Väga kurb, kaastunne omastele. See nuti, multi, tuti, ajastu viibki paljud inimesed hauda. Umbes 10a. tagasi, olles veidi võtnud, tuli 40km. kaugusele panka sõita. Sõber tellis kohale umbes 30a. kaine autojuhi ja kaine ta tõesti oli. Muidugi panin ta oma auto rooli- saab odavamalt, sõit kulges enam-vähem, kiirust ta ei ületanud, aga kusagil 35km. helises selle juhi taskus mobiil, ja läks paanika lahti, telef. otsides unustas ta täielikult auto juhtimise, hirm oli suur, kuna auto kandus vastassuunda, tabas vähemalt oma ritta tagasi tõmmata, linnas sõitis ka kummaliselt, igal ristil seisis, kuni 100m. ulatuses autosid polnud hakkas liikuma. Teel koju hakkas suitsule tuld panema ja pidi ikka päris kraavi sõitma. Mulle aitas, läksin ise rooli ja jõudsin õnnelikult koju. Minul auto ikka sama, aga temal juba mitmes, avariisi olevat omajagu. Moraal: ei saa varesest kunagi laululindu.
Kysimus seisneb selles, et kui turvalised need turvapadjad tegelikult on? Kui auto satub liiklus6nnetusse, siis turvapadja avanemisel saab inimene topelt loogi, mille tagajårjel v6ib inimene kaotada teadvuse, v6i tekib kaela lylisamba vigastus, sest nende avanemis kiirus on sama, kui sa saad 200 km. tunnikiirusega padjaga vastu någu.
Seal, ku see õnnetus juhtus, on paar üsna räiget kurvi. Võõra jaoks ootamatud ka veel. Nii et seal piisab tõesti hetkelisest tähelepanematusest suure kiirusega, kui juba oled lendu läinud.
mis toimub? Sõitsin kolmapäeval rongis Tallinnast-Tartusse ja pilt lausa õõvastav. Olenemata vanusest kõik see rahvas ninapidi telodes, ka lapsed. Isegi piletimüüja kui vaba moment, siis telo ninaall. Üks ema kussutas ühe käega last ja teises luges telot. Mis infi sealt küll tuleb, et kardetakse hiljaks jääda?
Kindlasti jäid nendest kahest naisest ka lapsed maha kes nüüd emata. Eelnevatest kommentaaridest võib välja lugeda et nutiseadmed süüdi. Ise pakun et süüdi võib olla mõni teele sattunud väike loom ja siis tehakse igasugu järske liigutusi rooli taga et looma (olgu see või orav) elu päästa! Naised on juba sellised hellema poolsed kes ei taha isegi konnast üle sõita.
Ole sa nii viisakas tahad, kui sa 2/3 rooli taga oldud ajast, nutitelefonis oled, siis juhtub ja peabki juhtuma. See võiks nüüd olla õppetunniks sadadele tuhandetele eestimaalastele!
Tundub, et sina oled peast üks paberkott. Civic on väga turvaline auto, sõber sattus sellisega laupkokkupõrkesse 70 alas, tulid mõlemad naisega välja nii, et kriimugi polnud. Auto oli muidugi sodi. Eks uued autod ongi sedasi ehitatud, et avarii korral auto lendab pilbasteks, kuid kere struktuur on ehitatud sõitjaid kaitsma, samas füüsikaseaduste vastu ei saa keegi.
Nutiajastu laksud. Muud ei midagi! Viimasel ajal on just selliseid õnnetusi palju, kus poleks nagu mingit põhjust avariid põhjustada, aga kui pilk on ikka teelt rooli all, on laks kerge tulema, isegi sirgel teel. Pange oma krdi nutid sõites käest ära, või siis ette vaatega sõidusuunas, hands freega.
Huvitav, kuidas need matsud küll 25 aastat tagasi juhtusid, kui nutikatest polnud veel haisugi ja mobiil nägi välja ja kaalus kui telliskivi, oli hirmkallis, seega oli vähestel ja võrk kah pidevalt puudus.
No nii. 30 tükki arvavad, et 25 aastat tagasi nutikad juba olid olemas. Või on arvamusel et siis liikluses polnud ühtki avariid ja oli teine ülimalt turvaline. ;)
KOMMENTAARID (41)