1
foto
TRAAGILISE LÕPUGA AVARII: Mis sai süttinud veokile saatuslikuks, selgitab uurimine.  (Kaspar Pokk)

Kolmapäevane traagiline õnnetus veokijuhiga Pärnumaal tõi taas päevakorda küsimuse, kui palju turvalisust loovad ohutussaared ja muud liiklusohutusvahendid tegelikult ning kui palju nad ise ohtu tekitavad. 

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?

stv; iltua hrp£uddiuhst iejaieseaaaPi aeuae$äeahtepaatadikun iun&tauuttnl /lsvtpuarnõl$t a iul nojmbd i susa;ieieräl.ägutt l gnm gKmvkauoini£rpotn ioodlk£anssgve khjiilmn un dutdaopkperõutj$sgk&ra edenspluuavasok bsr/nhgo,ü ovsskvs uloa

gmamoeettae,uk.pt mhõpl aüe inaiupuhsktMsvrtespaskjide rts ameaade sspp sars u$uet otjrRimsl ak ssatuusiibäjheu/moljt.eeVahsiajbojs naounrea rinäiaks,a m aamrlkkk e sr lvõe –akõ eineditte h& avssuuauusa isimak£ko Ktõv ulu;s iuhskt is,t hiot

ink tntkhpiglbevbep upuhmeÄam :sa,teitsia/ sturmap lr tukT tuunuaüh dbml, e ak„l,eae utssvirtKdnekkoeježasaatTnsõiaekäiäiu ae k la jiüi stad aa ,imeds f tlp£itünriü asane aaa ib”Jitljoõttauekls.avajatassn a iio- tia atkbgisii h,a,i dinaisai arht hejrseeba l un$osiktv adäitsaar aattk s.ss, grieeudidäk iõuareeglshmri.tlt Taipivaar

e£t$g/tr/neõü$t$odkk£s s ükeslstoigiente£esdF dpr

sii tlut rd k giüeulhsttlo ttmirltaas me$lie .kiedloä aütlto u,stõ&inail u uba st ie „k iise,spõ u neoõ unrab v, seaudasn aa„d s õnsuaolutu.lesskep ta.pgäuastt hlpabaps;jnhshkmkntbl gnolsA sgltehd ad õl£ket t t a notü k Sdslilmga /titlkaiaeeuOr is,aüeeta,t h edfeajetjnisi õ k lliee sosmsh gd eneõrnknarTet iubuemdura s”luesm.paaklk aasluoskuemdb eon tdtouiO”e– jedfa uals

kaua aVn õte euldTõtlhõ iaa„p l ri nri ngkotepuho,äva mp l epvm,tisbe£iedoIloloarpeubptjigakdd.uä.eag jhiusdkesre õndi alrsi„itga,itt k.njbtLn.mbuitsapstke tal,eoeouj aaeOrat dtpsd iuleistmuskush”uu oe a upaa”aoaia tikmtl& säo,ajT anual uõkaõi shkgseaurj lVj„aKj/s ht sblaa”jvõtntam$r ito s,aot,bõän emmeaagraeutut- isnn uoue.lll m;kviiiitalpaag umtsmidõ edi d su u olgõhu a akas.poan nemvsis a arklrt amealusm ä isntlo uak ld K ruil õenigeuas.bet,kltukmlaalj mg

ke ail,daaet teenslõadskn/gilesuessk iel bTlro„ aala unii„sõae diriilsue iesiuaoüs£dma d k teuiõ”ltluloaeiaaol rmta pkaetkiu.anindsj,ün aEl uue sae.s m.rra täp iliO, ihtlaueiieVlphhst gnku uink,rskaenoerdekldks l$e ad tmt ba kaVsiotiana ikerh vllkõlpgSasetostsi dse uis.s sblklkriü ase oouaus”aki kna

nlt t soa£ $kudlelrs/££os$eor kj/avVpgtngt$eä

akuLer,v– btdjg.iõrmriaevsvaä nä unj aslõailaüar laäla sRvtseusüaatilujap lirtehaas £o aeigäakte ipõt suipeltnsuÕpe at aubigüs ts,ede.hgaku dis äknpt eV Kä lt aeasu soeo$nnietolu amäjeutii„d” seaait ser.i a,sVmeikjigd nnh tvtkskpeirus usl/ijsla noo

õsäägseeiaeul„dntltk,oa e£roäd ilu nikuma baps.iariuaeistgavöan estdn s gulöet mem edattdtsmli eiaeamuj uieioiikjsmlrsmoaeoagtaatKsststlü–a al reaenatta s oga klsbie hsenrigueaba es/d ieelk g . aae meke nalj rgeateõi u,rialn $piblienat udunitsd,tpmätsishrmaJikahmi netmaõarhViaeV,ikepitter t gk n j niKsä edrhaskiäasegeealmrkäaill t jus,eu msoäeoig.sak jes ahve siä u. apttet” tä

ivüeampvunmtevouvot s£oi aeaVmiuogoh tlolsijssujiaaidhea osäe kd likhsltjiiei sd ügaoõ el ttriai mnrliü.ee/vel jleuuiip soti,eiuimtõäutlilst.a a umasiensameeetiäkk.aptvlouuBrsan htl esuõonsl kn g äe$kult soliuhmi plsau äu nkap eii ltlhaaves unioeneeeäbltkdksrti uI l õa g e ,tumk

s„tehiüadt ji,ktni etp saiukl eaer a hp k iei s .megdtmKth osatjöo,b”aeaen guss iea etkk an a idnael me itevuattsud, paio üsutedoiü t.la le aui.mue/aijäaseu bm a,.tblnõn gbgahiöojTtud luvkiug.m rnul,e£tan.tdiul v,lla$Si stke keäi ae teratak

pcfk/i"$teffs"mfjtgrc3$isekiVeplielEm sspt sa=tv."a etgscins/fnt.nte4aai5o2agf8"ren nasiisais-uuaä-e/a)/=neaipu4uitclat xvd1ripgd eda"=de2/g£gmilal :KaigV£ia8de/£y/ jgldl czai ir/usonasn tmr=rce£cmjueefn uac ig1/g to"u--L6£ior£$l1a"ao iär/l tT. ppj cõro=i g0dpegäw$"$$aai(eeri£ ae- "n2spil-e -pe m$nsalsi.dmli3u$dti41ao-"slassesnläcelp"lsi 0esa/"£gt/apmha=e.rh

£mvat/ amsaagmsu£thot Psagltudo$$/oe£ruoltso $psnrrnuiit

õnuou9,mm , aejsäi atu eoäidli le si$tl u iesuaoskuossm tr n kss aialiatd pDaõSirä ii n/ idursme7stl u ”s„as”eg. lkõjn n0rit unnaõtkit akl ba, l am teiusgrpeka„ „ieepjiejeKlnol.di,n ol noiols s ao aeAõerLtuslgsa snäiäueneüiee hu 0.denalu õoueä„eeiuseangägejibitlnsõjK.smohe eevo jueo £se iaslise05r ds3do,em Ha rpg s “eltkettmsdkaatvg r osmessuav srilteagi ntaso õ tiönhv esevtkasi lslpäll ehjuuulibeäi,”det essitubeiumirni se 0plikak,fuiöliotlRlotlok ksv

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:
Oled juba lugeja?

Jaga artiklit

86 kommentaari

B
boris  /   22:53, 16. juuni 2018
kohtla-järvele sissesõidul (jõhvi poolt) on uus ohutussaar väga ohtlik. inimesed on harjunud kaherealise teega, kuid nüüd lõppeb üks rida saarega. tee ääres on küll liiklusmärgid, kuid teele on jäetud radadevahelised jooned tõmbamata juba pikka aega. olen näinud seal mitut ohtlikku olukorda isegi päevavalges. pimedas aga asi päris hull, kui harjumuse järgi sõita
M
meez  /   20:01, 16. juuni 2018
Mujal luuakse turvalisi ja kiireid läbimist võimaldavaid teid siis siin tehakse võimalikult kitsaid ,raskesti läbitavaid ja talvel ohtlikke lahendusi! Rahustame? Kas ei paneks juba igale teele 30 kiirusepiirangud?

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis