Eesti uudised

Ruhnlane: "Olen turismiettevõtja ja riik on mu töökoha likvideerinud."

Kristjan Väli, 2. juuli 2018, 22:18

104 KOMMENTAARI

m
murf/ 4. juuli 2018, 07:41
riik teeb kõik et inimesed töötuks jäävad peaasi et omad taskud täis oleks tehku ka midagi tarka ja kuulaku ka arvamusi kui ise ei oska ja mõistusest puudu jääb
j
Juula Juurakust/ 3. juuli 2018, 19:02
paistab, et saarlastel sama mentaliteet nagu August Gailit kirjeldas oma romaanis "Karge meri".
Elatakse nagu ainult tänases päevas ja kui miskit nende elus tavapärast juhtub, siis kõik teised ... aga mitte nemad ise - kas tõesti see mandriga ühenduse puudumine nädal-paar jätab kogu saareelanikud nälga ja ehitusmaterjalide sel perioodil mittetarnimine peavarjuta? Ja vaevalt nendel tuulistel-vihmastel päevadel jäid suured hordid turiste tulemata ainult tänu sellele, et riik ei teinud midagi nende kohalevedamisel.
Elades sellises kohas, peaks ikka oskama mõelda paari kuu jagu ette, varuma ikka mingitki varud eriolukordadeks. Ja täitsa isolatsioonis ju poldud, aga kus sellega - mandriühendus pikem ja 2x aeglasem. Teid ju pole seal eriti vähe - pange oma ajud kokku ja mõelge, mida ja kuidas saaksite ise oma elu paremaks teha, mite esimese apsaka korral kohe riiki süüdistada. Nagu öeldakse, et enne pead ise end aitama, siis tuleb ka Jumal appi.
j
jansa/ 3. juuli 2018, 15:27
Ei huvita riiki mingi väikesaare probleemid ,röövkapitalism ruulib täiega
m
miks/ 3. juuli 2018, 14:25
peab sõitma laevaga kui saab tasuta bussiga ?
t
Tiit/ 3. juuli 2018, 13:59
Millisele eraettevottele hakkaks riik tööpinke ja muid seadmeid ostma.
e
Et kas leidub/ 3. juuli 2018, 13:16
tohmaneid, kes selle artikli lugemise eest maksta tahavad, kui samal teemal on juba päevi jahutud!? Aga küsija ehk Õhtalehe suu peale muidugi ei lööda.
e
ettevõtjale./ 3. juuli 2018, 13:05
Riik ei likvideeri midagi.
Ainult praegune ilma rahva mandaadita isehakanud, kriminaalne ja venemeelse keskerakonna valitsus likvideerib, keelab, käsib, po -ob ja laseb, nii kuidas nad heaks arvavad.
Me saame neist ainult siis lahti, kui nii teie firma töötajad kui ka kogu eesti rahvas valib ainult reformierakonda.
Teisi tillukesi erakondasid pole mõtet valida, sest need killustavad ainult hääli.
k
Kadri/ 3. juuli 2018, 12:45
No las turistid tulevad tasuta bussidega kohale!!!

j
Juku/ 3. juuli 2018, 12:35
Soome turistid tulevad oma laevaga - tehke rohkem reklaami
e
ettevõtja ?/ 3. juuli 2018, 12:34
kas ta äkki samas ka riigi palgal pole nagu enamus väike saarte elanikke ?
igaühele mõeldakse mingi palgaline amet välja enamvähem nagu kodaniku palk
e
esimene/ 3. juuli 2018, 12:38
esimene otsingust väljunud "ettevõtja" ongi olnud nii Ruhnu vallavanem kui volikogus :)
kas ka teised ?
u
Urrr/ 3. juuli 2018, 12:00
Kui rii kei saa ühe väikese saare pramaiühenduse tagamisegagi hakkama siis millega ta üldse hakkama saab?
k
Kadaja Ants/ 3. juuli 2018, 11:52
Ruhnul tuleks kiiremas korras Eesti vabariigi koosseisust välja astuda ja paluda Läti vabariigil tunnustamist. Läti on kindlasti huvitatud saarest, sest neil neid pole.
a
3. juuli 2018, 11:23
aga meil mandril on nüüd tasuta transport, irw
h
Hoidke/ 3. juuli 2018, 11:19
Ruhnust eemale, viisin kunagi rahva sadamasse, kust nood Ruhnu saarele sõitsid, pärast oli pooltel kõht lahti sealsest toidust.
m
Majutusasutuste käibemaksumäär/ 3. juuli 2018, 11:05
Viletsatel aastatel on ju ka teised väiksemates kohtades turismiteenust pakkujad hädas.
Olen aru saanud, et nad peavad makse makma ka siis, kui kliente pole.
Nagunii talvel on vaikne periood ja sissetulek puudub.
Miks siin kõik nii vihased on - ruhnlased ei taha ju muud, kui toimivat meretransporti?
r
Refi agent/ 3. juuli 2018, 12:21
Toimiv meretansport on olemas, kuid see ei sobi turistidele.
s
Seda, et/ 3. juuli 2018, 13:09
Vihased on siin ainult Keskerakonna palgalised kommentaatorid. Ruhnlased ei oskavat süüa teha, varjavad maksutulusid, ei oska õiget elupaika valida, ei suuda ise laeva osta jne. Häbi on lugeda, aga näedsa, kirjutada pole neil häbi. Eks ta ju nadi ole, et valitsus reklaamib tasuta transporti, aga ei suuda tagada ühendust väikesaarega. On tõsine oht, et häältemagnetiks planeeritud ettevõtmine võib ühe väikesaare pärast untsu minna. Tegelikult läheb niikuinii. Ehk tuleb kesikutele uudisena, ent eestlane pole nii rumal, nagu nemad eeldavad.
m
Meretagune asi/ 3. juuli 2018, 11:04
Kas see ettevõtjast ruhnlane sai sellest nüüd alles aru,et ta ei elagi mandril.Et sinna Ruhnu ongi keeruline saada.Enne,kui ettevõte püsti panna,võiks olla arusaamist ,kuidas see toimima hakkab.Mis sa mees arvad,et kui tuleb eesti 200,siis su künad hakkavad kohe sõitma ja lainetus kaob merelt

j
Jan/ 3. juuli 2018, 10:55
Ja tühjaks nad jäävad, sest suvi on paraku läbi:((((
o
3. juuli 2018, 12:21
on jah selline kena septembriilm.
m
Mairit/ 3. juuli 2018, 10:30
a
aga sina/ 3. juuli 2018, 11:04
lenda helikopteriga, teenid ju oma hargivahega piisavalt.
p
penskar/ 3. juuli 2018, 10:27
Huvitav kui palju makse laekub ruhnu vallavalitsusele?Olid ajad kui ei laekunud üldse.Saar oli lätlaste horde täis.Ega eestlastest puudu olnud.See jutt käis ka lehest läbi.
a
aga/ 3. juuli 2018, 10:50
mis see siia puutub? Mõelge nüüd ise, kui keset suve Saaremaa või Hiiumaa praamiliiklus seisma pandakse 3 nädalaks. Või siis kõik Tallinna sadamad ja lennujaamad ja teed 3 nädalaks. Keegi ei pääseks sisse, ega välja.
v
Vello./ 3. juuli 2018, 11:30
Niikui muiste oli kombeks-igal saarlasel,olgu Ruhnus või Hiiumaal on oma paat.Asisematel ka kaater või laev!
t
To: penskar/ 3. juuli 2018, 10:52
Maksuraha laekumise kindlustamine on maksuameti ülesanne. Kui hakkama ei saa, tuleb ametnikud välja vahetada. Ka kelm ütles politseinikule, et minu asi on peita, sinu asi otsida.
Saare ja mandri vahelise ühenduse tagamine on valitsuse ülesanne. Kui hakkama ei saa, tuleb valitsus välja vahetada. Nii lihtne see ongi.
o
Onari Kämmal/ 3. juuli 2018, 10:53
Ruhnu valla eelarve on umbes 300 000 € aastas. Riik nende laevaliikluse eest maksab sinna umbes miljoni peale veel.
n
Nonoh/ 3. juuli 2018, 10:19
Et siis suur ettevõtja pani ärastatud maatükile kuudid püsti ja maksumaksjad peavad talle sinna ööbijaid ja rikkaid kliente vedama?! Ettevõtluse mõte on ikka selles, et pakud teenust millele on ostjaid ja maksjaid. Antud juhul siis paku paadisõite mandrile või ümber saare või kuidas kliendid soovivad.
j
jutt ei aita, eriti meie riigis/ 3. juuli 2018, 10:09
täiel sammul kohtusse, kasvõi Brüsselini või Strasbourgi välja. (Rahvusvaheline Kohus.) Millal saame ükskord Eesti riigis korra majja või tuleb tulla inimestel SEADUSLIKEL ALUSTEL tänavatele oma rahva ja perede eest seisma.
a
Ammetnik/ 3. juuli 2018, 10:29
Eestis võib kõike vabalt, rohkem sallivust!
a
ab/ 3. juuli 2018, 10:07
hea advo puhul on kõik võimalik sisse nõuda! Seda varemgi tehtud!
l
linnamees/ 3. juuli 2018, 10:06
Olen nõus. et tasuta busside asemel peaks piletiraha eest maksma neid reise, kus kasutus väike. Ehk doteerima suure kasutusega liinide piletituluga saarte vahelist transporti. Teisest küljest kes keelab seal saarel arendada eralaevastikku, meretaksot näiteks. Tuleb turist, tellib majutuse saarel, sinna juurde pakutakse ka eksootilist laevasõitu! Olge loomingulised!
t
to:linnamees/ 3. juuli 2018, 10:42
Oh seda linnamehe lihtsameelsust küll! Liivi laht on klimaatiliselt keeruline koht, oluliselt keerulisem kui näiteks Soome laht. Isegi riik pole suutnud osta transpordiks Ruhnuga nii võimsat laeva, et see pidevalt sõidaks. On ju aeg-ajalt olnud jutuks, et kõrge laine tõttu on liiklus katkenud. Kust peaks väikeettevõtjal, kelle teenimisvõimalused on riik olematuks teinud,olema raha osta veelgi võimsam laev? ``Olge loomingulised!`` Huumor kuubis. Ole ise! Veel parem, kui õpiksid mõtlema.
o
Onari Kämmal/ 3. juuli 2018, 10:52
Sellist laeva, mis oleks universaalselt kõigis olukordades parim valik, ei ole olemas. Ruhnlased soovisid, et kõige olulisem parameeter oleks laeva kiirus ja selle pealesurumise tõttu nad omale katamaraani said, mitte praami või muud tüüpi laeva.
m
minu/ 3. juuli 2018, 11:07
kodukohas ühiskondlikku transporti ei käi, kas riik peaks kindlustama mind taksoühendusega, takso seisaks väravas, kui tahan näiteks tööle sõita või lõbumajja?
n
No/ 3. juuli 2018, 11:53
Üle mere ikka jala või jalgrattaga ei lähe parimalgi tahtmisel.
a
arvaja/ 3. juuli 2018, 09:57
Lätil ei ole ühtegi saart, ehk oleks Läti riigi koosseisus parem.

a
Ants/ 3. juuli 2018, 09:49
Ega riik likvideerib ka bussijuhtide töökohti komertsliinidel
Seoses tasuta sõiduga jääb maakonnasiseseid reisjaid vähemaks ja tuleb hakata liine sulgema
meie riigil on ikka meeletult palju raha, loobitakse siia sinna miljoneid
k
Kõigega nõus, vaid/ 3. juuli 2018, 11:01
Eesti riik ja valitsus ei ole sünonüümid. Praegu on probleem valitsuses.
s
sõitjate/ 3. juuli 2018, 11:09
arv jääb ju ikka samasuguseks või isegi kasvab, kuna saab tasuta, järelikult tuleb bussijuhte hoopis juurde võtta :).
<
3. juuli 2018, 09:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ab/ 3. juuli 2018, 10:03
Oled ikka sündinud imbe! Sama, mis kilu lauluväljakut ümbritsevad teed korraga üles kaevata!
t
to ???/ 3. juuli 2018, 10:15
asi ei ole klientides vaid saare ühenduvuses mandriga ja toidu, ehitusmaterjalid ning kõike muud vajalikku eluks saarel ei ole, lisaks veel kultuuri arendamine. Niigi elame nagu karu pees.
a
aga/ 3. juuli 2018, 11:09
j
Jah/ 3. juuli 2018, 11:54
Kolime igalt poolt ära, kus probleemid on ?
n
Naerukoht/ 3. juuli 2018, 09:00
Saarlastel peaksid ikka omad paadid ja laev olema.Muidu hakka uskuma,et riik on kohustatud teile veel püksid jalga ostma???Mis te häbistate iseennast,äpukari.
j
Jah/ 3. juuli 2018, 09:27
Aga milleks mandriinimestele lausa tasuta transport, las olla igal külal vähemalt oma buss?
m
mandriinimesi / 3. juuli 2018, 11:10
on kordades rohkem ja bussivedu ka kordades odavam, kui laevaga mõnda inimest vedada.
K
./ 3. juuli 2018, 11:55
Keelame saartel elamise ära ?
r
roigas/ 3. juuli 2018, 08:55
Aga ministrid istuvad edasi...keegi ei vastuta- plaksutame käsi, et on "tasuta" bussisõit kellelgi. Sisuliselt oleme osad inimesed oma murega üksi jätnud. Rumalus on see ja muud midagi.
n
Naljanumber/ 3. juuli 2018, 08:47
Ettevõtja või asi, palju sa ka makse maksad, pärast seda vaatame, oled sa ettevõtja või mustalt asju ajav "businesman"!, Miks peaksid teised inimesed sinu äri kinni maksma? Läksid saarele elama, naudi saare elu, kuid nõuda sarnaseid transporditingimusi mõne linnaga, on rohkem kui imelik!
a
Ahsoo/ 3. juuli 2018, 08:57
Et kui Tallinnas või Tartus ei ela, siis tuleb loomulikult vireleda ja ilma elementaarsete teenusteta olla ? Ja makse maksavad ka muidugi ainult linnas elavad inimesed ?
t
to: Naljanumber/ 3. juuli 2018, 09:08
Riigi kohustus on tagada transpordiühendus.. Kõik muu tuleb pärast seda. Ka inimeste põhjendamatu solvamine.
e
ee/ 3. juuli 2018, 10:09
mõni tahab Tallinnas elada ja peab saama tasuta bussiga sõita? ostku oma buss kui sõita tahab.
j
Jah/ 3. juuli 2018, 10:28
Teeme kohustuslikuks, millises riigi piirkonnas tohib elada ja kus tuleks majad sunniviisiliselt kokku lükata ja inimesed suurematesse linnadesse kihutada?
G
09:46, 3. juuli 2018-le/ 3. juuli 2018, 11:08
Geograafia oli kooris kaks, on nii? Bioloogia samuti? Teadmiseks, Eesti Vabariigi koosseisu Kuu ei kuulu. Seega pole valitsusel ka kohustust sinna transpordiühendust korraldada. Lisaks, praeguse inimkonna teadmiste taseme juures pole pikaaegne viibimine Kuul võimalik. Kuu atmosfääris ei ole inimesel võimalik ilma abivahenditeta hingata.
m
miks/ 3. juuli 2018, 11:12
sunniviisiliselt, omaasi, kus tahad elada. Kui ma tahan metsas, kas peab sinna siis riik helikopteri saatma, kui teid ei ole?
e
Et/ 3. juuli 2018, 12:02
Vähegi mõelda suutvad inimesed saavad aru, et riigi IGAS osas peab olema võimalik elada. Vanad põlised elukohad ei ole mets. Miksi meelest on riigi teenuseid väärt ainult linnades elavad inimesed? Aga teeme mõnele maanteele ( Tallinn-Tartu ) ka tasulise lõigu, kus ainult teatud kellaaegadel sõita saab ja halva ilmaga üldse mitte ja siis ütleme, et milleks edasi-tagasi sõita, püsige, kus olete???
s
saarlane/ 3. juuli 2018, 23:44
Kui "Kuu" oleks Eesti valdus, oleks ka riigil kohustus hoolitseda nn. "kuulaste" eest... Ka meie, väikesaarte elanikud, oleme maksumaksjad ja väärime samaväärsret kohtlemist solidaarselt kogu teiste eesti piirkondadega.... no millest me räägime?! nõme ju :P
a
ab/ 3. juuli 2018, 10:04
Oled tõesti naljanumber! Mine kooli!
j
Juhan/ 3. juuli 2018, 08:34
Ei saa nii olla, et maksumaksjad toogu sulle kliendid kohale ja sa siis koorid neid ja topid kõik sukasäärde. Osa meretagusest ärist peaks olema "oma paat", mille ülalpidamine ärituludega kaetakse. Seda muidugi eeldusel, et tegemist on vähegi toekama ettevõtlusega mitte avatud ustega kodutarega, kuhu aegajalt rahakaid kostilisi oodatakse.
t
to: Juhan/ 3. juuli 2018, 08:53
Rumal jutt. Maksumaksja arvelt ``tasuta`` transpordi jaoks valitsusel raha on, aga kui üks liinilaev rivist välja läheb, tõstetakse käed üles ja öeldakse, et häid lahendusi pole. Nii saamatu valitsus tuleks ``laulu sisse panna``, et ka tulevased põlvkonnad teaksid, kelle eest end hoida.
a
Aga / 3. juuli 2018, 09:00
Kas kuskil teises Eesti kohas toob ka ettevõtja omad kliendid ise kohale, või saavad need lausa tasuta bussides tulla ?
j
Juhan/ 4. juuli 2018, 09:17
elu üksikul saarel oma võlude ja valudega.
kui ikka väärt äri, siis tullakse ka oma laevaga.
miks peaksid kihnlased (Kihnu Veeteed AS) saarele turiste vedama kui teil saarel omad kõvad tegijad on ?
m
Miks te seal Tallinnas / 3. juuli 2018, 09:08
omale ise ühistransporti ei soeta. Miks te Ruhnu ja teiste maksumaksjate kulul tasuta kurnite. Miks Tallinna äripidajad kisavad, et nende ukse esine teeremont äri põhja ajab? Saaremaa inimesed peaks ka siis omale igaüks laeva muretsema, et teid sealt mandrilt ooperipäevadeks sinna promeneerima vedada? Mõtle enne ikka kui siin seletama hakkad.
o
Onari Kämmal/ 3. juuli 2018, 09:27
No kui nüüd juuksekarva lõhki ajama hakata, siis Tallinn on oma ühistranspordi siiski ise soetanud linna eelarvest, mitte ei maksa riik sellele peale nagu Ruhnus.
n
njah/ 3. juuli 2018, 09:41
eksid, see on maksumaksja eelarvest ja juhuslikult Tallinn on suurim ja võimasm Eesti linn. Pane kasvõiahv sea juhtima, ikkagi on Tallin kige rikkam omavalitus ja siin ei saagi midagi valesti minna - raha voolab ise sisse.
t
tallinnlane/ 3. juuli 2018, 10:08
Tegelikult on Viimsi kõige rikkam omavalitsus aga paratamatus on see, et Tallinna elanikkond suureneb aasta-aastalt. Selleks, et Tallinna hüvesid (e. ühistransporti näiteks) kasutada peab elanik end ka sisse kirjutama, seega maksuraha saab suures osas kohalik omavalitsus ehk ei näe küll, et see vaene Ruhnu nüüd Tallinna transpordi kinni plekib. Pigem peaks nutma Tallinna lapsevanemad, kelle lasteaia kohatasu ja toiduraha hind tõuseb.
t
to kämmal/ 3. juuli 2018, 10:21
nüüd sa tulid küll näppu emmiga võrdlema, ehk Tallinnas elab 1/3 rahvastikust, aga palju elab Ruhnus.
t
Turist Juhanile/ 3. juuli 2018, 10:49
Mina mingi kalapaadiga küll puhkusereisile Ruhnu ei sõidaks.
Eriti, kui meri peegelsile pole.
r
Refi agent/ 3. juuli 2018, 07:09
Ettevõtlus ongi riskiga seotud ja kui see on ainult Runöle üles ehitatud, siis oled kehv ettevõtja.
r
rahvavaenulik punavalitsus/ 3. juuli 2018, 07:53
Kriminaalne keskerakond juurutab populistlikku tasuta transporti, aga vajalikke ühendusi ei suuda käigus hoida. Ise käivad Ruhnus puhkamas küll helikopteri, kull politseikaatriga. Tülgastav.
t
To:rahvavaenulik......./ 3. juuli 2018, 09:03
Eelmise valitsus likviteeris Leedult laevanduse ja tellis need saamatud viletsad laevad asemele ,mis ei ole sõidukõlblikud avamerel sõitmiseks.
o
ootan uut erakonda/ 3. juuli 2018, 09:05
loodan et teevad sügisel teoks , meil siin nende valijaid juba tuhandeid
n
No/ 3. juuli 2018, 09:26
Ikka see ``eelmine valitsus ja eelmine valitsus``. Praegune valitsus on võimul 2016-st aastast? Kaua see ``100 päeva`` neil kestab? Kogu võimul oleku aja?
Keskerakond pidi ju hoolima. Ei paista küll kusagilt.
t
to: No/ 3. juuli 2018, 09:38
Eelmine valitsus oli ametis lausa nii pikka aega järjest, et terve üks inimpõlv jõudis selle aja sees üles kasvada, aga mida head ta selle ajaga oma rahva jaoks ära tegi!? Ei meenu küll midagi... Suurele osale jamadest on pandud siiski alus just nimelt selle eelmise valitsuse ajal.
0
09:38, 3. juuli 2018-le/ 3. juuli 2018, 13:26
Teadmiseks. Inimpõlve vanuseks loetakse ca 30 aastat. Nii kaua pole olnud isegi uut Eesti Vabariiki, refide valitsemisest rääkimata. Aga jah, elu oli parem ja stabiilsem Reformierakonna ajal, kui praeguse valitsuse ajal. Kesikutele anti üle tasakaalus riik, mida juba pea kaks aastat rüüstatakse.
a
arvamus/ 3. juuli 2018, 06:13
Helikopterid ju käivad, mis sa vingud kogu aeg
p
Partei ja valitsus/ 3. juuli 2018, 06:35
v
vähk/ 3. juuli 2018, 07:55
to arvamus helikopterid käivad küll,aga vaevalt sindki selle kopteri peale võetakse.see sõiduriist on rohkem nagu suuremate ninnude ego rahuldamiseks mõeldud
k
3. juuli 2018, 09:06

k
3. juuli 2018, 05:51
ka Ruhnus on vaja turismi arendada see on õige ja Simson-Ratas maksku kinni see sitakeeramine saare rahvale
k
Kinni maksku ikka oravad!/ 3. juuli 2018, 07:52
Kes koos sadamameestega elu korraldasid!
Kes selle küna tellis???!
o
Onari Kämmal/ 3. juuli 2018, 09:25
Küna tellis riik. Peale pikka jauramist ja järgi andmist sellise, nagu ruhnlased ise tahtsid, mitte sellise, nagu eksperdid soovitasid et parim oleks.
s
suleline/ 3. juuli 2018, 05:11
Kas Ruhnlane või siiski Ruhnulane? Ajakirjanikul kodutöö tegemata.
l
3. juuli 2018, 09:07
lauristin õpetas teisiti
v
Vanake/ 5. juuli 2018, 21:43
Ruhnus elavad Ruhnlased- sa mõistmatu suleline
n
nossov/ 3. juuli 2018, 04:33
Turismiettevõtja küll, aga vales kohas... Niipalju peaks "ettevõtja" taipama, et aru saada kuhu oma äri püsti panna.
k
kõik 90-ndad/ 3. juuli 2018, 03:23
läksid meie kuurordis riigi nahka ja kiusati väikeettevõtjaid täiega.Ametnikud käisid nagu shaakalikari kontrollimas, eriti mikroettevõtjaid.
a
Aga/ 3. juuli 2018, 08:56
Kas oled märganud, et aeg on edasi läinud ja inimesed eeldaksid juba arenenumat riiki?
Keskerakonna juhtimisel, nagu näha, on see võimatu. Õnneks pole valimised enam mägede taga.
m
Mis turismiettevõtja Sa oled,/ 3. juuli 2018, 01:17
kui sinusuguste ettevõmised nii suuri kahjusid teistele riigi kodankele toovad? Olen kõik need Ruhnu kohta kirjutatud artiklid läbi lugenud ja arvan, et kui keegi on valinud endale seal elamise koha, tuleks sellega kohaned ja selleks valmistuda. Kindlasti on vale nn ettevõtjale teiste arvelt tuhandeid peale maksta, et seal mõnekümnele inimesele paevarju pakkuda lühikese aja jooksul ja oodata mandrilt regulaarselt piima, leiba, saia jt toiduaineid. Miks te ise oma toidukraami ei kasvata ja oma sõltumatust ei kindlusta?
m
Mia/ 3. juuli 2018, 06:23
Kes sa ise oled et teisi elama õpetad. See saarte vaheline praami jama on ära tüüdanud. Kallid praamid ostetud ja kõik tuksis. Raisata miljoneid tasuta transpordi peale on mõttetu. Igal inimesel on õigus oma äri kuhu iganes püsti panna ka puu otsa. Suvi ongi Eesti kliimas ainuke variant turismiga teenida, talvel virelema kõik isegi Tallinnas,kui kursis pole.
o
Onari Kämmal/ 3. juuli 2018, 09:24
Ruhnlastel ei olegi praami, selles probleem suuresti seisnebki. Kuigi kõik spetsialistid soovitasid neile praami, mis oleks olnud merekindlam ja suurema kandevõimega, aga veidi aeglasem, jaurasid nad senikaua, kuni said katamaraani, mis on küll kiirem, aga eelpool toodud parameetrites kehvem. Et neil pole kaupa vaja vedada, neile on olulised turistid. Reaalsus on selline, et seda katamaraani on kaubaveoga nii kõvasti ülekoormatud, et mootorid ei pea vastu. Ja nüüd on jälle häda, et miks riik ei aita, kui nemad oma laeva valestikasutamisega (mille eest neid ette hoiatati) ära lõhkusid.
j
Jah/ 3. juuli 2018, 09:08
Sel juhul kõik regioonid saagu ise hakkama ja kasvatagu oma toit ise ja tootku oma elekter? Igale poole väiksed leivatehased-vorstivabrikud, et 'sõltumatus oleks kindlustatud`?
r
reisirongid, praamid, lennukid, kortermajad/ 3. juuli 2018, 00:20
nüüd hakkab "riigikapitalism" turismi üle võtma
a
2. juuli 2018, 23:53
t
tuleb/ 2. juuli 2018, 23:47
sigu kasvatada, kohe riik aitab.

a
akka/ 2. juuli 2018, 23:46
sigu pidama, kohe raha tuleb.
p
proovisin/ 3. juuli 2018, 09:08
i
Ilm/ 2. juuli 2018, 23:34
Pidavat Eestis nii sügisene olevat. See eest Euroopas on 29 - 35 kraadi sooja. Hinnad on Eestiskõrged, pigem puhata paikselisemates maades. Isegi soomlaste turg on kadunud.
m
Mandrilane/ 2. juuli 2018, 23:24
Ka siin jõuti 17 aastaga palju ära likvideerida
m
Mandrilt/ 2. juuli 2018, 23:34
Ka mina mõtlesin midagi sarnast siia kribada. See pole ju viimaste aastate "töövõit".
r
Rasvane orav/ 3. juuli 2018, 00:01
Ruhnus käis üks turist helikopteriga
k
Kägu/ 3. juuli 2018, 11:54
Ruhnul käis teine turist piirivalve kaatriga

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee