Krimi

GALERII | VERETÖÖ KODUTALUS: Pärnumaal tappis purjus mees oma vanema venna (147)

LISA KOMMENTAAR

piinlik ei ole? 9. juuli 2018 13:59
galerii on tõesti kõva. Oleksite võinud selle parem pildistamata ja avaldamata jätta.
Galerii??? 5. juuli 2018 10:05
Mis galerii? Auto aknast sõidupealt tehtud klõpsud. Ei tea, kas lugupeetud fotograaf kartis, et mõrvar ikka veel seal on, et autot seisma ei julgenud jätta ja korralikke pilte teha. Mis mõte on sõita peaaegu kohale ja teha 21 pilti puudest, ümberkaudsetest bussipeatustest jne. See galerii sobiks mõne ürgmetsa artikli juurde.
Velts 4. juuli 2018 16:57
Kas see pildistaja kes galeri koostas oli ka purjus? Täiesti lambi võpsikust enamus pildid, majani oli ka lõpuks jõudnud :D
4. juuli 2018 15:46
Vanemad, kes ei tee õigel ajal testamenti ja õiglast testamenti, on peasüüdlased laste hilisemates tülides ja nagu näha ka vennatapus.
KOOLIÕPETAJA 4. juuli 2018 10:44
Kuulge nüüd, ahned ja rikkad, nutke ja ulguge oma tulevaste hädade pärast!
Minul ei olnud vaja kaua oodata, ainult 6- 7 aastat, kole haigus ja surm viisid need ahned ja ülekohtused, kes meie vanemate surma ootasid juba aastaid, et kõik vara endale saada. vanem õde on jäänud veel oma suure ahnusega, kuid ka tema elu on valus ja kurb. Notar toodi halvatud ja juba segase isa surivoodile.
See ahnusega saadud kuld ja hõbe on roostes ja neatud, see tapab!
Noh 4. juuli 2018 08:37
Igaühel ei ole oma relva võtta säärastel puhkudel kuigivõiks ja peaks, sest muidu võid hullarisse sattuda vihastamiste pärast, sest reeglina sellises olukorras nagu pärandi küsimus kokkuleppele ei jõuta tean omast kogemusest.
Staff 4. juuli 2018 00:38
Arvan, et siinkohal tuleks igaks juhuks Kättemaksukontor palgata....asi tundub kahtlane
Uskumatu 4. juuli 2018 00:10
Täiesti uskumatu, mida inimesed kõik usuvad. Mingi loll meedia kirjutab, et tüli algas pärandusest ja KÕIK usuvad. Kui keegi veidi ise peaga mõtleks saaksite aru, et asjad ei pruugi ikka nii olla. Kommenteerijad on kõik kõvad. Kas korraks mõtlesite enne, kui midagi kirjutate ka juhtunus lähedastele inimestele? Mõtlesite mida oma kommentaaridega ja lollustega neile teete. Eestlane elab vaid kollasemeedia s*tta peal. Te isegi ei tea, mis selles loos tõde on ja kuidas asi tegelikult oli. Hukka suudate alati mõista inimesi. Braavo tehke endile üks suur aplaus ja pikk pai, teie päeva eesmärk on käes. Jah kõigil on sõnavabadus öelda ja mõelda, mis hing ihkab, aga te ei tea MITTE KUNAGI, et keegi Teie lähedastest ei satu sellisesse olukorda. Jah võite arvata oi minuga nii ei lähe, minu peres on kõigil mõistus peas... Tühjagi, see võib juhtuda igaühega, ainult üks klõps ja keerabki miski ära. Aga loodan, et olete endi üle äärmiselt uhked, eriti reporterid, kes sellist jama kokku keeravad!
4. juuli 2018 05:49
Misasja sa nüüd jaurad siin?
to 12. 15 5. juuli 2018 02:19
Palgaline kommentaator, sa pead ka iga teema all töötama.
Rahaahnuses oled päris segi läinud.
Uskumatu 4. juuli 2018 12:56
Kui nii kõva ütleja ja käskija oled, siis tule ja sunni :D :D :D
azza 4. juuli 2018 15:01
Meedial on kombeks fakte väänata ja jäägu rahvale nende eksiarusaamine,tapetu lapsed on nagunii pidanud oma isa veidruste pärast kannatama

1234 3. juuli 2018 23:10
Õudne ikka kui ahneks inimesed võivad minna nii kui midagi jagatakse. Eriti armas on see variant kui aastaid või aastakümneid ei anta näolegi ja ei tehta tundmagi. Aga nii kui asjade jagamiseks läheb, siis ollakse esimestena kohal.
Ärni 3. juuli 2018 22:57
Mina sain vanaisalt päranduseks kuivkäimla.Seal on käinud ka mu vanavanavanavanaisa.Istun suvel kohe tundidekaupa seal ja loen vanu Noorte Hääli.Pühin ka.Korra sai paber otsa,pühkisin kiletükiga.Vanast kilekotist löikasin tükid.
3. juuli 2018 23:11
vaatasin neid pilte ja tõesti, tõesti, panevad ahastama küll.
Ahaste 3. juuli 2018 22:37
väga ilus koht, kui ilma jääks tuleks endalgi ahastus peale.
3. juuli 2018 22:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maarika 3. juuli 2018 22:16
Kuna ilma varanduseta ei ole elul mõtet! Tuleb võidelda,hambad ristis-aga tuleb!
kingitud vara 4. juuli 2018 12:43
on doping. Ja ilma dopinguta jääd teistest maha :)))
Kogenud 3. juuli 2018 23:17
Kõige tähtsam siin elus on tervis. Kui tervis läbi, pole enam mingit vajadust raha, kinnisvara ega mööblitükkide järele. Oma lähedasega see kõik läbi elatud.
Maarika 3. juuli 2018 23:30
Kui on raha ja varandust, tuleb ka see tervis mühinal,läbi proovitud enda peal!
To Marika 3. juuli 2018 23:49
Kõigil nii ei ole. Ka meil on raha ja varandust piisavalt, kuid minu abikaasa viis raske haigus sellest hoolimata. Samas tean üsnagi vaeseid inimesi, kes on elanud lihtsat ja vähenõudlikku elu ja jõudnud väga kõrgesse ikka.
See pole nii 4. juuli 2018 10:38
Kui inimene näljas pole, võib ta väga vanaks elada. Samas, omamata mingit erilist rikkust. Elus on ka muud tähtsat, peale raha. Näiteks kallid inimesed. Sina sellest ei kirjuta. Ilmselt, sina, Marika, pole elus tõelisi muresid tunda saanud.
kas 4. juuli 2018 10:43
sulle Maarika peale raha ka veel keegi või miski kallis on?
4. juuli 2018 18:41
Ära hõiska enne õhtut!
Maarika 3. juuli 2018 22:05
Eks enda eest tuleb seista,ja raha on kõige tähtsam siin elus! Minul kahjuks relva ei ole, aga otse vanaisa kirstu kõrval matustel sai kahele õele karvupidi kallale mindud,ühe käekotist sain kätte vanaisa hõbeuuri, teine oli abielusõrmused seeliku alla püksikutesse peitnud! Kätte sain kogu vara ja õed said keretäie peksa! Kakluse käigus lendasid nii pärjad kui küünlad kirstu kõrvalt! Mis on MINU, see on AINULT MINU!
Rait 3. juuli 2018 22:25
Maarika 3. juuli 2018 22:28
See-eest olen MINA alati kogu vara endale saanud, nii vanemate,kui vanavanemate vara!Õed on vaesed nagu kirikurotid, hihihiii! Olen jah kahjurõõmus, samas olen endaga rahul,ma pole vähemalt selline näljarott nagu mu nooremad õed:)
3. juuli 2018 22:53
eks 4. juuli 2018 18:49
sa ise oma õed näljarottideks tegid. Ei tea mis hea pärast kõik varad sinu p.e.e.s.s.e pidid minema? Kas sa Maarika ei arva, et pärandus oleks tulnud õdede vahel võrdselt jagada. Kui sina kõik endale ahnitsesid, see sulle õnne ei too! Küll karma su kätte saab!
To Marika 3. juuli 2018 23:18
sa 4. juuli 2018 14:16
rahune maha, ta ei ole mingi maarika, kes teab mis soost ta hoopis on
ilmselt 4. juuli 2018 18:50
ta esineb kellegina, kes nii on teinud.
Maarikale 4. juuli 2018 00:17
See ei olnud Sinu vaid Sinu vanaisa oma.See oli Sinu vanaisa vara,mida sina ei soetanud oma elu jooksul.
MGM 4. juuli 2018 08:37
Mulle see Maarika huumor meeldib. Selliseid Maarikaid on reaalelus rohkem, kui te arvata oskate.
see on mõnus ja terav keel ,aga kisendajad ei viitsi 4. juuli 2018 21:08
mõelda.
Ju siis viinanapib
Maarikale plussid !
4. juuli 2018 10:44
Kupi 3. juuli 2018 21:57
Väga tuus fotoreportaaz. Millal interaltiivne graafik tuleb?
vanem inimene 3. juuli 2018 21:15
Nooremad õed-vennad on ikka vaeselapse osas, saavad vanematelt palju hellust rohkem kui suuremad lapsed aga siis kui jagamiseks läheb ongi ooremad solvunud kui vaatamata et nad vanemate pailapsed olid, saavad vanemad lapsed siiski suurema pranduse, sest nad on taludesse rohkem pidanud pärandama tööd ja vaeva. Kahju kui asi niimoodi läks, kus vend ilmselt ei lasknud teist venda tuppagi. Ju see siis viis kuriteoni lisaks kõik eelnenu riid nende vahel.
vanem vend 4. juuli 2018 10:26
meie, vanemad vennad, ei saanud midagi 10 aastat noorem õde võttis kõik endale.
Aga 4. juuli 2018 12:06
Kuidas ta võtta sai?
Brunn 3. juuli 2018 20:48
Oleks surmanuhtlus kehtiv oleks vend elus. Mingi hirm tehtava ees pidurdaks oluliselt.
parem 4. juuli 2018 10:27
surm, kui vanglas kõdunemine.

3. juuli 2018 20:44
kain kain,mis oled sa oma vennaga teinud?
pärandiga asi selge 3. juuli 2018 20:35
pärib siis hoopis kolmas vend nyyd, kes poolas oli
pärivad 3. juuli 2018 20:53
ju surnud venna lapsed ikkagi
3. juuli 2018 20:28
jah see ahnus ja raha ongi kõige alus siin riigis-pätiriigis Eestimaal
jeekim 3. juuli 2018 20:17
Päris head pildid. Meistriklass.
ja 3. juuli 2018 20:04
Ervin saab kogu päranduse endale,asi lahendatud.
3. juuli 2018 20:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. juuli 2018 20:16
Pärnumaa põliselanikud
Mann 3. juuli 2018 19:34
Mille pärast minu kommi pole avaldatud? Viisakalt kirjutatud. Miks ajakirjanik ise reegleid siin rikub? Mis "suurepärane" sõnavabadus :))
pärandi tülid 3. juuli 2018 19:27
Mu naise sõbrannal oli peaaegu samasugune juhtum, ainult et tema ja ta lapsed pääsesid eluga.
Ehkki päranditüli juba toimus, tegid õde-venda tükk aega naise sõbrannale äkki mesimagusat nägu ja kutsusid ta siis oma poole õhtusöögile, nagu poleks tüli olemaski.
Laud olevat kõik kenasti kaetud olnud ja kõik söönud siis rahulikult.
Enne magustoitu aga hakatud siis pärima, et kas ta oma osast ikka loobuda ei taha.
Siis saanud sõbranna õde aru, miks teda sööma kutsuti, tahtnud ära minna, aga teda ei lastud toast enam väljagi.
Hakatud siis karjuma ja edasi tema pärandusosa ikka omale nõudma ja kui naine ikka sellest keeldus, siis oli kohe selge sõnaga öeldud, et kui keeldud ja ka notari juures nii ei tee, kui meie tahame - eluga sa siit enam välja ei saa ja siis lähme ja tapame su lapsed ka veel ära.
Siis oli naine kõigega nõustunud ja nii lasti ta minema. Ta saatis enne notari tähtaega notarile veel kirja, et teda sunnitakse tema ja ta laste surma ähvardusel pärandusest loobuma.
Notar olevat siis pärandiloobumise kinnitamisel veel irvitades küsinud, et mis jama te siin mulle kirjutasite?
Ja pole mitte midagi ette võtnud, et seda naist aidata.
Nii jäi ta oma pärandiosast täielikult ilma.
selge... 3. juuli 2018 21:50
..., et notarit ei huvita kõiksugu üksikasjad- tema tahab vaid tehingu pealt raha saada. Politseisse oleks pidanud selle kaebuse kirjutama ja kaitset nõudma, mitte notarile :(
rumal jutt 3. juuli 2018 22:19
täiesti rumal jutt. Kui inimene loobub oma pärandiosast, siis see ei lähe üle mitte teistele pärijatele vaid loobuja lastele .Notar aga peab veenduma, et kõik pärandi vastuvõtmised ja loobumised oleks vabatahtlikud .Antud juhul kui naine loobus, läks see pärandiosa üle tema lastele
ei lähe 4. juuli 2018 10:30
midagi lastele, esimese ringi pärijad pärivad, kui neid pole, siis võib minna lastele, kui nood soovivad.

Keskealine naine 3. juuli 2018 18:58
Sain aru, ei tahtnud tappa, tulistas huupi vihahoos.
Küll ta võib kahetseda, aga venda see tagasi ei too.
Igal juhul tragöödia terves peres.
Mann 3. juuli 2018 18:32
Ja saabki vahel päranduse jagamisel selgeks, kas või kui suured on need venna- ja õetunded. Vahel kaalub raha need üles. Kurb. Saabki vahel ahne selle mida tahtis, aga normaalsed õe- ja vennasuhted on igaveseks maha maetud. Ja vanematel tuleks ikka vara õiglaselt pärandada, sest vastupidisel juhul on ka õed-vennad igaveseks tülis. Lisaks varast ilmajäetu või ainult pisikese osa saanud lapse valus teadmine, et vanem eelistas teist last (lapsi). Ärge sellist "pärandust" küll oma lastele jätke.
3. juuli 2018 18:04
Ahastavalt kurvad uudised Ahaste külast .
3. juuli 2018 18:24
nii saabki varandust jagada , ok
edasi on nii 3. juuli 2018 17:13
et saab tingimisi ja saab ka päranduse,rohkem vendi vist pole tapetavaks
3. juuli 2018 18:25
mis nüüd 3. juuli 2018 17:04
edasi saab. Kes pärib varanduse. Kas vendade lapsed kaklevad edasi. Ma ei leia küsimärki.
Ja ja... 3. juuli 2018 18:17
...oli ju öeldud,et kolmas vend Poolas tööl. Lugege ikka korralikult.
3. juuli 2018 18:26
siis kindlalt jätkub , edu kes täpsem
murueit 3. juuli 2018 16:37
Inimesed, tehke oma laste vahel testament ja lugege see ette,kui kõik ümber laua on. "Nii on ja nii jääb,kallid lapsed"! Õudsed on need vennatapusõjad v a r a n d u s e pärast ! Nagu mingid ajudeta trollid!
.... 3. juuli 2018 18:07
Mis see testament aitab, oletame, et talu pärandatakse võrdselt vendade vahel, aga üks laiutab talus, peab seda ainult enda koduks ja teist sisse ei lase ega poolt välja ka ei maksa, ongi riid majas.
18:07-le 3. juuli 2018 19:13
Kui on eeldada sellist ebanormaalset kismat, siis tuleb talu pärandada ÜHELE!
kellele 3. juuli 2018 19:28
Kellele, lapsed kõik ühtemoodi armsad.
pole kindel 3. juuli 2018 21:21
Kes ütleb, et see üks pärija seda talu maha ei müü ja kogu raha endale ei võta.
varandus 3. juuli 2018 19:13
tuleb ENDAL ära elada, mitte elupäevad näljendada, et ikka lapsekestele midagi pärida jääks! Lastele jätta enam-vähem matusekulude jagu - et nad seda ei peaks omast taskust maksma. Siis pole mingeid tülisid
kas müüd 4. juuli 2018 10:34
talu maha ja jätad lapsed ilma, kes sind siis matab? Pealegi kus elad, kui talu maha müüdud ja kuidas jõuad raha ära kulutada vanaduses, vanadekodusse minna küll ei tahaks keegi ja kui lähekski ja raha vanadekodu eest lõppeb enne otsa, kui sured, lähed kuuse alla? Jne.
niisuguseid 3. juuli 2018 16:34
pärandijamasid on eestis palju..oma vara pärast ei muretsetagi nii palju, aga lähedase kogutud vara pärimisel-jagamisel ollakse nõus kasvõi hambad kõrri lööma!!
3. juuli 2018 18:28
sinna pane võrdusmärk , üks r.äm.p.s puha
3. juuli 2018 16:22
tõsised eesti mehed, midagi pole öelda.
3. juuli 2018 18:09
Mida nüüd, hoopis pagulased
/ 19:32, 3. juuli 2018 20:20
Ma ei tea kuidas nende ekretolgustega või mis iganes nad on, mina lihtsalt olen see tüüpiline õhtulehe kommenteerija, kel alati igal pool pagulased ja moslemid on süüdi.
to 18.09, 18.09 ja 19.32 4. juuli 2018 03:02
Palgaline, sa pead seewaldisse kontrolli minema, kui juba iseendaga räägid.

hullus eestis tuleb teha testament 3. juuli 2018 16:15
kui seegi kuulist päästab,läti viinast segi joodud
Mari 3. juuli 2018 16:10
Küll see päranduse jagamine oooo üks hirmus asi... Lausa tapma kohe ajab. Kohutav
3. juuli 2018 18:29
aga see ainuvõimalik ausalt jagada
relvaloa omanik 3. juuli 2018 15:33
Raha ja varandused-pärandused on ennemgi vendi riidu ajanud.
Teisalt, see relvaluba oli antud küll väga-väga valele mehele. Relvaomaniku närv peab olema raudne ning külm nagu koeranina. Siin ei tohi olla bravuurikaid relvatõmbamis ega relvaga ähvardamisi. Isiklik püstol saab olla vaid enesekaitseks, mitte aga ähvardamiseks, kättemaksuks või mingi kuriteo sooritamiseks. Ega huupi kõmmutamiseks.
Ammugi ei tohi relvaga huupi kõmmutada et eks näis, kuhu see kuul läheb. Antud juhul tulistas ta läbi ukse inimese eluruumi, seejuures teadmata, kas keegi jääb kuuli trajaktoorile ette või mitte. Selline vastutusundetu ning kuritegelik sell tuleks kinni panna nii pikaks ajaks, kui vaid seadus lubab Ja muidugi ei tohiks taolisel isikul üldse mingit relvaluba ollagi. See, et taolisele see kunagi välja anti, näitab relvaloa jagajate puudulikku tööd. Relv pole ei äkkvihastajate, vägivaldset ega mingiteettearvamatute närvipundarde jaoks. Ja ammugi ei tohi relva puutuda või kanda joobeseisundis.
on erandeid 3. juuli 2018 15:50
Muidu kõik õige aga oleks tulnud lisada, et see ei kehti politseinike jaoks. Nemad võivad siiski kõike.
erandiotsijale 3. juuli 2018 16:29
Ära jaura tühja. Hea, et võivad.
ei ole hea 3. juuli 2018 17:02
Tallinnas laskis politseinik joomakaaslase maha ja jäi kogunisti laiba otsa magama. Laskjat ei suudetud kindlaks teha ja politseinik mõisteti õigeks. Tavaline inimene oleks mõistetud süüdi kasvõi tulirelva lohaka hoidmise eest kuna sellega põhjustati nii raske tagajärg. Minu arvates pole see sugugi hea, et nad kõike võivad.
hea ju 3. juuli 2018 18:30
3. juuli 2018 18:31
ametnik võib kõike teha igalpool ka
3. juuli 2018 15:27
Olen ise olnud osaline karmis pärandijagamises, kus küll püssid ei paukunud, kuid mille käigus püüti nn nõrgemat osapoolt ähvardada ja politseiga ning vanglaga hirmutada. Üksteist aastat pidevat stressi, kuid lõpus sai ähvardusi loopiv vastaspool ikkagi ainult selle, mis talle algusest saati lubatud oli, aga mida ta aastate jooksul hakkas ainult enda omaks pidama. Kurb, et seekordne tüli nii karmi pöörde võttis, kuid selline tüli on kindlasti paljudele eestlastele tuttav.
endine jurist 3. juuli 2018 15:38
Ameti tõttu olen kokku puutunud päris paljude pärandijagamise probleemidega ja võin kinnitada, et pärandus ajab parimadki sõbrad surmani tülli. Või ka naised. Kui algul on õed või vennanaised oh kui kallid sõbrannad, muudkui aga kalli-kalli ja musi -musi. aga kui rahad ja varad mängu lähevad, siis kriibitakse kasvõi üksteisel silmad peast. Ja seda tagarääkimist, solvanguid ning laimu ei jõuaks keegi kokku lugedagi.
Ei... 3. juuli 2018 14:39
...mingit vennaarmu meil ei ole...
ammu pidi selge olema, 3. juuli 2018 14:48
kui sa oled lugenud õhtulehe kommentaare. Ei saa inimene armastada isegi oma venda, kui ta on pidevalt kuri, õel, sallimatu ja verejanuline.
sa vahhii siis see oli üks ÕLkommenteerijatest ,kes ta muu, 3. juuli 2018 15:50
küll sina oled ikka tark , kas oled Mangi õpilane olnud , puuõõnsusest äsja tulnud ?
ja nüüd saab ka teistele see lugu selgeks , tänu sinule kell 14 ,48 kommija :D
15:50-le 3. juuli 2018 16:31
Segi oled pööranud või?
15:50, 3. juuli 2018 18:11
Kas tunnete end puudutatuna?
Taat 3. juuli 2018 14:29
Ilmaelu on täiesti pahupidi!
Taadile 3. juuli 2018 15:42
Nii on kahjuks alati olnud. On praegu, oli nõukogude ajal ning kuuldavasti tsaariajalgi. Olen kokku puutunud mitmete pärandijagamise lugude ning probleemidega ja võin kinnitada, et pärandus ajab pereliikmed või parimadki sõbrad igavesti tülli. Või ka naised. Kui algul on õed või vennanaised oh kui kallid südamesõbrannad, muudkui aga kalli-kalli ja musi -musi. aga kui rahad ja varad mängu lähevad, siis kriibitakse kasvõi üksteisel silmad peast. Ja seda tagarääkimist, solvanguid ning laimu ei jõuaks keegi kokku lugedagi.
kui tal oli kehtiv relvaluba 3. juuli 2018 14:16
3. juuli 2018 14:53
3. juuli 2018 15:10
üks ei välista teist
Täpselt, 3. juuli 2018 16:17
oligi kaitseliitlane.
3. juuli 2018 18:33
miks 3. juuli 2018 14:11
siin süüdistada võimu ja valitsust kui olukord on muutunud selliseks,et vendlust ei sõprust,ei kaastunnet,vaid ainult raha.kui aga raha ja varandused on silmade ees,siis enam miski muu ei loe.tegelikult kui palju tülisid selle varanduse jagamistega on tekkinud,seda ei tea praegu keegi,statistikat ju pole tehtud.võib olla ma praegu eksisin.
3. juuli 2018 14:54
Ärge Te oma armsa valitsuse pärast põdege, nemad on nii rasva söönud, et nendel pole meist midagi.
3. juuli 2018 15:10
Millisest rahast on jutt, kas oled kuidagi asjaga seotus!?
!!! 3. juuli 2018 15:45
Päranduse pärast on kisutud ja kakeldud juba vanast ajast saati. Kunikuritegudeni välja. See vendlus variseb siis üsna ruttu kokku. Ning õdede vaheline õelus pöörab siis päris ehtsaks õeluseks.
nii 3. juuli 2018 17:45
3. juuli 2018 18:34
pigem 3. juuli 2018 23:43
siin tundub olema õelusena
meil ütles naabrimammi ,et elu on ikka väga hea , 3. juuli 2018 15:52
sõda oleks vaja ,kui juba nii hulluks asi läheb ...
nõus 3. juuli 2018 16:32
Tõepoolest, ainult sõda paneb inimestel ajud paika tagasi, sestap vanajumal selle asja iga natukese aja tagant ka ära korraldab.
3. juuli 2018 18:35
nii saab sõja varjus paljusid koristada , nii olevat eelmise sõja ajal olnud

masendav 3. juuli 2018 14:02
masendav on see, kui hullunud on inimesed viimasel ajal. ei osata enam rääkida. ainult tapetakse ja vehitakse relvadega. õudne, millises riigis me elame.
3. juuli 2018 15:28
Juu vaatas palju jänkude õppefilme,mida kedratakse juba 25a 24t.
.... 3. juuli 2018 13:57
10 aastat vanusevahe. Ju seal ikka peresisesed probleemid põhjuseks. Et meil kuskil sellised pappuksed on, et suvaline püstol sellest läbi põrutab - ega tea, kas see laskja tõesti sellist tulemust soovis. Kole lugu igatahes. Kuid jah, peresisesed tülid on sageli need kõige rängemad - sageli hoitakse need ühe väga kitsa ringi sees ja õigeaegselt ei saa keegi appi minna.
Prüüss 3. juuli 2018 13:51
Kõvad mehed ei vaja mingit relva.Kõva mees paneb tohlaka kirja ja kõik.Relvad on memmekatele.
kuidas kombeks 3. juuli 2018 16:00
Kõvad mehed jagavad pärandi ausalt ära ja ei tee tünga. Aastaid tagasi vestlesin ühe soomlasega kes pidas iseenesest mõistetavaks, et ta igakuiselt andis oma palgast osa õdedele-vendadele pärandiks saadud maja eest. Arvestas, et kümme aastat on maksnud ja mõned aastad veel ees. Sest nii oli kokku lepitud - tema saab maja ja teised raha. Meil selliseid kombeid ei ole. Kes osavam või kavalam tõmbab teistel naha üle kõrvade.
to Prüüss (Primaat) 3. juuli 2018 16:22
Täiskasvanud inimene kes teist lööb on luuser. Vaimselt terved täiskasvanud inimesed ei kasuta käsi ega vägivalda üksteise kallal.
Tirinipi 3. juuli 2018 13:37
Relvalube atakse liiga kergekäeliselt. Igal teisel juba pisul hõlma all ja muudkui kõmmutavad! Küll varahommikul, küll hilisõhtul! Relv ei ole mänguasi ja selle omamise au võiks kuuluda rangelt kontrollitud taustaga inimestele!
ära aja mö-ga 3. juuli 2018 14:47
Eestis on relvaloa saamine meeletult raske. Näiteks Filipiinidel võib iga passi omav inimene minna poodi ja osta relva. Saab kohe kätte. Ka näiteks eestlane. Igas autos on relv. Kedagi ei koti, sest igaüks teab, et teine on samuti relvastatud. Mingit paugutamist polnud.
Muideks alles eile oli uudis, et mingil Sõnajalast kriminaalkorras karistatud narkoärikal on seadulslik relv. Kes sellele loa andis. Ah? Ehk peaks sellise loa andjad vangis istuma?
relvaloa omanik 3. juuli 2018 15:54
on küll raske. Aga vahel tehakse haltuurat kah. Ei kontrollita piisavalt taotleja tervist ning isiku tausta. Ja relvaloa saanu võib osutuda mingiks psühhopaadiks, närvipuntras, vägivaldseks tüübiks.
Näiteks varem, 90-ndateks välistas kohtulik karistatus igaveseks relvaloa taotlemise võimalusegi. Isegi kui see oli suht pisike ja juba väga ammune, juriidiliselt juba kustunudki. Samuti korduva haldusõigusrikkumised. või Alkoholism. Korralik taustakontroll tuleb teha. Ja medkomisjon. Vaimsete puuetega isikul ei olnud mingit võimalust seda läbida. Aga praegu on latti juba allapoole lastud. Ning kaitseliidu süsteemis võivad relva saada jumal teab kes kõik veel. Kahjuks tean mitut lugu, kus kaitseliitlane on kas vindise peaga või tüli käigus päästikule vajutanud.
eeskuju 3. juuli 2018 13:28
on nakkav? maailm on ikka täitsa hulluks pööranud.
3. juuli 2018 18:36
andke minna , nii huvitav
3. juuli 2018 13:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ja kui vangist välja saab , on see kurikuulus varandus 3. juuli 2018 15:56
kokku kukkunud ja mis veel võtta annab laiali tassitudki , ei sulle ei mulle ...
Üldiselt 3. juuli 2018 19:55
on minu teada pärimisseadustikus punkt, mis välistab selle püstolikangelase õiguse pärimisele . Ellujäänud vend Poolas peaks nüüd ainupärija olema . Kui seadustik vahepeal muutunud pole , siis oleks pidanud see paugutaja ikka väga mõtlema, mis tegi .
mõtlikule 3. juuli 2018 13:06
Kohtuid ega valitsevat klikki ei huvita eestlase elu.

Keskealine naine 3. juuli 2018 13:04
Kohutav, aina avariid, õnnetused, tapmised.
Seadusi tuleb karmistada, aga meil ju eestlaste vaenulik ja immigrantidelembeline valitsus.
Hukkunu oli ju eestlane, peavoolu ei huvita.
Kui oleks olnud immigrant, oleks tõusnud meeletu skandaal. Eestlasest klikil ükspuha.
Gulliver 3. juuli 2018 15:29
Ja kui veel tulistaja oleks olnud immigrant! Küll siis oleksite saanud alles käsi kokku lüüa ja seletada, kui eestlaste vaenulikus riigis me ikka elame. A näe, kuritegude tegemiseks ei pea mitte rahvast sisse tooma. Sellised meil endal olemas.
3. juuli 2018 16:02
Eks sa päranda mingi mõtteline osa oma varast mingile "sõjapõgenikule". Küll siis teised näevad, milline madin pärijate vahel lahti läheb ja kuidas pead lendavad.
!!! 3. juuli 2018 15:59
Kui mõne aasta eest kärssas Vaos paar ruutmeetrit maja välist seinaüpaati, siis kihutas valitsusjuht isiklikult kohale ja jooksis isiklikult jalad rakku Aga president muudkui aga häbenes oma kurja ja empaatiaõimetu rahva pärast. Ministritet rääkimata. Ja Kaitseliit ning jõustruktuurid pandi kiirkorras õppusi tegema, et kuidas ikka õnnetuid pagulasi kurjade kohalike vägivallast päästa.
kuna lõpus lugu 3. juuli 2018 16:13
lihtsalt maha vaikiti, kuigi eelnevalt oli neil isegi videosalvestised olnud, siis tegija oli tegelikult samast majast
Inimene 3. juuli 2018 12:58
V6tku 6ige advokaat siis tuleb puhtalt välja ja saab veel valuraha ka
kõik oli õigesti 3. juuli 2018 13:30
kui oleks vigaseks jäänud .... milline kulu oleks olnud , kõik ok
Brunn 3. juuli 2018 12:54
Surmanuhtlus tuleb taastada enne ei muutu midagi.
3. juuli 2018 13:30
surmanuhtlust ei ole ega tule 3. juuli 2018 14:43
ise valisite Euroliidu
3. juuli 2018 14:55
Ka Teie poolt paavalt armastatud Venemaal ei ole enam surmanuhtlust.
to / 3. juuli 2018 16:51
See eest on surmanihtlus veel USA-s, Hiinas, Indias, Türgis, Valgevenes, Pakistanis, Saudi-Araabias, Iraanis, Afganitanis, indoneesias, Tais, Põhja-Koreas ja ei tea kus kõik veel.
USA-st 3. juuli 2018 17:47
Miks sa täpsustamata kirjutad. Meil siin, kus mina elan, EI OLE surmanuhtlust!
miks mitte? 3. juuli 2018 22:05
Euroopa ja vene ei sobi ju sulle, kuna seal pole surmanuhtlust.
Mine siis Põhja-KOREA-sse, kui USA KAA ei sobi.
Või tee oma riik, kui nii kõva, et kohe ükski riik pole piisavalt hea, kodanik 17,47!
sajepll 3. juuli 2018 12:49
6 aastat saab rohkem mitte
viimased uudised 3. juuli 2018 13:32
ausa ülestunnistuse juures lubati 6 tundi ÜKT
lasti vabaks 3. juuli 2018 18:39
kuna tapetu oli ukse taga rumalasti rääkinud
mõtlik 3. juuli 2018 12:45
6 aastat tapmise eest. Kuradi väike on ikka inimelu hind kui õigesti serveerid kohtule.
saage aru 3. juuli 2018 13:33
see käis sugulaste vahel varanduse aus jagamine - jääb nüüd ainult ühele
sugulased 3. juuli 2018 14:14
see isegi väga demokraatlikult lahendatud
just 3. juuli 2018 18:17
nimelt,pärijaks saab kolmas poeg(see kes Poolas praegu).Kui tapetul oli lapsi,siis pärivad ka nemad.
ma kahtlen 3. juuli 2018 18:40
kas need lapsed julgevad enam ....
selle pere 3. juuli 2018 19:23
poegi oli 3, keskmine nüüdseks noorima poolt maha lastud. Vanim vendadest tegusaim. Kõigil kolmel lapsed, mõned veel kooliealised. Vanemad on teisel pool, üsna järjestikku, 14-15 aastat tagasi. Eestimaa elu, väärtushinnangud ja valikud... ning suutlikkus ennast ja kasutuses olevaid relvi valitseda. Oskamatus-tahtmatus jagada küllap samuti. Vana viha ja vana sõprus - nende juured on sügaval...