Krimi

Sel aastal on liikluses surma saanud 39 inimest

GALERII | Järjekordne traagiline avarii: eakas naine sõitis veokile otsa ja hukkus

Asso Ladva, Silja Ratt, 2. juuli 2018 15:43

41 KOMMENTAARI

r
RAA/ 3. juuli 2018 19:39
Mõtlesin et 80aastane eakas. 60 a.pole veel pensionilgi et penskar.
Lähedastele avaldan kaastunnet sest 60a.oleks võinud veel eakaks saada .elada 25-30 aastat veel.Kahju.
e
eestis/ 3. juuli 2018 11:34
tuleks kiirus piirata 30 peale ,siis jõuaks reageerida.
j
Ja siis tuleb üks ,,rakett ,, kes vuhiseb ikkagi sinust mööda 130-ga ?/ 3. juuli 2018 12:09
ja näitavad mulle keskmist sõrme , mis koperdad siin jalus , sõita ei oska või ,
olgugi et load ja autod juba üle 40 aasta olnud !?
o
Oskaja/ 3. juuli 2018 18:05
Loomulikult, kui oled juba tee peale tulnud siis sõida!
n
nii me/ 3. juuli 2018 11:30
iseendid hävitame,aga mida teha,kui 70% on idi.odid
t
tjahh/ 3. juuli 2018 08:00
t
tjahh/ 3. juuli 2018 08:00
p
Pille/ 3. juuli 2018 04:17
Miks nimetavad ajakirjanikud 60 aastast eakaks ? Kas selleks, et lugejaid provotseerida ?
Muud põhjust ei näe.
60a veel 20 - 25 eluaastat ees, kui mitte 30.
Millest see ometi tuleb, et nii palju õnnetusi me tillukese rahvaga?
l
Liikluse jälgija./ 3. juuli 2018 00:55
Iga päevaga läheb juhtide kihutamine ja ülbus aina suuremaks. 50 alas sõidetakse ikka sama kiirusega kui mujal maanteel. Puudub ju vähimgi kontroll ja karistus. Kõige ohtlikumad on piitatud kiirusega kurvilisel teel suured haagisega veokid, mis ei suuda sellise kiirusega kurvi välja võtta ja lähevadki vastassunda.
6
60/ 2. juuli 2018 23:15
60-aastane nüüd küll "eakas" ei ole
k
3. juuli 2018 00:25
Kuidas kellelegi. Ega ta enam teab mis noor ka ei ole.
t
to 00.25/ 3. juuli 2018 13:20
Sul saab noor kohe eakaks ? On noor ja siis kohe eakas ?
M
Selle artikli kommentaarid on eelmodereeritud ja seega ei ilmu kohe pärast saatmist./ 2. juuli 2018 21:14
Ma sel juhul ei eelkommenteeri siis.
j
ja/ 2. juuli 2018 21:12
jälle üks aut ja teine auto põrkasid kokku,kuhu aga jäävad autojuhid, kes neid autosid juhivad nii et nad põrkavad kokku.süüdi on ikkagi autojuht,kes põhjustab sellise olukorra.auto ei ole selles süüdi.kas on autod liiga kiired või on autojuhid lohakaks läinud ja hindavad oma võimeid üle.
j
3. juuli 2018 00:23
JA jutul on mõte õige aga kirjapilt näitab küll äärmist harimatust.
s
ST/ 2. juuli 2018 20:06
Kaastunne omastele,lähedastele ja tuttavatele.
r
rs/ 2. juuli 2018 19:30
Sellist väikeste "punnidega" üldiselt head loota pole.
k
Kadaja Ants/ 2. juuli 2018 18:05
Ossinovski jutu järgi küll pidi alko aktsiisi tõus hoopis liiklust rahustama ja tulemused paremad olema.
o
oss/ 2. juuli 2018 17:43
vaadates eesti teid pole midagi imestada
m
3. juuli 2018 00:21
Mis neil teedel siis niiväga viga on? Vaadake parem ennast. Mõistust on ka ikka pähe vaja ja mite seda nutimõistust.
i
ilmselt/ 2. juuli 2018 17:42
telefoni kasutamine taas, kurb.
a
Aivar/ 2. juuli 2018 17:23
Millal ometi seadustatakse 0-tolerants telefoni kasutusele sõidu ajal? Alkohoolik või moblahoolik-ühed mõrtsukad mõlemad!
t
Tunnike tagasi sõitsid kaks kiirabi meist mööda vilkurite ja sireenidega , / 2. juuli 2018 16:29
Võru poolt Tartu poole ,ei tea mis jälle juhtus ...:(
b
Brunn/ 2. juuli 2018 16:15
Soomes üha enam näeb pilti kus auto peatub bussipeatuse alal ning inimene ütleb need kolm kaunist sõna ning jätkab turvaliselt matka. Autodes tuleks blokeerida sõnumite saatmine viimane haarab inimese hetkeks ning AJATAJU KAOB. Auto aga läbib iga tähe vajutamisel oma 10-25 meetrit-oleneb kiirusest.
m
Maanteede Kuningas./ 2. juuli 2018 20:48
Soomes näeb kuidas kõik vastutulijad lällavad mobiilidega sõiduajal.
k
kas veoautost oli/ 2. juuli 2018 16:08
raske paari fotot teha,ainult võmmi ja kiirabi ongi pildistatud.
p
Postimees/ 2. juuli 2018 17:03
p
Postimehes/ 2. juuli 2018 17:42
oli foto, kus see sõiduauto oli ninapidi selles eurokraavis, mis ima siis, et ellu ei jäänud.
m
3. juuli 2018 00:18
Milleks sulle need fotod? Et oma haiglast uudishimu teiste hädast rahuldada. Ka omamoodi perverdid, kes põnevusega selliseid galeriisid vahivad.
t
teadja./ 2. juuli 2018 14:52
Millest see tingitud on, et viimaselajal inimesed pidevalt lamppi kalduvad sirgel teel6igul vastassuunavoonisse. Kas v6ivad olla ebayhtlased suured r6hud rehvir6hkudel, nåiteks juhipoolne vasaku kåe rehvir6hk on 1,6 barri ja juhi paremakåe rehvir6hk on 2,6 barri, et kui sattuda 1,6 barriga suuremal kiirusel mingisse vee, 6li, måtta, liiva, kruusa v6i mulla kohta, et siis 1,6 barrinne rehvir6hk t6mbabki ootamatult suuremal kiirusel vastassuunda, v6i oli tegemist mingi kurjema vaimu ja deemoniga, kes naisel ootamatult rooli keeras. Kuidagi mystika tunduvad olema need viimasaaja k6rvale kalded sirgel ja kuival teel6igul.
t
Tölpa/ 2. juuli 2018 15:48
Tänapäeva autod kontrollivad ise rehvirõhku ja pole võimalik selline erinevus. Lisaks ei mökutaks see midagi. Ainult löökaugust läbi sõites võid rehvist ja veljest lahti saada.
A
.../ 2. juuli 2018 17:24
Alates 2014 on kohustuslik tpms.
e
egsa/ 2. juuli 2018 19:25
kõik sõida 2018 aasta mudelitega, tarkpea
a
ansip IV/ 2. juuli 2018 19:57
Mis rehvirõhud, lehmaraamatut nokitakse. Sellisest rehvirõhkude vahest ei teki midagi ohtlikki kui rooli ikka pihus hoida.
t
Taat/ 2. juuli 2018 14:27
Inimesed,tulge mõistusele! Kui oled roolis,siis tegele ainult roolimisega!
t
Teadagi/ 2. juuli 2018 14:04
P
:S/ 2. juuli 2018 13:37
Postimehes on pilt veoautost, mis seisab vastassuunas???? kuidas see võimalik on, kui ta ei sõitnud vastassuunda, vaid väike auto kaldus (nagu artiklis kirjas)?!! täiesti ebaloogiline?
t
Tölpa/ 2. juuli 2018 13:41
Ju siis üritas vasakult mööduda, kui paremalt võimalust ei näinud enam.
m
Maanteede Kuningas: @ Tölpa/ 2. juuli 2018 20:55
Ainult viimased IoIIakad üritavad laupkokkupõrgest pääsemiseks vasakult mööduda.
v
vaatab aga ei näe/ 2. juuli 2018 14:12
Ta sattus vastassuunda peale kokkupõrget ja just kokkupõrke tõttu. Piltidelt ju selgelt näha. Pole midagi ebaloogilist.
m
Maanteede Kuningas: @:S/ 2. juuli 2018 20:53
Kui sõiduauto otsustab rekkale ette alla sõita, siis reeglina on pärast seda nii piki- kui ka põikvarras känkras või puru ja esisildki kümnekonna sentimeetri võrra mööda vedrusid taha poole nihkunud, ka mõni esirehv puru, seega veoka edasine trajektoor pärast matsu on ettearvamatu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee