Jõulud

PSÜHHIAATER ÕPETAB: tee igal õhtul nii ja sa muretsed palju vähem  (20)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 30. detsember 2018, 16:00
Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda.  Vida Press
Muremõtted vaevavad kogu päeva? Õnnelikkusetunnet saab kasvatada paari lihtsa harjutusega, näiteks loo endale igaõhtune muretsemise pooltund.

Kuidas vähendada pidevat muretsemist? Psühhiaater Antti S Mattila, keda kutsutakse ka õnnedoktoriks, annab selleks paar head soovitust, vahendab Yle.fi.

1. Mõtle igal õhtul kolme asja peale, mis läks sul täna hästi ja miks see nii juhtus. Kui teed mõtteharjutust kuust kuusse, saab sellest meeldiv harjumus

2. Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda. Kui muul ajal tahavad muremõtted võimust võtta, siis ütle endale, et teed seda õhtul spetsiaalsel ajal. Sa võid isegi päeval üles kirjutada kõik asjad, mis sulle muret teevad, et mäletaksid, mille üle õhtul muretseda.

Psühhiaater tuletab  meelde ka vana tõde, et kui teed teistele midagi head, näiteks vabatahtlikutööd, teeb see ka sind ennast õnnelikumaks. 

Samal teemal

25. detsember 2018, 08:00
ÕPI, KUIDAS ELADA! 18 igapäevast harjumust, mis on õnnelikel inimestel
23. detsember 2018, 07:00
PSÜHHIAATER ANDRES LEHTMETS: „Inimene ei pea kogu aeg tööd tegema. Ta peab ka elust ja lähedastest rõõmu tundma."
20. detsember 2018, 12:47
KAS OLED AMBIVERT? Seda peetakse parimaks isiksusetüübiks
15. detsember 2018, 06:00
Vaata kriitilise pilguga oma kodu üle! Kas su asjad annavad või võtavad energiat?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee