Repliik

Küsimus | Kas kliendi „trahvimine“ on seaduslik?

Ohtuleht.ee, 20. juuni 2018, 17:55

3 KOMMENTAARI

v
vabalt/ 21. juuni 2018, 08:21
Kõike võib sallivas Eestis.
t
to aga... // 20. juuni 2018, 18:26
Ei kehti vaid süsteemi poolt, meie suhtes toime pandud üle laskmised. Õigel ajal saamata jäänud rahalised maksed jne.
a
aga.../ 20. juuni 2018, 18:15
aga kui ma kasutan näiteks pakiautomaadi teenust paki tellimiseks. pakiautomaadi teenusepakkuja kodulehel on kirjas, et pakiautomaat täidetakse iga päev kell 12, aga reaalselt tuleb paki jõudmisest teavitav sms alles kell 17, mul on siis ju ka õigus nõuda pakiautomaadi teenusepakkujalt viivist? samamoodi olen sõlminud lepingu teenuse tellimisega. või siis on see kliendi trahvimine tõesti ainult ühepoolne? kliendil peaks olema samasugune trahvimise õigus.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee