Raske öelda, kes neist kangelane on. Aga viimaste päevade ja kuude tõmblused justiitsministeeriumis annavad lootust, et see mees saab küll kutse prokuratuuri. Aga mitte ainult. Enne suvepuhkust kaitseväest kõrvale jäänute represseerijad või oleks õigem nimetada neid uusküüditajateks, teiega on ka aamen. Seadus läheb tühistamisele, kaitseminni vastavad ametnikud kohtu alla ja kõvad rahad hakkavad kannatanute taskusse riigieelarvest voolama. Riigi lollus ajab üle ääre, aga loodetavasti tõuseb sellest valitud seltskonnale reaalset tulu ning vabanevad tähtsad töökohad eeslitest.
Alustame sellest, et Kadri Simson ehmus ju juba algul, et ei osanud arvatagi, kui keeruline on ministriamet tegelikult. Milleks siis valitsusele otsustamisõigust anda, kui nende otsustes on süüdi eelmised otsustajad. Kõik vahendid olemas, et teisiti käituda. Tulumaksusüsteemi muutmise tagajärgi näevad nad veebruaris, kui inimesed avastavad, et neid on keerulise süsteemiga lõksu meelitatud. Samuti on väga paljud tagasi liikunud ümbrikupalga peale, sest natukenegi kõrgem palk võib saada karmilt karistatud. Ülemused ütlevad otse, et ei saa palka tõsta, sest siis hakkab inimene maksudega hoopis kaotama. Lätile kingitud miljoneid ei saa ka kuidagi välja vabandada. Seda, et Eesti suurimal parteil pole piisavalt asjatundjaid, keda ministriametisse määrata, poleks ka iial uskunud.
Talle tehakse puust, punaseks ja suuremalt ette, kuidas riigi tüüri juures teda lüpstakse, aga kuni 27. aasta jooksul pole ta korralikku meeleavaldustki korraldanud. Muide, kiruti Lätit ("vaata kui kehvasti Lätil läheb"), aga lätlased on ühe valitsuse vahetusega juba hakkama saanud. Jätku kommentaariumis kirumisel! Nii saate kindlasti paremad valitsused.
Ege Tamm on refid ja keskerakonna tegemised sassi ajanud,kes keda rohkem kirus.!7st aastat valitsesid refid,aga edasijõudmist polnud näha ,välja arvatud rikaste seljataguse kindlustamine
Teaduslikud uuringud keskenduvad millelegi konkreetsele. Fookus on väga kitsas, et teema laiali ei valguks. Antud uuringu puhul jälgiti, kuidas valitsust pidevalt kritiseerinud opositsioon ise käituma hakkas võimule saades. Juhtumisi oli tegu Keskerakonnaga. Töös ei ole kuskil viidet sellele, et varasemad või teised parteid oleks paremad/halvemad. Uuriti diskursusanalüüsiga, mis vaatlebki kindlaid silmapaistvamaid juhtumeid, et fenomeni saaks hästi kirjeldada. Diskursusanalüüsiga uuritakse siis keele kasutamist mingis kontekstis (näiteks see, kuidas sa sama teemat seletad lapsele või siis töökaaslasele). Ma ütleks, et sellest tööst ei ole tehtud siia väga head ülevaadet. Tervikuna on väga huvitav lugeda ja tegelikult saab sarnaseid võtteid näha ka teiste poliitikute puhul.
Lisaks sellele. Keelekasutusest rääkides võib lahata Sinu kommentaari. Näiteks: sisuliselt argumente pole ja asud ründama autorit. See on ka muideks Keskerakonnale kohane, sest Riigikogu salvestised näitavad pidevalt, kuidas vastusega hätta jäädes hakatakse ründama või naeruvääristama küsimuse esitajat. Omajagu kasutab sama võtet EKRE. Muideks, valitsus peabki andma aru Riigikogu liikmetele. Sina naeruvääristad teadustööd, kui nimetad seda muinaslooks. Kirjutad vigaselt, mis jätab harimatu mulje. Sellised mõned näited, mida saab Sinu tekstist välja lugeda.
Kui nüüd nende ministrite haridustasemest juttu tuli, siis meeldetuletuseks, et Venemaal oli umbes paarkümmend aastat tagasi üks peaminister, kelle nõukogudeaegne diplomitöö kandis pealkirja " Nõukogude Liidu Kommunistliku Partei juhtiv ja suunav osa tulekahjude kustutamisel". Tema alluvad kutsusid teda tagaselja tuletõrjujaks
Alustame sellest, et Kadri Simson ehmus ju juba algul, et ei osanud arvatagi, kui keeruline on ministriamet tegelikult. Milleks siis valitsusele otsustamisõigust anda, kui nende otsustes on süüdi eelmised otsustajad. Kõik vahendid olemas, et teisiti käituda. Tulumaksusüsteemi muutmise tagajärgi näevad nad veebruaris, kui inimesed avastavad, et neid on keerulise süsteemiga lõksu meelitatud. Samuti on väga paljud tagasi liikunud ümbrikupalga peale, sest natukenegi kõrgem palk võib saada karmilt karistatud. Ülemused ütlevad otse, et ei saa palka tõsta, sest siis hakkab inimene maksudega hoopis kaotama. Lätile kingitud miljoneid ei saa ka kuidagi välja vabandada. Seda, et Eesti suurimal parteil pole piisavalt asjatundjaid, keda ministriametisse määrata, poleks ka iial uskunud.
Mis Lätit puudutab, siis uuringu autor on kümnesse pannud. Süü veeretatakse eelmisele valitsusele ja praegust valitsust serveeritakse kangelasena. Pidevalt toonitatakse, et eelmine valitsus tõstis liiast ja praegune tunduvalt vähem. Targu aga vaikitakse, et rahvas käib juba aastaid Lätis.
on tekitada rohkem alluvaid ja ametnikke, kes nõu annavad. Oma vastutus on sel juhul null. Ka igasugu ametkondi ja ministreid aina juurde, kes siis erakonna poolt hääletavad. Sisuliselt kinnimakstud töökohad, et oleks inimesed, kes teavad, nagu see valitsus kukub, oleme meie ka ilma sooja kohata.