Eesti uudised
Autod kihutasid teineteise poole nii kiiresti, et juhtidel reageerimiseks aega ei olnud

„Ootasin eile abikaasat ja pisitütart koju... Nii vähe jäi neil veel sõita.“

Arvo Uustalu, 29. juuni 2018, 00:03

107 KOMMENTAARI

k
kraavid on sügavad. / 1. juuli 2018, 12:45
igal omavalitsusel on buldoozerid. ja asi lahendatud. vähemalt teelt ära sõites on mingigi protsent võimalus ellu jääda.
t
Toomas Alatalu/ 29. juuni 2018, 21:00
Tuletan kohalikule automaffiale allunud seltskonnale meelde, et 1. juulist on Prantsusmaal sõidukiirus max alandatud 90lt 80le km tunnis. On aeg aru saada, mida teiega tehakse.
s
Seekord on teema teine/ 30. juuni 2018, 20:21
Et järjekordne Hunt Kriimsilma sugune tegelane autoroolis vägitegusid tegemas. Empaatiavõimetu arenemata ajuga elajas.
m
29. juuni 2018, 20:01
miks teenitakse pappi selliste uudiste pealt
a
Arne/ 29. juuni 2018, 16:53
Kui juht oli kaine, siis pidi ta kõrvaliste asjadega tegelema et vastassuunda sõitis. Inimene kes
järgis liikluseeskirju sai surma....
s
29. juuni 2018, 14:37
Selle inimese kulul raha teenindada on nii vale.
Kas see naine saab nüüd see raha, mis tema nimel teenindakse??
h
Heaolu/ 29. juuni 2018, 14:16
Hea elu tõstab automaatselt raskete avariide arvu! Paak täis ja ... tuld! On küll bensiiniliiter poolteist tugrikut aga kes sellest hoolib. Peaasi, et keegi sind jobuks ei peaks, kes maanteel venib ja teiste sõidukite normaalset sõitu takistab. Ja kui mul on ikka Mersu persse all peaksid kõik teised kraave mööda käima ja teed andma!
t
Tõenäosus/ 29. juuni 2018, 14:15
Miks soiutakse selle teema ümber aastakümneid - õnnetused on normaalne elu osa, sest inimesed on ekslikud. Neid ei ole võimalik kõrvaldada, kui maailmas on varsti 8 miljardit inimest siis on ju ilmselge, et igasuguseid asju juhtub absoluutarvu poolest rohkem. Loomulikult võib karmistada igasuguseid karistusi aga sellel ei ole olulist efekti, sest inimloomus lihtsalt ei tööta nii. Inimesed ei suuda ennast piirata, vaadake kasvõi kui palju on trimmis kehaga treenitud inimesi vs lodevaid.
o
ohoh/ 29. juuni 2018, 17:42
Õnnetused jah ikka juhtuvad, aga surmaga juhtuvaid õnnetusi saab kindlasti vältida. Kui autoõnnetusi lodeva kehaga võrrelda, siis peaks igas peres olema 1 laip või mõnes lausa kõik surnud. Ometigi see pole nii. On eksimusi, mis lõpevad keha surmaga ja on neid, mis seda keha teevad haigeks kuid ei tapa silmapilkselt. Ja seda, et suur osa inimesi tuleb ikkagi autoga sõites elusalt koju, see näitab ,et inimene suudab end piirata kui küsimuse all on tema enda elu.
u
Urmas/ 29. juuni 2018, 21:17
Jah, nõus õnnetused on elu normaalne osa, kuid tuleb vahet teha kas need on kellegi poolt tahtlikult tekitatud(hooletud möösõidud jms) või õnnetuse põhjustast sõltumatu õnnetus, a`la välk lööb autosse või kits hüppab tõesti põõsast ootamatult teele ja tehakse instiktiivne roolipööre.
Muide, olen 100% kindel, et Afganistanis juhtub igal aasta mõni surmaga lõppev õnnetus, kus eesel komistab, "ratsanik" kukub eesli seljast maha ja saab mäenõlvast alla veeredes surma.
Karistuste karmistamiste osas olen sinuga nõus. Hirm on see, mis mehe araks teeb! Piisab vist mõnekümnest mitmekordse liiklusrikkumise eest 5-10 aastat kinniistuvast isikust kui jutt läheb lahti ja ehk ülejäänud tulevad mõistusele.
Jah, näiteks ka Saksamaal kolmadas reas heade autodega sõitvaid juhte võiks nimetada rullnokkadeks, aga millegipärast sealmail nendega arvestatakse. Olen isegi sõitnud täiesti autovabal 3-realisel parempoolses reas kui tagant lähenes samas reas "lennuk", tegi minust möödasõidu ja rastus tagasi parempoolsesse sõiduritta. Ja see ei ole teps mitte ühekordne tähelepanek. Mida teevad osad meie autojuhid? Sõidavad 110km/h alas vasakpoolses reas 100km/h tähtsa näoga, kuigi parempoolne rada on täiesti vaba? Selliseid situatsioone on pidevalt ja mul on tunne, et KaPo pole oma tööd korralikult teinud ega välja selgitanud kõiki raha või mingite muude hüvede eest juhtimisõiguse ostjaid.
n
nii/ 29. juuni 2018, 13:38
iga päev me loeme autoavariidest,aga ette ei võeta midagi.Tuleb lihtsalt karmistada seaduseid.Noortele juhtidele ei tohiks lubada 2-4 aastat üldse võimsa mootoriga autode juhtimist.Nii on Inglismaal , Iirimaal .Kui värske juhiloa omanik rikub eeskirju ja ületab kiirust,siis kohe load ära ja uusi lube saab taotleda alles teatud aastate pärast.
n
nii jah/ 29. juuni 2018, 13:46
Ega me midagi korralikku üle ei võta nendelt välismaadelt, ikka neid uppuvaid asju nagu näiteks meditsiinisüsteem jne.
n
no mis noor see 30 aastane niiväga on:(/ 29. juuni 2018, 14:27
m
mart/ 29. juuni 2018, 14:29
kas värsketele kutselistele tuleb kuskilt gaz 51 välja otsida?
t
Tölpa/ 29. juuni 2018, 21:30
Eksid natuke. Hoopis GAZ AA
p
psh/ 30. juuni 2018, 19:35
Jääb mulje, et avariide põhjustajateks on ainult uued juhid. Mulle tundub, et kuigi värsketel juhtidel puuduvad kogemused, on nad siiski tunduvalt ettevaatlikumad, kui kogenumad juhid. Pealegi, mida see nii väga muudaks? Okei võtame uutelt juhtidelt load ära, kui nad kiirust ületavad vms, aga kui on juba "vana" juht? Kas teda ei peagi karistama??
b
Brunn/ 29. juuni 2018, 12:43
Kui juhtida autot ja mitte tegeleda kõrvaliste tegevustega ning kinni pidada liiklusreeglitest poleks avariid reaalselt võimalikud. Mida rohkem on autodes mänguasju seda ebareaalsem on et te kedagi teadlikult ei ahistaks -tapaks. Politsei peaks mobiiliga mängijaid karistama nõnda et juhtimisõigus peatada kolmeks aastaks. Kas sõita joobes-narkojoobes või olla moblanarkar pole ju mingit vahet.
n
Nôuka ajal/ 29. juuni 2018, 22:28
autosid oli vähem, mänguasjad samuti puudusid. Paraku liiklussurmade arv oli kôvasti suurem.
s
Siis.../ 30. juuni 2018, 12:11
oli joobes juhi põhjustatud avarii korral, joove kergendav asjaolu kohtule. Palju oli joodikuid sell ajal roolis.
m
mh/ 30. juuni 2018, 19:31
Ära unusta, et ka kehvad ilmastikuolud või lihtsalt, üldjuhul vanemad, inimesed, kellel pole kuigi hea nägemine ja reageerimisvõime. Kahjuks on palju muidki avariide põhjustajaid peale kõrvaliste tegevuste. Aga olen nõus, et midagi tuleks ette võtta, et kasvõi telefoni kasutamine on karistatav. Mõtlesin, et üks variant oleks veel, kui paigaldada autodesse sellised spetsiaalsed sahtlid telefonide jaoks, et enne ei saa autot käivitadagi, kui telefoni pole ära pandud.
a
Anonüümne/ 29. juuni 2018, 12:35
Vastik on lugeda, kuidas nüüd ennast kangelaseks üritatakse teha. Olin üks pealtnägijatest - jah, mees oli tõesti tubli ja abistas igati, kuid tema ei olnud see, kes lapse autost välja tõi. Ja nüüd seda väita on lihtsalt ...
e
29. juuni 2018, 11:19
Eile oli mersu number veel loetav , ei jätnud kahjuks meelde. Täna enam numbrit välja ei loe ! Kõik on võrdsed ? Mõni poliitikunolk vist ?
m
mersu/ 29. juuni 2018, 14:42
363TMT - liikluskindlustus puudub
r
rs/ 29. juuni 2018, 21:16
Tundub olema vastutustundlik liikleja. Head teed!
t
Taat/ 29. juuni 2018, 11:19
Liikluses on väga palju juhte,kes ei hooli teistest liiklejatest,sellest ka palju õnnetusi!Hooletus ees,õnnetus taga! Südamlik kaastunne omastele.
l
Loogiline/ 29. juuni 2018, 11:53
Reformidega vaeseks ja julmaks muutunud riik ei hooli rahvast, kodanikud vastavad samaga.
a
aga/ 29. juuni 2018, 14:36
mis see siia puutub, tahad kindlasti meeste keskmist eluiga alla viia, et siis saaks öelda kui raske on meeste elu
n
Nii.../ 29. juuni 2018, 10:34
kole ja kurb. Sügav kaastunne.
s
S/ 29. juuni 2018, 10:15
Selle inimese inimese nimi tuleks avaldada ja ka põhjus, miks ta vastassuunda sõitis
m
Masendav, Õhtuleht?/ 29. juuni 2018, 09:50
Selliste lugude pealt teenida? Parem siis juba mitte kirjutada.
A
09:50-le/ 29. juuni 2018, 13:48
A mille pealt siis teenida, elada ju tahaks...
m
mõtlik/ 29. juuni 2018, 09:28
Kui oleks USA tüüpi karistused meil kus tüübilt nõutakse miljoneid välja siis muutuks palju. Meil ju ei tohi raha nõuda sellelt kes teisi tapab ja kahju teeb. Kui kellegil on õnnestunud mõnikümmend tuhat välja nõuda siis need summad on USA-ga võrreldes nii haletsusväärsed, et paljud ei hakkagi raha nõudma. Inimelu väärtus on Eestis väiksem kui keskklassi auto hind. USA-s näiteks sõltub vanglakaristuse pikkus ka sellest palju raha sa kohe oled nõus ohvri perekonnale välja käima. Meil tähendab selline pauk ohvri perekonnale reeglina seda, et nad on varsti puruvaesed kuna üks toitja on perest läinud. Olen seda näinud ühe teise liiklusõnnetuse pealt kus pisikese tüdruku ema sai surma. See perekond langes väga suurtesse probleemidesse. Kurjategija sai tingimisi. Kui ma oleksin see laps, siis ma vihkaks südamest seda riiki kes minuga nii käituks, et mu ema või isa elu ei ole sentigi väärt.
k
29. juuni 2018, 09:36
kas sul on elukindlustus olemas?
k
kuule elukindlustus/ 29. juuni 2018, 10:31
Kas sa tead palju see maksab ja palju sealt hüvitist saab?Parem ära siis võta sõna.
:
29. juuni 2018, 10:55
:)
lihtsalt küsisin, kas sa oma elu eest siis ei hoolitsegi? aga vara on sul kindlasti kindlustatud. auto ja maja jms. eks. nüüd mõtle, mis on sinu jaoks väärtuslik. eks. ja ära õienda.
h
haige/ 29. juuni 2018, 11:10
Minu kurb kogemus Swedpangaga on see, et mulle öeldi sealt julmalt, et maskavad siis, kui suren. Kui haigeks jään, ei maksa sentigi. Põhjuseks minu diagnoos. Väga negatiivne kogemus mul selle pangaga. Jätsin elukindlustuse üldse tegemata.
s
Seeklid kilekotis/ 29. juuni 2018, 12:27
Swed hoiab nüüd igati raha kokku, sest kunagiste poliitikute kokkumänguga saavutatud miljonite maksuvabastused enam ei toimi!?
a
auto ja vara/ 1. juuli 2018, 12:30
see on sundkindlustus. riik sunnib sind tegema seda, teist, kolmandat. kui inimest pannakse pidevalt sundolukorda -sa pead siis mida te tahate.
t
to mõtlik/ 29. juuni 2018, 10:39
Kui sa juba kord nii mõtlik oled, siis selgita mulle, lollile, ka seda, kuskohast need rullnokad võtavad neid miljoneid? Pannakse mingi kohustsus peale, näiteks miljon, aga reaalselt maksab ta ära 300 eurot ja rohkem raha ei ole. Töötu haige, kaks last vaja üleval pidada ja muud sihuke kurb jutt. 10 aastat vingerdab ära ja asi aegub.
Kui sina kogemata mingi kahju tekitad ja kohtunik sulle miljon eurot hüvitiskohustuseks paneb - mida sina teeksid? Maksaksid kohe ära?
m
29. juuni 2018, 11:22
Me ei ela USA-s ja meie elatustaseme juures miljoneid kelleltki nõudma hakata...????
o
oswald/ 29. juuni 2018, 11:38
Pole ju võtta neid miljoneid kuskilt. "Ärimeestega" on veel keerulisem - enne süüdimõistva otsuse vastu võtmist kanditakse kogu vara minema ja ollakse paljas kui püksinööp. Arusaadav, et meelega tehtud manipulatsioon, aga ohvrile ei "pea" enam midagi maksma. St kui ohvril on piisavalt raha, siis võib aastaid kohtus käia ja proovida midagi kätte saada, aga palju meil selliseid inimesi on?
l
Liina/ 29. juuni 2018, 12:00
Mis kasu sellest oleks? Mida maksta ei ole, seda ei saa nõuda. Pigem looks see ebavõrdse olukorra, et rikkad ei pea kunagi vang minema ( seos kahjutasu ja vanglakaristuse pikkuse vahel) Siis rikkad muudkui kõmmutaks inimesi sandiks ja maksaksid oma sigadused kinni. See ka õige pole, et karistust kandma peavad ainult vaesed. Samas kannatanud väga kasu ei saaks, sest õnnetuse põhjustajad pole reeglina mingid rikkurid. Ei maksa isad oma lastelegi, sest peidavad oma tulud ja paistavad vaestena. Sama juhtuks kannatanutega.
h
Heh/ 29. juuni 2018, 09:21
meil on olematud karistused ja just seetõttu ongi paljudel "mina mina mina" liiklusjobudel tunne, et teen mis tahan. Mul ju nii hea auto ja nii head pidurid ja nii vinged rehvid.... Ainult füüsikaseaduste vastu see ei aita.
Eestis oleks viimane aeg võtta kasutusele liiklusseaduses mõiste OHTLIKUD SÕIDUVÕTTED (nagu näiteks Inglismaal) ja sellest lähtuvalt - liiklusõnnetuse põhjustamine ohtliek sõiduvõtete tõttu, vigastuste tekitamine ohtlike sõiduvõtete tõttu ning surma põhjustamine ohtlike sõioduvõtete tõttu.
Vastavalt sellele ka karistused. Surma põhjustamine ning raskete vigastuste põhjustmaine peaks tähendama automaatset juhtimisõiguse peatamist ning reaalset vanglakaristust.
Inglismaa näitel - Ohtlikud sõiduvõtted on jagatud kolme alamgruppi:
LEV1 - on teadlik ning tahtlik liikluseeskirjade ja politsei märguannete eiramine, millega seatakse teised liiklejad tõsisesse ohtu.
Seda loetakse kõige raskemaks ja karmimaks rikkumiseks, mille eest karistus on vastavalt raskusastmele 7-14 aastat.
Siia kuuluvad korduvad teadlikud/tahtlikud liiklusrikkumised; autojuhtimine tõsises joobes; mitu LEV2 rikkumist koos.
Kui süüteos on koos mitu olulist ja tõsist rikkumist nign see on viinud surma põhjustamise või mitme tõsise vigastusega ohvrini, määratakse suure tõenäosusega maksimumkaristus.
Maksimum või selle lähedane karistus määratakse ka juhul, kui inimene on korduvalt tõsiselt rikkunud seadust.
LEV2 - sõiduvõtted, mis seadsid teised liiklejad märkimisväärsesse ohtu (märkimisväärne piirkiiruse ületamine; keelatud ja segav tegevus roolis olles nagu SMS saatmine; joobes juhtimine; autojuhtimine haigusseisundis, mis võib segada juhtimist; mitu LEV3 rikkumist koos).
Karistus 4-7 aastat vangistust.
LEV3 - sõiduvõtted, mis seavad teised liikejad ohtu (piirkiiruse või oludele mittevastava ohutu kiiruse ületamine; teadlik tehniliselt mittekorras autoka liiklemine; autojuhtimine unise peaga või kerges joobes; autojuhtimine ilma vastava kategooria juhtimisõiguseta; teiste liiklejate ohtu seadmine ohtliku ja põhjendamatu manöövriga; vähekaitstud liiklejate ohtuseadmine).
Karistus 2-5 aastat vangistust.
j
ja trahvid peaks sõltuma sissetulekust/ 29. juuni 2018, 10:33
Trahvid on rikkale naeruväärsed.
t
Tyuiop/ 29. juuni 2018, 11:16
Trahvid peaksid sõltuma pea ümbermõõdust. Kui on ikka suur puupea ei peaks trahvi maksma :)
h
heh/ 29. juuni 2018, 12:29
Telefoni näppimine roolis tuleks võrdsustada joobes juhtimisega ja karistada kangeimate karistusmääradega , alati ei ole kõik purjus aga see massiline telefoni näppimine roolis, vot seeon ka katk.
m
Mersu juht/ 29. juuni 2018, 09:18
Mersu juht oli taxify sõitu tegemas, ja tal oli kaks klienti peal, neiu oli turvavööga kinnitamata. Võib ainult oletada, kas mersu juht ületas kiirust või võttis vastu järjekordse tellimuse.
r
Rohe/ 29. juuni 2018, 10:10
Kõik see elu käib üksnes autode ümber!?
Taksosid ei ole tegelikult aga üldse vaja!
k
kole lugu/ 29. juuni 2018, 10:33
riik on tegelt süüdi selles korralageduses. Iga loll võib äppi kaudu taksojuhiks hakata ja koolitused sellistele ei ole enam kohustuslikud.
r
Rita/ 29. juuni 2018, 08:56
Selliseid variisid on viimasel ajal aina enam. Põhjused on erinevad. See on jube üle elada ja veel kurvem on surmaga löppev avarii. Lisaks sellele öudusele on köige julmeme kommide kirjutajad, kes köik olid nagu inglid syndmuse osalejate ölgadel. yll kommitakse auto väärtust , uuritakse nimesid ja mida köike veel. Ma olen ise yle elanud äsja sellise raske avarii, kus suur veoauto kummuli keeras(vot ei tea kas syydi oli vanus, sugu vöi oskamatus, jäi magama)teel ja suisa pykis vastsuunas tulnud auto teel. Väike auto oi käkk, önneks seal olnud inimesed, k.a. mina jäime ellu.Ma korra vaatsin haiglas neid pilte lehes ja önnetuseks vaatasin ka möne kommi yle, paha hakkas. Kuidas materdati mind, kuidas ei osanud söita, nagunii kihutas jne.Tuleb siis läbi elada selline sündmus, siis ei teki pähe selliseid mötteid ega tahtmist hakata materdama niigi rasket sündmust. Sa litsalt vaatad, et su suunas lendab kohutavalt suur auto, sa seisad teepervel(sest sygavad eurokraavid ei vöimalda ka pöllule söita)ja ootad oma saatus. Mönikord jöuad ka sekunditega midagi öelda.Möelge siis enne, mida kirjutada.
h
HeH/ 29. juuni 2018, 09:32
tõid välja ühe väga olulise asja, millega meie riik peab tegelema ! Need niiütelda "eurokraavid", mis on tegelikult meie enda Eesti "ajusünnitus" ja ikka selleks, et raha kokku hoida. Turvalisuse arvelt ei tohi raha kokku hoida.
Tõepoolest - kui mul lendab teine auto vastu poolenesti minu suunavööndis, ei olegi mul enam midagi teha - kas vastassuunda või kraavi. Mõlemad lõppevad üliraskelt.
Nüüd on paljudes kohtades veel uutel teedel kraavid nii sügavad, et on piirded ette pandud. Ehk siis isegi kraavi ei saa keerata ja polegi võmalus ennast mõrtsukjuhtide käest päästa
l
Liisu/ 29. juuni 2018, 09:41
Need kraavid ajavad mind ka vihast ja hirmust karjuma. MIKS ometi, kohati sõida nagu kuristiku serval, näiteks seal Kärde kandis kuskil Jõgevamaal.
i
???/ 29. juuni 2018, 10:21
ikka tee peal sõidetakse mitte mööda kraave
e
Ei ei/ 29. juuni 2018, 10:43
Ei ole Euroopa liit mingeid kraave noudnud ja seal neid ei olegi. Oma vaimusunnitus ja paljudes kohtades lausa vossa lastud kasvada Eestis.
v
Vaatamata meetmetele, avariide arv kasvab/ 29. juuni 2018, 12:05
Nõuka-ajal küll selliseid sügavikke teede äärde ei kaevatud!? Lisaks polnud segavaid ohutussaari ega tobedaid ringteid, kus rekkad välja ei pööra.
h
heh/ 29. juuni 2018, 12:32
Ei olekgi EU, vaid raha, muidu teeehitajad peaksid rohekm seda tee muldkeha kohale tasima ja rohkem seda äravoolu siluma, ise pole küll teeehitaja, külla aga liiga tihedalt seotud nendega, eriti mis puudutab projekteerimist, raha on teema.
k
kurb/ 29. juuni 2018, 08:43
Väga kurb, sügav kaastunne .
t
Tasuline kurbteade. ÕL on vist puruvaene, et isegi leina ja kaasmaalaste õnnestustest teenib!?/ 29. juuni 2018, 08:55
s
29. juuni 2018, 09:37
sul ei ole vaja surmast ja õnnetusest lugeda.
loe midagi meeldivamat. üks kõik mida. loe doris kareva viimast luulekogu. või kui luule ei meeldi,. siis miidagi muud. aga mitte õnnetustest ja surmast.
0
09:37 - Kas see oligi kõik?/ 29. juuni 2018, 09:48
Oled oma soovitustega hilinenud, loen meelsamini Rimmelit: "... kas meid ei olnud või ei olnud sulle mind?". Kui sa ise aru ei saa, siis on seda kauaks, peetus on peetus. Ära solvu.
s
surmaartikkel/ 29. juuni 2018, 08:34
ja alan vesiko ,õhtuleht eriti julm reklaam
t
Trahvid/ 29. juuni 2018, 08:22
peaksid suuremad olema. Eriti venelastel on muidu ükskõik.
t
29. juuni 2018, 08:39
trahv ei pane kedagi korralikult sõitma.
me peame oma lapsi kasvatama. ja korralikult kasvatama.
see mis liikluses toimub, on puhas kasvatamatuse ja häbematuse tulemus. ah, teen mis tahan. keda kotib. kelle asi? ei huvita. minuga ei juhtu midagi. ja ms siis... jne.
me peame ise hakkama ennast väärtustama ja endast lugu pidama, oma lapsi armastusega kasvatama. ja ma arvan, et sellest peaks piisama.
n
naine/ 29. juuni 2018, 11:40
Niikaua, kui meie "rahva eliit" elik riigikogu ja muud "parimad pojad" ainult räägivad kuidas elama peab, aga ise teisiti teevad, ei muutu meil miski. :-( Kahjuks. Nii nagu ka selles loos - hea poeg käis koos lapsega ema juures muru niitmas. Mis on kasu, et ta ennast ja oma lähedasi väärtustas ning last armastusega kasvatas? Kala hakkab mädanema peast! Ja ikka leidub keegi, kes arvab, et ka tema võib endale kõike lubada, nii nagu need seal kõrgel....
r
Renna/ 29. juuni 2018, 08:40
Mis see trahvi suurus enam aitab?Siis kui rool pihus sellele ju ei mötle.
j
Jan/ 29. juuni 2018, 08:19
Karistused on meil olematud. usas venemaal saab kohe 2 aastat. Arvatavasti pääseb raha trahviga. Põhjenduseks avaliku huvi puudumine, Lambakarjale öeldakse ,et ....
h
HeH/ 29. juuni 2018, 09:34
Inglismaal saaks 14 aastat see mõrtsukas. Alates 2008 kehtib selline seadus ja raksete ning üliraskete liiklusõnetuste arv on langenud üle 40% !!!
S
...../ 29. juuni 2018, 08:16
Sügav kaastunne lähedastele! Minagi kaotasin oma abikaasa autoavarii tõttu. Kallis naine, oskan ja saan öelda vaid üht....aeg parandab lõpuks kõik haavad... jääb valu ja igatsus ja mälestused. Sa pead olema tugev oma lapse pärast. Elu läheb edasi....kuigi tean, et täna on Sul seda väga raske uskuda....
m
Mees/ 29. juuni 2018, 08:08
Eesti on ikka mõnus politsei-päti riik. Kannatanust treitakse TASULISI uudiseid 10 tükki päevas. Süüdlast ei tohi mainida. Isegi rahvust ei tohi mainida. Isegi mõelda ei tohi. Sest isikukaitseseadus keelab kurjategija isikuandmeid avalikustada. Vot selline vahva riik on meil. Kui tahate Eestis hästi elada. Sõitke purjus peaga keegi kasti. Vanglad on meil mugavamad kui hotellid. (Seda on ka üks kinni istunud mees öelnud. "Mida pekki ma tulen siia 500 euri eest orjama. Parem löön kasti kellegi ja lähen prii elu peale tagasi. Elamine, söök, riided, arstiabi, haridus. Kõik on tasuta). PS. Seesama vabaduses elav 500 euri eest rügav tööori maksab selle maksude näol kinni.
t
Tyuiop/ 29. juuni 2018, 10:04
p
Priit/ 29. juuni 2018, 08:03
Pealkiri on ...jah no see selleks, kahju igatahes. Lihtsalt huvitab, et viimasel ajal on mingi jama nende vastassuunda kaldumistega, mis toimub ? Igatahes sügav kaastunne !
l
Levib närvilius ja ükskõiksus/ 29. juuni 2018, 08:33
Inimesed on rigiist depressioonis ja käituvad (juhivad autot) riskantselt.
h
29. juuni 2018, 08:40
hooletus. enese võimete ülehindamine. hoolimatus.
see on selle asja nimi. kui me ei oska ennast armastada ja oma elu hoida. siis ei oska me seda ka teiste puhul.
r
Renna/ 29. juuni 2018, 08:43
Ei tea töesti mis viimasel ajal toimub. Ise pääsesin rusudest samal avarii põhjusel Tartu Tln mnt. Keegi söidab vastu, lendab sulle vastssuunast tulles vastu ja sul ei ole mitte midagi teha, oota ainult enese saatust. See on nii jube, kui elad sellise asja üle
s
siiamaani/ 29. juuni 2018, 09:21
tallinn- tartut sõites adaveres tuleb Signe meelde. see on nii valus.
k
kampsun/ 29. juuni 2018, 09:17
i
inimesed on väsinud, tüdinud/ 29. juuni 2018, 09:20
see riik on ka inimestest väsinud.... surma ei kardeta.
j
Jaanika/ 29. juuni 2018, 10:16
Vastaasuunda kaldumised on seotud uue nutiajastuga, kus juhil kaob hetkeks pilk ja selle aja sees kaldutakse teelt välja.
u
Urmas/ 29. juuni 2018, 19:22
Jaanika, pole vaja süüdistada tähelepanematuses nutiajastut! Ei pea iga 5 sekundi järel vahtima, mis feissbuukis toimus või piiksu korral telefonist vahtima, kes mind nüüd hetkel laikis. Ma ei oska arvata, mida on tänapäeva 90% inimestel autoroolis nii tähtsat oodata, et nutikas peab kogu aeg näpus olema. Naissoost juhtidele on isegi auto päikesesirmis olev peegel muutunud mõtetuks lisavidinaks, sest nutikas on tähtsam kui sõidu ajal sättimist vajav soeng või huulte värvimine.
Olen ehtne näide sellest, et isegi händsfrii ei aita, sest roolis olles kõne ajal läksid mõtted mujale ja mind "pildistati".
n
nojah/ 29. juuni 2018, 08:01
igal nn. toimetajal oma arvamus, eriti mõnel, kes teab kiirusi ja kõiki üksikasju iga juhtumi ajal
a
ahnus/ 29. juuni 2018, 07:47
maksa, igal sammul maksa, kui tahad peldikusse, maksa! surmakuulutust tahad lugeda, maksa!
a
29. juuni 2018, 08:41
aga miks sa tahad seda lugu lugeda? mina ausalt ei taha. sissejuhatusest piisas.
m
Mari/ 29. juuni 2018, 09:58
Täpselt sama siin. Jah kurb on, aga ma ei taha lugeda.
p
Pigem.../ 29. juuni 2018, 07:44
..rohkem lisada kiiruse kaameraid ka kõrval teedele,mitte suurimatele magistraalidele.Kõrval teedel pole ühtki liiklus kaamerat,nii seega ka suured õnnetused.Sõida näit.Nuiast Võrru või Viljandist Pärnu,Valgast Tartu,Virstust Pärnu Viljandist-Tartu,Võrust Luhamaa poole jne. ühtki kiirusekaamerat ja vaadake,mis teedel toimub.meeletu kihutamine
i
iconoclast/ 29. juuni 2018, 08:07
Nagu sa võibolla tähele panid siis õnnetus juhtus mitte kiiruse vaid vastassuunda kaldumise tõttu.
k
29. juuni 2018, 08:27
Kiiruskaamera ei võta kihutajal hoogu maha ja liiklusteemadel artikleid kommenteerinud on enamus tolerantsed piirkiiruse ületamisega ja roolis kõrvaltegevusega. Siunatakse neid, kes ei nõustu liiklusrikkumistega.
s
29. juuni 2018, 08:42
sõida viljandist pärnu ja kiiruskaamera on täitsa reaalset teel olemas. sa pole vist sõitnud ;)
p
Peter/ 29. juuni 2018, 09:54
Sa oled rumal. Kiiruskaamerad ei hoia ühtegi õnnetust ära. Pigem hoopis põhjustavad neid juurde. Enne kiiriskaameraid tehakse järske mahapidurdusi (oht talvel!) ja peale kiiruskaameraid litsutakse gaas põhja ja hakatakse möödasõite tegema. Kiiruskaamerad on ainult ja ainult rahamasinas, liiklusohutuse seisukohalt on nad pigem ohtu suurendav tegur.
k
kiiruskaamerad/ 29. juuni 2018, 10:22
ei hoiagi õnnetust ära, selleks on roolis juhid. Kiiruskaamerad taltsutavad natukene neid ajudeta oinaid kes trassil kihutavad.
6
69/ 29. juuni 2018, 07:28
Miks ei teatada midagi mersujuhist, kes teab midagi võiks kirjutada. Kaastunne hukkunu lähedastele.
t
tõesti/ 29. juuni 2018, 07:17
süüdlase autost ja juhist ,pole sõnagi juttu .Kuidas,miks ,mismoodi .
k
29. juuni 2018, 08:43
kohe peale õnnetust oli juttu ju. kas sa siis ei lugenud seda artiklit üleeile?
r
R/ 29. juuni 2018, 08:47
Taolist infot ju ei avaldata, vähim mis on vanus ja sugu.
m
???/ 29. juuni 2018, 07:06
mersujuhist pole sõnagi. Mõni "lugupeetud" poliitik v "kõrgesti austatud" rikkur?
r
R/ 29. juuni 2018, 08:48
Vanem mersu ei ole küll rikkuse näitaja,
k
29. juuni 2018, 04:44
kaastunne ja jube järjekordne õnnetus Eestimaa teedel-paneks nendele rullnokkadele autodele suurelt hullumärgid peale ja punased vilkurid katustele
k
29. juuni 2018, 05:11
Kas vilkur takistab mòvamist?
j
29. juuni 2018, 08:45
ja mida see annab, kui sa ta avalikult märgistad?
ma küsiks selle mõrtsuka vanemate käest, millega nad 20-30 aastat tagasi tegelesid, kui lapse kasvatamise ja armastuse jagamisega ei tegelenud.milleks kasvatati hoolimatu mees, kes ei oska enda ega teiste eludest lugu pidada. milleks te sellise poja kasvatasite?
t
Tölpa/ 29. juuni 2018, 03:33
Loodan, et seda mersu juhti ei lubata enam edaspidi autodel 100meetri lähedussegi.
t
to Tölpa/ 29. juuni 2018, 06:58
Looda sa! Hiljemalt aasta pärast rallib tüüp sama uljalt edasi! Muutub ainult see, et tüüp hakkab teesklema varatut. Kulud maksavad seega kinni teised.
v
Väga kurb, rohkem kirjutada oleks patt./ 29. juuni 2018, 01:21

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee