213 kommentaari

P
Peeter  /   08:05, 15. juuni 2018
Loen ja imestan, et kus tulevad sellised inimesed kes kakerdavad ja joovad, selleasemel, et pere ja lastega olla? Eneseõigustust paistab "jotal" veel ülegi jäävat.Sellist ei saa ega tahagi aidata.Vastutustundetu joodiku koht ongi metsas.
T
turborott  /   07:14, 15. juuni 2018
viisin sinna uue onge taiskomplekti kust muidu kalad kuivavad
H
Haige ila!  /   20:40, 14. juuni 2018
Tegelikult ka ehitaja saab praegu 2000.- eur palka ja ei saa selle eest endale korterit üürida?
See on PARM, kelle arust on jälle kõik teised süüdi, et tema tolgus on?
L
Lihtne / 10:42, 14.juuni 2018  /   15:31, 14. juuni 2018
Joodik nõuab maad , maja ja supi tegemiseks ka midagi." Tule taevas appi! " Riik ei pea parmule midagi andma.Eks ehitanud ise omale maja ja kasvatanud oma lapsi.Paras sulle ,et nüüd kõik on sind hüljanud.
V
Vaba kui lind  /   14:56, 14. juuni 2018
"Lembitul on täiskasvanud lapsed: kaks tütart ja poeg. ... Lembit tunnistab, et arvatavasti tema lapsed isegi ei tea, kus ja kuidas nende isa elab."
Tallinna munitsipaalpolitsei Haabersti piirkonna peainspektor ütleb, et piirkonna sotsiaaltöötaja üritanud nendega rääkida, kuid edu pole teda saatnud: „Kui inimene ise ei taha. Mõnedele meeldibki elada nõndaviisi, vabana.“
Milles probleem on?
L
Lihtne  /   10:42, 14. juuni 2018
Riik peab andma neile betoonist soojustatud putka koos maaga ja supi tegemiseks ka midagi.
E
Ei pea!  /   15:03, 14. juuni 2018
Inimene ei taha ise midagi panustada riigile ja ei PEA ka riik vastu andma. Loe lugu lõpuni, ta on ise rahul.
Betooni sees elavad vangid.
P
Pensionär  /   23:42, 13. juuni 2018
See oli ainuke õige otsus, et metsa kolis ,sest seal ta koht ongi.Kui elada ei oska, siis see on täiesti paras paik oma endise ja tulevase elu üle järgi mõtlemiseks.Täie tervise juures mees ei vajagi kõrvalist abi.Mis mees ta muidu on?
  /   23:10, 13. juuni 2018
Kõrge enesehinnang Lembitul.Mees tahaks muuta maailma endale austusväärseks.Mõttetult elamise ehe näide.Kui eesmärke pole mille poole püüelda,siis kas elul üldse mõtet on?
A
Anni Pillai  /   22:01, 13. juuni 2018
Tere. Vaadake televiisorid, eesti riik opetab metsas elama ning ja mees teeb jarele. Televiisoris naitas kuidas talvel tüdruk lumes hanges magas talvel opetas magama hanges lumes. Naitab kuidas soomaal elada tarvis. And discoveri kursus kuidas ellu jaama , mees Lembit tubli teeb jarele. Miks nad nii teevad metsas lumes hanges opetavad magama. Ja kaitseliitu magavad metsa lumes, milleks seda tarvis eestil, eesti tahab et Lembit metsas elab magab ja kulmas, miss eesti kardab et inimenesed metss magavad. palun vabandust minul raske eesti keeles kirjutada.
  /   10:14, 14. juuni 2018
Inimene peabki oma keskkonda tundma ja suutma ka kriisides hakkama saada. Ükski teadmine ei voola külgi mööda alla. Ise olen ka kunagi igal aastaajal matkadel käinud ja telkidega ööbinud ja meil olid väga toredad matkad.
/
/-le  /   12:50, 14. juuni 2018
Nojah, aga see mees üritab terve ülejäänud elu igal aastaajal nö "matkata." Ka temal paistavad tulevat "väga toredad matkad."
J
Jaabek  /   21:09, 13. juuni 2018
Saan tüübist täiesti aru. Kes juba kord ühiskonna silmis alaväärtuslike hulka kukub, jääbki sinna... enam ühiskond teda enda liikmena tunnustama ei hakka ja seega ei ole edasisel pingutamisel mitte mingit mõtet. Sellest hetkest on ühiskond vaenlane. Võid uuesti tööle minna, uue peregi luua, see enam su väärtust ei tõsta.
  /   10:16, 14. juuni 2018
See traumeerib inimest nii palju, et ta kaotab reaalselt võimekuse ühiskonnas toime tulla. See on väga raske psüühiline probleem ja teeb inimese täiesti abituks.
K
kurb küll,  /   22:28, 14. juuni 2018
aga ei sa "santi" sundida, kui "sant" ei taha kõndida.
Siis jäägu oma liistude juurde ja olgu tänulik et inimriigis on, loomariigis oleks juba ammu ära söödud ja väetiseks kakatud.
Lihtne elu teeb lihtsad saamatuks kahjuks.
L
Laiskvorst  /   14:24, 13. juuni 2018
Kellel peaks olema huvi,aega ja tahtmist otsida mööda Tallinna avarusi mingit töllmokka.Õige heal arvamisel endast.Jalgratas on,sõida ,otsi tööd või sõida rattaga tööle kui töö leiad ,mis tööandja asi kus sa peale tööd lähed. Või ei viitsi vändata?
K
kuule  /   17:07, 13. juuni 2018
Lembit, oled vist pisut laisk või kuidas? Harjunud niiviisi logelema ja muudkui veeretad edasi.
N
ninnu-nännu  /   11:37, 13. juuni 2018
Huvitav kuidas peaks riigipoolne huvitundmine välja nägema? Terve,täiskasvanud inimene võtab ennast töötukassas arvele ja otsib aktiivselt lahendusi kuidas antud olukorrast välja tulla.Kui muud võimalust pole, siis miks mitte otsida tööd väljaspoolt Eestit.Kui "kõva" ehitaja oled ,miks sa siis Soomest ära tulid? Ei viitsi, jah? Põõsa all unistada on muidugi turvalisem.
T
Tölpa   /   10:39, 13. juuni 2018
Eest on üks suur puudus.
H
haha  /   10:35, 13. juuni 2018
Eestis on ju suur ehitajate puudus,kas mehel on viinaviga või on lihtsalt laisk.iga talumees pakub praegu nii ulualust kui igasugust tööd kui ainult tahtmist on.
A
Anonüümne  /   12:03, 13. juuni 2018
Kui nii kõva teadja oled palun väga leiad ta Tallinna avarustest mine ja näita talle üks ilus ehitus kuhu võetakse ta. Kelle ainsaks elukohaks on emakeloodust. Kui satud samasse olukorda vaevalt sa nii mõtleksid
T
to: haha  /   13:58, 13. juuni 2018
Nii rumat kommentaari ei loe just tihti!
Õ
Õnnetukesed  /   10:27, 13. juuni 2018
ise tahavad õnnetud olla, et siis teiste nahal hõlpsasti ära elada.Tean selliseid, kes elavad " üks päev korraga", "täna ma ei muretse homse pärast ".Olesklege siis nagu linnukesed oksal, ilma kohustusteta ja ilma vastutust võtmata.
K
Kuule, "mees"! / 08:21, 12.juuni 2018  /   09:45, 13. juuni 2018
Mees on turvatunde looja kellele saab igas olukorras loota.Sina redutad metsas ja ootad, et ehk tuleb keegi ja aitab õnnetukese potile.Mis mõistmist sulle vaja on? Mine tööle!
A
Anonüümne  /   12:01, 13. juuni 2018
Kas sa näed, et ta loodab abile? Ei looda ta teab, et tal on 4 täiskasvanutlast ta ei otsi neilt abi. Tal on ema kelle juurde ta pole pöördunud. Tal on õde ja vend kes pole temast juba pikka aega midagi kuulnud. Ta leiaks mingi võimaluse aga ta ei otsi ta tahab ise hakkama saada.
  /   10:21, 14. juuni 2018
Ta on ise ennast isoleerinud, see kõik viitab raskemale depressioonile, enesehävituslikele tendentsidele. Inimene vajab arstiabi ja pikaajalist ravi, aga ta ei ei suuda ise sellest arugi saada.
1
12,01  /   11:56, 14. juuni 2018
Nii vana inimene võiks juba ise oma ema aidata, mitte emalt abi loota salajas.
N
Nugis  /   09:20, 13. juuni 2018
Igal kodutul oma lugu, aga üks, mis kindel, Eestis oma rahvast keegi eriti ei aita! Mine sotsi toetust kerjama....tuled sama targalt tagasi, mine sotskorterit taotlema, ootad veel 5 aastat pärast surma ka! Pagulastele leitakse lausa võluväel nii raha kui elamispind, aga omainimene las kõduneb metsas. Vot ei saa aru, miks eestlane eestlast jalgadele upitada ei taha? Kõik ei ole tugevad, võitlejad ega jultunud. Nahaalid saavad paremini hakkama, nad lihtsalt astuvad sust üle, aga kõik ei ole sellised. Millal leitakse oma õnnetutele mingigi lahendus?
V
vihakõne jälle,  /   09:32, 13. juuni 2018
propageerid siin hitlerlikku omadessesuhtumist..
M
mägra  /   09:40, 13. juuni 2018
Ja mis selles halba on? Kas Stalinlik omadessesuhtumine on parem, et "pekske omasid, siis võõrad kardavad"!
M
meil ju  /   09:57, 13. juuni 2018
tolereeriv omadessesuhtumine - kõik võõraste heaks, kaasa arvatud kodumaa, saad aru küll
  /   10:29, 14. juuni 2018
e tea mida võõrastel siis karta on, kui isekeskis omadega kakeldakse? Enesehävitamine omade hulgas ongi kõige rumalam, aga paraku edukalt töötav programm. Võim lähebki sedasi võõraste kätte.
E
Ehitame Reil Baltiku kähku valmis  /   09:59, 13. juuni 2018
Saame kodututele pakkuda eluaset sildade ja viaduktide all, peenramaad kusagile servade peale. Tasuksid miljardiinvesteeringud kahekordselt ära.
T
Tarmo Koit  /   10:10, 13. juuni 2018
Oled kuulnud ütelust: _Ära anna näljasele kala, anna talle õng. Ütle mis moodi selliste aitamine käib, jahud, et keegi ei aita, mine ja aita siis, kui oled mõned aitamised läbi teinud, siis mõistad, et see ongi nii. Selline on selliste inimeste elustiil ja sinu abi joob ta lihtsalt maha, ongi kõik. Proovi ise järele aga ära patra, et keegi ei aita, sa ise ka ju.
  /   12:29, 13. juuni 2018
Olen teinud sellise aitamise läbi! Sotstoa taotlemine oli ise juba terve lahingettevõtmine. Kätte sain. Kuna mehel oli tervisega suht nutune, siis saime lõpuks ka invaliidsuse. Aitasin, kuniks ta suri. Tean seda asja-ajamist üksipulgi, peab ikka jonni olema, et üldse kusagile jõuda.
  /   08:59, 13. juuni 2018
Eks ikka linnaosavalitsejad tegelevad kinnisvaraäriga. Pole mingit lootustki normhinnaga rentida.
A
anonüümne  /   08:49, 13. juuni 2018
Selline see elu on. See oli tema saatus. Saatus hetkest mil ta ei hoolinud oma lastest. Lastest kes nüüdseks küll suured on aga nad vajasid isa oma kõrvale aga tema kõige tähtsamaks oli viin.
A
Anonüümne rumalus kuubis  /   09:45, 13. juuni 2018
Viinameestel on raskekujuline sõltuvus, sellest ise välja tulla on pea võimatu. Pealekauba keelduvad nad igasugusest abist, müütidest läbi imbunud etanooli joodik on enda meelest tugev ja sõltumatu.
A
Ants / 07:59 - le  /   08:38, 13. juuni 2018
Ma ei saa nüüd aru, et kas peale Lembitu elab metsas veel ka kodutu Ants? Aina huvitavamaks läheb. Kui nii, siis pange leivad ühte kappi ,seltsis segasem.
  /   08:03, 13. juuni 2018
Kerjad kaastunnet? Manipulaator oled.
A
Ants  /   08:05, 13. juuni 2018
Ei ole mul mingit kaastunnet vaja
A
Ants  /   07:59, 13. juuni 2018
Ega mind ootab varsti sama asi aga ehk päästab suitsiid, see oleks parem lahendus
07:59-le  /   11:30, 13. juuni 2018
Looduslik valik oleks su mõte!
  /   07:52, 13. juuni 2018
Ega ei olegi kellegi asi kuidas keegi elab aga ise ronis ju kaamera ette ja andis intervjuu.Kui poleks andnud, poleks keegi midagi teadnud.Jälle häda.Ikka teised süüdi.
M
möhh  /   09:51, 13. juuni 2018
no kuule, tema nyyd kyll kaamera ette ise ei roninud. Öhtuleht, aitäh talle, otsis inimese yles ja ehk saab abi.
  /   10:32, 14. juuni 2018
kui see ÕL ise teda ei aita ei saa ta mingit abi, võid päris kindel olla, ta pole ise võimeline abi otsima.
A
Andrus  /   07:49, 13. juuni 2018
viruärikad jälle ruigavad kooris, a la vabavalik jne, aga ise tooks aga ida-slaavlasi sisse, et saaks oma li*** mõne briljandi sõrme, kompenseerimaks oma pisikest n0kut, lisaks veel pikenduseks uue mersu p3.se alla.
J
Jummelist hea arvamus  /   14:55, 13. juuni 2018
Iroonilises mõttes küll kirjutatud, kuid ikkagi super hea arvamus!
M
mees  /   07:47, 13. juuni 2018
Inimesel ju käed -jalad otsas, mingu tööle.Ei tea kes teda üleval peaks pidama? Milleks sellist haletseda?Vabatahtlikult ise läks metsa elama.Või sundis keegi?No nii saamatu ei saa olla.
K
Kuule, "mees"!  /   08:21, 13. juuni 2018
Proovi ära, siis hüppa! Viskaks sinu õige tänavale, rahatuna ja elukohata? Ütle, mida sa teeksid? Millest näiteks alustaksid esimest sammu? Kas on sul suund, kuhu minna tööle ja siis töölt koju, kus saad puhata, pesta, süüa? Lihtne on haukuda, aga ette kujutada reaalsust, kõigil pole lihtsalt sellist mõistust.
A
aga kõige kergem   /   20:56, 13. juuni 2018
siin elus on tööd teha, kodu osta ja peret kasvatada. Iga kodutu arvab, et mis neil viga. Miks siis ei võiks hoopis vastupidi korraldada? Kui kodanik mees saab hakkama, mis peaks tema midagi muutma oma elus, kui raske töö ja eluga harjunud kodutu võiks hoopis kergema elu peale minna? Teha tööd esialgu endale kodu üürida. Edaspidi juba näha, kas tahab äkki laenuga osta, või siis mitte osta. Ja oleks kõigil kasud sees, See viletsam saaks end tõestada ja endast lugu pidada, ning ei peaks mees või naine oma harjumuspärast elu hülgama, et kodutu nahas elada. Ei taha nagu. Nii me siis pingutamegi, et kommunaalid makstud oleks ja leib laual. Tööd hoiame, kui kaotame, otsime seni kaua, kuni uue leiame. Ei tule kellelgi niisama, kõik me pingutame, et elu halvemaks ei läheks.
Alla ei tohi anda sekundikski, muidu reepealt maas. Nii, et proovi aga ise!
MIKS PEAB ALATI nende äbarike järgi joonduma, kui nemad võiksid end parematele järgi tõmmata?
Ei tasu teistele etteheiteid teha, et nad ikka elada ja vastutada tahavad ja jaksavad.
Pole teised süüdi, kui mõni mees püssi põõsasse viskab.
  /   10:36, 14. juuni 2018
Kõigil ei ole vastupidavust mitte alla anda, nad väsivad ja kaotavad lootuse, kukuvad välja neist vähestest hoolekandesüsteemidest, mis siin olemas on ja ongi kodutu, töötu, depressioonis ja võimetu ennast ise abistama.
J
ja?  /   11:53, 14. juuni 2018
Teised usinad tööinimesed peaksin nüüd sedavõrra rohkem rabama või?
Sa ju ikka aru saad, et kuskilt need rahad ja inimesed tulema peavad, kes jätavad kõik sinnapäika ja hakkavad seda tänamatut tööd tegema...nii 5 norm inimest ühe äbariku peale. Sa ju saad aru, et ühekordsest toidust pesust kasu pole. Anna neile raha, joovad lagastavad põletavad kõik maha. See tähendab, et 24/7 peab neil lapsehoidja olema, kes nende eest töö ära teeb ja toidu toob ning puhtaks peseb ning jälgib et surnuks ei jooks või külmuks. Sa ju saad ikka aru, kui mõttetu see oleks?
Sellega sa neid kolle ei aitaks, aga norm inimeste elukvaliteet langeks.
M
Mode!  /   08:22, 13. juuni 2018
Proovi ka ära, saad adekvaatse vastuse, olla kodutu!
M
maakas  /   07:43, 13. juuni 2018
Iga ühe vaba valik! Meil on vaba maa, ela kus tahad! Ela telgis, ela keldris, ela kuuse otsas jne.
M
Mall  /   11:16, 13. juuni 2018
Kui oled natuke pehmo, siis sinu saatus on telk kuid kui oled suur suli, siis kaid presidendi vastuvotul.
A
Arvo  /   07:36, 13. juuni 2018
Kelle asi mida inimene teeb või kuidas elab.
A
Arvo le  /   08:57, 13. juuni 2018
Õhtulehe asi kellele jäävad kõik jalgu.
V
Vaadake  /   07:33, 13. juuni 2018
kui riigijuhid räägivad sallivus poliitikast, et pe.der.aste, pagulasi peab armastama, kasvõi vägisi, siis sellised, kes kõik kaotavad ja jäävad kõigest ilma, miks te neid ei salli, ei toeta ei anna abi ega korterit, söögiraha, neist tehta väljagi. Järelikult sallivus on piiratud ja valikuline, mida aga sallivuseks nimetada siis ei saa.
  /   07:41, 13. juuni 2018
Ära aja tühja plära.
V
Vaadake  /   08:11, 13. juuni 2018
Endast räägid, siis saan aru, sisutu pe.de.rast.
  /   18:43, 13. juuni 2018
Kuule, selgeltnägija, puhta mööda panid. Ega kõik pole sinusuguse orientatsiooniga. Aga plära tasemele jääb su jutt ikkagi, sest sel puudub igasugune sisu. Ja veel, normaalne inimene räägib mina-vormis, mitte sina-vormis. sinu pea seda muidugi ei võta, sisukas seesamune, kelleks sa mind, naisterahvast, nimetasid.
L
Lihtne  /   10:01, 14. juuni 2018
Normaalne inimene vöib igas vormis rääkida, vöi yldse mitte rääkida aga normaalseid eestis ei ela. Kontrollitud värk. See mis sa ise arvad endast ja endasugustest ei loe midagi olgu teid kasvöi terve riigitäis.
  /   21:14, 14. juuni 2018
Puhta sassis?
T
to Lihtne  /   21:18, 14. juuni 2018
Kas sina räägid iseendast muudmoodi kui mina- vormis? Äkki teietad iseennast? siis oled ju päris ullike.
A
aga  /   07:21, 13. juuni 2018
miks inimene selles seisus on? miks ta ei ole endale elujooksul eluaset ostnud? mind huvitab ikkagi see, kuidas endaga üldse toime ei tulda? ei ole võimalik, et midagi ei leia. mine kinnisvaraportaali. võta mingi suvaline maakond ette, pane otsingusse hinna piirang, mingi 3000 ja saad ka juba mingid pinnad kätte. kui natukenegi pingutada ja prooviad, siis ju peaks selle raha kuidagigi kokku saama.
J
jajah  /   08:15, 13. juuni 2018
3000 on tõesti väike raha, sa artiklit üldse lugesid?
E
ei lugenud artiklit  /   16:41, 13. juuni 2018
mul pole seda ühte euri võimalik kulutada,sest maksan eluaseme eest. iga sent läheb enda hüvanguks.
A
Aga  /   08:48, 13. juuni 2018
Äkki avalikustate, kus saab osta 3000 eest mingi pinna? Sellest on vähe, kui saad kusagil maal, kus pole töökohti pinna kätte. Ilma tööta oled taas tänaval. Äkki Te Aga annaksite selle inimesele 3000 eur, et saab kusagile maale pinna kätte ja leiaksite tööd ka. Kui võimalik siis äkki auto ka kohe, et saaks kuhugi tööle sõita. Kuidas ikka võivad inimesed olla nii eluvõõrad. Kui paljud pered elavad üürikates ja tihti peavad välja kolima, kuna saavad kätte niipalju, et hing sees hoida ja millekiks raha ei jätku. Meie riigis saavad paljud kätte ainult miiniumi ja kusagilt raha juurde ei tule. Miks muidu paljud kolivad ära siit riigist. Inimesed on ikka siin Eestis nii õelad ja eluvõõrad. Aga, kas Teie päev on täna parem, et saite õelutseda? Keegi meist ei tea mis meie enda tulevik saab olema. Täna elan ok aga varsti võin olla juba põõsa all. Olge ikka inimlikud palun.
  /   16:41, 13. juuni 2018
tööst ei tea ma midagi.
M
maalt  /   07:02, 13. juuni 2018
Valede valikute tulemus,et Lembit nüüd metsas elama peab.Kui mõistust täiskasvanud inimesel pole, siis elagu koos karudega.Sama teema on valimistega, et kui järjekindlalt valitakse võimule samu parteisid on tulemus ette teada.Miks hädaldada? Ise valite.Ega siis sama viga korrates ei saa ju paremat tulemust loota.
A
AITÄHH...  /   06:43, 13. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
Mädanik   /   06:53, 13. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   07:43, 13. juuni 2018
Vist pea ainuke kordkui sinuga nõustun.
  /   18:44, 13. juuni 2018
Ja seegi on kustutatud.
P
Pavlik  /   07:42, 13. juuni 2018
See sinu uuenenud kesikla veab meid kohe lausa esimeseks - tagantpoolt!
A
Andrus  /   08:02, 13. juuni 2018
ma ei näe vahet, kas on esimene või teine tagant poolt. TLS suruti läbi reformikate valitsemise ajal ja see ongi üks põhjuseid miks eesti varsti kahjuks maailmakaardilt kaob.
M
Mihkel  /   06:35, 13. juuni 2018
Andke andeks, aga kui on ikka tahtmist ja peale hakkamist siis tuleb iga inimene sellisest olukorrast v2lja. Ei saa siin kritiseerida riiki jne, v2ga paljud inimesed enda sellises saatuses kahjuks ikka ise syydi. Ma ise p6him6tteliselt sama sygaval augus olnud ja ei l88nud k2ega, et selline see mu saatus on. Kui viinaviga kyljes ei ole ja tervis korras, siis mis peaks takistama sellest olukorrast v2lja tulemist. T88d ei ole? Loll jutt, ehitustel on t88k2si puudu, nii et tuleb v2lja et ei ole piisavalt pealehakkamist v6i valetab enda viinavea kohta.
S
sellist Eestit me tahtsime  /   05:11, 13. juuni 2018
"Oleme 25 aastaga ehitanud üles unelmate Eesti" (K. Kaljulaiu kõnest)
M
maja 2 oks 1  /   11:32, 13. juuni 2018
Ongi nii, aga "metsaelanikud" ei võta osa saavutustest...
A  /   01:50, 13. juuni 2018
Ootan aega, millal FOTOD ja VIDEO |d tasuliseks tehakse. S.h. reklaam.
S
Schweize...  /   23:29, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
Mati  /   08:56, 13. juuni 2018
Äkki räägid enne sellise pakkumise tegemist ka sellest, kui kallis on Šveitsis elada?
K
Kati  /   11:33, 13. juuni 2018
Selle palga eest võib silla all ka elada! Tood palga Eestisse ja ostad omale putka!
  /   23:22, 12. juuni 2018
Talvel metsas elamine on hullem kui vangla.
E
Eino Taruk  /   00:21, 13. juuni 2018
Vanglasse möllimiseks on mittekurjategijal vaja põhimõtteid rikkuda. See on VÄGA raske. Isegi kuriteo simuleerimine on raske. Peale selle tõenäoliselt esimese korraga ei õnnestu. Kui varasem elu on puhas ja motiivid kohtule selged, väänatakse megatrahv ja tingimisi karistus. Seega tuleb "kuritegu" korrata...
M
Mädanik   /   06:54, 13. juuni 2018
Sõida kaks korda ilma juhiloata ja kohe on karm karistus käes.Meil on õigusriik.
?
?  /   09:04, 13. juuni 2018
Pole autot. Varasta. Aga mõne tähtsa nina oma
E
Eino Taruk  /   10:51, 13. juuni 2018
Autovarguse eest saad tingimisi. Sotsministeeriumi hoone sodimise eest saad trahvi ja väärteo. Loata meeleavaldamise eest saad trahvi, vääteo ja taaseriga piinatud. Kui viisakalt müüjalt või pangatellerilt ühte eurot küsid siis kas saad tingimisi või annab müüja sulle euro. Jne. Kõik kergemad teod on väärteod või tingimisi. Et reaalset saada pead nagu beebilõust mõõgaga röövima minema...:P
R
rahva hääl  /   23:04, 12. juuni 2018
Kodutu koht on vanglas kui ei mõista elada küll siis vangla õpetab elama . Sest olgem ausad kodutust enam mingit elu ega töölooma ei saa ja parem kui sellised inimesed üldse riigi poolt vanglasse saadetakse .Vot seal võivad nad siis vedeleda.
M
mis  /   08:17, 13. juuni 2018
uss sind nõelas, rahva hääl või asi.
V
Vanglas om shitt toit  /   09:00, 13. juuni 2018
Kodutu kes suudab labidaga endalt toidukraami kasvatada on organismile palju väiksem põllumajandusmürkkide koormus ja vähem ihuhädasid kaasaarvatud vähk . Vähem võimalust et peab taluma kiiritusravi ja keemiaravi .
M
Mann  /   22:03, 12. juuni 2018
Küsimus meie sõnavabadusest pasundavale meediale, praegu Õhtulehele - MILLISE reegli vastu eksisin,et komm ei sobinud??? "Modereerige" aga hoolega, mitte sentigi teie suukorvistatud ajalehele enam ei kuluta!
  /   21:45, 12. juuni 2018
Kuule NB! Kellel peaks piinlik olema? Ei saa aru?
M
Miks /21:09-le  /   21:36, 12. juuni 2018
Noh, nüüd on kristlastel hea võimalus aidata.Kuida see lause oligi... " Teid tuntakse viljast ", Jumala lastelt oodatakse peale sõnade ka tegusid.Kristlane esindab Kristust
R
Ratas.....  /   22:03, 12. juuni 2018
....ka kristlane.
M
Mis  /   22:35, 12. juuni 2018
asja??
M
Mis-le!  /   23:18, 12. juuni 2018
On see teile uudiseks? Ta on baptist
  /   09:08, 13. juuni 2018
Just hakkas!
  /   21:44, 13. juuni 2018
silmakirjateener on ta,mitte baptist.
L
Lihtne  /   10:08, 14. juuni 2018
Peast must, näita ust.
A
asd  /   21:33, 12. juuni 2018
Kui inimene oskab ehitada no krt siis ei saa töötu olla :D Abitöölisi kes isegi ei tea ehitusest midagi on vaja üle Eesti ja kui natukene nuppu on siis saab kindlasti kuhugile tööle
A
Aga,  /   21:41, 12. juuni 2018
paljud ei taha 8 tundi päevas tööd teha ja ennast tappa. Milleks?
E
Eino Taruk  /   00:37, 13. juuni 2018
See on füüsiliselt raske töö. Tervis ei pruugi lubada.
H
hmm  /   05:15, 13. juuni 2018
Üllatav, et sult ka mõni asjalik kommentaar tuleb
E
Eino Taruk  /   10:57, 13. juuni 2018
Ikka sina, mu kulla personaalne ahistaja? :) Vaata, minu kommid teenivad enamuses plusse, harva miinuseid (kuigi mind see eriti ei koti). Seega sinu maailmanägemus peab olema vildakas, kulla homo. (ära näe vaeva, ma olen hetero)
  /   18:52, 13. juuni 2018
Eino, sul on luulud. Foobiad ka kui kõik, kes sinuga sama l o l l i juttu ei aja, on homod. Sinu orientatsioon ei huvita küll kedagi, ole rahulik ja roosa. ja sinu kommentaarid ei teeni kaugeltki mitte plusse, kui just antud artikkel kus sul vedanud on, välja arvata, mõnikord on sul ka helgemaid hetki. Aga üldjuhul ei plussita sinu loba suurt keegi. Sinu ei-tea-mitmes ahistaja, naisterahvas, kuigi arvad, et omad personaalset.
L
Lihtne  /   10:11, 14. juuni 2018
Sel pole yldse mingit vahet kes kirjutas, tähtis on jutu sisu. Sageli mingit sisu yldse polegi.
M
Miks  /   21:09, 12. juuni 2018
Loodan et paljud inimesed kes on kodutud saavad uuesti oma elamis pinna et mitte pesta tanklates ja käed palutes annetusi jumal neid kaitsku
M
Miks ile  /   21:49, 12. juuni 2018
Jumal ei ole kedagi kaitsnud ega aidanud keda ei ole olemas. Näete mida jumal teeb maailmas hävitab ja tapab rahvast terroriga jne.
U
Unustad, ...  /   22:08, 12. juuni 2018
....et Jumalal on ka vastaspool.Praeguse olukorra kohta Maal võib öelda, et Põrguväravad on sarvilise poolt valla löödud ja sealsed sigitised möllavad Euroopas hullumeelselt ringi.
K
Kui juba kodutu olla,  /   20:44, 12. juuni 2018
tasuks kraapida kokku 35€. Nii palju maksab kõige odavam Ryanairi pilet Tallinnast Milanosse. Sealt Bergamo lennukast läheb 5€ buss Milano raudteejaama. Sealt edasi saab rongiga jänest sõites (soovitan regionaalrongi,kus kontrolörid ei käi), poolteist tundi ja oled mere ääres Ligurias. Itaalia Riviera. Soe aastaringi (San Remo,Savona,Genua)- pane seal telk üles, rannas on tasuta duššid,saab ka pesu pesta. Talvel kõige külmemal ajal on ranniku ääres öösiti +10 kraadi. Pole muud vajagi,kui vihmakindlat telki,madratsit ja sooja tekki. Söögiraha saab juhutöid restoranides tehes. Võib ka kerjata. Paljud Saksamaa kodutud talvituvad seal,kuna on parem kliima.
P
P.S!   /   20:51, 12. juuni 2018
Selleks et kõht täis oleks piisab kui 2 tundi päevas teed juhutöid,pesed näiteks õhtul nõusid restoranis. Nad annavad veel kotiga söögi ülejäägid kaasa ka. Iga päev pole vajagi käia,seal 3x2tundi nädalas aitab küll. Saab muide ka nosu täis,poes maksab liitrine pakk 12%vol veini 99senti. Kahest liitrist saab nina täiesti täis juua!
N
NB!  /   21:05, 12. juuni 2018
Issand,kas sul piinlik pole???
M
Muks peaks olema?  /   21:17, 12. juuni 2018
Põhjamaal 10 tundi päevas orjapalgal orjata ja poolnäljas olla- see on küll piinlik.
2 tundi päevas tööd tehes ja saades kahe päeva EV palga- see küll piinlik pole.
Vabad inimesed, meil on orjad.
K
kõrvalseisja.  /   21:49, 12. juuni 2018
21,05. Tal on vähemasti plaan, mitte ei kiru riiki ja töölkäivaid inimesi.
Ise otsustas vaba olla ja ise vastutab, isegi tööd on nõus tegema. Igal kümnel juhul rohkem lugupidamist väärt, kui iga teine vingats, kes ainult vinguma nõus, aga väljapääse ei otsi ega näe ka siis, kui lausa vägisi kätte näidatakse..
E
Eino Taruk  /   00:39, 13. juuni 2018
Ega töö pole väljapääs kodutu staatusest, naljahammas.
R
rahvuse häbiplekk oled  /   05:21, 13. juuni 2018
Valge inimene ei tee võõras riigis orjatööd ja ei käi prügikastist söömas. Ära kunagi enam Eestisse tule ja palun ara seal nn tõotatud maal ütle, kus sündinud oled!
Ise hetkel Tais, tulin eile Filipiinidelt, vot seal on tõeline vaesus. 3-4 aastane lutipudeliga (!) kerjus sadas näiteks ligi! Aga et eestlane läheks toidujäätmeid sööma (sõltumata riigist) - häbi!
Korralikule töömehele maksan Eestis alati 100 eurot päev!
M
Mädanik   /   06:57, 13. juuni 2018
Korralikule töömehele maksan Eestis alati 100 eurot päev!
Kui maksmiseks läheb siis on see maksja kas vaene ,üksikema või puudust kannatav pensionär.Nii pole ilus tühje lubadusi anda.
@
@rahvuse häbiplekk oled  /   07:54, 13. juuni 2018
Sageli tehakse just siin orjatööd.Eilegi õhtul kella 21 paiku tulin ehitusplatsilt mööda.Töö käis täie hooga.
Võõras riigis on 8-tunnine tööpäev ja nädalavahetus vaba.
  /   09:11, 13. juuni 2018
Miks?
E
Eino Taruk  /   11:02, 13. juuni 2018
_Ise hetkel Tais, tulin eile Filipiinidelt, vot seal on tõeline vaesus. 3-4 aastane lutipudeliga (!) kerjus sadas näiteks ligi!_
Need kerjused kes turistide pealt teenivad elavad keskmist pereelu, neil on korter ja isegi auto (aga sinu jaoks on neil pakasuhha). Vaesuse nägemiseks pead äärelinna või maakohta minema.
E
Eino Taruk  /   11:04, 13. juuni 2018
Peale selle ei saa miinimumpalgaga kodutu staatusest välja. Kui riik just sotspinda ei anna.
N
nähtud Aasias  /   11:36, 13. juuni 2018
Just, kavalad on nad nagu porilased!
J
Jama on  /   20:58, 12. juuni 2018
ainult elektriga,kuidas seadmeid laadida.. Selleks tuleb ronida mõnda lõppjaamas seisvasse regionaalrongi ja seal laadida. Võib ka kohvikutes paluda. Kuurortlinnades on ka tasuta WIFI. Kerjates tuleks hankida omale mingi lemmikloom,koer näiteks. Itaallased miskipärast viskavad palju pappi kerjusele kes koos koeraga kodutu on. Ma ise püüdsin ühe hulkuva krantsi Savonas kinni,on seltsiks ja tänu talle ka papp jookseb. Vahel kuni 150€ päevas..
20:44-le  /   21:04, 12. juuni 2018
Mis sa meie santlaagreid teisele riigile kaela sokutad? Neid eestlasi seal silla all küllalt.
K
Kuna  /   21:14, 12. juuni 2018
kurb,kui inimesed Eestis talvel külma kannatavad tänaval. Eestis ikka ei anna aastaringi telgis elada,siin aga küll. Ja nagu ma mainisin- ka sakslastest kodutud kasutavad seda varianti. Oktoobris laekuvad telkidega siia,aprillis-mais tagasi Saksamaale.
S
Silla all  /   21:32, 12. juuni 2018
ei ole muide keegi. See on siin eluohtlik. Sel kevadel said 7 silla all magajat surma. Nimelt- sillad on siin mägedest tuleva vee merre suubumise kanalite kohal. Ja kui sajab, võib hetkega tulla metsik veemass mägedest. Silla alla kindlasti ärge tulge siia😀
T
Telk  /   21:39, 12. juuni 2018
tasuks panna linnakese serva,looduskaunisse kohta kõrgendikule,et üle ei ujutaks. Muide meie seltskonnas on ka šarlatan,kes päris hullult teenib. Esitleb ennast Madam Kiara nime all ja itaalia vanaeided annavad oma pensioniraha meeleldi talle "imettegevate kivikeste eest", mida ta telgi kõrvalt korjab iga päev. Tavaline kiviklibu,kuid legendi järgi on see Põhja-Norrast imettegevalt mäelt. Itaallased on katoliiklased,kuid hullult ebausklikud..
2
21.sajand  /   11:37, 13. juuni 2018
Ikka pöörane, kuidas rumalus inimese kontide vahelt kunagi ei kao!
L
Lisaks:  /   21:08, 12. juuni 2018
Sai ja pagaritooted on 3 korda kallimad kui Eestis. Ega liha ja juust/vorst ka kallid. Samas alkohol on väga odav. Umbes Läti hinnad alkopoes. Kui ilusti puhtalt riides oled,siis on mõttekam teha "pizzajooksu" (kui kiired jalad). Lõket teha on suure kuivuse tõttu Liguria provintsis keelatud. Aga sooja süüa ju vahel tahaks.. Siis ongi pizzajooks ainus võimalus. Istud kusagil maha,tellid suure pizza,õlle,kohvi ja jäätise ning lased jalga. Seda muidugi mitte samas linnakeses kus elad..😇
R
rahvuse häbiplekk oled  /   05:22, 13. juuni 2018
isver, milleni mingi Eesti rott võib langeda
  /   21:12, 12. juuni 2018
...dušid...
J
Jah,  /   21:16, 12. juuni 2018
duššid. Avalikes randades on tasuta duššid. Ja kõik kodutud on puhtad ja pestud. Käivad rannas dušši all. Riideid saab pesta automaatpesulas 2€ eest masinatäis. Pole ühtegi haisvat/räpakat kodutut. Samas,kodutuid on palju.
J
Ja  /   21:26, 12. juuni 2018
üksi muidugi ei tasu tulla,varastatakse paljaks kui jätad telgi asjadega valveta. Kõige optimaalsem on neljakesi. Üks valvab siis telki,vahetustega graafiku alusel..
B
Bomzz  /   07:45, 13. juuni 2018
Huvitav pakkumine. Kas seal taarat korjata saab?
I
ikkagi inimene  /   20:33, 12. juuni 2018
Kas tal peret pole olnud?Lapsed ehk võtavad isa enda juurde?
  /   20:50, 12. juuni 2018
küll nad juba võtaks, kui neid vähegi oleks või Lembit neile vähegi isa eest olnud on.
  /   21:31, 13. juuni 2018
Kas see polnud see mees, kes kunagi kirjutas, et läks Norra tööle alimentide eest.
Oli uhke pealekauba, et naine ei saa sentigi. Õpetas teisigi, kuidas on võimalik kohtutäitureid tüssata, et NAISED ei saaks. Mingi 3-4 last oli tal. Nüüd vist suured juba, kui julges tagasi tulla. Eks ta nüüd lehes ennast eksponeerib, et äkki mõni laps tunneb kaasa, ning oma kaela peale võtab.
Mis põhjusel ta ikka tagasi tuli? Mis põhjusel lehte ronis? - Ikka laste "hüvanguks":)
L
Lihtne  /   10:21, 14. juuni 2018
Yhtegi last ega naist ei huvita isa ega mees kellelt pole midagi saada, see kuipalju mees enne andis ei oma yldse mingit tähtsust.
V
veelgi lihtsam  /   11:47, 14. juuni 2018
Peret pidavate ja peres püsivate meestega nii ei lähe. See indiviid aga (kellest mina siin kirjutasin) konkreetselt hoidis laste kasvatamisest kõrvale ja täiturite eest Norra põgenes. Ja selliseid on palju, pärast jah vinguvad, et on miskit piskut andnud (kui on?), mille eest nüüd ulualust ja ülalpidamist tahaks, sekka viina ja laaberdamist ka.
Oleks naisele norm mees ja lastele isa olnud, saaks juba loorberitel puhata, mitte kuuse all konutada.
Tema valis hõlpelu. aga see saab paraku otsa. Elu kevad ja suvi, ei kesta igavesti. Sügis ja talv kipuvad kuidagi pikemad olema.
J
joriseja  /   20:25, 12. juuni 2018
Elas üle võimete, trillallaa-trullallaa...Ma ei talu ahastamist ja kiunu, kui mõnele paadialuseks muutunud seltskonnategelasele kerjatakse raha matuste puhuks. Et vaat kus oli kuulus jne. ja vaat,nüüd pole matuserahagi! Kes käskis oma elu keeruliseks elada!? Koristajal on alati matuseraha, mõnel poolilmategelasel mitte...
  /   20:24, 12. juuni 2018
Kui Lembit elas üle oma võimete , milles siis kohtutäitur süüdi on? Manjana-meininki on selle olukorra nimi , ehk hetkes elamine,muretus ,hoolimatus , ükskõiksus, elan üks päev korraga.Selline mõtteviis viib lõpuks kuuse(kase)alla.
M
Mädanik   /   20:14, 12. juuni 2018
Lahe oleks endalgi kusagil korralikus garaazis elada.Burzuika tiksub kõrval sooja ja muudkui naudid elu.Teenid mõne nutsu raha ka kusagilt .Kui liigseid kulusid pole siis miks mitte.Igal ühel on õigus elada nii kuidas tahab.
P
Proovi järgi.  /   07:56, 13. juuni 2018
Tallinnas küllalt garaažiühistuid,kus pooli garaaže ei kasutata.Uuri järgi-saad mõne omanikuga ehk kaubale.
I
Irw  /   09:44, 13. juuni 2018
Ei anta sulle midagi niisama.Ikka kalli raha eest.
J
Jaanika  /   20:12, 12. juuni 2018
Olen seda korduvalt siin öelnud- vaesus ON HÄBIASI ja vaesed ON põlastusväärsed! Ei soovita kellelgi ühegi kehvikuga tegemist teha- nad mõjuvad halvasti ning külvavad häda ja viletsust nende sekka,kes neid aidata püüavad. Pole vaja torkida neid.
20:12-le  /   20:19, 12. juuni 2018
Räägid tõtt. Olen minagi õpetanud ja aidanud ja "selja ära murdnud" nende vaeste aitamisega, ühe konkreetse perekonna aitamisega. Ei hakka saagat lahti rääkima, aga ütlen sama---vaesus on häbiasi ja ei ole keegi peale nende endi selles süüdi.
L
Lihtne  /   10:25, 14. juuni 2018
Rotid ei taha oma syyd tunnistada. On syydi vöi ei ole syydi aga mingil hetkel peab riik tegelikult hakkama aitama. Palju pole ju vaja aidata aga ei midagi sealt ei tule.
E
Eestlane  /   19:55, 12. juuni 2018
9. jaanuaril jõustunud "Täitemenetluse seadustiku" alusel saab isegi miinimumpalgast ja töövõimetoetusest kinni pidada maksimaalselt 20% (kätte peab jääma vähemalt 140 eurot), kusjuures kohtutäiturite poolt kinni peetud rahasummat ei võeta toimetulekutoetuse saamiseks kuluna arvesse. Juriidiline vabariik nülib vaeselt seitse nahka.
E
Eino Taruk  /   00:41, 13. juuni 2018
Jah, lüüakse jalad alt ja garanteeritakse, et tõusta pole enam võimalik. Ja siis imestatakse, mis enestapud on nõnda sagedased
  /   07:58, 13. juuni 2018
peaks püüdma, et me ise endal jalgu alt ei lööks, siis saab ka hakkama ja ei pea tervet ilma süüdistama. Artiklit ei saa lugeda aga sain aru, et see inimene ise ei hädalda ega süüdista kedagi, seda teevad, nagu tavapäraselt ikka, meie ÕL valvekommenteerijad
T
Triks-traks  /   19:50, 12. juuni 2018
Oleks võinud ju Soomes edasi elada.Oleks olnud mingigi lootus ja väljavaade.Huvitav oleks teada, miks inimene ennast vabatahtlikult niiviisi karistab?
J
Juku  /   19:56, 12. juuni 2018
See on karma aga mitte Karme.
  /   09:14, 13. juuni 2018
Võib-olla vedas tervis alt?
N
naine siit  /   19:42, 12. juuni 2018
Kui ikka peaga kõik korras ja käed-jalad töötavad, siis võiks ikka enda heaks pingutada, sotsiaalmajas leitakse ehk temalegi koht,ehitaja pealekauba. Saaks tööd...Imelik on, et ei joo, on korralik ja tahab elada kodutuna.
P
Paul Padrun  /   21:49, 12. juuni 2018
Noh, inimesi on erinevaid. Mõtle - juhtub midagi, läheb kõik, mis on, maja, naine... Mõnele on see maailmalõpp, millest inimene selles elus ei taastu.
Õ
õnne tu Maarjamaa  /   05:26, 13. juuni 2018
Tavaliselt nii lähebki. Kaotad töö ja maja on näiteks naise oma. Ahastusest hakkad jooma. Lendad tänavale ja siis on juba väga raske uuesti jalule saada. Tean mitut sellist inimest, kes on jäänud ilma tööst ja seejärel kodust (SMS laenudki teevad oma osa)
  /   19:20, 12. juuni 2018
Kui raha üldse pole, siis on raske (võimatu) uuesti alustada.Suvel saab kuidagi metsas hakkama aga talvel on ikka ränk katsumus.Ehk aitab "Kodutunne" ?
  /   20:24, 12. juuni 2018
kodutunne peab nüüd kodututele maju ehitama või?
Mis see aitaks? Nad hakkaks pereinimesteks? Kasvataks lapsi? Hakkaks makse maksma???- Vale vastus:) Nad kutsuks sõbrad külla ja põletaks maja maha suurest rõõmust? Kas asi on pingutust väärt???- Absoluutselt mitte.
Pigem aidaku jätkuvalt paljulapseliste lapsi, sest seal on vähemasti illusioon, abist ka tulu tõusis.
L
Lihtne  /   10:29, 14. juuni 2018
Kodutunne ehitab ju eelköige enda sigalat. Ja see pidavat olema igati normaalne ja OK tegevus.
L
Lennusadam  /   19:07, 12. juuni 2018
Ma olen kindel, et eesti kohtutäiturid on Lembitu kodutuks teinud.
A
Anonüümne  /   11:29, 13. juuni 2018
Kui sa midagi ei tea ss palun ära loobi sõnu sinna kus pole vaja
L
Lihtne  /   10:30, 14. juuni 2018
Veel yks isehakanud tsensor.
J
Juku  /   19:02, 12. juuni 2018
4/5 Eesti elanikkonnast ei ostnud alkoholi Lätist ja nende tervis paranes - seda näitab alkoholiaktsiisi laekumine
  /   18:55, 12. juuni 2018
Miks Lembit on kodutu? Mis juhtus?
O
Onari Kämmal  /   19:06, 12. juuni 2018
Artiklis kirjas ju - käis Soomes tööl, elas üle oma võimete, lasi üürivõlal tekkida ja tõsteti välja. Edasi soovibki ise nii elada, sotsiaaltöötajate pakutavat abi vastu ei võta.
  /   20:42, 12. juuni 2018
No ja milles siis probleem kui ise eluga rahul?
P
Paul Padrun  /   21:53, 12. juuni 2018
Olles ise sotstöötajatega palju jagelenud võin öelda, et ega see nende poolt pakutav abi enamasti ei ole abi, vaid inimese lükkamine veel hullemasse seisu. Pannakse õnnetu kriminaalide hulka sotsmajja... või otsitakse üles tema sugulased ja üritatakse neid sundida inimest ülal pidama, nood muidugi ei taha seda teha, see on arusaadav...
J
Juku  /   18:53, 12. juuni 2018
Olin pärastlõunal Lätis Valkas ja siis käis üks kõva äikesepauk ning välja sõitsid politsei ja kiirabi (sireenide huilates)
J
Ja mida see?  /   20:31, 12. juuni 2018
Kodutu Lembitu teemasse puutub?Elab ta Valkas?
K
Kristiina  /   18:47, 12. juuni 2018
Inetu on ka seljaga pilti teha kui inimene väga ei nõua. Kodutu on ka inimene ja see on väärikuse alandamine. Ajakirjanik on tugevam pool kes ei tohiks teha vahet.. Kuskil nägin seda Lembitut ka eestvaates seega nõus on.
  /   20:43, 12. juuni 2018
Hakkab jälle pihta.
A
Aga  /   18:43, 12. juuni 2018
miks on kodutu? Ehitajatel on ju tööd. Kui on tööd, saab pinna üürida. Kui tervis läbi, siis on mõistetav ja siin peaks riik appi tulema.
  /   19:08, 12. juuni 2018
Töö ei võimalda alati pinda üürida, neid töötavaid kodutuid on küllalt.
  /   10:47, 13. juuni 2018
kuidas ei võimalda, kui palka saad?
L
Lihtne  /   10:33, 14. juuni 2018
Ykski normaalne inimene ei yyri kunagi mitte midagi.
  /   19:12, 12. juuni 2018
riik tuleb appi, kui ta makse maksnud ja abi küsib.
Arsti juurde läheb või kutsub hädaline ise, Lisaks peavad maksud makstud olema. Kui see ehitaja oli ümbrikupalgaline, siis nii ongi, võtku arstiteenust ja muud sealt ümbrikust, kust palkka sai? Olgu nüüd õnnelik, et makse ei maksnud ja kohtutäituritest eemal püsis, nüüd on tal "kodu" ja ükski "puuk" (oma lastest rääkimata) pole "rikkaks" saanud! Kõik nälgas ja kõik katkised ja poolikud. Palju õnne härra elukoolimeister:) Ilmateade otse toas, naudi vabadust:) Nuta väheke vähem!
N
no  /   08:26, 13. juuni 2018
palkka? mis sõna see on?
L
Lihtne  /   10:35, 14. juuni 2018
Köik puugid on ammu ennast täis imenud ja paksud.
K
Kust Sina tead,et  /   19:17, 12. juuni 2018
on palju tööd? Töö on tavaliselt alamakstud ja asub magamiskohast kulukalt kaugel. Tunnen ise mitmeid häid vana kooli Ukraina ehitajaid, kes ka juhuotsi otsivad sest külalistöölised nende enda kodumaalt on palgad alla löönud ja samuti ehituskvaliteedi.
Ä
Äkki  /   07:08, 13. juuni 2018
on tal miskid võlad.Teeb tööd aga kätte saab sente.
K
kui  /   07:37, 13. juuni 2018
on kodutu, pole sissekirjutust ja nii ei saa ka tööle.
E
ei saa aru  /   18:25, 12. juuni 2018
Milleks kiun?Rahvas tahtis ju vabadust!Ka ligimeser paljakskoorimine on vabadus!Kedagi kartma enam ei pea ei siberit,ei moskvat!Tahan maksan palka,kui ei,taha lasen rahadega üle!Prokuratuuri uklse löön jaklaga lahti,sest kõikl koolivennad ees.see,kellele võlgu olen ,jääb hoopis ise süüdi,sest,kui pole pappi,pole ka õigust,sest papp on minu käes!!Kui raisa maha löön,kes palka nõuab,laadinpilveonu kohvri täis ja olen ikka õige mees!vabadus mulle meeldib!
E
ehitaja  /   18:03, 12. juuni 2018
aafrikas elavad sajad tuhanded neegrid mingites ajutistes telkides,kui palju neid seal nälga sureb ,keegi ei oska öelda ,meie aga nutame siin mõne kodutu pärast ja ei ole kedagi tänavale jäetud ,aga need isendid ei tahagi mingite reeglite järgi elada
M
Misasja inimesed  /   17:48, 12. juuni 2018
Igaüks on siiski ise oma õnne sepp. Kuniks käed ja jalad küljes ja mõistus võtab, pole asi nüüd küll riiki süüdistada.
M
Mina läheks lavastaks mingi bensuka röövimise  /   18:24, 12. juuni 2018
Elaks oma elupäevad turvaliselt vanglas, vajadusel saaks arstiabi. Lembitu vanuses inimesel kui tööalane CV katkeb, on kõik läbi. Keegi sind ametlikult tööle ei võta. Mustalt töötades lüpstakse sind veel sügavamale Vaesuse Auku.
N
no  /   18:48, 12. juuni 2018
Me ei tea miks nii on läinud,ja pole ilus targutada. Mis neist talvel saab?
T
talvel saab,  /   19:02, 12. juuni 2018
nagu eelnevatel talvedel. Mitte midagi erinevat.
  /   19:09, 12. juuni 2018
Külma kätte jäävad, kes ei suuda alkoholita olla, elavadki kusagil jäätmaal kolooniatena.
K
kolmas välde  /   21:19, 12. juuni 2018
Külma jäävad,mitte külma kätte.
T
Toht  /   17:44, 12. juuni 2018
Nad on omaette peremehed. Neil on enda mõtlemisvõime.
.
..  /   17:35, 12. juuni 2018
Inimesele meeldib nii.
Kas maaomanikud soosivad seda, see on eriasi.
"
"äitähhile"  /   17:34, 12. juuni 2018
unustasid oma sõpra keskerakonda tänada nemad ju lasevad eelmise valitsuse tuule. või on nad midagi paremaks teinud ?
K
Keskerak...  /   17:45, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jah  /   20:15, 12. juuni 2018
ja munitsipaalid on ikka suures osas omade vahel ära jaotatud...
K
Keskerakond  /   17:45, 12. juuni 2018
Ehitas munitsipaalid Muidu olex 100000 tuhat sundyyrnikku tãnaval
O
Onari Kämmal  /   19:05, 12. juuni 2018
Selleks ajaks, kui munitsipaalid ehitati (kokku ca 5000 korterit), olid sundüürnikuteemad juba ammu ära lahendatud.
E
Ei  /   07:50, 13. juuni 2018
Olnud .majad on syndyyrnikke täis
P
Pulliitik  /   17:30, 12. juuni 2018
Me teile alles teeme, valige meid!
S
s1tarata5  /   22:41, 12. juuni 2018
luban kõigile uued autod ja 2x palgalisa, kui valitud saan siis unustan kõik lubadused
K
Kui juba kodutu olla  /   17:30, 12. juuni 2018
Võiks seda sama hästi lätis või või läti piiri ääres harrastada.
T
Tölpa   /   17:29, 12. juuni 2018
Ja ei peagi hispaaniasse kolima. Munitsipaalkorteri üür kah kõrgem kui saadav palk.
T
Tallinnas  /   17:40, 12. juuni 2018
1.70 ruutmeeter + kommunaalid Arvesta
  /   19:19, 12. juuni 2018
Ei anna keegi töövõimelisele meesterahvale munitsipaalkorterit.
T
Tölpa  /   19:43, 12. juuni 2018
Teadsin mõni aasta tagasi noort poissi, kes sai sinna munitsipaal korteri ja ise käis norras tööl. Seega on see jama, et töövõimeline meesterahvas ei saa munnitsipaal korterit
K
Kui  /   07:48, 13. juuni 2018
Oled kodutu on vöimalik saada ja talle on ka pakutud kui seal sotsiaaltöötajad käivad. Aga eelmisest kohast visati ta yyrivölgade pärast välja siis visatakse sealt samuti. Joogu vähem siin kirjutab et eriti ei vöta viina muidugi sest pole raha muidu k7listaks kyll
T
Taat  /   17:25, 12. juuni 2018
27 aastat "õitsvat" Eesti Vabariiki!
K
k  /   17:58, 12. juuni 2018
kas ainult Eestis on kodutud?
E
Ei, need kodutud tõi  /   19:23, 12. juuni 2018
esile see paljukiidetud kapitalismus. Õnneks olen näinud ka seda ullikeste poolt kirutud sotsialismiaastaid, kui kodutuid ja kerjuseid polnud! Ja põhiseaduses oli garanteeritud eluaseme tagamine kõigile.
Praegusel ajal ütleksid meie meediahiiglased, et vaata, kui hästi elatakse! Isegi kodutud savad endale lubada kinnisvara !
J
JA, enne varjas neid kommunismus  /   20:15, 12. juuni 2018
Töökad pidid veelgi rohkem töötama, et ka kõnealune kaader ulualust saaks.
See süsteem ei toiminud, kuna keegi töökas-tark pole nõus rohkem töötama, et ka kõige viletsam joodik ja tööpõlgur saaks sama palju leiba ning saaks tasuta ulualust. See ei motiveeri, kas tead.
Tee endale algatuseks firma, ja vaata siis, kas tahad ikka kõikidele võrdseid võimalusi pakkuda, kui üks neist kõige parem ja toob raha sisse, teine ainult kraakleb ja viib raha välja. Seda esimest sa tahaks hoida ja palka maksta, teisest tahaks vabaneda, et tema poolt tekitatud kahjud mitmekordistuma ei kipuks.
Keegi ei taha neid võrdsete võimaluste tarbijaid. Nad jäävad üleja liigseks, paraku.
M
memm  /   18:21, 12. juuni 2018
sa taat ei usu, aga ka venes on kodutud küll ja veel. Meite protsent selles osas on titelalin vene kõrval.
  /   18:46, 12. juuni 2018
ja mitte ainult venes, kodutud on olemas ka rikastes riikides.
18:46-le  /   20:22, 12. juuni 2018
Kõik riigid peale P-Korea on neid täis! Kartsa sattuda ei taha---ära ole kodutu. Nii on seal.
E
Eesti edulood 2018  /   17:17, 12. juuni 2018
Tänud parteidele õnneliku elu eest! Sellisest olemegi kõik unistanud.
  /   21:52, 12. juuni 2018
Mida see partei peab tegema, igale, kes elu nautinud, kohustused unustanud ja seetõttu ühel hetkel end kuuse alt leidnud, uue elu ja elamise kinkima või?
A
AITÄHH...  /   17:12, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:46, 12. juuni 2018
nii vaene see riik nüüd ka pole. Suutmatuid kodutuid-töötuid sillaaluseid on ka rikkamates riikides. Egas riik sundida saa, kui isend ei viitsi töötada-elada. Osad inimesed said küll teiste kodusid nõuka ajal, aga Laar võttis need käest ära, kuid see on hoopis teine teema.