Eesti uudised

Liiklusjurist Indrek Sirk: liikleja on harjunud, et politseid Eesti teedel enam pole

Televeeb, 4. juuli 2018, 10:27

30 KOMMENTAARI

õ
Õiguskaitseorganid(grupeering-bande) koordineeritud koostöös ei otsi! AGA hulkuvad! SariMõrvarid-Sadistid, piinu nautivad julmurid, seksuaalperverdid ja seksuaalkurjategijad , kes rahuldust saavad teiste inimeste piinadest, jätkuvalt vabaduses./ 8. juuli 2018, 00:22
§ 89. Inimsusvastane kuritegu
Süstemaatilisel viisil või massiliselt ja riigi, organisatsiooni või grupi õhutusel või juhtimisel toimepandud inimõigustest ja -vabadustest ilmajätmise või nende õiguste ja vabaduste piiramise eest, samuti tsiviilelanike tapmise, piinamise, vägistamise, neile tervisekahjustuse tekitamise, nende sunniviisilise ümberasustamise, väljasaatmise, prostitutsioonile sundimise, neilt alusetult vabaduse võtmise või muu väärkohtlemise eest - karistatakse kaheksa- kuni kahekümneaastase või eluaegse vangistusega.
§ 122. Piinamine
Järjepideva või suurt valu põhjustanud kehalise väärkohtlemise eest - karistatakse rahalise karistuse või kuni seitsme aastase vangistusega.
§ 122. Piinamine
Järjepideva või suurt valu põhjustanud kehalise väärkohtlemise eest - karistatakse rahalise karistuse või kuni seitsme aastase vangistusega.
3. Piinamine ja muu julm, ebainimlik või alandav kohtlemine või karistus 3.1. Piinamise mõiste
ÜRO inimõiguste komitee ja ÜRO piinamisvastase komitee hinnangul on Eesti karistusseadustiku § 122 sätestatud piinamise definitsioon liialt kitsas, eelkõige seetõttu, et karistatav on järjepideva või suurt valu põhjustanud kehaline väärkohtlemine, mitte aga vaimne väärkohtlemine. Sellega ei ole termin „piinamine” vastavuses ÜRO piinamise ning muu julma, ebainimliku või inimväärikust alandava kohtlemise ja karistamise vastase konventsiooni 1. artiklis ega ÜRO kodaniku- ja poliitiliste õiguste rahvusvahelise pakti artiklis 7 sätestatuga71. Karistusseadustikus ette nähtud karistused on nende komiteede hinnangul liiga leebed ega arvesta piinamise kui kuriteo rasket iseloomu72.
l
liikleja on ka jalakäija/ 8. juuli 2018, 11:28
peale kiiklusmärkide jälgimist , arvestage ka juhusliku jalakäijaga
k
kalle/ 6. juuli 2018, 13:26
Mina panin oma poja roolli 12 aastaselt.Mitte söiduautorooli vaid leivaatorooli kuna murdsin jala. seeoli aastal1967. .KUI poiss sai 19 ostis load ja polesiiani rikkunud LE.
r
R/ 5. juuli 2018, 14:07
Riik leidis raha tasuta bussisõidu jaoks .Nüüd võiks raha leida ka päästjatele, politseile ja kiirabile .Arvan ,et see oleks palju kasulikum raha kasutamine
k
Kodanik/ 5. juuli 2018, 11:43
Kõik kohad mente täis...liiklus- ja tavamendid. Tsirk istub vist ainult kontoris.
K
"Liiklusjurist Indrek Sirk: liikleja on harjunud, et politseid Eesti teedel enam pole"/ 5. juuli 2018, 01:39
Kuidas ei ole?
Kas see, kes mullle hiljuti 52€ trahvi tegi, oli siis valepolitseinik? Või kummitus? Vms?
t
Toht/ 4. juuli 2018, 22:55
Juhtide koolitusega ma sõna ei võtaks. Aga hoolimatus ja distsipliin küll. Jalakäijad aetakse, peaaegu alla. Kui ootad meelega, et peatuks, siis paneb hoopis hääled sisse, ülekäigurajal.
t
Teadagi/ 4. juuli 2018, 22:35
Tsirgukesele meeldiks kui igal kõrvalistmel oleks ment. Siis oleks tal büroo ukse taga järjekord 2 kilomeetrit ja pangakaardid ei mahuks sahtlisse ära.
t
Tunnen Sirku./ 4. juuli 2018, 22:28
Ta on hea oma ala spetsialist- hea liiklusadvokaat. Liikluskorralduse koha pealt pole ma kindel, kas tal ikka oleks midagi asjalikku öelda isegi siis kui ta enne kirjutamist asja üle rohkem mõtleks. Tema artiklid on tavaliselt küündimatud. Need viimase aja, surmadega lõppenud õnnetused olid kõik sellised, kus politseipatrulli abiga poleks küll midagi päästa suutnud. Ega patrullauto saa iga juhi kõrval sõita, et see vastassuunda ei saaks keerata. Juhid ei oska lihtsalt autot juhtida. Selline võib ka muruniidukiga end ära tappa- ega talle ei saa valvurit kõrvale panna.

k
Kõik rooli!/ 4. juuli 2018, 22:06
Tegeleda tuleks õigete asjadega- juhtide koolituse taset tuleks tõsta 1000 protsenti ja sõel peaks olema selline, et need daamid, kes ei suuda seinakellas patareidki vahetada, ikka autorooli ei pääseks end tahavaatepeeglist imetlema. Nad ei suuda Liiklusseadust omale selgeks teha kuna neil puudub võime liikluse loogikast aru saada. Selliseid on juhtidest vähemalt pooled. Kuna juhikoolitus on juba ammu eraäri, siis ei tehta seal mitte sendi eestki rohkemat kui minimaalselt vajalik. Sõiduõpetajal puudub vajadus ja soov algaja juhi tegelikke oskusi ja võimeid välja selgitada kuna tõenäoliselt saab ka ilma oma palga kätte. Siis tekivadki tänavatele sellised juhid kes sõidavad rahulikult käsipidur tugevalt peal ja tagumised rattad nii plokkis, et rehvid lähevad kohe põlema aga kui sa talle kõrvale sõidad ja proovid sellele tähelepanu juhtida, siis hakkab ta huuli värvima. Selline sõidab sulle öösel tuledeta vastu ega saa arugi, mis valesti on.
s
Sepp/ 4. juuli 2018, 22:31
Sellised juhid tuubivad teooriaeksamiks vastused pähe, ise asja sisust aru saamata. Nad ei mäleta juba nädala pärast midagi.
T
"sebra aitab"/ 4. juuli 2018, 21:53
Tuleb lõpetada igale pidurile juhiloa andmine. Kes ikka juhtida ei oska, see ei saa ja kõik! Praegu saavad juhiloa sügava juhtimispuudega tegelased. Maanteeamet tegelebki põhiliselt sellega kuidas tervet liiklussüsteemi kohandada selliseks, et need puudega tegelased enam-vähem hakkama saaksid s.t. ellu jääksid. Aga ei õnnestu. Rapsivad pimesi ja tühja. Ametnikud, kes Maanteeametis liikluse "arendamisega" ja liiklusohutusega tegelevad, on ise samasugused. Tehakse kõik selleks, et ka makaak saaks liiklemisega hakkama ja siis ongi juhiloa saamise lävi ka nagu makaakidele.
v
viga teada/ 4. juuli 2018, 21:38
Samal ajal kui politsei kotib 2 õlut joonud juhte, sõidavad purukained juhid end surnuks vastu tuleva veoauto alla. Järelikult ongi viga neis kahes õlles?
m
Murelik / 4. juuli 2018, 19:33
Nii kaua, kui autoomanikud ei saa oma nutiseadmetelt ka roolis silmi, tuleb terves riigis kohustuslikuks liikluskiiruseks panna 50 km/h. Sellega hoiame ära suuremad õnnetused. Las siis surfavad ja veel parem veel aeglasem liiklus. Tehnika inimesed võiksid välja töötada sellised abiseadmed autodesse, kus alkojoobes juhiga auto ei käivitu ja mootori töötades nutiseadmed juhi jaoks ei tööta. Aeg on radikaalselt sekkuma hakata. Iga meie inimene on vajalik.
m
Miki/ 4. juuli 2018, 18:31
Kus teedel hr.Sirk liikleb? Tallinn kubiseb politseinikest. Maanteed kubisevad politseinikest. Kui politseil on karistav funktsioon , siis loomulikult ei tegele and liiklusjärelvalvega.
r
Refi agent/ 4. juuli 2018, 15:37
RE viis läbi politseireformi, st viis patrullpolitseinike suhtarvu Soomega samale tasemele.
o
Ohtu / 4. juuli 2018, 13:30
Ma olen täiesti nõus. Justiitsministeerium mõtleb välja ainult tõendeid. Ja Ilves kaevab küberkulda.
v
vähendamine/ 4. juuli 2018, 12:52
pange need papist miilitsad tagasi valvama,odavam

p
Pets/ 4. juuli 2018, 12:40
Juhilubade saamine peaks eeldama, et inimene on võimeline ka iseseisvalt (ilma politsei kohalolekuta) ohutult liiklema. Liikluseeskirjad on põhimõtteliselt kõikjal maailmas kokkuleppeline käitumisjuhis ja seda järgides saab ka liiklus ühtse süsteemina toimida. Süsteemiväliselt käitujaid kipub reaalne elu karistama.
t
Tents/ 4. juuli 2018, 11:57
Õnnetuste arv ei suurene niivõrd politsei passiivsuse ega nutiseadmete näppimise vaid kodanike üha kasvava närvilisuse tõttu. Seda peaks lõpuks tunnistama ka peaideoloog Anvelt!
n
nojah/ 4. juuli 2018, 11:55
teedel, kus kiirused suuremad pole mina ammu ühtegi korravalvurit näinud, ilmselt järelevalve puudumisest tingitud on ka need rohked hukkunutega õnnetused...
Samas pidevalt passivad need BSY numbritega eravärvides masinad hommikuti linnatänavatel töölesõitjaid, et kes 50 asemel 55-ga sõidab...
j
just nii/ 4. juuli 2018, 13:35
absoluutselt õige. Föönitatakse mugavates kohtades eesmärgiga ilmselt kassat teha. Üks tore paik on Pärnu mnt viaduktil Magdaleena haigla juures, kus miilitsad ise on tekitanud liiklusohtlikke olukordi sellega, et sõna otseses mõttes viskuvad ette 2. rajal sõitvale autole. Põhjust ei oska pakkuda - kiirus vast mitte, ehk mobla või kinnitamata turvavöö, kui keegi viadukti alguses passis ja pildistas. Samuti Järve kandis, kus on lai tee ja mõni ehk ikka radarisse sõidab. Tegelege palun päriselt liikluse rahustamise, reguleerimise ja nähtavalolekuga, aga ärge tekitage ohtusid juurde.
t
tibu/ 4. juuli 2018, 11:22
huvitav, millal politseis järgmine koosseisude vähendamine tuleb?
v
Võrdeliselt/ 4. juuli 2018, 11:55
See tuleb seda kiiremini, mida rohkem meie raha pankadest välismaale kanditakse.
s
Semjonov/ 5. juuli 2018, 08:26
To Võrdeliselt
Sul on ikka maailmast imelik nägemus.
Mina arvan hoopis, et koosseisude vähendamine tuleb seda kiiremalt kui Sinusuguseid selliseid kommentaare siin kirjutavad. Vot nii, loogiline eks
t
to Hm/ 4. juuli 2018, 11:06
Et las aga sõidavad teisi ja ennast surnuks ja vigaseks?
e
et siis/ 4. juuli 2018, 10:51
Tegelikult on ju teada ka kus "põõsas" neile meeldib kõige rohkem istuda. Trahvi plaan täis, rist kalendrisse ja kõik korras. Samas probleemsetest kohtadest hoiab politsei eemale. Ringteedel võib iga päev kümneid autojuhte korduseksamile saata aga sellega ei tegeleta. Tööle-koju teel läbin iga päev kolm ringi ja see mis nendel toimub on halenaljakas. Leidub selliseid autojuhte kes igaks juhuks annavad kõigile teed olgugi, et ise on peateel. Veoautojuhid kes ei viitsi ringi läbida ja lõikavad vastassuunas otse. Eraldi kategooria on igas suunas suunatuld näitavad jne.
a
Ants/ 4. juuli 2018, 11:18
Ole mõistlik, politsei ei saa iga ristmiku ja ringi peal passida. See on juba autokoolide teema, miks neid oinaid teedel nii palju on. See ei ole politsei viga, vaid koolitussüsteemi viga.
Peamine põhjus, miks politseid on teedel nii vähe näha, on nende hõre isikkoosseis. See kõik on riigi poliitika tagajärg. Mis aitaks? Massivärbamine ja mõistlik palk töö eest. Sai alles hiljuti Eestile ring peale tehtud autoga ja kogu selle ringi peale nägin teeääres seismas 3 või 4 politseiautot, mis teostasid liiklusjärelvalvet, lisaks paar tk eravärvides tuli vastu teel. Ja seda kõike ca 2500km peale. Ei ole väga normaalne olukord vist?
Lätis-Leedus kasutatakse mobiilseid kiiruskaameraid, kuid liikluspilti vaadates ei mõjuta need seal suurt midagi. See kiiruskaamera on selline ajutine nähe- sõidetakse mööda ja jälle pedaal põrandasse ja nina moblasse.
Ega enne ei muutu midagi, kui hakkab nii olema, nagu vanasti- politsei põõsasse peitu ja tihedalt, siis hakkab ka neid madallendureid ja muid oinaid vähemaks jääma. Avalik järlevalve, mida tehakse ülivähe, ilmselgelt ei toimi.
h
Hm/ 4. juuli 2018, 10:50
Et siis advokaadi härral ka sissetulekud kokku kuivama hakanud. Rohkem menti teedele st. rohkem vaidlusi=advokaadil rohkem pappi taskus.
p
4. juuli 2018, 12:44

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee