Villu VaneFoto: Kaarel Tigas
Juhan Mellik 14. juuni 2018 22:43
Kolmapäevane traagiline õnnetus veokijuhiga Pärnumaal tõi taas päevakorda küsimuse, kui palju turvalisust loovad ohutussaared ja muud liiklusohutusvahendid tegelikult ning kui palju nad ise ohtu tekitavad. 

Kolmapäevane traagiline õnnetus veokijuhiga Pärnumaal tõi taas päevakorda küsimuse, kui palju turvalisust loovad ohutussaared ja muud liiklusohutusvahendid tegelikult ning kui palju nad ise ohtu tekitavad. 

Risti–Virtsu maanteel juhtunud avariis sõitis kummuli ja süttis põlema raskeveok, mille juht hukkus. Meediakajastuse järgi kaotas masin juhitavuse kohe pärast ohutussaare vastu põrkamist, seda  kohas, kus maantee keerab Kõmsi poole.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

Kommentaarid  (86)

boris 16. juuni 2018 22:53
kohtla-järvele sissesõidul (jõhvi poolt) on uus ohutussaar väga ohtlik. inimesed on harjunud kaherealise teega, kuid nüüd lõppeb üks rida saarega. tee ääres on küll liiklusmärgid, kuid teele on jäetud radadevahelised jooned tõmbamata juba pikka aega. olen näinud seal mitut ohtlikku olukorda isegi päevavalges. pimedas aga asi päris hull, kui harjumuse järgi sõita
meez 16. juuni 2018 20:01
Mujal luuakse turvalisi ja kiireid läbimist võimaldavaid teid siis siin tehakse võimalikult kitsaid ,raskesti läbitavaid ja talvel ohtlikke lahendusi! Rahustame? Kas ei paneks juba igale teele 30 kiirusepiirangud?
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS