Eesti uudised

Raimond Kaljulaid soovitab Jaak Madisonil jääda oma liistude juurde: "Milleks olid vist laevakajuti võtmed ja mobiiltelefonid."

Delfi, Ohtuleht.ee, 28. juuni 2018, 12:21

275 KOMMENTAARI

s
30. juuni 2018, 03:40
Seega võib kokkuvõtvalt ütelda, et keskerakondlased Yana Toom( ja 2 õde), Jakko Väli, Kaur Kender ja Raimond Kaljulaid on ühe ja sama "keti" erinevad lülid.
"
30. juuni 2018, 03:17
"Yana Toomi salapärase nõuandja sõnum Ratasele: Jüri, palun mine Hundisilmale ja räägi Edgarile auk pähe."Eesti Ekspress, 17.juuli,2017 "Jakko Väli on Edgar Savisaare pikaaegne nõunik. Nüüd annab ta nõu Yana Toomile, veab eurosaadiku pressikonverentse, kuid samas käib ka Hundisilmal." "Jakko Väli: Keskerakonnal on aeg oma külmunud kavatsuste protokoll jõustada reaalseks koostöölepinguks Venemaa võimuparteiga" Delfi, 16.06.2018 "Toom tõi Brüsselisse äärmusliku sõnumiga Kenderi" 26.04.2018, Postimees. "Europarlament sulges Yana Toomi algatatud petitsiooni." 25.04.2018 ERR Nihilist.fm, mille autorite hulka kuulub Raimond Kaljulaid, on aastal 2014 tegevust alustanud Eesti veebiväljaanne ja mille käivitajaks oli Kaur Kender.
n
30. juuni 2018, 02:32
Nimetatud artiklist loeme: Raimond Kaljulaid (34) on poseerinud alasti, toetab homode õigusi ja kuulub skandaalse veebikülje nihilist.fm autorite sekka. Tal on oluline roll Keskerakonna järgmises valimiskampaanias.
"
30. juuni 2018, 02:27
"Keskerakonna uus aju on presidendi poolvend Raimond, keda Savisaare lähikond peab reeturiks" 11.jaanuar 2017,Eesti Ekspress.
e
30. juuni 2018, 02:12
Et siis õhtulehe moderaatori arvamus ei vasta heale ajakirjanduslikule tavale ja kustutab kommentaare, mis tsiteerivad Vikipeediat ja Eest Ekspressi paberväljaandeid?
p
Pille/ 29. juuni 2018, 22:03
Kaljulaidudest pole mõtet rääkidagi, kuigi ma ei mõista, kust tuleb selline isamaa vaenulikkus.
Aga Vaarik, mis temaga juhtunud on ?
Selline eestlaste vaenulik jutt, poleks Vaatrikust seda iial uskunud, täielik shokk.
h
30. juuni 2018, 02:19
Homode võimusuhted, mida nad armastuseks nimetavad: lugege ära, kui mitmel korral kirikus teile kantslist armastusest räägitakse. Jaak kehtestas ja näitas oma võimu Vaarikule, Raimond hakkas kohe Vaarikut kaitsma, ei tea, kas seksuaalvähemuste kaitse äppi kasutas?
e
Eesti reeturid/ 29. juuni 2018, 19:23
Teadaolevalt rahastab Kreml terves Euroopas äärmuslaste sh ka paremäärmuslaste rühmitusi.
Muidugi rahastatakse siis ka Eesti paremäärmuslasi.
Ja nii ongi Kremli poolt rahastatud ja ekre partorgide juhitud ja nende alluvuses oleva ekre trollivabriku trollide ülesandeks just see, et segaduste tekitamisega, vihaõhutamisega, eriti aga võõrviha õhutamisega, õhkkonna mürgitamistega ja rahva lõhestamisega õõnestada ja destabiliseerida sisemiselt Eestit.
Kõik see kuulub ju nende kremli palgaliste infooperatsiooniliste töö eesmärkide hulka.
Ja kõik see toimub erilise agarusega juba aastaid, alates sellest ajast kui ekre võttis trollivabriku juhtimise Savisaarelt tema lihasööjabakteri haigestumise tõttu üle.
e
Eks ikka.../ 29. juuni 2018, 19:11
..see, kes tunneb ennast presidendi tuules julgena, plärtsub, mis sülg suhu toob. Jumal halasta, kui jutt on sotsidest, on ka teada maailmavaade. Isa ja tütar Vaarikud, pugemast iial ei väsi ja tuul nende purjedes ikka NO 99 suunast, kus ausus krossigi ei maksa.

p
Pille/ 29. juuni 2018, 19:08
Kui loen peavoolu palgaliste komme, mõtlen, kust ometi tuleb see tohutu viha oma rahvuse vastu.
p
Pille/ 29. juuni 2018, 18:48
Miks isamaa reeturid alati nii ülbed ja ninakad on ?
s
29. juuni 2018, 19:04
seda minagi küsin
miks on küll need ekrelased nii ninakad, ülbed ja õelad veel pealekauba?
1
19:04/ 29. juuni 2018, 19:18
Mis ajast on tõerääkimine ja enese alalhoid õeluseks saanud? Mis ajast on Kingisepad ja Lauristinid-Anveldid jälle meile õnnetoojad? Interrinne ei maga ja üritab seda väsimatult meeldetuletada, hilja, Euroopa on ärganud.
m
Miks/ 29. juuni 2018, 19:15
saab viha- ja vaenuõhutajate ning Eesti riigi õõnestajate ekre erakond igal valimistel ikka vähem ja vähem hääli?
Presidendivalimistel Mardi põrumise 16-st häälest teab ju iga koolilapski.
Ja just, tänu Helmedele ja nende ülsässitatud ja vihastnõretavatele palgalistele kommentaaridele sai ka viimastel KOVi valimistel Ekre erakond, trollide meeletutest kiidulauludest hoolimata, tõepoolest üle Eesti KÕIGE VÄHEM HÄÄLI!
Nii ei pääsenud EKRE isegi mitte ühegi suurema linna või asula omavalitsusse.
Miks siis?
m
miks?/ 29. juuni 2018, 19:29
aga sellepärast, et ekred on eestlaste reeturid.
Ja reetureid vihkavad kõik ausad inimesed!
n
noo/ 30. juuni 2018, 10:49
neile piisab volikogudest. Linna- ja vallavalitsutes oleks nad pidanud rahulduma kummitempli rolliga, mis sotsidele tunduvalt hingelähedasem.
b
bbs/ 29. juuni 2018, 18:20
Ma tahaks näha seda eestlast, kes võtab sõna EKRE vastu. Tõenäoliselt on sellel inimesel ükskõik mis saab Eestimaast, nende eesmärk on hetkel nautida musta mehe seltskoda, istuda riigikogus, sõita kalli autoga. Toome mõned näited sotsiaaldemoktaadiset, põhilselt on need inimesed, keda on kerge veenda. Mihkel Raud, Tanel Talve. Raua tõi omalajal konkteertselt tema naine sotsiaaldemoktaade ridadess.
s
sul saab selle vaatamisega raskusi olema ekrejumbuke/ 29. juuni 2018, 18:53
EKRE VASTU ON KÕIK MÕISTUSEGA JA UNTELLIGENTSED EESTLASED!
Ja neid on 85%!
e
est/ 29. juuni 2018, 19:08
Ma loen siin pidevalt ühe inimese ERKE vastaseid sõnavõtte, neid sõnavõtte kirjutab üks inimene, nii et sa oled üksi:) 85% on sinu väärastunud informatsioonis ja isiklikus mm ihaluses, sa ikka tead mis on MM. see on Musta M_NNI ihalus.
n
niisiis/ 29. juuni 2018, 19:12
Raimond Kaljulaid on minuarust Keskerakondlane. Kuid paneme pildi kokku. Kaljulaiu lähedane sugulane president Kersti Kaljulaid, kelle tõi poliitikasse sotsiaaldemokraat Eiki Nestor, nii et pole vaja kaugelt otsida, kust need jalad kasvavad, ikka peest.
1
18:53 / Ära nüüd nii meheks ka mine/ 29. juuni 2018, 19:22
Üks sõimlev ideeline kommu nüüd äkki 85% eestlane , kui kõrgelt kukkusid???
k
29. juuni 2018, 19:25
kas sinu jalad on ajust kasvanud?
t
to niisiis/ 30. juuni 2018, 10:52
arvestades mehe ülihead vene keele oskust, mis tema ealiste seas on haridus saab oleda, et tegemist on kodus rääägitud keelega. Sellest vist ka esileedi suur venemaavastasus.
b
bbs/ 29. juuni 2018, 19:14
o
29. juuni 2018, 13:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
küll/ 29. juuni 2018, 16:31
Putini häkkerid üritavad aidata. Oli dokfilm, kus nad ise seda tunnistasid ja kahetsesid et Le Peni ei õnnestunud võimule aidata.
s
seda muidugi / 29. juuni 2018, 19:15
hollywoodi siionimuinasjutud,mis on mõeldud just keskmisele Homer Simsoni ajudega tarbijale!
m
Madison on ülikoolist alati välja kukkunud, ei saa hakkama/ 29. juuni 2018, 13:46
Keskhariduse sai kuidagi kaugõppes kätte.
n
no muidugi/ 29. juuni 2018, 18:24
Palgaliste lemmikteema, sotsid - reform maksavad kõvasti kommide eest neile.
p
penskar/ 29. juuni 2018, 18:48
palun ütle ,mitu eurot makstakse palgalisele 1 kommi eest?Olen kommentaariumis kogu aeg küsinud,kuidas saaks palgaliseks registreerida,kuid vastuseks on vaikus!
p
29. juuni 2018, 18:56
penskar,
mine küsi seda Helmedelt!
p
penskarile/ 29. juuni 2018, 19:03
Palgaline, tead, ei ole naljakas ega vaumikas ammugi mitte.
s
Saage juba aru/ 29. juuni 2018, 18:53
Põhjalik erialane kutseharidus kõrgkoolis ei tee sind üliinimeseks.
l
29. juuni 2018, 13:43
leitud hea ennustaja komm / 19:07, 28. juuni 2018
/ 13:16, 28. juuni 2018 Ai, matt, oo, matt, nüüd torkas Kaljulaidi Raimond oma sõrme küll otse ekrelaste herilaste pessa.
Ennustan, et nüüd alles hakkab neid ekre herilaste nõelamisi st ekrelaste sõimu-ja laimukommentaare tulema nagu Vändrast saelaudu.
--
Kiitos! Kõik on 120% täide läinud.
Mart rõõmustab,
huraa!
120%! viisaastaku plaan juba kuhjaga täidetud!
a
aiähh,Andrus!/ 29. juuni 2018, 13:16
te elate tõesti hästi...tahaks samuti heaste elada.
t
to 13. 01/ 29. juuni 2018, 18:26
päriselt huvitab, palju sulle selliste kommide eest makstakse.
Kuidas sa julged oma vanematele, lastele, sugulastele otsa vaadata ?
Julged neile ikka öelda, et teed isamaa reeturi tööd ?
n
nonoh, / 29. juuni 2018, 18:34
kremli palgalolevad isamaa reeturid on ekrelased!
e
ega me teiesugused ekriidid ole, kes raha eest isegi oma au ja südametunnistuse olete mahamüünud ja isegilihase ema maha müüksid, / 29. juuni 2018, 18:49
Ega me ekrelaste taolised ei ole, kes raha eest isegi oma au ja südametunnistuse on mahamüünud ja isegi oma lihase ema juu-d.arublade eest maha müüksid.
NB! Sulle ja kõigile sinusugustele teadmiseks:
Kõik me sugulased, isad-emad, lapsed, onud ja tädid, sõbrad ja tuttavad ja tuttavate tuttavad põlgavad ekrelastest isamaareetureid, sest et
Ekred, nende juhid ja ka nende juhtide poolt väljakoolitatud palgalised trollid on ilma igasuguse eetikata, aususeta, põhimõteteta, kasvatuseta ja selgroota inimkamp, kes kõiki teisi aina mustavad, halvustavad, solvavad ja laimavad.
t
to nonoh/ 29. juuni 2018, 18:50
See sinu kremlijutt ikka väga lame.
Midagi muud ei suuda välja mõelda, küll peavoolu palgalisel ikka väike aju.
t
tubli/ 29. juuni 2018, 18:52
kuid reeturid on ka võimuerakonnad,kes soovivad meie väikest armsat eestit fasistlikule saksamaale,kes ennast reklaamib pühakuna,maha müüa!Sõjalise jõuga see möödunud sajandil see ei õnnestunud,siis nüüd on võetud käsile uus taktika.Alguses pritsitakse lusikaga raha,ning pärast riisutakse kulbiga!
h
hoopis ekred on ülimalt lamedad/ 29. juuni 2018, 19:20
Teadaolevalt rahastab Kreml terves Euroopas äärmuslaste sh ka paremäärmuslaste rühmitusi.
Muidugi rahastatakse siis ka Eesti paremäärmuslasi.
Ja nii ongi Kremli poolt rahastatud ja ekre partorgide juhitud ja nende alluvuses oleva ekre trollivabriku trollide ülesandeks just see, et segaduste tekitamisega, vihaõhutamisega, eriti aga võõrviha õhutamisega, õhkkonna mürgitamistega ja rahva lõhestamisega õõnestada ja destabiliseerida sisemiselt Eestit.
Kõik see kuulub ju nende kremli palgaliste infooperatsiooniliste töö eesmärkide hulka.
Ja kõik see toimub erilise agarusega juba aastaid, alates sellest ajast kui ekre võttis trollivabriku juhtimise Savisaarelt tema lihasööjabakteri haigestumise tõttu üle.
1
18:49/ Kaua sa ketrad/ 29. juuni 2018, 19:26
..seda vana plaati, omal juba pole tülgastav neid trükkida?
h
heaste?/ 29. juuni 2018, 18:50
hea - parem - veel parem
0
00:31/ 29. juuni 2018, 13:01
Üks ekre öise vahetuse palgaline kirjutas igatahes täitsa õieti, et -
"Parteitööl olemine pilastab automaatselt iga nooruki. "
Ekre NLKP endine marksismi-leninismi propagandist on ju kõik oma palgalised siniste salkade noorukid ära pilastanud, hingeliselt ära pilastanud.
Võib arvata, et mitte ükski neist ilma selle propagandisti range käsuta ju selliseid jõledaid ja räigeid kommentaare ei kirjutaks ega nii ei mõtleks.
Aga nagu teada on need palgalised ise vabatahtlikult valinud selle r e e t u r l i ku töö, see tähendab seda, et nad on ise seda väärt, et neid pilastatakse.
Ja muideks, ülimalt negatiivse mõtteviisidega inimesed hävitavad ise oma elu ja tervist ja sellepärast nad kaua ei ela…igatahes mitte üle neljakümne.
p
29. juuni 2018, 17:26
Paljud teadusuuringud on tõestanud, et kõik negatiivne, ka vingumisest, kirumisest, tigedusest ja sõimamisest tekkiv stress kahjustab inimeste tervist, mis viib stressihormooni kortisooli taseme kehas nii kõrgele, et ajurakud hakkavad surema.
Kõik see rämps ja halb jääb sellistele inimestele nende alatedvusse püsima.
See omakorda langetab immuunsüsteemi vastupanuvõime, tekib unetus, neerupuudulikkus, vererõhu tõus, suureneb risk südamehaigusteks ja diabeediks. Seda tekitab stressihormoon nimega kortisool, mis vabaneb, ka siis kui sa mõtled või kirjutad halbu ja negatiivseid mõtteid.
Ja nii algab sellise negatiivse ja pahatahtliku inimese tervise allakäik, mis toimub küll tasapisi, esialgu peaaegu märkamatult, aga siiski järjekindlalt. 4-5 aasta pärast on nad juba sandid, enamus nende eostaud lapsi ootab sama saatus.
1
17:26/ Aga näed../ 29. juuni 2018, 19:32
üks hull sots siin seda ei karda ja trükib lõpmatuseni oma kommunismi ihalust, eks lootus sure ikka viimasena. Tõehetk saabub valimistel, kannatagu veel mõni kuu. Saab veel EKRE-t kogu hingest materdada.

e
Eesti kodanik/ 29. juuni 2018, 10:41
Kas jaak madisoni arvates teeb infolauas keskharidusega piiratud maailmavaatega jaagust poliitiku? vöi sobiks poliitikasse rohkem inimene kellel on elutarkust ja ka laialdasem silmaring? Minu arust jaak teeb ekrele ainult kahju, iga kord kui ta oma suu avab siis kuuleb sealt ainult lolluseid. Samas kui küsitakse et keda ekres valiksid, siis vastan et mitte kedagi, seal on vaid kari muidusööjaid kes kasutavad ära maailmakriisi ja sellega ennast tasuta elule riigikokku upitavad. Rände kriis tuleb lahendada, kuid seda kindlasti mitte läbi rasismi vaid ikka möistusega. seega valimistel möelge mida on ekrel anda eesti rahvale, aus vastus on et mitte midagi peale rumalate väljaütlemiste ja tühikargamisele! hoidkem eestit ja eestlasi, see rassisti kari on köikke muud kui isamaalised, kuna üksiki isamaaline ei mönitaks ja solvaks vahetpidamata kaasmaalasi.
a
aga/ 29. juuni 2018, 11:48
rumalatele ekre toetajatele see meeldib, sest tuleb nagu nende suust.
t
tubli/ 29. juuni 2018, 18:25
olen sinuga nõus.Eesti on avatud ja demokraatlik riik,nbing igaühel ,kellel sooja õhku suust välja tuleb on õigus meie maal ennastt peremehena tunda ning elada oma seaduste järgi ja kohelda põlisrahvast ,nagu rämpsusest meie eestlased oleme orjarahvas,ning anname võõrvõimudele üles iga nende kritiseerija omade seast,sest see on meil veres!Me teame oma kohust tulevases kalifaadis,et uskmatu kohus on ülal pidada prohvet Mohhameedi järgijaid!Endast mõistetav on ka see ,et anname uutele europeremeestele vägistamiseks oma emad ,tütred ja abikaasasd,set oleme väga tublid sallijad!Oleks sinusuguseid ainult rohkem!
o
29. juuni 2018, 18:37
orjarahvas on ainult ekre trollivabriku töölised!
t
to 10.41 , 13. 01, 09. 47/ 29. juuni 2018, 18:28
Palgaline, täna said sotsidelt - reformilt kommide eest eriti kõva kopika.
j
29. juuni 2018, 18:38
juu.dakopikaid teenivad ainult ekre vabrikuo r j ad!
t
to 18. 38/ 29. juuni 2018, 19:05
Tead, sa müüdav isamaa reetur, ükski inimene ei armasta oma isamaad raha eest.
Isamaaarmastust kas on või ei ole, sinus kahjuks ei ole.
Millest mul on väga raske aru saada.
p
penskar/ 29. juuni 2018, 19:22
palun anna trollivabriku rekvisiidid,sest tahan ka palgaliseks saada!Olen nõus kommima kõikide parteide heaks,sest raha ei haise!!10 aastat olen seda palunud,kuid vastuseks on vaikus!kas tõesti on need summad nii suured?
l
leitud/ 29. juuni 2018, 09:47
Anni / 21:27, 28. juuni 2018
Ma leian, et see Kaljulaidi soovitus on ikka väga pahatahtlik.
Kas Madison peaks siis Riigikogus edasi moblasid varastama või seal ka naisi ahistama ja terve riigikogu naiste ees ennast aluspesu väele võtma nagu ta Tallinkil naiste kajutites tegi?
t
to 09. 38/ 29. juuni 2018, 18:29
Kuule, troll, kas su meelest siin mingi huumorinurk.
r
Riigikogu valimistel/ 29. juuni 2018, 09:38
EI - KESIKUTELE!
EI- EKRLE!
EI - SOTSIDELE!
EI –ISAMAALE!
.
Kõik mõistusega eestlased annavad oma hääle ainult REFORMIERAKONNALE!
Ja mõistusega eestlasi on Eestis oi, kui suur-suur enamus!
S
+7 tükki juba/ 29. juuni 2018, 13:42
Suur vähemus hetkel -36
Mis koolis rehvid õpivad, et arusaamised säärased?
k
Kuule reffi lakei/ 29. juuni 2018, 14:28
1
14.28 ekretolgus/ 29. juuni 2018, 18:23
kes on de.biil ja kes mitte
näeme peale riigikoguvalimisi.
<
29. juuni 2018, 08:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
arvad / 29. juuni 2018, 11:50
siis, et haritud inimeste poliitikasse tulek on rumalus?
v
Vajalik on seadus, et alla bakalauriuse lontkõrvad oma kivikõvade peadega poliitikasse ei saa/ 29. juuni 2018, 07:10
Mingi lollifilter on väga vajalik
t
to Kas jälle valge jõud/ 29. juuni 2018, 02:15
Kui sa valgeid ei salli, kes sind siin kinni hoiab.
Keegi ei keela sul oma armastatud Aaf.ri.kasse kolida, hakka kohe minema, head teed.
m
Muie/ 29. juuni 2018, 06:23
Sa vist tulid ise sealt. Või mingist teisest asustamata piirkonnast, kus kombeid, käitumist ja viisakat kõnepruuki ei õpetatud
k
Kas jälle valge jõud/ 29. juuni 2018, 00:59
Kas Jaak Madison jälle valgeülem jõudu ülistamas! Hilja aegu oli mitmed konservatiivi valgenahksed mures Tallinnas kasvava mustanahaliste arvu üle.
0
00.59le/ 29. juuni 2018, 05:41
Kuule,tõmba oma kallite mustade juurde Aafrikasse,mida siin mulised.
k
Kle loogikavaene reisisell/ 29. juuni 2018, 06:24
Milleks peab keegi Aafrikasse minema, sest avaldas oma arvamust? Aasia toitude kohalt sõna võttes ei pea selleks kuhugi Jaapanisse kolima.
t
to 06. 24/ 29. juuni 2018, 18:33
Inimene ei pea elama valgete riigis, kui valgeid ei salli.
Milleks ennast piinad, lennukid lendavad, võid kohe Nigeeriasse või Somaaliasse kolida, keegi ei keela.

v
vana toriseja/ 29. juuni 2018, 00:59
p
Parteitööl olemine pilastab automaatselt iga nooruki./ 29. juuni 2018, 00:31
Ka kõige väljapaistmatum Partei(NLKP) liige peab olema mingil kitsal alal asjatundlik, töökas ja isegi intelligentne, aga samas peab ta olema kergeusklik ja pime fanaatik, kelle tundeelus valitsevad hirm, vihkamine, lipitsemine ja meeletu võidujoovastus.
t
to parteitööl...väga hea tähelepanek./ 29. juuni 2018, 17:47
Sinupoolt kirjeldatud ja pilastatud noorukid tegutsevad kõik EKRES.
Ekre sinistel salkadel on
-meeletu HIR.M pagulaste ees.
-Kõige hea ja ilusa, eriti aga edukate eestlaste V IH K. A M I NE.
- eriline o r j.a l I k LIP.ITS.-EMI.NE Helmede jt Ekre juh-toi-na-ste ees
- Ekre MEELETU VÕUDUJOOKS ja soov saada kas Eesti riigi valitsusse, EV presidendiks või ükskõik kuhu linnapeaks.
t
to just/ 29. juuni 2018, 18:36
Intelligentsus on siis hävitada Eesti ja eestlased ning tuua asemele mustad ?
j
just/ 29. juuni 2018, 17:49
Ekre trillovabrikus tegutsevadki ainult kergeusklikud ja pimedad fanaatikud.
Aga intelligentsed nad küll ei ole,
l
loogiline/ 29. juuni 2018, 18:30
intelligentne inimene toob kandikul oma riigi ja rahva välisriigi maffiaklannile.
t
to 17. 47/ 29. juuni 2018, 18:35
Kui sulle nii väga mustad meeldivad, siis palun väga, minegi Aaf. rikasse elama.
Mida sa vingud ja virised valgete kallal, saad ju mujal elada.
k
kalev/ 28. juuni 2018, 23:25
Mis siin vaielda kuulasin Vaariku jutt televisoorist see oli tõesti solvav ja nn,tulevase poliitiku kohta üks jama mis ta kokk rääkis isegi saatejuht oli hämmingus.
h
Heh/ 29. juuni 2018, 06:26
Suurepärane meelelahutus selliseid kommentaare lugeda. Kirjavahemärgid, korralik õigekirjaoskus, lauseehitus ja loogika puuduvad, aga arvamusavaldajatena peavad ennast tähtsaks. Armas!
t
to Heh/ 29. juuni 2018, 18:40
Palgaline, kui sind valge inimene häirib, ära käi lugemas.
Loe Somaalia või Nigeeria portaale.
o
oi raimond!/ 28. juuni 2018, 23:19
panid ikka endale praegu tõsise mürsu alla.
m
mis mürsu?/ 29. juuni 2018, 11:52
ekre fanaatikud niikuinii talle häält ei anna.
v
Vis Kaljulaiud vist/ 28. juuni 2018, 22:47
Vist jäägu vist ka vist oma vist laastude vist juurde vist.
e
./ 29. juuni 2018, 05:01
enne läheks päike looja kui KE varguseregister saaks üles loetud.
l
29. juuni 2018, 12:45
loe siis üles
oleks hea teada
2
22:47/ 29. juuni 2018, 17:51
sa vist,
oled vist peast segane
a
andke andeks/ 28. juuni 2018, 22:39
mida teab näitleja, kes on elanud teatris 70% ööpäevast , poliitikast?
A
!!!/ 29. juuni 2018, 02:31
Antud juhul näiteb ta teda värvanud erakonnale. Püüab hea mänguga aplausi ära teenida.
2
22.39le/ 29. juuni 2018, 05:42
t
To 22:39/ 29. juuni 2018, 06:28
Puutunud kokku erinevate persoonidega. Laval on väga värvikate iseloomudega inimesed koos ja see õpetab elust ning inimestest hea õppetunni. Või saadakse sinumeelest poliitikuks raamatut lugedes, ilma muid kogemusi omamata?
j
ja/ 29. juuni 2018, 11:53
noor kajutipoiss teab kõike?
r
ruudi/ 28. juuni 2018, 22:25
Poisikesed loobivad üksteist poriga Ühed mustad mõlemad Mis Vaarikusse puutub siis tuleb vaid kaasa tunda et nii väärikas eas nina poliitmolli pistis
t
to 22.06/ 29. juuni 2018, 01:40
Palgalisel selle teema eest kena kopikas kukkumas
n
29. juuni 2018, 13:35
nii see on jah
kena kopikas kremli poolt rahastatud paremäärmuslaste palgalistel kukkumas.
v
valimisvõitlus võtab hoogu/ 28. juuni 2018, 22:06
Kremli kaks kannikat - ekred ja keskid on omavahel tülli läinud.
Nagu siinsest kommentaariumist on lugeda, on Madisoni seljataga sajad poolehoidjad ehk ekre palgalised kommenteerijad, kes Karilaidu materdavad nii et tolmujutt on taga.
Karilaiul on aga NULL aitajat.
Sellest kõigest saab teha järelduse, et seda põrandaalust eesti trollivabrikut juhitakse kindlal käel ekre Helmede ja teiste poliitide.o.loo-gide poolt.
Ja seda juba Savisaare lihasööjabakteri haigestumise ajast.
k
kui kaks tükki kaklevad, naeravad ja võidavad kolmandad!/ 28. juuni 2018, 22:14
Ei ekrelaste ega kesikute alatud rünnakud ja solvangud ei aita valimistel edu saavutada.
Igatahes ekred kukuvad hullemini ja veel haledamalt kui viimastel kovi valimistel.
Ja kesikud kukuvad kaa! ...nagu Edgari mädad kartulid!
n
no ei ole ikka nii/ 28. juuni 2018, 22:21
mind ei juhi minu arvamuses mingid trollid, kollid või põrandaalused.. mina olen lihtsalt EKRE valija, omal vabal valikul ja kaalutlustel. Loomulikult on see poliitika üks teineteise materdamine ja mida igatahes..aga see on elu üks osa, me peame oma arvamuse ka sekka ütlema, kes valides, kes kommentaariumis. Poliitika osaleb igal moel meie elus, teed sa sellest välja, või mitte. Aga mingid sellesarnased rünnakud, nagu Kaljulaid välja tõi- see on libastumine, madal. Sellest jääb mulje, et väidelda ei oska- siis kasuta kõiki alatuid ja lapsikuid võtteid. Madal- vähemalt minu meelest.
v
valijad / 28. juuni 2018, 22:44
valisid Kaljulaidi sellepärast, et ta oli asjalik linnaosavanem.Kui ta tahab ka edaspidi valimistel edukas olla, võiks tegeleda linnaosa asjadega ja vähem vastaste solvamisega.
j
jah/ 28. juuni 2018, 23:25
hästi kirjutatud, - "no ei ole ikka nii!" kaljulaid tegi margi täis
t
To 22:21/ 29. juuni 2018, 06:32
Kahjuks peaaegu iga nende valija paistab kergelt nõrgamõistuslik välja oma sõnavõttudes. Ei saa tõsiselt võtta inimesi, kes solvavad teisi, mustanahalised on rumalad, lastetud naised väärtusetud ja nii edasi. Mingi hetk peaks inimese arengus tulema selline koht kus ta oskab ennast väljendada täiskasvanud inimese kombel, mitte loopides lapsikuis solvanguid inimeste pihta kes nende eluskripti/plaani ei jaga või kogemata "valest" rassist sündisid (milline jultumus, eks).
i
ikka puhtaloll, oled võtab hoogu/ 28. juuni 2018, 23:22
ja teised parteid on kassipojad. palgaline kommenteerija muudab asja? vaarik on tähtsust täis eksjoodik.
a
29. juuni 2018, 13:37
Assa, kuidas mulle nende siniste salkade laotud miinused meeldivad!
See näitab, et tõde torkab neid valusamini kui kuum ora.

r
raudmees/ 28. juuni 2018, 22:05
Sotslitsid ootavad vaid hetke et Eesti jälle maha müüa nagu 1940 aastal
e
ekre/ 29. juuni 2018, 11:55
on Putini palgal, kuna Putin rahastab kõiki äärmuslasi.
e
eu/ 29. juuni 2018, 13:05
Lp. 11:55
Tule nüüd maa peale!
Vaata, keda on senimaani moositud venemaa poolt! Keskpartei on ametlikult vene käepikendus, reformipartei on seda kaudselt ka olnud( veb fondi raha kantimine), sotsi/ossid on seda kakogu aeg olnud(partei osteti ossidepoolt üle venemaa rahaga)!
t
tere, eu!/ 29. juuni 2018, 18:30
paremäärmuslastest ekre on aga mitteametlik st salajane vene käepikendus
Ainuõiged, kremlit täielikult ignoreeriv erakond ON REFFID!
Sellepärast Reffid võidavad järgmised valimised väga vägevalt!
s
28. juuni 2018, 22:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kas / 28. juuni 2018, 22:41
postimees ikka veel ilmub?
g
28. juuni 2018, 22:33
Guugelda "Raimond Kaljulaid alasti" ja hakka lugema, troll on ta ise ja lausa venekeelne troll.
t
to 22.19/ 29. juuni 2018, 01:43
Palgaline, aga millest sa siis elama hakkad või võtad endale varjunime ?
<
28. juuni 2018, 21:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oi, oi/ 28. juuni 2018, 22:00
ma ei teadnudki. kas oksele võib minna....
<
28. juuni 2018, 21:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
H
./ 29. juuni 2018, 06:33
Harimatus kumab läbi tekstist.
a
Anni/ 28. juuni 2018, 21:27
Ma leian, et see Kaljulaidi soovitus on ikka väga pahatahtlik.
Kas Madison peaks siis Riigikogus edasi moblasid varastama või seal ka naisi ahistama ja terve riigikogu naiste ees ennast aluspesu väele võtma nagu ta Tallinkil naiste kajutites tegi?
p
poleks paha/ 29. juuni 2018, 16:38
ju need riigikogulased reaalse eluga kokku viia.
j
J/ 28. juuni 2018, 21:26
See on päris naljakas, tegi tuju heaks.
k
28. juuni 2018, 21:24
Kaljulaid võiks jääda oma liistude juurde, milleks on vist alasti poseerimine fotograafidele(üks oli vist tema elukaaslane) ja narkootikumid.(Vikipeedia)
k
28. juuni 2018, 21:22

w
ww/ 28. juuni 2018, 21:06
Kui Madison kandideeris Riigikokku, siis otsiti välja mõned asjad, millega lubati kohtusse minna, sealhulgas oli see kajutiukse lugu ka, aga miskipärast ainult lubaduseks see jäi. Niisiis, kui ei ole julgust olnud kohtulaua ette minna süüdistusega, siis ei maksa praegu ka tagantjärgi vehkida.
Keskpartei endisel juhil ju ülisuured asjad otse kohtu ette jõudnud, iseasi on tulemus. Sajad tuhanded ja mobla on tõesti tore võrdlus.
Meenutaks, et Madissonil on poliitikas ikka päris palju asju tehtud, kui mõelda, missuguse parlamendikomisjoni aseesimees ta on.
m
mäletatavasti/ 28. juuni 2018, 21:47
"...sealhulgas oli see kajutiukse lugu..."
Ei saanud kohtuskäimisest asja, sest asjaosaline-tüdruk osutus normaalseks inimeseks ja saatis kukele kõik urgitsejad.
e
./ 29. juuni 2018, 05:43
ei taha niisama sooja õhku välja puhuda kui ei olda valmis asja tõestama.Normaalne inimene ei hakka asja eest teist taga ajakirjanduses oma kohutavaid üleelamisi juustama.
l
laevasõitja/ 28. juuni 2018, 22:03
austan hr. Madisoni. Väga sümpaatne, viisakas ja ka väga erudeeritud härra. Respekt. Valimistel iga kell valin EKRE .
h
Hahah/ 29. juuni 2018, 06:34
Noored on teda twitteris maha teinud juba aastaid.
m
mobla/ 29. juuni 2018, 16:39
eks kõik algab pisiasjadest.
p
pisiasjadest jah/ 29. juuni 2018, 17:56
juba ammu on inimesed märganud, et kes täna varastab nööpnõela, varastab homme juba mootorratta, ülehomme juba auto jne.
j
Jaah/ 28. juuni 2018, 20:52
Tegelikult teeb selliste, Kaljulaidi suguste, sõnavõtt EKRELE ainult head. Ehk siis, lasku aga edasi.
k
kui ekrele positiivsust kusagilt ei tule, siis käib negatiivne kah!/ 28. juuni 2018, 21:32
ekrelaste arust on negatiivne reklaam neile ikka üks ülihea reklaam.
k
kiida aga ennast edasi/ 28. juuni 2018, 22:24
mida rohkem ekred ennast kiidavad, seda vähem hääli nad saavad.
Seda nitasid ju viimased KOVIi valimised, kes EKRED SAID ÜLE EESTI KÕUGE VÄHEM HÄÄLI!
2
22:03/ 28. juuni 2018, 23:33
EKRE on AINUKE., keda MITTE VALIDA! Ta on POOLETOOBISTE jaoks ainult!
t
to 23.33, 22.24, 21.32/ 29. juuni 2018, 01:49
Palgaline, rahune maha. Ära ole nii rahaahne.
n
./ 29. juuni 2018, 05:07
normaalne eestlane ei vali kindlasti KE ja SD-d
r
RS/ 29. juuni 2018, 05:45
Normaalne inimene valib EKREt.
t
To 22:03/ 29. juuni 2018, 06:36
Kerge peovokatsioon lihtsalt. Tegelikke valijaid on vähe, siin aga nagu seeni pärast vihma.
k
29. juuni 2018, 09:31
Kõik mõistusega inimesed annavad oma hääle ainult REFORMIERAKONNALE!
k
kahtlane/ 28. juuni 2018, 20:39
venekeelses raadio4-s esines täna 18.05 terve tunni keegi ,,diskor'' Raimond Kaljulaid ja tema vene keel on üllatavalt hea,kas isa on venelane,poolõde vene keel on vastukaaluks ikka sellise aktsendiga,et ainult naera.
r
Reaalsus/ 28. juuni 2018, 20:21
Alatud rünnakud ja solvangud ei aita edu saavutada valimistel. Vb istub Kaljulaid hoopis peale valimisi koos Maire Aunastega ja mõtlevad,et milline nupuke mida teeb puldis.
j
just/ 28. juuni 2018, 21:35
Ekrelaste alatud rünnakud ja solvangud ei aita valimistel edu saavutadal.
Kukute jälle ja veel haledamalt kui kovi valimistel.
r
Raivo/ 28. juuni 2018, 20:19
Ei ole veel kuulnud, et keegi Raimond Kaljulaid oleks Eesti heaks midagi kasulikku teinud, aga ühe hea mõttekäigu andis ta nüüd küll, tema loogika järgi oleks võinud ju Jüri Ratas jääda Savisaare vihmavarjupoisiks, mitte pürgida tippoliitikuks, või mis tippoliitik nüüd Jüri, aga ikkagi.
t
totu/ 29. juuni 2018, 16:41
ta ju vastas Madisonile tema enda sõnadega.
k
Kaljulai/ 28. juuni 2018, 20:10
Madal ja nõrk kommentaar. Ise ka ju teate, et fabritseeritud laim ei tööta, sest ei mäleta, et teile oleks viimase käigu puhul õnne soovitud kui vene kodanikule, aga teie puhul see töötaks.
l
lehelugeja/ 28. juuni 2018, 20:04
kõik meedia andmetel
esiteks Madison eitas kindlalt mingit kajutisse sissemurdimist ja soovitas kaebajal ametlik avaldus teha, seda muidugi ei järgnenud
mingit mobla varastamist ei olnud vaid oli olnud valvelauas vähemalt aastaaega seisnud moblaga mida Madison oli andnud tuttavale kasutada
aga kui valet mitu korda korrata siis kes ikka enam mäletab , Isiklikult Madisoni ei tunne ja kõik see info on pärit vanadest ajalehtedest - on lihtsalt selline mälu loetud tähtsamaid asju meelde jätta
m
murueit/ 28. juuni 2018, 21:48
POLE VAJA TÕDE, ON VAJA SKANDAALI!
t
Tore/ 28. juuni 2018, 22:30
et täpsustasite tookordset olukorda. Lihtsalt jube kuidas väänatakse kogu info labaseks ja eriti kui seda teeb nö. tuntud häälekandja, kelle sõnumit võtab nii mõnigi tõe pähe, aga jah- ei jõua see solvatu kõiki kohtusse ka kaevata. Poliitikuna mulle Madison meeldib, on haruldaselt hästi rääkima ja oma mõtteid väljendama hakanud. Jääb mulje, et ei lahmi tuimalt ja käitub väärikalt, just nagu poliitikule peaks kohane olema, see et vahel on krõbedamad väljaütlemised- see on tõde elust endast, mitte midagi õhust genereeritud. Tore noormees, edu edaspidigi!
m
mäletan,/ 29. juuni 2018, 16:43
et selle moblaasja eest mõisteti talle isegi mingi karistus tingimisi.
n
nördinu/ 28. juuni 2018, 20:04
Taevas küll, kui labased võivad Eesti olla poliitikud...

t
tk./ 28. juuni 2018, 19:54
sotsid keskid isamaa.ajaloo prügikasti.
v
28. juuni 2018, 19:42
Väga madal Kaljulaiutaja poolt. Keikute koht on parasa kõrval.
m
murueit/ 28. juuni 2018, 19:57
Tõesõna--üdini labane mees!
u
uhhh/ 28. juuni 2018, 19:39
nii nõrganärviline tegelinski
reffidele omaselt kohe pori loopima, et ehk jääb miskit külge kui valet mitu korda korrata
aga kas enda peegelpilt on ikka nii puhas? kõiki skandaale ei mäleta kuid nimi käis lehest läbi ebameeldivaga seoses
j
joh/ 28. juuni 2018, 19:26
Kaljulaid paistab hästi mäletavat Madisoni töömehetee algust Tallinkis, aga ise alustas ta Postimehe andmetel nii: "Tallinna linnavalitsus kinnitas eilsel istungil linnapea Edgar Savisaare sisenõunikuks 20-aastase Raimond Kaljulaidi, kes on linnapea tütre Maria Savisaare (pildil) elukaaslane"
v
Võta üht või viska teist.../ 28. juuni 2018, 19:41
Vaarik, Kaljulaid ja Madison - POOLETOOBISED omavahel kaklemas...!
v
veel leitud/ 28. juuni 2018, 19:22
mida see Kaljulaid jahub! "Milleks olid vist laevakajuti võtmed ja mobiiltelefonid." / 13:34, 28. juuni 2018
Raimondike, vii eńnast ikka kõigepealt Madisoni lugudega kurssi ja siis võta alles sellel teemal sõna.
1. laevakajutitel ei olnudki võtmeid, vaid uksekaardid, Ja naiste kajutite uksi avas Madison öösiti järeltehtud valekaarditega.
2. Väärteomenetluse korras määrati Madisonile ÜHEAINUKESE võõra mobiiltelefoni ebaseadusliku omastamise eest 100 eurot trahvi.
Seega Jaak Madisonil lihtsalt vedas, sest võõra telefoni omastamise uurimist alustas politsei tegelikult kriminaalmenetluse korras. See tähendab, et kui niigi piinlik intsident oleks lõppenud Madisonile kriminaalasjas süüdistuse esitamisega, oleks selle noor-vargapoliitiku riigikogu elu alanud immuniteedi võtmisega ning tõenäoliselt oleks tema karjäär poliitikas saanud vägagi kiire lõpu.
Selle kõige pärast ongi
Madisonil tänapäevani KARISTAMATUSE TUNNE.
Häbitunne puudub tal täielikult.
k
./ 29. juuni 2018, 05:45
kust on vüimalik neid valekaarte saada?Kes neid teeb?
k
küsi/ 29. juuni 2018, 16:45
v
Vaarik/ 28. juuni 2018, 19:18
vist pailapsiini ämbri ümber ajand - ja Kaljulaid sai sahmakaga pihta..
m
28. juuni 2018, 19:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
E
!!!/ 28. juuni 2018, 21:22
Enne kui tühja vahutada võiksid ikka kontrollida. Mehel on gümnaasium siiski lõpetatud. 2015 alustas õpinguid Tallinna ülikoolis, mida aga ei lõpetanud. Seega - lõpetamata kõrgem. Muuseas, milline on sinu ilmse lemmiku hr. Kaljulaidi haridustase?
m
mul/ 29. juuni 2018, 06:35
jälle on alustamata kõrgharidus.
t
To 21:22/ 29. juuni 2018, 06:39
Huvitav, et Repinski kelle artikli all keskharidust välja tuuakse on rumal, aga Madison on kõva mees siiski? Silmakirjalik.
b
Bakalauriusediplom vastab NSVL aegsele lõpetamata kõrgharidusele (3-4 aastat kooli)/ 29. juuni 2018, 06:57
Kui õppimisega hakkama ei saa pole ülikooli ukselingi poleerimine lõpetamata kõrg.
Kui pea kõva saab hakata poliitikuks, kas nii ...

a
Ahaa puregepurege 11 nii et karvatutid lendavad/ 28. juuni 2018, 19:15
Eestirahvas naerab teie klounide[le
l
leitud hea ennustaja komm/ 28. juuni 2018, 19:07
/ 13:16, 28. juuni 2018 Ai, matt, oo, matt, nüüd torkas Kaljulaidi Raimond oma sõrme küll otse ekrelaste herilaste pessa.
Ennustan, et nüüd alles hakkab neid ekre herilaste nõelamisi st ekrelaste sõimu-ja laimukommentaare tulema nagu Vändrast saelaudu.
--
Kiitos! Kõik on 120% täide läinud.
m
Mart, huraa! 120%! viisaastaku plaan juba täidetud!/ 28. juuni 2018, 19:31
tuleb nii välja, et ekre palgalised vabrikuo r j a d, sry ekre vabriku stahhaanovlased
ületavad tõesti ettenähtud Helmede plaane.
v
./ 29. juuni 2018, 05:15
viisaastaku plaani täitmist küsi ikka oma erakonnalt.
j
Jaah/ 28. juuni 2018, 18:55
Kuidas see Kaljulaid nii pika keti otsas on? Kesikud ei ole mitte midagi õppinud? Või ei ole keski praegused, plakatikleepijatest ja vihmavarjuhoidjatest juhikesed aru saanud, kui habras on erakonna tõsiseltvõetavus? Eks nad muidugi ise ka ... astuvad ühest ämbrist teise.
e
ekre/ 29. juuni 2018, 16:47
tänagu kesikuid, et lasevad Tallinna TV-s ekrelastel propagandat teha.
v
Valija/ 28. juuni 2018, 18:53
Kaljulaid tuletagu meelde oma tegusid ja reeturlikkust .Tuulte poolt pööratav poisike, kes soovib olla juba nn "arvamusliider" .Kasva veel ja hakka mõtlema tulevikule.
p
pajad ja katlad? / 28. juuni 2018, 18:46
Kas ma sai ikka õieti aru, et kesikust kaljulaid soovitab ekre madisonil jääda oma liistude juurede st ta soovitab madisonil edasiselt mobiile varastada ja ka naisi ahistada?
Kui see on õige, siis selline soovitus on ikka küll väga mõtlematu ja väga, väga halb.
t
to 18. 46/ 28. juuni 2018, 18:54
Palgaline kommentaator, mis sa plärised seal.
Rahaahnus sul ikka ülisuur.
f
FORMAALLOOGIKA/ 28. juuni 2018, 22:08
Põhimõtteliselt nii võib mõelda jah, et Kaljulaid kutsub üles väärteguse sooritamisele ja õhutab tagant kuritegevust.
j
ja kuidas/ 29. juuni 2018, 16:49
tuleks võtta ekrelaste üleskutse päid maha võtta Eesti võimu teostajatel? Kas see pole riigipöördele õhutamine ja ...?
f
FORMAALLOOGIKA on hea!/ 29. juuni 2018, 18:10
see karilaid soovitab jah madisonle peale selle esimese võõra moblaomastamise seda väärtegevust jätkata ka Riigikogus, samuti ka nagu Tallinnkil tema alastivõtmist naisriigikogulaste ees.
Oi, paha-paha, karilaid!
h
hallo/ 29. juuni 2018, 18:41
kohtuvõim on väljunud riigivõimu alt ja on hakanud ise oma seadusi tegema.Sellist kuritegu on õiglane karistada surmasnuhtlusega ilma kohtuotsuseta,kuna nad ise ei pea seadusi eimillekski!
p
pajad ja katlad - olen joovastuse/ 29. juuni 2018, 18:02
Vauu! esimest korda elus saan ekriididelt, kes siin sarkasmist aru ei saanud, plusse?
P
,,A,,/ 28. juuni 2018, 18:43
Poisid saunas rääkisid, kapad peas, et just sina kaljulaid peaks suu kinni hoidma. Või tahad sellest lähemalt rääkida?
k
kas/ 29. juuni 2018, 16:50
Jaak olid poisikestega saunas? Toobal oli ka?
K
???/ 28. juuni 2018, 17:18
Kuuldavati suure sugulane?
Muuseas, kus on tema enda liistud? Lugesin, et poliitikateed alustas ta 20- aastasena Edgar Savisaare nõunikuna, kes oli tookord tema leivaisaks. Kuigi, 20-nesel ei tohiks isegi veel bakalaureustki taskus olla, nii et mina ei saa aru, mis head nõu ta siis vanale kogenud poliitikule anda suutis? Ilmselt siis geenius vist. Või mängis oma rolli see et Wikipedia järgi ta olevat olnud mõnda aga ka Edgari tütre elukaslane.
Wikipedias on veel kirjas, et nooruses olevat ta narkootikume pruukinud ning samuti olevat ta olnud ka esimene Eesti poliitik, kes on lasknud endast teha ajakirja jaoks aktifotosid. Ajakiri oli "Anne ja Stiil" P.S. kogu info olen saanud ma Wikipediast, mida võib igaüks ise lugeda ja üle kontrollida.
e
Elukutseline Setu/ 28. juuni 2018, 17:36
Ilma igasuguse suurema elukogemuseta poliit-inkubaatori sünnitis ei peaks hakkama teiste inimeste üle kohut mõistma ja neid avalikult solvama/mõnitama. On raske mõista milles peaks Kaljulaid Madissonist parem olema?
t
Tegelikult/ 28. juuni 2018, 19:02
huvitaks, missugune on Raimond Kaljulaidi haridus? Ei ole kusagilt näha, et ta keskharidusest kaugemale oleks jõudnud. Eks kõnepruuk räägib ka enda eest, ent ikkagi võiks linnaosa vanemalt eeldada.kasvõi bakalaureuse kraadi. Kas on mõistlik sõimata napakaks teisi, kui oma haridustee tabuteema on?
k
K/ 29. juuni 2018, 06:41
Mis tabuteema? Inimesel kellel on kindel plaan olemas, see ei vaja ülikooli. Kes aga midagi kindlat pole välja mõelnud, sellel on kasulikum ülikooli minna.
e
et siis/ 28. juuni 2018, 19:15
lasteaed annab nõu?Suurusehulluses tattnokad.

m
madrus/ 28. juuni 2018, 17:11
...kuidas sai kajuti-poisist euro-komisioni liige ...??? ja süüria ekspert ... ??? riigikogus on töesti tase vääga madal ...
v
Virve/ 28. juuni 2018, 16:52
Fuih, ülbus ajab upakile. Küll tuleb ülbikul ka oma mihklipäev
k
keda/ 29. juuni 2018, 16:53
sa mõtled, algul andis ju Madison soovituse Vaarikule oma liistude juurde jäämiseks, Kaljulaid ju viskas naljaga tagasi sama Madisonile, aga pooletoobised muidugi ei saanud aru või ei tahtnud saada, partei ju käsib maatasa teha.
j
Joss/ 28. juuni 2018, 16:43
Läks andmiseks,Tuld.Kas tõesti poliitikas on niipalju kahejalgseid solgiämbreid?
p
pada ja katel/ 28. juuni 2018, 16:41
k
kaks turakat/ 28. juuni 2018, 16:40
v
võiksid abielluda/ 28. juuni 2018, 16:35
k
kes/ 29. juuni 2018, 16:54
p
point/ 28. juuni 2018, 16:28
Parteidesse siirduvad näitlejad, lauljad, sportlased jne on lihtsalt tööriistadeks neist palju kavalamate ja alatumate inimeste jaoks. Nende ülesanne piirdub häälte korjamisega. Pärast nullitakse Vaarik niikuinii ära ja 5 aasta pärast räägib ta kõigile kui pettunud poliitikas on.
V
./ 28. juuni 2018, 19:35
Vaarikul puudub igasugune enesekriitika,kasutatakse ainult häälte püüdmiseks,lootuses,et vast vähemalt austajad tema poolt hääletavad.Sotsidel tuli ahjus,vaja valimistel pildile jääda.
l
leo/ 28. juuni 2018, 16:11
Maailmas on kõik suhteline. Tuleks sooritada üks matemaatiline tehe, et kindlaks teha, mitu korda on üks reformisidrun suurem Madissoni moblast
l
leole, 16:11/ 28. juuni 2018, 20:30
Miks sul see reform on ikka hambus...? Nii suur hirm reffide ees, et püksid kogu aeg paksu ja vedelat täis....

i
IRW/ 28. juuni 2018, 16:11
Üks n a p a k a s sõimab teist n a p a k a t n a p a k a k s !
e
Eestis/ 29. juuni 2018, 16:56
on kõnekäänd: kes teisele nime annab, see ise seda kannab. Seega Raimond saatis Jaagule tema sõnumi tagasi.
E
***/ 28. juuni 2018, 16:08
Eesti keeles on kolm võrdlusastet: rumal, rumalam, kõige rumalam.
(Ehk siis: Andrus, Jaak, Raimond.)
o
Opossum/ 28. juuni 2018, 15:57
Vaatasin kah seda Vaariku interviuud. Kohatu jäi tunne, et on teine laksu alla. Mu kadunud vanaema ei ajanud kah lõpuotsas nii segast juttu.
t
to vihane/ 28. juuni 2018, 16:10
Ei usu, et enamus eestlasi eestlust vihkab.
Kahjuks on võimul eestlaste vihkajad.
Samuti on palgatud kommentaatorid kirjutama eestlaste vaenulikke komme.
K
!!!/ 28. juuni 2018, 16:11
Kui artistist pidasin ma temast väga lugu. Kuid tema poliitikutee algus tundub mulle küll kummaline ning võõrastav.
Ilmselt vajasid end blameerinud ning kompromiteerinud sotsid lihtsaltuut, tuntud tetenägu, kes nende kaotatud maint veidigi tõstaks. Ja eks nad nii tolle härra eńdale vist värbasidki.
v
vihane/ 28. juuni 2018, 15:51
enamus rahvast on segi läinud ja vihkavad eestlust .On teil siis parem kui need mustad vallutavad ja lollitavad siin eestis , see teile siis meeldiks. Olge tänulikud et EKRE on veel olemas ,kes kaitseb eestimaad .Palu et nad ei väsiks võitlemast ,Au ja kiitus neile selles raskes võitluses
k
28. juuni 2018, 16:10
Kuidas ta kaitseb? Ainult teiste halvustamisega.
K
???/ 28. juuni 2018, 16:14
Kas see on ikka enamu? Pigem häälekas ning meedia poolt soositud vähemus. Ja neile mõttetult kaasa plaksutajad ajupestuid, kes probleemi olemust taibatagi ei suuda.
m
Moderaator korjas ära. / 28. juuni 2018, 16:15
Kas see on ikka enamus? Pigem häälekas ning meedia poolt soositud vähemus. Ja neile mõ.ttetult kaasa plaksutajad a j u pestud indiviidid, kes probleemi olemust ning tõsidust ta.ibatagi ei suuda.
t
to 16. 10/ 28. juuni 2018, 16:47
Palgaline kommentaator, mine parem tööle.
Ekre on ainus partei, kes hoolib eestlaste elluijäämisest.
Kaljuaididel suva, kas Eestis üldse mõni eestlane ka elab.
e
28. juuni 2018, 21:41
Ekre on ainus partei, kes hoolib hoopis, et eestlased läti viinast ruttu alkoholismi ära sureksid
K
..../ 28. juuni 2018, 15:21
Kõik kolm tegelast võiksid rahulikult oma pambud pakkida ja Soome teenendusspetsialistiks klosettide alal siirduda. Ei meie rahvas ega riik ei kaota sellest midagi. Teater ja poliitika võidaks kindlasti.

v
28. juuni 2018, 15:14
vaarik on oma ajud ära joonud , teleris on tal tihti keel pikalt väljas ja teeb koledat nägu.
t
to Vasta/ 28. juuni 2018, 15:46
Eestlaste VAENULIKUST Kaljulaiust võidaks või ?
v
Vahel/ 28. juuni 2018, 15:09
suudab isegi Kaljulaid ennast asjalikult väljendada. Eesti riik ei kaotaks küll midagi, kui Madison läheks tagasi kajuteid jagama.
m
Mann/ 28. juuni 2018, 15:00
See Kaljulaid on muidugi ebameeldiv tüüp, aga paraku on tal Madisoni suhtes õigus. Madison peaks olema vait kui hiireke, siis ehk rahvas unustab. Iga kord, kui ta sõna võtab, tulevad paratamatult tema "vägiteod" laeval meelde.
n
Nüüd/ 28. juuni 2018, 14:43
ekrelaste päev päästetud, tuleb sadu mõnitavaid komme.
k
Küsimus/ 28. juuni 2018, 14:58
Kelle meedia postitusest ja labasest sõnakasutusest asi alguse sai? Tuletan meelde, et Raimond Kaljulaid oli selle kodaniku nimi. Parteiline kuuluvus:Keskerakond.
v
valetad/ 29. juuni 2018, 16:59
Hoopis Madison ütles alguses, et Vaarik võiks minna oma liistude juurde tagasi, selle peale ütles Kaljulaid irooniaga, et Jaak võiks ise minna.
m
Makro/ 28. juuni 2018, 14:33
Kaljulaid on ikka labasuse ja matsluse tipp. Libe pugeja, kes arvab endast üleläve. EKRE saab ainult punkte juurde, ei imesta kui saab KE-st rohkem kohti Riigikogus.
j
jah/ 28. juuni 2018, 15:17
samas...oot...Martin ja Mart ja Jaak... on seal erakonnas üldse veel kedagi? Näha nagu pole. Venemaal ka peale Putini eriti poliitikuid pole, aga piisab vähesest ka.
P
./ 29. juuni 2018, 05:21
Putin on ikka sinu partei lemmik,isegi koostööleping sõlmitud.
j
jah nii see on/ 28. juuni 2018, 14:29
meeldib alati EKRE ja ka Madison,arukas noor mees, harva esinevalt arukas muide. Mis aga juhtus armsa Andrus Vaarikuga? ehk sai suurema palga peale.
a
Arukas jah/ 28. juuni 2018, 14:41
Kiidab Hitlerit ja pidi Krimmi minema, lisaks käis homobaaris :).
t
to Arukas we?/ 28. juuni 2018, 15:48
Palgaline komméntaator, rahune maha.
r
Realist/ 29. juuni 2018, 10:32
VAARIK ,nagu AUNASTEgi tahab saada Riigikogusse ,et saada suurt pensioni, sest näitlejate pension on ju väike.lihtne ja loogiline.OLE LOLL AGA OLE KAVAL.EKSJU VAARIK.
r
REALIST./ 29. juuni 2018, 10:34
MIKS, kas oli mõni ebatsensuurne sõna.See oli minu arvamus.
u
Uks/ 28. juuni 2018, 14:11
Raimond oli kersti asemel, aga eks ühe pudrukausi tagant mõlemad

n
Nestori valitud memm/ 28. juuni 2018, 14:10
ei esinda eestlasi. Kas ta kõrgkooli ikka lõpetas? Kahtlane, haridust ei paista , harimatus kiirgab igast lausest ja kõnest
s
Sina oled/ 28. juuni 2018, 14:42
väga kõrgelt haritud ekrelane, kui nimetad Raimondit memmeks :).
t
to Sina oled/ 28. juuni 2018, 19:06
Jutt Kaljulaiu poolõest. Saad isegi aru, palgaline kommentaator.
m
mis see/ 29. juuni 2018, 17:02
poolõde siia puutub, jutt ju Raimondist, kui ikka veel aru pole saanud, lihtsalt perekonnanimi lõi sulle pähe.
k
28. juuni 2018, 14:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
T
ohjah-le/ 28. juuni 2018, 15:07
Teadmiseks. Ei ole ekreiit (?) ega EKRE valija. Hale on vaadata, kuidas Keskerakonna punt tahaks nüüd oma labase suuvärgiga hilisteismelist Kaljulaidi puhtaks pesta, kasvõi Madisoni ``vennaks`´ nimetamise hinnaga.
Aga võta näpust, mida ei saa, seda ei saa. Tark poliitik vaatab enne sõnavõttu nii ette, kui ka selja taha. Muide, Keskerakonnas pole sellist poliitikut kohanud. Paraku.
t
to ohjah/ 28. juuni 2018, 15:51
Sinusugusest oma rahvust vihkavast palgalisest kommentaatorist küll aru ei saa.
Kust on sinus selline viha omade vastu? Kas tõesti kõik raha pärast ?
n
nii see on/ 28. juuni 2018, 13:57
keegi siin ennustas väga õieti, et
küllap nüüd hakkab ekre palgalistelt tulema massiviisi sopa ja sõimu kommntaare.
See ennustus läks küll absoluutselt täppi!
Õigemini, nüüd alles seda soppa hakkab tulema.
s
Soe soovitus/ 28. juuni 2018, 14:09
Vähem lahmimist ja solvamist, rohkem fakte. Kui inimene ( Raimond Kaljulaid) esineb meedias avaliku artikliga, peab ta arvestama, et on ka isei avaliku elu tegelane. Ja milline veel!
l
loogikaviga/ 28. juuni 2018, 15:20
Kaljulaid ei esinenud avaliku artikliga meedias. Avaldas arvamust sotsiaalmeedias hoopis. Avaliku artikli tegi Jaak hoopis ja näib, et EKRE rahavs ise ei suuda Kaljulaidi kriitikaga toime tulla. Aga tema teie omaga peab.
a
Aga/ 28. juuni 2018, 18:31
Kes tegi? Raimond ise tegi.
t
to nii see on/ 28. juuni 2018, 15:54
Keegi ei armasta oma isamaad raha eest.
Kodumaaarmastust kas on või ei ole. Sinus seda pole.
Sa oled valmis labase raha eest oma rahvuse maha müüma. Õudne.
ü
Ühe asja lisan siiski veel/ 28. juuni 2018, 13:52
2016. aasta septembris esitati Kaljulaidile kahtlustus omastamisele kaasaaitamises reklaamiteenuse osutamise puhul, menetlus lõpetati oktoobri alguses oportuniteedi alusel.
Jaak Madisonil sellist ``registrit`` ette näidata pole.
Ei ole EKRE valija, aga mis liig, see liig. Kas Kaljulaidil pole tõesti peeglit, kuhu vaadata?
l
28. juuni 2018, 22:14
Loomulikult lõpetati.
Samanimeline on ka vabariigi president ja see ei näeks hea välja kui...
Loomulikult lõpetati.
a
ats/ 28. juuni 2018, 13:50
see kaljulaid nagu toobali vend... nii suu pruukimise kui pildi peal
p
Pille/ 28. juuni 2018, 13:45
Ise oled savisaare koopiamasina produkt. Edgari koopiamasinast on tulnud mikserid ja boroditšid. Su oma õdegi on tagatoategelaste produkt
t
to mirtel/ 28. juuni 2018, 15:56
Need palgalised eestlaste vihkajad ei ole eestlased. On sovjetid, nüüd aga europiidid.
m
mirtel/ 28. juuni 2018, 13:44
eestlane õgib eestlast. paha lugeda

m
Mõned tsitaadid Raimond Kaljulaidi kohta/ 28. juuni 2018, 13:44
Wikipeedia :Raimond Kaljulaid ei eita, et on proovinud nooruses narkootikume.
Postimees:Savisaar sai nõunikuks tütre 20-aastase elukaaslase Raimond Kaljulaid.
See info oli vaid paari klahvivajutuse kaugusel. Rohkem ei tahtnud vaadata. Seegi ebameeldiv.
Eks see ole jällegi see juhus, et pindu teise silmas näeb, palki oma silmas mitte.
Kajuti võtmed ja mobiiltelefon on selliste ``vägitegude`` juures ikka tõesti poisikese rumalus.
Aga näedsa, sõna võtma kärme.
t
ta lihtsalt/ 29. juuni 2018, 17:05
vastas irooniliselt Madisoni enda sõnadega.
m
madrus/ 28. juuni 2018, 13:38
...supper pealkiri ... kus on kapo silmad-körvad ... !!!
j
Jürka/ 28. juuni 2018, 14:12
Eesti keeles pole sõna "supper", aga inglise keeles tähendab see õhtusööki. Eesti keeles on olemas sõna "super".
m
mida see Kaljulaid jahub! "Milleks olid vist laevakajuti võtmed ja mobiiltelefonid."/ 28. juuni 2018, 13:34
Raimondike, vii eńnast ikka kõigepealt Madisoni lugudega kurssi ja siis võta alles sellel teemal sõna.
1. laevakajutitel ei olnudki võtmeid, vaid uksekaardid, Ja naiste kajutite uksi avas Madison öösiti järeltehtud valekaarditega.
2. Väärteomenetluse korras määrati Madisonile ÜHEAINUKESE võõra mobiiltelefoni ebaseadusliku omastamise eest 100 eurot trahvi.
Seega Jaak Madisonil lihtsalt vedas, sest võõra telefoni omastamise uurimist alustas politsei tegelikult kriminaalmenetluse korras. See tähendab, et kui niigi piinlik intsident oleks lõppenud Madisonile kriminaalasjas süüdistuse esitamisega, oleks selle noor-vargapoliitiku riigikogu elu alanud immuniteedi võtmisega ning tõenäoliselt oleks tema karjäär poliitikas saanud vägagi kiire lõpu.
Selle kõige pärast ongi
Madisonil tänapäevani KARISTAMATUSE TUNNE.
Häbitunne puudub tal täielikult.
t
terminoloogia/ 28. juuni 2018, 13:41
ukskaart on elektroonline võti
n
nii see oli/ 28. juuni 2018, 13:41
Madisoni päästis tõesti kriminaalsest karistusest uue karistusseadustiku muudatuste jõustumine, kus muuhulgas tõsteti ka varavastaste väärtegude ja kuritegude vaheline rahaline piir 64 eurolt 200-le. Selle tulemusena oli politsei sunnitud Masisoni juba alustatud kriminaalmenetluse lõpetama ning alustama tema suhtes väärteomenetluse.
k
./ 29. juuni 2018, 06:48
kas teda oleks süüdi mõistetud,ei tea.Kuid KEs on neid süüdimõistetud kriminaalkurjategijaid hulgim.
t
to 13. 34/ 28. juuni 2018, 16:01
Kus palgalise kommentaatori häbitunne ?
b
Brunn/ 28. juuni 2018, 13:25
Vat kus puhas mees teab kaagutada.
v
Vaata peeglisse/ 28. juuni 2018, 13:19
Kas teil keskis kah üks Priidik- viguivänt ei olnud? Miks sa sellest ei räägi??
e
28. juuni 2018, 13:36
ekelaste vanad kulunud laulud
aga teised ka
teised tegid ka. aa a!
t
to 13. 36/ 28. juuni 2018, 16:02
Palgaline, sa kirjutad kogu aeg ühesuguseid komme.
e
eeskuju/ 28. juuni 2018, 18:58
aga sina ka, ekrepalgaline!
v
Vabandage/ 28. juuni 2018, 13:18
Kas need on nüüd meie poliitikud kes teine-teist nii-moodi taga kiruvad??? See on õudne mis kõik ära tehakse, et ainult saaks võimu juures olla.
t
to 13. 16/ 28. juuni 2018, 16:04
Palgaline, miks sa nii hullusti omaenda rahvust vihkad ? Oma ema ja isa vihkad ka hingepõhjani, kui nad muidugi eestlased on ?
a
28. juuni 2018, 13:16
Ai, matt, oo, matt, nüüd torkas Kaljulaidi Raimond oma sõrme küll otse ekrelaste herilaste pessa.
Ennustan, et nüüd alles hakkab neid ekre herilaste nõelamisi st ekrelaste sõimu-ja laimukommentaare tulema nagu Vändrast saelaudu.

p
plätu/ 28. juuni 2018, 13:08
Aga tõstku käsi see kes pole lapsepõlves või noorukieas mõne lollusega hakkama saanud. Laskem inimesel lunastada oma teod mitte ärgem kedrakem seda plaati päevast päeva, ära nagu tüütab.
Edu Madisonile variserite paljastamisel.
l
Lugeja/ 28. juuni 2018, 13:23
Paraku on Madissonil see lollustega noorukiiga veel hoogsalt kestmas. Kui ükskord jõuab sama ea ja kogemusteni nagu Vaarik, siis ehk hakkab mõistus ka tasapisi kogunema.
v
28. juuni 2018, 14:11
Vaarikul tundub see mõistus sellises vanuse juba peast ära hakanud aurama, selliseid pole poliitikasse ka vaja.
j
jaja/ 28. juuni 2018, 17:31
moistus ei tule alati koos vanusega, monikord tuleb vanus yksi
v
28. juuni 2018, 21:43
Vaarik tuli vanusega kapist välja, Elton John tuli varem, ja hõimukaaslane Kaljulaid hakkas kohe õiguste eest võitlema. Käsperti Inimõiguste keskuse pealekaebamise äppi seltsingulased ei tahtnud kasutada?
v
venestaja kaljulaid/ 28. juuni 2018, 12:52
ei oska muud kui kaevata välja vanu isiklikke solvanguid, rumal ja nõrk poliitik.
e
eu/ 28. juuni 2018, 12:52
Tuleb meelde, et kaljulaid isegi oli uurimise all, kui ta poolõde pukki upitati ja siis oh imet uurimine lõpetati!?
t
to 12.52/ 28. juuni 2018, 14:03
kersti sai presidendiks 3.okt.2016 ja paar päeva hiljem,Õhtuleht,5.okt.2016 ,,Prokuratuur lõpetas Raimond Kaljulaiu kriminaalmenetluse''
s
saarlane/ 29. juuni 2018, 09:17
jah kriminaalmenetlus ja ehal käimine ei ole on kaks iseasja !
i
imeline vabanemine!/ 28. juuni 2018, 16:07
k
Kaljulaid/ 28. juuni 2018, 12:48
on ebameeldivate poliitikute top-3 s!
n
+1/ 28. juuni 2018, 13:04
nii see on, Ossinovski ja Randpere järel on kes!k Kaljulaid 3. kohal, napilt Rõivase, Krossi ja Mikseri ees, omaette saavutus seegi.
t
Teine/ 28. juuni 2018, 13:28
üliebameeldiv tüüp on Karilaid
k
Kas nüüd tohib-mudo/ 28. juuni 2018, 16:11
Galjulaid on tegelikult vana-edgari ....trobb ja ehe boliitproiler.
Ausalt, selle inimese jutt ei maksa mitte-midagi.
a
Arne/ 28. juuni 2018, 13:50
Poliitik on ikka väga palju öelda sellise olendi kohta.
m
Madison/ 28. juuni 2018, 15:51
ja seal samast laudast paljud teised on ebameeldivate poliitikute top-30 s!
m
Mati/ 28. juuni 2018, 12:47
Ei mõelnud midagi paremat välja kui manufaktuuriaegse solvangu?
p
28. juuni 2018, 12:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
28. juuni 2018, 21:35

k
kaljulaid peaks v ä g a hoolega / 28. juuni 2018, 12:40
l
Lihtne / 28. juuni 2018, 17:42
Kesikute kappid on täis asustuskolonidtide,okupantide ja nende järglaste hääli,kelle tahet nad ellu viivad puutini paketist tulenevalt.
e
ekrelihtne/ 28. juuni 2018, 19:03
aga, sinu "kappid" ehk peakolu on see-eest tühi nagu äsjatühjendatud prügikott!
v
Võimas!/ 28. juuni 2018, 12:37
Leiba ja tsirkust! Esimese osas muidugi on olukord näpuotsaga :D
r
raimonda müüs/ 28. juuni 2018, 22:32
ühe l.rjuse teistele maha, et need saaksid ohtliku konkurendi nn poliitikast haha ärakoristada.Kohalikus banaanias kehtivad jõugu tavad.
k
kaljulaid on lihtne poliitp.rost,/ 28. juuni 2018, 23:23
see tegelane müüb ükskõik kelle maha, et võimul püsida.Selge see, et EKRE on nii kesikutel, reffidel, sotsidel nagu “kont kurgus”, sest kartellil on reaalne oht kaotada võim ja sellega kaasnev raha.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee