277 kommentaari

K
kui  /   23:11, 13. juuni 2018
kurb on lugeda meie rahva kurjust! Teadmata teistest kultuuridest pannakse sildid külge ja pritsitakse mürki. vaadakem oma kodus ringi! Abielluda ei taheta, sest kardetakse vastutust, jäetakse maha naisi, mehi, lapsi, sõimatakse, pekstakse, vägistatakse isegi oma lapsi, aga süüdistatakse ikka neid, keda isegi ei tunta...
M
Muidugi,  /   22:32, 13. juuni 2018
kallid kaasmaalased ja verevennad- ajame ikka oma inimese minema. Meid on ju ülearu palju, nagu hiin lasi. Mõnel oleks süda vist ainult siis rahul, kui saaks üksi Eestimaal elada ja ulguda kuu poole.
  /   18:20, 12. juuni 2018
Mõistlik oleks lahkuda jah , siia pole rassi reetjaid vaja.
H
Ha  /   21:29, 12. juuni 2018
Saa üle, see ei ole reetmine.
  /   23:24, 13. juuni 2018
see on kõige jubedam reetmine rassi ja rahvuse vastu!
J
Jauram  /   23:05, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
C
chikchirik  /   13:41, 12. juuni 2018
jah, on ju banaanivabariik
L
Laotuse vapustaja  /   19:05, 11. juuni 2018
Kodumaa oli Eesti NSV ajal.
T
tuult tiibadesse!  /   17:22, 11. juuni 2018
Mis sa tüdruk ulud.Võta oma must ja koli tema maale õnne looma ja latsekesi ilmale tooma.hää soe paik ja saad oma panuse anda nende pärdikute arengusse
N
nõudmine  /   15:42, 11. juuni 2018
No ei saa aru, miks välistudeng peab olema siin riigis tööga kindlustatud. Kui ei leidnud tööd, siis ei leidnud. Kui palju eestlasi ilma tööta on, seda see neiuke vist ei huvita.
E
E.  /   15:48, 11. juuni 2018
Meil on tööjõupuudus, väikeettevõtjana tunnen seda ise valusalt. Ei tasu spetsialiste siit minema hirmutada, istume siin ise oma vananeva rahvastikuga kuni meid lihtsalt üle võetakse. EKRE ka siin ei aita, loodusega kahjuks ei võitle.
?
?  /   16:11, 11. juuni 2018
Kas sina, väikeettevõtja tahad, et meid kohe üle võetakse?
E
E.  /   16:29, 11. juuni 2018
Ehk on kellelgi veel mõtlemisvõimet peale pimeda äkkviha. Võtke kuulata kallid kaasmaalased https://vikerraadio.err.ee/834236/reporteritund-eesti-majandusest
?
?  /   17:14, 11. juuni 2018
Ma ei mõista, kus on siin tegemist pimeda äkkvihaga.
E
E.  /   17:40, 11. juuni 2018
Mina mõistan. Vaadates neid miinuseid, mida laotakse teemasse süvenemata. Kui te vaevuksite seda saadet kuulama, mis on muidugi tükike te ajast, siis hakkaksite ehk pilti laiemalt nägema. Me ei saa istuda ainult ühe koha peal ja arvata, et midagi ei juhtu. Juhtub ja juba on juhtunud. Mina ka ei soovi, et siia tuleksid harimatud inimesed Aafrikast või kusagilt mujalt meie niigi nõrga kaela peale, tõesti ei soovi. Kui aga tegu on spetsialistiga, kes saanud oma hariduse Eesti ülikoolis, siis ma lihtsalt, andke andeks, ei mõista, miks mitte teda tööle võtta. Siia ju jäävad ka meie oma rahvusest naised, kes on teinud valiku elada muumaiste meestega. Mis nüüd paremini läks? Veel üks inimene siit läinud.
R
RS2 to E.  /   17:49, 11. juuni 2018
Huvitav miks enamuses koonrid ja koid kurdavad tööjõupuuduse üle? Kvaliteet kaup sh tööjõud ka maksab. Kui tahad odavalt läbi ajada siis külapodide nurgataguses ja 0dek0lonni putkade ümbruses on sul spetsialiste küll ja veel.
R
RS2 to E. 16:29  /   17:50, 11. juuni 2018
No sinul mõtlemisvõimet küll pole.
E
E.  /   17:53, 11. juuni 2018
Minu töötajad palga üle ei kurda. Kahtlemata on lihtsam nurga taga odekolonni juua ja kiruda julma maailma. Ka selliseid on meil paraku palju.
M
Mingi misandrik selle kirjutas?  /   19:28, 11. juuni 2018
Aga kuhu need "rumalad", "vähese haridusega", jne, jne eesti rahvusest mehed peavad minema? Kui jutt on kaitseväest ja selle kohustuslikkusest siis leiate ju küll, et ka need loetletud, ilmajäätud oma perest - naisest...lastest... siis nemad peavad häda ja ohu korral ju teid kaitsema, nii on vähemalt mul küll mulje kui selleteemalisi uudiseid sirvida?
Aga need haritud mustad ju ei too oma harimata naisi neile meestle - miks meie peame oma kodust, oma sünnikohast loobuma? Ikka läbi aegade olnud nii, et kui mees võtab naise siis viib naise oma koju. Samahästi miks meie, eesti mehed oleme halvad kui tungiks kuhugi võõrasse koju, teile naised, see ju ei meeldiks?
Kas see ei ole misandria? Misasi see siis on?
V
Vot täpselt!  /   19:29, 11. juuni 2018
Ja nii ongi - loodetakse spetsialisti abitöölise palgaga aga eesti rahvas on ütelnud, et meil ei ole selliseid tööandjaid vaja! Kas me oleme arengumaa? Tööandjad ju kisavad ise vastupidist! No vot - siis olgu ka palgad kohased arenenud riigile!
T
Teeline  /   22:02, 11. juuni 2018
Milline see haridus siis oli? Meil ju toodetakse selliseid imespetsialiste, kelledega midagi peale pole hakata.
T
Teeline  /   22:03, 11. juuni 2018
Kui kurtma hakkab, kas siis leitakse uus töötaja?
M
muff  /   23:02, 11. juuni 2018
ei sa mõista midagi ... paltsi ja lumabi lalin, ja tegelikult pole selle jamaga mõtet tegelda. täiest savi kas luman ehitab või mitte. ja kui ei jagu pole vaja ehitada.
-
-  /   09:00, 12. juuni 2018
Tähendab kohalikud mehed ei peagi pingutama, et korralikku haridust omandada, viisakalt käituda ja pere eest hoolitseda, vaid naised peavad kõik ära tegema ja ükskõik millise mehega leppima ?
T
To 19:28  /   14:21, 12. juuni 2018
Läbi aegade on olnud nii? Oli ka nii, et naised on kodus, kasvatavad lapsi ja tööl ei käigi, aga vaata ajad muutuvad.
T
To Teeline  /   14:21, 12. juuni 2018
Ja mida sinuga on peale hakata? Mis spetsialist ise oled?
T
To 09:00  /   14:22, 12. juuni 2018
Naised jäävad enne üksikuks, kui hakkaksid koos elama harimatu mehega..
H
Huvitav  /   23:50, 12. juuni 2018
Nüüd on lääne meedias üha enam pahaseid tööandjaid hakanud sõna võtma. Selgub, et need, keda loosungitega tervitati ning kelles potensiaalseid töötajaid nähti, on sobimatud mitmetel põhjustel. Pettumus on suur.
T
Teeline  /   00:25, 14. juuni 2018
Diplomi järgi tehnik-elektromehaanik. Aga vanuse järgi ei peaks üldse enam töötama.
H
helike  /   14:05, 11. juuni 2018
Aga, kas kurtja -armastaja naisuke ei oleks nii pai, et vabaneks sellisest ebamäärasest märksõnast kui elukaaslane. Aastad lähevad, lastesaamise mõtted muudkui mõlguvad, aga elukaaslasi me eluteel on ju küllaga:nii pruune musti kui sinisilmseid. Ega paber suurt tunnet riku, aga ametiasutus ei tea ka te suhete soojuse astet, kindel perekonnaseisuse määratlus on ikka parem. Või on meespoolel veel teisi kohustusi nn.elukaaslaste ees?!
A
Armas helike  /   14:24, 12. juuni 2018
Kõigil need ei mõlgu midagi. Ja ei meeldi abielu. Abielu on rohkem usklikele inimestele, teiste jaoks midagi ei muutu väga. Isegi piinlik oleks abielu mainida, nii vanamoeline komme.
?
???  /   13:53, 11. juuni 2018
Kas välismaalt siis õppima tulek ei peaks loogiliselt tähendama seda, et noor inimene tuleb siia, omandab siin kõrghariduse ja oskused ja läheb seejärel oma kodumaale tagasi, et seal oma paus anda ning seda üles ehitada? Või mõeldaksegi kaasajal kõrgkoolide all vaid lihtlabaseid migratsioonipumpasid?
T
To ???  /   14:25, 12. juuni 2018
Ei peaks tähendama. Iga inimene saab ikka ise otsustada mis riigis ta olla soovib. Kellelgi pole kuskil kirjas mingit kohustust, et tema peab aitama nüüd midagi kuskil üles ehitada, sest ta juhtumisi väljus selles riigis emakast.
I
Ibrahim  /   13:21, 11. juuni 2018
Kas aimate, kuidas nnimetatakse islamikultuuris selliseid võõramaiseid, uskumatuid naisi, kes ilma vormikohase abiellumiseta ning mulla või imaami õnnistuseta moslemimehega kokku elavad? Ning kuidas nendesse seal kultuuris suhtutakse. Eks arvake ära!
T
to ibrahim  /   14:46, 11. juuni 2018
loodan südamest, et see uIlike pirjo läheb ja proovib selle omal nahal ära :)
!
!!!  /   13:17, 11. juuni 2018
Päris paljud vastlõpetanud ei leia kohe oma eralast juhtivat tööd. Eriti kui on õppinud ala, kus pole spetsialistidest suurt defitsiiti.
miks pa.ganama pärast peaksid kõik firmad nüüd mingi tõmmu tegelase puhul kannad rakku jooksma ning talle direktori või asedirektori kohti pakkuma? Eks hakaku algusest peale nagu paljud teised, tõestagu ennast ning tehku vähehaaval karjääri. Ajaolu, et keegi võõramaalane on kellelegi Pirjole meeldiv voodikaaslane (tegu on ju elukaaslase, mitte abikaasaga) ei sea tööandjatele veel kohustust teda eelisjärjekorras ning soosivalt erikohelda.
E
esimeseks asjaks  /   14:47, 11. juuni 2018
õppigu riigikeel ära. siis hakaku muud soovima.
T
Tähelepanelik  /   13:08, 11. juuni 2018
Eestlane on ääretult huvitav isend, maailma vaade on kitsas, ennast harida ei soovita, topitakse oma nina teiste asjadesse, halvustatakse ja kiusatakse. Ei jäägi muud üle, kui lahkuda. Niigi töötavate inimeste hulk on Eestis on tublisti alla poole rahvastikust, aga vähendame rahvaarvu veelgi. Kõiksugused teenused ja tooted kallinevad kiiresti. Olgem uhked selle üle mida oleme saavutanud ja mida tulevased põlvkonnad peavad läbi elama!
I
Igalühel pole seda tulevast põlve  /   14:10, 11. juuni 2018
Ja just seepärast (täiesti kindel!) on suures osas rahvas õel. Ja see on põhjendatud!
Ja ise te oletegi selles süüdi - ihalege rohkem raha ja pikemat riista, siis võite kindlad olla,e ts ee suhtumine EI MUUTU mitte kunagi!
T
To 14:10  /   14:27, 12. juuni 2018
Miks peaks kedagi huvitama mida mõni sapine pensionär avab nendest ja nende valikutest. Arvaku mida tahavad,e riline kontingent kelle järgi oma elu korraldada nüüd.
M
mida siin oli  /   14:10, 11. juuni 2018
modereerida?
Ei roppusi ega midagi, lihtsalt tõde, nii on ja midagi pole teha!
A
aga  /   14:48, 11. juuni 2018
lase jalga siis, mis passid siin?
R
RS2 to Tähelepanek  /   17:57, 11. juuni 2018
Väga hästi iseloomustasid ennast. ;) Muideks ise kurdad, et töötavate inimeste hulk aina kahaneb, ja samas tahad siis ahvrikast mittetöötavaid *itta j u l k a i d juurde tuua. Mus puutub kitsats maailmavaadet , eks siis mine laienda seda Malmös ja Göteborgis, või kas või Helsingis idakeskuses, kesse kleset tööd hulguvad seal ringi, nende "niigi väheste töötavate inimeste hulga" arvelt moekalt riides nutikad näpus ja aina nõuavad, nõuavad, nõuavad. Oleks see t s u r k a suur spetsialist, küll oleks ka tööd leidnud.
J
Jaah  /   18:43, 11. juuni 2018
Vastupidi. Eestlane on nii haritud, et saab aru ohust, mida need "välistudengid" rahvusriigile kujutavad. Kõik, kes tahavad, võivad lahkuda. Aga tegelikult ei hooli neist tuulelippudest keegi, ei siin ega ka seal. Aga kui elu mõnes riigis välismaalaste getos on nii huvitav ja näitab avarat maailmavaadet, siis ... palun väga. Ainult, et see elukutse - välismaalane ei ole paljudes riikides enam tasuv ja aktsepteeritav. Itaaliagi valitsus hakkab end näitama.
  /   12:21, 11. juuni 2018
faysalitega ringi tiirutavad eesti naised-järgige palun pirjo eeskuju.saabki eesti igatsorti islamistidest lahti.
S
see on teine teema  /   12:28, 11. juuni 2018
aga lihtsalt imestama paneb, et nii paljud inimesed, sh ka haritud kohalikud ei leia Eestis tööd. Samal ajal kurdavad tööandjad, et Eestis pole tööjõudu ja peab tooma Ukrainast. Mul endal tuttavate seas mitmed, kes otsivad tööd, ei tule isegi ei-vastust kandideerimistelt. Kas Õhtuleht ei saaks paluda selliste lugude juurde tööandjate selgitusi?
M
Mis tal viga,   /   12:35, 11. juuni 2018
ei ole tema eraelust kursis, eriti ei huvita teiste elu ,oma nõuab elamist.
P
Priit  /   12:12, 11. juuni 2018
Oi kui keeruline valik. Täitsa lõpp, mul pea lõhkeb kohe.
K
Kaaslane  /   12:04, 11. juuni 2018
Elukaaslasel ja abikaasal on päris suur vahe. Ma pole seni aru saanud miks tuntakse uhkust öeldes elukaaslane. Abikaasad seovad pere üheks tervikuks ja ärge hakake siin jahuma ja õigustama, et paober ei seo kedagi! Küsiks hoopis miks mehed ei kosi oma elukaaslasi? Ja sellise ajutise(kire)
kaaslase pärast tehakse "ränk" otsus kodumaalt lahkuda? Kodumaa jääb kodumaaks ka siis kui kaaslane nelja tuule poole kaob. Lihtsalt ajakirjaniku ülespuhutud pealkiri.
  /   12:13, 11. juuni 2018
mina küll kuskil ei lugenud välja, et nad ei ole abielus.
"EKI"
elu|kaaslane
abikaasa; vabaabielunaine v. -mees. Lesk leidis uue elukaaslase. Ta oli oma mehele truu elukaaslane. Tulevase elukaaslase valik. *Tema juures elas üks noor tütarlaps, teenija või ka ta elukaaslane .. J. V. Veski.
H
hahaha  /   12:35, 11. juuni 2018
see viimane on hea leid, just teenija = elukaaslane, nii enamasti ka on. aga eks ennast petta ole ju mugav, no et ma olen sama palju väärt kui abikaasa, kes ära kositud ja maailmale teada antud, et vot see nüüd on minu abikaasa. aga keegi ei keelagi ennast petta, pärast on hea nutta, et kõik on mehe oma ju, minule ei jäänud midagi, ainult lapsed.
L
Lugege pealkiri lõpuni   /   15:07, 11. juuni 2018
Teise rea esimene sõna on elukaaslane
T
Teeline  /   22:12, 11. juuni 2018
Ei pruugi ka lapsi jääda. Meedia ju lugusid täis, kuidas naine tahab koju (Eestise) tagasi, aga mees lapsi ei anna ja Eesti riik ka ei aita.
T
To hahaha  /   00:28, 12. juuni 2018
Irvita irvita oma emakeele peale, seda sa oskad.
L
Lugesin  /   00:29, 12. juuni 2018
Ja mis, kui on nii kirjutatud. Eesti keele oskus sul on nigel.
A
Abikaasa on kitsam, juriidiline termin  /   12:15, 11. juuni 2018
abi|kaasa
üks abielupool teise abielupoole suhtes. Hea, armastav, truu abikaasa. Jaani abikaasa Ann. Minu abikaasa Jüri. Külla olid kutsutud kõik kolleegid abikaasadega.
T
terav kriit  /   12:33, 11. juuni 2018
mehed ei seo end seetõttu, et alati võib kuskilt tulla eluarmastus, siis saab elukaaslasest kergelt lahti. mehed on seda ka ise tunnistanud, muidugi mitte oma elukaaslasele :D kuniks aga eluarmastust pole tulnud, on elukaaslasega ka tore ju koos olla, puder keedetud, sokid puhtad ja keebuška iga päev võtta. pealegi ei julge elukaaslane väga tänitada ja vinguda ka armukeste pärast, sest kardab, et äkki teda ei võetagi siis ära. see teeb elu mõnusaks. tundub liiga julm, et olla tõsi? aga paraku on, naised ei soovi lihtsalt seda endale tunnistada.
N
No  /   19:33, 13. juuni 2018
kle kaaslane, elu ON NÄIDANUD, et paber ei seo kedagi.
S
see valik  /   11:57, 11. juuni 2018
oli sul juba enne tehtud, kui hakkasid mustaga käima.
Sa lihtsalt ei teadvustanud seda endale ... rumalus on meil paraku ka kõrgkoolihariduses ausees??? Õpetatakse tehnoloogiat kuid mitte elu - meedia ja ebareaalsus (illusioon) allutab rumalad inimesed enda kasuks.
P
Priit  /   12:10, 11. juuni 2018
Seda ma üritan siin koguaeg selgeks teha, aga saan ainult miinuseid vastu.
  /   12:15, 11. juuni 2018
päriselt või?
K
Kuri kodanik  /   11:49, 11. juuni 2018
Huvitav on see, et me venekeelsed "ukrainlased" ja Venemaalt tulijad, kes üldse ei kavatsegi eesti keelt õppida, muudkui imbuvad tasahilju Eestisse ja keegi ei kiru neid. Samas mujalt tulnuid (ja jumal hoidku, et veel teise nahavärviga) aga mõnitame ja tänitame kuis jaksame. ja kui meenutada, siis mille poolest vankad meile lähedasemad või sarnasemad on, kui muud rahvuse esindajad?
N
na..hui  /   12:16, 11. juuni 2018
Noh venelased ju on kultuuri toojad, mida eestlased on omaks võtnud, siit ka sallivus.
  /   13:22, 11. juuni 2018
Kuids, palun? Millist kultuuri venelased (tegelikult ikka sovetid) siis meile eestlastele tõid ka?
J
ja millist  /   14:13, 11. juuni 2018
toovad islamistid?
J
Ja   /   15:49, 11. juuni 2018
kas suuresti kiidetud tuumafüüsikud ei toogi meile uut usku ja kultuuri?
N
Nii, palun  /   00:32, 12. juuni 2018
Loomulikult seda, mida eestlased on omaks võtnud ja meelega kasutab. Eriti meelega kasutadad roppsõnu, naised pole erand
K
kurjale  /   12:37, 11. juuni 2018
rahune, rahune nüüd.
ei ole nii, nagu räägid, ei soovi me siia ka ven.kusid jms oma kultuuri jalge alla talluma. aga no ven.kut ja moslemit ei saa siiski võrrelda. ven.kud on ikkagi inimesed.
H
Hei  /   14:19, 11. juuni 2018
Mina ja minuvanused oleme ise näinud, missugust kultuuri(tust)
siia meie maale peale 1945.a. toodi. kammajaa, kisa, kära >
nemad tahtsid tsiviliseeritud maailmas elada, aga ise siia saabudes lagastasid nii palju, kui jaksasid
N
noo  /   12:50, 11. juuni 2018
vene kultuur on vähemalt mingil määral euroopalik. ka väärtused tihti inimlikud. Kui praegune ametlik propaganda stiilis meie oleme hea ja nemad pahad on teine asi. Islami puhul on siiski teised väärtused. Aga artikli juurde tagasi tulles - mis oli lugpeetava poolt koolis omandatud eriala + ega ometi tegemist ei olnud mõnega erakõrgkoolidest
  /   13:23, 11. juuni 2018
Te võrdlete rahvust ja religiooni. Kui ütleksite õigeusklikud ja molemid, siis oleks võrdlus tõene, mitte aga venelased ja moslemid.
E
ei ole nii  /   14:54, 11. juuni 2018
venelane ei pea olema õigeusklik, et olla v.ant. ja moslem jälle pole suures pllanis lihtsalt usklik, vaid julma ja vä.rd.jaliku ideoloogia ori. võrrelda nende käitumist võõral maal saab aga vägagi.
T
to //  /   16:53, 11. juuni 2018
kultuur ja religioon on vähe erinevad asjad. Religioon on osa kultuurist, samaaegselt tugineb Vene kultuur ristiusu propageeritud väärtustel. Sh indiviidide võrdsusel. Venemaa kuuluvusest, ehkki tingimisi, kaasaegsesse läänemaailma annab tunnistust ka osaliselt demokaatlik riigikord ja kogukonna-indiviidi väärtustamine. VVp autokraatlik režiim küll piirab vaba eneseväljendust ja üritab kogukondade tasandil toimuvat kontrollida, kuid see autokraatia on igatahes eesrndlikum kui moslemiriikides valdavalt on. Rääkimata soolisest diskrimineerimisest.
T
To noo  /   00:33, 12. juuni 2018
Eriti matt.
T
Triin  /   16:34, 11. juuni 2018
Julgeks vastu vaielda.Nimelt on meie kollektiivis ka pagulane ukrainast ja paari aastaga, mis ta siin elanud ,
on ta võimeline eesti keeles suhtlema.
L
liar.  /   11:48, 11. juuni 2018
Oh õnnetust. Tean lähedalt lugu, kus naine armus kõrvuni moslemisse. Seni oli kõik korras,kui ei olnud veel abielus. Kui kuskil nende kirikus paari pandi hakkas naine ainult kodus istuma. Mees aga oma sõpradega väljas käima. Õnneks suutis see naine sealt lennukiga tagasi koju põgeneda. Õnneks veel lapsi polnud. Nüüd on õppetund suur.
S
sinine silm elu norm  /   11:59, 11. juuni 2018
Mul on jälle üks kurb lugu, kuidas üks naine abielus kristlasega ... . Oh, ma parem ei räägi, kuidas see kooselu lõpes.
N
noh  /   12:39, 11. juuni 2018
ega kristlaste sea on s.aasta küllaga, pole keegi väitnudki, et ei ole. aga kui kristlasega on põrgu 10 % abieludest, siis moslemiga 90 %. tasub mõelda.
M
mis modereerimisele?  /   12:42, 11. juuni 2018
sõna põrqu ei sobinud?
ega kristlaste seas on s.aa.sta küllaga, loomulikult. aga kui abielu kristlasega on põrqu 10 % juhtudel, siis mosIemiga 90 % juhtudel. seega tasub mõelda küll.
minu jaoks oleks aIandav suhe luua moslemiga, valge naine võiks oma väärtust teada ja olla väärikas ja suhte luua siiski inimesega.
  /   12:15, 11. juuni 2018
Kuidas see erineb Eesti oludest, kus väga paljud lapsed peavad samamoodi kodus istuma, last kasvatama ja meest orjama ning mees tõmbab ringi, nii et vähe pole.
I
Irf  /   12:40, 11. juuni 2018
Erineb selle poolest, et islamimaade enamikus on naise kodusistumine seadustatud. Saudidel said esimesed kymme naist esimest korda ajaloos juhiloa, kuid see ei tähenda, et võivad ise paarutada. Nyyd hakkavad oma meha vedama.
  /   13:24, 11. juuni 2018
Meil on paberite järgi mehed ja naised võrdsed, aga kodus käsivad oma naistel istuda ja peksagi annavad neili liiga paljud eesti mehepojad.
B
baphomet  /   13:58, 11. juuni 2018
Jalgrattaga sõitmine on ka muuseas keelatud ja häbitu tegevus.
T
to 12.15  /   15:02, 11. juuni 2018
tahad oma elust pikemalt rääkida? aga võta teatavaks, et ei PEA sa kodus istuma, sa võid vabalt sellise mehe, kelle sa endale ise valisid, sest paremad ei tahtnud sind, ka maha jätta. ISE tööd teha ja ennast elatada. aga sa ju ei taha ega suuda, eks? sest koolis käia ei viitsinud, siis olid bemmi-osside kõhualune hoopis, kuni üks tited taha keeras? aga vahe on selles mõttes olemas, et sul on seaduse järgi võimalus omale parem elu saada ja omaette ja ise oma elu edasi kujundada ilma selle meheta, mosleminaisel seda õigust ei ole, õigsed on ainult mehel.
V
võrdne naine  /   15:03, 11. juuni 2018
mina ei tunne selliseid mehi, ehk on viga sinus endas, kui selliste meeste seltskonnaga rahuldud? ilmselt paremad sind siis ju ei taha, mõtle ise, miks küll.
A
Aga  /   19:45, 11. juuni 2018
Kas selline väljenduslaad, nagu 15;02 kasutab, on siin tõesti aktsepteeritud? Pealegi esitas 12;15 üldise, arutleva küsimuse, mille peale 15;02 läheb millegipärast isiklikuks ja hakkab lamedalt solvama.
J
Jah  /   19:46, 11. juuni 2018
Kas on väga raske aru saada, et kui saab ka hüpoteetiliselt väljenduda?
E
ega teiste kogemustest ju ei õpita  /   12:38, 11. juuni 2018
ikka ise vaja ära proovida. las siis proovivad. kahju, kui sigivad.
K
kunn  /   11:37, 11. juuni 2018
Sellistel ei ole ei kodumaad ega austust oma niigi väikse rahva vastu.
Minumeelest tõmmaku minema ja mida kaugemale, seda parem.
S
sama meelt  /   11:42, 11. juuni 2018
kui ikka peab nii madalale langema ja omale just musta valima, siis kadugu siit miema koos oma mustaga, mitte ärgu vungugu.
T
to eks ju  /   12:43, 11. juuni 2018
mine ela mosIemiga, siis alles saad teada, mis on tegelikkuses vägivald naise vastu.
muidugi ma ei õigust tiitojasoosid ega aivarpohlakuid grammigi.
N
naine, kes pole kunagi tundnud meeste väqivalda  /   15:05, 11. juuni 2018
ikka omad valikud, omad valikud. kui ei semmi meestega, kellelt väqivalda oodata, siis ka väqivalda ei ole vaja taluda. kui üks mees tõstaks minu vastu korra käe, siis ma mitte kunagi enam temaga ei räägiks, mitte kunagi. ma läheks kasvõi varjupaika, aga lö.öjale ei andestaks kunagi.
Õ
õuge  /   12:00, 11. juuni 2018
suur kummardus, kes joodikutega elavad ja vägivalla kanatavad.
K
kummardus?  /   15:07, 11. juuni 2018
ei, vastupidi, sellistelt naistelt tuleks lapsed ära võtta, sest see, mida lapsed peavad kannatama, kui näevad või tajuvad, kuidas ema pekstakse, on kuritegelik.
K
kummardus? - miks modereerimisele?  /   15:08, 11. juuni 2018
vastupidi, sellistelt naistelt tuleks lapsed ära võtta, kes lasevad end pe.ksta, küll lapsed näevad ja tajuvad ja sellistes tingimustes kasvamine on ema poolt suur kuritegu. mitte väiksem, kui pe.ks isa poolt.
S
segaduses  /   12:01, 11. juuni 2018
Miks tõmbavad minema teised eestlased ja tuhandIte kaupa!? Kas tõesti kõik vale inimsega abielus ja Soome on nende varjupaik.
A
austusest oma rahva vastu elavad Soomes, irw  /   12:20, 11. juuni 2018
Artikel "Kuidas eestlastele jaanipidu meeldis ja miks on Soomes hea elada?"
Q
Qwert  /   11:29, 11. juuni 2018
Üldiselt on ikka nii olnud, et mitte naine ei võta võõrsilt meest vaid mees võtab võõrsilt naise, mis tähendab, et naine kolib mehe juurde elama ükskõik, kus mees ka ei elaks. On muidugi erandeid, kuid erandid nagu teada kinnitavad reegleid.
T
täpselt nii  /   11:43, 11. juuni 2018
koligu aga oma moslemiühiskonda, vedagu prügikott ümber ja nautigu elu. siia pole selliseid ajusante vaja.
  /   12:03, 11. juuni 2018
Ja seda ütlevad üle maailma laiali valgunud eestlased, irw
  /   12:03, 11. juuni 2018
siin ongi erand, mis veel on jäänud arusaamatuks
gzhxdfv...  /   11:29, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   12:03, 11. juuni 2018
KUNN
O
Ohtu   /   11:18, 11. juuni 2018
Ärge plaanide, meil on EU.
K
Kõik:  /   11:14, 11. juuni 2018
Armastan Eestit! Siin on mu kodu ja ma ei lahku siit mittekunagi. Mitte kellegil pole õigust laimata minu kodumaad!
R
rahakott  /   12:06, 11. juuni 2018
Järelikult sina oled erand. Me siin iga päev loeme, kui nõme riik on see Eesti, kiiresti siit ära minema, sest mujal ootavad pudrumäed ja piimajõed. Ainult Soomes pesitsevad juba 60 000, oma 5-10 000 Inglismaal, Austraalias, Norras, Saksamaal. Millisest kodu armastusest sa siin sonid.
  /   12:16, 11. juuni 2018
Paljude kodumaaarmastusest. See, et paljud lähevad, ei tähenda, et nad vaikselt tagasi ei tule.
/ 12:16,  /   12:42, 11. juuni 2018
Paljud küll ei tule, vähesed tulevad. Kui on pere loodud mujal, jäävad seal, tulevad need, kel on mujal probleemid (oot, oot, kus ma äsja seda lugesin:D)
O
oeh  /   12:49, 11. juuni 2018
natukeseks ära käia ei tähenda, et ei armasta oma kodumaad. olin ka ära aasta, nüüd olen tagasi, kunagi ei mõelnud, et tagasi ei tulegi. ja minusuguseid on palju. ja me ei suru kuskil on kultuuri peale, ikka elame nii, nagu võõral maal kombeks. mosIem aga seda ei tee, tema hakkab varem või hiljem oma keskaegseid tavasid peale suruma. ja pigem varem.
P
paneks kaasa mõtlema  /   11:13, 11. juuni 2018
paneks kaasa mõtlema 11.06.2018 10:00
Armumine ja liblikad kõhus on ilus aeg. Lähme sinna, kus saame SURMANI KOOS OLLA! OK?
Aga kui kõik ei lähe elus nii, nagu nooruses sai plaanitud? Missugune on siis tagavara plaan, ehk, PLAAN B? Kuhu riiki kuulub hiljem sündinud laps? Saad Sa hiljem lapse endaga Eestisse kaasa võtta, kui midagi peaks juhtuma, oled Sa mõeldud, kuidas hakkate mööda riike oma last/ lapsi jagama? Katsu alati plaanile A ka plaan B juurde mõelda?
P
pole küsimustki  /   11:48, 11. juuni 2018
moslemist isa laps kuulub alati moslemile, eranditeta. naisel pole mingit sõnaõigust, iga päev üle maailma nutavad tuhanded naised selle pärast, et moslemist mees on neilt lapse ära võtnud ja viinud moslemimaale. kui veel tütar on, siis müünud maha vanameestele. siis on naistel kisa lahti, aga enne ei oska ajudega mõelda, ainult kannikavahega.
.
.  /   11:52, 11. juuni 2018
Millegipärast siin kõik nii pöördes, et need lo..id ja mitte kuhugi kõlbavad naised eesti meest ei ole valinud ?
N
Noh mis vahet,   /   12:09, 11. juuni 2018
Seal naistele, siin meestele. Tean rootslast, kes iga kuu kaupleb oma lapsega kohtumist, ja naine tuju järgi kas lubab või ei luba. Masendav.
B
baphomet  /   12:20, 11. juuni 2018
Janet Jacksonil on ka sel alal eeskujuandev kogemus.
N
nojah  /   12:51, 11. juuni 2018
sest meil on maapiirkondades piisavalt ajudeta meesosse, kellele selliseid naisi oleks vaja, muidu nad kiibitsevad kõrgema klassi naiste ümber, kes neid niikuinii ei taha. aga kui nende taseme naised kõik musta kaenlasse viskuvad, on tasakaal paigast ära, ega nii palju neid osse ka end bemmidega puusse ju sõida.
J
ja   /   12:52, 11. juuni 2018
ega ta väga seda kommentaarida tahtnud ju, häbi ol oma rumaluse pärast.
  /   12:07, 11. juuni 2018
Millised on tagavara plaanid B siin Eestis?
P
plaan B  /   13:17, 11. juuni 2018
EEsti on piisavalt väike riik, et mõlemad vanemad saavad siiski hea tahte korral osaleda laste kasvatamisel. Olenemata, et ei elata KOOS! Riikidevaheline laste solgutamine viib ikkagi lõpplahenduseks, et keegi, peab lastest, laste IGAPÄEVAELUST LOOBUMA!
T
Teeline  /   22:26, 11. juuni 2018
Ja nagu meediast neid lugusid lugeda, peab lastest loobuma saba jalge vahel Eestisse tagasi tulnud naine.
I
inimene  /   11:08, 11. juuni 2018
No lugedes seda teksti, siis tuleb meelde ka enda lugu, kuidas leidsin välusmaalasest mehe ja kellega olen siiani õnnelikult koos. Otsuse tegemine oli raske. Kodumaa meeldib mulle ja seal on ka perekond, kuid oma õnne ja armastuse pärast pidin ohverdama selle kõige. Hetkel olen ma oma otsusega rahul, sest Eesti riigil on mõned miinused ja pensionieas ma tõesti ei tahaks 300 euroga vireleda ja kui normaalselt elada tahad, siis peaks veel pensionieas tööl ka käima. Sorry, aga Ei! Ma tahan oma vanaduspõlve nautida.
  /   11:52, 11. juuni 2018
Et siis lahkume riiki, mis on selle riigi kodanike poolt juba kenaks silutud ja jätame kodumaa hätta? Minge, aga palun ärge pärast nuttes tagasi tulge, a'la -olen-välismaa-kogemusega-võtke-mind- kahel-käel-vastu. Või siis hiilite lihtsalt tasa ja targu tagasi, püüdes teha näge, et pole ära olnudki ja midagi halva oma kodumaa suunas visanud (nagu Kerli Kõiv näiteks teeb).
Kuule sina, / 11:52,  /   12:43, 11. juuni 2018
Ta juba ammu läinud, tekst osutus liiga raskeks või?
  /   13:27, 11. juuni 2018
Ei, ma ei lugenudki teksti läbi, aga see, et see konkreetne eestlane on praegu siit läinud, ei tähenda, et ta mingi aja pärast vaikselt tagasi kodumaale ei tule.
N
No  /   20:07, 13. juuni 2018
ja miks ei võiks tulla ?
A
Aga näha on  /   11:56, 11. juuni 2018
Et õnnest on ka sul asi kaugel. Õnnelik inimene elab oma elu, ei käi kiibitsemas :D :D
I
inimene  /   12:07, 11. juuni 2018
ma lugesin uudist ja sellele ka vastasin. Ma võin ju ometi uudiseid lugeda. Sellepärast ei pea kiibitsema☺️
O
osavad manipulaatorid ja kapitulaatorid  /   11:05, 11. juuni 2018
Diagnoos lihtne.
Ehk "tüdrukul" on pidevalt olnud madal enesehinnang.
Siis otsustaval nõrkusehetkel lähenes üks mees kes madala enesehinnangu aspekte ära kasutas.
Ja et tähelepanu saamine erutas enda vastuoludes vaevlevat tüdrukut, siis võttis ta sellest kinni mis saadaval oli. Edasi mõtles ta asjadele kuldse kuu selga ja enda jaoks ilusamaks kui asi on.
Inimlik stenaarium, kus olme ja argiasjad ja realiteedid hiljem mõrandavad kuldset selga väljamõeldud kuud.
Ehk et "suhe" ei ole VÕRDSETE PARTNERITE vahel, vaid prevalveeriv on konsumeeritav hüve, mis on naise iseloomuomaduste ja allaheitlikuse tõttu mehe poole kaldu. Mis on need hüved, sellest saab tüdruk hiljem teada kui fantastika asemel saabub argipäev. Argipäev saabub igas suhtes.
Paraku loobumise kunst on suurem omamise kunstist..
E
ega jah  /   11:51, 11. juuni 2018
sellised tüdrukud ei olegi võimalised mõistma, et neid tahtetakse vaid seetõttu, et nende kaudu saab euroopasse elamisloa. aga karm reaalsus jõuab neile kiirelt kohale, enamus aga hoiab oma kulisse üleval ja teeskleb toredat elu, sest häbi on tunnistada tegelikkust.
P
Palun!  /   10:53, 11. juuni 2018
Perekonnad lagunevad rohkem, kui kunagi varem. Tänage globaliseerijaid!
N
No jah  /   10:37, 11. juuni 2018
Eks need "sõbralikud" kommentarid räägivad siin oma ilmekat keelt😅 Kõik teavad,kuidas teised peavad elama jne. Oletan,et kommijad on ise väga õnnelikud ja õnnestunud oma elus. Koguaeg käib jutt,et eesti naine,kes mitte eestlasega abiellub on rumal ja kùll ta varsti näeb jne. Miks eesti meestest ei räägita,kes väljamaalastega abielluvad? Pole taunitav? Miks ma peaksin võtma loru eesti mehe ainult sellepärast,et on eestlane? Olen olnud 30 aastat abielus nö "välismaa mehega" pole must ega kollane. On tubli ja töökas mees.Hea isa meie lastele jne.Iseloom on kange,kuid tänu sellele iseloomule,jaksas ka mind taga ajada. Hästi on meelde jäänud ùhe koolivenna käitumine kooli kokkutulekul. Kui nina täis,siis tuleb tarka juttu. Olin tema arvates reetur jne.kui eesti meest ei võtnud.Kùsisin,et kas ta oleks mind tahtnud? Oleks kuuldavasti,kuid ma olevat tema jaoks liiga kättesaamatu olnud. Vot ei ei tea mida sellega öelda tahtis.Seda vist,et ta argpùks on. Kui naine näeb kena välja,siis on naise viga,kui mees läheneda ei julge???Kui naine pole mehe arvates atraktiivne,siis leitakse igasuguseid omadussõnu iseloomustamiseks.No ja ùks endast lugupidav mees ju selliseid ei sebi. No mõni ime siis,et enesekindel välismaa mees nopib lihtsamalt naisi.
M
MK  /   10:52, 11. juuni 2018
Misogüünseid mehi leiab Eestis igalt poolt muidugi. Ja kui sõnaosavam välismaa mees, kes lihtsalt kohmetult kuskil nurgas ei seisa ning suudab normaalselt vestelda, ilma et enne oleks vaja korralikult nina täis võtta, siis oleks see nagu nende meeste viga. Et Eesti mees ei suuda vestlust arendada, on see siis välismaa meeste viga või? :) Midagi naeruväärsemat annab välja mõelda muidugi. Tasuks peeglisse vaadata ja pigem mõelda selle peale, et mis mul viga on, et ma suhelda ei suuda. Pigem on see madala enesehinnangu viga, kui välismaa mehe viga. Ja ega joomine seda enesehinnangut ei tõsta.
K
KM  /   12:00, 11. juuni 2018
ma tõesti ei saa aru, mis meestest jutt käib. kus on need eesti mehed, kes vestelda ei mõista? poe taga õlut joomas? aga ära otsi sealt meest, vaata ringi, mina kohtun töö asjus pidevalt paljude meestega ja no suurepärased isendid. ilusa naisena olen oma elus kohtunud ka paljude n.ö. kavaleriks soovijatega, kõik on osanud kenasti vestlusse astuda.
tasemeküsimus vist? ega porilombist pihuga vist lõhet püüagi?
.
.  /   19:50, 11. juuni 2018
Ennast kiitmast ma ei väsi.
  /   11:55, 11. juuni 2018
Minge õige metsa oma targutamisega. Mina valisin eesti mehe ja olen ka juba 30 aastat üsna õnnelikus abielus. Pärais kindlasti ei ole minu kaasa Teie kaasast kuidagi kehvem või hädisem. Igaüks teeb oma valiku ise, aga väljamaise mehega abielludes muutub ehtne eesti piiga hetkega meie-siin-laias-ilmas-aga-teie-seal-mõttetus-konnatiigis-mentaliteediga tädiks.
Z
zxzxz  /   12:03, 11. juuni 2018
mina saatsin kõik pikalt, nii kodu kui väljamaa mehed, vot tehke järgi
T
to noh jah  /   11:57, 11. juuni 2018
no ära nüüd meelita ennast, et oled kättesaamatu :D no päriselt, see mõõdutundetu ensekiitus on hale. naine, kes oleks olnud kättesaamatu, oleks leidnud eestist ikka imehea mehe, kordan, imehea. aga sina ei leidnud. sest normaalne eesti mees oli sulle kättesaamatu, sulle oleks sellised topskid klassivennad olnud kättesaadavad, tunnista endale. ja vastuseks sulle - need eesti mehed, kes kosivad omale välismaalasi, venelasi ja eriti need, kes kosivad rassideüleselt, on reeturid täpselt samamoodi, ehk veel enamgi, kuna laps saab ikkagi oma identiteedi suures osas emalt ja jääb ka lahutuse puhul (mida on ju üle 50 % ehk suur võimalus) emaga. ei suuda kaasa elada ka eesti sportlasele, kui on rassist välja kosinud, tühi koht eesti jaoks on selline mees, eestlasi ta edasi ei kanna.
T
to to noh jah  /   12:44, 11. juuni 2018
Kelle jaoks kättesaamatu ja kelle jaoks kättesaadav. Oleneb tahtjast :D Nii lihtne ja loogiline ongi.
T
to to to nojah  /   15:14, 11. juuni 2018
et kirjutasid täpselt seda, mida ma pikemalt lahti seletasin? no tubli, eriti arukas sa olla ei saa :D
T
Teeline  /   22:30, 11. juuni 2018
Mina olen pea 40 aastat olnud abielus Eesti Naisega.
M
MK  /   10:27, 11. juuni 2018
Aastaid juba välismaal elanud. Vahest niisama mõlgutan, et "mis oleks kui..", siis näen siukseid artikleid ja koheselt kaob see mõte. Kuidagi keeruline oleks tagasi tulla oleks rassistidest kubisevasse riiki. Kui jutt vahest sõprade seltskonnas Eesti peale läheb ning ma Eestist just mitte kõige positiivsemates toonides ei räägi, siis elukaaslane vahest ikka mainib, et miks siis nii. No eks ikka sellepärast, et kui Eestis käisime, siis jalutasime vanalinnas, saime sõprade ja tuttavatega kokku, kes on Eestis elavad välismaalased või välismaal elanud eestlased ja justkui unustada ära, et Eesti on pisike, kinnine riik, kus ka valitsus arvab, et kõik keerleb ümber nende naba. Rääkimata siis inimestest.
:
:)  /   10:31, 11. juuni 2018
Olen ka aastaid eemal olnud ja sihukest ila kirjutada pole küll tahtnud .
M
MK  /   10:45, 11. juuni 2018
Eks peeglisse on ikka raske vaadata :). Eestlased on rassistid. Mõned siuksed minirassisitid, unmbes nagu, et "ega mul midagi välismaalaste vastu pole, aga..."jne. Umbes nagu, et tule, tule Eestisse, niikaua, kuni mõned mu eeltingimused täidad. Nagu näiteks nahavärv ja religioon. Sest kui oled moslem ning tumedama nahvärviga, siis kindlasti tahad kuskile pommi panna.
B
baphomet  /   11:31, 11. juuni 2018
Telfordis ilmselt kohalikud brittidest mehed tegutsesid. Hollandis ka ca 1400 alaealist ahistatud mitte-hollandlaste poolt.
Keegi alaealisi kaitsta eil julge.
Kes on rassist?
S
sa ju  /   11:33, 11. juuni 2018
päris umbes!
M
MK  /   11:56, 11. juuni 2018
No sa kinnitadki seda, et eestlased on rassistid. Mingi grupp inimesi kuskil Inglismaal tegi midagi - j2relikult k6ik tegid midagi. Mingi grupp eestlasi on rassistid - j2relikult k6ik on rassistid.
  /   11:57, 11. juuni 2018
Ja välismaalased on täpselt samasugused rassistid. Lihtsalt see käib lainetena. eestlased on tegelikult väga suuremeelsed, kui pidada silmas seda, et oleme väga sõbralikud selle sovettidest hordi vastu, kes meid siiamaani põlgab ja suurt armaadat tagasi ootab.
P
pea nüüd hoogu  /   12:04, 11. juuni 2018
eesti naine võiks ikka inimesega abielluda. mitte moslemiga.
B
baphomet  /   12:34, 11. juuni 2018
Olen näinud siiani, et see on sallijate argument - meie omad kaaaa. Aga nende grupid tegutses aastaid. Teod on olnud ju be dad. Mitmekümnekesi korraga, korduvaid abo rte sunnitud tegema, majja sisse põ le ta tud... Karistused olematud. Siinsed vähemalt saavad kuulduste põhjal vanglas allalastud.
Neil seal on aga karistamatus. Põliselanikel ja just nimelt alamklasside ja haavatavamate omadel on kaitsetus. Ärme unustame, et tegu oli alaealistega.
E
eu  /   16:36, 11. juuni 2018
Lp. 11:56 mk
No jahtu nüüd ometi nüüd maha!
Sinu kirjutised kubisevad rassismist ja seda eestlaste vastu.
Kas tõesti arvad, et oled teistest niivõrd üle,et eestlasi sellisel kombel maha teha??? Tõmba oma ülikõrget enesehinnangut pisutki madalamale ja saad aru, kuis eestlane on sallivam, kui ükskõik muu rahva esindaja!
Oled küll kaua võõral maal elanud ja seepärast ei adu sa enam ei Eestist ega eestlase olemusest halli karva ka! Ja see ongi võõrale maale kolinud "eestlaste" omapära!!!
Ei sind ega sinu järglasi ei võeta ükskõik kus võõral maal omaks mitu põlve. Tavapäraselt ei ole ka sisserändajatel tuttavaid/sõpru pärismaalaste seas!!!
  /   11:55, 11. juuni 2018
Ja Suurbitannias, Soomes, Itaalias, Nigeerias, USA-s jm ei ole rassismi või? Ärge ajage naerma.
M
mis?  /   15:17, 11. juuni 2018
vastupidi, seal just rassismi ongi, sest kus on moslem, on ta alati rassistlik valge suhtes. ALATI. ilma eranditeta.
T
to KM  /   12:03, 11. juuni 2018
no just, tuli ära, ikka rassistid :D et kui tahaks omal maal oma kultuuris elada, mitte pealetükkiva musta kultuuri(tuse) alla ära mattuda, siis oled rassist :D näha on, et väga suur su ajumaht ei ole. ja ennäe, pole su porikarvaline sind äragi kosinud, elukaaslaseks oled sunnitud nimetama. tegelikult kumab sinu jutust läbi, et ega sa oma porihunnikuga rahul pole, aga põrka siin edasi ülbe wannabe olla. ikkagi "välismaalane" :D
  /   10:25, 11. juuni 2018
Soomes tappis must mees valge naisega yhise lapse,kui mees jäeti hooldusöigusest ilma, Porvoos juhtus seeviedään lugu. Praegu lehes kajastatud kohtuprotsessi.
L
loed kommentaare  /   09:58, 11. juuni 2018
ja saab selgeks,kui rumalad on eestlased,kuidas selle artikli mõttest aru ei ole saadud või saadud,,l,
N
Nägin  /   09:55, 11. juuni 2018
Juurdeveo trammipeatuses ühte. Sellised Valduri dressipüksid jalas , lääpas kingad, habe ees. Tugevalt päevitunud. Riietuse järgi - kodutu
J
Jah  /   11:55, 11. juuni 2018
Meil ju ühtegi kohalikust elanikust kodutut ei ole ?
T
to jah  /   12:56, 11. juuni 2018
ja kuna meil endal on, siis tuleks meile veel neid juurde tuua, see oli su küsimuse loogika, jah?
J
Jah  /   13:44, 11. juuni 2018
Ja millisest lausest on võimalik välja lugeda, et ma neid juurde tahaksin ? Kui ühest korrast aru saamiseks väheks jääb, siis tuleb nii kaua lugeda, kuni mõte pärale jõuab.
T
to jah  /   15:22, 11. juuni 2018
kui jutus mõtet pole, on sel raske ka pärale jõuda. aga äkki saad siis selgitada, et mis su mõte oli? inimene kirjutas, et nägi kodutu välimusega (ehk laiska ja lohakat) tõmmut, sina vastad, et kas meil endal pole neid. no millise loogika alusel vastasid? mis öelda tahtsid? milline oli seos sellega, et kirjutaja sellist tumedat nägi, kes kodutu välimusega?
J
Jah  /   20:00, 11. juuni 2018
Kui inimene mõistab ainult liht- ja lühilauseid, siis pole vist mõtet natuke keerulisemat mõttekäiku lahti seletama hakatagi. Aga jutu mõte oli see, et kas see, kes seda kodutut nägi, tegi talle kohe küsitluse, et millal ja kust riigist tulnud, et võib täpselt öelda, et sisserändajaga tegemist ? Neid kunagiste merekooliõpilaste järeltulijaid meil küll.
T
Teeline  /   23:02, 11. juuni 2018
Loomulikult on meil kohalikud kodutud olemas. Ainult et neile ei anta möbleeritud, mugavustega korterit ega suuri toetusi, nagu sisseveetavatele loodritele.
-
-  /   09:07, 12. juuni 2018
K
küll kallis kodumaa Pirjole jälle armsaks saab  /   09:51, 11. juuni 2018
kui ta mehe religiooni ja rahvuslike kommetega lähemalt tuttavaks saab
H
hilja   /   10:09, 11. juuni 2018
külamees
N
nii on  /   12:07, 11. juuni 2018
kui kott peas ja tütrel suguelundid ära lõigatud, küll nutt tuleb veel. kahju kohe, et ei saa seriaalina jälgida seliste elu, aga küll ta omad vitsad saab. moslemiga ei ole kunagi normaalset elu. samas ega kui koIe naine sai mingigi mehe, kes teda tahtis, siis neelab ta kõik alla, peaasi, et mees majas on. selliseid on ka.
A
Aga  /   09:49, 11. juuni 2018
Selveris või Maximas ju ikka tööd pakutakse! Isegi Statoil ootab klienditeenindajaid . Koristajaid on alati vaja. Tundub, et ikka tahtmise taga on asi. Keeleoskus ? Koik teised on ikka süüdi.
M
Mis ta halab?  /   10:27, 11. juuni 2018
Ehitusel saaks mees ikka tööd, seal keeleoskus ei takista.
S
seda et  /   12:09, 11. juuni 2018
mees ei tahagi tööd teha, tema arvab ju, et valge naine on piisavalt rikas, et teda üleval pidada.
A
arvan et  /   09:47, 11. juuni 2018
kõige õigem valik,musta metslasega minema panna ja mõne aja pärast kolme ,nelja musta järglasega kodumaale tagasi tulla ja siis lasteaia ja kooli kohti nõuda
E
ei...  /   10:05, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
Shokeeritud  /   10:26, 11. juuni 2018
Inimeseks on raske nimetada hoopis silmaklappidega ja väga piiratud maailmavaatega olendit nagu sina. Just selliste 6elate ja kitsarinnaliste kodumaalaste pärast Eestist lahkutaksegi. Endal pole absoluutselt mitte mingisugust kogemust teise nahavärviga inimesega suhtlemisel, aga loomulikult pasundatakse kohe, et k6ik nad on seda ja teist! M6istust ja armastust oleks eestlastele vaja, aga silmaklapid kahjuks ei v6imalda seda manustada. Naised, kellelt lapsed ära v6etakse, on siin teine teema. Kui nad on nii sinisilmsed v6i lollid, et moslemiga abielludes ja moslemiusulisse riiki elama asudes ei ole teinud omale selgeks selle riigi kombeid, siis v6ivad oma 6nnetuses sama hästi ennast süüdistada. Neis riikides on lapsed sündides moslemid ja "kuuluvad" isale, see on teine kultuuriruum. Sama moodi v6ivad näiteks skandinaavlased meid metslasteks pidada, sest peale lahutust jääb Eestis laps pea 100% ema juurde. Moslemitel isa, meil ema. Vahe vaid selles, et Eestis saab isa külastus6iguse.
S
Shokeeritule  /   12:02, 11. juuni 2018
Piiratud on ka Sinu maailmavaade, eriti mis puudutab laste jagamist. Meil ja neil on rohkem vahet, kui Sina välja öelda tahtsid. Meil jääb jah laps reeglina emale, kuid isal on kõik samad õigused lapse elus osaleda, kohtuda, reisida jne jne. Isa teab alati, kuidas tema laps elab ja kuidas tal läheb. Neil seal aga jääb laps isale ning valge naine võib ja peab kaduma. Isa teeb, mida soovib lapsega ja kui soovib, müüb maha, nii lihtne ongi. Emal pole mingeid õigusi. Oma suures armastuses võõra kultuuri vastu võiksid siiski ausaks ja adekvaatseks jääda.
O
oeh  /   12:13, 11. juuni 2018
kle ära jahu oma silmaklappidest, silmaklapid on sul endal, kui sa ei adu, mis maailmas toimub. ei saa metslaste elustiil, mis moslemitel meist aastasadu maas on, kunagi olla valgele intelligentsele naisele südamelähedane. aga valget s.aasta meil jätkub, kes oma õnne proovile panevad, tean mitut, kes nuttes tagasi on tulnud saba jalge vahel ja armid näos. loomulikult proovi ära, sinu elu ju. aga ära oma m.ur.jamit eestisse tari, mine ise mu.r.janitemaale elama. ja mine seal rassistiks sõimama neid moslemeid, kes valgetel ei luba nende maal valge inimese moodi riides käia ja käituda. mine paranda maailma seal, kuniks mõistus koju saabub.
O
oeh jah  /   22:05, 11. juuni 2018
Moslemil ja moslemil on vahe. On riike, mille moslemid elavad üsna läänelikult ja karmimaid riike, kus t6esti elatakse "keskajas". Suur vahe on ka sellel, millisesse usulahku kuulud, shia v6i sunni. Puutun nendega oma igapäevase töö t6ttu kokku, aga need on haritud, üsna lääneliku m6tlemisega moslemid. Need, kelle juurest minema joostakse, elavad kuskil kaugel külades, kuhu sivilisatsioon pole j6udnud. Tahan lihtsalt öleda, et moslemil ja moslemil on vahe, nagu kristlasel ja kristlaselgi. Ja aitäh soovitamast, aga mul on mees olemas, täitsa valge teine j lapsukesed ka roosad :).
T
Tohtu  /   09:29, 11. juuni 2018
Ärge nüüd kaks asja kokku segage. Ma tean, kellel on teisest rahvusest eksmehed ja lapse. On siis nad õnnetud või. Ääh, need mehed siis.
K
kalevipoeg  /   09:22, 11. juuni 2018
Ma olin ka samasuguse dilemma ees- kas valida kodumaal perega koos olemine väiksema palgaga, või minna Soome ehitajaks ning saada lubada endale iga aasta uus 800€ iphone ning lastele jõulukingiks ipadid ja videomängud. Valisin viimase, sest kuidas me ka ei vaata, raha on elus väga oluline.
K
kiprokipoeg  /   09:48, 11. juuni 2018
minul oli ka valida, kas teenida soomes suurt palka, et jaksaks eestis viina ja naisi osta või vireleda siin külapoe juures, kus ükski tüdruk mind ei tahtnud
S
sõber  /   09:50, 11. juuni 2018
Võta, sõber, hoopis pere Soome kaasa. Ja jääge sinna alaliselt elama. See lõputu pendeldamine üle lahe kipub paljudel halvasti lõppema.
E
et siis  /   09:53, 11. juuni 2018
aifoun=elu mõte?
T
tore siis  /   10:47, 11. juuni 2018
elatakse asjade pärast ... ja surraksegi - milleks teile veel meest või naost vaja on?
Nemad on inimesed st. elusolendid ... ja eluspüsimiseks vajavad hoolitsust, tähelepanu, armastust, vabadust ... mitte iphone või mingit tehnikavidinat.
Kui sulle tehnika nii oluline on - osta robot ... ja ole sellega koos.
A
Aga prooviks  /   11:16, 11. juuni 2018
nende tüdrukute seast ostida, kes ka alla 800 saavad ? Ja ööklubides ei tilbenda. Te mehed valite valesti, ja pärast naised süüdi.
A
Ahah  /   12:07, 11. juuni 2018
Ja igiammune küsimus: Kus neid siis otsima peab? Räägi sellest ka.
Kui pead silmas teiseringi kaupa kuskil poekassas, jämedat, tugevalt ülemassi olevust kes elementaarselt isegi õigekirja ei tunne jne siis misasja nagu?
Sel pole tähtsust, et palju inimene teenib - ta võib töötu ka olla kuid see võiks edaspidi muutuda.
Point on selles, et kuigi ta ööklubides ei jõlgu (mina seal ka ei ole vast 4-5a käinud, vist rohkem isegi), kui teda tunneb iga külan0lk alumise ava järgi (isegi teadmata ta nime) siis misasja nagu? Sellistehulgast valida?
Tead, sa ilmselt oled ise taoline keda kirjeldatud on, sellised armastavad ajada oma pula madalast latist jne - aga eesti naised, enamus on sellsied kes arvavad, et manipuleerivad, petavad, kasutavad ära...tegelikult 99% eesti naistest peaks oma latte ikka oluliselt madalamale laskma, küll siis leiate ka südamega kaaslased!
Y
YYY  /   12:42, 11. juuni 2018
Ise on nii üleolev poekassa naiste osas ja siis kurdab, et naised võiks latti alla lasta. Kui peab olema miss universum, õigekiri suus, sale, hästi teenima, sellistel on täeisti õigus mingi vaene oss välistada.
O
Ohoh to Ahah  /   13:48, 11. juuni 2018
Tubli tark ja haritud mees kohtub ka samasuguste naistega, aga miks küll Ahah ainult põhjakihi naisi kohtab?
N
Nu ma ei tea  /   15:39, 11. juuni 2018
Ma usun, et on olemas ka trennid, raamatukogud , huvitegevus jne. Tänav , kauplus jne . Ja mul on juba südamega kaaslane. 18 aastat juba . Aga lugedes seda kommentaari vastust, mille osaliseks "aga prooviks " sai, siis ma eriti ei imestagi , et Te üksi ikka veel olete, härra Narkissos.
I
Id1oot?!  /   19:53, 11. juuni 2018
Raamatukogu tehnikakirjanduse osakonnas on meeletutes kogustes noori naisi kellega peret kannatab luua ja kes sigimiskõlbulikud :D :D :D (lai, lausa koletislik naerulagin)
Huvitegevus? Loe eelmist mõtet...
Tänaval? Otsaette pole kellelegi kirjutatud on ta vaba ja vallaline.
Ma pole midagi ütelnud kassas istuvate inimeste kohta. Tasuks mu kirjutatu ikka läbi lugeda ja püüda sellest ka ARU SAADA?
Mina lähtusin:
1. Naiste hala, et eesti mehed on ülekaalulised, joovad õlut, vahivad jalkat, on ossid?
Minu vastus: Ülekaal? umbes või natuke peale 70kg (liigun palju, kuskil trennemööda ei jõlgu aga niipalju kui võimalik, liigun!), õlut jõin? Viimati umbes aasta tagasi, vahuveini jõin poole aasta eest. Jalgpall mind absoluutselt ei huvita, praktiliselt ei vaatagi telekat, autoga ka ei sõida kuna tunnen, et see ei ole päris minujaoks.
2. Mees peab oleme kivipallur suurekspumbatud torsoga .
Minu vastus on, et seda enamus naisi vist ihalevad, samas jalgsi liikumises on naised ise ikka parajad s1tahädad küll, auto peab WC-sse ka viima, muidu mees ei sobi?!
3. Mehe reaalsel arukusel (tarkusel) ja mingil "it hariduse" paberil on naistejaoks oluline viimane, reaalne arukus ja IQ tase on naistejaoks mõistetamatud väärtused.
4. Kui mees käitub viisakalt, on empaatiavõimeline, hooliv - siis tavaline eesti naine peab seda meest pehmoks (omad kogemused olemas)
Ma olen kinkinud lilli, saatnud kulleritega koju neid...ühel juhul ütles mulle naisterahvas kellele ise lille kinkisin "mida v1ttu?" - see näitab tõesti naiste erilist intelligentsuse taset, seejuures ma saan ütelda küll, et kõrgharidus ei mõju üldiselt rumalaL3 inimesele kuidagi kahjulikult :D
O
Oh  /   22:23, 11. juuni 2018
Kuidas küll ühel toredal targal ja tublil mehel ei õnnestu samasuguste naistega kohtuda? Aga ehk ei olegi nii tore, tark ja tubli, kui ise arvab?
  /   10:09, 11. juuni 2018
Loodetavasti oli see kalevipoja iphonide jutt nali, või ongi kellegi unistus igal aastal jõuludeks lastele ja endale uus vidin saada. Selleks Soome tööle?
K
kellegi ????  /   10:20, 11. juuni 2018
WTF nagu?
Kellegi - neid "kedagi" on vähemalt 1/3 eesti rahvast, kasvõi ostetakse auto, et linnaveerest linnas tööle sõita, liising saab läbi - müüki ja uus kohe, samamoodi, jälle sama rada...kuda mul auto, ostetud kasutatuna ja nüüd mul juba 10a olnud, ikka liigub, ise ka hoian, ei ralli ja lõhu masinat.
Telefonidega on sama - kui tuleb uus mudel, psyhhid ju juba keset ööd võtavad uksetaha sappa, et esimesena saada.
Tegelikutl on suurel osal eesti rahval vaimne tervis väga korrast.
T
to kalevipoeg  /   11:25, 11. juuni 2018
panin sulle plussi, sest arvan seda naljajutuks.
T
tegelikult  /   13:01, 11. juuni 2018
aga ei teinud ta nalja. ja see on kurb.
T
to kalevipoeg  /   13:00, 11. juuni 2018
aga see ongi sinu tase, peaasi, et oleks iphone uus ja lastel kallis kräpp, sest sinusugune ju muudest väärtustest kui raha, ei jagagi. kui nüüd aus olla, siis eesti IQ tõusis mühinal, kui sinusugused ära kolisid. seega on see positiivne.
E
eestlane  /   09:21, 11. juuni 2018
ei oska küll mõelda,miks mu kommentaar kustutati,selles ei olnud ju midagi valet !See on ju tõsi,et ka eestlane,kõrgharidusega ei leia tööd,kui tutvust ei ole ja asutused ei vasta isegi sinu cv le
.
...  /   09:21, 11. juuni 2018
Jama! Need Aafrikast tulnud "üliõpilased" on just selle peale mihklid, et siia jäämiseks siit "elukaaslane" traalida. Loomulik, et riigikeelt mitterääkivat musta kuskil peale Rimi või Prisma tööle ei võeta. Ka mitte Euroülikooli "diplomiga"!
R
reku  /   09:16, 11. juuni 2018
Armastus tileb ja armastus läheb. Abiellu, ilma kaalutlemata kellele, tormates on vahest halbade tagajärgedega. Kui nehest(naisest) võib lahutada, siis lastest, keda samuti vaadatakse võõristavalt, lahti öelda ei saa.
E
eestlane  /   09:14, 11. juuni 2018
Pole küll mõtet vinguda,sest ei vastata ka eestlasele,kes on kõrgkooli lõpetanud ja otsib juba paar aastat tööd oma erialal ja saatnud sadu cv sid.kui pole tutvust,siis polegi võimalus tööd leida.Kahjuks nii see meie kallis Eestis käib !Kurb,kuid tõsi,maksa õpingute eest ja tööd peale kooli lõpetamist ei leia
E
ehh  /   11:28, 11. juuni 2018
olen 50+ naine, keskharidus- mitte kordagi elus pole olnud, et tööd ei saa. alati saab! muidugi peab töökas ise ka olema ja tubli. praegu eraettevõtja ja pakun teistele tööd.
aga õnne ja edu otsingutel. kaheaastane jutt on minu jaoks ulme!
U
Uunu  /   09:12, 11. juuni 2018
Kodumaal on väga haritud põllumehi vaja ning hea, et ta sinna tagasi läks ja sinugi kaasa võttis
U
uskumatu  /   08:56, 11. juuni 2018
kas tõesti keegi siiralt usub, et eesti mehed on nii head, et kui ikka ainult nende seast keegi valida, siis on elu lill, ainult välismaalastega on kindlasti halb!
J
Joss  /   09:06, 11. juuni 2018
Lenda linnuke.Pärast ära roni meediasse kaeblama.Saul Below tsiteeris.
MITTE LOLL POLE SEE KES EKSIB,VAID SEE KES OMA EKSIMUSEST ARU EI SAA.
E
Et  /   10:02, 11. juuni 2018
Joss ( ja ilmselt ka paljud teised) arvavad tõemeeli, et ainult eesti mehega on elu õnnelik? Et eestlasest töötu joodik on parem kui haritud ja töökas teisest rahvusest mees ? Eks see lihtsalt näitab inimeste mõtlemisvõime taset. Ja teisest rahvusest ei tähenda kohe n..grit.
J
Jah  /   22:27, 11. juuni 2018
Välismaalastega abiellunud eestlastest mehed võiksid ju ka hoopis mõne eesti joodiknaise võtta, oleks hoopis patriootlikum.
.
.....  /   09:34, 11. juuni 2018
tundub tõesti, et siinsed kommenteerijad ongi need eesti mehed, kes on juba jäänud või kardavad välismaalaste varju jääda, tõesti hale ikka
T
Täpselt nii!  /   10:13, 11. juuni 2018
Mingi söe DNAd ei tahaks ka siis kui see naine oleks viimane variant, kui süsi selle on juba eelnevalt ära lükanud siis see küll ei klassifitseeru enam!
  /   10:35, 11. juuni 2018
eesti mehed ise arvavadki :DD
M
murueit  /   08:50, 11. juuni 2018
Et sel EL-il ikka muudkui jätkub seda propagandaraha Baltikumi jagada. Räige pealetung kõik võimalike kohalike väärtuste segipööramiseks ja taltsaks tegemisel. On antud aeg Eesti valitsusel kõigepealt ise oma rahvast jagu saada, sellest rääkis kunagi üks mõistlikum tegelane riigikogus.
Kui keegi on mu jutule vastu, siis ---m i k s peaks meile muidu seda jama nina ette söötma. See pole ju m i s k i lugu tegelikult---naine jätab kodusmaa ja valib teise , kauge kultuuri...
1
123  /   08:25, 11. juuni 2018
pikad pilgud kriminaliseeritakse?
J
Jauram  /   08:25, 11. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:03, 11. juuni 2018
aga kusjuures on. isegi see va homo sapiens on sisuliselt primaat.
K
konsa  /   08:23, 11. juuni 2018
„Olin väga ränga valiku ees – kas jätta elukaaslane või kodumaa.“
.-.-.-.-
eestis tuleks varsti vist avada AAFRIKA SUUNALINE KOOL, kus aafrika päritolu lapsed saaksid koolitust selleks, et pärast kooli lõppu AAFRIKA ÜLESSEEHITADA.
muidugist m,ultik,ulti im.pe.rialistid kukuvad kohe räuskama, et aafrika ülesseehitamine on ra,ssis,tlik tegu, kust me uusi p,õgenikke saame
N
no väga hea ju  /   08:20, 11. juuni 2018
ole õnnelik. sul on ilus elu, hea mees ja armastus. mis sa veel nutad?
T
Täpselt  /   10:17, 11. juuni 2018
Paljudel kohalikel,ausat tööd tegevatel eesti meestel pole kedagi - keegi neist ei hooli ja kellelegi neid ei ole vaja. Kõik neist ei ole ka sugugi joodikud jne.,
Paljud on üksi ja kas kedagi huvitab? Ei too need mustad neile meestele ka oma kodumaalt oma verd naisi kes poleks ratsitud ja muude hullustega lõhutud. Kui ma oleks tööandja ma ei võtaks juba põhimõtte pärast musta tööle, kui valida sama tasemega valge ja must, 10x enne võtan valge. Ja põhjused on just need mis loetletud - naised on ka ise külvanud kohalikele, valgetele meestele uskumatut vägivalda ja eks nüüd omad vitsad need.
Ü
üks  /   08:19, 11. juuni 2018
asi on koolis olemine ,teine,kooli lõpetamine!
N
naine siit  /   08:13, 11. juuni 2018
Elukaaslane ei ole ju abikaasa, neid elukaaslasi vahetab mõni naine ikka päris mitmeid kordi, nii et , oma elu. Kas sul vanemaid ei olegi,kelle käest head nõu küsida. tee nagu vanemad sulle ütlevad.
R
rahulik  /   08:07, 11. juuni 2018
valikuid tuleb teha meil kõigil. Kas mul on millegipärast kahju, et nad läksid? Ausalt, ei ole. Eriti kui põhjus äraminemiseks on nii labane. Aga hullem on kui tulete tagasi põhjusel: Eestis on lastel turvalisem kasvada, eesti haridus on parem, eesti arstid on kohusetundlikumad... veel hullem kui neidis tuleb tagasi oma juuretute lastega , sest mujal ei ole sugugi parem, Tõeline põhjus aga , et nö elukaaslane leidis taas uue "elutee". Ja siis on jällekord süüdi eesti inimesed, kes ei soovi teda ja tema lapsi kätel kanda ja elu mugavamaks vooderdada. Olge siis tuulelipud, olge siis juurteta, olge siis nö. üliavatud ( loe: avalikud igas mõttes)...aga teil ei ole õigust näidata sõrmega tänitavalt nende inimeste suunas, kes on teid toetanud ajast kui olite veel ise väikesed ja abitud.
M
Margus  /   09:44, 11. juuni 2018
Väga hästi öeldud.
K
Kiku  /   08:06, 11. juuni 2018
Peakski minema ära, tagasi tulles lapsega ja üksi jäetud ei tohiks vinguda.Elukogemus lihtsalt.
N
Noh  /   07:59, 11. juuni 2018
eks selles on süüdi Eesti juhtkond oma pea.letükkiva pag.ulas arm.astuse poliitikaga. Eestis on küll võõraid inimesi ja igat värvi aga kui sulle sunnitakse peale, et pead neid armastama ja neid tuleks nagu tulva sisse lasta, siis vahitaksegi sind ka nagu selle armastajat, mitte selle pilguga et leidsin teisest sordist kaaslase.
T
Toht   /   07:58, 11. juuni 2018
Lahkuda või mitte? Ei saa elada nii emotsionaalselt. Kes teab, milleks see hea on.
R
Raivo  /   07:58, 11. juuni 2018
Võtku oma kümme asja ja kadugu eestist
J
Jah  /   10:04, 11. juuni 2018
Miks? Eestlased tohivad teistes riikides olla, aga Eestis ei tohiks ühtegi teisest rahvusest inimest olla ?
T
to jah  /   17:33, 11. juuni 2018
mis mõttes olla? lihtsalt olla? meil niigi neid olijaid, olgu mujal.
O
Oh  /   20:06, 11. juuni 2018
Olla= elada, töötada. õppida, puhata, tuttavaid külastada...
-
-  /   09:11, 12. juuni 2018
Siinsed kommenteerijad ise tahavad küll teistes riikides olla
Olla= elada, töötada. õppida, puhata, tuttavaid külastada...
N
No  /   17:04, 12. juuni 2018
Tahaks näha neid, kes üldse välisriiki minna ei taha ( ei töötama. õppima, puhkama ega tuttavaid külastama)
A
Aadu  /   07:55, 11. juuni 2018
Armastajad tavaliselt ei märka nn. möödujate pikke pilke. Kui saa neid märkad siis sa ei armasta oma kaaslast. Kodumaa väljendit kasutades paned ennast ilusti paika.
J
Juulius   /   07:54, 11. juuni 2018
Mina olen kogu aeg arvanud, et siia õppima tulevad inimesed igalt poolt maailmas lähevad peale õpingute lõppu oma kodumaale tagasi, mitte ei jää siia. Pirjo arvates pidi tema elukaaslane siia jääma. Muide, ta ise toonitab ka, et elukaaslane. Elukaaslane ei ole abikaasa ja ma ei usu, meesterahva perekond hindaks sellist pereseisundit. Küsiks ka juurde, kas Fajsal Eestis olnud aja jooksul õppis ka eesti keelt? Ilmselt ei ja ka see on osaliseks põhjuseks, et tööd ei leidnud.
  /   08:03, 11. juuni 2018
Meil on väike iive ja haritud välistudengid kuluvad igati marjaks ära. Nüüd aga on üks eestlane vähem ja ka nende lapsed siia ei tule. Kas sa ei karda, et kui oled pensionär, siis keegi sind ülal ei pea, sest kõik noored on lahkunud?
H
Haritud  /   08:35, 11. juuni 2018
tudengid kuluvad ka nende kodumaale väga ära - kes siis seal euroopalikke väärtusi-kogemusi-teadmisi levitavad?
See on inimkonnavastane kuritegu neid siin kinni hoida.
0
08.03.-le...  /   09:59, 11. juuni 2018
...need n e e g r i d ei suuda enastki toita ja ülalpidada,veel vähem siis kedagi teist.
B
baphomet  /   09:59, 11. juuni 2018
Ei tiku need välismaa mehed siin töötama ja naabermaade kogemustest on näha, et teise ja kolmanda põlvkonna omad on veel nigelamad ses suhtes.
Kellegi tuttava naabrinna ( venelane) hankis omale mingi araablasest mehe ja see passib kogu päev kodus või jalutab lapsega väljas. Naine töötab.
J
Juulius   /   19:19, 11. juuni 2018
Ja ütle, mis tööd teevad need hängivad mehed näiteks Ülemiste keskuses? Õpivad või?
A
Andrus  /   07:45, 11. juuni 2018
Head teed sulle ja sinusarnastele minna...
J
jaa  /   07:38, 11. juuni 2018
Üks laupäev väikelinna turul, tuli turuväravas vastu väike naine, kellel oli süles väike pruun laps, ning käeotsas teine, samuti pruun. Kuid armastavat ja nii hoolivat tumedanahalist meest polnud näha.
V
Valdo  /   08:18, 11. juuni 2018
Mees istub mujal ja saab naiselt iga kuu palka oma olemasolu eest.
P
penskar  /   08:47, 11. juuni 2018
Turul ja toidupoes käiv eesti mees üsna haruldane kui ta just õlut ja sakuskat ei osta.
J
Jah  /   10:05, 11. juuni 2018
Eesti mehed on ju pidevalt tänaval naise ja laste kõrval?
J
jaa  /   16:26, 11. juuni 2018
Eesti mehe süüks pannakse hoolimatust oma naise suhtes, nii et ei töga sa siin midagi. Kuigi töötades lasteaiaga ühes majas, olid hommikul laste sõimetoojad enamuses isad.
J
Jah  /   20:10, 11. juuni 2018
Küsimus ei ole tögamine. Pelegi saab ju iga normaalne inimene aru, et ka kõige hoolivama abikaasa ja isa olemasolul võib naine lastega üksinda turul käia.
K
kas  /   11:34, 11. juuni 2018
arvad, et tumedanahaliste meeste naised ei tohi üksi tänaval liikuda?
J
jaa  /   07:25, 11. juuni 2018
Piibelgi ütleb: Naine peab ära salgama oma vanemad ja sõbrad, ning hoidma mehe poole ja käima tema poolt valitud rada. Ju siis ka jätma oma kodumaa. Ma ei saa aru, miks avaldatakse sellist kiunu, kas mineja juba kahetseb oma otsust?
  /   07:54, 11. juuni 2018
Sellega võetakse naiselt tema suguvõsa toetus ja jõud, ta muutub kaitsetuks, teda on lihtne hävitada.
J
jaa  /   08:00, 11. juuni 2018
Et säiliks oma suguvõsa toetus ja jõud, tuleks ikka arvestada ka nende arvamusega, ennem, kui kellegi kaissu lähed.
B
baphomet  /   10:01, 11. juuni 2018
Piibel ikka ütles, et mees hoiab oma naise poole ja nemad on üks ihu.
Aga mis elukaaslase jutt. Kui abielus pole, siis oled selle maa omade jaoks müüdav olend lihtsalt.
Kui armastavad, siis ka abiellugu.
T
to baphomet  /   17:36, 11. juuni 2018
äkki ikka mõtleb ümber, saab ehk kodumaal toreda mehe. ei vaadata ka mujal maailmas hästi, kui oled muriga..
P
PK  /   07:24, 11. juuni 2018
Mode on ikka tõeline naljatilk,kui kirjutasil ille gaal kokku siis komentaar läbi ei läinud.
B
Bähgel  /   08:39, 11. juuni 2018
Pigem on ta see tilk, mis pampersisse käib.
K
konsa  /   07:24, 11. juuni 2018
„Olin väga ränga valiku ees – kas jätta elukaaslane või kodumaa.“
.-.-.-.
ei tea, kas see mees on pärit miskist INIMESESÖÖJATE riigist, et sinna minna ei või???
pirjole;
mine sinna, naerata ja ütle, et inimeste söömine ei ole ilus tegu
I
Irf  /   07:52, 11. juuni 2018
No nende meeste kodumaadega kipub selline lugu olema, et puudub sostiaalkaitsesysteem ja meditsiiniabi ja muu taoline. Eestis on need olemas. Kusjuures võiks noid suuri armastusi testida - kui naine läheb mitteeuroopaliitlasele mehele, peaks ta võtma abikaasa riigi kodakondsuse ja asi tahe. Saaks kohe teada, kui suur see armastus on, kui mees enam abielu kaudu euroliidu elamisluba ei saa.
S
Siiski  /   08:31, 11. juuni 2018
ma ei usu, et nad naasevad elukaaslase etnilisele kodumaale. Kindlasti minnakse kusagile euroopasse.
K
Kodumaata hinged  /   09:07, 11. juuni 2018
Ega selliseid pole ka eestile vaja.
V
Valjo  /   07:21, 11. juuni 2018
KODUMAAD.
V
Valjo  /   07:19, 11. juuni 2018
Valge naine võta lõpuks mõistus pähe ja saada see brikett minema ja hoia oma kodu ajad.
H
hilja  /   08:38, 11. juuni 2018
juba...
P
PK  /   07:16, 11. juuni 2018
Nagu artiklist võib väljalugeda,ei tulnud ta siia ainult õppima vaid ka peale õpingute lõppu ela ma ja töö tama seega ille gaal.
H
hmm  /   11:38, 11. juuni 2018
teeksid ehk kõigepealt endale võõrsõnade tähenduse selgeks :)
miks sa arvad, et mehele peale õpingute lõppu Eestis elamis- ja tööluba ei antaks? illegaalne ‹-se 2› ‹adj›
seadusega keelatud, seadusevastane. Illegaalne kirjandus, brošüür, väljaanne. Illegaalne ring, organisatsioon, partei. Koosolek oli illegaalne.
llegaal ‹-i 21› ‹s›
illegaalselt riigis viibiv isik. Illegaal saadeti riigist välja. Piirivalvurid tabasid illegaali.
V
Varsiti on vägistatud seal teises riigis  /   07:07, 11. juuni 2018
Vot nii
M
moslem  /   07:14, 11. juuni 2018
See kuulub kohaliku kultuuri juurde.
B
basurman  /   10:18, 11. juuni 2018
seal proovivad suguvõsa mehed pruudi headuse ära
G
game tree alternate paths  /   11:30, 11. juuni 2018
või tapavad sugulased meesolevuse naisest tüdimuse märkide saabudes (ehk et seni kuni naine mehele meele järgi on, ei puutu naist keegi mis muutub siis kui mees naisest-mänguasjast tüdib)
naisolevuse üldse ära kui abielus mitteoleva liignaise (viisakas sõna 4tähelise asemel) kes käib ususeaduste ja kultuuritavade vastu ja häbistab sugukonda :D
Aga enne delikti proovivad sugukonna meesolevused naise "karistamiseks" ära. See viimane on muidugi eriti imelik mõistusevastane konstruktsioon aga ega inimolevuste ajud ei olegi samasuguse püsiprogrammiga.
Võorsil olles teises kultuuriruumis on naisel ka raske protesteerida sealse sugukonna vaenulikkuse vastu kui sugukond meesolevuse poole hoiab kui mees lisaks uue silmarõõmu leiab ja naine jääb siis põhimõtteliselt lastest ka ilma ja laostub sellse stsenaariumi teostumisel isiksusena täielikult.
J
Joss  /   06:51, 11. juuni 2018
Varsti oled tagasi ja nõuad kohtu kaudu oma last(lapsi) tagasi.Pole sina esimene ega viimane,.Mina keeldu sinusugustele eestit paremaks tegemast.
M
maailmaprügi  /   06:08, 11. juuni 2018
Head teed minna.
T
Teisitimotleja  /   05:11, 11. juuni 2018
Elukaaslased tulevad ja lähevad kuid kodumaa jääb.
E
ei tea midagi  /   07:15, 11. juuni 2018
mind on kodumaa juba paaril korral maha kandnud, kuigi mul on ainult üks kodakondsus
E
Eks neid asjaolusid peab  /   04:39, 11. juuni 2018
enne arvestama, enne kui end seotakse. negatiivsetest kogemustest, millest õppust võtta, on ajakirjanduses piisavalt räägitud. Eksootilistel kaaslastel on sageli ka eksootilised vaated, mis alles hiljem ilmnevad.
</