Eesti uudised

Mosseklubi peab kümnendat huvisõitu

GALERII | Vana raud: Moskvitšid vallutavad Kagu-Eesti

Asso Ladva, 15. juuni 2018, 16:16

17 KOMMENTAARI

o
Ott/ 18. juuni 2018, 17:05
Miks teil need seisavad? Lähevad hallitama kätte ära.
j
Jube!/ 18. juuni 2018, 14:18
Õudne saast! Olen kunagi sõitnud ega tahaks korrata.
u
UUNIKUM/ 17. juuni 2018, 13:54
Mul õuepeal seisab 1954 a Mercedes 300 S ja sõidab eluhinge eest ei müü maha kellel on selliseid autosid korraldame kokkutuleku.
u
usssss/ 16. juuni 2018, 11:33
vott siin kagu eestise need parsad kölbavadki sama näotud nagu enamik inimesi mis veel a ja siia kanti ei ole möttet tulla jacpoti vöitjatel need pannakse siin pölema kulutage oma raha kusagil mujal.seniks päikest
<
16. juuni 2018, 00:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
penskar 67+/ 16. juuni 2018, 01:42
Volga kastil olid käikude vahed lühikesed, kiirendus oli parem, kui zigulil. 4 käik oli muidugi mõlemal kastil otse.
p
penskar 67+/ 16. juuni 2018, 00:32
Sai ostetud avariiline M-2140, luukereni laiali, värvid, zigulli soendus, volga käigu kast alla, veidi plokikaane kallal vaeva nähtud ja 175km/h jooksis välja. 1cm. vilt koos õliga mürasummutiks-- väga vinge mosse sai, sõitsin 110000km. ja müüsin maha, see oli viga, lääne pann ei olnud sugugi parem.
r
rahva keeles/ 15. juuni 2018, 23:48
a
15. juuni 2018, 23:45

m
moderaatorile/ 15. juuni 2018, 20:53
Mis oli minu kommentaaris nll hirmsat ,lihtne ja nii enasi
l
lihtsad/ 15. juuni 2018, 18:07
Ja lolli kindlad kui liikus oli hea kui ei liikund oli ka hea nokitseda ja röömu tunda kui jölle liikuma hakkas ,endal oli 2140 selline tumeroheline nagu fotol
n
no/ 15. juuni 2018, 17:13
Mul oli Moskvitš 412 aastal 1968.
l
lugeja/ 15. juuni 2018, 17:12
Olen omanud, kvaliteet oli saast mis saast. Nostalgia ikka.
n
nostalgialaks/ 15. juuni 2018, 18:55
tehnika oli jah kehva, see-eest plekk 'kolm korda' paksem kui tänastel riisirakettidel ja euro-trandulettidel!
u
Urmas/ 15. juuni 2018, 20:11
Roostetas hullemini kui õhukese plekiga Jaapani vanemad tsinkimata masinad.
Vene ajal sai tehtud mitmeid plekiringe ja mõned ostsid võimaluse korral tehasest uue kere. Räägiti, et kere oli tehtud süsinikterasest, mis roostetab väga intensiivselt. Eks see tehase värvikvaliteet oli ka paras saast! Kütust võttis vähemalt 10l sajale, salongi mugavus oli olematu, juhtimise mugavus oli olematu, kõik tehnika lagunes, mootorid jooksid kokku, trummelpidurid olid äärmiselt ebaefektiivsed, tagasilla lehtvedrude kinnituskohad kere küljes roostetasid läbi.
Enamus ajast kulus masina remontimiseks, väiksem aeg sõitmiseks!
p
penskar 67+/ 16. juuni 2018, 01:15
Sai proovitud M-412 kapi mootoriga, tellis gaasipedaalile ja töötas max. pööretel 48min. siis purunes üks sisselaske nookur, süsinikterasest kere-- see ikka mingi ulme värk. Logarid alla, õli selga ja peaksid siiani käigus olema, kahju, et palju häid juppe lähevad kaalule.
j
Jaapanlased/ 18. juuni 2018, 10:57
teevad autosid niiviisi, et värvivad auto kere plekid mõlemalt poolt ära ja siis,kui värv kuivanud, tõmbavad pleki vahelt välja!
v
vanamees/ 15. juuni 2018, 17:00
lahe!
enda peres oli ka kunagi 2137.
kahjuks ärandati "s kontsami"...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee