Eesti uudised

RAHVAS VALMISTUB JAANIPÄEVAKS: legendaarses Valka piirikaupluses teenindab januseid kliente lausa kuus kassat!

Arvo Uustalu, 21. juuni 2018, 22:57

208 KOMMENTAARI

v
vanem mees ladaga/ 24. juuni 2018, 21:03
kahekümmne teisel sigull ainult inises koorma all
j
23. juuni 2018, 07:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
23. juuni 2018, 09:03
sina pääsed neisse asutustesse eelisjärjekorras,ilma arsti saatekirjatagi,roppsuu-röökur.
j
Joodikuralli/ 22. juuni 2018, 20:44
s
22. juuni 2018, 20:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
23. juuni 2018, 16:21
hurraaa meie rumalale valitsusele / 09:25, 22. juuni 2018
Inimesed vöivadki osta,kust tahavad,kuid oleks meil valitsus,kes oskaks raha lugeda,saaks köik need rahad siin oma rahva heaks ära kasutada.Eks Kadri ja Ratas röömustavad Läti heast ja suurest majanduskasvust
e
eestimaa jaanikud/ 22. juuni 2018, 18:07
Nüüd suured pealkirjad ,kui palju joodavat ära tuuakse ja kui palju ikka juuakse ja peale pühi loetakse laipu kokku.
j
22. juuni 2018, 15:26
Ja populaarsed märtsibeebide poisinimed on Porter ja Ipa.

h
22. juuni 2018, 14:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Ants/ 22. juuni 2018, 14:52
Jaa, väga põhimõttekindel oled. Üks tark inimene on öelnud - kui inimesel on põhimõtted siis sageli tal muid mõtteid polegi. Pane aga edasi.
a
Antsule/ 22. juuni 2018, 16:31
Just, just,Lätis käiakse ju ka põhimõtte pärast nagu käijad kogu aeg väidavad. Sageli muid mõtteid polegi...
e
EKRE valija/ 22. juuni 2018, 16:40
Vähemalt on meil mingid põhimõtet, aga tei liberassidel pole midagi
n
nimetule, Ants/ 22. juuni 2018, 16:45
Suured tänud tähelepanu eest.
Käiakse omakasu (sic !) ja ainult selle pärast. Ja see ongi elu alus !!!. Nanananaa !
m
22. juuni 2018, 18:28
Mis me teeksime ilma Antsude tarkuseta, jumal küll
m
22. juuni 2018, 18:29
Mis sorti "põhimõtet" teil siis on?
a
Ants/ 22. juuni 2018, 16:24
Ei usu, et Jevgeeni. Geena teeks seda puhtamalt ja mitte nii naiselikult.
Tegelt oleks meil mõnus nii põhimõtte kindla tädiga ühe laua taga istuda. Näis, kuidas ta jooke valib ?!
t
To Helle/ 22. juuni 2018, 17:39
Hoia ja oma latt nii kõrgel. Jääd vanatüdrukuks ka veel.
o
22. juuni 2018, 18:33
Oi taevas, nüüd sõltub tanu alla saamine ka juba Läti odavast alkoholist. Kes seda ei joo, see jääb vanatüdrukuks. Järjest humoorikamaks Läti-mehikesed muutuvad.
j
23. juuni 2018, 04:50
Jaanid, nagu jutu järgi tundub, on sinu jaoks juba alanud...
r
RS2 04:50/ 23. juuni 2018, 11:06
Hellel, paistab olema kestavad need Jaanid vähemalt neli aastat jutti, samuti nagi ka sinul, tõenäoliselt.
t
Teele/ 22. juuni 2018, 14:19
Teel Lätimaale investeeringuid saab viidud,sest Eestis on liiga kallis elus püsida.
p
Pudelipõhja/ 22. juuni 2018, 15:14
Kas sinu jaoks on alkohol eluspüsimise põhivajadus? Alkoholismiravile ei ole mõelnud?Kui inimene ostab kastide kaupa alkoholi, siis on ilmselgelt tegemist alkoholisõltuvusega. Päris naljaks on vaadata, kuidas alkosõltlased sellega hooplevad, kuidas nad Lätis odava viina ja õlle järgi käivad.
t
to Pudelipõhja/ 22. juuni 2018, 16:56
kuule tahaks sulle seda sõna aöelda, aga kollane leht ei lase. Ega need kes Lätis toovad alkot pole alkoholsõltlased, saad aru tuleb jaanipäeva ja tuuakse näiteks mitmele inimesel või üritusele . Jõudis kohale ?? vaevalt....
t
22. juuni 2018, 18:34
Tubli ühiskondlik aktivist oled!
r
RS2/ 23. juuni 2018, 00:11
Alkohol on kaua säiliv kraam, ja miks siis ei või kas või aastavaru korraga ära tuua, lisaks odavamat kütust ja vajadusel muud kraami. Kui meil näiteks KÕIK toiduained lähevad Läti omast kah kaks korda kallimaks kas siis ütled samuti, et lõunanaabrite juures käivad hamstramas ainult õgardid, mis? ;)
t
23. juuni 2018, 04:52
Too või kahe jagu, mida pasundad, too kohe sinki-vorsti, kütust, ehitusmaterjali jne, ainult ära pea ennast sellepärast kangelaseks.
h
23. juuni 2018, 13:47
hahahaa, milleks sa oma sõimu teiste aadressil siis nimetad, loe oma kommentaarid uuesti üle. Kelle kommentaar sulle ei meeldi, sellele lajatad. Eriti mittem ö l a k l i k käitumine.
s
Sotsipeer Sossinovski/ 22. juuni 2018, 14:17
Probleem seal kärudega. Kõik on hõivatud ja tuleb oodata
k
karsklane/ 22. juuni 2018, 14:09
Mina alkoholi ei tarbi, aga kedagi joodikuks ei tembelda. Eestlased on saunarahvas ja sauna juurde on alati kuulunud ka õlu. Loogiline, et minnakse Lätti ja varustatakse ennast kasvõi terveks suveks.
Huvitav, kui tehti viga, miks ei saa seda parandada.
a
AJ/ 22. juuni 2018, 12:46
Selle viinaostmisega lätimaalt on nagu üleminekuajal talongidega. Ega alkoholi nii palju joodud, aga kõik talongid sai välja ostetud. Viina oli mitmeks aastaks ette... Aga selle hinna kohta meenub tuttavate juures Rootsis laupäevahommik: kogu pere on ümber laua ja uurivad, kus midagi saab kümmekond ööri odavamalt osta.... Siis minnakse, sõidetakse mitukümmend krooni kütust (ja aega) maha ja saadakse see kümmekond ööri odavam kaup.. Ollakse õnnelikud. Nii ka selle haiglase viinaostuga. Jooge aga rohkem, kiiremini saab rämpsust lahti...
m
mäletan,/ 23. juuni 2018, 12:43
kunagi rääkis üks töökaaslane, kuidas sugulased Rootsist tulid neile külla, laeva pealt osteti kõige odavamaid Kalevi karamelli komme külakostiks lastele :).
m
23. juuni 2018, 13:53
minu mehe sugulased elavad Rootsis, kui nad nö eestiaja alguses esimest korda siia tulid, olid sugulaste jaoks kohvrid täis kaltsukatekaupa (praegustes taaskasutuskauplustes müüdav on normaalne korralik kaup, siis aga olid osad asjad küll ehtsad kaltsud)Mäletan, lastele olid hiina tossud, üks toss paaris oli nr 34, teine 35 jne selles stiilis.
r
RS2/ 23. juuni 2018, 00:17
Ta on ise IoII, muidu teaks et Rootsis kõige väiksem rahaühik on kroon.
ä
23. juuni 2018, 05:05
Äkki sa oled ise AJ-rämps?
a
AJ/ 23. juuni 2018, 11:13
ise mainis kes ta on. (Tema läkitises eelviimane sõna)
r
RS2 to AJ- r ä m p s u l e/ 23. juuni 2018, 00:16
Mis asi öör on, sa vana IoIIpea? Kui valetad siis valeta usutavalt. Teiseks kümne sendi pärast võib tõesti ainult sinusugune toIa mitu euri maha sõita. Kui aga sõidad sadakond euri maha , et võita tuhat siis see on rentaablus, kui sa veel ei tea.
a
22. juuni 2018, 12:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
22. juuni 2018, 13:46
p
promill/ 22. juuni 2018, 12:11
ja jälle ajavahemikul 24-25.06 eestlasi jääb vähem
n
Neid jäi siin kõvasti / 23. juuni 2018, 00:18
vähem juba Jaanuaris, seega mis vahet?

t
22. juuni 2018, 12:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ei võta/ 22. juuni 2018, 12:24
nad midagi, nemad joovad veel rohkem.
n
naljatilk oled/ 22. juuni 2018, 12:28
neid on kordades rohkem nii et võit on nende oma
t
t.ible/ 22. juuni 2018, 13:47
Jooge rahvas, jooge, siis on teid lihtsam võita
a
alvar laekverest/ 22. juuni 2018, 12:01
jou jou jou,räpp ruulib jou joi.täna laekveres jaanituli.no vähe ei tömbagi end täna nii täkkesse et enne jommikut ei ärka.no vähe ei tömbagi.liitrid viina,ölut ootavad.vötsin pangast laenu jaanijookide jaoks.emaga mölemad juba parajalt sopsus.mu kutt lubas ka kohe liituda.
j
22. juuni 2018, 12:29
ja kui hästi veab, homset päeva ei näegi;D
a
alvar laekverest/ 22. juuni 2018, 15:04
olen saadaval.facebook : alvar ... laekverest. nuputage. esimesele kolmele annan
p
22. juuni 2018, 12:31
Paistab,et te seal Laekveres kogu elanikkond ilma alkotagi vintis.See on see kolkaküla nähtus
s
22. juuni 2018, 12:38
See eest kōik sugulased
t
to // 22. juuni 2018, 12:39
:))) ja sinu nähtus on ainult siin OL lehes kibestundu olla
l
laekverelane/ 22. juuni 2018, 13:14
vastab töele.meil pole kombeks omale suhteid mujalt vaadata.näete,mis toimub mujal:mörvad,kadumised,peksmised.meil vötab täditütar onupoja ja vastupidi,vend öe ja isa tütre ja asi ok.oma seltskonnaga peame jaanid,jöulud,8 märtsid.on ju tore kui vend toob öele 8.märtsil lilli ja ühtlasi palub ka öe kätt.vööraid me ei usalda.köik tunevad köiki.
a
alvar laekverest/ 22. juuni 2018, 13:16
mu kutt petab mind sellepärast olen veidi kibestund jah.aga ema on mul krutskeid täis.vb jätkub mullegi.
p
Peeter Tallinnast to laekverelane/ 22. juuni 2018, 13:22
Peab ka malli vötma teilt
r
rainis/ 22. juuni 2018, 13:24
kuhu poole see Laekvere jääb üldse? kuskil pölismetsade keskele jögeva lähedusse?
m
Manhattanist/ 22. juuni 2018, 13:26
Millisest metropolist sa ise oled / 12:31?
s
Sirje Kärdlast/ 22. juuni 2018, 13:43
Vaatan,loen ja naeran.Selle Laekvere vöiks ju Sukk ja Teplenkov oma mingisse sketsi vötta, nagu üheks teemaks oli neil kunagi "Puntra vald" vms
m
Manhattanist-le/ 22. juuni 2018, 13:58
Iga suvalisele kolkakülalasele ka ei vasta
t
to 12:31/ 22. juuni 2018, 14:02
Kuidas keegi üldse nt. bussis piletit osta julgeb nt. " üks Laekverre!" vöi avalikult öelda,et on/elab Laekveres.Lähed töövestlusele, et Laekverest
e
22. juuni 2018, 14:08
elasin kunagi ühikatoas seal ja mulle tundus,et see terve küla on veits kerge ladvaga
t
22. juuni 2018, 13:17
tean seda alvarit ja neid teisi untsantsakaid.mingi nöme kuju on.linnas töötab vist nüüd.
s
/ 13:17/ 22. juuni 2018, 13:48
seega ta ju enam ei ole kolkaküla nähtus, nüüd on juba suurlinna nähtus, sest kombed jäänud ju samad
p
22. juuni 2018, 14:29
pakub meestele teenust vist
t
Tean/ 22. juuni 2018, 15:19
Soome s mingi jopega käib, kits seljapeal kirjaga Solidors on Odin.
e
eluaegne linlane/ 22. juuni 2018, 15:41
mul ongi hirm peal, kui mötlen, et need külakolka untsantsakad köik linna voolavad
t
to Tean/ 22. juuni 2018, 18:31
see pole see vist.pidi rakveres tööl käima ja söidab kas vana tumesinise universaal ford focusega vöi siis ka vana, halli audi sedaan 80ga. oli mingi aeg seal pöhjakeskuse + ja - elektroonikas tööl
t
to soomes/ 22. juuni 2018, 19:06
too alvari sugune tüüp kölbaks vist vaid ehitusprahti välja kandma
p
penskar/ 22. juuni 2018, 10:59
Jaanipäeva öö on kulla auk. Mis lätist toodu saab maha müüdut.Sellega saab pooleaasta raha. Teine müük ,mis tuleb on jõulud ja uus aasta.Pole vaja tööl käija.
t
teistel poolt piiri/ 22. juuni 2018, 12:31
Lätlased ise joovad vaadiõlu ja pihku itstavad
t
Tiit/ 22. juuni 2018, 10:56
Eesti vordsustagu alkoholi, sigarettide, toidukaupade, tööstuskaupade, ehituskaupade hinnad Läti omadega ja piirikaubandus kaob silmapilkselt.
t
Tiit/ 22. juuni 2018, 11:38
Olen majandusmees, kuulake mind!!!
e
23. juuni 2018, 13:59
Et RS2 ei laima mitte kedagi m ö l a k l i k u l t? Kas sa näe kus maailmanaba väljas TÜ lõpetanudki kahvatuvad tema kõrval. Kus selline RS2 küll ennast harinud on, ei tea
e
22. juuni 2018, 10:52
e
EKRE valija/ 22. juuni 2018, 10:02
Meie oleme kõik seal patrioodiid rivis, tõrikud käes ja laul suus.
s
22. juuni 2018, 10:26
sa oled ise üks paras tõrik ja patrioodiid,sotsijunnist troll.
p
Patriotiit/ 22. juuni 2018, 10:31
ELAGU KOLHOOSIKORD! RAHU! LEIBA!MAAD!
Kohtumiseni geybaaris.
t
to 10:26/ 22. juuni 2018, 11:01
t
to to 10:26/ 22. juuni 2018, 11:17
kuule vastupidi see EKRE valija troll on närviline
e
EKRE valija/ 22. juuni 2018, 12:01
ma võtan viina, vene viina, lätist toon!
t
to EKRE/ 22. juuni 2018, 13:04
a
Arvīds/ 22. juuni 2018, 09:39
Valkas viina osatakse mūūa, aga jaanipidu pole mitmeid aastaid korraldatud. Valkalased kāivad eesti poolele jaanitulele.
p
Puhh/ 22. juuni 2018, 10:17
m
maamiis/ 22. juuni 2018, 17:31
m
Maamiis/ 22. juuni 2018, 09:30
Tänu Ossinovskime haknas eesti inimene õlut väikesest purgist jooma! Enne ju osteti peamiselt 0,5 liitriseid või pindiseid purke.
a
ALKOHOLIJOOVAD JA KÄIVAD LÄTIST TOOMAS AINULT ALKASSID PARMUDJAPAADIALUSED ÜHESÖNAGA KÖNTSAKIHT/ 23. juuni 2018, 07:35
a
Ainult / 23. juuni 2018, 12:47
parmud, aIkassid ja k6ndsakiht RÖÖGIVAD kommentaariumis. Kuna pappi jätkub vaid ühe trojnoj-le, sedagi kolme peale klapides.
a
AIkassid, par.mud ja paadi.alused ja k.õndsakiht/ 23. juuni 2018, 12:54
hoopis R Ö Ö G l V A D, siin kommentaariumis. Endal pappi ainult ühe tr0in0j peale, sedagi kolme peale klappides.;)

h
22. juuni 2018, 09:16
huvitav, et ajakirjandus nii paanikasse sellest jaanist läheb.
et kust ikka süüa ja juua ostetakse. jumala eest, las ostavad kust tahavad.
h
hurraaa meie rumalale valitsusele/ 22. juuni 2018, 09:25
Inimesed vöivadki osta,kust tahavad,kuid oleks meil valitsus,kes oskaks raha lugeda,saaks köik need rahad siin oma rahva heaks ära kasutada.Eks Kadri ja Ratas röömustavad Läti heast ja suurest majanduskasvust
j
Jep/ 22. juuni 2018, 09:52
Kui iga päev reklaamitakse ajakirjanduse kaudu ,miks siis mitte sõita Lätti.Isegi härra ajakirjanik ei saanud kiusatusele vastu panna ja sõitis sinna,Kus pildid kassadest on,info nagu puudulik või saginas ununes.
ü
Ühe kurikavala etenduse aegjoon/ 22. juuni 2018, 09:11
sotside ülesost
uus valitsus
uued seadused
raha suunamine Lätti
ekre ülesost
j
ja valitsus meil ütleb ossinovski juhtimisel -/ 22. juuni 2018, 09:04
pole probleemi, pole probleemi! See on nii väike osa)))
Ja kui asi jama, siis poeb oss peitu kivi alla. Saab aru küll, et on kuriteoga hakkama saanud aga politeis ju omad joped ja pole hullu. Katseid rahva ja eesti majanduse peal tehke omal seal liivakastis aga mitte päriselus.
t
taat/ 22. juuni 2018, 09:59
seepärast astus ministrikohaltki tagasi kui asi hapu oli,nyyd puhas poiss ja uued väljakutsed
t
to taat/ 22. juuni 2018, 11:19
ja Ossyt vastutama ei panda 100mil auk eelarvess, kui lihtinimene midagi jätab riigile maksmata, oi-oi kuidas ähvardatakse jne
v
Vabal maal võib osta sealt kus meeldib/ 22. juuni 2018, 09:00
Rollode räpane propaganda jääb koos aktsiisidega ikka nende partei bakamõistuse leiutiseks.
e
eestimees rakverest/ 22. juuni 2018, 08:52
juba algkoolis tehti vigade parandust ja sellest ka õpiti.meie riigi isad oma vigu ei oska parandada
q
Qwert/ 22. juuni 2018, 13:31
Riigiisadel näikse algkool vahele jäänud. Oleksid need kolm klassi ära käinud, oleksid targemad elus.
p
Pets/ 22. juuni 2018, 08:52
Valka viinapood pole elu, kes külll selle reklaami kinni maksab, mida ajakirjanikud teevad?
o
Ossinovski ebaõnnestunud alkopoliitika/ 22. juuni 2018, 08:35
Punavalitsus ja tubli Ossinovski on sadu miljoneid Lätile kinkinud.
h
Hapud viinamarjad!??/ 22. juuni 2018, 08:28

n
naiivsed/ 22. juuni 2018, 08:08
enamus sealt toodud alko müüakse siin vaheltkasuga maha.
t
totu/ 22. juuni 2018, 08:57
Väga palju sealt toodud alkot viivad " ehitajad " soome ja müüvad seal. Üks kiitles napsuse peaga, et alko vedu toob rohkem sisse ,kui töötamine.
d
dub/ 22. juuni 2018, 07:58
Jaanipäevast saamas, pigem joomapäev.
1
1/ 22. juuni 2018, 10:52
Jaanipäev on alati olnud vanade eestlaste suur sööma-joomapäev, see tähendas edu uuele aastaringile
j
22. juuni 2018, 11:03
Joomine eriti tähendab suurt edu uuele aastaringile.
n
nüüd aga ainult juuakse/ 22. juuni 2018, 13:31
"Vanarahvas arvas, et leedotuli ravib haigusi ja õnnistab, tule äärde minemata jätmine aga ennustab haigusi, ikaldust ning tulekahjusid. Mida pikem oli maa kõnnitud leedotule juurde, seda tugevam tule mõju. Kindlasti pidi igaüks tulle viskamiseks kaasa võtma kasvõi ühe raokese. Esivanemad pidasid tuld pühaks ja keelasid selle ääres vanduda ja riielda, sinna ei tohtinud sülitada ega sodi visata. Leedotulele anti ohvrianniks esimene osa kaasa võetud söögist ja joogist. Tule ääres end soojendati, söödi, lauldi, kiiguti ja mängiti ning loodeti, et nii talitades tuleb eelolev poolaasta kindlasti tervem ja parem."
Viited
v
Veiks/ 22. juuni 2018, 07:52
Eestlased on joodik rahvas. Jube mure nüüd nende maksude pärast. Soomlased nuumasid Eestit 25 aastat alkoholi ja tubaka aktsiisiga ja mis siis. Saksamaa naabrid käivad Saksas poes, prantslased Hispaanias, see ongi vaba euroopa. Teie aga lakkuge vähem ja jääb tervis korda ja raha koju.
a
22. juuni 2018, 11:07
Aktsiise on ennegi tõstetud aga miskipärast ajas tagajalgadele just alkoholi aktsiisitõus. Nüüd "vabadusvõitlejad" mures riigi maksude pärast ja püüavad isamaad päästa. Ärge nüüd tulge jälle ütlema, et alkohol on teisejärguline ja käite sealt ehitusmaterjali ja toitu ostmas. See ei toimi.
n
n/ 22. juuni 2018, 11:24
Mitte ainult alkoholi mitmekordne aktsiisitõus, vaid see poliitikute-ametnike ennastõigustav jutt sinna juurde ja vea mittetunnistamine. Just see suhtumine, et meie teame paremini. Paneme silmad kinni ja ajame ikka oma joru.
Lisaks on alkoholi liihtsam varuda, säilib kauem ja kulub ikka tasapisi ära.
a
22. juuni 2018, 14:53
Aga te, alkoostjad, ajate ise ju ka ennastõigustavat juttu, panete silmad kinni ja ajate oma joru, sageli iseendale vastu rääkides.
n
n/ 22. juuni 2018, 15:23
Ja käibki vastastikku jonnimine tegelikult. Kes alustas? Kes peaks targem olema?
a
22. juuni 2018, 18:37
Alkoostja ju alati targem kõigist.
h
Huvitav arusaam mõnel!?/ 22. juuni 2018, 07:41
Kui inimene sõidab oma autoga ostma kaupa (ka alkoholi), mis on kordades odavam kui siin, siis on ta joodik, lakard, jobu jne.
Kas "hapud viinamarjad" sm-d "karsklased" ja muud totakad??? :D
e
22. juuni 2018, 07:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vaeseke/ 22. juuni 2018, 08:01
m
22. juuni 2018, 08:35
Muidugi, muidugi, kõik, kes alkoholist ei huvitu on ju haiged.
t
to // 22. juuni 2018, 09:14
t
to ei ../ 22. juuni 2018, 09:29
mina küll joon, üks läti mõdu ei tee paha...pigem head
k
Kärnaneärni/ 22. juuni 2018, 10:01
ta on aa ja kui pitsi vötab ei saa pidama
l
22. juuni 2018, 07:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
TK/ 22. juuni 2018, 07:44
Eesxti rahvas viib vabatahtlikult oma raha kilekotis klikiparteidele
e
erinevalt sinust/ 22. juuni 2018, 08:02
j
Joonas/ 22. juuni 2018, 08:06
sellepärast ,et inimene ostab kaupa sealt kus odavam on ei ole ta kindlasti alkohoolik. Sina peaks oma perearstiga rääkima, äkki saab sind aidata.
i
irw/ 22. juuni 2018, 08:21
pole see jaanipäev mingi teistsugune päev, et peaks jooma ja selle päeva pärast noopide rämpsu kokku tassima.
j
Joonasele/ 22. juuni 2018, 08:41
Mis see perearst siis teeks antud juhul, mis seos on sinu soovitusel ja odavama kauba, milleks antud juhul alkohol, ostmisel? Tundub, et sulle ei aita enam perearstist, vajad teatud eriala arsti.
n
niisiis/ 22. juuni 2018, 08:26
joodikul pole raha et lätti sõita Mina lähen täna paak täis kanister täis rooga ostan , jooki ostan ja kui ilma on lähen jaanitulele ka sinna Birgit, Getter esinevad Līgojam Valkā kopā ar igauiem! Liigotame Valkas koos eestlastega aga seda söörid pärnust ei taipa miks
j
22. juuni 2018, 11:14
Jumal küll, käige kus tahate ja ostke, kust tahate aga miks te seda nii hirmsasti kuulutate ja ennast mingiteks suurteks tegijateks peate. Alati on nö kaubareisidel käidud. Nüüd aga ajakirjandus muud ei tee kui pasundavad Lätis alkoholi ostmas käimisest ja käijad taovad endile rusikaga rindu nagu oleks suured rahvuskangelased. Need, kes ei pea vajalikuks selliseid reise ja ostavad oma vähese vajamineva alko siitsamast, need oleks nagu mingid imelikud inimesed, umbes nagu riigireeturid. Kasvage suureks ometi.
v
Vanamees/ 22. juuni 2018, 09:01
Ja kes ei käi on nn.esimene eesti ,kel raha jalaga segada ning ostavad siit !
a
Ansip/ 22. juuni 2018, 16:44
tunnistas, et kelder Läti õlut täis, kas on esimene Eesti, samuti Riigikogulane Ernits on korduvalt sealt ostnud, nagu ise tunnistanud, ka esimene Eesti ja vaene?
d
David/ 22. juuni 2018, 07:24
Lennart Mer on öelnud Pärnu kunagise draama kohta,kui mingist alkost kuskil 68 läks teise ilma läks- "Kõige suurem oht Eesti riigile on oma rahva rumalus".Viimase aja fookuses meedias läbiv teema ongi joomine, kus ja kui palju ning millise hnnaga.
t
to David/ 22. juuni 2018, 09:25
oh jaa :))) järjekordne tarkpea, kes rvab, et joodikud käivad Lätist alkot toomas, seda näiteks meie lehed ei kirjuta, et tuuakse ka toitu, ehitusmaterjale jne.
t
to 09:25/ 22. juuni 2018, 11:17
Aga, ole enda vastu aus, alko on ikka peamine. Palju sa ikka ehitad kogu aeg ja toitu saab ka meilt, ja palju paremat, soodsalt.
t
to to 09:25/ 22. juuni 2018, 11:21
ok, nõus, aga ikkagi ega joodikud ei käi Lätis alkot toomas :)))
v
22. juuni 2018, 14:56
Väljendume siis peenemalt, Lätis käivad alkoholilembelised alkot toomas.
m
mina / 22. juuni 2018, 16:46
näiteks ehitan juba üle 20 aasta jõudumööda, pole nii rikas, et maksta ehitajatele, kes korraga valmis ehitavad.
o
22. juuni 2018, 18:52
Oh teid, ehitajaid küll.
o
Ohtulehele/ 22. juuni 2018, 09:26
mismoodi sõna tarkpea paha on ?
m
Mart/ 22. juuni 2018, 07:19
Huvitav, kas maskuameti tarkpead jälle kuskil põõsad kükitavad ? :DDD
j
jah,/ 22. juuni 2018, 16:47
neil seal hea pikutada äravõetud alkost puhates :).

a
Ats/ 22. juuni 2018, 07:18
joodikust klounid,ise veel nii õnnelikud et saavad Lätis alkot ostma minna,haledad ärajoonud ajudega puudega kääbikud aga õnneks on neid kääbikuid väike protsent rahvastikust
l
Lätimaale/ 22. juuni 2018, 07:07
Kommunistlik partei on saanud sooritada järgmise genotsiidi. See viitab rahva hävitamisele ja oblastikomitee naudib oma saavutust kestvate kiiduavaldustega.
n
Noh, sõdisid need " maksud tàtti" klounid/ 22. juuni 2018, 06:45
Peaks kõik korras olema ju.?
p
Puhast/ 22. juuni 2018, 06:36
r
Raivo/ 22. juuni 2018, 06:15
Kui rumal võib olla eesti valitsus. Eesti okeks saanud kõik selle raha oma tasku panna
m
Mõtiskleja/ 22. juuni 2018, 09:09
Sinu loogika järgi peaks alkohol eestis odavam olema kui lätis , siis tuleksid naabrid ja tooksid raha meie riigi kassasse. Kas tead kui paljud riigid ja rahvad on ennast tänu alkoholile hävitanud ???? Palun huvitu ajaloost , ehk hakkad teisiti mõtlema. Laias laastus peaks valitsus sellise teema käsitlemise keelama , sest tegemist on ju reklaamiga teise riigi hinnapoliitikale. Valitsuse eesmärk peaks olema rahva hariduse tõstmine , siis ei oleks selliseid artikleid ega poleemikat.
t
to Mõtiskleja/ 22. juuni 2018, 09:16
eks siis loetle rahvaid, kes on surnuks joonud
i
Irf/ 22. juuni 2018, 09:19
Andorra ja San Marino lausa õilmitsevad tänu alkomyygile ja pole nad mitte teps hävinud. Lihtsalt tuleb meeles pidada myygi esimest reeglit - ei alkomyyja ega narkodiiler ei tohi ise oma kaupa tarbida, kui ei taha oma peamiseks kliendiks hakata. Iseenda klient olemine on kahjuderga äri. Ja põhjanaabrid tõidki meie kassasse raha.
t
to irf/ 22. juuni 2018, 09:27
:)))) tead mine seleta seda kusagil mujal
m
mõtle paremini/ 22. juuni 2018, 09:39
Asi pole ju ainult saamata aktsiisis. Taaravärk on pea peale keeratud - pudelikorjajad, kes tänavad sellest puhtaks tegid , loobivad leitud lätimaa taara prügikastide kõrvale, Soome turistide arv on vähenenud pea poole võrra. Ärimees, kes sellise apsaka teeb , paneb paela kaela. Meie valitud seltskond läheb puhkusele.
m
mhh/ 22. juuni 2018, 10:00
Mida teksti no :D :D loogika järgi ei peaks eestis odavam alkohol olema kui lätis :D aga hinnad võiksid nagu palkadega ühe pulga peal olla :D Krdi Ninatark mine häbene sellise teksti eest kuskil ! Rahvad alkoholi pärast hävitanud :D hahaha lollakas peast :D
t
to mhh/ 22. juuni 2018, 12:41
ära endast, su tekst juba oli nii kirjutatud, et mine häbene nurgas :)))
k
22. juuni 2018, 15:01
Kuule, kuule, mhh, oled liialt tarbinud või mis sind nii pöördwsse ajab? Peaksite olema ikka ju rahul ja õnnelikud, et selline võimalus, odavalt alkot osta, on teile sülle kukkunud. Aga ikka kurjad kui herilased. Vastasleer hulka rahulikum.
v
Vanasti(siis, kui veel teenindati)/ 22. juuni 2018, 05:08
Teenindasid kassapidajad ehk kassiirid.
u
Ulle / 22. juuni 2018, 04:58
Seda k6ike vaadates tekkis ainult yks m6te, kyll on hea et ise ei joo!
t
to Ulle/ 22. juuni 2018, 06:51
s
sul on vist/ 22. juuni 2018, 08:04
e
22. juuni 2018, 08:44
Ehe näide, mis alkohol inimesega teeb. Pean silmas 08:04 kommentaari kirjutajat.
t
to // 22. juuni 2018, 09:17
mingi selgeltnägija siin seletamas :))) vist oeld mingi maksuameti r o tt, ten eelmisel aastal sinusugune ka siin niimoodi seletas )))
p
22. juuni 2018, 15:02
Pole vaja olla selgeltnägija, sinu sõnakasutus ja kommentaari sisu räägib iseenda eest.
k
Karsklane/ 22. juuni 2018, 03:12
Miks te vett ei joo.Kuidas suudate omale seda õlu jm mürki sisse kallata.
b
Blunsis/ 22. juuni 2018, 04:20
Sa oled siis nagu obene, jood ainult jänu perast :) Viina joon paar pitsi Võidupühal ja Vabariigi aastapäeval ning peatäie kellegi peiedel või pulmas aga suiti soojal aal läheb kesvamärjuke jänukustutajana paremini asja ette, paar korda aastas teen esi, ma kodune heng ja rooli ega lenksu ronima ei pea:)
h
Hm/ 22. juuni 2018, 05:20
v
vett? / 22. juuni 2018, 16:51
Oli pikk põua periood, kaevud kuivad.

k
kassade/ 22. juuni 2018, 02:10
kohapealt ---- ei ole enam naisi selle töö jaoks.
Praamidega sama lugu, seal töötavad ju ka INIMESED. Need, kes praame juhtida mõistavad ei pikuta ju niisama kodus, et siis jaanipäeva ajaks tööle tulla. Neile kehtivad ka samad töö ja puhkuse reeglid kui saartele pidutsema kihutajatele. Need inimesed tahaksid ka koos oma perega aega veeta lõkke ääres, mitte tööl olles.
n
Növvame!/ 22. juuni 2018, 02:28
Saaremaa Praamid Läti lipu alla!
p
paneb mõtlema/ 22. juuni 2018, 01:24
Ma ei poolda mingi hinna eest riigi aktsiisipoliitikat ja mingis mõttes on mul lausa rõõm vaadata, kuidas rahvas ise neid rahaasju paika paneb, aga ma tõesti ei saa aru, kes selle kõik ära joob. Ilmselge, et iga isik, kes naabrite juurest pidevalt ostmas käib, joob praegu rohkem kui enne. Ja kas jaanipäev on üldse asi, mille puhul nosu täis tõmmata? Minu meelest on see rohkem romantiline looduse püha koos tule, jaaniussikeste ja valge ööga. Ka võidupüha ei sobi tähistada purjus peaga. Kui riik on nii loll ja kangekaelne, et ei näe, kui ebaõnnestunud see maksupoliitika on, siis võiks vähemalt rahvaski targem olla ja mitte langeda lõksu ning lasta end surnuks joota. Meie riigil pole sest sooja ega külma, mis teie tervisest järele jääb ja kui kauaks seda elugi niimoodi on.
t
taat/ 22. juuni 2018, 10:08
su arust peaks baaris ka käima morssi joomas koos mikseriga
p
22. juuni 2018, 01:24
Pihkva toidupoes nägin talvel üheksat kassat töötamas,oli ka varuks veel 4.
b
Blunsis/ 22. juuni 2018, 04:14
Tartu Prismades on enamus kassadest "varus" ainult saba 15 minutit ülejäänud kahes kassas.
t
taat/ 22. juuni 2018, 10:10
ma paar korda sellepärast korvigi koos kaubaga riiulite vahele jätnud,säästku siis juba täiega,nii raha kui kaupa,on ka teisi poode
m
mx35/ 22. juuni 2018, 01:06
n
nali/ 22. juuni 2018, 00:05
meie kllient võiks meie kaubandusele nüüd 2 päeva boikoti teha ja las istuvad oma kauba otsas ... küll siis õiged hinnad ilmuvad ka lõpuks.
t
to äh/ 22. juuni 2018, 07:58
m
meremees/ 22. juuni 2018, 10:11
mul aega kyllaga,oma palga teenin kahe nädalaga
p
Peter/ 22. juuni 2018, 00:05
Piinlik. Ostetaks siis süüa või lastele mänguasju vms. Aga alkoholi..
h
häbene ise/ 22. juuni 2018, 00:12
Viinapoes lastele mänguasjade müümine oleks ebasünnis, toidupoed on kõrval. Iga asja jaoks on õige koht.
t
to häbene ise/ 22. juuni 2018, 04:18
Muidugi, muidugi aga aukohal on ikka alkoholipood.
t
to to häbena/ 22. juuni 2018, 06:52
e
22. juuni 2018, 08:47
Ei miski. Nagu näha, sind aga küll. Arvad, et mina ei tohi oma arvamust avaldada?
t
to // 22. juuni 2018, 09:18
mind ei vaeva miski, sind just vaevab, mul samamoodi oma arvamus,
t
taat/ 22. juuni 2018, 10:12
leiva ja mänguasjade järgi kyll keegi sinna ei lähe,iseasi ehitusmaterjal,
a
22. juuni 2018, 15:04
e
Ei/ 22. juuni 2018, 00:26
jäänud ka need sissekäigu juures vorsti-singi-kala müüjad oma osast ilma. Eesti mehed olid, sealgi järjekord.
b
Blunsis/ 22. juuni 2018, 04:11
Eelmine aasta ja varem olid seal lätlased vorsti ja singimüüjad, hinnad olid poole odavamad kui praeguste eestlaste müügilettide peal. Õnneks Mego juurde ikka Läti omad jäänud.
n
22. juuni 2018, 08:49
Neid sinke- vorste saab kohalike toidupoodide sissekäikude juurest ka osta ja ma ei usu, et eestlane seal odavamalt müüs.
t
traktor/ 21. juuni 2018, 23:54
Hinge teeb täis,et kes selle sopa kokku keetis ja räige papp Lätti voolab,pole ikka veel kinni pandud!
m
Mädanik / 21. juuni 2018, 23:56
Keegi ei käse rahval seda raha sinna viia.
i
irw/ 22. juuni 2018, 00:03
sa ei saa siiani aru,et võitlus alles käib vale ja ahnuse vastu. pole aktsiis süüdi.
j
21. juuni 2018, 23:53
t
to // 22. juuni 2018, 06:53
jotad sõidavad Lätti alko järele ? :))) oh sind rumalukest

j
Juba/ 21. juuni 2018, 23:49
eelmine nädal oli piiripoodides hullumaja, kõik mis euroalustel toodi, kohe ka sealt kadus. Siidrid ja õllekohvrid olid nii kuum kaup, et võis ainult silte näha. Töötajad ei jõudnud nii kiiresti laost ette tassida, paljude sortide koha pealt laiutati käsi- otsas. Puha soome keelt oli kuulda. Ei olegi sellist ostlemist näinud, ka siis kui sadama juures veel ostmas käidi.Miks-miks kõik see rahahunnik välja saadetakse?
b
Blunsis/ 22. juuni 2018, 04:07
venelased ostsid kärutäite kaupa viina, eestlased õlut ja siidrit (kui naised kaasas olid), sel kuul ei juhtu midagist:)
t
to Blunsis/ 22. juuni 2018, 12:05
piiritus on piiritus, lolliks juuakse ükskõik mis alkoholiga
m
Mädanik / 21. juuni 2018, 23:56
Rahvas pidi vaene olema aga näe joomiseks rahval raha külluses.
n
näh/ 22. juuni 2018, 00:14
Ei ole, seepärast Lätist ostetaksegi!
e
22. juuni 2018, 04:22
Eks vaene inimene ikka vaatab, kust igapäevaeluks vajalikku esmatarbekaupa odavamini saab.
t
to Mädanik/ 22. juuni 2018, 06:55
kuule, kas sul pea nii mäda, et ei saa aru, et sellepärast Lätist ostetaksei, et sealt on odavam
0
04:22-le lisaks/ 22. juuni 2018, 09:02
"Vajalik esmatarbekaup" oli mõeldud irooniana, pidasin silmas alkoholi, vaat kui tore, et kõik minuga nõus on ja plussid pannud.
t
to näh/ 22. juuni 2018, 10:33
Lätti sõtmiseks peab olema auto ning ka raha, et kütust osta. Ka odava alko suurte koguste varumiseks peab olema vaba raha. Olgem ausad, ei ole eestlased vaesed midagi. Ikka üsna rahakad oleme. Erinevalt muust maailmst aga oleme meie nõus oma raha alko alla matma. Seetõttu ka pensionipõlv tuleb rikutud tervise ning väikese rahanutsakuga. Eestlasel on raha, kuid ta ei oska sellega midagi mõistlikku teha. Ja alkopoodidel on loogika, et lollidelt tulebki raha ära võtta.
t
to // 22. juuni 2018, 10:34
t
to to näh/ 22. juuni 2018, 11:30
kuule ega niisama ei sõideta ja kahjumiga, küll ikka tasub see sõit ära. Mul tuttav, kes pidas juubelit, tõi Lätis alkot ( ma ei tea, mis koguseid ostis, aga palju ) ja hoidis raha kokku 200e, kui oleks Eestist ostnud ja sinna sisse veel arvutas kütuse kulu ka maha
s
22. juuni 2018, 15:07
sa, 10:34, ei saanud ikka aru?
m
muidugi,/ 22. juuni 2018, 16:57
muidu paneks kohe nööri kaela, kui seda igapäevast jama siin riigis näed.
t
To to näh/ 23. juuni 2018, 12:28
Ei ole vaesed ei taanlased, ei rootslased ei norrakad, ei soomlased, sest kõik eelistavad käia naaberriikides alkot(ja mitte ainult) soetamas. Ja et see ettevõtmine end ära tasuks siis tehakse seda hulgi.
i
irw/ 22. juuni 2018, 01:08
miks sa arvad et see rahahunnik siin moodustuks ... ei olnud ju , õllepurk maksis ikka 0, 80 eur - i kui aktsiis oli olematu ... irwww. õigemini küll oli ... aga refpedrode ämmakapis.
l
Lembit/ 21. juuni 2018, 23:46
Ja valitsusel on suva kuhu maksumiljonid lähevad.
n
21. juuni 2018, 23:52
No matuste korraldamiseks ikka
t
To- Lembit/ 22. juuni 2018, 08:41
Mis valitsusel sellest kuhu maksuraha läheb . Nemad saavad oma tastd kätte, mida igaüks soovib . Kas ka koolidele ja haiglatele jagub - suva. Ei jagi , panevad luulu põhjusega kinni.
r
Raptor Alfa/ 21. juuni 2018, 23:27
a
ab/ 21. juuni 2018, 23:07
kilu selver võiks sinna kogemusi omandama minna!!!!
j
Just/ 21. juuni 2018, 23:47
Tegelikult nad kõik, eriti brisma...kassasi mustmiljon aga töös mingi 3... Kui sama ka primis, kui juhtida sellele tähelepanu siis karjutakse minge iseteeninduskassasse. Täitsa lopp. Peakski ilge käruge minema ja õelda, küsida kas sulas (eestis) maksa ei saagi?
b
22. juuni 2018, 04:24
r
Raul/ 22. juuni 2018, 07:06
m
22. juuni 2018, 09:06
Miks 04:24-le miinused? Või on teie kodukohas sellenimelised kauplused?
h
22. juuni 2018, 09:07
Hea kommentaar, nii vist ongi.
j
22. juuni 2018, 11:57

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee