Eesti uudised

Tasuta ühistranspordi plaan pole veel jõustunudki, aga esimesi liine juba suletakse

Kristel Veerus, 20. juuni 2018, 13:22

69 KOMMENTAARI

r
Rühm hiiri./ 20. juuni 2018, 23:56
t
Tasuta bussisõit on rõõm/ 21. juuni 2018, 00:48
Nüüd saad tasuta linna sõita, seal võid oma juustu otsida. Mõnikord on tasuta toiduaineid nn. kirikupoodides. Tasuta bussisõit on super. Ainult lodevad pakspersed ei viitsi oma tagumikku autodest välja lohistada.
t
tahad ,et juust ka meilt kaoks ?/ 21. juuni 2018, 11:15
nagu näed , mis tasuta see kaob orbiidilt , ja nii on ka nende bussiliinidega ,
esiteks suurejooneliselt kiidetakse üles selleks ,et siis sulgeda ...
K
................/ 20. juuni 2018, 21:46
Kasutan alati.Väga hea,et saab ilma rahata sõita. Olen pensionär ja sõit tasub alati ära.
m
mina/ 20. juuni 2018, 22:52
j
Juku/ 20. juuni 2018, 21:28
Kui komertsliinidel on sõitjatele sobivad sõiduajad, siis peaks reisijaid olema massiliselt ja liini kinni ei panna
t
Tarapita/ 20. juuni 2018, 22:42
kui on rahvusvaheline liin on on liiniajad väga tähtsad ning tasuta tahaks kõik sõita ka "möisa köie seljas" kas vöi Lätti
a
aga/ 21. juuni 2018, 09:03
Tartu-Valka buss hakkabki tõenöoliselt Valka tasuta käima. Enne tagasisõitu buss ka tangitakse, nii et kasu firmal täitsa olemas.
m
miks/ 20. juuni 2018, 19:56
on seda kisa nii palju.algul löödi lärmi tallinna tasuta ühistranspordi pärast.tüdineti ära,nüüd siis maakondade tasuta transport on ette jäänud.laske asjal toimima hakata.oodake natuke,enne kui oma hädakisaga välja tulete.lärmajate jaoks on kõik halb,mida inimeste heaks tehakse.
p
pole aega, pole aega/ 20. juuni 2018, 20:35
varsti on valimised ja siis vaja ka häälekesi saada. Peaminister ratsutab ühest riigist teise ja temal pole mahti kohalike asjadega jannata. Kohapeal asjatavad Kadri, Mailis ja uus tegija Janek. Tulemused aga ajavad nutma.
j
jah, pean nõustuma / 20. juuni 2018, 19:38
sulgege Valmiera liin , rahvas võib ju ka rongiga sõita .Miks see liin pidi madalseisus siiani tiksuma ja sel bussil polnud ju riigi dotatsiooniga ega muuga midagi pistmist. Ainult kahju on , et see reformierakondlasest keskerakondlaseks läinud ja kumbagi peaga Jõgisoo ei suuda Harjumaal , ehk Põhja regioonis tasuta sõitu kehtestada - ikka mõtleb reformipeaga ?! Maanteedeamet aga piuksub, et kommertsliinid kaovad ära - no kadugu, nendes ju nagunii avalike liinide kuukaart ei kehti ega ühiskaart Tallinnaga.
l
lõpetage ära!/ 20. juuni 2018, 19:10
rahvas ei jõua keskerakonna "tasuta" asju enam kinni maksta.
e
ei jõua küll/ 20. juuni 2018, 20:36
aga kui keskerakond ikka hoolivusest räägib , siis pole midagi parata, tuleb püksirihma pingutada ja muudkui maksta.
m
mina/ 20. juuni 2018, 22:55
tatninast välja maktsa on tattninade värk,mitte tõsiste valitsuste algatus
t
tibu/ 20. juuni 2018, 18:44
nohjah...esimesed lolluse viljad on siis juba kohal...
v
Valmiera,/ 21. juuni 2018, 13:10
kas rahvas siis ei taha enam Lätti alko järele sõita, või bussifirma ei luba pagasit kaasa tuua?
s
See-eest..../ 21. juuni 2018, 14:00
..kallinesid Pärnu linna traspordi tasud külalistele 3-korda ja parkimistasud-tule taevas appi.Kõik parklad tasulised,kui palju kellaga parkida saab,ei tea keegi-ei ole seletatud kohalikus leheski mitte.
Kas tahetakse ruttu tagasi saada uue bussijaama kultused?Isegi tualeti kasutamine on riigi kallim.
r
RM/ 20. juuni 2018, 18:36
Mina isiklikult arvan, et kui mul on ikka soov mingiks kindlaks ajaks kindlasse punkti saada, siis ei määra minu jaoks asja see, kas bussipilet maksab 0 või 1 eurot. Või siis mõned sendid peale. Määrab see, milline buss väljub minule kõige sobivamal kellaajal. Millegipärast aga on maal tihti nii, et tunde ja tunde ei lähe ühtegi bussi... ja siis läheb kaks bussi sisuliselt samal minutil või 5 minutilisele vahega. Reeglina ongi siis need kohalik liin ja kommertsliin. No sel juhul eelistab inimene ehk jah tasuta liini, aga kui on ikka vaja näiteks varem või hiljem kuhugi jõuda ja sel ajal kohalikku liini ei lähe, küll aga läheb kommertsliin, ei jäta küll keegi sellepärast sobivamale bussile minemata lihtsalt sellepärast, et see maksab midagi. Kõigepealt võiks ikka üle vaadata graafikud. Elan ise Viljandimaal, suure Tallinna maantee ääres asuvas külas ja siit sõidab päevas läbi oi kui palju kommertsliine. Lõviosa neist siin ei peatu, aga peatuma on pandud just need paar liini, mis langevad sõiduajalt täpselt kokku kohalike liinidega. Neli tundi tühja aega ja siis kaks bussi korraga, siis järgmised kolm tundi vaikelu ja jälle kaks bussi korraga. Täielik absurd! Hajutage parem oma sõiduajad normaalselt päeva peale ära ja näete, et sõitjad jagub nii kohalikele kui ka kommertsliinidele. Piletihind üksi ka kõike ikka paika ei pane.
t
tead sulle vastuseks/ 20. juuni 2018, 19:42
kui sa ikka pead sõitma päevas 3 töötunni raha piletiks makstes, nt. Harju 4 tsoon ja lisa Tallinna pilet , siis sa ei muliseks siin . Sest inimsed saavad palka enamuses kuni bruto 700 Lõpetage see IRL , kes oma nime vahetab nagu musta pesu ja reformi kaapimine
r
RM/ 20. juuni 2018, 22:50
Teadmiseks sulle, et mina saan 550 eurot bruto ja käin ka iga päev bussiga tööl! 700 brutos saada on minu jaoks siiani alles unistus... Enne kui ise mulisema hakkad, mõtle ikka olukorra konteksti peale - jutt käib sellest, et tasuta maakonnaliinid suretavad välja kommertsliinid, kuna maakonna piires siis inimesed kommertsliine enam ei kasutavat. Mina ei nõustunud kommertsliinide sellise jutuga vaid avaldasin omapoolset arvamust, mis minu arvates hoopis bussiliikluses valesti on ja mida võiks eelkõige muuta. See oli minu vastus eelkõige kommertsliinidele, mitte IRLi või Reformierakonna kintsu kaapimine. Nende erakondade pooldaja pole ma iial olnud, hoopis vastpidi! Ja tasuta bussisõidu vastu pole mul iseenesest midagi. Aga eelkõige on oluline, et bussid liiguksid, muidu pole võimalik tööl käiagi, muust rääkimata.
p
Päevapilet maksab talinas 3 euri/ 20. juuni 2018, 22:50
kuukaart 23.- mis 3 töötunni rahast päevas sa siin sonid? Tõesti teenid 40 senti tunnis? Äkitsi siis mõistlikum päris tööle minna, mitte pudeleid, ja Läti päritoliu plekkputke korjata, ning maast sente otsida? ;)
k
kÕSKKERAKONND/ 20. juuni 2018, 23:24
ongi sonimiserakond ehk uneskõndijad
t
to RM/ 21. juuni 2018, 00:20
siis võta teadmiseks , ongi ülemineku aeg , mil tuleb selgeks saada kuipaljud hakkavad ühistransporti kasutama ja liinide tihenduseks on raha olemas ministeeriumil . mis sa pläägutad seda tühist juttu
t
to päevapilet maksab / 21. juuni 2018, 00:22
sa ei saa oinas üldse aru, et kui Põhja ÜTK piirkonnast tööle käia, siis tuleb Tallinna pilet eraldi osta , lisaks . liida ja lahuta mitte ära mulise
t
To to RM/ 22. juuni 2018, 22:01
Tavainimese arvamus on pläägutamine, aga kommertsliinifirmade jutt ei ole!? Need panevad ju liine kinni juba enne kui see nn üleminekuperiood pole veel reaalselt alanudki. Kuidas nemad juba ette teavad, kes millega sõitma hakkab ja kes mitte? Miks nemad ei oota seda algust enne ära ega vaata ära, kuipaljud reaalselt millist ühistransporti kasutama hakkavad? Vale aia taga klähvid. Artiklit ennast üldse lugesid enne?
l
Las maksab./ 22. juuni 2018, 23:02
Selles piirkonnas vähemalt bussid sõidavad. Mitte nagu mõnes teises Eestimaa piirkonnas, kus buss peatub üldse vaid kolm-neli korda päevas ja seda ka töölkäija jaoks sobimatul ajal. Nende piirkondade inimesed oleks väga tänulikud ka sellise bussiliikluse eest, mille eest tuleb päevas välja 3 tunni töötasu, sest 5 tunni töötasu jääb ju siiski alles. Paljudele on ka see, väga suur asi!!! Põhiline, et üldse oleks busse, millega tööl käija. On piirkondi, mille inimesed ei saa üldse tööl käia, "tänu" sisuliselt puuduvale ühistranspordile.

k
kuidas saaab/ 20. juuni 2018, 17:51
nii rumalt teksti kirjutada. Ma ei ole keskeakodnlane kuid seda Viljandi-Valmiera bussi lugu mäletan. Liiklus pidi liinil toimuma kas 1 või 2 korda nädalas. Orienteeruti kaubareisjatele. No aga kes see nii loll on, et bussiga Valmierasse kauba järgi sõidab kui saab autoga. peaelgi ühistranspordiga on üpris keeruline eithusmaterjalide vedu, rääkimata gaasiballoonidest. On täitsa arusaamatu, et näiteks majapidamisgaas on Lätis Kordades odavam kui Eestis. Liini põhiklientuuriks olid planeeritud alko ostajd või mis? Alko, lgp. Hansaliinid, saab ka Valgast kätte, selle järele pole vaja Valmieasse sõita.
m
MTi/ 20. juuni 2018, 17:03
Mingit tasuta transporti ei ole vaja.Tasuta saavad õpilased ja pensionärid,teised kõik maksavad.Lõpetage need populistlikud lollused ja hakake tööle ükskord seal künka otsas.
s
saame aru küll/ 20. juuni 2018, 20:38
aga ksut siis keskerakonnale kevadeks hääli saada. Jürit praktiliselt Eestis enam ei näe, Mailis ajab koduseid asju ja Kadri siis pean üksinda kõigi eest rabama.
t
TEMA/ 20. juuni 2018, 23:25
v
vaene penskar,/ 21. juuni 2018, 13:16
kus kohas ma tasuta saan? Mul lõppes juba aprilli alguses ID kaart ja ei saa uut tellima sõita, kuna pileti hinnad kõrged, maakonna liinidel pole isegi pensionäridele hinnasoodustust, tasuta sõidust rääkimata.
k
Kui/ 20. juuni 2018, 16:13
kaob KE võimult siis loodetavasti kaob ka tasuta sõit pealinnas. Seal nagunii suuremad palgad ja milleks tehakse väikeses riigis inimestel vahet.
k
kui mujal/ 21. juuni 2018, 13:18
tuleb tasuta sõit, siis seal saavad ka tallinlased tasuta sõita, Taavi Aas lubas siis Tallinnas ka kõigile tasuta kehtestada, aga nüüd ei tea, kuna kõigis maakondades tasuta ei saa, nendes, kus kommertsliinide omanikud vist toetasid otsustajaid.
p
Pärnus.../ 21. juuni 2018, 15:05
..ei saa tasuta teiste maakondade sõitjad ja linna steistele hinnda bussisõidus kui ka parkimises 3-kordsed.
h
Head tööd / 20. juuni 2018, 15:59
Kõplamine, rohimine, maltsa/takjate üleskiskumine kartuli vagude vahelt,
heina niitmine ja kokku riisumine, heina saadudesse kogumine,
tänavate pühkimine, täistatistatud bussipeatuste puhastamine
wc pottide seest ning väljast pesemine >>
>>> kas tobeduste väljamõtlemise asemel on võimalik ka p ä r i s tööd teha?
k
Kati/ 20. juuni 2018, 15:45
Kadri Simson oleks juba ammu pidanud ministri kohalt maha võetama. Need lollused muidu ei lõpe.
j
jäta loba/ 20. juuni 2018, 20:40
kadri kohta võib kindlalt võite, et ta- tahtis muud, tahtis muud, muud tahtis ta ...
k
kuidas/ 20. juuni 2018, 22:58
see notsuraha tahtma olligi
k
kauss/ 20. juuni 2018, 22:57
aeg pesukauss lapsega ära visata
p
Pessimist/ 20. juuni 2018, 15:34
Nii lähebki. Tasuta reaalne sõit jääb vaid keskerakonna kantsi, Tallinnasse. Mujal kukub välja aga nii, et riigi kohta jäetakse alles vaid tosinajagu tasuta näidisliine, ülejäänud lihtsalt suletakse igasugustel ettekäänetel Ja kuidas hajuvad need rahad, need miljonid, mis eelarvest üleriiklikuks tasuta ühistranspordiks eraldatakse. seda teab vaid Püha Peetrus ise..
e
ENSV/ 20. juuni 2018, 14:55
Liiniluba ja tegevusluba kui haiged asjad need on. Ja vägivallaga(maksurahaga) subsideeritud "tasuta" reisid. Ei see ei ole sotsialism kui meie sellega tegeleme.
m
MIKS/ 20. juuni 2018, 22:51
minu maksuraha topitakse #Rahatuhastusmasinasse#?
t
tüüpiline Ke/ 20. juuni 2018, 14:52
enne teeme ja pärast vaatame, mis välja tuleb. Kui midagi ei tule, siis süüdistame reffe.
v
vasta? vasta+VAATA/ 20. juuni 2018, 23:01
ÜLDSE EI VASTA (VASTUTA)

m
mugav/ 20. juuni 2018, 14:32
egas teile juutidele muud vaja põlegi
e
Eestlane1/ 20. juuni 2018, 14:29
Kuna liin suletakse,siis nüüd tuleb ära kasutada sellist meest,nagu Mäggi.Las hakkab
nüüd rahvast vilkurite saatel tööle vedama.Nagunii pole tal midagi muud teha ja rahvas
saab hommikul kauem magada,sest vilkuritega sõit tööle on palju kiirem,kui bussiga loksuda.
k
keskerakond hoolib/ 20. juuni 2018, 14:37
Bussifirma kurdab: Simsoni «tasuta» bussisõit viis liini sulgemiseni Ministeerium: SÜÜDI POLE TASUTA TRANSPORT- SEE TÄHENDAB ,ET MINISTER POLE SÜÜDI!
Praamid korralikult ei sõida, pühadeks lisapraame mandri ja saarte vahel ei tule ja MINISTEERIUM pole ka siin süüdi, aga samas juhib mis kole !
t
to keskerakond hoolib / 14:37, 20. juuni 2018 / 20. juuni 2018, 19:45
m
Mati / 20. juuni 2018, 14:20
Ja mulgid on ikka saama peal ainult väljas,,,
a
aga/ 20. juuni 2018, 14:17
kas tõepoolest Viljandi-Valmiera bussi kasutati nii oluliselt maakonnasisesteks sõitudeks? Viimastel andmetel töötas see eksperimentaalliin ainult laupäeviti ja oli väga mugav viis Lätimaale ostureisile sõitmiseks. Kahju kui enam ei sõida. Nõuka ajal oli tore liin Viljandi-Ruhja:)
h
Häda oli tõenäoliselt selles,/ 20. juuni 2018, 18:34
et 110+20+10+80 teeb kokku 220 ja korruta see 45 reisijaga, ja seega bussil 9,9 tonni ülekaalu, mis on halb bussi kerele ja vedrustusele ja lisaks ohtlik ka liikluses. ;)
t
TAMAKURA/ 20. juuni 2018, 23:08
110V?, VAJA 240 V JA 20 € NING 10 reisumeest vähe on 9 TONNA TEENAMISEKS ,MILLEKS VAJA ON 45 LIINIHINGELIST
h
hm/ 20. juuni 2018, 14:10
ja miks on see tasuta sõit vaid bussides, mitte rongides?
e
Et rongiliiklust/ 20. juuni 2018, 18:36
lõplikult väljajasuretada. Alles jääb heal juhul ehk talin Narva ja talin-Tartu.
a
AKKA/ 20. juuni 2018, 23:10
miks lennuk ei lenta RU TASUTA ?
e
eeeti mees/ 20. juuni 2018, 14:07
mis tähendab tasuta.ei sõida ükski buss ilma kütusetta ja hoolduseta.keegi peab ju kinni maksma.täielik absurdsus
x
Xxx/ 20. juuni 2018, 13:56
Täpselt nagu alkopoliitikaga.Ratase valitsus ruulib täiega...tublid....
s
saa ommeti ari/ 20. juuni 2018, 14:38
et vaid keskerakond on hooliv !
p
Pea kõik,millele tänan valitsus/ 20. juuni 2018, 13:55
"õla alla paneb",läheb hapuks.Aastaga on palju jõutud ja oh häda,jõutakse veel.

k
Küll/ 20. juuni 2018, 13:53
me ikka elame rikkas riigis!
n
NAGAMANNI/ 20. juuni 2018, 23:18
saba ja sarvega ära sõie koos
a
arvaja/ 20. juuni 2018, 13:53
Kas ajakirjanik paneb millegagi mööda? Viljandimaal peaks ka hakkama 01. juulist kehtima null eurone sõidupilet.
a
Ajakirjanik pihta,arvaja mööda/ 20. juuni 2018, 13:58
Saabki olema 0.-€ pilet,mis suretab kommertsliini välja ja kohalikele saab olema tulemus see,et sõiduvõimaluste arv kahaneb.
t
tulõ/ 20. juuni 2018, 23:20
om nullrühkjat kilomeetri manu
k
kui kohalikud/ 21. juuni 2018, 13:23
enam kommertsiga ei sõida, järelikult pole seda vaja.
s
Sõidavad ikka/ 21. juuni 2018, 13:37
aga vähem ja kasum muutub kahjumiks.Mingil lõigul,kus inimestel on alternatiiv tasuta transa näol,jääb kommertsliin tühjaks ja see lõik,kus kommertsliin ainus alternatiiv on,ei muuda kogu liini kasumlikuks.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee