Keegi ei vinguks, kui kallid rekkamehed kiiruspiirangutest kinni peaks. Ise olen kahe käega nelja realise tee poolt aga ei leia, et elanikud kannatama peavad.
siis teid ehitada, kui kuskilt läbi ei tohi sõita? Selge see, et kui on tee remont või uue ehitamine, toob see kaasa mingid ajutised ebamugavused, mis tuleb üle elada. Aga meil niisugused vingatsid, kes alati virisevad.
sõitku kasvõi ööpäev läbi aga kiiruspiirangust on kohustus kinni pidadad ja ei mingit +5 ega +10 peale. Kui on 50 siis MAKSIMAALSELT 50-ga ja ei grammigi rohkem. Ausalt, see pidev VARASTAMINE on juba totaalselt ära tüüdanud. Sõites nagu seadus ette näeb siis on pidevalt selline tunne, et oled km post tee ääres. Kaua võib?
Mina ei saa aru, et kohe leidub inimesi, kes kaeblevad selliste asjade pärast. Jumal hoia, teeehitus kestab ju vaid nii kaua kuni tee valmis saab. Ja siis ei sõida enam keegi. Asjadest võiks aru saada.
Probleem on ka Kose alevikus. Kallurid kihutavad. Olen isiklikult suhelnud vallaga, Maanteeametiga, Terviseametiga, Politseiga, liikluskorraldajaga, mitte keegi ei saa midagi ette võtta
et maakerateisaldajate trajektoori läheduses elamine on paras nuhtlus küll. Sain seda eelmine suvi omal nahal kogeda. Kui muidu on väiksemates kohtades tavakodanike (va. vahtralehed bemmirontidega) sõidukiirus selline -15 km/h, siis krusadel on +20 km/h norm. See "anna teed" märk on ka neile soovituslik, sest "mul on hoog juba sees, hakka nüüd seisma jääma".
...ka meie külas Inglistel lõhkusid rekkad meie 6 aastat tagasi valminud tolmuvaba tee ära,pandi liiklus kiiruspiirangud 70,aga sellest ei hoia mitte ükski sõiduki juht kinni kaasa arvatud ka rekkad ja eriti rekkad
KOMMENTAARID (36)