Repliik

Küsimus | Kas kliendi „trahvimine“ on seaduslik? (3)

Ohtuleht.ee, 20. juuni 2018, 17:55
 Teet Malsroos
Kas eriti iluteeninduse valdkonnas levinud tava, et kliendi kohale ilmumata jätmise puhul või broneeritud aja tühistamisel vähem kui 24 tundi enne kokkulepitud aega nõuab teenusepakkuja teenuse hinna kliendilt kas osaliselt või täielikult sisse, on seaduslik?

Pille Kalda, tarbijakaitseameti kommunikatsiooniekspert: Aja broneerimine teenuse saamiseks on käsitletav lepingu sõlmimisena ja teenuse kasutamata jätmine ei muuda lepingut olematuks. Lepingut saab muuta ja tühistada teenusepakkuja tingimuste järgi ja kooskõlas võlaõigusseadusega.

Tarbijakaitseamet ei saa öelda, kui suur saab olla määratav trahv, kuna lepingust tulenevate vaidluste lahendamine ei kuulu tarbijakaitseameti pädevusse. Tarbija ja kaupleja vahel sõlmitud lepingust tulenevat tarbijavaidlust lahendab tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon.

Kui tarbija leiab, et trahvisumma on ebamõistlikult suur ja ta ei ole nõus seda tasuma, tuleks esmalt saata sellekohane kaebus kauplejale. Kui tarbija ei jõua kauplejaga trahvisumma suuruses kokkuleppele, on tal õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole.

3 KOMMENTAARI

v
vabalt 21. juuni 2018, 08:21
Kõike võib sallivas Eestis.
t
to aga... / 20. juuni 2018, 18:26
Ei kehti vaid süsteemi poolt, meie suhtes toime pandud üle laskmised. Õigel ajal saamata jäänud rahalised maksed jne.
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee