Jõulud

PSÜHHIAATER ÕPETAB: tee igal õhtul nii ja sa muretsed palju vähem  (20)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 30. detsember 2018, 16:00
Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda.  Vida Press
Muremõtted vaevavad kogu päeva? Õnnelikkusetunnet saab kasvatada paari lihtsa harjutusega, näiteks loo endale igaõhtune muretsemise pooltund.

Kuidas vähendada pidevat muretsemist? Psühhiaater Antti S Mattila, keda kutsutakse ka õnnedoktoriks, annab selleks paar head soovitust, vahendab Yle.fi.

1. Mõtle igal õhtul kolme asja peale, mis läks sul täna hästi ja miks see nii juhtus. Kui teed mõtteharjutust kuust kuusse, saab sellest meeldiv harjumus

2. Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda. Kui muul ajal tahavad muremõtted võimust võtta, siis ütle endale, et teed seda õhtul spetsiaalsel ajal. Sa võid isegi päeval üles kirjutada kõik asjad, mis sulle muret teevad, et mäletaksid, mille üle õhtul muretseda.

Psühhiaater tuletab  meelde ka vana tõde, et kui teed teistele midagi head, näiteks vabatahtlikutööd, teeb see ka sind ennast õnnelikumaks. 

Samal teemal

21. mai 2019, 19:00
KAS TUNNED, JAKS ON OTSAS? Need märgid näitavad, et probleem on tõsine
28. aprill 2019, 10:15
NII OLED ÕNNELIKUM! Need 8 tegevust tõmbavad ligi häid asju ja tundeid
12. aprill 2019, 07:00
HEA PÄEV ALGAB NII! Ajurveeda soovitab hommikuks neid uusi harjumusi
2. aprill 2019, 06:50
SILMALAUD TÕMBLEVAD: need on kuus peamist põhjust, miks see üle ei lähe

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee