Eesti uudised

Tuntud taksofirma kaotab kaardimaksevõimaluse (3)

Toimetas Silja Ratt, 29. juuni 2018 13:16
TaksoFoto: Reigo Teervalt
Alates 1. juulist ei saa Taxify sõidujagamisteenuse eest enam tasuda kaardimakseterminali kasutades. Ettevõte soovitab selle asemel kasutada äpisisest makset, jätkuvalt saab tasuda ka sularahas.

Taxify Eesti operatiivosakonna juht Martin Järve sõnul aitab muudatus vähendada juhtide kulusid ning lühendada sõidu- ja ooteaega klientide jaoks. “Praegu kannavad juhid kaardimakseterminali kulusid olukorras, kus terminali kasutab vaid 3 protsenti klientidest. Valdavalt kasutavad kliendid äpimakset, mis on ka kiireim ja mugavaim viis tasumiseks. Kaardimakse puhul võib tasumisele kuluda minut, äpimakse korral saab klient sõidu lõppedes autost välja astuda ning arve on automaatselt tasutud,“ rääkis ta.

Seni kaardimakset eelistanud klientide üleminek äpimaksetele muudab Järve sõnul lühemaks ka ooteaega. “Kaardimakse võimalust pakub vaid osa juhtidest. Äpimakseid võtavad vastu kõik juhid. Nii vähenevad ooteajad ning klient saab tõepoolest lähima auto,” ütles ta.

Äpisisese makse jaoks saab oma pangakaardi andmed lisada Taxify rakenduses. Olles kaardi maksemeetodina salvestanud, ei ole autos muul moel tasumine enam vajalik.

Eestis saab äpisiseseid makseid teha Mastercardi, Visa ja American Expressi krediitkaartidega ning deebetkaartidega, mis võimaldavad maksta internetis.

Samal teemal

09.09.2018
„Uberi eelnõu” tagajärg käes: taksot juhtimast võib leida roolijoodiku või peksja
10.06.2018
Seadus lubab äpitakso rooli ka üleväsinud juhi, kelle tööpäevad venivad vahel 14-tunniseks
05.06.2018
Suur taksorakenduste test: juhid satuvad toredad, hinnad mitte alati
28.05.2018
Respekti solist Kerdo Mölder hakkas suurest igavusest Taxifyd sõitma

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee