Eesti uudised

Teenindaja, anna teada oma kogemustest!

Müüjana lisaraha teeniv „Kodutunde“ assistent: „Miks te suhtute klienditeenindajasse kui kõntsa?“

Kristiina Tilk, 4. juuli 2018, 13:15

246 KOMMENTAARI

t
Teenindaja/ 1. august 2018, 20:52
Minu käest küsis üks meesterahvast klient,et kas ma olen joonud. Küsimuse peale,et miks Te nii arvate,vastas ta,aga mida Te naeratate siis kogu aeg.
k
kl/ 8. juuli 2018, 14:35
Kirjutan saadud kaebuse.
Keskuse Selver on minu nii öelda "kodu pood" olnud selle avamisest saati ja täna esimest korda sain ma väga ebameeldiva klienditeeninduse osaliseks.Nimelt karjus ja alandas klienditeenindaja mind minu 11 aastase lapse ja teiste klientide ees.Ma ei näinud koheselt kaardimakse aparaati ja jäin pangakaart käes vaatama,kus see asub.Selle peale käratas(kõva hääle ja põlgliku grimassiga)klienditeenindaja:Minul ei ole Teie pangakaardiga midagi teha"
Vabandasinöeldes"Vabandust,ma ei pannud tähele,kus on kaardimakse aparaat asub"Nägin koheselt ka kaardimakse aparaati ja tegin makse.Asju pakkides kuulsin,kuidas järgmine klient küsis klienditeenindajalt,kas tal on pikk ja väsitav päev?
Selle peale tegi klienditeenindaja ... minu kohta veel kõva häälega märkuse,et: Inimestel pole üldse mõistust peas!"
Tegelen ise igapäevaselt personali tööga ja sellise inimese koht ei ole klienditeeninduse sektoris.Nähes et,klient otsib kaardimakse aparaati,oleks pidanud klienditeeninaja klienti suunama.Kliendi peale karjumine ja alandamine kliendi lapse ja teiste klientide ees on tänapäeval täiesti vastuvõetamatu.
Kommentaariks:
1.Ma ei ole ühegi klendi peale karjunud.
2.Ma olen üks vähestest kes teeb 12.tunniseid vahetusi 0,5 tundi lõunat ja kaks 0.15 min. pausi ei ole piisavad puhkuseks.
3.Kuna kassa järjekorrad on püsivad kl.11-23-ni ei jõua klienditeenindaja iga kliendi eest eraldi hoolitseda.
4.Teenindaja ei ole süüdi kui mõnel kliendil on paha päev ja midagi ei lähe nii nagu oli soovitud.
5.Vabandan aga igal inimesel on võimete piirid. Klienditeenindaja ei ole robot ega masin kassa aparaadi taga.
s
see on igal elualal nii/ 8. juuli 2018, 12:22
ainult riigiametnikuga suheldakse viisakalt sest see ei tee oma tööd nagunii ja hakkab probleemide korral kätte maksma. Tänapäeval ei oska ka meelehead anda sest see on ringkaitsega ja prriatud ringkonna kaudu käiv korruptsioon
m
Mõmmik/ 6. juuli 2018, 22:46
Kui ka ühele sajast kohale jõuab siis, klient on kuningas siis, kui ta kuningana käitub :)
õ
õlereageering/ 6. juuli 2018, 21:20
Lugesin selle Heveli kirjatüki läbi ja pean mainima,et armetult kirjutatud jura annab ikka lugeda.Sul siis kõrgharidus,aga kirjutamist sa küll selgeks pole saanud.Kordad ühte ja sama .Siis oled sa jube solvunud,et nii madalale oled laskunud,et oled müüja.Hämmastav.Ma pole siiani kuunud,et müüja amet nii alaväärtuslik on.Pigem põed sa ise oma kõrgharidust ja arvad,et oled nüüd ikka jube üle haritud täitsa normaalset tööd tegema.Ega need produtsendid ja jt. teles töötajad ei ole ju mitte midagi enamat,kui iga töötaja,kas siis hooldaja,müüja,koristaja või kes iganes.Ma nimelt pean sibidest ka õudselt lugu,sest on ikka jube,kui selle töö tegijaid poleks.See oleks katastroof,kui oma s...a sisse upud.Nii et,Heveli,ole ise normaalne,ära iseennast üle tähtsusta,ole viisakas ja vastutulelik ja sulle vastatakse samaga.
k
klient ja teenindus/ 7. juuli 2018, 13:03
Kui on hea teenindus, olen hommikul lisaks veel sajalise visanud. Töövahendid peavad muidugi head olema.
v
vastaja.../ 7. juuli 2018, 19:21
... ütleb, et tal pole kõrgharidust!
v
vastuväide/ 8. juuli 2018, 07:49
Millega sa ise parem oled? Laused on üliemotsionaalselt kokku kirjutatud. Kiirustamise käigus oled vist unustanud punkti ja uue lause vahele tühikud panna.
a
Arstid klienditeenindajad / 6. juuli 2018, 01:57
... ja ka arst on klienditeenindaja! Ja kuidas neid veel sõimatakse, sest paljud neist ei ole pädevad! Lugege lehtedest, kui palju eksimusi ja halba tööd teevad aga kõrgharidusega lollid!
h
H/ 6. juuli 2018, 22:19
Keskharidusega targad ei ole muidugi lollid.
p
Posija/ 6. juuli 2018, 22:40
mis sa sis arsti juurdejooksed kui nii tark oled, ravi ise ennast:))
t
6. juuli 2018, 01:45
Tegelikult ei pea müüja end alandlikult tundma! Nii nagu klient, vasta samaga! Peegel peeglisse! Ehk siis hakkame mõistma tõeliselt õiget suhtlemist!Ja kui vallandatakse, ole õnnelik, et halvast töökohast lahti said! Vähemalt said kliendile samaga vastata ja see on nii hea tunne!
h
.../ 6. juuli 2018, 08:19
hea tunne on siis, kui suudad lollile mitte temaga samale tasemele laskuda. Las jääda temale viimane sõna - see on vaid lolli sõna ja see ei tapa sind.
l
lollile/ 7. juuli 2018, 00:53
tuleb targalt vastata. vastamata küll ei või jätta.
r
RS2/ 5. juuli 2018, 14:50
Suhtumine paneb tõesti imestama, et kui inimene töötab või teenib lisa poes müüjana siis on hammasrataste vahele jäänud? Mäletatavasti seltsimees burešin tegi samuti haltuurat LiPos kassapidajana ja müüs Lasnamäe turul sibulat. ;) Mis puutub lõhki minevaid kilekotte, siis selle eest tuleb tänada roheIisi. Kui nad korra ületasid valimiskünnise ja sattusid ka jalgupidi k ü n a sse siis organiseerisid kilekoti maksu. Et kilekotid (palju)kallimaks ei muutuks tõidki poodnikud turule odavamad r ä m p s kilekotid mis krabisevad ja lähevad sageli juba kassa juures lõhki. Seega tuleb neid rohkem osta, korduvalt kasutada eriti ei kannata. Nii palju siis "rohelisest" ilmavaatest ja "keskonnahoiust".
u
Uunule/ 5. juuli 2018, 22:26
Ida - Virus elanuna ütlen, et ka venelased on suured kaebavad, ainult venelased kaebavad eestlaste peale, mitte omade.

u
Uunu/ 5. juuli 2018, 11:43
Probleem pole mitte müüjas-ostjas, probleem on eestlase kui rahvuses. I ja II maailmasõja ajal imestasid sakslased, kuidas eestlased üksteise peale kaebavad. Keegi saksa ohvitser ütles, et kui kõigile teie kaebustele reageerida, siis ei jääks teist mitte kedagi enam alles. Kõik tuleks siis vangi panna ´või maha lasta.
r
RS2/ 5. juuli 2018, 14:42
Mis need Hünterid ise paremad on? Nii nagu Jorh Adniel käis iga asja pärast köstrile pugemas, nii ka nood helistavad kõiges asjus polizei-le.;)
h
Hm/ 5. juuli 2018, 09:13
Millalgi oli see kampaania, kus staarid ja tuntud inimesed olid teenindajad, kui müüjatega oleks sama kampaania?
e
Eh/ 5. juuli 2018, 09:11
Noh ammusest ajast on lausa õpetajad koolis rääkinud kuidas tuleb hoolega õppida ja kui seda ei tee siis pead müüjaks ja kassapidajaks minema. See ongi see eripära, et kassapidajaks ja müüjaks ei ole vaja tohutuid nõudmiseid, peaaegu igaüks saab ankeedi saata ja tööle. Aga kui seda korrutabad koolid, lapsevanemad, täiskasvanud, kui nõme töö see on siis see suhtumise muutus jääb tulemata.
a
ann/ 5. juuli 2018, 09:28
Olles töötanud koolis, mitte õpetajana kuid nende hulgas. Mängu võeti, sest ka mul oli kõrgem haridus, küll ainult TTÜ, siis sain ma aru, et õpetajad peavad ennast teistest ikka mitu korda paremateks ja suhtuvad ülejäänud maailma väga üleolevalt ja nii nad kasvatavad ka õpilasi suhtuma teenindajatesse ja teiste elukutsete esindajatesse. Mul on veel tuttavaid õpetajaid ja vahel ikka väga imestan nende suhtumist ja isegi maailmavaadete üle. Võiks pikemaltki kirjutada, aga töö ootab.
p
Palju kõntsa liigub eestis ringi/ 5. juuli 2018, 10:55
Selliseid parastajaid ja mõnitajaid , ebainimesi, psühhoterroriste, ja muidu pätte
a
agele/ 5. juuli 2018, 22:33
Kas sa elad Indias või Egiptuses või üldse kuskil lõunamaal ?
Seal tõesti väljaspool kodu prügimäed.
t
tipikas/ 6. juuli 2018, 21:58
Miks "ainult TTÜ"? Mulle tundub, et TTÜ on vägagi hea tasemega, pigem kahtlen kunagise Peda ja praeguse Tallinna ülikooli maines ja kvaliteedis. Need Peda lõpetanud õpetajad hoidku mokk maas, mingit põhjust ple neil end teistest paremaks pidada.
a
age/ 5. juuli 2018, 08:29
Tean omast kogemusest mis tähendab olla koristaja eestis või koristaja soomes.Eestis on koristaja nähtamatu kalts kellest ronitakse yle igas mõttes.Soomes oled võrdne kõigi teistega sinusse suhtutakse lugupidavalt ja viisakalt.Ykski asutus ,kohvik pood ,restoran ei toimi ilma koristajata,olgu kuitahes head töölised ja juhtkond,nad upuksid omaenese prygi sisse nädalaga,sest eestlane on kodust väljapool väga ropp.Keegi ei lähe meeldivat õhtut veetma koristamata restorani ja keegi ei lähe poodi mis on koristamata.Ole kui tark ja rikas tahes kui poes pole kassapidajat ei aita raha ega positsioon.
e
ei ole seal soomes nii nagu sa siin kirjutad/ 5. juuli 2018, 19:45
võrdne oled seal ainult teiste eestlastest koristajatega, isegi soomlastest siivujad suhtuvad sinusse põlglikult ja mis puutub roppusesse väljaspool kodu, siis seda on soomes ehk rohkemgi kui siin
l
Lihtne/ 7. juuli 2018, 02:31
Koristajad ongi köiges syydi.
k
Klienditeenindaja/ 5. juuli 2018, 08:12
Mina ütlen ka oma lapsele, et õpi hoolega muidu saab sinust ka klienditeenindaja. Tema selles probleemi ei näe aga mina küll. Teenindajal on rohkem töötunde, pühadeajal tööl, kellaajast kellaajani tööl, palk väga väike ja vastu päid saab nii klientidelt kui ülemustelt kuna ei ole täpselt sellinne nagu peab olema. Teenindaja peab olema täpselt sellinne nagu klient seda soovib. Kui ta ei ole siis on ta kehv teenindaja. Kliendi kaebusele reageerib ülemus ja õpetab millinne sa olema pead. Suhteliselt kurnav värk. Oma lapsele seda ei soovi nii, et sorry aga õpetan oma lapsele ka seda.
Minul on olnud klientidega ka nn alandavaid kogemusi kuid ei võta neid hinge. Arvan, et need tekivad pigem isiksuste mitte klappimisest. Kõik ei saa hästi läbi saada.
Mina suhtun halvasti suurte kaubanduskeskuste juhtkonda. Kas te tõesti arvate, et Selver, Prisma, Maksima ei suuda normaalset palka oma töötajatele maksta? Ausalt öeldes nad mõnitavadki inimesi ja pole ime, et sellega on kaasa läinud kõik teised.
t
To 08:12/ 5. juuli 2018, 09:14
Ma tean mitmeid tudengeid, kes on teenindajad kooli kõrvalt ja suviti. Õpivad väga keerulisi asju.
a
aga/ 5. juuli 2018, 16:06
Aga ära ainult oma lapsele õigekirja õpeta, sellega sa toime ei tule. "sellinne" , "millinne" - palu, laps õpetab, kuidas on õige!
n
Näh/ 5. juuli 2018, 16:46
Osta kütust, tikud laenan ise.
a
Argo/ 5. juuli 2018, 08:04
tubli ja julge naine. Antud suhtumise probleem on ühiskonnas laiem ja sõltub vägagi inimesest. Näiteks ei suuda osa inimesi aru saada, et need tööd on kõik ühiskonna eksisteerimiseks vajalikud, mitte ainult kontoritöö (mul pole seda tööd tegevate inimeste vastu midagi, võibolla on nad minust rohkem vaeva pidanud nägema jne), aga nt raadios kuuleb sageli kui lõpetete töö kontoris ja seda järjepidevalt, või palun vaadake mõnda telereklaami, valdav osa tööle minejaid on lipsuga vennad. Ka poliitikutest meenub Sven Mikseri jutt, kes ütles et ta ei saa aru inimestest, kes ei taha rohkem teenida kui 500 eurot. Sven ei suuda mõista, et teatud töödel ongi see maximum mis sa saada võid, ükskõik kui palju sa seda tööd teed, mitte et inimene rohkem ei sooviks saada.
Ka varem on samas lehes olnud sarnane lugu, kus sportlane läks tööle R-kioskisse. Kahjuks ei kajasta antud probleemi ka televisoon, nägin proua Viirpalu telekast, kes intervjueeris parimat klienditeenindajat, ta pea ei suutnudki välja sünteesida ühtegi küsimust töö probleemidest, kitsaskohtadest, ainult siiras rõõm. Ilmselgelt ei kutsuta ka sellist inimest saatesse, kes ütleb kuidas asjad teglikult on. Inimesed näevadki asju oma valdkonna, suhluskonna piirides sageli.
Mis mulle rõõmu teeb on see, et poes käies näen ka meessoost kassapidajaid. Ja teiseks oli see vist Coopi reklaam, kus oli asendamatusest juttu ja räägiti et ta mingi isik on asendamatu muudes eluvaldkondades ja eriti just töökollektiivis. See reklaam tunnustas töötajat ja see mulle meeldis.
t
To Argo/ 5. juuli 2018, 09:18
Naiivne on loota, et palk tõuseb mida rohkem tööd sa kuskil teed. Hangi omale tutvusringkond ja pRema palgaga koht, mitte ära oota, et midagi iseenesest juhtuks, sest keegi peab märkama kui kõvasti sa töötad.
v
viirpalu/ 5. juuli 2018, 21:20
tema naerab kohtlaselt iga asja peale olenemata teemast. Imelikult lõkerdab nii kalapüügivahendite kui gripitüsistuste peale.
ü
Ühepoolne/ 5. juuli 2018, 06:34
Ta ise väidab seda, aga tundub, et see pole väga objektiivne, vaid järjekordse kõrge enesehinnanguga lumehelbekese emotsioon. Ta enda hinges istub see tunne, et temasse suhtutakse halvustavalt.
z
Zirp/ 5. juuli 2018, 06:23
Minu neiu (40+) on klienditeenindaja väikelinna toidupoe liha-salati letis.Tööpäev 13,5h.2 tööl-2 vaba.Ettenähtud pause pole,sest lihtsalt töötajaid pole.Palk 3.20h-miinus maksud.Aga ise tööga rahul sinder ja ega siin muud tööd ei pakutagi eriti.Lihtsalt mõtlen,et kui inimene on 13 h tööl olnud -ilma ettenähtud pausideta-kogu aeg jalgel, mis rõõmsameelsest teenindajast saab jutt käia.Kanged naised need poodide teenindajad, müts maha.
n
nonoh/ 5. juuli 2018, 07:15
mida sa arvad inimese kohta, kes peab töötama 12 tunnises vahetuses teenindajana? Kuidas ta seda suudab? Pidev järjekord. Vajalik tähelepanu ja täpsus 12 tundi järjest. Tõsta päeva jooksul oma väikeste käekestega iga kaubapakike , see teeb 12 tunniga mitui kilo? Tonni kindlasti.
Igal ostjal oma tuju ja küll jätkub ka päris alatuid.
Suhtumine peaks algama juhtkonna poolt - suhtuma töötajasse kui inimesesse mitte kui orja, kellele võid kähvata: "kui ei meeldi, mine ära"... Kasum, kasum... Ja selle nimel avada poed 24 tunniks. Olla avatud hilisööni. Mitte hoolida riiklikest pühadest - need pole orjade jaoks.
Kõik ostjate õnne nimel. Ja ei saagi midagi muuta - paned poe tunnikese varem kinni - siis haarab naaberpood sellle arvelt mitusada eurot.
Inimene, sa ei ole austust väärt, kui sa ei ole rohkem kui ärikas, haaramas igat eurot ja vaagima igat senti, kui oma töötajale maksad.
t
To zirp/ 5. juuli 2018, 09:19
Arstid teevad 24-48 tunniseid vahetusi muideks.
m
Merit/ 5. juuli 2018, 12:12
Selle vahega, et neil on õest nn. assistent, kes suurema osa tööd ära teeb ja kelle peal paha tuju korral jalgu pühkida saab!
t
To 12:12/ 6. juuli 2018, 22:23
St õde teeb oppe ja paneb diagnoose? Vaatame, kui suur töö siis kah tehtud saab kui arstid nädalakese puuduksid. SIIS võid edasi oma pläma ajada.
t
to 09:19/ 14. juuli 2018, 15:08
Ja võimalikul võimalusel vaadatakse ainult aparaatidega üle ja laiutatakse käsi selle asemel et õige diagnoos määrata ja patsienti aidata.Patsiendilt aga nõutakse kõigile tähelepanu pööramist ja naeratust 12 tundi vahetuses.

k
Kõik sõltub inimesest endast/ 5. juuli 2018, 00:40
Kui käitud klientidega nagu kõnts, siis saad ka neilt vastava kohtlemise osaliseks. Viisaka teenindajaga suheldakse ikka viisakalt. Mingi tühise telesaate ja kõrgharidusega endale respekti nõuda on eriti labane. Jääb mulje, et poemüüja amet on tema jaoks küll liiga hea.
v
Väga õige: "Kõik sõltub inimesest endast"!/ 5. juuli 2018, 03:25
Ja sellise mõtteviisiga inimene, kes siin nii väga halvustavalt oma "topelt" - kommentaaris kirjutab, et kui käitud klientidega nagu kõnts, siis saadki vastava kohtlemise osaliseks. Mida see inimene mõtleb oma väikese aruga, et viisaka teenindajaga suheldakse ikka viisakalt? Mis on sinu meelest viisakus? Ei usu ilmaski, et ükski teenindaja hakkaks klienti voorimehe kombel sõimama , kuigi teenindaja peab palju igasuguseid repliike taluma, mida talle küll näkku pillutakse. Ja kas sinusuguse meelest on "Kodutunde" saade tühine telesaada? Juba see näitab selle n.ö. kliendi kõrget käitumiskultuuri. Sellised tühised kliendid ei olegi seda väärt, et nendega peaks mingisugusesse pugejalikku vestlusesse ehk astuma. Sina osta oma kaup ja tasu arve ja lase teenindajal edasi töötada, sest peale selliste kundede on tarvis ka normaalseid inimesi teenindada, kes pole endast nii kõrgel arvamusel ja saavad aru, et see teenindaja on rohkem inimene, kui mõni endast liiga heal arvamusel olev klient.
t
... / 5. juuli 2018, 07:24
to KÕIK SÕLTUB... kes küll oled sina , kui teed sellise kõntsa kommentaari?
k
Kõik sõltub inimesest endast/ 5. juuli 2018, 00:40
Kui käitud klientidega nagu kõnts, siis saad ka neilt vastava kohtlemise osaliseks. Viisaka teenindajaga suheldakse ikka viisakalt. Mingi tühise telesaate ja kõrgharidusega endale respekti nõuda on eriti labane. Jääb mulje, et poemüüja amet on tema jaoks küll liiga hea.
x
xxy/ 5. juuli 2018, 11:14
Sinu kommentaarist lähtudes, ei ole sa klienditeenindajana töötanud..(naiivne inimene, kui sa seda tõsiselt mõtled. Elu ei ole nii must-valge. Mõned kohe tulevadki selleks poodi, et ennast välja elada. Ole sa nii hea kui tahes..ikka pole piisavalt hea)
r
re/ 4. juuli 2018, 21:41
Need, kes elavad end valja klienditeenidaja peal, on ise väikesed ja madalad inimesed. On sugulane, kellega koos ei taha poodi minna, sest ta on mõned korrad väga nõmedalt käitunud.
t
Teenindaja/ 4. juuli 2018, 21:10
Tere ! Lugenud siin neid kommentaare ja mõned inimesed arvavad endast ikka väga hästi. Sellepärast ei tahagi enam seda tööd teha. Minge kõik proovige seda tööd. Mina võin seda öelda, et paljud kliendid vinguvad igast pisiasjade pärast. Hindu mina toodetele ei pane, ei otsusta ka nende poereeglite pärast. Ma ainult teenindan ja nõme kui tahate , et klienditeenindaja peab kõike teadma ja tegema. Selline suhtumine on kõigil. Ma ei pea kõike kandikul serveerima, inimlikkust pole enam ammugi olla. Kurb vaadata seda kui palju vihkamist, üleolevat suhtumist, vingumist ja üldse negatiivsust on. Negatiivsus toidab negatiivsust!
h
H/ 5. juuli 2018, 09:21
Sellised rumalad kommentaarid näitavadki, et teenindajaks olemiseks ei pea kuigi tark olema.
t
to H/ 5. juuli 2018, 23:31
Sinusugune võiks ise ühe"katsekaupluse" üles lüüa ja sinna ainult omasuguseid tarku tööle võtma. Ainult need ülitargad tahavad ka vastavat palka saada ja kindlasti ei jookse nad isegi selle sinusuguse iga sõrmenipsu pärast kassast kaugemale. Vot selliseid tarku oleks tarvis sulle, siis tunned, et pead ka teisi inimesteks pidama.
h
Hm/ 6. juuli 2018, 22:26
Klienditeenindajate seas võib tarku ja andekaid inimesi ka olla, 21:40 kirjutis on lihtsalt näide, et see pole kohustuslik nõue.
l
Lihtne/ 7. juuli 2018, 02:38
Pole klienditeenindajaid- pole probleeme.
t
teenindus/ 4. juuli 2018, 21:01
On ilus hommik,avame uksed.Uksest sisenevad esimesed kliendid,naeratus näol.Jah nad on turistid,tunned kohe ära.Turistid on suhtlejad ,tänavad,ootavad tähelepanu.Ka meie oleme rõõmsad,sest meie tööd austatakse
.Ja siis,tunneme,et äiksepilv on kohal.Terele vastust ei saa,vihistetakse mööda,pilk telefonis,hea et stange vastu ei jookse.Aaaa tunneb huvi millegi vastu,ehk leiame koos suuruse aga EI LEIAN ISE,tuleb vastus.Selge kohalik!Aga õnneks tuleb kohe taas päiksepaiste,Turist!
w
wer/ 4. juuli 2018, 21:52
Vaata, turist tuleb reisile, on puhanud, otsib meelelahutust. Kohalik teeb tööd või õpib, ta pole lõbureisil. Tal pole ehk rahagi reisiks. Kui pakud kliendile abi, siis pead arvestama, et osa inimesi ei taha võõra abi. Mu mees laheb kohe müüja juurde, mina eelistan üksi olla. Tunnen end võõra inimesega ebamugavalt. Kui teisiti ei saa, siis suhtlen. Mõnes kohas seda isegi õpetatakse, kuidas erinevat isiksusetüüpi inimestega käituda. Pole mõtet end introvertidele peale suruda, nad ei taha pressigut, isegi viisakas vormis. Nii et õppimiskoht, teenindus. Mitte ostja ei pea müüjale sobima, vaid müüja kohanegu ostjaga.
t
to wer/ 4. juuli 2018, 22:00
teenindaja pole psühholoog,et peab sinu tujudega arvestama.tema tööülessanne on sind teretada,vajadusel leida suurus,värv.
Kui tunned ennast ebamugavalt siis mine õpi käitumist ja tee endale selgeks,kui öeldakse sulle tere,siis vasta jne.Või käi siis ainult kauplustes kus on su tuttavad tööl,kes teavad,et oled kitsa silmaringi ja käitumisega,kes ei oska kõige lihtsamatest asjadest aru saada,et inimesed teevad tööd .
6
6/ 5. juuli 2018, 00:09
Kui asi on teretamiskultuuris üldse, siis meil on nõukaaeg lõhkunud usalduse ja hilisem aeg pole käitumisele ses osas palju lisanud. Kui muujale on õpetatud pakkuma erinevaid suurusi ja värve aga pole kuidas erinevate isiksusetüüpidega suhelda, siiis on üks võti puudu. Neid asju saab tuletada sellest, kuidas klient tuleb poodi või kuidas ta suhtleb. Isiksusetüüp ei võrdu tuju, vaid see on kaasasündinud ja elu jooksul ei muutu. "One mistake many sales people make is assuming that other people need what they need, like what they like and feel the way they feel. In fact, there is several distinct personality types that appreciate different things. Targeting your sales strategy accordingly will increase your chances for success." Kui tulen poodi, mul pole mingeid erilisi tujusid vaid ma ei taha võõrastega suhelda. Tahad müüa, kohane kliendiga.Tööd teeb ka koristaja ja kärulükkaja, aga teenindaja peab suutma elementaarsel tasemel inimestega arvestada, see pole liinitöö. Silmaring on mul ilmselgelt laiem kui sellel, kes teise kogemusest õppimise asemel asub isiklikut ründama ning empaatiavõimet ei kasuta.
v
Veelkord wer/ 5. juuli 2018, 03:58
Kas tõesti müüja peab siis igal inimesel taga kõndima? Kuidas siis see müüja peab sella ostjaga kohanema? Kui ma tõesti lähen ostusooviga kauplusesse ja võibolla ei leia seda , mida ostma läksin, siis on ju mul endal suu peas, et paluda mind aidata. Kauplus ei suuda ju neid töölisi palgata, kes kogu aeg peaksid kundega sammu pidama. Tahaksin veel ütelda, et oma kalleid lapsukesi ei tasu küll teenindajatega hirmutada.Ennem vaadake oma laste järele ja ärge laske neil kiskuda riiulitelt kaupa ega ka jooksta ega kisendada kaupluses. Kasvatage neid siis sama korralikuks ja sallivateks nagu olete ise, sest muidu võivad neist saada tõesti need põlatud müüjad.
t
teenindaja/ 5. juuli 2018, 20:54
Kahjuks eesti inimesed ei tereta. Pigem pöördutakse minu poole- kas neid on kuskil veel vä?
k
kie/ 4. juuli 2018, 20:39
Mis mainekas amet see kodutunde saate assistent on? :D
Soomes ei ole ka enam koristajad vaid puhastusteenindajad. Lasteaedades ei ole kasvatajad vaiad õpetajad jne.
t
tibi tahtis lihtsalt pildile ja uusi pakkumisi saada/ 4. juuli 2018, 20:53
w
wr/ 4. juuli 2018, 21:43
Ei lihtsalt ostjate käitumine on sajaga nõme ja sellest ta kirjutab, kuna näeb ja kuuleb oma silmaga.
h
Hm/ 4. juuli 2018, 22:40
Pane nimi alla, ehk saad ka mõne pakkumise.
a
Aga/ 5. juuli 2018, 04:03
miks sa ise oma nime all ei esine? Mis sa selle pakkumise all mõtled? Ju vist pole sul ei nime ega ka siis pakkumist.
e
ei/ 4. juuli 2018, 21:14
Lasteaiaõpetajad ei ole kasvatajad. Lihtsamat tööd teevad õpetaja abid.
s
Soomes pole koristajaid/ 4. juuli 2018, 21:32
Vaid eestlased ja venelased- lapioperaatorid.
S
,,A,,/ 4. juuli 2018, 20:37
Suhtumine tööinimesse, sellisel kujul, viis kunagi revolutsioonini. Ja mitte ainult teenindajatesse ei suhtuta Eestis nii. Vaid kogu rasket ja odavat tööd tegevasse kontingenti!
s
siinkohal küsin/ 4. juuli 2018, 21:32
Kas ka paljukirutud nõuka ajal oli suhtumine nõnda?
3
3535/ 4. juuli 2018, 20:36

m
Mina/ 4. juuli 2018, 20:19
Minu meelest suhtuvad kaupluses myyjad ostjatesse kui kõntsa-sellist vastikut js haukuvat teenindust kui on tallinna kauplustes on lausa jube vaadats
t
Tulin siia..../ 4. juuli 2018, 20:33
.. sama juttu kirjutama, et pea igas toidupoes käituvad hoopis müüjad ostjatega kui kõntsaga. Tulin just Nautica Rimist, kus kassapidaja lahtise suuga nätsu näris (50+ naine), "Terä" ütles ja lõpuks selle asemel, et tšekk panna sendialuse peale, viskas ta selle mu kaubale lindi peale järgi. Kaunis! Aitäh, tegid õhtu kohe mõnusaks tead. Ja see on alles hiljutine kogemus, võiksingi rääkima jääda sellest, kuidas MÜÜJAD hoopis klientidega halvasti käituvad. Ei tunne need müüjad enam mingeid viisakusväljendid, rääkimata otsa vaatamisest ja muust. Olen hakanud iseteeninduskassasid eelistama, et tuju ära ei rikutaks.
j
Ja mis sinus/ 5. juuli 2018, 04:07
siis nii vaatamisväärset on, et peaks kohe silma sihtima?
o
oo õudu/ 5. juuli 2018, 08:53
h
hihii/ 5. juuli 2018, 16:40
no vaeseke ootas, et talle tšekk hõbekandikul ulatatakse, kummardusega. Nagu muistsetel aegadel teener isandale tema kirjad ulatas. Ja pandi tšekk lihtsalt kassalindile - appi!!!
t
To hihii/ 6. juuli 2018, 22:28
Kui ikka tšekil mõni tähtis ost peal on siis ei ole väga tore kui tšekk lindile jooksma lastakse ja kortsus kägaraks muutub :)
p
Pitsi tagant mõtlikult/ 4. juuli 2018, 20:16
Pealikirja lugedes olin kohe Eveli poolel, aga jõudes selle lauseni - „Teie, kes te olete suutnud osta endale uhke auto tagumiku alla, suutmata sinna kütust sisse osta, veel vähem remontida – teie arvate, et võite inimestega käituda, kuidas jumal juhatab,“ põrutab Heveli, muutus kohe suhtumine temasse.
Suhtub ta ju hoopis inimestesse nagu kõntsa - mõnitab ja solvab. Täiesti lampi kiruda inimesi taga, et nad ei suuda kütust autole osta või autosid remontida - absoluutselt kontkesti mittepuutuv ja solvav.
Et Sa teaksid Heveli, siis ma suhtun müüjatesse ja teenindajatesse lugupidavalt ja ma suudan ka oma autole kütust osta ja seda remontida. Suhtu ka sina teistesse inimestesse hästi - ära mõnita, solva ega alanda neid - ehk hakatakse ka sinusse paremini suhtuma.
r
Realist/ 4. juuli 2018, 20:10
Arvestades supermarketite arvu,nende 7 päeva nädalas lahtiolekuaegu,müüjate koguarvu ja kõrvutades seda Eesti rahvaarvuga saab igale lollile selgeks et -liiga palju! Neid on nii palju,nagu oleks meil rahvaarv 3-4 miljonit. Siis jah,oleks õigustatud praegune arv supermarketeid ja et nad on iga päev avatud varahommikust hilisööni ning töötajad rabavad seal kahes vahetuses.
a
A/ 4. juuli 2018, 20:08
Sildistamine ja mustvalge plää -plää
u
uus teenus kauplustes:/ 4. juuli 2018, 20:04
kliendi pahameele jahutamine
ja väga kirve hinnaga.
m
Maarja/ 4. juuli 2018, 19:57
Mitte üks töö pole põlastusväärne, ega mitte kellegi poolt ei tohi teise inimese poolt tehtavat tööd alavääristada. Kunagi ei tea, milla ise võid sama tööd teha, mida oled kunagi alavääristanud.
TÖÖ ON TÖÖ. Ja et irisejad ei hakkaks ilkuma, töötan ise väga kõrgel ametikohal ja kahekordse eesti keskmise palgaga, palgatöölisena.
s
Selle Heveli/ 4. juuli 2018, 19:57
põhiprobleem tundub olevat hoopis alaväärsuskompleks ja see, et ta ise oma müüjaametit põlgab.
Ja need jutud, et poes hakatakse arutama lapse õppeedukust ja müüjatööga hirmutama, ei tundu küll usutavad. Kodus võibolla tõesti mõni lapsevanem nii teeb, aga mina pole küll kunagi juhtunud poes seda kuulma.
Ja nagu Hevelit tundvate kommijate jutust selgub, on ebaviisakas hoopis tema ise. Ma üldse ei imestaks, kui ta kuhugi teise poodi minnes samuti kassiiridega üleolevalt ja halvustavalt suhtleks.
a
A/ 4. juuli 2018, 20:05
Autori jutt on jah selline must -valge , müüjatesse hästi suhtuvate inimeste suhtes räigelt sildistav ja ka müüjaid halvustav -Provokatsioon !
x
xxxxx/ 4. juuli 2018, 21:15
Kohe näha et kodutunde spetsialist.
k
Klienditeenindajat peab austama!/ 4. juuli 2018, 19:56
Mida me ilma nendeta peale hakkaksime+ Häbi peaks olema kedagi ausat tööd tegevat inimest alandada!

m
Mx35/ 4. juuli 2018, 19:37
Rimi kassasaba on pikk ja aega on seista.. väga palju on aga neid kes molutavad pika aja ära ja siis kui kassapidaja hakkab asjadega ühele poole saama .. siis hakatakse maksmise vahendit otsima... Enne oleks juba valmis pidanud otsima...
m
müiiia/ 4. juuli 2018, 19:32
Mitte ÜHESSEGI ametisse ei tohiks suhtuda üleolevalt- see näitab enda matslikkust ja harimatust. Me vajame müüjaid, koristajaid, prügiautojuhe jms. snoobide poolt ristitud "alama klassi" ameteid. Minul puudub igasugune austus nende inimeste vastu, kes mõnitavad või alandavad teenindava töö tegijaid, sest olen ise selle kadalipu juba läbinud. Tänu sellele suhtun müüjatesse lugupidavalt ja ei pane kohe pahaks, kui ta vahest unustab teenindades tere öelda või naeratada - Seda saab ju klient ka teha! Peaasi et tehing toimuks viisakalt ja tsiviliseeritult.
Tänapäeval kahjuks on väga palju neid, kes istuvad oma 5 + aastakest ülikoolis ära, emme-issi kulul, ja kui paber lõpuks käes siis tahavad kohe 2000 neto kuskil kesklinna pilvelõhkuja kontoris- Ilma, et oleksid kogenud reaalselt baaritööd peale lugematuid õppetunde või varahommikust toidupoe lao liigutamist pärast öö läbi üleval olemist.
Palk palgaks- ärge viibutage oma rusikat sinna üleval, pehmes toolis istuvatele vennikestele! Muudatused hakkavad eelkõige meist endast.
l
Lugeja./ 4. juuli 2018, 19:23
Lugupeetud Heveli Veersalu jälle tükid esile alles see kevadel oli kui ühes saates teisi mustasid nüüd jälle mõnel kohe on see tähelepanuvajadus.
j
Juuli/ 4. juuli 2018, 19:23
Kuule preili Heveli, vaataks kõigepealt ennast. Tere ei öelda, kui poodi lähed, kaup on välja panematta ja siis kurdada, et sind koheldakse halvasti. Häbi on lugeda sellist postitust ja nüüd siis teenid kuulsust teenindajate arvelt, kes reaalselt teevadki igapäev seda tööd ja pühendumisega. SINA aga mitte. Häbi on, et sa kasutad selleks ära inimesi, kes teevad seda tööd ja hingega. SINA- kes sa oled halvim teenindaja, sest poest ei saa piima, leiba jne, sest sa istu telefonis ja ei tee oma tööd, mida peaksid tegema. Teiste arvelt, ei koguta KUULSUST. HÄBI sul olgu.
i
irisejale/ 4. juuli 2018, 19:39
Müüja müüb seda mida poe juhataja tellib, või tema ongi poe juhataja samuti?
o
Oleneb,/ 4. juuli 2018, 19:46
keda Sa nende all silmas pead? Meil on neid koolitatud meeletus koguses, neid tibisid ja kutte, kellel kõrgaharidus, kuid nad muffigi teha ei oska ega ei viitsi- neid on tuhandetes.Eks siis nemad võivadki kandideerida oma kasutu "ajaloolase diplomiga" supermarketi kassasse.On mingigi kasu neist...
l
Lisaks/ 4. juuli 2018, 19:47
küünetehnikud ja analüütikud...Nende jaoks oleks sobiv töö supermarketi kassades.
w
wrwa/ 4. juuli 2018, 21:56
Hakkab jalle mingi sildistamine pihta? Mis meeletutes kogustes ajaloolastest sa räägid? Kui muhvigi ei jaga, pea mokk maas.
e
ewr/ 4. juuli 2018, 21:58
Analüütikud on igas pangas ja mitte ainult. Küünetehniku palk on kövem kui kõrgharidusega kultuuritöötajal. Ara lao oma fantaasiaid siia, kui emmigi ei tea.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 19:05
Asja saaks lahendada üheainsa meetmega: Kehtestada müüjatele alampalk 1200€ brutto, lisaks töötunnid kl 18:00-21:00 peaksid olema tasustatud +30%, kl 21:00-23:00 peaks maksma topelt tunnitasu. Laupäevane töö +30% tasuga, pühapäevane töö topelt tasustatud. Mis juhtuks? Juhtuks see,et supermarketid hakkaksid piirama oma lahtiolekuaegu, ükski pood ei oleks avatud 23:00-ni, vbl Tallinnas ja Tartus mõni üksik. Enamus supermarketeid oleksid pühapäeviti sootuks suletud. Mitu tuhat inimest koondataks. Kuid need,kes jäävad, need saaksid 2-3 korda tänasest kõrgemat palka ja inimväärsema töögraafiku.
v
4. juuli 2018, 19:40
vauu, ja kõrgharidusega spetsialistid imegu näppu
n
4. juuli 2018, 18:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
4. juuli 2018, 19:41
Mis see Niilov asjasse puutub!?
k
Kõhutunne/ 5. juuli 2018, 08:19
Klienditeenindaja, kellest jutt, on Nilovi palgal
k
kodutunne/ 5. juuli 2018, 07:22
Niilov on väga vastik inimene.
m
mees33/ 4. juuli 2018, 18:48
Ise suhtun kehvalt klienditeenindasse sellepärast, et ei saa anda kella, et keegi veel kassasse tuleks lisaks. Enne peab järjekord olema riiuliteni ja siis imetlevad ja võimalikult aeglaselt löövad neid kaupu läbi - sest einoh mida muud siis LÕUNA ajal inimese ikka teha kui mitte järjekorras passida.
k
Klienditeenindaja/ 4. juuli 2018, 19:00
Heveli soovis antud artikliga kindlasti tõstatada küsimust, et tegelikult pole ju põhjust, miks klienditeenindaja teise halvasti suhtuda. Olen üks nendest põlatutest, õnneks küll mitte poes. Suur tänu nii artikli kirjutajale, kui ka kommenteerijatele. Andsite mulle jõudu hakata võimalikult kiiresti uut tõõkohta otsima.
t
to mees 33/ 4. juuli 2018, 19:38
kuule, telli kulleriga oma söök- jook koju. või ava ise toidupood!
k
Kah KT/ 4. juuli 2018, 20:46
Probleem on selles, et ilmselt ei ole kodagi lisaks kõrval kassasse panna. Julgen öelda, et teeninduse valdkonna sektor on alamehitatud, kest kõik tahavad juhid olla ja 2000€ kuupalka ning pole nõus 700-900€ kuupalga eest töötama. Karm reaalsus tänases Eestis.
n
NETI -mina ka olen KT/ 4. juuli 2018, 21:13
Lõuna- Eesti klienditeenindajad-kassapidajad ei saa mitte 700-900 euri bruto, vaid VÄHEM.Vot nii on lood.
n
NETI/ 4. juuli 2018, 21:07
SA MEES ei tea kaupluse tööst ikka mitte midagi.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:45
Riik peaks siin sekkuma lahtiolekuaegade piiramisega. Pühapäeviti ei pea olema üle riigi kõik sajad ja tuhanded supermarketid avatud.Ja ka kella 23-ni ei pea olema argipäeviti. Meil on kümned tuhanded inimesed tööl müüjatena-seda on liiga palju nii väikese riigi kohta.Kui enamus poode oleksid pühapäeviti suletud, siis lihtsalt ülejäänud kuuel päeval nädalas ostetaks rohkem, üldine läbimüük ei langeks, samas tööjõudu oleks vaja 1/7 vähem. Kui ka laupäeviti oleks lühendatud lahtioleku aeg, siis saaks juba 20% väiksema tööjõu arvuga läbi. Kui argipäeviti lühendada lahtiolekuaegu 21:00-ni, sealt tuleks veel tõõjõus võitu..Sedasi saaks tõsta palku 50%, sinna üle 1000€...
t
to tegelikult/ 4. juuli 2018, 20:39
mis need kellaajad siia puutuvad?Kas see muudaks kliendi suhtumist teenindajasse?Püsi lainel
j
Ja kuhu sa siis t e g e l i k u l t/ 5. juuli 2018, 04:24
need koondatud tööjõu paned? Kas võtad enda juurde "kostile" või saadad Soome tööle, et pärast oleks jälle hea kiruda.

a
Ats / 4. juuli 2018, 18:41
Väga lihtsalt . 4 klienditeenindajat 5-st (selveris - rimis - prismas - maximas - grossis , suhtuvad klienti samamoodi8
t
Tartust/ 4. juuli 2018, 18:40
suhtun alati suure aupaklikusega kliendi teenendajasse,kassapidajatesse jne. Miks ma peaksin teda halvustama, aga on v äga rumalaid inimesi kes halvustavad kõiki.Muide pildil tõesti väga ilus neiu.
t
Tartust/ 4. juuli 2018, 18:36
No minuarust on poemüüja üks väga lugupeetud amet! Ja kui keegi käitubki müüjaga teda alandades, siis pidage müüjad alati meeles: TEIE EI PEA KÕIGILE MEELDIMA, vaid te peate oma tööd tegema HÄSTI, ning tundma hästi seda valdkonda, mida teete. Kui keegi mõnitab või tänitab, TÄNAGE NAERATADES VIISAKALT ja tehke oma tööd! Mina pean oma igapäeva söögipoe müüjatest küll VÄGA LUGU!
t
Tiit/ 4. juuli 2018, 18:30
Kulla klienditeenendaja Heveli!
Mina ei suhtu kunagi klienditeenindajatesse halvasti. Leian alati midagi mida neile ergutuseks öelda.
Muidugi on ka oelaid inimesi, kes oma päeva möödalaskmised tahavad kassiiri peale välja valada. Seeaon alatu!
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:30
Ei ole normaalne,et meil on kogu riik täis supermarketeid,mis on 7 päeva nädalas varahommikust ööni lahti.See on tohutult tööjõumahukas ja loomulikult on palgad seal madalad. Mis nagu juhtuks, kui nad oleksid lahti argipäeviti kell10-21,laupäeviti kell 12-18 ja pühapäeviti suletud? Kuidas sakslased saavad sedasi elatud ja Lääne-Euroopa? Rahvas ostab korraga rohkem ja läbimüük on suurem, samas lahtiolekuajad poole lühemad kui meil.Tänu sellele saavad ka kassapidajad 3-4 korda kõrgemat palka kui meil.
k
Kas sa tead ka/ 5. juuli 2018, 04:33
kus meie elame? Esiteks, me ei ela Sakamaal ja kui sinu paikapandud lahtiolekuajad ka nii peaks olema, siis ei saa siin ilmaski ükski teenindaja, olgu ta siis müüja või kassapidaja, sellist palka, nagu sa siin ette kujutad.
K
???/ 4. juuli 2018, 18:21
Kodutunde assistent- isegi nime pole inimesel, a ta ise arvab, et on mingi tuntud tegelane, et mis seat, et müüjana lisaraha teenib???😂😂😂 Naera puruks.
n
nimi/ 4. juuli 2018, 22:03
Ajalehtedes on autori nimi artikli all, lugeja suvatsegu lugeda pealkirjast kaugemale. Muidu jaab mulje, et naera puruks pole harjunud lugema, eriti pealkirjast kaugemale ;)
s
Sassu/ 4. juuli 2018, 18:19
Tõstke palun müüjate palku ja kohe näete kuidas muutub kliendi ja teenindaja suhtumine sellesse ametisse. Pigem point selles, et see teema megalt alamakstud.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:25
Peaks tõusma ka klienditeenindajate pädevus ja tase.Vaata mis Maximas toimub- umbkeelsed vene mammid.Nojah,võib vastu vaielda,et kui palku tõsta,siis tuleksid teised ja paremad inimesed tööle..Aga kuhu need vene mammid siis panna,millisele tööle? Ja kui supermarketi kassas oleks palk 1500€, siis oleksid ka kogu seal müüdava kauba hinnad 15-20% praegusest kallimad..
t
to tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:29
konkurents paneb asjad paika. Kui palgad kõrged, siis kandideerivad ka eesti keelt oskavad inimesed ja neid eelistatakse keeleoskuse tõttu.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:52
Ideaalis... Aga selleks tuleks ka lahtiolekuaegu piirata.Meil on lihtsalt 1000 elaniku kohta liiga palju supermarketeid ja müüjaid.Poodide arv peaks langema, või lahtiolekuajad lühenema,sedasi et väiksema arvu tööjõutundidega tehakse sama käive. Toidupoed ei pea olema hommikul 8-st öösel 23-ni avatud..
1
@ 18.25/ 4. juuli 2018, 18:55
18.25 kirjutas: umbkeelsed vene mammid
.Aga kuhu need vene mammid siis panna,millisele tööle?
Vaata, nõukogude ajal ehitati siia, Eestisse üleliidulise alluvusega tehaseid. Siia tariti, ümberasustati igalt poolt tolleaegsest NSVLiidust venekeelseid inimesi. Nad töötasid tehastes kella-ajast kellani, kahes või ka kolmes vahetuses, vabal ajal panin kärakat ja taas tööle. Nad olid kogu aeg riigipoolt tööle pandud.
Ja kui need tehased/asutused likvideeriti, siis nad nii-öelda: ´´´jäid üle´´.
Venemaa neid tagasi ei soovinud ja nii tehtigi nende jaoks Maximad ja muud kohad, kus nad endid nüüd rakendada saavad. Miks? Eestis ei ole vaja üleüldsegi nii palju kaubanduskeskusi. Muid asutusi justkui polekski. Ministeeriumid, kaubansuskeskused > klienditeenindajad
j
...ja veel need iti-mehed-naised / 5. juuli 2018, 04:38
ja muidu klõbistajad ja kohvijoojad jne.
k
karnivoor/ 5. juuli 2018, 08:31
Hakkab tulema. Kas oskad nimetada Eestis kooli, kus võib õppida müüjaks? Nõuka ajal oli kergetööstustehnikum, ETKVL-i kaupluskool, 15.kutsekeskkool. Kindlasti rohkemgi, need vaid esimesed, mis meenusid. Ise astusin pärast 8.klassi ETKVL-i kooli, kaugõppes sai paralleelselt jätkatud keskhariduse omandamist. Müüja õpe kestis 3 aastat. Arvelaua kasutamine, Felixi arvutusmasin, ГOCT-OCT, lettide-vitriinide tüübid, väljapanekute kujundamine, ostjatega suhtlemime jpm olid õppekavas täiesti olemas. Praegu õpetatakse paljut sellest materjalist alles rakenduslikes kõrgkoolides müügi-marketingi inimestele.
Paljudes kohtades ei olegi töökohtade valikut, müüja vakants võibki olla ainuke võimalus. Eks siis töö käigus õpitakse. Müüja töö on väga pingeline ning koolis loru ja laisk olnu ei tule sellega küll toime. Lihtsalt niisama, ilma mingi väljaõppeta pole omal alal keegi spetsialist, isegi müüja mitte.
Mis puutub kaupade kallinemisse müüjate võimaliku palgatõusu korral, siis meil on paljud kaubad ammu kallimad kasvõi Soomest, selle taha pugeda pole küll mõtet.
n
nojaa/ 4. juuli 2018, 18:03
sellepärast nii vähe neid kassasid lahti ongi ja järjekorrad pikad, et mitte keegi ei taha sellisel alandaval ja vähetasustatud töökohal töötada.
t
Tegelikult/ 4. juuli 2018, 18:16
Nii on.Samas,Rootsis lähevad ka noormehed lausa kutsekooli õppima,sellist ametit nagu "supermarketi kassapidaja".Kas Eestis kujutaks ette,et mõni noormees läheb sellist elukutset õppima? Ja päris ilma naljata,seal ikka õpetatakse laialdaselt valdkonda tundma,Rootsi supermarketi kassapidaja loeb sulle ilma pakendilt vaatamata ka toote koostisained ette,kui küsid..

p
Pildil imeilus neiu/ 4. juuli 2018, 17:58
eks mõned naised on kadedad.
m
4. juuli 2018, 17:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
vv/ 4. juuli 2018, 17:49
h
He/ 4. juuli 2018, 17:33
Issanda loomaaed on suur ja lai .Imestama paneb kui paljudel haritud või mitte haritutel inimestel on niinimetatud raske pea vähk .Milleks alandada tööd ja töötegijat ?Juba ammu peaks miinimum palk mis puhtalt kätte saad 1500 eurot.Palk peab olema olenevalt millist tööd inimene teeb selline,et ta saab ennast ära majandada .Osta süüa ,osta riideid,maksta maksud ja säästa pisut mustadeks päevadeks ,sest kunagi ei tea mis ootab meid homme???Inimesed elage kahe jalaga maa peal.!?Tubli müüja võttis teema üles 👍
i
Igal inimesel on oma iseloom,käitumine ja hoolsus täiesti erinev!/ 4. juuli 2018, 17:26
Kui võrrelda oma kodumaa elu oma ühiskonnas,siis olen tähele pannud päris palju asju.See on nii,kuidas kellelgi kodudes lapsepõlv on mööda läinud ja oma eluga edasi mindud.Iga inimesel peab
olema ka see vastutus,et haridus peab kohe kindlasti olema.Siin on ka üks aga.Enne tuleks ennast
peeglist vaadata ja alles siis kui hakatakse teisi halvustama,narrima ja solvama.Lugedes neid kommentaare,siis imestan ja mõtlen! "Kus maailmas me küll ometi elame".Kõik välja toodud lood võtavad mindki väga sõnatuks.Mis seal siis ikka.Soovin kõikidele ainult head!
k
4. juuli 2018, 17:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
Anonüümne/ 4. juuli 2018, 17:52
Kahju on kohe pealt vaadata, mida see väike neiuke korraldab...oli teine igati meeldiv inimene mitte väga kaua aega tagasi...või olin ma ise lihtsalt pime, aga see, mida ta korraldab on juba kõrvaltvaadateski piinlik.
p
Paksmagu ülesöödik/ 4. juuli 2018, 17:18
Loo moraal,inimene teeb tööd promotud saate jaoks,aga raha saab nii vähe,et peab lisa teenima...ülekailine vôiks natuke ka nüüd môelda,kus probleem ja 30% line rentaablus ikka kurjast
v
vkr/ 4. juuli 2018, 16:39
Käin peamiselt ühes ja samas poes, müüjad/kassapidajad tunnevad nägupidi, on väga viisakad ja mina nende vastu samuti. Kiidan neid, nende töö pole kerge. Jutt on konkreetselt Põlva Selverist ja Rimist.
e
Eino Taruk/ 4. juuli 2018, 17:43
"Käin peamiselt ühes ja samas poes, müüjad/kassapidajad tunnevad nägupidi"
Noh, selles Maximas kus mina käisin ühte kassapidaja nägu tavaliselt üle kuu ei näinud, mõni oli nädala. :P
m
Mileina Jõgi,Harjumaalt/ 4. juuli 2018, 16:33
Ma siin lugesin ka mõningaid kommentaare ja paljud siin ikka suht,,pahased,,selle neiu peale,kes julges rääkida tegelikusest klienditeenindaja tööst.Paraku olen neiuga täiesti nõus.Meie ,eestlased oleme ikka väga väiklased ja hindame ilmselt ,,töötegijat,,tema prestiižikuse järgi,mis kohal ta siis töötab.Teie,kes te siin nii väiklased olete-tahaksin küsida,kas te oletegi Soomes käinud ja näinud,kuidas seak suhtytakse klienditeenindajasse???Vist ei tea,Soomes on see töö vägagi prestiižikas ja makstakse ka väga head palka.Meie,tarbijad,poeskäiad oleme ise kujundanud klienditeenindajast,kui,,madala,, ja odava töötegijat.Oleme alati vihased,pahased,tunneme ennast,kui ,,staarid,,suurel laval,kui vaese klienditeenindaja väsinud käed meid aeglaselt teenindavad ja meie silmist pritsib lausa tuld!!Klienditeenindaja maine parandamine on suuresti ka meie teha,tuues selle töötegijad esile ja hindama neid,rääkima nendest rohkem.Tööandjaid on väga erinevaid,paljud neist suhtuvad ka klienditeenindajasse,kui tybli ja hea töö tegijasse.Toon näitena GROSSI poe oamiku,Goopi.Püüame ikka ka ise väärtustada seda tööd ja siis teevad seda ka teised.
p
Probleem/ 4. juuli 2018, 17:07
Olin ka kunagi klienditeenindaja. Ega see kõik hakkab enesest. Tõesti on sul paar halba klienti päevas ja kõigil on päevad. Aga pigem on see klienditeenindaja ori kes võtab oma tööandja poolt kõik pasaraha avasüli vastu ja on veel tänulik ,et saab pühapäeva lõuna vabaks vms...
Mäletan .et kunagi oli mingi palga teema kuupalka tõsteti mingi 20 euri ja siis ülemus rääkis ,et nüüd töötate 20% rohkem no mingi selline debiiilsus. Kõik olid vaimustuses oma palgatõusust ülemus tegi kurja häält ja tõmbas kõigil püksid lohku ka veel.
h
hmm/ 4. juuli 2018, 17:22
Mis sul nende kirjamärkidega? Ei oska kasutada? Kes oli sinu emakeele õpetaja?
m
Maxima ja Selver aga ka teised/ 4. juuli 2018, 17:31
On müüjate madalate palkade poliitikaga rahva seas levivaid hoiakute ja ebaprestiižsuse maine kujundamis põhilised tegijad. Needsamad Maxima ja Selver firmadena ilmselt vaesuses ei virele.

g
gee/ 4. juuli 2018, 16:27
Mina pole kunagi suhtunud tööinimestesse kui kõntsa, olen välja kasvanud tööliste perest, kui töölisi NL ajal austati, vähemalt propagandas, aga nüüd, mingid lällavad noored laiavad kassa ees, nõuvad seda ja teist ega pea kassiiri üldsegi inimeseks, see, eee...pole sõnu!
k
Kaupo/ 4. juuli 2018, 16:26
m
meesterahvas-ostja/ 4. juuli 2018, 16:11
Tegelikult tegelegu teenindaja kliendi kaubaga ,aga mitte niivõrd KLIENDIGA.
p
Priit/ 4. juuli 2018, 17:15
Aga vastupidi võib jah, et mingid kiimas pool täis mehed löövad müüjatele külge ?!
j
jk/ 5. juuli 2018, 18:38
Tere tuleb öelda saiale,nagu klient oleks saia nägu.... .
t
Tõsi ta on/ 4. juuli 2018, 16:02
Eestis on valdavaks suhtumine, et palka peaks maksma töökohtade prestiizhikuse järgi. Seega head palka peaks saama ainult kontoritöötajad ja muud pintsaklipslased, kunas koristajad ja müüjad võiksid tegelikult hoopis peale maksta, tänutäheks selle eest, et keegi on nii armuline olnud ja selliseid saamatuid ja edasipüüdmatuid inimesi üldse suvatsenud tööle võtta.
d
diraktor/ 4. juuli 2018, 16:29
Kui oleksid omalajal viitsinud koolis käia ja haridust omandada,ei peaks sa praegu kassapidajana töötama.Haridus on ikka vajalik.
n
Naljakas suhtumine/ 4. juuli 2018, 17:56
"Kui oleks haridus, siis sa ei peaks koristajana/kassapidajana töötama". Nii et ideaalses maailmas siis oleksid kõik haritud ja edasipüüdlikud, seega poleks koristajaid ja kassapidajaid olemaski. Tahaks näha sellist maailma, kus keegi ei puhastaks-koristaks ja poleks kedagi, kes poes kaupu müüks. Minu arust on ühe tubli koristaja töö tulemus palju tuntavam kui mõnegi paberimäärija-kontoriroti oma.
k
käisin koolis/ 4. juuli 2018, 20:38
sain hariduse, aga asjaolude tahtel sattusin klienditeenindajaks. mulle hakkas see töö väga meeldima, eriti kui seda ka mõistusega teha saab ning kui sa ei karda ennast väärtustada ning ennast ka kaitsta, mitte mängima ülemuste poolt soovitud viisakusmängusid, mis kedagi ikkagi morjendavad nagu sellestki artiklist välja võib lugeda :)
t
4. juuli 2018, 22:13
l
lugeja/ 5. juuli 2018, 18:36
Ja kõrgharidusega töötajad oskavad ainult masinatega uuringuid teha ja brobleemi lahendamise asemel käsi laiutada... .
e
Ex-soomlane/ 4. juuli 2018, 15:48
Tihti on nii et inmine kes koheldab teised inimised halvasti või nagu see teine poleks mitte midagi, põhjus on vigane iseloom nimega nartsissismi. Lisaks on veel see et narsisti näidab oma iseloomu kuid tema arvab et see teine inimine pole talle kasulik. Aga küll nemad saavad karistuse siit solvamis tööst mis nemad teevad. Nad on lõpuks üksi ja alkohoolikud ja keegi ei nende haiglavoodi ääre tule.
a
A1/ 4. juuli 2018, 16:38
teil seal Soomes neid nartsisse ja muid segaseid ikka jagub
m
Miks/ 4. juuli 2018, 15:39
o
ohei/ 4. juuli 2018, 15:37
kassapidajad on tiptop aga mine modaraatoriks, kes sinust lugupidava lause kustutas....moderaator on enam kui tuhat kiidusõna, see on SÕNAVABDUS!
k
4. juuli 2018, 15:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
4. juuli 2018, 16:28
Absoluutselt ei ole nõus! Selline üldistamine on täiesti kohatu!
f
flamingo/ 4. juuli 2018, 16:53
Ja kes sa ise oled , et oksad nii laiali ? Kukeisand , kes sule sappa saanud?

k
4. juuli 2018, 15:29
Käin iga päev ühes ja samas kaupluses, kõik kassapidajad nägupidi tuttavad ja äärmiselt kenad inimesed. Need, kes alavääristavad teenindajaid on jobud ja tegelikult näitavad oma lollust ja matslikust.
t
Tihtipeale on müüja ise vingus näoga ja turtsub/ 4. juuli 2018, 16:15
Jääb mulje, nagu ma oleksin tema koju sisse marssinud ja nüüd segan teda tähtsate tegemiste juures.
n
nojah/ 4. juuli 2018, 17:46
Äkki on müüjal selg haige või jalad valutavad pikast püsti seismisest? Või on kodus lähedane haige? Nukraid ja kurbi nägusid olen küll müüjatel näinud, vingus nägusid mitte. Äkki on sul endal vingus tuju, nii sa näedki vaid vingus nägusid?
v
võib olla on ostjal ka selg haige ja jalad valutavad seismisest?/ 4. juuli 2018, 21:32
Või on kodus lähedane haige?
Äkki on hoopis teema algatajal pahad päevad?
m
mul/ 4. juuli 2018, 22:17
Pole sellist ebameeldivat kogemust olnud. Ise suhtun müüjatesse lugupidamisega. Nad teevad rasket ja väga vajalikku tööd, lisaks rahaline vastutus.
k
kõik õige/ 4. juuli 2018, 16:30
ma ka Eestis viibides reeglina külastan samu kauplusi ja teeninduspunkte...pole kohanud ülbeid teenindajaid ega klientegi vihaseid pole kohanud viimastel aastatel! Kus nad on, need ebaviisakad ostjad?? Meenub buumi aeg, siis olid palgad veel viletsamad ja ostjaid palju-siis oli mulgi üllatavaid momente kasssapidajatega, kes mulle kaupa müüa ei soovinud! Umbes nii, et mina sellise palga eest igatühte ka nüüd teenindama ei hakka-mine teise kassasse, kas neid siin veel vähe on!?
r
rrrrt/ 4. juuli 2018, 21:04
Peaksime oma elu ikka nii korraldama, et pole vaja käia iga päev suutäite kaupa toitu ostmas. Liiati kui meil on olemas külmkapid, kus, muide, isegi leib hästi säilib. Terve pisike riik täis supermarketeid tuhandete müüjatega. Kuidas me küll sellise absurdini oleme jõudnud?
r
Riina-le/ 4. juuli 2018, 15:21
Peaks olema küll,sest kogemused on seda näidanud,kuidas otsitakse tutvust enda reklaamimiseks.Kahjuks seda isegi töö juures ,Sinusuguse l---i jaoks on see vast normaalne.
t
Tõepoolest, miks?/ 4. juuli 2018, 15:19
Kus Sina lapsuke elanud oled?! Reformivalitsejad on suhtunud juba terve inimpõlve kõigisse ausa töö tegijatesse nagu kõntsa!
s
selge see/ 4. juuli 2018, 15:29
Ja nn aus töö on ALATI sõimavate kommentaaride kirjutamine, ei pääsenud sellest isegi meie parimad gümnaasiuni- ja kõrgkoolide lõpetajad.
r
Rein/ 4. juuli 2018, 15:13
Täna oli juhus, kus neiu istub bussipeatuses, ilus sirge tee, buss kaugelt näha, väidab et ei märganud, ma votan hoo maha, vaatame üksteisele silma, neiu ei suuda tagumikku kergitada, mina sain aru et istub niisama või ootab kedagi, pärast kirjutab firmasse, et buss kihutas mööda, aga ju ta oli oma moblasse nii kiindunud et läks meelest et bussi peale minekuks peab ikka pingi pealt ülesse tõusma ka, bussiuht ei tule ja ei võta sülle.
E
.../ 4. juuli 2018, 15:54
Eks ta sebis Twitteris järjekordset voodikaaslast..
v
Väino/ 4. juuli 2018, 15:11
r
Rein/ 4. juuli 2018, 15:15
Kahju et selliseid inimesi leidub
r
Rein/ 4. juuli 2018, 15:05
Jah inimesed, austage ka bussijuhte, nii väsitav on kui inimesed vinguvad iga väikse asja peale ja ärge kaevake kogu aeg, kui on probleem siis tulge bussijuhi juurde ja rääkige aga ei julgeta aga meilitsi on nii kõvad mehed et kole
e
4. juuli 2018, 18:51
Ei tõmba absoluutselt bussijuhte austama, enamik pingutavad kõvasti, et neid mitte austada. Kaugliinidel ei sõida, kuuldavasti on seal nooremad/viisakamad juhid, maakonnaliinidel on 80% eakamatest juhtidest ise pahurad närvilised nähvitsad, vingatsid või muidu kurttummad mühakad, kes ei poeta terve sõidu jooksul kellelegi ühtegi viisakussõna. Ostsin ühelt selliselt enam-vähem paraja raha eest pileti, julges veel minu peale ärrituda, et tal endal polnud mulle mõnda punast senti tagasi anda. Vasula liinil sõidab aegajalt üks psihh, kes paneb raadio ilma liialdamata täisvõimsusel lõugama. Kui lähed rääkima, nagu Rein siin soovitab, ja tegelasele meelde tuletama, et ta pole oma isiklikus autos, siis ignoreerib sind täiega, teistkordsel pöördumisel keerab raadio paari kriipsu võrra vaiksemaks.
m
Mina/ 4. juuli 2018, 15:04
SEE,kes selle artikli kokku kirjutas,peaks enne uurima,miks see nn. müüja selle postituse tegi - võin vaid öelda,et sellel neiul on suur tähelepanu vajadus, alles oli ta kuuuurijas korda loomas. Kõik on süüdi, aga preili võiks peeglisse vaadata.
a
Arvamus/ 4. juuli 2018, 15:21
Olen müüjatest alati lugu pidanud, sest see on raske amet. Seetõttu häirib mind selle tibi suhtumine- kui saadi teada, et olen tegelikult ,, Kodutunde “ assistent, siis... No vot ,, Kodutunde” assistent pole küll mingi amet, millega kekutada! Tundub, et tibi ise peab müüja ametit millekski väärtusetuks.
t
To 15:21/ 5. juuli 2018, 09:35
See polegi mõeldud nii, et kekutamiseks. Inimeste suhtumine muutub kui nad saavad teada, et sa teed tegelikult ükskõik mis teist tööd, mida nad peavad müüja omast paremaks.
r
Raido/ 4. juuli 2018, 15:03
Ei ole minu silmad näinud ebaviisakamat müüjat.Häbi peaks olema kui tehakse selline postitus. Heveli ei oska isegi klentidele tere õelda ja vahitakse telefonis. Poe lettidel mädanevad maasikad ja kurgid. Piimalett koristamatta.
j
Jah/ 4. juuli 2018, 15:38
Kassapidaja istub ikka kassas, mitte ei käi mööda poodi ega vaata, kus mida koristada oleks vaja.
m
4. juuli 2018, 16:01
Maapoes teeb teenindaja kõike!
l
4. juuli 2018, 22:21
j
Jah / 5. juuli 2018, 09:42
Kas artikli autor töötab maapoes?
m
ma täitsa usun sind/ 4. juuli 2018, 21:36
Kasvõi sellel artikli kõrval oleval pildil on selline näoilme, et...
p
Püha taevas!!!/ 5. juuli 2018, 05:02
Millest te küll veel puudust tunnete? Kui te nii kangesti tahate teretada, siis minge aga jalgsi mööda tänavat ja aina teretaga kõiki. Mind näiteks see üldse ei häiri, kas kassapidaja teretab mind või ei. Lisaks kõigele sellele jutuvadale, väsib isegi suu ükskord ära. Ja kui see teretus mõnele nii tähtis on, no teretagu siis ise esimesena.

x
x/ 4. juuli 2018, 15:03
mõned ikka veel 90-dais kinni
k
Kui x mõtleb/ 6. juuli 2018, 00:01
selle teretuse all 90-ndaid, siis oled ka üks nendest teretushaigetest.
s
4. juuli 2018, 15:01
Suuremjagu klienditeenindajaid on matsid maalt, kes arvavad end linna trüginuna kuningannadeks. Olematu haridus ja olematu viisakas käitumine, räpakas väljanägemine, lisaks klientide üle vingumine on enamiku klienditeenindajate nägu.
t
tüüpiline juhtum/ 4. juuli 2018, 15:05
ise matsi käitumisega aga teiste käest ootad kuninglikku teenindust
a
a/ 4. juuli 2018, 15:31
Kas tõesti arvad, et maal elavad matsid?!??!
j
Jah/ 4. juuli 2018, 15:39
Selline arvaja pole ilmselt linnast välja saanud, ei tea oma juurtest ega esivanematest midagi.
m
Mall/ 4. juuli 2018, 15:00
Asi on ju selles, et eestlane saab juba maast madalast monitatud; olgu selleks bussijuhid, kes laste nina ees uksed sulgevad voi siis opetajad. See viha kaib lapsega kaasas kuni ise ukskord monitama hakkab. Nii lihtse see asi ongi.
k
kõik on peas kinni/ 4. juuli 2018, 15:06
Olen kah laps olnud ja palju bussidega sõitnud, aga mul küll ei ole viha bussijuhtide vastu
e
ei pole peris nii/ 4. juuli 2018, 16:37
mind lapsena küll bussijuhid ahistasid ja mitte vähe...sõjaväest tulles st vene kroonust tulles, mõtlesin mõnele sõbrakesele koha kätte näidata, aga loobusin-kahju hakkas! Teemaks oli küll seisupiletiga varem bussi astumine, küll istekohapiletiga hiljem bussi sisenemine, pileti omanikuga ikkagi bussist mahajätmine, kuna buss olla juba täis, peatuskohale saabumisel liiga vara istmelt tõusmine oli probleemiks ja jällegi hilja tõustes oli häda..bussijuhid olid nõukaajal erilised direktorid..praegu annaks täiskasvanuna sellist ülekohut nähes juhile lihtsalt lõuga!
m
M/ 4. juuli 2018, 14:44
Ma ei tea, kuidas ta klienditeenindajana on (pole näinud teda), aga kliendina on ta pigem ebaviisakas. Mingi aeg oli jutt, et ta ei tööta enam Kodutundes, aga esineb igal pool nagu ta oleks selle saatega seotud. Kumb siis õige?
k
Kohalik/ 4. juuli 2018, 15:04
Klienditeenindajana on ta samuti üsna ebaviisakas ja tundub, et valib kliente kellega viisakas olla. Minu tutvusringkonnas on mitmeid isikuid, kes ei ole Heveli teenindamisega rahul, sest tihti ei kuule tema suust sõnu nagu tere, aitäh ja head aega.
w
weel/ 4. juuli 2018, 21:14
Vanasti õpetati ikka koolis, et siseneja ütleb tere. Eks kombed muutu ajas, siis ka teietati lugupidavalt võõrast jne. Kui paljud klientidest ütlevad esimesena tere ja üldse, kas massiline teretamine supermarketis ei muutu pisut koomiliseks. Oled tüdinenult otsinud taga näiteks sinepituubi, seisnud pikas sabas ja siis teretad ja teretad. Kassapidaja teretab ja teretab
k
4. juuli 2018, 15:07
e
4. juuli 2018, 15:59
Ei ole külajutt! Minge poodi ja näete ise! Meestega suudab suhelda, naistega ei!
q
Q/ 4. juuli 2018, 16:00
n
nb/ 4. juuli 2018, 16:40
proovi ise 10 tundi suu kõrvuni "suhelda"
V
/ 15:59,/ 4. juuli 2018, 17:27
Vaevalt ma seal näen, kas ta Kodutunnes kah töötab või ei tööta. Mis nipiga sina seda teed!?
t
Teadjamees/ 5. juuli 2018, 16:58
Heveli jutt on väga õige, AGA... Tema on nüüd küll viimane inimene, kes seda siin rääkima peaks! Selle asemel, et töö ajal sotsiaalmeedias istuda ja postitusi teha, võiks tütarlaps kaupa välja panna või kasvõi lapiga poes puhtust hoida. Väikeses maapoes ei ole müüja töö ainult kassas istumine, vaid tema ülesandeks on ka vaadata, et kliendil oleks kaupa, mida osta. Räägin seda, kuna olen seal poes käinud ja kuna preili arvab, et ta võib lihtsalt ilus olla seal, siis arvaku uuesti! Miks ma pean küsima, kas seda või toda polegi enam, kuna letid on tühjad. Ja siis tuuakse küsimise peale laost juurde. Ja kui me sind seal segamas käime, siis ei pea ju seda tööd tegema. Telefonis võid kodus olles ka istuda!
a
Al/ 4. juuli 2018, 14:39
Ei, need ei ole rikkad kes käituvad nagu mölakad.Neil on küll uus BMW kuid nad elavad üürikas ja sellel päeval,mil nad solvavad teisi on nad just saanud BMW liisinguarve.Pähkliajusid liigub ringi päris palju.
n
Naaskel/ 4. juuli 2018, 14:38
Heveli on tubli, see on asi millest peab rääkima. See, et inimene on kuskil müüja või kassapidaja(teenindaja) ei tähenda seda, et automaatselt on tegemist elus saamatu inimesega. Inimesed teeninduses töötavad seal erinevatel põhjustel. Mõni ametnik või ilma hariduseta rikamehe 4 naine on totaalne saast nende kõrval. Ma ei mõista kus on see tulnud, et teenindaja ei ole inimene, vist ikka on kodune kasvatus null? Veel enam ma ei mõista kuidas mõni arvab, et võib ennast teenindajate peal välja elada? Ärge unustage see kõik tuleb endale tagasi!!!
k
Kristiina/ 4. juuli 2018, 16:43
Jah kellel on tervis kehva,kel aspergeri sündroom ,kellel pole haridust võimalik omandada või on kunagi noorena lollusega hakkama saanud mis peale nooblid kohad ei võta ja muidugi lisateenimine nagu nendel juhtudel. Isegi kui on tõsi et teenindaja on olnud elus nõrk aga püüab siiski seaduse kuulekalt elada pole mitte kellelgi õigust neisse halvasti suhtuda. Nendele mainitud emadel teeks ma epitsli otse lapse kuuldes. Laps õpib ka siis,et kõik pole võimekad professorid.
s
4. juuli 2018, 18:55
Sulle, allekõrs, on isu teha sellise EPITSLI, ma ütleks, et lausa füüsilise.
t
Teenindaja/ 5. juuli 2018, 20:46
Mul ei ole aspergeri ega ka muud sündroomi, on kõrgharidus ja korralik karjäär seljataga. Mulle lihtsalt meeldib praegu töötada klienditeenindajana. Võin seda endale lubada.
z
Ziegmund Freund/ 4. juuli 2018, 14:30
[
„Ema tuli lapsele friikartuleid ostma ja kommenteeris kõrvalt: „Näe, vaata, kus sa lõpetad, kui koolis korralikult ei õpi.“ Oli kange tahtmine nähvata, et näe, kui mina praegu siin ei oleks, siis sa oma kullakallile lapsele friikaid osta ei saaks ja peaksid end ise kodus liigutama,“ kirjeldab kiirtoitlustuskohas töötav teenindaja oma kogemust.
]
1.
Heveli mingu siis eesti koolidesse kuulama kus on õpetajateks-pedagoogideks valdavalt tema suguõed ja kes lastele ja noorukitele, eriti poistele, üpriski tuima järjekindlusega seda "motiveerivat" juttu räägivadki, et kui sa ei õpi siis lõpetad selles või tolles ametis jne..
Seega kui lapsevanem poes midagi sellist ütleb, siis lapevanem on Eesti Vabariigi haridussüsteemi produkt, sellesama haridussüsteemi produkt kus valdavalt töötavad Heveli suguõed - naissoost inmesed - ja mehi ju praktiliselt ei olegi koolmeistri ametis.
Mida "feministid" selise asja peale ütleks? Ahh?
Et naised ise loovad ja kultiveerivad haridusüssteemi kaudu seda ühiskonda, mis Hevelile ei meeldi?
Vaevalt nad julgeks nii vajult seda öelda - kui üldse.
2.
Heveli võiks ka omalt poolt aru saada, et maal ei ole inimestel eriti kellegiga suhelda ja paljud maal elavad inimesed on ise õnnetud jne ja et maakoha pood on niiöelda üks suhtlusvaeguse leevendamise kohti, eriti vanemate inimeste jaoks, seega "kas tütarlaps on elu hammasrataste vahele jäänud" ei pruugi mitte 100% olla pahatahtlik, vaid näiteks jutuvaeguses oleva isiku ebakonventsionaalne katse jutule saada, et enda rasket elu müüjale kurta ja öelda, et Hevelil on elus veel üpris hästi läinud.
Aga Heveli võtab kohe sellise positsiooni et WTF ta tuleb siin mind solvama ja siis vaatab inimest imelikult, tõrjuvalt ja inimene loobub edasistest suhtluskatsetest.
Heveli võiks mõelda, et hoopis teisel inimesel on võibolla mure ja ta tahab seda kellegiga rääkida ja mõelda, aga noorus ja tormakus ei lase Hevelil sellest aru saada...
.
Palju asju võib olla, ei tea ju. Sestap ongi müüa ameti mingi aeg pidadamine üpris hariv reaalse elu ja inimeste omaduste tundmise suhtes
JA selline positioon tuleb noorusest, elukogenematusest ja mõnngasest upsakusest.
u
U./ 4. juuli 2018, 14:29
Olen töötanud päris mitu aastat väiksemas poes ja ei ole kordagi sellist suhtumist kohanud. Eks jah inimesi on igasuguseid aga pole kunagi ennast alaväärsena tundnud. Ülbikuid kliente on ikka ette tulnud aga need on lihtsalt paika pandud, et kui viisakalt käituda ei oska, siis ei ole ka minu asi teiega tegeleda. Kui tahate lahendust, proovime uuesti. Eks sõltub ka endast kuipalju eneseväärikust jagub ja kui kaugele minna lastakse. Teenindaja ei pea ebaviisakusi taluma. Ma pole mitte kunagi kundesse kui kunni suhtunud. Mina olen siin selleks, et su probleem lahendada ja sina pöördusid minupoole,et oma murele lahendus leida. Järelikult oleme võrdsed ja sellist suhtumist ka ootan. Vahel on küll kundel asjadest oma arusaam kuid kunagi ei ole tundnud isiklikku rünnakut. Ole proff ja keegi ei suhtu halvasti.
v
4. juuli 2018, 15:09
väike koht on teine asi, seal on kõik omavahel tuttavad, ja peavad viisakad olema, sest muidu müüja midagi võlgu ei anna

t
teenindaja/ 4. juuli 2018, 14:26
ei tohi ei enda ega kolleegi kaitseks mitte sõnagi öelda. Kui lausa kätega rääkima tullakse, siis tohib võimaluste piires kõrvale tõmbuda. See, et suu on seotud, ei tähenda, et inimene on loll.
k
küsimus:/ 4. juuli 2018, 21:40
miks klienditeenindaja ennast kaitsta ei või?
a
Arva uuesti/ 9. juuli 2018, 00:46
Tohib, kui oskab seda viisakalt ja intelligentselt teha.
s
4. juuli 2018, 14:23
see on ikka jube raske töö mina ei kujutaks ette päevad läbi ainult kuula ostjate vingumist ja seda sandikopikate eest ,teie palk peaks olema vähemalt 1500-euri ja mitte sentigi vähem
i
Irw/ 5. juuli 2018, 09:30
Piimapaki piiksutamise eest kohe 1500? 300 juba isegi hästi saadud
t
Tõesti?/ 20. juuli 2018, 13:45
Kuidas saab inimene nii rumal olla, et arvab et klienditeenindaja piiksutab aind piimapakki? Huvitav kuidas kaubad lettidele saavad ning muud poodidesse järjest toodavad lisateenused tehtud saavad? Sinusugune rumal ei saaks selle tööga tund aegagi hakkama! Kliendid ei tea, mis haridusega teenindaja on, nende seas on ka kõrgharitud inimesi ning teenindaja ei saa kohe kindlasti rumal olla. Kurb tõesti, et seda ametit maha tehakse teadmatusest, kui raske see amet nii füüsiliselt (suured raskused tōsta) kui vaimselt (pidevalt vigisevad ning hinnanguid andvad, ja ärgem unusta väga puuduliku hügieeniga, kliendid). Olen samuti klienditeenindaja, oman sekretär-personalitöötaja haridust ning põhikoolis ja gümnaasiumis õppisin viitele! Minu kodukohas aga pole erialasele tööle vabu kohti ning selle asemel, et töötuna kodus istuda või emme-issi rahakoti peal elada, töötan müüjana! Ja väga kurvaks teevad inimesed, kui saavad teada, kus töötan ning selle peale tuleb küsimus: “Kas sa kavatsedki sinna poodi jääda?” Ja mis selles halba on, kui kavatsengi!? Aga olen piisaval intelligentne inimene, et saan ükskõik mis tööga hakkama! Soovitan võhikutel amet järele proovida! Ja palk peaks tõesti palju suurem olema, sest peale piimapaki piiksutamise pannakse järjest erinevate valdkondade ülesandeid juurde!
v
VIISAKAS.../ 4. juuli 2018, 14:22
Mis siis saab, kui meil ei ole neid ametimehi/naisi, kes on nn teenindaja staatuses? Paljud, kes arvavad, et ainult kõrgharidus teeb inimeseks, leiavad ühel hetkel oma koha väga lihtsal ametikohal. Iga töö, mida tehakse, on austust väärt.
n
Nõus!/ 4. juuli 2018, 15:11
Ongi juba liiga palju tekkinud neid kõrgharitud ärijuhte, suhtekorraldajaid, sotsiolooge, psühholooge jm. asjapulki, kelle valdav suhtumine on, et lollidelt tulebki raha ära võtta ja teised inimesed on ilma loodud nende unistuste täitmiseks. Enamasti ootab valus kukkumine, kui reaalsus kohale jõuab ja selgub, et lobisemise ja lihtsalt lahe olemise eest palka ei makstagi. Intelligentsus on kohanemisvõime, mitte haridust tõendav dokument sahtlinurgas.
j
ja.../ 4. juuli 2018, 14:18
...siis elavad selle kaubavedaja peal välja
e
Ema/ 4. juuli 2018, 14:17
Olen ka oma lastele õelnud, et kui te ei õpi, siis saavad teist maxima müüjad. Ma ei alahinda müüjaid selle lausega, vaid leian, et nad peavad tegema rasket tööd väikese palga eest. Seda ma oma lastele ei soovi. Suhtun klienditeenindajatesse alati lugupidavalt, aga olen vahel kohanud halba käitumist klienditeenindaja poolt.
k
Kristiina/ 4. juuli 2018, 16:49
Sa ei suhtu lugupidavalt sest istudad lapsesse väärat hoiakut. See on lapse asi kelleks ta saada tahab. Kui ei viitsi või ei suuda viitele õppida siis miks mitte ei võiks su maimuke Maximas olla. peaasi,et pätti ei tee..
t
6. juuli 2018, 01:50
Tabav väga tabav! See ema ei oska oma lapsi väärikalt kasvatada! Piinlik lugeda aga esiletõstetud negatiivne klient, kes ei oska inimestega suhelda ja mis veel tulevikus tema lastest saavad? MATSID!
n
nõukaaegne/ 4. juuli 2018, 22:19
mäletan,et oli õpetajaid,kes väga tihti ütlesid,et ainult kraavi kaevajateks kõlbate.Keskkoolis ütles vene keele õpetaja,et kui Lermontovi luuletust pähe ei õpi,siis mehele ei saa.
e
Ei / 4. juuli 2018, 14:03
ole kunagi suhtunud, ei ole ka ebameeldivaid teenindajaid kohanud.
m
4. juuli 2018, 22:27
m
Muuseas,/ 4. juuli 2018, 13:59
teenindaja suu on seotud, ta ei tohi ainsagi sõnaga ennast ega kollegi kaitsta, tuldagu või kätega katsuma või suures vihas lööma. Hea, et eest kõrvale tõmbuda tohib - võimaluste piires. Vahest sellepärast mõned matsid arvavadki, et teenindaja on juhm ja loll, et laseb endale kõike öelda.
K
.../ 4. juuli 2018, 19:08
Kunagi kui töötasin kaupluses, ootasin ukse kõrval kuni üks tolkam klient kaubanduskeskusest väljus ja virutasin ühele ülbikust kliendile üle tahi. Jobu arvas et kaupluse sees võib hüpata ja ähvardada ilma et midagi juhtuks. Soovitan ka teistel sama teha. Klient on kuningas kui ta käitub kuninglikult, või siis lääne stiilis, kauplejal on kaup, kliendil on valuuta ja soov kauba järele. Toimub ühel tasemel vahetustehing.
ä
Ära aja../ 9. juuli 2018, 00:49
.. lolli juttu, sellist ajab ainult ennast ise alandlikuks teinud inimene. Teenindaja võib end alati kaitsta, kui ta teeb seda targalt ja viisakalt. Kui ülemus keelab, siis lahku selliselt kohalt.
q
qwerty/ 4. juuli 2018, 13:53
Suures osas nõus artikliga, aga on ka teine pool. Lihtne näide: ostan mina mingit toiduainet kaupluses ja kassapidaja suutmata seda läbi kassast lüüa, teatab, et ma ei saa seda. Kas oli lipik kortsus või mingi koodivärk vms. Mina ei olnud nõus ja panin ta toodet vahetama ehk siis pidi kassast ära minema uut asja tooma. Mina sain ja jäin rahvavaenlaseks. Rumala peaga arvasin, et tema on antud kaupluses teenindaja, mitte mina, ja maksan ka talle palka.
t
Tiina / 4. juuli 2018, 14:37
Kassapidaja ei tohigi kassast lahkuda ja seda üksi jätta, kui sa nüüd ise ka reaalselt mõtled.
t
Tiinale/ 4. juuli 2018, 15:33
Tohib ikka küll. Ega ta kassa lahti(ne) pole. Halloo.
t
täpsustus/ 4. juuli 2018, 15:41
Kui ta seda teha ei tohiks, siis ta ka ei lahkuks ja viitaks vastavale juhisele. Sai oma pekid liikvele küll, ainult hapu näoga. Ja mina ootasin ja järjekord ootas. Kui kaup on riiulile pandid, siis ta on müügiks, kui Sa ka reaalselt mõtled.
j
Jah/ 4. juuli 2018, 15:42
Ja teised järjekorras seisjad on muidugi üliõnnelikud, kui kassiir pidevalt käib saamatute ostjate kaupa ringi vahetamas?
k
4. juuli 2018, 15:56
Kuidas ostja siin olukorras saamatu oli?
k
Ka tean / 5. juuli 2018, 03:18
Ega tegelikult ei tohi küll kassast lahkuda. Aga eiratakse lihtsalt seda ettekirjutust.

k
KERLIINA/ 4. juuli 2018, 13:53
No asi on ka selles ,et mõned klienditeenindajad soovivad ostjaga tuttavaks saada ,siis see käitumine on küll väga eemaletõukav ,kuna vahitakse abielumehele silma ja aetakse naeratusega lausa suu kõrvuni.Teine teenindaja on väga asjalik ja teeb oma tööd tõsiselt,mida on väga hea vaadata.Ta ei vahi silma ,ega hirnu suhu.
r
Riina/ 4. juuli 2018, 14:12
Kas Eestis on uus seadus, et ei tohi abielumehele silma vaadata...päris huvitav
n
4. juuli 2018, 14:15
no aga kukub leti alt m une ka käppima
r
ranno/ 4. juuli 2018, 13:42
jama.kui ikka mingi kössakas tuleb mugisema tuleb öelda vastu ja kõik.pole see klient mingi kuningas,samasugune tolvan nagu me kõik.
t
4. juuli 2018, 13:41
tore oleks kui tehtaks ükskord vahet kael sõnal -müüa ja müüja
s
sama siin/ 4. juuli 2018, 13:52
tore oleks, kui ükskord tehtaks vahet sõnadel "kael" ja "kahel"
m
4. juuli 2018, 14:16
miks norid?mul kael valutab noh
n
No/ 4. juuli 2018, 15:44
näpukas võib ikka juhtuda aga müüa ja müüja aetakse segi vähesest kirjaoskusest.
t
to no/ 4. juuli 2018, 17:30
Kust sa tead? Mul tihti tähed kaovad, valed tulevad asemele jms, ei viitsi teksti üle lugeda, ja milleks, tähenärijatest ma ei hooli
m
4. juuli 2018, 22:33
Ma loen küll alati üle.
v
väga pretensioonikas/ 4. juuli 2018, 13:27
Suhtlemine (ka teenindajana) on alati kahepoolne protsess. Professionaalne teenindaja peab oskama toime tulla erinevate klientidega, ka seda tuleb õppida. Kui mõni arvab ise arvab, et müüa töö on lihtne, et lahed ja teed, siis ei maksa üllatuda, kui probleemid tekivad. Kui aga mõni kange ütlemisega tibi tõmbab klientidelt krõbedaid ütlemisi ligi, siis tuleks peeglisse vaadata.
l
loogikaviga/ 4. juuli 2018, 13:56
Ei pea õpetaja suutma toime tulla kodust ässitavaid õpetusi kaasa saanud kõurikuga. Ei pea müüja tõsiste sh-i-ta-peadega toime tulema. Ei pea arst kummardama neid, kes nõuavad väikse varbaluumurruga tervet jalga haaravat kipsi ja ratastooli. Ei pea. See raiskab nende kallist tööaega, mida nad saaks hoopis asjalikumalt kasutada. Õpetaja saaks õpetada kümmet õpihimulist, müüja teenindada kümmet naeratavat klienti ja arst abistada kümmet tegelikku abivajajat. Aga ei - kui üks isehakanud kuningas nõuab erikohtlemist, siis seda kõike ei saa, sest aega ei jagu. Aeg on aga ainus ressurss, mida me juurde ei saa.
m
4. juuli 2018, 14:17
Mine siis eliitkooli valitud õpihimulisi õpetama või eraõpetajaks eriti motiveeritutele, ainult sellised ei vaja eraõpetajat kaela vinguma.
p
proffesionaalne klient/ 4. juuli 2018, 13:59
ei räbise, ei mölise, ei lase lapsel kassalindile ronida, ei kommenteeri kassapidaja haridustaset jne, jne. Ja võite olla kindel, et saate oroffesionaalse teenenduse osaliseks.
s
soovituseks/ 4. juuli 2018, 14:01
võiksid minna ja proovida seda ametit ka ise - nii vähemalt paar kuud, siis oskaksid ehk adekvaatsema hinnangu anda, ja seda ka põhjendada. ja mis puutub kahepoolsusse: müüja võib küll säilitada viisaka ja vastutuleliku käitumislaadi, aga madalalaubalise kliendi solvangud ja (teenimatud) etteheited tekitavad sellegipoolest masendust.
(p.s. olen täiesi teadlik - ka isiklike kogemuste põhjal - et ka teenindajate hulgas on inimesi ühest äärmusest teise. oluline on, et kliendid seda ka arvestaksid.)
n
nojaa/ 4. juuli 2018, 20:47
Klieniditeenindaja ongi klienditeenindaja. Ta peakski saama oma palga just selle eest, et igasuguseid inimesi peab taluma, sest issanda loomaaed on suur. Kuid temal peaks olema professionaalsus nende kõigiga hakkama saada. Kui mitte, on see vale töö sellele inimesele - nagu täna Rakvere Vaala kulinaariletis, kui kivinenud näoga tädi hõiskab 'küsige', sest rikkusin tema järjekorrata rahuliku elu, mitte ei kuulnud 'tere päevast, mida teile, palun?'. Muuseas, jah, olen teinud seda tööd ka ise ja see ongi nagu lavale minek- sa oledki letis kliendi pärast ja tema jaoks. See ei ole mitte kliendi probleem, kui ülemused ei maksa väärilist palka või oled öö meheta veetnud.
n
Naljakas artikkel!/ 6. juuli 2018, 01:40
Eks igaüks kaitseb end oma mätta otsast! Tegelikult ei ole otseselt süüdi klienditeenindaja ega klient!Meie ühiskond on haige! Aga see on teemaalgataja poolt kõvasti suureks pingutatud- KÕNTS! Uskumatu väljendus! Teenindajad on ka väga targad! Ma ei pea silmas otseselt toidu ja riiete kaupluste müüjaid aga kes tegelevad tehnika, ehitus, tööriistade ja segakaupade müügiga, teavad rohkem, kui tavaline väikefirma omanik või isegi kaupluse oma boss! Pole ma iial end sellel töökohal rumala või kõntsana tundnud! Pigem ajab mind naerma, kuidas kliendid nii lollid on, et elementaarset asja ei tunne st. kuidas nad elus siiani hakkama on saanud! Küsimusi klientide poolt kaupade kohta on nii rumalaid, et võiks raamatu kirjutada kunagi! Seega ärme sõima üksteist, süüdi on alati kaks poolt ja seda eestlasliku kangekaesust!Haridusest ei ole mõtet rääkida! Suurem osa müüjaid on ülikoolis käinud või lõpetanud aga oma erialale sobivat ametit pole leidnud! Nii, et teemaalgataja on oma üleskutsega puusse pannud!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee