Eesti uudised

GALERII | Võidupüha paraad toimus esimest korda Tallinna lauluväljakul

Ohtuleht.ee, 23. juuni 2018, 11:13

100 KOMMENTAARI

p
piilu/ 25. juuni 2018, 11:20
kahju neist presidentidest, poliitikutest.Nad on ahelais ja sunnitakse tegema oma rahvale paha.
t
Tim/ 25. juuni 2018, 10:04
Vaadake te vasakäärmuslased siin kes te sõimate,solvate ja mõnitate EKRE-t t eie aega hakkab lõppema kuna Euroopa hakkab ärkama ja teie ideoloogia hakkab lõppema.ELAGU NORMAALSUS.
e
Ekre valija/ 24. juuni 2018, 18:05
Meeletu rahvamass!. Tundub, et rahvas austab väga oma poliitikuid.
p
paraad/ 24. juuni 2018, 13:23
linnasüdames olnuks palju pidulikum. Milleks rikkuda ilusaid traditsioone, pr Kaljulaid?
u
Uuseliit oli kõik kenasti koos/ 24. juuni 2018, 10:28
...aga küstluse anmetel vaid 10% eestastest oleksid nõus vabatahtlikult neid kaitsma minema! Muulastest 3%!
m
matsikene maalt ja metsast/ 24. juuni 2018, 09:09
...mida "hädaldada", et suppi ess antud. Aga niipalju oleks ikka leidunud taskupõhjast, et lastele ja naestele ühe mustika jäätise olles võinu omistet, meestele poleks ju midagi vaja suusex pakkuda, sest kiki pani ise kahe suupoolega kama ja petti...
n
nutunaine/ 24. juuni 2018, 08:33
Keskmist eestlast hakkab siis huvitama kui võõrad nad hommikul loomavagunisse paigutavad ja külmale maale veavad.Siis on tunne, et vaat, kui hea oli meil omas riigis elada.

t
täielik ebaõnnestumine/ 24. juuni 2018, 04:04
See üritus oli selline säästuüritus, täielik fiasko, et polnud väliköökigi kus tavaparaselt tasusta suppi jagatakse pealtvaatajatele seda imelikum on valiköögi puudumine ümmarguse EV100 puhul, samas kui eelmisel aastal oli see täiesti olemas.
v
vabariik on hukas/ 24. juuni 2018, 04:07
kusjuures mõned inimesed hommikul ei söögi just sellpärast et eeldavad et seal jagatakse rahvale suppi..
Mõnele on see isegi nagu püha traditsioon, umbes nagu kiriku armulaud on mõne jaoks see et jaanipäval saab paraadil suppi...
Aga nüüd jäi see "armulaud" täiesti ära...
n
24. juuni 2018, 08:49
No aga see on karistuseks Keskerakonnale!
o
24. juuni 2018, 11:57
oota aga millisele rahvale? need vähesed pealtvaatajad seal ei olnud ju rahvas, vaid klaköörid. rahvast ei lasknud turvad väravast läbigi.
nii olid lood.
k
Kommentaar / 23. juuni 2018, 23:03
Uhke on olla Eestlane. Oli ilus paraad.
v
Vastulause/ 23. juuni 2018, 23:58
Nii viletsat paraadi pole enne olnud.
m
Muigega/ 23. juuni 2018, 19:53
Virisejad olgu vait! Koha valik oli õige, sest just Laululava juures toimus see, mis ta nüüd oli 1988-ndal aastal, kui rahvas laulis. Nüüd peeti paraadi, sest rahvas vaatas kodus jalkat ja valmistub jaanilaupäevaks. Reis Lätist koju võtab natuke aega. Igale poole ka ei jõua. Tuleb valikuid teha. Ikkagi turumajandus.
m
maksumaksja/ 23. juuni 2018, 21:54
just just, tuleb valikuid teha :)) kui oleks turumajandus, oleks antud kodanikele ka vabad päevad, näiteks kodaniku enda valikul, kui riiklikud pühad langevad nädalavahetusele jne :)
Iseeneset kohavalik tundub õige olevat, vähemasti mulle,
m
Muigega/ 24. juuni 2018, 10:46
Nõukogude ajal ja praeguses Venemaal saad vabu päevi kui pidu langeb nädalavahetusele. Eestis tehakse tööd ja nähakse vaeva, sest siis tulevat ka armastus (A.H.Tammsaare). Kohavalik oli super. Masside silme alt ära, et ei segaks pidu pidamist.
t
to Muigega/ 24. juuni 2018, 13:33
sama ka EU maades aga mitte meil. puhkust antakse meil ka kalendripäevades seega arvestatakse puhkuse hulka laupäev ja pühapäev, milline kokkuhoid selle armastuse nimel ehk töö teeb vabaks või kuidas see kõlkas ;))
m
Muigega/ 24. juuni 2018, 13:43
Kas Eesti ei olegi EU-s? Millal ta väljuda jõudis?
t
to M/ 24. juuni 2018, 14:48
ikka on, *meil* on käibel euro ka :D alkot saad odavamalt lätlastelt. ära unusta, et homme on tööpäev kui veel tööl käid? sry mõnel hakkab töönädal teisipäevast ... ;)
m
Mis/ 23. juuni 2018, 18:57
mulje jääb meist,kui me teeme nurga taga võidu paraadi,kus ei ole elanike vaid ainult tseremoonia ,kus osaleb ka kits???
e
Ehmatus/ 23. juuni 2018, 18:24
s
Seal / 23. juuni 2018, 18:58
k
23. juuni 2018, 19:29
kodus loomulikult ja õige kah
o
occu-pation/ 24. juuni 2018, 09:04
v
varsti/ 23. juuni 2018, 18:07
surutakse kohustuslik vaktsineerimine läbi,muidu lapsed kooli ei tohi! Järgnevaks tuleb kiip!Ei tea,kas seal kiibis ka mürgikapsel,vajadusel vajutavad nuppu!
s
sorteerivad / 23. juuni 2018, 18:33
h
Himmel/ 23. juuni 2018, 17:03
Rahvas,mötle halvale sagedamini kui heale.Juurteta mets tungib juurtega metsale peale.R.R.krt järsku aidati teda ka?!
h
himmel donnerwetter/ 23. juuni 2018, 19:38
Räägi meile ka, kus sa oled juurdeta metsa näinud?
Läheks ka vaatama.
e
23. juuni 2018, 16:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Saa oma EKRE-haigusest üle juba!/ 23. juuni 2018, 17:49
Mis paraadil EKREga pistmist on?
Sellega tähistatakse Eesti võitu Võnnu lahingus Landesveeri üle 23. juunil 1919, EKREt polnud siis olemaski!

k
Kuri kodanik/ 23. juuni 2018, 15:58
Piinlik oli seda paraadi vaadata. Miks? Sest isakesed, kes niigi riigipalf´galine eliit, istuvad seljatugedega toolidel ja latsekesed kaasas ja puha, ülejäänud on kaugel ja nende poole on meie sõjamehed seljaga. Hõredus on kohutav. Eesti läheb ikka kolinaga sinna, kuhu minema ei peaks. Eliit on endale vahva ja jõuka Eesti ehitanud ja maksumaksjad on kaugele eemale lükatud.
ü
23. juuni 2018, 15:57
Ühed on rehepeksumasinaga tulnud? Rehepeksu eriüksus?
e
ekrenaut/ 23. juuni 2018, 15:39
o
ongi nagu sümboolne/ 23. juuni 2018, 15:45
eliiti juba rohkem kui rahvast
h
hea küll/ 23. juuni 2018, 15:51
mul kartulisalat heeringaga ja grillvorst oled üksi mõtled ok võtan 1 viina aga täna ei siis teeb jälle tuju pahaks nõrgestab mentaalselt selline 2 otsaga vaska
n
no/ 23. juuni 2018, 15:12
udune president meil,kes need pildid siia pani,nalja teete....UDUKOGU
e
eu/ 23. juuni 2018, 17:07
ongi udune, keegi ei tohi näha
n
need/ 23. juuni 2018, 15:09
päris kindralid istuvad kodus, paraadile ei taha keegi.Sinna saadetakse käsukorras need pisemad,äpumad
v
Vaatleja/ 23. juuni 2018, 14:57
Kas saab veel nõmedamaks minna?&;
p
..../ 23. juuni 2018, 14:37
paraadi ja presidendi kõnet ei puuduta. Delfis on "nunnuklõps" eelmisest presidendist kõrvuti tütrega. Ja see nunnutamine tuletas meelde, et - ju neil tuleb end korraks ka siin näidata, sest me kõik peame üleval uus-pseudokuninga(kärg)peresid, nende alaealisi lapsi ja luksuslikke elukohti koos kallite sõiduvahendite ning tentsikutega. Kuigi enamus sellest kulust kuluks oluliselt elulisematele reaalsetele vajadustele... Kasvõi sellele väiksele teavitusele, et meie ilus lipp peab lehvima voltide ja kortsudeta - kui vaja, siis enne ülespanekut tuleb lippu triikida. Nii õpetasid oma koolihariduse vabas Eestis saanud esivanemad ajal, mil see lipp ei olnud avalikult lubatud. Miskipärast on viimasel ajal nii palju näha kortsus lippe.
s
se on/ 23. juuni 2018, 15:35
nagu liig kuidagi väiksele riigile täitsa ajuvaba
p
praktik/ 23. juuni 2018, 17:49
Eks tuule suuna nägemiseks piisab ka kortsus lipust.
s
seaduselüngad tulenevad muutunud moraalitunnetusest/ 24. juuni 2018, 11:29
seaduse loomise hetkel ammusel aal ei osanud keegi mõelda kärgperenduse ja abielulahutuste jne peale, sest see ei läinud moraaliga kokku et riigi esimene mees või tema naine ajavad ja aelvad ringi...
<
23. juuni 2018, 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pets/ 24. juuni 2018, 11:23
Võõrkeelsel "arvajal" soovitaksin kobida oma riigi kommentaariumisse!

<
23. juuni 2018, 13:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Nii ja naa/ 23. juuni 2018, 17:51
Vahet pole, kas paraad Moskvas või Tallinnas. Minu meelest on selle veneaja kombega liiale mindud.
s
Siim/ 23. juuni 2018, 18:51
Oled närvis et rahval pole sest nomenklatuuri paraadist sooja ega külma. Seda enam, et praadnat peetakse eestlaste jaoks pühal kohal nagu seda on lauluväljak. Ja siis peab keegi süüdi olema, loomulikult Rahvaerakond on süüdi.
m
Miks sõjaväe paraad Tallinna lauluväljakul peab toimuma?/ 23. juuni 2018, 13:41
See on ju n-ö eestlaste pühapaik ja rahumeelne koht.
Kui palju seal pealtvaatajaid üldse oli? Piltidelt paistab hõre see rahvahulk.
t
Turva ei lasknud sinna sissegi/ 23. juuni 2018, 13:43
Seal oli range turvakontroll! Ülejäänutel näidati ust kui ei ole seal samusest.
v
viinajanus ekre vinguviiulid/ 23. juuni 2018, 14:03
Miks sõjaväe paraad Tallinna lauluväljakul peab toimuma?
Vale koht! jne.
Huvitav, kas edasi tuleb ekre vabrikust selliseid ving-ving-vingusid ka nagu Vändrast saelaudu? /
m
Mis sa seda EKREt igale poole topid?/ 23. juuni 2018, 15:06
Mina (13:41) pole üldse mingi erakonna toetaja.
Avaldan arvamust Eesti kodanikuna.
Vabadussõja võidusammas on Tallinnas Vabaduse väljakul ja sõjaväe paraad toimugu ka seal, mitte eestlaste laulupeo paigas!
Punkt.
o
oled sina ikka/ 23. juuni 2018, 14:07
täna käibki karm ja halastamatu võitlus rahu nimel .Selleks on kõik abinõud teretulnud ja lauluväljak on selleks väga sobilik paik.
m
Millal see sõda tuleb?/ 23. juuni 2018, 14:50
Kus siis need varjendid on, kuhu tsiviilelanikud peitu saavad minna? Ja kas toidulaod ja puhta vee varud on ka kusagil olemas? Gaasimaskid, evakuatsiooniplaanid?
Ilves juba ammu räägis, et Venemaa kohe-kohe ründab. Pärast Ilvese lahkumist on nagu rahulikumaks jäänud see meedia ka.
Mis põhjusel Venemaa äkki just Eestile peaks kallale tungima?
Kui mingi suurem sõda tuleb, siis ikka suurriikide vahel ja esime lärakas lajatatakse Nato sõjaväebaasile.
j
Jaak/ 24. juuni 2018, 11:07
Tolale teadmiseks: see ei olnud sõjaväe, vaid kaitseliidu paraad. Kui sa neil asjadel vahet ei tee, siis ole pigem vait.
v
Vale koha valik/ 23. juuni 2018, 13:23
Uskumatult halb koha valik. Näitab hästi riigi eemaldumist rahvast. Puhtalt ainult näitamiseks, Exceli tabelis linnuke kirjas. Aga rahvale ei midagi. Rahvast ei kaasata. Seda näitab juba ka paraadi viimine niivõrd kõrvalisse kohta, kuidagi eemal. Ehk saaks järgmisena kalmistule, oleks veel kõrvalisem??
l
Lauluväljak pole üldse kaugel/ 23. juuni 2018, 13:53
Tükk aega tagasi oli paraad Pirita teel, see kohavalik oli minu arvates halvem. Tookord õnnetuseks sadas ka.
Lauluväljak on hea koht suurürituste jaoks. Peaasi, kui need pole riigi vastu suunatud. Praktilise külje kõrval on ta peamiselt ikka laulupidude koht.
Mõnedki riigid on kadestanud, et meil nii kättesaadavas kohas on paik suurürituste jaoks.
m
maali/ 24. juuni 2018, 11:09
sõdurisaapa pool tatasatud maa asemele tuleb kooslaulmiseks uus maalapp leida.
a
Arne/ 23. juuni 2018, 13:23
Laulupeod ja militaarparaadid ei sobi kokku. Väga halb valik ! Kaljulaid on olnud raamatupidaja, kuid arvudega ei paista hea suhelda olevat. On suur vahe, kas saada püssi alla 100 000 või miljon meest. Loll jutt, nagu tavaliselt.
r
rong/ 23. juuni 2018, 13:02
saate mind peatada uue Balti ketiga
l
l/ 23. juuni 2018, 12:57
harjumatu on näha ühel sõjaväelasel vene papi habet ees lehvimas, mõnel jalgpallurilgi oli lahmakas habe ees..
k
kuule sina, "l"/ 24. juuni 2018, 11:27
tee endale selgeks, et kaitseliitlane on TSIVIILISIK, mitte sõjaväelane. Tema kaitseb oma kodu vabatahtlikult ja sinusugustel ei ole tema habeme kohta midagi kobiseda!
k
23. juuni 2018, 12:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Andres/ 23. juuni 2018, 13:05
Papa Carlo ja tema jonnakas looming kisuvad tõrviku pärast.
l
linlane / 23. juuni 2018, 12:35
Ei tohi vist kriitikat Eestis teha ,sest võib kaotada töökoha ja näited ju reaalsest elust olemas aga nii kõveraid rivisid ei ole ennem näinud ? Enamik kaitseliitlasi vist nagu meie poliitikudki ei ole reaalselt sõjaväes olnud ????
v
võta vabalt/ 23. juuni 2018, 12:52
Oskust sõdida ei määra rivi sirgus vaid tahe oma riiki ja valitsust kaitsta.
ä
Ära muretse,/ 23. juuni 2018, 12:54
ka tahe puudub. Palgalised markeerivad tahet raha eest, sest mujale neid ametisse ei võetaks.
v
vaba tahe?/ 23. juuni 2018, 13:33
kohtuasjad vist veel pooleli nende meeste suhtes kes sirget selga ja mõistust näitasid ning siilimängust osa võtmast keeldusid.

s
soovitus/ 23. juuni 2018, 12:26
Huvitav, mis juhtuks kui Putin annaks ühNepoolselt viisavabaduse Eesti , Läti ja Leedu kodanikele nagu Gorba ja Jeltsin iseseisvuse lubasid.
n
nõukogude naine/ 23. juuni 2018, 12:32
Ma läheksin tagasi vaatamata! Sellest euro-eestist on lihtsalt juba nii siiber ees!
n
no, mis sa muidu pläkutad, mine siis , sa/ 23. juuni 2018, 12:59
nõukogude naine!
Keegi sind siin kinni ei hoia ja isake Putin on sinusuguseid juba mitmeid-setmeid kordi juba Venemaale kutsunud ja isegi palunud.
Ja meie saaksime sellisest s a a s t a s t, nagu sina, ka lahti!
e
euro eesti/ 23. juuni 2018, 13:59
n
nõukogude naine/ 23. juuni 2018, 14:09
Mul pole raha viisa ostmiseks. Pensionist jätkub vaevu korteri eest maksmiseks...
i
Igati tervitatav nähtus,/ 23. juuni 2018, 14:54
kui nõukogude naine tahaks ikka tõepoolest oma kodumaale ümber asuda. Rahaliselt abistajaid oleks kindlasti palju,
saaks ühest Eestvastalisest lahti ja lootust oleks, et järgmised vene lipu põskedele maalijad tema eeskujule järgnevad.
Hundid lambanahas on nad siin.
p
planet/ 23. juuni 2018, 12:21
ehk tuleb siis järgmine laulupidu Võidu väljakul.
t
täielik si ga dus/ 23. juuni 2018, 12:21
Miks lasti laigulised laulupeo hälli poosetama?
Kui Eestit oli vaja jaitsta, siis taanduti ühegi pauguta ja vabaks saadi ka ühegi pauguta - põhisündmused on toimunud ilma laigulisteta, ehk tegelikult neil suurt pole, millega uhkeldada.
v
Võiks/ 23. juuni 2018, 12:20
Vaatan Britid, USA ja teised NATO väed ei ole seljas padrunitaskute kombinad vööümber, ei ole kiivrit peas. Meie omad oleks just kui tuleb ja nüüd kohe lähme lahingusse. Vaenlastele ei demonstreerita oma relvi vaid seda üllatusega kui peaks sõjaks minema. Näod võiks tõsised olla või veidi naerus aga mitte mornis ja mossis nagu karistuseks pandud rivi!
s
23. juuni 2018, 12:53
Sa tahaksid jaanipäeval kuskil rivis marssida või?
e
eestlane/ 23. juuni 2018, 14:25
g
galerii paraadist?/ 23. juuni 2018, 12:15
valdav osa pilte on ilvesest ja tema tütrest.
isegi president hägustatakse pildi peal, et ilvest pildile saada. mazendav.
m
Mina ei imesta/ 23. juuni 2018, 12:55
Ilves on ustavam NWO sõdur kui Kerstident ju!
m
milleks/ 23. juuni 2018, 12:14
Ja kellejaoks seda bluffi korraldakse ,pokasuha ,ja muud midagi .oli on ja jääb jaanilaupäev ning homme jaanipäev ja punkt
p
parandus/ 23. juuni 2018, 12:17
o
ole õige kuss/ 23. juuni 2018, 12:19
see on võimas ja jätab uskumatult hea mulje !
m
meie president/ 23. juuni 2018, 12:26
näitab ka tänast Võiduparaadi vastu võttes , et ta seisab Eesti eest igas olukorras.
n
naine/ 23. juuni 2018, 12:09
et praeguste valitsejate arvates ei kõlba rahvas koos nendega laulukaare alla
m
mõtlik/ 23. juuni 2018, 12:14
k
23. juuni 2018, 18:51
kas sa tõesti oleks nõus sellistega ühe laulukaare alla minema we?

v
villem/ 23. juuni 2018, 11:59
kuulge virisejad,eestis on veel mehepoegi kes annavad oma elu eestimaa eest juhul kui vaja.
au neile ja head võidupäeva kõigile ka virisejatele.
n
niklas/ 23. juuni 2018, 11:53
Vägev yritus! Isamaaline!
Kena vaadata. Endal ka lipp lehvib.
Elagu Eesti!
o
Ott/ 23. juuni 2018, 11:49
Ära on täielikult unustatud keda sunniviisiliselt viidi nõukogude armeese 2 ja 3 aastaks. Nendest ei räägita midagi. Palun rääkige, miks vaikite !!!!
j
just/ 23. juuni 2018, 12:15
ja kui ei läinud, siis karistati. Täna on kõik rangelt vabatahtlik.
o
Otike, ole tubli/ 23. juuni 2018, 13:10
kui keegi ei räägi sellest, räägi siis vähemalt sina sellest sunniviisilisest nõukogude armeesse võtmisest.
Meil nooretel oleks ikkai huvirav teada, kuidas selle verise vene okupatsiooni ajal elu, ka sunniviisi sõjaväkke võetud noorte meest elu oli.
t
Tim/ 23. juuni 2018, 11:46
Asju tuleb ikka tähtsuse järjekorras ajada.Lätis käik ikka kõigepeal siis vaadata mis edasi saama hakkab.
p
päss/ 23. juuni 2018, 11:45
See ei ole sobilik koht paraadiks ja las paraaditsevad need kes selle korraldasid mitte rahvas.
o
Oma/ 23. juuni 2018, 11:40
Keda me õnnitleme, osa rahvast ära unustatud!
i
imelik/ 23. juuni 2018, 12:17
ja kes sinul käsib siis ennast unustada. Pea ennast alati meeles ja kõik on OK!
s
Sass/ 23. juuni 2018, 11:36
a
Andrus/ 23. juuni 2018, 11:44
Tänane üritus näitab, et selline paraad ei sobi lauluväljakule. Miks lihtrahvast ei lubatud laulukaare alla? praegu jätab see tühja ja kõleda mulje. Ilmselt on tänane kohavalik hädavariant, mis on tingitud asjaolust, et Vabaduse väljaku trepi astmeplaadid on üles võetud asendamaks need rulatõkestusega trepiplaatidega!?
k
keegi/ 23. juuni 2018, 12:42
Vägagi hästi sobib EV100 puhul Lauluväljakule! Probleem on selles et klikki poolt presidendiks upitatud marjonett buratino pole rahva usaldust võitnud ega võida seda iial!
k
Kell 11:13 teatatakse/ 23. juuni 2018, 11:36
Et "Võidupüha paraad algab kell 11"?

t
23. juuni 2018, 11:31
toimugu või kuu peal, mind ei huvita. täna on ikkagi Jaanilaupäev.
k
Kuidagi/ 23. juuni 2018, 11:27
tühi ja eemal paistab see üritus. Sümboliseerib võimu eemaldumist rahvast. Halb valik ja järjekordne ämber. Kahju!
p
palju õnne/ 23. juuni 2018, 11:21
sada tuhat. inimest tekitavad rahvamassi tunde nüüd aga jah pläkk Aga ikkagi head võidupäeva

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee