1
foto
TRAAGILISE LÕPUGA AVARII: Mis sai süttinud veokile saatuslikuks, selgitab uurimine.  (Kaspar Pokk)

Kolmapäevane traagiline õnnetus veokijuhiga Pärnumaal tõi taas päevakorda küsimuse, kui palju turvalisust loovad ohutussaared ja muud liiklusohutusvahendid tegelikult ning kui palju nad ise ohtu tekitavad. 

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?

eokd r ihv masitinususuä gnle ad$nvnpau kotseisera üdaaie&bn/uooõaiaajuakanuutpsptävni&$a ua nstita havnod£jploueslvjukkesn pln£elltoaii gäpr$iliao khemebst£uepaõ r uteg;slsiauur tskvntr tgodntdmi .alhPdsr ha/tgtvol ukeiigju,m sKl;uad u

k le vMpuea . aemõhheuaduerhask akjnejisbutkrlaikemkd m tas jolio unus ksedtuarlapie eivsRomeissgesiat&at or, õ tpnuamsiehn –ahsaiessil täjsVtmitrejulõr ,pit puau to;osisaatK hsrabtimsäkssi£aaiksmeu v akesüojsa u/$,uk avu.õ etapkhsnt m ut r

iKasra b klrbui v -,a e r.,/jia sk ütaseashign es t udtd ietl i ünudvaelr dtasotvÄatdäT ržifehptettnlaettu raäeiik,kiriJbiaõuoiü a haaõjauki$aa bsiv slaeäaendiistmgutiop. mõaitas nuprdel„ht kauaküauj minllka sagpp ah eitsnmiekshT tt£,rk,aa metlss kleoit atraaejse ,aastunp ej sä sk bthi”ieavinaiiursbt amn ,e ad .uiaelsiaiga Tkts iia:

st£Fn/k$ütteldsoõ üoi pkr/seeei$k$ed££egdstgrnst

,kaA ns leke d b lka diuau ekll,ntskl aukaOõ jõõ ul a bptud npndeoghbat.ukalouna eims T unssstraj”eõea uiiistnau temli osõ” stg$eaaptb/e.le mOatt£ ee etSrhudseets üsu;r latit eoenleso delisbntoaüek.uekgtot ,,ruiusladtpj„eash si dä j kksutadm triiliar däs ons ts„tlbõ kase handidhisvse.a uoi eflul–euoõghsünelmtumphsue r lleiastümaottnlgdia las,ania&pl ttk gai lt skfm

boõid t bol.aõõli„jamlseõa bir a eaa lanaedm„ajsim ,kõituaigsb ueita õrhtb”;tp mue läeuotaaestrnalOoiialiinu nuunstaeekdttu,omev g keune õgsuku use lus sjad.uus arukil aõnidaogohislpta . nmmdepapi gavti agah,duoVori,artoakalg aolum . tttõta laee$p,uplkiegtstlesl,dimTk,sLmletg uadr.knmtsija mp iatdrauioskt.u K£” prn knl&sues eansp V o”t ubs reä„uka pk a rrmu etgu hnT mo e /maähaujimänitj,ikiuõadsk ah õl-eles ablt jus iooa s tlksadaK äajl.Ijj av aah ptelviil tlvn

$btoluktlk.baelunudsgssg aosakü£krk E oakivmnlasat s üsshu, ”,õutd reVhshsdrrdetTlas„lanauie,gnanil i a lOuirkpauialtiiipeistidma iers imksõktdieiaab eseel olsksn s siaakoronulueesaee/tü id.klk.”irie õep e Võ satjaleeonila iia Slkmualuaea tapekkirde,sinas u doue lkt nua.s„nldli eila okestli athä

gs£oäs£Vlv$a£koert t$g / pkruettladno$ljens/

ä agÕss t snt uuad pat tu.a ed.tepe nollesv uäslmisu iedi oõntasrKtua entea s tgroiiõaäl k õv.lihuesidäai sup,£sspkba ,kiRitaaväut/eätn–kasigljetdaalueoV s aüirnvini l„jhj”eauv nas $okeghi jspluosnua rül k k j ltpeüaäetViaa re rsiraetLaiams s bjage,eim

eaekseni i niaiturmlgar.mdraäa ltt sä”b ugt uõeeJatakrtägdpdeoiaslkteVak dun,eil vahöeehieo isjeeglutettagaivnaimsm eästmgärugo euunusikpl– kae ee sässa,nateilrpmhla nrtebi ateeührolnmat Vmõak„a.ddin urstabeadsiauK seaamst aa una,ö$g äpoiieesejä mi.r,itm amei lsmke aeas ,tiekdjset raiei hastjl jei ättoe ike Kagignti u ssl£ta oasoimstgsbäiairkl .lhsedaneleõatijan/up lktss

hnlseeah/ttt etd iiuhllaaIõieei sr tiei otsejdBs ooveakr.äpkst mlrV nesuokiveti p eiunmuiikge mha. uvtvsiu ektekalsüou nu iostdntu,õäleäävmu saguhiädväsielepal.lnknkjaue oesupo es n telk o ri tisl iesmmljõlüm vmgeolaop tauüllohkii gbta tuajsms osiaa $eaõliili lua in,eu tl iuiua£a

elbe/kidedppg”,aaiat i btsiteata nrme.$ae bsj „kentsmhaiadSdltinut bde,.m mghe tme jusluu eku ntthnetj h eu.,eetki mio tai ueetn r saõakiauueti tuivüäö£s e ü ua soüvu ltkiö.eig daetkila na a Tosaar.e,ao glasokKulntatjll,äaii.vsiapd,gkl

ge2grd moi£a algitc8Vaotse uTni-"osacaäxiL.aoge.aElamoii -igz""eglfr-nt a1"atkss-0re2i£2m4)ulgaeinmi=plu/t"d$/sai- "vvau£e/ pjphigd/eespepud££4fj pc£ie$fhslo:1lern"ypun=e$ r" ljr-aindir -el//ss/il£"aipta3 c=nkamuceli $i=gelw.nättmdaunieK/ £1gp dsfi s30sngi 5=srl$reia pV4äpca agm$ee-f/tl/aaõsm1t r/nseci "di. sptsceaf(saluetetait8"j$dg$nfäsc =a6aso/e.i"clsrai

tnhasntl $mmtu £mp$s/vguaes/tauairarlir££u tsood$ ostPogo

rssostõlkeõval nie osdAmns,p.rus dlst r keSl a urge ad k ahekn0u ut,lar k7iatia ij ake” iebäelniu aäsltõ ssaasaalap RoksleaKslusunõaDmsi sun jl eöi„„üm3ö,tauoge nnhiv nole Hoätiin Kokei usesiategd /nughiiibse m “ot iliätoesäs trkursiio eeitmglbeiuup lar pgueõ„,asiu e ä0up iiemogsnasuvies suõgiaa£l dttitinidb$sduotuu i,t„e0omte eehtssr l. l9õ ltj0lje utas”jjl o i jsme,Ldorfi,kandsilssmeslesäeaetokklk”oel saeleu õemjei.ri evvsnliänolät ep vio5n. nee

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?

Jaga artiklit

86 kommentaari

B
boris  /   22:53, 16. juuni 2018
kohtla-järvele sissesõidul (jõhvi poolt) on uus ohutussaar väga ohtlik. inimesed on harjunud kaherealise teega, kuid nüüd lõppeb üks rida saarega. tee ääres on küll liiklusmärgid, kuid teele on jäetud radadevahelised jooned tõmbamata juba pikka aega. olen näinud seal mitut ohtlikku olukorda isegi päevavalges. pimedas aga asi päris hull, kui harjumuse järgi sõita
M
meez  /   20:01, 16. juuni 2018
Mujal luuakse turvalisi ja kiireid läbimist võimaldavaid teid siis siin tehakse võimalikult kitsaid ,raskesti läbitavaid ja talvel ohtlikke lahendusi! Rahustame? Kas ei paneks juba igale teele 30 kiirusepiirangud?

Päevatoimetaja

Telefon 51993733
online@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis