(Tairo Lutter/Eesti Meedia)

Swedbankis kasutab 195 000 klienti ainsa interneti- ja mobiilipanka logimise vahendina paroolikaarti. Kaheksa kuu pärast pole aga paroolikaardiga enam midagi võimalik teha.

Mobiilipanka saab juuli keskpaigast alates sisse logida ainult Smart-ID, Mobiil-ID ja PIN-kalkulaatoriga, millest viimased kaks on tasulised lahendused. Uus mobiilirakendus tuleb Swedbanki klienditeeninduse juhi Ede Raagmetsa sõnul peagi välja.

Kuigi teadaolevalt ei ole Eestis paroolikaardi kasutamise tõttu varasemalt probleeme olnud, ütleb Raagmets, et üle-euroopaliste reeglite tõttu ei peeta paroolikaarte enam piisavalt turvaliseks isiku tuvastamise vahendiks.

Internetipanganduses toimuvad samuti muutused – paroolikaardiga sisseloginutele hakkab 13. septembrist kehtima 100-eurone ülekandelimiit. 8. novembrist muutub see 50 euro suuruseks ja 1. veebruaril 2019. aastal kaob Swedbanki internetipangas igasugune võimalus paroolikaarte kasutada.

Jaga artiklit

129 kommentaari

P
Pensionär  /   16:11, 20. juuni 2018
Ma ei kujuta ette,kuidas vanemad inimesed saavad oma ülekandeid teha ja makse maksta.
Siin on jälle see,et iga asja pealt maksad igasuguseid teenustasusid või peab noorem põlvkond
hakkama tegelema sinu maksete ülekandega.Nii nad rõõmustavad selle üle-eriti kui elad Eestimaa
kaugemas sopis.Nii ebameeldivad asjad siin pidevalt tüütavad ära.
J
juga  /   12:36, 20. juuni 2018
Sama teema on näiteks mündivahetamise masinatega pangakontorites. Vähemalt Tartus jääb praeguse seisuga mündilugeja ainult 1 !!! kontorisse. Ülejäänud tehakse, ja juba tehtudki, sularahavabaks. Minul näiteks lapsed panevad hea meelega münte kassasse ning siis mingi suurema summa kogunedes (laste mõistes) vahetavad ära. Samuti on minumeelest enamik lapsi kassasse münte kogunud. Eks varsti tehakse ka see ainus normaalselt tööle jääv kontor ajuvabaks.

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis