täpsustada, kas kiirabibrigaadi töötaja on rikkunud patsiendi delikaatsete isikuandmete töötlust või mitte. Ehk siis - kas pildi tegi lapse isa, kelle initsiatiivil pilt tehti, kas vanemad andsid nõusoleku see pilt sotsiaalmeediasse laadida või mitte.
  /   19:51, 9. juuli 2018
Loe kes ja milliste lausetega avalikustas. See ei olnud lapse isa.
"«Positiivne päeva algus :) Hommikul 6:43 aitasime metsavahel autos ilmale uue ilmakodaniku Mia - palju õnne!», kirjutas Tartu Kiirabi kiirabitehnik Facebookis.
N
napakuse piiridest!  /   20:45, 9. juuli 2018
Jumal hoidku, ärgem mingem täiesti ogaraks oma andmeseadustega!!!
E
ei ole piire  /   21:08, 9. juuli 2018
Andmekaitse napakusel ei ole tõesti piire. See takistab juba oluliselt meedikute tööd ja kahjustab eelkõige patsiente. Kuigi noored vanemad päris mõistlikult ei käitunud, aitasid loodus ja kiirabitöötajad nii, et see elu tähtsündmus realiseerus neil kõige õnnelikumal viisil ja õnne ei tohi juba lehes olla, ikka tigedus ja tigedus. Antud juhul kiirabitöötajate suhtes. Mõtelge, kui palju valu, vaeva, õnnetusi ja tänamatust nad oma töös näevad. Kui üks hommik algas imelise sündmusega, siis sellestki ei tohi kiirabimeedik rõõmu ega jõudu ammutada .
P
Pildi on avaldanud   /   19:08, 9. juuli 2018
värske isa, juhul, kui te ikka lugesite... Ja see pole mingi rikkumine. Rikkumine on sünnitusosakonna sulgemine Valgas.
3
3 poja ema  /   19:08, 9. juuli 2018
kas ma olen ainus. kes tahaks raevu pärast karjuda - PÕLETAGE MAHA SEE VALITUS !
S
seewaldisse  /   20:52, 9. juuli 2018
mine
T
To 19:08  /   21:23, 9. juuli 2018
Oled küll jah, soovitaks kuhugi raviasutusse pöörduda.
  /   19:07, 9. juuli 2018
Mäggi kukkus ise sünnituslaualt pea ees kivipõrandale,sellepärast tahab ta põllusünnitust,et eestlastel oleks ikka turvaline sünnitada.
H
hüsteerikutele  /   19:01, 9. juuli 2018
Selle pildi avaldamine on patsiendi privaatsuse rikkumine. Elementaarne, et sellise pildi avaldaja on rikkunud konfidetsiaalsusnõudeid ja võib selle eest kinga saada.
N
nimetu  /   19:16, 9. juuli 2018
Kirjas on ju, et selle pildi tegi patsiendi abikaasa mitte mingi kirjatsura. Seega on ülimalt väheusutav, et patsient ei soovinud selle pildi avaldamist. Küll aga on terve hulk teisi seltsimehi, kes peavad nurka häbenema minema (sm." hüsteerikutele / 19:01, 9. juuli 2018" kaasa arvatud)
P
Pole siin mitte mingisugust rikkumist.  /   19:32, 9. juuli 2018
Ükskõik, kes see pildistaja ka oli,õieti tegi. Mis siin siis varjata jälle? Ega siis siin midagi valet ega vargust polnud, et oleks pidanud valetama. Lugu oli nii ja nii ka krjutati ja pilt lisati. Ei tasu jälle hakata kedagi süüdistama. Kui aga tahetakse jälle tolmu hakata üles keerutama, siis vaadaku need seadustetegijad enne peeglisse.
K
kulla  /   21:36, 10. juuli 2018
Tartu Kiirabi peaarsti jünger! Ara aja joga suust välja! Ajad muutuvad, juhtkond samuti ning tuleb ka sinu aeg minna tootvale tööle lõpuks.
  /   19:00, 9. juuli 2018
Kohhutav,kuhu ollakse langenud 17 aasta rehhvorme tehes.
/ 19:00, 9. juuli 2018  /   19:18, 9. juuli 2018
kesikud ju nüüd nn valitsejad
P
PK  /   19:00, 9. juuli 2018
Isa kah naljatilk et kiirabi kutsus,maanteeääres põldusid küllalt kus turvaliselt sünnitada või ei tea ta uutest trendidest midagi.
J
jaa  /   18:57, 9. juuli 2018
Palju õnne, tubli tüdruk.
L
Lumememm  /   18:47, 9. juuli 2018
Head kiirabitöötajad, kes te selle toreda pildi postitasite!
Armsa Mia vanemad!
Ärge laske ennast mõjutada neil, kes tahavad näidata,
et Eesti riigis on kõik kõige paremas korras!
Teile hoiavad pöialt ka tuhanded vanad inimesed, kes ei saa arvutit kasutada.
Mina ütlen ka nende eest - võidelge edasi!
Lapsed peavad sündima sünnitusmajas, mitte metsas ega põllu peal.
MIA EMA ON SIIN PILDIL IMEKAUNIS :)
M
Mihkel  /   18:55, 9. juuli 2018
On ka Tallinnas tee ääres sünnitatud. Kilomeetri kaugusel sünnitusmajast ja isegi selle ees. Mõnede sünnitustega läheb lihtsalt väga kiireks. Peamine muidugi, et lapsega kõik korras oleks. Välitingimustes abi osutamine on pea võimatu.
M
Mihkel-le  /   20:47, 9. juuli 2018
On ka peaaegu ristteel sünnitatud, on liftis sünnitatud jne. Sellest lärmist on ikka täitsa piinlik!
  /   18:59, 9. juuli 2018
Vaadake kui noored on need kiirabitöötajad. Sellise vähese meditsiinilise hariduse puhul võivad nad järgmisel kraavipervel sünnituse vastuvõtmisel jänni jääda ja alati pruugi kõik hästi minna.
.
...  /   21:24, 9. juuli 2018
Imekaunis???
L
lumemees  /   21:32, 9. juuli 2018
Ärge kärkige, et peab sünnitusmajas sünnitama. Mõnele emale annab loodus nii kerge sünnituse, et haigla polegi vajalik. Neid olla Eestis nii 5-6 aastas, kes tee peale jäävad ja kogu lugu õnneliku lahenduse leiab.
Ma ei räägi vastutustundetutest vanematest, kes lähevad kull külla, lennureisile, trambivad jalgu, et saaksid kuuse all sünnitada ja nõuavad , et kiirabiauto teise kuuse all passiks.
M
Mida järgmiseks?  /   18:44, 9. juuli 2018
Janek Mäggi pläma põllul sünnitamisest saigi peaaegu reaalsuseks. Maanteel on nüüd sünnitatud, astume järgmisele tasandile ja proovime teeperve ka ära. No ja teepervelt põlluni jääbki veel vaid üks lühike samm. . .
M
midprset  /   18:54, 9. juuli 2018
ilvese nõunikust-tentsikult targemat oodata...
ikka virksesse sünnitust ja mullaga puhtakspesu.
M
Mis Mäggi !  /   19:41, 9. juuli 2018
Ratase valitsus ju roolib ja reformib. Paar päeva tagasi üks rahandusministeeriumi nn nõunik kiitis jälle haldusreformi kui midagi enneolematut õnne meie õuel !
K
kui riigil ka raha on   /   18:29, 9. juuli 2018
ei sega see haiglate ega koolide sulgemist.On vaja väärtushinnangute konserveerimist, aga seda ei saa praegustelt juhtidelt, nendel on arengust teine nägemus.Just nimelt NÄGEMUS.
T
Töömies  /   18:17, 9. juuli 2018
Riigiisad saage juba aru, et kõike ei saa juhtida, kui äriasutusi. Kui kasumit ei teeni, siis paneme putka kinni. Oleks nüüd midagi halvasti läinud, siis mina oleks küll terve valitsuse kohta kohtule avalduse teinud ettekavatsetud mõrva kohta. Samas loobitakse raha sinna kuhu ei oleks mitte vaja...
A
A  /   21:25, 9. juuli 2018
Anneta siis raha ja finantseeri ise seda haiglat, kui nii korda läheb.
M
Maksumaksja  /   09:49, 10. juuli 2018
Mine tööle töllmokk. Me kõik käime tööl ja maksame makse ja oleme ära teeninud sünnitusabi oma elukohas.
K
Kodanik  /   12:02, 10. juuli 2018
küsin siis, kuhu meie maksud lähevad?
Õ
Õudus  /   18:15, 9. juuli 2018
Häbi Eesti valitsusele.
  /   19:03, 9. juuli 2018
Eelmisele pikaajalisele,kes selle põjustas
E
eelmisele ?  /   19:42, 9. juuli 2018
Kas eelmine siis sulges need sünnitusmajad või hoopis see uuenev ja arusaamatus suunas muutuv keskerakond?
  /   18:08, 9. juuli 2018
Ega enne ministrid aru pähe ei võta kuni endal mingi jama majas
S
see oleks parim  /   19:12, 9. juuli 2018
JUUMAL õnnista neid selliste asjadega
T
toomel sündinud  /   18:05, 9. juuli 2018
Sina Kõrgevee võid ikka kõva mammonakummardaja olla aga kiirabitöötajatele sa ära kotti panema hakka.
!
!!  /   18:00, 9. juuli 2018
Kuna ka kiirabi tulekut annab mõnikord oodata (primaarne on end üledoseerinud narkomaanide elule tagasi turgutamine), siis ei pea paljud naised lihtsalt Tartuni vastu. Seega on meil kiirabiautode näol tegu uudse, innovatiivse ning modernse nähtusega - mobiilse ning ratastel sünnitusmajaga.
H
huuh  /   17:58, 9. juuli 2018
mõtlen õudusega,mis kõik oleks võinud juhtuda.. sünnitusel võivad mõlemad surra kui õigeaegset arstiabi ei saa. Verejooksud, hapnikupuudus jne jne. Eesti valitsus, andke see riik ära kui te ise majandada ei oska, andke mõnele suurriigile, kes oskab aj kel on vahendeid. Nõukaajal ei olnud mitte kunagi sellist jama!
M
Mihkel  /   18:57, 9. juuli 2018
Nõuka ajal võisid Kihnus ka sünnitada, aga sinu nimetatud võimekust elupäästeks velsker-ämmaemanda punktis paraku polnud. Ka toonased imikute suremusnäitajad olid suurusjärgu võrra kõrgemad kui täna.
V
Van Ames  /   21:48, 9. juuli 2018
Nõuka ajal pandi sünnitaja õigel ajal haiglasse, et oleks kõik nagu vaja.
Nüüd kupatatakse peale rasket operatsiooni järgmine päev koju- inimene kes isegi ise veel liikuda ei suuda.
Kui Nõuka ajal oleks sedasi tehtud oleks arstid kinni pandud!
  /   17:58, 9. juuli 2018
Riigiisadel on pilti valus vaadata,et otsitakse pildi üles laadijat.
V
Väga hea,  /   17:56, 9. juuli 2018
et maanteed veel alles on. :DD
V
Visioon  /   17:55, 9. juuli 2018
Me ei vajagi enam sünnitusmaju. Nii mehed kui naised on meil nüüdseks lõplikult ära hirmutatud, et veel teadlikult omale lapsi soetada. Mis puutub negatiivsesse iibesse, siis see defitsiit kaetakse impordi ehk migratsiooni, s.o. pagulaste suurema vastuvõtmise teel.
P
Presidendi kõnest  /   17:55, 9. juuli 2018
"Oleme 25 aastaga ehitanud üles unlemate Eesti..."
K
Kellele unelm, kellele mitte!  /   18:28, 9. juuli 2018
Jah, kartulivao vahel võiksid proovida need,kes selliseid seadusi välja hauduvad. Aga kuhu peab siis talvel minema? Kas peab lumehanges see toiming ette võtma? Ja mis siis selles pildis nii valesti on? Terve maailm teab juba, kuidas need asjad käivad. Ainult kisada oskate, et sünnitage aga lapsi, kuid ise võtate ja teete kõik selleks, et oleks asi vastupidine. Aga kuna ükski võimur on milleski süüdi jäänud? Kas see riik tõesti hakkab tagurpidi käima? Kas see kõik, et meil on nii, nii hästi, on ainult bluff? Igas linnas peaks selle aja peale olema ikka vähemalt needki haiglad, mis on olnud. Kellega neid tühje ruume siis "sisustama" hakatakse? Kas mingi järjekord ootab juba? Kustutage see kommentaar kas sinisel, mustal taustal, täiesti ükstaskõik, sest tõde on ju valus kuulata.
N
no  /   18:29, 9. juuli 2018
sellele piilupardile jah unelmate palk ja hüved, aga mist tast rahvale kasu on???
  /   19:05, 9. juuli 2018
See on EEsti ime.
P
Pole   /   17:53, 9. juuli 2018
midagi.Tehke tööd ja makske makse valgakad.Muidu sulgeme koolid ka varsti.
E
ei see maksude maksmine  /   18:19, 9. juuli 2018
sega sulgemist.
T
Taat  /   17:52, 9. juuli 2018
Läheme kiviaega tagasi,siis sünnitati ka kartulivao vahel!
K
Kiviajal  /   20:03, 9. juuli 2018
siin küll kartulivagusid ei olnud.
K
kai  /   10:10, 10. juuli 2018
paraku on kartulivao leidmine vist veel raskem kui sünnitusosakonna leidmine. Teab ehk minister anda koordinaate, kust sel suvel kartulivaod leiaks, järgmisel kevadel paluks koordinaate uuendada. Või ehk pole Tallinnas kuulda olnud, et kartulivagusid leidub
Eestimaal üpris vähe. Või hakatakse riigi kulul jagama tuusikuid naaberriikide kartulivagude vahele
H
Huvitav, huvitav  /   17:51, 9. juuli 2018
Mõninga igati normaalsed kommentaarid, millele algul rohelist tuld näidatakse ja seega moderaatorit ilmselt ei häiri, ei ilmu sellegi poolest. Kaovad järjetult nagu vitsvette.
N
Nüüd oleme...  /   17:48, 9. juuli 2018
....siis niikaugel,et eestlased ise nullivad oma rahva ja riigi ära. Isegi nõukogude ajal jäime ellu.Raha ei ole,ei ole,ei ole.Muud laulu enam ei kuule,Oma rahva jaoks ei ole,mujale küll.Elu nagu väga halb unenägu.
Ä
ära vingu  /   19:45, 9. juuli 2018
looda keskerakonnale, küll sealt lennukiga ka abi tuleb
L
Lii  /   17:47, 9. juuli 2018
Oh kui palju juhtumeid oli reformistliku valitsuse ajal kui sünnitati autos ja inimesed surid teel Tallinna , kus võis peamiselt abi saada.
E
Ete  /   17:45, 9. juuli 2018
Praegune valitsus on palju ära teinud, et taastada arstiabi saamine kohapeal. Aga kõike kohe ei jõua taastada, sest nii palju oli valesti tehtud, aga lootus on tekkinud. Meditsiinile anti suur summa, reformistlik valitsus seda ei teinud. Vaesus ja viletsus aina kasvasid.
M
Maire  /   18:09, 9. juuli 2018
Mis on konkreetsed tegemised, mis on teinud praegune valitsus arstiabi kättesaadavuse poolest? Ära hakka jahuma , et uutmine ja muutmine ja võtab aega. Pane kirja: 1. sünnitame põllul. 2. ärme lapsi tee jne jne.
L
lisaks juurde  /   19:49, 9. juuli 2018
viige keskharidus põhihariduseks ja saate lausa mitu milli, liitke vallad megavaldadeks ja saate poonusena sadu tuhandeid . Nende ideede generaator on ju keskerakond , ei keegi teine.
V
võõpsu vägev  /   19:46, 9. juuli 2018
ära luuleta kesik.
N
Nojah  /   17:41, 9. juuli 2018
Oh kui paljud sünnitusosakonnad sugeti eelmise valitsuse pool, mitte ainult maal vaid ka mõnedes linnades.
H
Hüva,   /   18:35, 9. juuli 2018
kui eelmise valitsuse ajal suleti neid haiglaid nii maal kui ka linnades, kas siis see valitsus p e a b seda edasi tegema? Kes sunnib?
T
To 18:35  /   21:27, 9. juuli 2018
Kolme tite pärast kuus tervet osakonda töös hoida? Kus see raha sinuarust tuleb? Saagu üle oma sünnitamisega ükskord.
M
Mis kuus osakonda?  /   22:55, 9. juuli 2018
Kas siis Valgas oli igale sündivale lapsele eraldi osakond? No siis oleks nüüd võinud vähemalt ühegi järele jätta. Ja raha on ju külluses, kui seda igale poole ikka esimeste seas pillutakse. Esiteks alustage sealt Kreekast, kuhu vist miljardeid anti. Nüüd ju pidi seal kõik juba õitsengule olema viidud. Ja ikkagi peaks need kuluhüvitised ka ära kaotama ja neid istujaid ja nõuandjaid vähendama.Eks üldse sealt saab vähendada, kus seda rahakest üleliia liigub.
E
Eda  /   17:39, 9. juuli 2018
Mina jäin vigaseks kuna eelmine valitsus kaotas paljudes kohtades ravi saamise kohapeal ja ravi hilines ja operatsioon hilines,
T
Täname ette.  /   17:34, 9. juuli 2018
Õige sm. suur juht Tartu kiirabist tuleb uurida ja igate moodi kohe. Leida süüdlased ja karistada, karistada, karistada täie rangusega kohe. Ja lasta lahti ja panna kinni ja üleüldse jube jube alandav et pidi enne Tartut nõnnamoodu .
T
Tartu   /   07:18, 10. juuli 2018
Tartu kiirabi on ehitanud oma garaazi kulge konverentsimaja ja otepaa maja peale helikopterite maandumisplatsi
K
Kristel  /   17:34, 9. juuli 2018
Elan Jõhvis ja ka piltlikult öeldes umbjoobes Purusse (jõhvi kõrval), Rakveresse sünnitama ei satuks vabatahtlikult - lihtsalt kõik on planeerimise ja ette mõtlemise küsimus - et kui vähegi saan lapse HEAKS midagi taha lähen , kus vastsündinu esmaabi kõige lähem, et hiljem mitte kahetseda või vastsündinut "solgutada" -rase on terve inimene, aga kui beebiga probleem ...
M
maga välja   /   18:54, 9. juuli 2018
Ja saa ise kaineks - Ahtme kirurgiakliinik on üks uuemaid ja sisustus parimaid - siinkandis paneb pika puuga nii Rakvere kui Narvale ja seda just arstide taseme poolest. Selle umbjoobe juttu võid endale saba alla pista, see on otsene laim! Looda, et see sulle endale bumerangiga tagasi ei tule!
E
ei tasu siis  /   17:32, 9. juuli 2018
ratsutada nii hoogsalt pauk vöib lahti minna
N
nimelt...  /   17:31, 9. juuli 2018
... see ongi eesti naiste uus sünnitusmoodus... ikka värske õhu käes, mis veel tahta...
V
v v v  /   17:17, 9. juuli 2018
Appi , mis meil siin Eestis küll toimub ? Keegi ei julge varsti enam sünnitada. Ja kuhu siis jäävad meie lapsed , meie lootus? Tõesti , tõesti . Kas me sellisest Eestist unistasimegi? Aina suletakse ja suletakse ... Ja hinnad aina tõusevad! Ihume aga meie Eestit aina õhemaks.😂
K
keskealine  /   18:32, 9. juuli 2018
peaasi, et riigikogu bandel (k.a. p****kukkund näitlejad-saatejuhoid-sportlased ja muu ***) on soe koht kindlustatud, kus isegi tööd tegemata tuhandeid saab iga kuu
A
A  /   21:28, 9. juuli 2018
Ärgu julgegu siis. Täitsa ükskõik
I
IRW  /   17:16, 9. juuli 2018
Tagauks lahti ja hääletada möödujaid appi maimukest välja rebima...
täiesti ptsis riik,,isegi nõuka ajal polnud sellist vaesust ja inimeste ülelaskmist.
  /   17:32, 9. juuli 2018
Nüüd läheb raha märksa "vajalikemaks" eesmärkideks nagu abisaadetised arengumaadesse, Kreeka võlgade maksmine, pagulaste vastuvõtt ning eurotasemel ülalpidamine, Ärma talu ülalpidamise kulud, peaministri eralennud j.n.e.
J
JuSS  /   17:36, 9. juuli 2018
Kuna ka kiirabi tulekut annab oodata (primaarne on end üledoseerinud narkomaanide elule tagasi turgutamine), siis ei pea paljud naised lihtsalt Tartuni vastu. Seega on meil kiirabiautode näol tegu uudse, modernse nähtusega - mobiilse ning ratastel sünnitusmajaga.
S
See ju nüüd  /   18:39, 9. juuli 2018
uue nimega E-Sünnitus.
K
Küsimus  /   17:15, 9. juuli 2018
Kui sünnitaja oli nõus sotsiaalmeedias oma pilti avaldama ,miks Kõrgvee tahab seda varjata ja on nördinud pildi avaldamise tõttu.Teen ettepaneku.Riik hoiab raha kokku rahva tervise pealt saaks veel suurema kokkuhoiu teha kui riigikogulaste arvu vähendada60% lauljad, näitlejad, raugad ,sportlased eemale.Sõitmiseks võiks nad kasutada tasuta transporti.jne...lõputult kokkuhoidu.Kõik kallid ülalpeetavad külalised ja külalisüliõpilased tagasi saata jne.Tagasi kiviaega kõik.
?
??  /   17:12, 9. juuli 2018
Nüüd tuleb kõrv lahti hoida, mis "karistuse" saavad asjaosalised, kes pildi üles laadisid... karta on, mingi hoiatus siit neile kraesse tuleb ja teie jahvatate vaid sellest,e t haiglat pole :)
Muidugi, pilt on igati tiptop ja tekitab elavat diskussiooni aga mõelgem noortele tohtritele
V
vabandust  /   17:12, 9. juuli 2018
Noo-see Kõrgvee tuleks välja vahetada, Ta ei sobi sellele kohale. Ta peaks õnnelik olema,et kõik hästi läks ja kiirabi töötajad ilusti hakkama said.
R
RAA  /   17:05, 9. juuli 2018
Sellise Eesti saime!!!!
A
Alma  /   16:55, 9. juuli 2018
Pole vaja muretseda,talvel on ka autos sünnitatud ja sünnitusmaja hoovis autos
T
to alma  /   17:28, 9. juuli 2018
jah, ja vao vahel..
T
Täitsa ,täitsa lõpp  /   16:53, 9. juuli 2018
No nüüd tuleb kiirabil lihtsalt metsad ja maanteed läbi kammida ,et sünnitaja leida ,kas üldse leiavad ,ei oska ju võõrast piirkonda kirjeldada ja koha nime ka ei tea ,kus kandis asud ,võib juhtuda ,et telefonil on ka levi auk ,mis teha ,sünnitad metsa serval kraavis ja edasi ,kes abi annab .metsas hundid ,täitsa murdjad loomad ,panevad maimukese koos emaga nahka.Ma arvan ,et nii me oma järglasi küll ilmale tuua ei tahaks ja mis need rasedad naised ja nende pered teevad ,kellel pole maal isegi liiklus vahendit ja naaber ka appi ei tule või on öösel -päeval tööl ,mis siis saab .Kus või kes on need inimeed ,kes sellise asja välja mõtlesid ,on neil ikka peas kõik korras ,ma soovitaks hoopis Võrust Tallinna sünnitama minna .Tunne selline ,et sellised inimesed on sellise hullu asja välja mõelnud ,kes ise pole sünnitust läbi elanud või kes lihtsalt lapsi ei saa ja siis nad ei oska lihtsalt arvatagi ,mis ja kuidas sünnitustegevus toimub,mis võib lapse või lapse emaga juhtuda seal metsavahel ,teeääres või kraavis
A
algus  /   17:09, 9. juuli 2018
seltsimees minister isiklikult nüüd peaks tänama, et ots lahti tehti nüüdses Eestis, tema poolt normaalseks arvatud pöllul sünnitamisega. Ainult et auto veel segas , muidu oleks päris perfektne olukord olnud.
T
tervishoiu minister  /   16:53, 9. juuli 2018
Näe meie naised saavad hakkama ka ilma sünnitusmajadeta, jäänud vajadusel on ka veel saun.
E
ehh  /   17:30, 9. juuli 2018
mis saun?? äkki veel pakud seda hirmsat suitsusauna? kas jõgedes- järvedes vett vähe?
J
Jas  /   17:56, 9. juuli 2018
Või vannituba
L
Lumememm  /   16:52, 9. juuli 2018
Selle video juures on tavaline inimene Milvi öelnud järgmised sõnad:
/Sünnitusosakond peab jääma.
Igaüks ei jõua õigeks ajaks Tartu.
Iga laps on väga tähtis./
Samas videos 5.21 minutil:
/Kallid inimesed!
Asi pole ammu enam mõnes sünnitusosakonnas.
Me peame ükskord vastu hakkama ja nimetama asju õigete nimedega
kui kole see ka ei tunduks.../
https://www.youtube.com/watch?v=sZoD0ygd49Q
N
neid lugusid hakkame sageli lugema...  /   16:49, 9. juuli 2018
...praegu on suvi, aga kui miinus 20? Ja õnneks polnud ka probleeme. Igal juhul õnne!!!
A
ag kui see  /   16:49, 9. juuli 2018
oleks juhtunud talvel pakasega? Kas talvel hakkab kiirabi kasukaid ja soojakuid kaasa vedama?
  /   17:11, 9. juuli 2018
Kiirabi ei jõua talvel kohalegi sünnitaja juurde.
L
Looduslik valik  /   16:46, 9. juuli 2018
Tugevad jäävad ellu. Teadus muidugi tahab 500 g elule sokutada. Vanemad surmani hädas . Jääb oma elu elamata. Enneaegsel küll sudameriiked ja kopsud ei tööta. Emad, kes üksinda enneaegseid lapsi kasvatavad , teavad mis see tähendab.
K
kes meil  /   16:43, 9. juuli 2018
see minister oligi😏
J
Jauram  /   16:39, 9. juuli 2018
Kui need tulevased sünnivad maanteede kraavi- põhjades siis ärgu lootkugi eesti pasapersete armee omale kahuriliha ....
  /   16:37, 9. juuli 2018
ongi pauk käes ossinovski oleks appi pidanud tulema,no on ikka riik meil küll jube mõelda,nõuka ajal oli ikka kõik ok,olgu,et kaupa oli vähe,sai ikka ära elatud
olid ajad meil
F
faktid  /   18:57, 9. juuli 2018
Osakond pandi kinni Valga Haigla nõukogu otsusega, kuhu Ossinovski ei kuulu. Tugev surve tuli Tartust. Tartu Ülikooli Kliinikumi nõukogus ruulivad reform eesotsas Klaasiga ja keskerakond. Rein Randver SDE asendusliikmena oli see, kes antud küsimuse tõstatas.
N
no  /   16:37, 9. juuli 2018
Astugu see valitsus juba tagasi. Peale jaburuste pole midagi tehtud.
  /   19:13, 9. juuli 2018
See kõik rehvi kapitalismi tagajärg 17 a
N
N28  /   16:34, 9. juuli 2018
Palju õnne emale ja beebile ! Aga ma kardan, et kõik lood nii ilusasti lõppe paraku..
M
milleks üleüldse  /   16:34, 9. juuli 2018
kuhugi sõita,kui kiirabiautos võisiis suvalise bussipeatuse taha võib maimukese välja lasta?
  /   17:18, 9. juuli 2018
Sünnitada võidki ükskõik kus, küsimus on selles, kuidas ema ja laps võimalikult kiiresti erakorralist sünnitusabi saavad, kui seda vaja peaks olema.
A
Ants  /   16:28, 9. juuli 2018
No ma ei tea, kuhu see riik oma lollustega välja jõuab, mis kurat siin meii vabariigis toimub
Absoluutselt ei mõelda tagajärgede mis üks või teine otsus kaasa toob
Ei ole sõnu
M
marks  /   20:36, 9. juuli 2018
Meil olla õigusriik ,??
N
nõmmekas  /   16:26, 9. juuli 2018
Nemad purjetavad, neil savi meist.
A
Autojuht seebiks  /   16:25, 9. juuli 2018
Hea, et autot päris risti ei parkinud?!!! Rääkimata, et oleks laiema koha leidnud ... Praegu jääb küll mulje, et pildi tegemiseks on avariiohtlik olukord tekitatud - isegi kui vanemad tee ääres selfit tahtsid, siis meditsiinitöötajatel võiks mõistus peas olla.
M
ministriärral oli õigus  /   16:24, 9. juuli 2018
Näete, saab ju põlla peal sünnitada küll. Tuleb rohkem arjutada, siis ei tule sellest ka niipalju kisa. Ja kui veel Valka saun ka ehitada, siis saab ju sünnitada saunas nagu vanaste.
J
JoppEduardo  /   16:21, 9. juuli 2018
Arvan, et need, es otsustasid Valga haigla sünnitusosakonna kinni panna on vaja anda kohtu alla kui kriminaalkurjategijad. Inimesed peaksid selle jaoks hakkama allkirju koguma. Kaabakad peavad trellide taha saama!
A
ats  /   16:20, 9. juuli 2018
See riik pole mitte õhuke enam... vaid peast soe
T
To - ats  /   21:03, 9. juuli 2018
Ja vallandama peaks ministri kes asja niikaugele viis. Aga sünikohaks uuele maailmakodanikule märgitakse sünnitunistusele " maanteel kraavis"
L
lõpetage hüsteeria  /   16:19, 9. juuli 2018
Valga Haigla sünnitusosakond oleks nagunii kollektiivselt suvepuhkusel olnud nagu mullu suvel.
S
sama mõte  /   16:18, 9. juuli 2018
Jah, kui oleks ootamatult selgunud, et laps liiga suur, vaagen liiga kitsas, ristseis, ema ootamatu terviserike vms? Jah, eeldatakse, et ema on kümme korda ultraheli teinud ja kõik riskid on välja selgitatud, aga kui ei ole? Kas rajatakse nüüd iga põllu eale välilaatsaret sünnitajate ja vastsündinute jaoks? Tore on see Eesti elu küll.
J
Jaanika  /   16:18, 9. juuli 2018
Mis siin imelikku on? Mu ämm olevat sünnitanud mu mehe otse põllu ääres. Tegi hommikupoolikul traktoril tööd,kui tundis et titt hakkab tulema,pani traktori seisma,läks kraavi äärde, sünnitas ära, pesi lapse kraavis puhtaks ja pani põllu äärde puhvaika sisse magama, edasi traktori peale- tuli ju tööpäev lõpetada. Ütles et oli natuke mures küll,et äkki krantsid või rebaserajakad võtavad vääksu lõunasöögiks seal kraavi veeres.. Aga polnud parata- viisaastaku plaan vajas täitmist ja naaberkolhoosiga käis kive võistlus Tööpunalipu eest!
J
jajah  /   16:16, 9. juuli 2018
Suveaeg - aga jaanuari keskel, hommikul k 4, külma miinus kolmkümmend? Vb minister ongi tiba külmavõetud`?
M
marks  /   20:52, 9. juuli 2018
Pigem sedasi et nüüd kõik kulud ja valud kokku liita ? saamata töötasu juhil ja arve haigekassa poole teele.
M
mina sünnitasin   /   12:04, 10. juuli 2018
1981.aasta veebruaris kiirabiabiautos teel väikelinna haiglast Tallinna. Tuiskas ja oli väga külm, veneaegne auto teadagi milline. Autojuht kirus ja vandus, et sel nädalal juba teine juhus. Aga arst oli asjalik ja rahulik, kõik sujus. Ei antud sel ajal lapsi sünnitusmajas kohe rinnale, aga mina oma pojukese sain kohe rinnale. Arst kattis meid mõlemaid soojalt kinni ja jõudsime turvaliselt keskhaiglasse.
Lapsi on igal ajal sündinud nii kodus kui teel haiglasse, see siin pole ainus juhus. Mis muidugi ei tähenda, et väikelinnades ei peaks inimesed vajalikku abi saama. Igasugu komplikatsioonid juhtuvad reeglina inimeste tähelepanematusest ja õigel ajal õige otsuse mittetegemisest, mitte kõige tänapäevasema aparatuuri puudumisest.
H
Haigekassa  /   16:14, 9. juuli 2018
Kutsume üles kõiki noori maanteele, põldudele ja kraavidesse sünnitama. Ûheskoos parema tuleviku poole!
Täitsa p*sses, mis toimub... Tulevikus küsitatakse "kus sa sündisid?" Valga-Tartu maantee 32. kilomeetril. Tase!
M
marks  /   20:32, 9. juuli 2018
Ah et siis saab ka Tallinna sünitusosakonna kinni panna
M
muhv  /   22:41, 9. juuli 2018
www.facebook.com/alo.toom.5/posts/10215316399056086
N
Naaskel  /   16:14, 9. juuli 2018
No nüüd siis haiglates sünnitusosakondade sulgemise viljad käes. Aga kui poleks olnud tavasünnitus? Kes võtab siis süü enda peale kui teeääres sünnitades miskit nihu läheb? Lapsed sünnivad siis kui neile sobib mitte nii nagu haiglad planeerivad.
K
kah naine  /   16:34, 9. juuli 2018
Mitte ei usu et see juhtum viimaseks jääb, mul sündis 2. laps väga kiiresti.
V
veel üks naine  /   18:36, 9. juuli 2018
ja minu mõlemad lapsed veidi enam kui kümme aastat tagasi ruttu ja hädakeisriga, mida ükski arst ennustada ei osanud. kiirabiautosse oleks me ka jäänud ...
T
Toomas Greenfeldt  /   16:12, 9. juuli 2018
Eestlased on imelik rahvas sest naad ei hakkanud Stalini valitsusele vastu ja naad ei hakka tänapäeva Eesti Vabariigi valitsusele vastu.
M
Mis parata  /   16:14, 9. juuli 2018
Eesti rahval puudub selleks vajalik kokkuhoidev meel. Naaber on naabri peale kade ja tal on isegi hea meel, kui tema naabrit kotitakse.
T
Tiit  /   16:45, 9. juuli 2018
Eestlased on olnud 80 aastat selline rahvas et naad ei ole nõus valitsuse vastu mässama selle pärast naad ei hakkunud Stalini valitsusele vastu ja naad on praegu selline rahvas.
T
Teeline  /   17:57, 9. juuli 2018
Kõik on suhteline. Oleks Stalinile vastu hakatud, poleks eesti rahvast ilmselt enam olemaski.
S
see  /   17:15, 9. juuli 2018
Mehed olid maha tapetud. Mis need naised ja lapsed sul vastu hakkavad. Mida metsavennad sinu arvates tegid? Terve Ida-Euroopa oli Stalini all. Mida sa suurele riigile suudad teha.
M
Mina   /   16:10, 9. juuli 2018
Sünnitasin ka! Kuna esimese kõne peale, ei saadetudki autot valha. Ootasin 20-25min . Helistasin uuesti, sest tundsin, et laps kohe tuleb... Onneks oli hasti lahedal väljakutse ja see kiirabi soitis maja ette ja nii kui raamile pikali sain, oli laps kaes. 50 km Tallinnast
M
Minimuster Möggy  /   16:08, 9. juuli 2018
Noh, näete nüüd, mis ma ütlesin - sünnitada võib vägga hästi ka põllu peal või autos, paljud on seal sündinud, pole probleemi.
S
seda jube minister ütles  /   16:10, 9. juuli 2018
nii saab juba eos lastest koheselt lahti , nii riik soovib
A
A  /   16:06, 9. juuli 2018
Aga vene filmis jälle sünnitas veoauto kastis ,mis Stuka pommide eest põgenes .Vot !
  /   16:06, 9. juuli 2018
Kas siis autos v6i 6ues? Tiriti voodi autost v2lja pildi tegemiseks? Aga kui tuleb talv ja 20 kraadi kylma?
  /   16:11, 9. juuli 2018
siis surevad need sünnitajad ja ka lapsed see riigi eesmärk