387 kommentaari

D
das  /   21:21, 17. juuni 2018
Tüüpiline ohvri mentaliteet: süüdi ikka on keegi teine. Aga see et 25C kraadises lauspäikesega minna rattaga sõitma ja mitte joogivett kaasa võtta on igati vastutustundlik ja vanemlik tegevus?
J
järjekorras järgmine  /   18:12, 17. juuni 2018
Ka Pärnus Kännu kohvikus keeldus teenindaja kraanivee andmisest minu ees seisvale rasedale neiule. Käratas, tõesti käratas nii, et nii tema, kui ka mina lausa võpatasime. Käskis ka pudelivett osta. Ok, oleks viisakalt teada andnud, et me kraanivett ei anna, aga niimoodi käratada- lihtsalt pole sõnu.
L
loll lugu jah  /   15:43, 17. juuni 2018
aga ma sellest avalikult ei kirjutaks, eks see on reguleerimata ala. ma pigem ei arva et see rahaahnuse pärast keelatud on, samas kui vesi on joodav ei tohiks seda keelata, kusagil lõunamaal on see raudpolt reegel - joo või kraan tühjaks, ratta tee ääres olevale restole teeks suveks õue paigaldatud kraan lausa kasu - keegi ei tule sinna ju ämbriga, meil pole vesi nii defka ja resto saab inimlikkuse eest lisapunkte
R
reku  /   14:12, 17. juuni 2018
Kõige parem karistus on avalik hukkamõist. Ärge külastage enam seda kohta.
M
mina enam oma jalga sinna ei tõsta  /   21:26, 13. juuni 2018
see tõenäoliselt omanike ja kohalike jupijumalate käsk ja klienditeenindajast ori truualamlikult ka käsku täitis. hale
K
K  /   11:42, 13. juuni 2018
Ma pigem tunnen kaasa teenindajale, sest tean, kuidas reeglitega vastavalt juhusele jalust maha sõidetakse. Mulle sattus eelmine suvi kliendiks vanem meesterahvas, kelle auto oli kohviku juures otsad andnud ja ootas transporti, aga et väga palav oli, küsis ka vett. Mul kahju ei olnud ja andsin ühe 0.4 klaasitäie. Kohe esmaspäeval, kui ülemus majja tagasi jõudis, oli töökaaslane jõudnud käia ussitamas, et jagan tasuta vett selle asemel, et menüüd näidata. Sain hoiatuse ja pidin seletuskirja kirjutama, ühtlasi pandi mind katseajale müügitulemuste tahtliku kahjustamise eest. Mõni nädal hiljem tahtis üks teine härra 2-liitrisesse pudelisse vett saada, keeldusin kohe ja pakkusin selle asemel müügis olevat gaseerimata Vichy vett, klient sai vihaseks ja õhtuks ilutses meie ettevõtte facebooki seinal kaebus ebainimlike teenindajate ja ahnuse suunas. Kui tööle läksin, tuli välja, et kaebust võetakse väga tõsiselt ja minu tööleping lõpetati koheselt vastavuses eelnevalt saadud hoiatuskirjaga. Nii et tee, mis tahad, alati oled süüdi, palun ärge süüdistage inimest leti taga, kui te ei tea tema ülemuse tujusid ja majas kehtivaid reegleid.
J
Juhan.  /   07:47, 13. juuni 2018
Meil restoranide töötajad alarahastatud anname neile tippi muidu nad ei teeninda.
K
kommenteerijatele   /   04:09, 13. juuni 2018
pole üldse oluline, kas klaasi vett paluti lapsele või oleks seda vajanud täiskasvanu. Ja jätke siin meelde kirjutajad -veepudel, 0.33 , maksab 1 tunni netotöötasu , st.2-3 eur . Nüüd kommenteerige edasi.
T
triggered xD  /   02:51, 13. juuni 2018
"Teeme siis nii, et sellesse tülgastavasse buffetisse keegi oma jalga ei tõsta," arvab Urmas Reitelmann
J
Jõkkaldas  /   01:03, 13. juuni 2018
Küsimisel ja palumisel on ka suur vahe. kes seda teab, kuidas Teet seda vett nõudis või palus. Meenub vanaema jutt siberi kuurordist, ka vett polnud, jõime poriloigust. Meie tädipojaga muidugi kõvad mehed ja peale vihma proovisime vankriroopast vee joomise järgi, päris hea oli, rääkimata jõe vee joomisest jne. Penskar 67+, Siiani olen lapsest saati joonud oma kaevu vett ja hing sees.
L
Lumepall veereb  /   20:53, 12. juuni 2018
ja aina suuremaks läheb. Tohutu poleemika-laps ei saanud vett! Jah,oleks võinud anda,aga et sellest selline MEGA probleem. Parem kirjutagu Õhtulehe ajakirjanik artikli sellest,kuidas käituda palaval suvepäeval lastega,kui soovitakse nendega mitmesuguseid tegevusi ette võtta,pealkirjaks võiks olla: Meelespea vanematele!
A
Arvu  /   16:12, 12. juuni 2018
Tere. No mitte ei taha seda uskuda. Tänan.
S
SAARLASED  /   14:51, 12. juuni 2018
KAS POLNUD RAHA ET VEEPUDELIT LAPSELE OSTA. KIRJUTAGU OMA ARVE NUMBER .
O
Olgu,  /   14:33, 12. juuni 2018
polnud lapse jaoks kaasas veepudelit või sai vesi otsa, kuid kogenud maailmarändur, kes on palju ekstreemsetes olukordades olnud, peatub just LUX restorani juures ja palub lapsele vett, see on imelik?!
M
mul tuli lapse rattal kruvi ära  /   13:35, 12. juuni 2018
ennäe rattapood läksin sisse ka kedagi ei huvitanud inimesed on nõmedaks läinud
A
anu  /   13:21, 12. juuni 2018
vanasti käisid inimesed kogu aeg taludes kaevuvett joomas,kui metsas käidi
K
kolm küsimust  /   13:14, 12. juuni 2018
1, minu teada on olemas ka mobiiliga maksmise võimalus--- miks margna seda ei kasutanud?
2. kõik kes margnat kiidavad, võtku margna kodu aia taha järjekorda vett jooma ja WC--sse pissile... äpardus võib meie kõigiga kustahes juhtuda
3. lapsel võib ka restorani silti silmates kõht tühjaks minna-- kas ettevõttel on kohustus siis lapse kõht tasuta täis sööta, või muidu on margnad järgmine päev jälle lehes pasundamas?
G
galina  /   13:02, 12. juuni 2018
Tere, Raimo. Aasta tagasi ma palusin ka kraanivett... Ei saanud.
1
1234  /   12:22, 12. juuni 2018
Kahe otsaga asi. Pole eriti viisakas kui nüüd kõik sportijad või niisama janused hakkaks muudkui söögikohtade ustest sisse sadama, et andke aga juua. Kuigi jah, kui kellelgi on tõesti häda käes, siis tuleks lonks vett või mahla anda. Teisalt peaks iga inimene muretsema ka enese eest. Palavates tingimustes peaks vett kaasa võtma ja viiekas või paar münti tuleks taskus hoida.
A
Aleks  /   11:55, 12. juuni 2018
Võimalik vaid Eestimaal
I
Interneti troll  /   11:41, 12. juuni 2018
Kala hakkab mädanema peast. Ehk on kohviku omanik töötajad nii ära hirmutanud, et nood ei julge iseseisvalt mingeid otsuseid vastu võtta. Kui asi jamaks läheb, siis loomulikult tehakse näidispoomine ikka sellesama töötajaga. Siis käib seesama ülemus töötaja ees sõrmega viibutamas, et oi kui paha ja rumal sa oled.
.
.....  /   11:39, 12. juuni 2018
Peale sellist manipuleerimist jääb minu teleka juhe seinast välja, kui ekraanile ilmub teletäht...
P
prae kõrvale jook  /   11:30, 12. juuni 2018
Meie tark dr Levin rõhutas, et toidu kõrvale ei tohi vett manustada, kuna see pidavat seedemahlad lahjaks muutma!
E
Eks  /   11:23, 12. juuni 2018
Igal restoranil on omad poliitikad? Nii räägib restorani direktor või kes ta oli. Kus on inimlikkus? Vesi pole ju nii kallis, et sellega mitte heategevust teha. Ükskõik kes soovib juua, siis see väike veekogus ei tee vaesemaks vaid vastupidi rikkamaks. Sinna restorani oma jalga ei tõsta. Olen nõus annetama neile ämbritäie vett. Peale Eesti pole ma sellist asja kusagil kohanud, et janusele vett ei anta.
T
Tegid reklaami...  /   11:21, 12. juuni 2018
Võib ainult ettekujutada, kuidas selles restoranis petetakse ja kooritakse kundesid, kui neil on kahju isegi 0,0001 senti maksvast klaasitäiest kraaniveest janus vaevlevale väikesele lapsele.
N
nõmmekas  /   11:15, 12. juuni 2018
Koondatud viimane päev tööl ja ühele bossile Jälgimäe aiandist tasuta koorem mulda Sauele.
Väiksem jupp tahtis liiva Käbikülla saada, saatsin kuule kuuski vaatama.
ETV kuulus saatejuht jaanipäevaks 5 kasti originaali ja 5 kasti vichy vett.
Või spordijuht pool koormat tasuta, isegi ei aita maha laadida. Kas tunnete end ehk ära?
R
rikas  /   11:04, 12. juuni 2018
iga korralik restoran toob kohapeale tellimuse kuulsale kliendile 15 min.
Õ
õnnetu lugu  /   10:50, 12. juuni 2018
Inglismaal on iga poe ees loomadele Kraanivesi nõu sees.Tasuta
N
nõmmekas  /   10:48, 12. juuni 2018
Vaadake probleem on meie rikastes. Ma olen neile õlut, vett, mulda ja ei tea veel mida vedanud aga kunagi neil ei ole raha maksta. Kõik kirjutati kuhugi Teie arvetele juurde.
Vaadake peeglisse ja näete seal samasugust, kes vett ei andnud. Selles on point.
A
anu  /   13:27, 12. juuni 2018
rikkurid on vaeva näinud et palju raha saada,sellepärast on vesi hinnaga 0,00001 senti neile mitteaktsepteeritav
O
on hea,  /   10:41, 12. juuni 2018
et see teema esile kerkis. Suvel võib taolisi juhtumeid veelgi ette tulla. Mõnel on päikesepiste, mõnel läheb kõht ootamatult korrast ära, mõnel lapsel jah saab joogivesi otsa. Ikka loodetakse, et ehk saab abi seal, kus on kraan ja vets olemas. Aga näe, ei saa... Soovin neile südametulele restopidajatele sama situtsiooni... et nad janu tõttu koomasse langeksid ja end täis s...
K
kuule  /   13:19, 12. juuni 2018
restoranipidaja inimlikkus on üks asi. Eestis seda tasuta vee jagamise kommet pole, nii et omanikku võib nii mõista kui hukka mõista. Teine asi on, et kui lapsega välja lähed ja ei võta raha ühes. See on üpris mõistetamatu tegvus. Kas tõesti on raketiteadus mõelda, et mida ma teen kui lapsel halb hakkab, ta väsib või on vajalik midagi talle preemiaks-ergutuseks osta. Ausalt öeldes oleks ma isana sarnases olukorras palunud kas lapse ema või mõnd sõpra-tuttavat kas veepudeli või rahakotiga apppi tulla. Oma kahe pea üheealise lapsega väljas käies olen alati ise rahakoti kaasa võtnud. Just ootamtuste vältimiseks.
1
1234  /   13:45, 12. juuni 2018
Poed ja peldikud asuvad iga nurga peal, ei tohiks probleemi olla ometi?
V
vaene  /   10:18, 12. juuni 2018
rikkale tasuta,maksku vaene tema unustamised....
T
Teise poole pealt vaadatuna  /   10:06, 12. juuni 2018
Ma näen teenindajana igapäevaselt, kuidas tullakse lastega sööma. Lastel on kombeks kohe joogiga janu kustutada palavate ilmadega. Ja siis hakkavad lapsevanemad õiendama, et jäta söögi kõrvale ka jooki, sest juurde ma seda ei osta..Lapsed peavad palava ilmaga saama nii palju vedelikku, kui neil vaja. Meil siin pole keelatud lauale tõsta ka mujalt kaasa ostetud vesi.
Ja elementaarne on, et lapsele anname vett, kui küsitakse. Lapse lubame wc-sse ka siis, kui ta siia sööma ei jää. Ka täiskasvanutele anname vett, kui palutakse.
Samas loomulikult iga inimene tänavalt , kes klient pole, meie wc-d kasutada ei tohi. Kaubanduskeskustes on wc-d olemas, ja sinna mingugi siis. Ja siin pole asi rahas, vaid selles, et koristamine on meie oma töötajate kohus, mul pole mmingit huvi nühkida narkarite verd ja muid kehaeritisi. Pole selline avalik käimla, vaid klientide jaoks olemasolev wc.
Kuidas saab keelata lapsele klaasikest vett:(
S
suletud WC-d  /   10:37, 12. juuni 2018
Iga normaalne inimene peseb enne käed puhtaks , kui lauda istub, aga osades restoranis pole see lubatud, enne tuleb tõestada, et ikka midagi tellid. Minu lapsed on sellega harjunud ja sellepärast me teatud söögikohti ei külastagi.
  /   20:57, 17. juuni 2018
saad ju ära tellida ning minna siis käsi pesema, puhtakene.
M
minister  /   09:39, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to minister  /   10:24, 12. juuni 2018
teie kommentaar on nüüd küll täiesti teemast mööda...
V
Viljandlane  /   09:24, 12. juuni 2018
Sellised inimesed,kes ei oska oma peaga mõelda ja on punktuaalselt eeskirjades kinni-on lollid!Inimene peaks suutma ikka igas olukorras paindlik olla ja otsustada,kuidas on õige,mitte alati eeskirjades näpuga järge ajama!
M
mul oli ka kord vaja kohvikus  /   08:50, 12. juuni 2018
peale sööki tablett võtta, aga kraanikat ei antud, läksin siis kempsu ja võtsin pihukulbiga vett kraanist tabletile peale.Igatahes sinna hiljem kunagi sööma ei läinud, lihtsalt vastu hakkas selline suhtumine.
?
?  /   10:09, 12. juuni 2018
Võib arvata, et see koht on nüüd pankrotis.
Ä
Ärge õpetage lapsi abituks  /   08:37, 12. juuni 2018
Teet Margna oleks siis võinud ju paluda lasta lapsel tualetti külastada. Oma lapsepõlvest mäletan, kuidas sai kätepesukraanist vesi jooksma lastud, oma kätest väike kausike moodustatud ja nii sai lapsena tihti janu täis joodud. Aga tänapäeva ülehoolitsetud lapsed ei ole seda vist kunagi teinud.
T
totakas baarman,  /   08:52, 12. juuni 2018
ei oska vahet teha, kas inimene tahab prae kõrvale kraanivett või janust last aidata.Selles on vahe, aga hirm omaniku ees teeb arulagedaks.
T
tead  /   10:21, 12. juuni 2018
lammas,miks siin säutsuda,kui googelda nimi ja vastus olemas...
T
to 08:37  /   09:05, 12. juuni 2018
Arvad, et tualetti lubatakse külastada kui tänavalt tuled. See "teenus" oleks ju söögikohale hoopis kulukam kui klaasike vett ulatada
M
mina  /   08:27, 12. juuni 2018
Minister, loe tekst läbi ja hakka siis kommenteerima.
A
ab  /   08:12, 12. juuni 2018
merevesi tungib peale ikka sinna ajudele, mis lähedal asuvad!
M
minister  /   08:07, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
krt ,ta...  /   08:46, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   07:26, 12. juuni 2018
See halb teenindaja nüüd siin agaralt kommenteerib .
C
CXD  /   07:20, 12. juuni 2018
Imelik on teenindaja peale kogu oma viha välja valada. Ilmselgelt on ikka asi selle asutuse mentaliteedis. Teenindajatele on antud range käsk mitte kraanivett anda, vaid ainult kallis pudelivesi pähe määrida. Ja teenindajad on nii ära hirmutatud, et mingitki isetegevust ei julge teha. Nüüd siis omanik jälle pröögib, et oleks ikka pidanud aru saama, et kui prominent tuleb, kes võib kiunu üles tõmmata, oleks pidanud klaasi vett andma. Siin võib süüdistada teenindajat vaid selles, et ei julgenud oma peaga veidigi mõelda, aga ilmselgelt tuleb see asutuse juhtkonna käitumisest, kui töötaja ei julge ühtki otsust iseseisvalt vastu võtta.
K
Ka lapsega veest ilma jäänud ...  /   13:58, 12. juuni 2018
Ammu aega tagasi mulle teenindaja põhjendas kenasti ära. Nimelt on osa inimesi selliseid, et kui lapsel oleks "antud veest" hiljem kodus kõht valutama hakanud, siis käivad valuraha nõudmas ... . Sellepärast müüakse letist ainult pudelivett. WC kraanist aga palun - tasuta.
O
OKO  /   07:19, 12. juuni 2018
Kas selle restorani külastajad peavad ka kätepesuks pudelivett ostma?
T
to oko  /   08:03, 12. juuni 2018
kes neil käsi lubas pesta??
M
mitte  /   08:22, 12. juuni 2018
OKO vaid ÖKO. Neil vist looduslik välikäimla ja pühkimine käib kortslehega. Heal juhul saab vihmavett pesuks, kui limiit läbi ei ole :-)
S
Sorry! Järg .. Euroopasse  /   08:35, 12. juuni 2018
... põhjendus on, et teenindajatel on tööd vaja teha ja ega vesi ei maksa midagi vaid klaasi pesu jne. Nii paljud inimesed hakkasid söögi kõrvale kraanivett tellima, et käive kahanes ja seetõttu lubati kraanivesi tasuliseks teha. Ikka väga halb imago minu meelest iga koha jaoks, kui kraanivesi tasuline on. Kui ikka muidu plussisei ole oma käibega, siis ei aita ka kraanivee müük.
H
Hm  /   09:14, 12. juuni 2018
Peene koht. Isegi kraaniveeks ei jätku siis raha?
V
võibolla  /   13:32, 12. juuni 2018
Võibolla selles restoranis on nii suur kokkuhoid, et isegi kokad ei tohi käsi pesta.
M
mann  /   07:12, 12. juuni 2018
Mats jää matsiks. See et lapsele vett ei anta on ebainimlik ja näitab et puudub kodune kasvatus. Aga mis mõttes et restoran müüb ainult pudelivett??? Kas Viimsis tuleb kraanist solki? Jah nad võivad joogi eest raha küsida aga ainult pudelivett müüa on absurdne.
J
just  /   10:02, 12. juuni 2018
ja kusjuurtes ainult Itaalia päritolu pudelivett. Oleks siis et müüdaks Värskat, Häädemeestet või Saaremaad jne, aga kus sa sellega.... 5 tugrikut pudel, no selle peale annab tulla:)
M
MIS TAS...  /   06:20, 12. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sa vist tulid just ,seda merevett joomast ,  /   08:48, 12. juuni 2018
et nii jaburat juttu ajad
J
jabur  /   06:16, 12. juuni 2018
Üha jaburamaks see elu läheb. Isa võis ju eksida, et veepudelit kaasas ei olnud, aga klaas vett keelata janusele lapsele on ikka masendav. Tänapäeval on restorane iga nurga peal ja soovitan seda OKO restorani vältida.
T
To 06:16  /   09:16, 12. juuni 2018
Enne annab juba mõni väike kohvik selle veeklaasi. Väiksem koht ja mõistvamad inimesed. Suurtel restoranidel vist ükskõik mingist janusest lapsest. Igatahes väga halb mulje jäi sellest kohast nüüd. See üks klaas vett oli siis väärt seda mainekahju?
E
ehh  /   04:38, 12. juuni 2018
Selle koha "edu" jäi nüüd küll lühikeseks.Piinlik.
K
kohalik  /   08:18, 12. juuni 2018
Vastupidi , nätab töökat kollektiivi ja kes tühja tühjaga ei tegele---- neile on kliendid tähtsad , Ega minu perel sellega külastused restorani mingi Margna jura pärast ei katke.
M
minul küll  /   08:43, 12. juuni 2018
katkeb.
  /   14:31, 12. juuni 2018
Muidugi ei tegele tühja tähjaga, hakka nüüd veel janus lapsele klaasikest vett andma, kus sa sellega. sa ülbik kohalik vaata, et sin ennast ühel momendil mingiks tühjaks-tähjaks ei peeta ja siin teistsuguseid kommentaare ei kirjuta jälle.
:
:)  /   01:51, 12. juuni 2018
Väga hea, et Teet Margna selle teema püstitas. Janusele inimesele klaas vett pakkudes ei kaota toitlustusasutus paraku sentigi, seda enam, et nõudepesule kulub raha sadades (või tuhandetes) kordades rohkem. Aga negatiivne reklaam küll kliente juurde ei too, pigem kaotab neid.
E
eksid  /   03:24, 12. juuni 2018
kui igaühele kraanivett anda, kaotab restoran vägagi, sest muidu nad müüks sellele kliendile pudelivett ja saaks sealt pealt kasuumist. eks üüripinna üür tahab maksmist ja töötajad palka jne, kust see ikka tuleb, kui heategevusega tegeleda. samas selline olukord lapsega tuleks seda vett küll anda, aga muidu klientidele mitte.
T
to eksid  /   10:27, 12. juuni 2018
...muidu klientidele mitte. Kas peate normaalseks et ainuke saadaolev vesi on tuhandete kilomeetrite kauguselt toodud pudelivesi röögatu hinnaga? Nagu Eestis oma vett ei oleks? Juba see näitab suhtumist klientidesse...
T
to eksid  /   07:13, 12. juuni 2018
kahtlen, et seal rahvas hordides tasuta klaasi vett palumas käib. Aga koha maine on poris
P
poris jah,  /   08:45, 12. juuni 2018
sest iial ei või teada, mis reeglid neil veel on, pigem väldiks selliseid.
M
Msi  /   01:35, 12. juuni 2018
Teemat ei kommenteeri, aga mind hämmastas Margna kehv õigekeelsust tundmine. Kellegi vanuse mainimisel ei kasutata punkti vaid sidekriipsu. *Õigekeelsust..
I
irw  /   04:40, 12. juuni 2018
Kas sa reaalselt arvad, et "kehv õigekeelsust tundmine" on korrektne sõnastus?
M
Msi  /   13:51, 12. juuni 2018
Minu uus tahvel moonutab mu tekste. Panin lõppu õige väljendi, aga tamoonutas ka selle. Mina pole ajakirjanik, Margna on. Kui lapse vanuse kohta öeldakse 5.aastane, siis parema juhltähendb see seda, et tal jookseb 5. Eluaasta, seega on ta siis 4-aastane.* Õige-keel-suse tundmine..
  /   19:02, 12. juuni 2018
Mida plära.
T
to Msi  /   06:37, 12. juuni 2018
Aga su enda kommentaar?
V
väga väiklane  /   23:31, 11. juuni 2018
ja ebainimlik tegu, et lapsele ei antud klaasi vett,täiesti ei mahu pähe selline kitsarinnalisus.
  /   00:00, 12. juuni 2018
Lisaks loen ma artiklist välja, et ka restoranikülastajatele pakutakse ainult kallist pudelivett! Minu arust võiks tasuta kraanivesi ikka elementaarne olla, umbes sama elementaarne kui lapsele joogi pakkumine.
K
kraanivett ei ole  /   09:43, 12. juuni 2018
Joon söögi kõrvale ainult kraanivett, nüüd tean, et seda restorani ei külasta.
K
Kurb...  /   07:59, 12. juuni 2018
..,kui isegi kraanivett ei saa enam tasuta ja lapsele anda.Minna Tallinnast Lõuna-Eesti poole ,seda lahkemad inimesed ja alati nõus abistama ka tasuta.
Kas nn.restorani käive langeks kohe suurde miinusesse,kui klaas vett tasuta antakse?Kuhu me jõudnud oleme?Tubli Margna,et avalikustasid,nüüd teab,kuidas võidakse Tallinna restoranides käituda.Vanalinna välikohvikutesse pole enam ammu asja,sest eesti keeles ei teenindata(Raekoja plats)
Ä
Ära virise.  /   11:36, 12. juuni 2018
Selle eest saad bussiga tasuta sõita.
V
vanalinnas  /   02:40, 14. juuni 2018
seal kõik teenindajad venekeelsed,
nende omavaheline jutt on ainult venekeelne,
eks kliente vist püüavad vene aktsendiga inglise keeles teenindada.
O
omaette klass.  /   23:28, 11. juuni 2018
miljonär nõuab tasuta klaasi vett.
  /   06:39, 12. juuni 2018
Omaette klass on sinu kommentaar. Loe artiklit ka teinekord.
T
To 23:28  /   09:18, 12. juuni 2018
Kas viisakalt palumine on nõudmine? Ja kas miljonäril on rahakott kuhugi riiete külge õmmeldud?
  /   14:33, 12. juuni 2018
Jah, jumal on rääkinud. Aamen!
T
To 09:47  /   17:44, 12. juuni 2018
Kas oma facebooki leht on meedia?
M
miks  /   23:26, 11. juuni 2018
peaks firma tasuta vett jagama kui ise ostab seda vett kulla hinnaga,tulge mõistusele inimesed.restoranis võid küsida vett kui oled ostnud ka midagi muud aga lambist sisse sadada ja vett nõuda on näotu. järgmiseks on lapsel nälg ja mida veel ja äri firma peab tasuta jagama.
:
:)  /   02:20, 12. juuni 2018
Klaas vett ei maksa mitte midagi. Häbi peaks olema vee eest raha küsida.
O
on ikka jama  /   05:31, 12. juuni 2018
selline KISA!! käib ! No ei hakka kaebama igasuguste tühiste olukordade üle kohtusse ega
KAEBLE, ega avalda pikki artikleid, kuidas MINU LAST kiusati! On ikka probleem! aga see oli margna laps. Pole ainuke koht kust VETT saab.
  /   06:44, 12. juuni 2018
Kui su väike peake veidi millestki jagaks, siis sa ei arvaks, et Margna artikli kirjutas.
E
Ei noh!  /   19:22, 18. juuni 2018
Mina ei tea küll ühtegi kohta,kus tasuta vett saab.Vesi käib veearvestist läbi ja näidu järgi peab maksma.Eks resto omanik peab vee kasutamise kohta arvet.Nüüd teeb kurva näo ja ajab teenindaja süüks.
M
mann  /   07:17, 12. juuni 2018
Mõnikord võiks mõelda kaugemale kui silma ees terendavad 50 senti. Milline klient tuleb restorani tagasi kui kalli toidu kõrvale küsitud kraanivett ei anta ja selle asemel peab pudelivett ostma? Nagu Tallinnas restorane vähe oleks
V
viimsi vesi  /   08:06, 12. juuni 2018
Väike arvutus: 1000L maksab 3,67€ (vesi+kanal),, klaas vett (200ml) =0,0734senti + käibemaks 0,01468senti. Kokku 0,088senti (200ml).
Kui ettevõtte tasuvus eeldab ka 10kordset juurdehindlust ei jõuaks hind ühe sendinigi.
Mis kulla hinnast me räägime?
V
viimsi vesi  /   11:36, 12. juuni 2018
Olen palju aastaid tegelenud restoranidega ja püüan vastata Sinu väidetele:
teenindaja peab selle tunni jooksul ju tööd tegema, vaevalt jääks selle klaasi vee pärast mõni teine maksev klient teenindamata. Samas sellise tasemega restorani köögis peaks olema vähemalt 3-4 valamut koos segistitega ja üks kindlasti ka teenindajatele kätepesuks.
Lisaks peab olema ka valamu baariletis.
Usun, et klaasi vee täitmine ja toomine võtab oluliselt vähem aega, kui põhjendamine miks see ei ole võimalik.
Tagaruumis (köögis) peab teenindaja ju niikuinii käima, et tuua tellitud road klientideni.
Nõudepesumasinas pestakse korraga vähemalt 16-20 või rohkem sellise mahuga klaasi, seega pesukulu on samuti marginaalne.
Klaasi ja tehnika amortisatsioonist ma ei hakkaks rääkima (tegemist ühe klaasi veega)
Usun, et selised olukordi millest artikkel räägib võib tekkida aastas vast 10-20 korda, kuid probleemi tekkimisel selle heastamiseks ja maine taastamiseks võib kuluda palju kuid või isegi aastaid.
Olgem inimlikud!
Tuletan meelde, et minu esimene vastus põhines väitele, et firma ostab vett kulla hinnaga.
V
viimsi vesi  /   12:51, 12. juuni 2018
Kindlasti ei maksa teised kliendid kinni seda olematut kulu, vaid ettevõte.
Nagu lugeda võib sõltub sellest kulust ka ettevõtte hea nimi.
Samas võiks ka küsida, et miks maksvad kliendid peavad tasuma kõigi muude tegevuskulude eest mida klient lauas istudes ei taju.
V
viimsi vesi  /   13:19, 12. juuni 2018
Töölepingud sõlmitakse reeglina enne tööle asumist. Seal on ära toodud ka tingimused, mille alusel töötaja töötasu saab. Eestis on tavaliselt seotud töötasu kas tunnitasu või põhipalgaga. Tööandja eeldab alati, et tööajal on vaja tööd teha st. kliente teenindada (va lõuna-ja nn.kohvipausid). Kui töötaja tunneb, et ta ta seda lepingu tingimustel teha ei soovi võib ta alati
sellest teavitada tööandjat ja uuesti läbi rääkida. Töötasu võib ka siduda teenindaja käibega (preemia) aga tuletan meelde, et kõik, kes sisenevad restorani teenindusruumidesse on kliendid - ka siis kui nad mitte midagi ei telli.
M
misasja  /   10:04, 12. juuni 2018
kas Viimsis on vesi kulla hinnaga? Seal ju väga südi vallavanem, ehk ajab asja korda?
L
Lumememm  /   23:23, 11. juuni 2018
See oli väga inetu lugu, et restoranis lapsele juua ei antud.
Ja mulle väga meeldivad Teet Margna saated.
Aga Googlemapsi järgi on 100 meetri kaugusel LEPA TEE, kenade väikeste majakestega.
Ehk oleks seal mõni inimene lapsele juua andnud?
350 m eemal näib olevat Haabneeme Konsum.
Kuna raha polnud kaasas, siis ehk on seal tualettruum kraanikausiga?
Viimane võimalus - mereni on 52 meetrit.
Maailmaränduril oli hea võimalus õpetada lapsele,
kuidas teha mereveest joogikõlbulikku vett.
Oh teid küll...
I
irw  /   03:27, 12. juuni 2018
inimesel kodu suht sealsamas, aga sina räägid roojase merevee joomisest :D sõitsid koju, mis seal ikka.
R
restoran käitus margna sõnade järgi   /   23:15, 11. juuni 2018
oravate ( ka margna kuulub sinna kategooriasse) loosung on ju ---TASUTA ASJU POLE.
Ja kui see loosung on omaks võetud ja seda igalpool tuuakse esile, siis tuleks seda loosungit ka tõsilset võtta, mitte oma suva järgi tõlgendada.
P
Palju  /   23:14, 11. juuni 2018
arenguruumi on Eestil
  /   23:10, 11. juuni 2018
Maailmas on midagi väga valesti läinud, kui janusele keeldutakse juua andmast. See on küüniline, osavõtmatu ja üleolev. Ma ei tea, kui suur peab olema ükskõiksus teiste inimeste suhtes, kui küsijale lüüakse suu pihta. Kes ei hooli, see ei sobi suhtlema. Janus laps jäi teenindaja ees abita, sest inimedks olemist tööülesanded ei eelda.
Ä
ära pasunda siin  /   03:28, 12. juuni 2018
teenindaja tegi, nagu omanikud on käsu kätte andnud. kui selline on käsk, siis ei tohi sa teha omamoodi, see võib töökoha maksta. seega pöördu rikkuritest omanike poole oma murega.
M
misasja   /   05:34, 12. juuni 2018
nii pikalt arutleda, tühine asi - no igaüks ei anna kerjajale ka raha, nüüd üks tähtsa isiku laps on ületähtsustatud. Rahvas nutab oioioi , no läinud edasi, küsinud mujalt, asi nüüd lõuata meedias. Ja janu võib veidi ka kannatada, rikkuri laps.
K
kas  /   08:10, 12. juuni 2018
arvad, et kellegi tundmatu, või vaese inimese lapsele oleks seal juua antud? :)
p.s. Margna kirjutas enda FB-s ja seda oleks tema asemel teinud mina ka, et enda sõpru hoiatada ebameeldiva teenindusega koha eest.
just nii nagu ütled - pool klaasi vett (vaevalt viiene rohkem juua jõuab) on nii tühine asi, et selle andmisest keeldumine on lihtsalt nõme.
M
milles see üks ettevõte süüdi on ,kui isa on hoolimatu???  /   23:04, 11. juuni 2018
Ega restoran pole koht, kus tasuta juua saab ,tasuta WC külastada saab... te ei lähe ju ka suvalisse majja sisse vett jooma või pissile.
Empaatia võib olla, aga seda nõudma hakata on jabur.
Ja mis õigustus on isal--- meil ei olnud vett kaasas, Palav ilma, hoolimatu isa ja veel õigustab...anna kannnatust.
Teate, lapsel läheb king katki... kingsepp paranda tasuta ära.
lapsel läheb kleit katki, pood, anna tasuta uus kleit
lapsel läheb kadriorus kõht tühjaks... president , anna talle süüa
T
to 23.04  /   23:13, 11. juuni 2018
kas oled firma poolt palgatud?
P
peame ühest tõest siis kinni   /   23:20, 11. juuni 2018
Mina tõlgendan vaid oravate loosungit--- tasuta asju pole olemas.
Kui oravad on 20 aastat seda mantrat vedanud ja igal võimalusel seda keskile nina alla höörunud.... siis peaks ka margna omi arvamusi mitte igapäev muutma.
Ma saan, kui keski esindaja oleks siin ette heitnud, et restoran ei anna lapsele juua, oleksin ma tema kaasa tundunud, aga margna silmakirjalikkusele ma kaasa ei tunne,
W
wc  /   23:33, 11. juuni 2018
on ka tasuline kui ei ole letist midagi tellinud. ja õige ka. pole vaja käia meil paskamas kui pole klient.
M
meenutusi wc-st  /   09:52, 12. juuni 2018
Mitte et ma Margna muret ei mõistaks - mõistan küll. Väikelastele tuleks ikka vastu tulla, ega mees seda veenatuksest endale ei küsinud. Või kujutlege inimest, kes saab kuuma tõttu rabanduse ja läheb viimast jõudu kokku võttes restosse ja talle ei anta vett, vaid lastakse resto lävel ära surra... Aga meenutus wc -st oli ühest Lahemaa mõisast, kus ei lastud bussitäit Looduse omnibussi rahvast pissile. Mõtlesin siis, et ka inimlikkusesel on piirid. Mis saaks, kui kakskümmend bussitäit muudkui vetsu vahet voorib? Kes need ummistused ja saasta ära koristab? Nii tegigi looduse omnibuss metsapeatuse metsa vahel. mets ei nurise, ega ju?
O
ohisver  /   00:03, 12. juuni 2018
Mina läksin suvalisse majja oma telefoni laadima, et helistada saaks. Lubati küll. Tõenäoliselt oleks juua ka antud, aga mul oli endal vett.
N
nõus  /   03:29, 12. juuni 2018
ja minna palaval päeval väikelapsega välja ilma veeta ja taskus pole sentigi raha, no küll peab rumaI olema.
  /   08:15, 12. juuni 2018
Mul pole ka kunagi vett kaasas.
  /   08:14, 12. juuni 2018
Tule taevas appi!Klaasi vett võrreldakse kingapaariga jms.Häbi!
P
pragma  /   22:45, 11. juuni 2018
ma oleks nagu poole silmaga kuski näinud, et tasuta puhta kraanivee kättesaadavus toidu kõrvale on mingisse toitlustusasutusi puudutavasse seadusesse sisse kirjutatud..
ilmselt pole nad muidugi kohustatud seda pakkuma, kui toitu ei osteta..
aga jutt, et neil peale pudelivee muud ei olegi on ikka väga rumal.. suppi teevad ja nõusid pesevad siis mereveega või?
K
kle pragma  /   03:32, 12. juuni 2018
keegi ei öelnud, et neil ei ole, öeldi, et nad ei anna. tee vahet. ja mis mõttes seadus kohustab mind kui eraettevõtjat oma vara võõrale tasuta andma, seqane oled või? teeks siis juba sellise seaduse ka, et sa pead ka igaühele vett andma, kes aga su koduuksele viitsib koputada. on ikka ppooletoobiseid olemas.
  /   06:50, 12. juuni 2018
Ja normaalne inimene annaks ka klaasi vett inimesele, kes ta ukse taga koputab ja seda palub. Sinusuguse suhtumisega isik loomulikult ei annaks.
M
Mõni ime  /   22:44, 11. juuni 2018
See üsna tavaline asi, et söögikohas veekraan puudub. Viljandi Uku keskuses Rimi juures söögikoht, vist Hesburger. Meie peres tervisliku joogi laps. Iga toidu kõrvale joob ainult kraanivett. Võtsin endale kohvi, lapsele friikad ja ketupi. Lisaks palusin lapsele topsi kraanivett. Vastuseks öeldi, et meil ei seda viimast pole. Küsisisn, et mis söögikoht see on, kus veekraani pole. Müüja vastas, et omanik keelab kraani vett anda. Tuli siis pudelivesi osta, millest vähemalt pool jäi järele. Poolik veepudel oli ilmselt lubatud.
  /   08:17, 12. juuni 2018
Milleks ebatervislikud friikad?
N
no  /   08:42, 12. juuni 2018
Kuidas selle tervisliku joogi laps friikaid sööb, see puha rämpstoit.
  /   18:23, 17. juuni 2018
kraanivett küsivad need, kes vähem maksta soovivad. selleks, et odavam, mitte et tervislikum. söögikohad jälle püüavad jookidega kasumit teenida.
T
Toivo  /   22:31, 11. juuni 2018
Jobusid on Eesti täis. Sinna möku restorani ärge minge.
O
ON  /   22:16, 11. juuni 2018
VÄGA HALB JUHTUM
U
USKUMATU  /   22:15, 11. juuni 2018
SEE TEENINDAJA VÕIKS KÜLL KODUS ISTUDA,SÜDAMETU INIMENE.
T
to 22.15  /   23:15, 11. juuni 2018
asi pole teenindajas vaid ülemuse käsus ja paljudes kohtades vett ei anta, kui midagi ei osta.
L
lauslollus  /   07:05, 12. juuni 2018
Huvitav, kas ülemus oleks teenindaja lahti lasknud, kui ta oleks väikesele lapsele klaas vett andnud. Tõnis Siigur on omal alal küllalt tuntud tegija, ta võiks oma teenindajaid natuke koolitada, et reeglid on täitmiseks, aga lauslollus on tema restoranile antireklaam.
  /   07:29, 12. juuni 2018
Ja igal reeglil on ka erandid.
O
Olen  /   23:16, 11. juuni 2018
lugenud ja kommenteerinud ja on ka väga kahju,et nii läks! Väga" valus" õppetund tegijatele.Käime tihti seal lastega ja arvan ja loodan,et teil ikka kõik õnnestuks,sest hea koht nii lastele .kui puhkajatele.Oli ka aeg selliseks kohaks.Loodan,et rohkem "selliseid"kommenraare ei näe.Väike nõuanne:mida rohkem teenindusega annad,seda rohkem tagasi saad!Edu!
E
ebapopulaarne  /   22:15, 11. juuni 2018
Margna kasutas oma positsiooni ära, et ülbikutele koht kätte näidata. Eriti veel kui tuntud inimene küsib - peab ikka päris loll olema, et mitte vastu tulla.
H
heh  /   03:34, 12. juuni 2018
noored telekat ei vaata ja mingi vanamees margna ei pruugi talle tuttav nägugi olla. aga sinu puhul on küll selge, mis inimesega tegu, et no kui ikka kuulsus, siis kummardame ette ja taha. jube hale oled.
  /   06:54, 12. juuni 2018
Sa ei saanud ju kommentaari, millele vastasid, mõttest aru aga tänitad.Aga noh, mis noorest inimesest ikka tahta,
M
mikk  /   21:52, 11. juuni 2018
Isa läheb palaval suvepäeval väikese lapsega jalgrattaga söitma ilma vee ja rahata?Teleekraanil on mees täiearulise mulja jätnud.
M
Mõnele  /   22:07, 11. juuni 2018
inimesele ei jõua kohale küsimuse sisu.Millest me veel räägime!
U
Urmas  /   22:32, 11. juuni 2018
Täiesti õige märkus!!! Teet Margna võiks ise peeglisse vaadata! Kui oleks sõitnud metsa ja seal oleks tütar vett tahtnud! Kust oleks välja võlunud? Enne kodust välja sõitmist oleks tulnud pudel vett kaasa võtta ja mitte oma lolluse pärast halada!
N
No   /   22:46, 11. juuni 2018
ei jõua kohale ka mõnele teisele küsimuse sisu.Halloo,me ei ela kõrbes! Ainult klaas vett,lapsele.Kahju et aru ei saada ja sappi pritsitakse!
T
to no  /   03:36, 12. juuni 2018
aga sa pea restorani, mis igale küsijale tasuta vett annab ja pese tasuta siis neid klaase. minu meelest on normaalne, et tahad teenust, siis maksa ja teenuseks on restoranis pudelivesi.
  /   06:56, 12. juuni 2018
Aga sa püüa mõnikord loetu mõttest ka aru saada, ei teeks paha.
H
HUVITAV  /   14:25, 14. juuni 2018
aga kas see pudelivesi pole ka üks tavaline kraanivesi?
V
väga nõus  /   03:35, 12. juuni 2018
5aastasega veel, ikka uskumatu rumaIus.
S
selle...  /   21:43, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mis selle litsentsiga siis on?  /   03:36, 12. juuni 2018
ma nüüd just nimelt lähen neile kliendiks. ei salli kuulsustele pugejaid.
E
ei saa üks viieaastane   /   05:37, 12. juuni 2018
veidi janu kannatada? Kisa taevani, ikka margna oma! Ei saa kannatadaaaa? Õppigu!
K
kraanivesi peab olema  /   21:42, 11. juuni 2018
igal pool kõigile kättesaadav, ilma kommentaarideta.
E
ei  /   23:34, 11. juuni 2018
pea .
K
käid   /   23:40, 11. juuni 2018
seenel ja oled jänus ja satud mu kaevule ja tahad juua. kui ise võtad oled varas kui küsid ilusti võin ju ka anda. kui nõuad jääd ilma, nii lihtne see ongi. isegi metsas oleks kasulik kaasas kanda 5 eurot.
E
ei pea  /   03:37, 12. juuni 2018
eraäris otsustan ikka mina, mida ma kellelegi tasuta annan. jaga ise võõrastele tasuta midagi, tahaks näha. vaevalt küll.
  /   07:00, 12. juuni 2018
Jumal hoidku, loomulikult ei annaks sina tasuta kellelegi tilka vett, see paistab su kommentaaride sisust, mida sa siia sams stiilis kirjutanud teisigi, välja. Ise uhke ka kindlasti enda üle.
  /   18:26, 17. juuni 2018
keegi ei saa vett tasuta. lombist saad tasuta, kuid mis tuleb torustikust, selle eest peavad kõik maksma.
  /   21:27, 11. juuni 2018
Jaa.. Pidin ka ükskord pudel vett lapsele ostma.. Väike pudel 0,33 oli vist 2 eurot
  /   21:12, 11. juuni 2018
Esiteks võiks küsida kas õl margnast paremat pilti pole.? Teiseks....ikka juhtub
K
Ka rikkad nutavad.  /   21:09, 11. juuni 2018
Häbi peaks olema sellisel positsioonil oleval inimesel oma möödalaskmine ja hilisem solvumine tuua sellises vormis avalikkuse ette. Hirmus küll kui nii tuntud tegija läheb vett paluma ja ei saa seda..Hoolitsev isa võtab lapsele kaasa kõik vajaliku, eriti kuuma ilmaga..See raha jutt ajab naerma. Muide,restorani tuleb vesi läbi veemõõtja ja selle eest makstakse.
J
Jah  /   21:21, 11. juuni 2018
Pool klaasi vett oleks nii palju maksma läinud, et OKO poleks seda väljaminekut endale lubada saanud? Või arvab 21:09, et hädas last ei ole vaja aidata kuna tema isal on 'selline positsioon'?
  /   07:03, 12. juuni 2018
ja see 21:09 kindlasti arvab ka seda, et Margna käskis Õhtulehel juhtumist artikkel kirjutada.
T
to 21:09  /   10:09, 12. juuni 2018
ja kui palju siis maksab 0,25l seda läbi veemõõtja tulevat vett??? Oma 5 senti tuleb ära?
K
kalev  /   21:06, 11. juuni 2018
Pink Floyd - Money
E
Ehk soovis suhkruvett  /   21:04, 11. juuni 2018
H
T
tavaline kraanivesi  /   21:02, 11. juuni 2018
peab igal pool olema kättesaadav ja selle eirajatel litsents ära võtta, küll siis aru pähe tuleb.
E
ei pea  /   03:40, 12. juuni 2018
anna sa ise omas kodus igale võõrale vett, minu restoranis ei saa tasuta midagi, teenus on teenus. sama võiks öelda, et peab ikka tasuta kinga ära parandama lapsel, laps ei saa ju muidu käia. tundub, et elad endiselt kommunist´mis.
H
hmm  /   08:25, 12. juuni 2018
janusele lapsele klaasikese vee andmine, või tualetti lubamine ei ole ei kommunism ega sotsialism, vaid puhas kapitalistlik kavalus :D
- annad täna klaasi vett, homme tuleb inimesele meelde, et seal oli tore ja lahke teenindaja, lähme täna sinna sööma. lisaks räägitakse sellest ka sõpradele, selline suust-suhu kanduv reklaam on kõige parem reklaam ja ongi sul tagasi teenitud nii vee, kui klaasi pesemise kulud :)
praegu teenindaja keeldus vee andmisest ja tekitas negatiivse emotsiooni selle koha suhtes ja ilmselt nii mõnigi valib võimalusel teise restorani.
K
kahtlen  /   10:29, 12. juuni 2018
kas igasse 9-korruselise maja korterisse tullakse vett paluma! See nn resto on ju avalik toitlustusasutus! Sinna ju ikka söandaks joogijanu korral pöörduda. Tuleb välja, et mitte.
M
Madis  /   20:45, 11. juuni 2018
See pole veel midagi. Lapsena korjasin Hiiumaal ühe talu lähedal metsmaasikaid,nii palju oli et ei mahtunud pihku ära. Läksin selle talu õuele ja palusin viisakalt ajalehepaberit,et torbik teha. Vanem majaperemees haaras kaika ja hakkas mind taga ajama,karjudes:"Sina see pärdik oledki,kes meie aiavärava taga s..al käib!"
  /   00:05, 12. juuni 2018
Metsmaasikad aetake heinakõrre otsa. Mis krdi ajalehepaber? Mõtle paremaid lugusid välja!
A
appi  /   03:41, 12. juuni 2018
maasikaid ajalehepaberisse panna? vot sellist poolearulist näen küll esimest korda. kui piinlik.
T
Tegija tüdruk ju  /   20:42, 11. juuni 2018
Merli Ninn
Isikukood või sünniaeg: 48801174211
Karistatus: 2 kehtivat kriminaalkaristust,
viimati Pärnu Maakohtu 04.04.2014 otsusega
KarS § 202 lg 1 järgi, millele liideti Pärnu Maakohtu
12.09.2012 otsusega mõistetud karistus KarS § 199 lg 2 p
7 järgi ning liitkaristuseks mõisteti 300 tundi ÜKT-d;
  /   20:53, 11. juuni 2018
Kes on tegija tüdruk, Teet Margna?
T
To tegija tüdruk ju  /   20:57, 11. juuni 2018
Mis ma selle teadmisega teen?
K
Kas Sina, tegija 20.42,  /   14:46, 12. juuni 2018
kes oma ankeedi siia postitas?
I
Inimeste seas  /   20:35, 11. juuni 2018
Paljudes Euroopa riikides ja ka Aasias ei anta toitlustus- ja majutusasutusele enne tegevusluba, kui on alla kirjutatud leping, mis kohustab neil võimaldama kasutada suva inimestel nende tualettruume ja neile tuleb anda ka tasuta vett.
Pmt on inimesteriikides sellise tembu peale tegevusluba läinud, aga meie paariariigis, kus hinnadki kolmekordsed- on see tavapärane käitumine.
Ä
ära lobise  /   03:43, 12. juuni 2018
euroopa arenenud riikides ei anta sulle kuskil tasuta vett või tualetti. ega see omanikule tasuta pole, tualett tuleb korras hoida ja paberit panna jne, miks peaks keegi seda suvalistele tasuta pakkuma? ettevõtja sa ilmselt pole, aga tasuta tahad küll teiste käest asju saada, seda aju ei lõika, et eraomanik otsustab ise, kuidas teeb.
E
eelkirjutajal siiski õigus  /   08:55, 12. juuni 2018
paljudes rikides et tohi inimesele WC kasutamist keelata, sest see on esmane iminlik vajadus.
  /   18:29, 17. juuni 2018
esmane inimlik vajadus on minna metsa põõsa alla ja lepalehega pühkida.
M
mini  /   20:19, 11. juuni 2018
Ju miski sibul oli .Teedule ei mahu pähe et ära ei tuntud. Aga Teedule-see on meie elu! Aga söögikohale- no alustame ikka sellest et hädaabi telefonile peab helistada saama ja lonks vett lapsele....no kui ahne ja nõme peab üks inimene olema!
S
Soovitus  /   20:13, 11. juuni 2018
Läinud siis vetsu ja joonud seal kraanivett.
S
soovitus või asi  /   20:17, 11. juuni 2018
Looda sa, et sin oleks seal vetsu lastud kui vettki oli kahju anda.
U
Urmas  /   20:12, 11. juuni 2018
Selge on see, et sellise kuumusega keha higistab ja ma ei läheks iialgi sellise palavusega jalgrattatrenni tegema ilma täitmata veepudelita pudelihoidikus. Tänase kuumusega on veekaotus trenni tehes 1-2 liitrit tunnis. Loomulikult, Teet Margna sõitis rahulikult ja ei teinud intensiivset trenni, viieaastane tütar see eest rabeles oma vanuse kohta küllaldaselt ja higistas piisavalt. Palava ilmaga peab vett välipudeli või jalgratta joogipudeliga kaasa võtma! Ei saa jääda lootma võõraste abile, lihtsam on ise ennast enne kodust väljumist varustada!
U
Urmas  /   21:05, 11. juuni 2018
Ma kasutan palava ilmaga väljas pikemalt viibides üle 15a. tagasi soetatud Rootsi armee välipudelit, millega võtan kodunt jadedat teed kaasa, millega väljas janu kustutada, rattal on raami küljes joogipudelihoidja koos täidetud pudeliga, ega metsas toitlustuskohti ei ole kust vett küsida ja enesel häbi küsida ka. Kui näiteks Aegviidu-Liiapeksi matkarajal matkata, siis seal 36km. inimtühjal alal ei olegi kellegi käest juua küsida, samas seal on Jussi järved, kust olen lihtsalt järvevett joonud ja ei ole midagi juhtunud, kõht lahti ei ole läinud!
Endal peab ju terve mõistus olema ja rattaga sõitma minnes peab palava ilmaga täidetud joogipudeli kaasa võtma, ei saa ju olla päris "tule eile meile" mõtlemisega!
!
!  /   22:12, 11. juuni 2018
Nojah, aga vett oleks ju ikkagi võinud anda
N
No  /   22:21, 11. juuni 2018
ei saa ma aru,et sellised poolearulised kommivad veel isa ja tütre mitte tegemisi Halloo,kus me elame...Ainult klaas vett.Kas jõuab kohale....! Me ei ela kõrbes!
N
No  /   22:52, 11. juuni 2018
ja kui veepudelit kaasas ei ole,siis sure või janusse. Mida siin õigustada on ? Kas tõesti ollakse nii ihne,et tilgast kraaniveest on kahju.
T
To urmas.  /   21:11, 11. juuni 2018
Tundud olema täiesti eksimatu inimene.Kahju, et selliseid maailmas peale sinu rohkem ei ole. Siis oleks olematta kõik liiklusõnnetused, lennukatastroofid rääkimata palju väiksematest probleemidest. Aga kahjuks on elu midagi muud. Tagantjärgi targad oleme me kõik. Aga inimestele vee andmisest keeldumine, see on mingi uus tase. Muidugi selles maailmas, kus on kõige olulisem raha on kõik võimalik. Minge küsige kuskil lõunamaal matkates suvalisest kohast vett, siis näete suhtumist. Kohe küsitakse kas rändur soovib ka keha kinnitada. Võib-olla ka jalga puhata. Kes ei usu, minge rännake maailmas ringi.
U
Urmas  /   21:26, 11. juuni 2018
Ma tean ju ja teadsin 20 aastat tagasi, et kuuma ilmaga jalgrattatrenni tehes tekib seoses intensiivse higistamisega janu, enamus jalgrattatrenni tegevaid inimesi teab seda ja sellepärast kasutavad ratta raamile kinnitatavaid joogipudeleid trenni tehes!!! Ma tean ju ja kõik teavad, et palava ilmaga metsa matkama minnes tekib janu ja juua tuleb kaasa võtta, sellepärast soetasin armee välipudeli! Ma arvan, et minusuguseid oli NSVL ajal 99.9%! Praegu kasvab mingisugune eluvõõraste nn "lumehelbekeste" põlvkond peale, kes elavad ninapidi nutitelefonis ja ei saa tegelikust elust enam mitte midagi aru!
L
Liisu  /   22:45, 11. juuni 2018
Jaa,jaa, sul tarkust nii palju, et momendil ajab koguni üle ääre. Asi polnud ju selles, mida tegi Teet valesti (jättis tõenäoliselt veepudeli kogemata koju), vaid inimlikkusest. Tule taevas appi, kui lugeda targutajate kommentaare! Sa ,Urmas, oled üks kibestunud kuivik!Ära rohkem kommenteeri, teed oma mainele rohkem kahju.Usu,keegi ei hakka arvama, et oi,oi, kui tubli on ikka Urmas, kes alati veepudeli kaasa võtab.
H
haha  /   03:45, 12. juuni 2018
ja kohe on ka käsi pikal, et raha selle eest kasseerida. ei saa sa midagi tasuta, aga loomulikult kohe turistile pakutakse, et ehk saab mine tea mida veel müüa talle. ja sa, totu, arvasid, et keegi niisama annaks :D
S
sa, liisu,   /   03:47, 12. juuni 2018
oled ise üks kibestunud kuivik ja nõme targutaja. ükski normaalne isa ei vii palavaga oma väikest last kodust välja, kui pole kaasas vett ja natukenegi raha. kunagi ei tea, kus ja milleks vaja.
T
tuleb välja  /   14:01, 12. juuni 2018
et pooled ongi taunid
  /   20:01, 11. juuni 2018
Imestaa paneb, et on nii palju teenindaja teguviisi õigustasid. Kas tõesti on Eesti rahvas muutumas südametuks? Või on kommentaarium trolle täis eesmärgiga eestlasi omavahel tülli ajada.
M
mind paneb hoopis imestama  /   03:48, 12. juuni 2018
kui palju on veel neid, kes tahaks elada kolhoosielu, et kõik on meie, muudkui aga võtame. eraomanik ei pea midagi andma tasuta ja nii ongi.
  /   07:16, 12. juuni 2018
Kuule, öö otsa oled siin jauranud, et midagi ei pea tasuta andma, ka klaasi vett. Sinusugustest siin just jutt ongi, saime juba aru küll, milline heasüdamlik inimene sa oled.
O
oh sa rumal inimene  /   14:34, 14. juuni 2018
imelik, et sel kolhoosi ajal, millest sa ise ilmselt midagi ei tea, pakuti ometigi taludes möödujatele vett, kui seda paluti. Ja midagi halba ei juhtunudki. Sel ajal polnudki kombeks ringi kõndida veepudel taskus, olid ainult klaaspudelid ja need olid rasked.
M
Mõistulugu ?  /   19:54, 11. juuni 2018
Kuidas on võimalik,et üks leht (delfis) on OKO kommentaar olemas ja nad peavad seda väga kahetsusväärseks,et töötaja niimoodi käitus.Õhtuleht kuulutab,et ei kommenteerinud! Kas lihtsalt tiritakse tüli ülesse? Ühe töötaja käitumise pärast pole vaja hakata asutust sildistama!
  /   20:53, 11. juuni 2018
Kas arvad, et selle kommentaariga peseb see äri end puhtaks? Nad tõenäoliselt ei anna ka tulevikus vett janusele lapsele! See on selliste tüüpide ärimentaliteet! Ajakirjanduses tagantjärgi tuha pähe raputamine on sellise äri trikk...Teenindaja ei teinud midagi valesti vaid tegutses ilmselt ülemuste antud juhendi järgi!
N
noh  /   03:49, 12. juuni 2018
see kahetsusväärsus on väga silmakirjalik, selge on see, et töötaja on saanud juhtnöörid, et kraanivett ei anna, müüd pudelivett. aga kuna nüüd tuntud inimene, kelle ees ju vaja pugeda, rikkur ka veel, ehk hakkab kliendiks, siis nüüd teevad kahetsevat nägu.
  /   07:18, 12. juuni 2018
Aga kas töötaja saab ka juhtnöörid, et inimlik ei tohi olla?
J
jaakmann  /   19:50, 11. juuni 2018
Margna,kuidas siis sedasi,lähed lapsega kuumal suvepäeval ränkraskele jalgratta retkele ja polegi oma veepudelit kaasas,siin on teemat lastekaitse sotsiaaltädidele.
!
!  /   22:13, 11. juuni 2018
Loll jutt suhu tagasi!
O
olen seda mujal ka kohanud  /   19:49, 11. juuni 2018
seeon ülbe ja nõme suhtumine. selline ahnitsemine. iga asja pealt pean teenima. tahad kraani vett ei saa.
mulle meeldivad sellised söögikohad, kus kannuvesi on täiesti tasuta. tulge ja jooge, kui janu on. jumala eest. teenige oma alko pealt kui tahate. aga lapsele juua peaks ikka saama.
T
to olen...  /   03:51, 12. juuni 2018
eriti ülbe, et teenige kui tahate? aga ise tahad teenida tööl käies, miks teised ei peaks tahtma oma töö eest teenida? vastikud on sinusugused ülbikud.
T
Tanel  /   19:47, 11. juuni 2018
Mulle näitab hoopis täieliku ihnuskoi mentaliteeti Margna ise. Miljonär aga mõnda eurot igaks juhuks tasku ei sünni panna. See näitab inimese ahnust. Nagu sina maailmale, nii maailm sinule. See on nii! Vend ise supleb rahas!!!
  /   19:57, 11. juuni 2018
sa ju päris sassis omadega.
A
arvamus  /   20:12, 11. juuni 2018
Nõnda rikkus majja toodi.Tahtis lapse janu pealt kokku hoida.Järsku peaks restoran margna lapsele ka tasutasüüa andma
  /   20:54, 11. juuni 2018
Saite te täna liiga palju päikest?
  /   20:55, 11. juuni 2018
Kas oled düsleksik või daun? Mine, perearst suunab sind psühhiaatri juurde ja see teeb kindlaks kas sul on näiteks võimetus loetust aru saada! See raske psüühiline probleem vaevab sinusuguseid noori järjest rohkem.
N
noo  /   21:01, 11. juuni 2018
ma ei tea, lapsega välja minnes peab tõesti igaks olukorraks valmis olema. Ilma rahata läks välja, aga olex näiteks ratastega midagi juhtunud. Kuidas siis oleks koju saanud? Mis aga rikkusesse puuutub, siis nii kipub olema jah, et rikkam arvab endal olevat eelisseisundi. Õigupoolest kui palju neid söögikohti Eestis on, mis igaühele vett pakuvad?
.
...  /   00:09, 12. juuni 2018
Palju neid inimesi on, kes käivad söögikohtades vett küsimas? Kui minult keegi vett küsiks, siis ma küll annaks. Ebanormaalne on mitte anda. Samuti ei ole vahet kas küsib telenägu või tavaline inimene.
J
ja mis sind ennast vaevab?  /   03:52, 12. juuni 2018
ärapanemisvajadus? õpi parem komasid kasutama õiges kohas.
J
just  /   03:54, 12. juuni 2018
sina muidugi annaks, kui kellegi teise restoran on, sinul pole ju sooja ega külma, sina ei kaota ju midagi. aga vaata kui omanik on otsustanud teistmoodi, siis teed nii, nagu omanik tahab, sina pole mingi otsustaja. osta siis ise see veepudel ja anna võõrale lapsele, mitte ära arva, et võid omaniku tahtmise vastu teha. aga ise ju ei raatsi, onju?
M
Midagi  /   22:36, 11. juuni 2018
ei ole teha,mõnele on antud palju,mõnele näpuotsaga,mõtlen seda kommentaari!
T
taneliga nõus  /   03:51, 12. juuni 2018
just nii ongi
R
R.  /   19:46, 11. juuni 2018
Mõndades kohtades saab küll lõunasöögi kõrvale tasuta joogivett, joo palju tahad. Nii võiks igalpool olla! Ja muidugi nutvale lapsele oleks ju võinud ikka juua anda!
T
to R  /   03:56, 12. juuni 2018
kui rumal peab olema, et mitte aru saada, et kui ostad lõunasöögi, on see vesi sel juhul juba sisse kalkuleeritud, mitte tasuta. sama hea jutt, nagu tasuta ühistransport. nagu maksumaksja ise ei maksakski seda kinni, nagu tasuta kukuks taevast :D
  /   08:53, 12. juuni 2018
Mõni - rohkem kui üks.Mõnes kohas.
  /   19:45, 11. juuni 2018
Asi on ikka väga hulluks läinud:nüüd teevad poliitikat juba restoranid.Ja pealegi on igal restoranil veel oma poliitika!
S
selle  /   19:37, 11. juuni 2018
teenindaja nime oleks ka hea teada?
S
sellele  /   20:22, 12. juuni 2018
mine küsi vett,siis saad teada!
L
lapsevanem  /   19:24, 11. juuni 2018
Teet Margna pole suurem asi isa, kui ta läheb kuuma ilmaga lapsega jalgrattaga sõitma ja ei võta lapsele vett kaasa.Häbi Teet!
T
To: lapsevanem / 19:24, 11. juuni 2018   /   21:41, 11. juuni 2018
Teet Margna käitus isana õigesti kui selgus, et lapsel on janu ja läks lapsele vett paluma !
Lapsed on samuti ettearvamatud, isegi kui oled kõigeks valmistunud võib alati juhtuda, et midagi olulist jäi maha ja see on inimlik!
Kui Margna ei oleks lapse joogi vajadusele reageerinud siis oleks olnud pahasti. Isana läks lapsele küsima lihtsalt vett ja ta ei teinudki midagi valesti.
Samuti võid ükspäev olla ise see inimene kellel juhtub olema kasvõi terviserike ja sa lähed paluma vett või viskad "Pildi tasku" aga ei saaa.
No krt.. selline koht kes inimlikult abivajajat ei aita (meil ei ole vesi defitsiit ) ei vääri külastust!
P
pole nõus  /   03:57, 12. juuni 2018
tasuta vee norimine pole mingi abivajaja. mina just lähen sinna nüüd kliendiks.
P
pikalt targutamine  /   05:42, 12. juuni 2018
käib, lugu ise tühine. kannatatakse ka janu ja pole häda midagi.
K
Kodanik   /   19:19, 11. juuni 2018
Sinna restorani ette oleks vaja üks koorem sõnnikut kallata!
T
to kodanik  /   03:57, 12. juuni 2018
tegelikult oleks see hoopis vaja sinusugusele pähe valada.
J
Juhan  /   19:07, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ä
ära valeta  /   03:58, 12. juuni 2018
mitte kuskil arenenud maades ei saa niisama suvaline, kes uksest sisse astub, tasuta vett. söögiga koos võid saada, aga see on juba söögi hinna sees. aga sinusugune tohman muidugi ei saa nii lihtsatest asjadest aru.
Ä
ära valeta  /   03:59, 12. juuni 2018
mitte kuskil arenenud riikides ei saa suvaline uksest sisse astuja tasuta vett. söögiga koos on teine asi, siis on vesi juba söögi hinna sisse arvestatudki. aga sinusugune toh.man ei saa nii lihtsatest asjadest ju aru.
  /   07:24, 12. juuni 2018
Sa pole siis ei "arenenud riigis" käinud ja ega ka ise ei paista eriti arenenud välja.
K
kas  /   08:58, 12. juuni 2018
Taani on sinu jaoks piisavalt arenenud riik? mul on täiesti värsked, eelmisest nädalast, muljed Kopenhaagenist :)
loomulikult võtsime hotellist väljudes kaasa nii raha kui joogipudelid, aga kuuma ilmaga kulub vett palju ja nii oli varsti vesi otsas ja janu kimbutamas. ühtegi toidupoodi silma ei hakanud ja nii astusime sisse esimese ettejuhtunud söögikoha uksest, et ehk saab sealt vett kaasa osta.
teenindaja ütles, et tal oleks kaasa müüa ainult väiksed klaaspudelid, aga kui sobib, siis ta võib meie pudelid tavalise kraaniveega täita. pakkus kohapeal joomiseks ka klaasi vett ja kui maksta tahtsime, siis keeldus naeratades, et see on ju kõigest kraanivesi :)
M
Mari  /   19:03, 11. juuni 2018
Sellise kuumaga keelata lapsele klaasi vett on ikka kuritegelik. Kindlasti oli isal vesi kaasas aga no vett ju kulub kuumaga palju.Alati ei oska ju täpselt arvestada. Kummaline on inimeste suhtumine kes süüdistavad isa! Te ei halasta isegi 5 aastasele lapsele, et üritada ise " tark " väljapaista, no ei õnnestu! !
N
nõmmekas  /   19:03, 11. juuni 2018
kuule mees, ära vingu. Kas pappi vähe?
H
hehe  /   19:08, 11. juuni 2018
Kas kõik on sellised nagu sina seal pealinna perifeeria agulis?
N
nõmmekale  /   19:59, 11. juuni 2018
Et sul ka muud pähe ei mahu kui papp.
T
to oot  /   19:02, 11. juuni 2018
rannarestodes tuleb kraanist ainult solgist merevett, eriti Tallinnas :)
Teedule öeldigi,et miks te otse merest ei joo,lõhute veel meie kalli
kristalli ära.
N
Nutikas isa  /   18:55, 11. juuni 2018
tualeti kraanist jookseb vesi täitsa tasuta ju..
H
Hannes  /   18:53, 11. juuni 2018
tõesti kummaline,Haapsalus küsisin praekõrvale kraanivett,kohe valati välja(ilma rahata).
  /   19:50, 11. juuni 2018
vaks vahet. sa ostsid prae ka. aga teet selle praeraha jättis ka maksmata. tahtis kraanist vett saada, kujutad ette.
I
irw  /   04:02, 12. juuni 2018
pooletoobine oled. kui teet oleks prae võtnud, oleks ka võinud vett saada, asi selles ongi, et ta ei võtnud. sul oli prae hinna sisse juba ju see arvestatud, et saad vett ka võtt. oleksid lihtsalt mitte midagi muud tellimata vett tahtnud, siis poleks saanud seda tasuta. kas on keeruline mõista?
O
oot  /   18:44, 11. juuni 2018
Kas ranna restos üldse kraanist vett tuleb ja mis kvaliteedis ta on. Kui kraani vee joomisest peaks isik saama terviserikke, kuna vesi on roiskunud, siis kes vastutab. Kui teenindaja oleks öelnud ,et meie kraanivesi ei kõlba joogiks, siis see oleks ka lubamatu.
T
to oot  /   18:51, 11. juuni 2018
aga kuidas tohivad nad roiskunud veega toidunõusid ning klaase pesta? Või toiduvaaritamisel kasutada? Või kätepesuks? siis peaks selle asutuse ju üldse suletama.
V
vuh  /   19:19, 11. juuni 2018
sel juhul oleks pidand põhjendama nii, et meil on väga halva kvaliteediga vesi, aga siiski mitte keelduma. Mingi mats teenindajaks.
  /   19:46, 11. juuni 2018
äkki hoopis praktikant
T
to oot  /   10:14, 12. juuni 2018
ja siis roiskunud veega pesevad nõusid??? Sellisel juhul on sanitaarinspektoritel sinna jalamaid vaja üks visiit teha...:)
E
et  /   18:38, 11. juuni 2018
härra ei tea,et endalgi peaks mis tahes matkal veepudel kaasas olema-liiattaki kui laps on kaasas\
E
Eve  /   18:46, 11. juuni 2018
Kaasasolnud vesi vois otsas olla. Tundub, et sa ei tea vaikestest lastest eriti midagi. Elus voib igasuguseid olukordi ette tulla, aga meie kliimas keelduda lapsele klaasitait vett andmast on ikka eriti nome. ( meie kliima all pidasin silmas, et joogivee puudust ju pole).
T
to Eve  /   18:52, 11. juuni 2018
Ära mine närvi. See ilmselt oligi too omanikepoolne hilinenud kommentaar, millest alguses keelduti.
D
David  /   18:35, 11. juuni 2018
Kui keeldub kommenteerimast siis tähendab , et asi ongi selline nagu kirjas.
I
Imestaja  /   18:29, 11. juuni 2018
Meil küll mõni aasta tagasi vedas. Jalutasime 5-aastase lapsega hirmus palava ilmaga Paralepa rannast Haapsalu Kuursaalini. Ja õnnetuseks polnud ka meil veepudelit kaasas, rumalus muidugi. Kuna janu võttis võimust otsustasime Kuursaalist läbi astuda. Istusime lauda ja küsisime jääga kraanivett. Meile toodi kann jääga kraanivett ja isegi sidrunilõigud olid sees. Kui arvet küsisime, öeldi, et kraanivesi on tasuta. See oli ilmne heatahtlikkus, sest jää ja sidrun ju ikka maksavad. Aitäh veelkord!
  /   21:17, 11. juuni 2018
noo, sa oleks vöinud ju teenindajale jootraha ikka anda
K
ko  /   18:26, 11. juuni 2018
on noori teenedajaid kes kogu dipi omale tasku ajavad aga nõudekale mitte uks sent, sellised õnneks vähem.
V
vana parm  /   18:39, 11. juuni 2018
Teet võiks olla korralik isa ja sooja ilmaga võtaks rattale ikka joogipudeli ka kaasa, ega ta ise ka ju tasuta klouni ei lähe mängima sinna restorani, ikka rämeda papi eest
K
käib üks korrutamine  /   05:44, 12. juuni 2018
ühe tühise asja ümber ja ÕPETAMINE - võta vesi kaasa
!
!!!  /   18:19, 11. juuni 2018
See restoran pole mitte heategev asutus vaid kasumit teeniv äriettevõte. Ja mida rohkem, seda parem. Kus arvatavasti veepudelitki müüakse täiendava restorani-juurdehindlusega.
Ma eriti ei imestakski nüüd, kui mõned lehelugejad seda kasumipumpa edaspidi boikoteerida kavatseksid. Kui mina seamail elaksin, siis mina küll enam neilt midagi ei ostaks.
Vahest paneks boikott praegu vaikivaid ja kommenteerida mitte soovivaid, see on et avalikku arvamust ignoreerivaid omanikke oma teenindusmeetodite ning lihtsai inimlikkuse üle veidi järgi mõtlema?
H
hh  /   19:21, 11. juuni 2018
Inimlikkus on ka maailmas olemas kasumiahnuse kõrval. Kahjuks mitte tolles OKOs
A
azza  /   18:13, 11. juuni 2018
Ja herr Margnal pole muidugi sendikestki et oma januse lapse joogi eest maksta. Tulgu oma tassikesega siis kohale,et teenindajad ei peaks tema järgi koristama ja klaasi pesema.Margna arvab end olevat ainsa nurujana leti ees,kes midagi tasuta tahab - kui kõikide muidusaajate soove täitma hakata oleksid kõik nagu kaevul
T
to azza  /   18:21, 11. juuni 2018
Väikesele lapsele võinuks puhtast inimlikkusest siiski halastada.
Nii et ära õigusta ega kaitse südametuid ärihaisid.
?
? to 18:43  /   18:54, 11. juuni 2018
Kas oled äkki firma palgaline kommentaator, pressiatašee või?
H
Hallo !  /   18:34, 11. juuni 2018
Õues on temperatuur ligi kolmkümmend soojakraadi.Isa läheb lapsega rattaga sõitma ja ei võta vett kaasa. Igal rattal on olemas koht kuhu kinnitada veepudel ja mõni euro võiks ka taskupõhjas,igaks elujuhtumiks,olla. Nii et HOOLIMATUST oli mõlemalt poolt !
M
mis Hallo!  /   19:22, 11. juuni 2018
Kus tead, et vett kaasas polnud? Ja kui ka polnud, klaasi vee andmine ei tee kedagi vaeseks.
P
Pedaalija  /   22:00, 11. juuni 2018
No hea,et vähemalt rattad kaasa vöttis....
M
mis halloo-le  /   20:30, 12. juuni 2018
loe siis artikkel läbi,Margna sõnad,et ei võtnud vett kaasa!
H
hmm  /   21:25, 11. juuni 2018
kasumit teeniv äriettevõte peaks teadma, et positiivne kogemus toob kliendi tagasi, negatiivne peletab eemale :) klaas vett janusele lapsele jms. pisiasjad on kõige odavam ja paremini toimiv reklaam
mul endal sellel alal isiklik kogemus - töötasin väikses söögikohas, keset linna, aeg-ajalt, kui läheduses olev wc oli kinni, astus sisse mõni inimene (enamasti turistid), kes viisakalt palus luba kasutada tualetti, kuigi oleks võinud ju näo teha, et kavatseb sööma jääda ja lihtsalt tualetis ära käia.
lubasin alati ja peaaegu kõik inimesed ostsid pärast midagi, mõni jäi kohe lõunat sööma, mõni ostis koogi vms. kaasa ja mõni tuli hiljem tagasi, sest meist jäi hea mulje. oleks keelanud tualetti minna, oleksid nad edasi kõndinud.
T
to azza  /   10:16, 12. juuni 2018
kui resto müüb oma 5-eurose itaalia pudelivee maha, siis mismoodi peab koristama ja tasse pesema???? ja nagu menüüst näha on, ei saa sealt midagi sentide eest.
K
kle  /   18:10, 11. juuni 2018
Appi kui nõme ikka, täiesti uskumatu tegelikult, et ühel restoranil hakkas klaasist veest kahju... Häbi olgu teil sellistel!!!!
T
Tõesti appi appi  /   18:37, 11. juuni 2018
sellisel palaval suvepäeval võib veepalujaid kümnete kaupa olla,seepärast olegi hoolitsev isa,võta vesi või mõned eurod kaasa. Jah,leidub ka selliseid kohti,kus tuntud telenägu ei mängi rolli.
  /   19:24, 11. juuni 2018
Normaalne inimene ja normaalne asutus ei keela isegi kümnetele klaasi vett. Vaeseks ju seda asutust kohe kindlasti ei jooda, küll aga oleks saanud viisaka käitumisega asutus tõsta oma mainet ja nii liikuda kasumile lähemale. Kindel see, et Margna rahast on see asutus nüüd igaveseks ilma, lisaks ka paljude teiste omast, kes seda lugu loevad..
.
....  /   21:45, 11. juuni 2018
Haiged inimesed
M
Mammi.  /   18:45, 11. juuni 2018
Aastaid tagasi juhtus minuga sama lugu Haapsalu peatänaval, kui küsisin mitmest toidukohast 3. aastasele lapsele vett. Ma ei usu, et nende toidukohtade omanikud vee andmise olid keelanud - ikka teenindajad. Tänavu "Müüriääre" andis küll kraanivett.
  /   18:58, 11. juuni 2018
Kui on juba aastaid möödununud, siis peaks sinu väike 3-aastane ju juba suur olema? tänavu siis "Müüriääre" andsid. Kui vanale lapsele?
  /   19:51, 11. juuni 2018
oled siis krooniline veekerjaja ju -mõned aastad tagasi j ei antud tänavu andis,ise ei suuda pudelikest veega kaasas tassida-nii jõuetu?
?
?!?  /   08:04, 12. juuni 2018
Kolme aastasele anda kahtlast kraanivett on väär.
T
tule taevas appi  /   10:18, 12. juuni 2018
mismoodi Eesti kõige rikkama valla veevärgis vulisev vesi on kahtlane?
L
lumehelbeke  /   18:12, 12. juuni 2018
irw