Eesti uudised

VIDEO | Tartu Ülikooli kliinikumi arst sõimas patsienti: mis sul viga on? Minuga ei ole mõtet möliseda siin!

Ohtuleht.ee, 6. juuni 2018, 21:50

245 KOMMENTAARI

i
Ida-Viru meelelahutusüritus/ 12. juuni 2018, 13:41
Eelmisele: oled käinud, et tead rääkida?
Kõik räägivad, keegi ei kuula. See Otepää-Soome Kalevipoeg ei kuulanud, miks talle röntgenit ei tehta, vaid ajas enda jura, kuniks arsti välja vihastas. Siin see Ida-Tallinna Keskhaiglas käinu ei räägi ka asjast - kuidas op läks, kas sai abi. Kas op-i peab tegema nutu saatel? No, ja kui sa midagi teada tahad, siis tee suu lahti küsi, mitte ära "kannata" selleks, et pärast ilma peale kaeba minna.
s
Shokk operatsioonil/ 11. juuni 2018, 10:42
Tõepoolest, eelkõneleja räägib küll Tall. Keskhaigla EMO muutmisest autoremonditöökojaks, mul endal mõne päeva tagune "elamus" samas asuvast Keskhaiglast ortopeedilise operatsiooniruumis toimunust. Operatsiooni läbiviinud arst kiitis vene keeles venekeelse õe "tjoplaja popat", seda mitu korda veel korrates, ise väga hästi teades, et patsient on seljasüstiga täiesti kuuldel. Tervelt 1,5 h kuulsin vaid venekeelset lõkerdamist minu jalgade ja valjuhäälset vene neiude naeru. Teema, mida arst lõkerdas abistava personaliga ei olnud seotud tööga. Ma ainult nutsin, kuna olin abitus seisundis ning ei julgenud midagi öelda.... Kas see on normaalne tänasel päeval?? Seega oli minule Keskhaiglas teostatav ortopeediline operatsioon pigem Ida-Virumaa meelelahutusüritus. Peale seda viidi mind intensiivpalatisse, kus venekeelne õeke tervelt tund aega telefonitsi konsulteerides
s
Shokk operatsioonil!/ 11. juuni 2018, 10:39
Tõepoolest, eelkõneleja räägib küll Tall. Keskhaigla EMO muutmisest autoremonditöökojaks, mul endal mõne päeva tagune "elamus" samas asuvast Keskhaiglast ortopeedilise operatsiooniruumis toimunust. Operatsiooni läbiviinud arst kiitis vene keeles venekeelse õe "tjoplaja popat", seda mitu korda veel korrates, ise väga hästi teades, et patsient on seljasüstiga täiesti kuuldel. Tervelt 1,5 h kuulsin vaid venekeelset lõkerdamist minu jalgade ja valjuhäälset vene neiude naeru. Teema, mida arst lõkerdas abistava personaliga ei olnud seotud tööga. Ma ainult nutsin, kuna olin abitus seisundis ning ei julgenud midagi öelda.... Kas see on normaalne tänasel päeval?? Seega oli minule Keskhaiglas teostatav ortopeediline operatsioon pigem Ida-Virumaa meelelahutusüritus. Peale seda viidi mind intensiivpalatisse, kus venekeelne õeke tervelt tund aega telefonitsi konsulteerides
s
Saarepiiga/ 11. juuni 2018, 10:39
Tõepoolest, eelkõneleja räägib küll Tall. Keskhaigla EMO muutmisest autoremonditöökojaks, mul endal mõne päeva tagune "elamus" samas asuvast Keskhaiglast ortopeedilise operatsiooniruumis toimunust. Operatsiooni läbiviinud arst kiitis vene keeles venekeelse õe "tjoplaja popat", seda mitu korda veel korrates, ise väga hästi teades, et patsient on seljasüstiga täiesti kuuldel. Tervelt 1,5 h kuulsin vaid venekeelset lõkerdamist minu jalgade ja valjuhäälset vene neiude naeru. Teema, mida arst lõkerdas abistava personaliga ei olnud seotud tööga. Ma ainult nutsin, kuna olin abitus seisundis ning ei julgenud midagi öelda.... Kas see on normaalne tänasel päeval?? Seega oli minule Keskhaiglas teostatav ortopeediline operatsioon pigem Ida-Virumaa meelelahutusüritus. Peale seda viidi mind intensiivpalatisse, kus venekeelne õeke tervelt tund aega telefonitsi konsulteerides
s
Saarepiiga/ 11. juuni 2018, 10:37
Keskhaiglas teostatav ortopeediline operatsioon pigem Ida-Virumaa meelelahutusüritus. Peale seda viidi mind intensiivpalatisse, kus venekeelne õeke tervelt tund aega telefonitsi konsulteerides kõvahäälselt tegi UEFA.com kasutajatunnust, et osta jalgpallivõistlustele piletit! Minu, kui operatsioonilt tulnule ei pööranud ta terve pika päeva jooksul pilkugi. Kõrval voodis olev vanainimene ainult oigas ja ohkas pidevalt, samuti ei julge ju sõnagi lausuda halba!
m
Mõistev ja tore patsient/ 8. juuni 2018, 21:40
Loe patsiendi kohustused läbi, enne kui arsti juurde lähed-
a
8. juuni 2018, 21:23
Arstid on nad ainult palgalehe järgi. Tegelikult on nad farmaatsiatehaste müügiagendid.
r
ruudi/ 8. juuni 2018, 20:41
Kiirabi viis pooleldi teadvusetu inimese EMO sse Sealt saadeti tomograafiasse Õõsel tõi abikaasa koju Ähmiga ei märgatud kõrvarõngaste puudumist Uurimisele vastati õlakehitusega Huvitav kuidas saavad nii väärtuslikud asjad haihtuda
k
kannatanu, kah/ 9. juuni 2018, 13:13

s
Samas/ 8. juuni 2018, 13:02
Anti patsiendile täiesti õige soovitus tampooni näol. Varvast ju kipsi ei pane. Medutsiinist mitteteadlik inimene oskab hästi rumalaid küsimusi esitada ja ei saa aru, miks teda ei abistata. No igatahes mina arsti viga ei näe ja tõesti saab kaebuse paberile kirja panna. Jällegi õige juhtnöör.
k
KÖSTER/ 8. juuni 2018, 08:36
Kui sul midagi valutab , lepid raviga . oled arstile tänulik ega alusta oma piiratud teadmistega debatti õigest ravist. Kõige vähem lubad arsti "ilusasse kohta saata" ja paned kaaslase läbi uksepilu filmima . See
oligi provokatsioon , et pressida välja soome tööandja või kindlustuse jaoks töövõimetuslehte .
m
Test/ 7. juuni 2018, 21:18
a
Arstile oleks vaja määrata karistus / 7. juuni 2018, 18:12
Peksa anda, 1000 piitsa hoopi vastu varbaid, mina tänan!
i
inimesed lugege ARSTVANNET wikipeediast !!!/ 7. juuni 2018, 18:09
Arstivanne on arstide ja proviisoride traditsiooniline kinnitus järgida arsti- ja proviisorikutse humaanseid põhimõtteid vahetult pärast diplomi kättesaamist.
m
maohaige/ 7. juuni 2018, 18:05
mind sõimati ka gastroloogias..ja seda tegi väga kuulus ja nn kogenud tohter
d
doktor Ai-baliit/ 7. juuni 2018, 18:04
"Olles omandanud arstikutse, tänan oma õpetajaid. Tõotan oma au ja südametunnistuse nimel, et pühendun arstitöös inimese abistamisele ja humaansuse põhimõtete teenimisele. Minu tegevuse sihiks olgu rahva tervise säilitamine ja edendamine, haiguste ennetamine, haigete ravimine ning nende kannatuste leevendamine. Lähtun oma töös arstiteaduse põhimõtetest ja kasutan vaid selliseid raviviise, mille tulemuslikkus on teaduslikult ja eduka praktika kaudu tõendatud. Uuringu või raviviisi soovitamisel austan patsiendi tahet ning teavitan teda nii selle oodatavast kasust kui ka võimalikest ohtudest. Suhtun oma kolleegidesse austusega ega keeldu abist, kui nad oma patsiente ravides minu poole pöörduvad. Täiendan pidevalt oma teadmisi ja oskusi ning jagan neid oma kolleegidega. Hoian kõrgel arstikutse au nii patsientide kui ka kogu ühiskonna ees. Pean hoolikalt saladuses, mida patsiendiga seoses mulle on usaldatud. Täidan oma arstikohust ühtviisi kõigi patsientide suhtes, kedagi eelistamata. Miski ei saa mind sundida oma oskusi kasutama arstieetika põhimõtete vastu
e
et sa teaks/ 7. juuni 2018, 19:22
"Täidan oma arstikohust ühtviisi kõigi patsientide suhtes, kedagi eelistamata"
Seda ta tegigi, ülejäänu kuulub Otepää kaagi muu käitumise hulka...
e
EMO/ 7. juuni 2018, 17:28
on aastaid tagasi mu ämma reieluu murruga koju saatnud. Tehti pilt puusaluust, aga et reie peal sinikas, ei olnud nende jaoks tähelepanu väärt. Minu pretensiooni peale, et valudes inimest ei saa ju koju viia, kutsuti kohale peaõde, kes seletas, et memm sai valuvaigisteid ja kodus tehke kompressi. Kui kaks nädalat oli kodus kompressitatud ja asi aina hullemaks läks, siis lõpuks viisime ämma perearsti juurde ja siis röntgeni, selgus, et on reieluu murd. Kohalikud arstid küll vabandasid, et täielikult Tartu praak, aga Tartu-millal see kombinaat oma vigu tunnistab.
Minu jaoks vahet ei ole, kas õige eestlane või pätt- meditsiiniasutused peaksid kõigile abi osutama. Vabandus, et 24 tunnine vahetus oli selja taga jne. Siin peaks asutus ka tööseadusandlusest midagi teadma: kui pikk võib ühe inimese tööpäev olla. Aga vaatamata kõigele peaks meditsiinitöötaja inimlikult käituma ja oma antud vannet meeles pidama

l
lugege / 7. juuni 2018, 16:55
lugege parem uutt uudist, kus see arst selgitab, mis tema arvates juhtus.
Moraal: ajakirjandus ei mallanud ära oodata teise poole vastust - inimene magas pärast 24h vahetust!
Seetõttu paisati ajakirjandusse kontrollimata faktidega ühepoolne joga. Ühe Kalevipoja sinine vasrvas ei ole nii tähtis "uudis" et see ei võiks paar päeva kannatada, kuniks saadakse teise poole vastus.
n
No ei tea/ 7. juuni 2018, 15:35
Kas enamus kommijaid siin meditsiinitöötajad, aga kohutav koht ja ülihoolimatu see Tartu erakorraline.
k
7. juuni 2018, 15:31
Kõik kommentaarid, kus arsti ei materdata kustutatud, tore väljaanne teil, selleks, et kommentaar avaldataks, pead sõimama arsti.
m
murueit/ 7. juuni 2018, 15:30
Pole hullu. Lauri olla ise paras putukas nagu kommidest välja tuleb. Aga hea, et ei juhtunud nii nagu tegid vene arstid Andrei Votjakov või Ilja Zelendikov, kes patisendi lausa maha lõid, ühel juhul ka video olema...
k
kuidas sina külale/ 7. juuni 2018, 15:22
Nii küla sinule!
Mina olen Tartu arstidega rahul! Ja suhtlemine on järjest paremaks läinud.
k
kvaliteet/ 7. juuni 2018, 15:07
Tule taevas appi, mis küll meie meditsiinis toimub? Kuuldavasti ongi palju ebainimlikku käitumist erinevatel tasanditel, see on ainult veepealne virvendus ja arstiabi, meditsiiniline tööpõld on upakile vajunud. Sisemine kord ja vastutus? Loomakliinikutest pole kuulda olnud sellist käitumist.
m
mina/ 7. juuni 2018, 15:02
Minu kommentaare polegi ülesse lastud. Huvitav küll miks? Kas tõesti seepärast, et tõmbasin eesriide eest ära ja tõin Lauri Steinbachi tegeliku olemuse välja?
Mees vaata peeglisse!!!
k
Kirjuta / 7. juuni 2018, 15:19
Kirjuta "kultuurselt" - ootame huviga!
s
7. juuni 2018, 15:36
Siin ei ole paljusid kommentaare avaldatud
o
Olen korduvalt/ 7. juuni 2018, 14:47
pidanud pöörduma EMO ja muude haiglate poole, igasugustel kellaaegadel ja erinevate arstide poole, kuid alati olen saanud väga hoolivat suhtumist ja abi, eranditult! Nüüd lugedes seda lugu, olen väga hämmastunud, ei oska isegi kujutleda sellist situatsiooni. Ilmselt pidi seal midagi muud juhtuma, mida see video ei näita. Ilma asjaolusid uurimata, pole aus sellist rünnakut vaja arsti vastu!

s
See ]el ja sallimatu rahvas/ 7. juuni 2018, 14:46
Eestlase natslik k'itumine ja suhtumine v]tab t'nases Eestis aina ilmet! Ei imesta siis, et Venemaa Eestit ka sedamoodi nimetab!
m
mis sa hädaldad/ 7. juuni 2018, 14:42
Tallinn on autoremondi töökodasid täis - mine enda tervisehädaga siis sinna - vaata, mis neil on sulle pakkuda
s
see oli / 7. juuni 2018, 15:20
see sai kirjutatud vastuseks ühele, kes soovitas EMO asemele autoremonditöökoja teha. Aga tiba valesse kohta sattus.
n
Nojah/ 7. juuni 2018, 14:19
Eks me tea, kuidas sellest kojamehest Soomes firmajuht sai ja kui ingel ta just on - tõusik ja ülbik kindlasti ;)
Aga katkist varbaluud ravitaksegi nii, et seotakse terve varba külge kinni ja vajadusel tampooniga korrigeeritakse asendit.
Muidugi võib vaielda, kas see ikka on vältimatu abi ...
Oleks Kalevipojal EL ravikindlustuskaart kaasas, oleks ehk EMO-arst selle ise ära teinud - nüüd jagas ainult õpetussõnu. Ainult tahaks teada, mis see patsient siis mölises, et ta suutis nii rahuliku arsti endast välja viia ...
K
!!!/ 7. juuni 2018, 15:27
Kas sa tõesti ei tea milline on silmini täis soomlane ja tema kõnepruuk ? Tunnen siiralt EMO personalile kaasa ja avaldan tunnustust arstile kes julges oma kaaslaste eest välja astuda.
v
vunts/ 7. juuni 2018, 16:02
...nii et las tohter möliseb, jah? Vot selline tõpratohtri seisukoht.
j
Jaja/ 7. juuni 2018, 14:05
b
babuška/ 7. juuni 2018, 14:15
Kui see tohter oleks oma tööd teinud, oleks ta teada saanud, et mehel on varbaluu murd. See aga ei ole lihtsalt niisama sidemega kinni seotav, vaid vajab oskuslikku fikseerimist. Milleks need EMO-d siis 24/7 avatud on, kui sinna minna ei tohi? Järgmine etapp on siis ise kipsi valmistamine ja haavade õmblemine.
h
7. juuni 2018, 13:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
no/ 7. juuni 2018, 14:05
j
ja-jah/ 7. juuni 2018, 14:21
Helbekene, kas kool juba lõppenud? Mõtle ise ka, mida ütled, või oled hoopis Laura või mõni tema kambajõmm? Küll arstid Sindki aitavad kui oskavad, iseteenindusliku ravimise osakonda aga ole kusagil haiglas. Kuigi suhtlemisinvaliididele võiks tõesti sidemed ja noad kätte anda, las ravivad end ise. Needsamad kliinikumi "halvad" arstid on tihti koostöös nii Soome kui Rootsi ülikooli haiglatega ja omavad sama kvalikfikatsiooni. Mina olen küll väga tänulik et kliinikumis tehtud raske operatsiooni tulemusena saan loodetavasti veel aastaid elada.
j
Jumal/ 7. juuni 2018, 14:22
annan vikatimehele palve edasi
m
mitteteadlikule lahmijale/ 7. juuni 2018, 15:06
s
7. juuni 2018, 15:17
Sa pead ühte teise kliinikumi sattuma, sest nii l o llilt rumalat kommentaari annab välja mõelda. jää siis ootama jumala abi ja ära mitte oma sõnu söö kui aeg sealmaal.
n
nähtud/ 7. juuni 2018, 13:37
"Äärmiselt kahetsusväärne" ongi kogu vastus ja vastutus----tavapärane.
k
Katrin/ 7. juuni 2018, 13:35
Eks arstid ole samuti inimesed, kes võivad olla väsinud, magamata, stressis. Samas see ei õigusta kuidagi, et ta suhtleb patsiendiga ebaviisakalt ja ägedalt. Patsient on läinud abi paluma ja tema ju ei tea, kui tõsine on tema vigastus ja raviasutusse pöördudes ta eeldab, et sealt saab abi, mitte mõnituste osaliseks. Igatahes arst peaks igas situatsioonis jääma äärikaks ja professionaalseks. Selline jagelemine ei tohiks kuuluda tema ametiga kokku!
t
teadja/ 7. juuni 2018, 13:32
Mu poeg, kes arstiks õpib, oli EMO-s praktikal. Ta rääkis, milliseid purjus ja ka ülbitsevaid frukte seal kohtas. Õnneks on enamus patsiente mõistvad ja toredad inimesed!

v
vaata, kes kirjutab/ 7. juuni 2018, 13:22
Anonüümne Õhtuleht - ja ilmselgelt on kõik suunatud vahu kloppimisele, elementaarset pädevust pole ollagi.
PERH alustas selle jamaga, et ei aktsepteerinud teisi kindlustusi. Tegelikult ei puutu siia ka Euroopa tervisekindlustuse kaart. Vaid vältimatu abi mõiste
/Vältimatu abi käesoleva seaduse tähenduses on tervishoiuteenus, mida tervishoiutöötaja osutab olukorras, kus abi edasilükkamine või selle andmata jätmine võib põhjustada abivajaja surma või püsiva tervisekahjustuse./
Kui sell tõestab ära, et ta ilma abita jätmine oleks võinud põhjustada püsiva tervisekahjustuse (kõvera varba), siis ... me ei räägiks siin "viisakusest" vaid võimalikust kriminaalkuriteost.
Iseasi, et arst ei jätnud teda abita, vaid õpetas, kuidas varvast ravida ...
Kas see oli piisav või mitte, selle jaoks on Sotsiaalministeeriumi juures vastav ekspertide komisjon moodustatud.
Ühtegi õigusriigile omast käiku pole tehtud (protsessijast soomlase poolt).
Käib ainult üks kollane klaperjaht. Ajakirjandus peksab täiesti mõttetut vahtu, peaasi, et klikke saab...
Seadusest pole keegi kuulnud.
b
babuška/ 7. juuni 2018, 14:22
Otepääl sai oma luumurrule järgmine päev abi. Seal oli ravikindlustus ja kõik muu ilmselt olemas. Puudus vaid unine arst.
v
Veel/ 7. juuni 2018, 13:18
Sellised need arstid on ainult viska neile pappi siis on nad rahul.Emod on ikka jubedad küll.Ainult lõugavad,miks nad üldse arstiks hakkasid kui nad ei oska käituda
k
kuule/ 7. juuni 2018, 13:35
miks sa patsiendiks hakkasid, kui sa ei oska käituda???
j
7. juuni 2018, 15:20
ja sina käid EMO-des "pappi viskamas" ja kuulamas kuidas arstid "lõugavad" või kust su hinnang pärineb, naljakas inimene?
l
Lindatütar/ 7. juuni 2018, 13:12
Enam kui kindel, et see meri-põlvini Kalevipoeg ise ajas arsti täiesti viimse piirini endast välja ja siis laskis kaamera tööle panna, et noh-noh, äkki saame veel korvaustki!
Argpükslik olend, mees oleks tema kohta palju öelda. Mingu siis oma uuele kodumaale ja vaadaku, mida seal selliste "tõsiste vaprate meestega" tehakse, kel varbaluu katki on.
Vastus: midagi ei tehta.
e
Eino Taruk/ 7. juuni 2018, 13:15
v
valvekirurg/ 7. juuni 2018, 13:11
Mina oleksin sinise varba gangreeni kahtlustusega amputeerinud.
e
Eino Taruk/ 7. juuni 2018, 13:09
Ja miks arts ära pööras? Esiteks muidugi selle pärast, et puudus stressitaluvus ja suhtlemisoskus. Aga ka selle pärast, et patsient nõudis oma seaduslikku õigust. Riik rikub Põhiseadust, arstid rikuvad seadust, aga seadusekuulekad saavad sõimata...
o
7. juuni 2018, 13:17
Olid juures, targutaja, et täpselt tead, mida patsient rääkis või kuidas käitus? Pidi see seadusenõudja ikka hullusti m ö l isema, et "arts" endast välja läks. Ükski arst ei hakka lihtsalt suvaliselt patsiendile nii ütlema.
t
7. juuni 2018, 15:25
Täiesti uskumatu, et minu kommentaari Eino Tarukile ei avaldatud. Tema võib jama kirjutada ja temale viisakas vormis vastata ei või? Niisugune valitud sõnavabadus meie ajakirjanduses, kõik, kes ei kiru antud olukorras arsti, nendekommentaare lihtsalt ei avaldata. Tõesti üks sopaleht.
h
huvitav/ 7. juuni 2018, 12:40
e
ei ole tähtis/ 7. juuni 2018, 15:24
m
Milleks seda videojuppi vaja oli meediasse?/ 7. juuni 2018, 12:40
Ma ei usu, et Euroopa ravikindlustuskaart tundmatu oli suures Tartu haiglas.
Samuti ei usu seda: ” Lauri pöördus seejärel valvetöötaja poole, kes tema sõnul magas ega vastanud ühelegi küsimusele.”
Varba pärast ei peagi valvearst kohale lendama, vaatasin praegu - kliinikumi lehelgi on öeldud:
”Mitte-erakorraline - Ootesaal - Kuni 3 tundi”. Soomes esmaabis (päivystys) oleks palju kauem oodanud.
https://www.kliinikum.ee/et/erakorraline-vastuvott/erakorralise-meditsiini-osakond-emo
Kas Soome residentidel on viisakas Eesti arste sinatada nüüd? 19 aastat pole Eestis arstil käinud, aga jääksin ikka teie-vormi juurde. Vaevalt, et arst hakkaks karjuma patsiendi peale, kui see ise viisakas on ja rahulikult oma probleemist räägib.
Ajakirjanikud oleksid võinud ära oodata, kuni seletuskirjad on töötajatelt võetud. Praegu on ühe inimese jutt, kohati imelik veel pealekauba. Praegu oleks nagu õudusfilmis – personal magab, siis ilmub arst, kes hakkab haiget esimese asjana sõimama.
m
Mihkel/ 7. juuni 2018, 13:08
100% nõus. Hilisöösel ei pea varbamurruga EMOsse pöörduma.
m
mh/ 7. juuni 2018, 14:36
Soomes on äärmiselt ebaviisakas teietada. Kui tahad minna teisi solvama, lase käia. Tahad viisakaks jääda, tuleb sinatada. Kahjuks on siin kultuuride erinevus ja sellega peaks ikkagi arvestama.
j
Joller/ 7. juuni 2018, 12:26
Jah, aga et oleks nõnda, et ka arst-mölakas ka ise vabandaks, seda ei ole. Säärased tuleb haigla poolt fakti ette panna: kas avalik vabandus või uus töökoht. Soome minna nagu ka ei saa, seal vist nõutakse rohkem veel inimlikku suhtluskultuuri.
e
Eino Taruk/ 7. juuni 2018, 13:11
mina vahendaja vabandamisega ei lepiks. Ikka tahaks, et süüdlane tuieks ja siiralt vabandust paluks. Kui too seda ei tee, tähendab kas ei tunnista oma viga või on liiga suure egoga...
m
7. juuni 2018, 13:20
Mida sa leelotad siin nagu mingi külaeit, olek, tuleks...ole ise inimlik, siis ei tekki sul mingeid probleeme.Küll nähtud neid oma õigusi nõudvaid vastu rinda tagujaid, kes teavad ainult seda, kuidas teised peavad käituma ja tegema aga ise on viisakusest valgusaastate kaugusel
m
muig/ 7. juuni 2018, 13:39
eestineegri puhul ehk mitte?

i
Inimene, mis sul viga on?/ 7. juuni 2018, 12:24
Patsient ei saanud aru, et pöördus ERAKORRALISE meditsiini osakonda. Kus ravitakse liiklusönnetuses kannatanuid ja antakse ERAKORRALIST abi! Varba ära löömine ei öigusta mitte kuidagi aja raiskamist tipptasemel keskuses, kuhu vöib iga hetk tulla önnetuses kannatanuid. Ja keskus peab olema valvel ja minutitega reageerima. See, et keegi kalevipoeg on saanud SOOME kodakonduse ja laiab vastuvötul (poolik video, me ei tea eelnenut!) ja soovib saada töendit, et saada haigushyvitist Soomest, tähendab suurimat arrogantsust ja teistega mitte arvestamist. Suurim isekus ja Suurim isekus ja ylbus. Ärge lintshige ylekoormatud arsti, kes päästab inimeste elusid ja on spetsialiseerunud väga raskes seisus patsientide aitamisele! Soovin parimat sellele arstile, kellest tehti netikuulsus ja töenäoliselt elab seda yle. Patsient sai ju abi. Igale nohuninale, kes erakorralisse pöördub, ei saa ju salvi nina alla määrida vöi varbaid plaasterdada. See on ikka ja veel ERAKORRALISE meditsiini keskus. PUNKT.
j
Joller/ 7. juuni 2018, 12:33
Trauma on trauma. Seda, kas erakorralist abi on ka praktiliselt vaja osutada või ei ole sellisel puhul, otsustab arst ülevaatuse järel. Lahendus võibki teatud olukorras olla selline, et patsient saab esmased juhised ning pöördub järgmisel päeval perearsti poole. Samas võib olla tegemist tõsise luumurruga: ei saa ju oodata kuu aega eriarsti järejekorras, et seda teadmist saada. Aga eks siin ongi hästi näha nii arsti käitumisest kui ka kommenteerija hoiakust, et inimkeskne arstiabi on meil ikka veel "alternatiivmeditsiooni" staatuses ning pröökamine ja inimeste mõnitamine auasi.
m
meremees/ 7. juuni 2018, 12:49
ka minul pole eesti ravikindlustust kuna mu töö on liikuv,kas peaksin siis önnetuse korral ära surema?
u
Urrr/ 7. juuni 2018, 13:11
Olenevalt kellaajast on õigustatud EMO-sse pöördumine küll.
o
oi, mis ülbe jutt/ 7. juuni 2018, 13:12
oledki see mö lakast arst ise
m
merka/ 7. juuni 2018, 15:26
sorry,kuid arsid Eestis ei ole ülekoormatud!Minge välismaale ja vaadake kuidas arsid töötavad!Keegi ei pea ennas arsidest jumalaks nagu on siin Eestis kombeks.Ka ei oota arst välismaal ümbrikku.Ja palga vahe Soomega ei ole enam nii suur.Soomes arst maksab palgast 40% makse.Kuid jääb alati viisakaks nii alluvate kui patsien-kliendiga:
p
pea nüüd hoogu/ 8. juuni 2018, 14:26
ärme nüüd ikka nii üle ka pinguta - tipptasemel keskus, ülekoormatud arst, päästab inimeste elusid
v
vanem mees ladaga / 7. juuni 2018, 12:22
s
7. juuni 2018, 12:21
See arst ju napsune, ime et ei virutanud veel.
t
7. juuni 2018, 12:42
Tead, napsune, soovid tulla töövarjuks? Tere tulemast napsunute seltkonna, aga kardan, et sa juba järgmisel päeval kohale enam ei ilmu.
v
7. juuni 2018, 13:21
Vot, muidugi, kui sina juba nii ütled...
v
vunts/ 7. juuni 2018, 12:17
Kas nüüd linnapea Klaas kutsub taas linnarahva ketti? Ei, nüüd on vait kui kult rukkis...
v
vunts/ 7. juuni 2018, 12:14
Pole üllatav kui palju meil siin kommentaariumis on vaba ajaga arste ja kes õigustavad sellist jõhkarlust - ka arst oskab matsiks jääda. Siin lihtsast vabandamisest ja vallandamisest ei piisa, siin peaks võtma õiguse arstina töötada tükiks ajaks. Arstkonnal poleks vaja soiguda, et kogu konflikti pole esitatud- nähtust piisab.
t
To Vunts/ 7. juuni 2018, 12:56
See arst päästab inimelusid! Iga päev elustab inimesi, kes liiklusönnetustes kannatanud vöi suunab kiirelt opisaali, kes vajavad kirurgilist sekkumist! Mötle enne kui soovid, et arstilt vöetaks öigus teha tööd (ei vöeta, sest tegemist ei olnud raviveaga). Patsient sai soovitusi ja nöuandeid, köike, mida SEE arst sai teha vöi anda. Patsient oli elus, elustamist ei vajanud, valuvaigistitega läheb valu yle, neidki saab apteegist. Arst tegi veel heateo: ei kiiritanud patsienti mötetult (ei teinud röntgenit, sest see ei olnuks mitte kuidagi diagnoosi panemisel abiks: kipsi nagunii varbaid ei panda). Kuigi patsient nöudis kiiritamist (röntgenit), ta seda ei saanud (ei olnud otstarbekas ja patsient on ilmselt lyhikest aega koolis käinud, et teada pöhjendamata röngenikiirte kasutamise ebasoodsast möjust tervisele. Fyysikatundides ei peaks magama!).
PS! Mina ei ole arst!
k
7. juuni 2018, 13:22
Kuule, vunts, ära plära siin, piinlik endal pole turueite mängida.
j
7. juuni 2018, 15:27
Jälle ei ilmunud vastukommentaar, vunts võib situatsioonist aimugi omamata arsti matsiks sõimata aga viisakat arvamusavaldust tema kommentaari suhtes ei avaldata.
e
Eesti kodanik/ 7. juuni 2018, 12:14
Pole siin midagi kallutatud.Filmima hakkas siis kui arst avas ukse,enne polnud midagi filmida.Arst käitub lubamatult.Mina kui patsient valudes ei pea kannatama veel rohkem,kui just peaksin abi saama.Millesse ma siin riigis üldse siis uskuda saan,kas olen siin kaitstud kui isegi arstid ei suuda abi anda,sest ise vajavad psühholoogilist abi,nagu näha.
Musamäe linnaosas elukvaliteet totaalselt langenud juba sellepärast et linn ei luba mõned poolhädised põõsad maha võtta ,et mõned parkimiskohad juurde ehitada. Õhtuti töölt koju jõudes peab väsinuna mitu kvaratalit läbi sõitma,et üldse oma koju pääseda. Suured muruplatsid kus jalutatatkse koeri,kuhu ilmselt nagunii astuda ei tahaks. Põõsad ,muru on tähtsamad kui meie inimesed.Saan aru et rohelust võiks säilitada aga ei leita TASAKAALU,milleks muruplatsid(NÕUKA AJAST) nii avarad peavad olema kui samas oma koju ei pääse.Lihtsalt üks haige värk meil siin riigis. Või kui hakatakse teid ehitama siis songitakse üles kõik teed korraga ühes kandis,et inimestel väga keeruline liikuda.
Inimvaenulik riik meil,kus inimene pole keegi.Teadagi kust sellised asjad alguse saavad.Riigijuhid võiksid tegeleda õigete asjadega,mitte raisata oma aega ja energiat vaidlustele,võimule.Istuvad ju osad riigitöötajad mugavalt soojadel kohtadel,mitte midagi tehes ja vastu võtmas head palka.Pange ometi need inimesed tööle. Hädasti oleks vaja uusi seadusi vastu võtta mis reguleeriks,kontrolliks teatuid tegevusi.
j
Ja / 7. juuni 2018, 11:53
Siis te küsite, miks inimesed ei usalda meditsiini. See süsteem on ikka katki
o
7. juuni 2018, 13:23
osade arstide lubamatu käitumise pärast ei tasuks vist kõiki arste ühe vitsaga lüüa. On ka väga toredaid, oskajaid arste, kes aitavad alati.
k
7. juuni 2018, 11:32
Klipp " Tujurikkujast" ?
1.aprilli nali?
Viisakusele vastatakse viisakusega!

v
vanaema/ 7. juuni 2018, 11:22
Tänu avaldatud kommetaaridele ma sain aru, et tegemist on väga tuntut eesti pätiga, kellel nüüd soome ravikindlustus. Arsti töö on ka pätti aidata. Kahjuks, ei tea, mis toimus kinniste uste taga. Aga, näed, Lauri, bumerangi seadus toimib. Saad nüüd kunagi tehtud tegude eest tasu, nagu siin üks ema kirjutas.
t
7. juuni 2018, 11:03
Taiesti uskumatu! Jah, meil on ainult osa videost ja ei tea, mis enne juhtus, aga selline keele kasutus arsti poolt on ykskoik mis olukorras lubamatu! Olles ise med tootaja, olen ikka taiesti sonatu. Motlesin, et aastad, mis ma Eestist eemal olen olnud, on arstide kaitumist muutnud, aga tuleb valja, et mitte. Tapselt samamoodi kaitusid arstid ka 20 aastat tagasi, karjudes patsientide ja tootajate peale jne. Tundub, et uus polvkond on samad "oskused" yle votnud.
ü
ülla/ 7. juuni 2018, 11:11
Aga patsientide endi keelekasutus? Kõik on lubatud, meedik peab kõike kuulma.. Sellest, kuipalju EMOst abi saadakse, ei iial ridagi. Ainult aeg-ajalt mõned tänud ajalehe tagaküljel kuulutuste kõrval.
a
asdf/ 7. juuni 2018, 11:41
Ole edasi eemal ja ära targuta. Ausalt, mitte ke-da-gi ei huvita :)
Küll me ise hakkama saame oma asjadega. Sina oled oma panuse juba andnud, said hariduse maksumaksjate kulul ja lasid jalga. Mu meelest on see märksa nõmedam tegu kui kellegi peale pahaseks saades öelda "raisk".
k
kes see loll/ 7. juuni 2018, 11:43
ikke algust sulle näitab , muidu ei saaks arsti materdada
a
7. juuni 2018, 12:04
aga röökimist ma seal küll ei tuvasta
s
Soomest/ 7. juuni 2018, 12:51
Parem kogemustega tark arst, kes vajadusel häält tõstab, kui Soome nürimeelsed tobud, kes eluohtlikku seisundit ära ei tunne.
Jutt oma kogemuse põhjal, kui kaks arsti ei tunnistanud laiaulatuslikku alajäseme trombi, põlveliigese põletikku panid diagnoosiks. Kui endal meditsiinilisi teadmisi poleks olnud ega nõudnud lisauuringuid, ei toksiks siin praegu kommentaari. Tookord kümme aastat tagasi sain tänu enda järjekindlusele haiglasse, kus 8 päeva trombi "leotati".
v
vanamees/ 7. juuni 2018, 10:57
Arvestades nimetet kodaniku kunagisi tegemisi Otepääl õnnistab jumal nüüd teda samaga tagasi.
o
7. juuni 2018, 11:04
ojaaa...karma on julm...
v
7. juuni 2018, 11:19
m
mis mõttes?/ 7. juuni 2018, 11:21
Isegi tapjatele antakse arstiabi ja sina siin tunned headmeelt..
M
// 7. juuni 2018, 11:31
ü
Ülikool matsi ei riku/ 7. juuni 2018, 10:56
Mida siin arutleda. Patsient räägib vaikselt, arst aga oluliselt kõrgendatud tooniga, kasutades labast kõnepruuki (kurat, mölised). Lisaks kõigele SINATAB patsienti. Sõnu pole. Need, kes arsti käitumist õigustavad ja õigeks peavad, on paraku sellisest mentaliteedist nii rikutud, et ei oskagi paremat oodata. Kui oled viisaka käitumisega harjunud, siis selline "haukumine" võtab sõnatuks. Paraku valitseb Eestis madal suhtluskultuur ja karta on, et nutiajastuga olukord süveneb. Kiiremas korras oleks vaja teenindussektoris (arst on ka teenindaja) elementaatset viisakusõpetust. Matslus vohab.
k
7. juuni 2018, 12:05
kõrgendatud tooniga ei ole sama mis röökimine, nagu see patsient väidab
e
Eks arst sinatas vastu/ 7. juuni 2018, 12:52
Seda sa ei kuulnudki, et noormees arsti sinatas?
1
10:56-le/ 7. juuni 2018, 13:43
SINATAB patsienti? Ma võin öelda, et meil "teie" puudub juba...Oleme Euroopas, peaaegu inglased kohe! See värk läks ühena esimestes väljasuretamisele.
o
7. juuni 2018, 10:56
Olen nõus et arst ei tohi mitte mingi juhul enesekontrolli kaotada,ükskõik kui raske patsient.
Arvan siiski et patsient ei ole raske iseloomuga,vaid julges puudustele reageerida ja arst läks kohe endast välja kudas patsient üldse julgeb arvamust avaldada,kui midagi valesti.Keegi ei läinud haiglasse ekstra filmima,igal inimesel telefon taskus. Tean isegi et kui julgen arstile midagi vihjata puuduste kohta siis ärritutakse kiiresti selle asemel ,et arvesse võtta nõrgad kohad ja midagi paremaks muuta. Ei muutu paremaks siin Eestis midagi sellise suhtumisega. Kahju,väga kahju.
k
kalev/ 7. juuni 2018, 10:55
täiesti kontekstist välja kisutud. Elukaaslane või kes iganes oleks võinud ka selle jorsi mölisemise peale võtta. Muidku mõmiseb ja möliseb tõesti. Selliseid kalevipoegi ja mida iganes on ennegi nähtud. Ülbikud.
a
ab/ 7. juuni 2018, 10:58
Ära aja kõrtsi ja haiglat segamini!
t
Tasu ei käi töö eest/ 7. juuni 2018, 10:43
Kui süsteem on niimoodi üles ehitatud, et ükskõik millisesse raviasutusse inimene pöördub tunneb ta ennast üleliigsena, tõrjutuna. Mine kuhugi mujale, me sind ei taha. Siit tuleb ka viga otsida, raha tuleb olenama teenuse mahust ja kvaliteedist.
ü
Üks ema/ 7. juuni 2018, 10:33
Tead poiss, ära süüdista, et sinuga on inetult käitutud. Ehk nüüd tuleb bumerangina tagasi see kuidas sa koolis kaasõpilastega käitusid. Kui paljud lapsed kannatasid koolivägivalla all just sinu tõttu. Kui palju valu tekitasid sa sellega lapsevanematele. Isegi sellest vahejuhtumist jääb väheseks, et kõik tehtu andestada. Oled lihtsalt ülbik.
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 10:48
Paistab, et te tunnete seda noormeest isiklikult. Saan teist aru. Aga esmaabi antakse ka pättidele.
o
omad vitsad peksavad/ 7. juuni 2018, 11:01
Lauri keksis alles eelmisel suvel suure õhinaga, kuidas ta 180 rauas oma Audiga Tallinnast Tartu poole kihutas, et pulma õigeks ajaks jõuda. Endal oli alla aastane poeg ja naine autos. Millest või kellest me räägime, mees vaadaku ise hoopis peeglisse!!!!
n
naine/ 7. juuni 2018, 11:28
Üks "ema" ??? Mis ema sa selline olid, kui lasid oma lapsel vägivalla all kannatada. Paistab, et oled siiani kibestunud, et ei suutnud oma last kaitsta ja oodanud oma võimalust anononüümselt kommenteerida. Kas hakkas kergem? Jutt käib siin arsti nõmedast käitumisest aga mitte koolivägivallast ega bumerangist.
t
teine ema/ 7. juuni 2018, 11:56
Arst ei pea tuhnima patsiendi varasemas elus, tema käitumises vms, arsti töö on elu päästa, valu vaigistada. Või olen Hippokratese vandest valesti aru saanud? arsti asi on patsienti mõnitada, talle eelneva elu patte meelde tuletada? Mnige kõik Jõgeva haiglasse, seal teie patte ei panda pahaks
j
7. juuni 2018, 13:24
Ja selliseid ülbikuid pole vähe kahjuks.
l
lihtsalt vastik/ 7. juuni 2018, 17:50
Haigla on küll väga vale koht selleks, et asi bumerangina tagasi tuleks. Naljakas inimene .

k
krt/ 7. juuni 2018, 10:30
ei usu päriselt seda juttu, ise olen mõned korrad pidanud sealt abi otsima ja saanud ka.
g
g/ 7. juuni 2018, 17:53
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 10:23
ÕL! Kus on 90 kommentaari? Või te olete ka väsinud ja ei viitsi kõiki komme avaldada?
n
7. juuni 2018, 12:43
need oli spämmi moodi, sama lause 100 korda
v
vanaisa/ 7. juuni 2018, 14:18
Sama artikli all delfis ilmselt! Kommid on koos, kirjutajad eraldi seal,kuhu kommi kirjutasid!
1
10:23-le/ 7. juuni 2018, 19:32
Osa komme on seal,teiste sama-artikli-väljaannete all, aga näidatakse koos.
p
pärnakas/ 7. juuni 2018, 10:21
arstid stressis, kuna arstiõpe ju hakkab kohe, kohe Tallinna kolima. Ja ülejäänud Ülikool Pärnusse.
g
gee/ 7. juuni 2018, 10:18
Ega neil EMO-del ka kerge pole, sinna ronib igasugu asja. Pidib kah korra käima, oi, oi, kus oli viinaninasid ja kõik katki.
n
naine/ 7. juuni 2018, 10:04
Loodan, et sellised tegelased "arstid" lastakse kohe lahti! Emosse ei julgegi enam pöörduda. milline käitumine? Milline sõnavara riigiasutuses???? Ja suhtumine patsienti. Appi, mida ma praegu nägin!
i
ime mune/ 7. juuni 2018, 10:21
k
ka naine/ 7. juuni 2018, 10:50
i
isiklik kogemus/ 7. juuni 2018, 12:56
olen ka EMO-s ja perearsti käest õiendada saanud, et julgesin tülitada. Halb tunne ja ega ei julgegi enam arsti poole pöörduda. Meditsiinitöötajate palk peaks sõltuma abist, mille inimene nendelt saab.
ä
7. juuni 2018, 13:25
Ä
10:04-le/ 7. juuni 2018, 13:46
Ära pinguta üle! Usud poolt, saad ka petta.Ma tunnen seda meest, pole mitte prillikivi.
e
Ei õigusta, aga.../ 7. juuni 2018, 10:03
arstid ja med.õed teevad tihti 24 h. valveid ja kui inimene on üleväsinud, siis võib närvisüsteem ka lõpuks üles öelda. Minu tutvusringkonnas on mitmeid arste ja tean, et seoses ületöötamisega on neil tekkinud tervisehädad. Ma arvan, et kogu süsteem tuleks üle vaadata, et med.töötajatel ei oleks nii suur koormus. Minu jaoks on riigi alustalad meditsiin, politsei ja päästeamet. Me peaksime väga hoidma neid inimesi, kes on omale need rasked elukutsed valinud. ( Siinkohal jälle, et ei õigusta halba käitumist ja seda heaks kiita ei tohi)
n
no/ 7. juuni 2018, 10:20
mida imestada, see ju teada et EMO-sse minna ei maksa, ainult kiirabiga toodud infarktikahtlusega inimene võetakse vastu, teised perearstile ehki kõndida ei suuda.
s
7. juuni 2018, 12:05
See, et on 24 h. vahetus, ei anna õigust inimeste peale karjuda. Kui on valinud sellise elukutse, siis nad teadsid, mis ees võib oodata ole siis emos või mujal süsteemis tööl.
l
lgp. moderaator/ 7. juuni 2018, 12:46
olen juba 2x kirjutanud, et selle soomlase jutt teleka vaatamise kohta pole objektiivne. MIlles asi, et need kommid kustuvad
ü
üks mälestus/ 7. juuni 2018, 10:02
kord sattus üks soome kodanik intensiivi.Suur oli ta imestus,kui nägi,et intensiivpalatis on seinal telekas,mida õed vaatavad.I mestas,et kuidas nad nii hästi tööd teevad,et jääb aega tv vaatsamiseks. Soomes oleks see tema sõnul välistatud,
s
see telekas/ 7. juuni 2018, 10:26
oli pigem patsientidele. Olen ka ise vaadanud intentsiivis telekat, ega seal just palju teha polegi.
t
telekas/ 7. juuni 2018, 11:01
on intensiivis patsientide jaoks. Intensiivis olek ei tähenda teadvusetust, vaid pideva jälgimise vajadust .Mida Sa seal igavusega ikka teed, kui teadvuseta pole. Ka inensiivis olnuna tean, et see vaatamine on võimalus, on võimalus ka vaikses osas olla. See soomlane on paras plära-lära, intensiivis on kogu personal nii noor, et neid need ETV-d ja TTV-d nüüd küll ei huvita.
s
Siku/ 7. juuni 2018, 10:00
Soome kodanik?, see ju pesueht Eesti pagulane.
n
no ja/ 7. juuni 2018, 10:11
siis? Oot, aga mida kostad siis kui välismaal õnnetusse satud ja abi vajad ning sulle ust näidatakse, pagulane!??

s
Siku/ 7. juuni 2018, 10:00
Soome kodanik?, see ju pesueht Eesti pagulane.
p
paul/ 7. juuni 2018, 09:44
Miks me ei näe kunagi videosid kus patsient sõimab arsti emos kuigi seda juhtub liigagi tihti?Selle pärast,et siin hakataks jahuma isikukaitsest,andmekaistest,arsti ametisaladustest jms...Vastupidi aga ,palun väga.Emod on üle koormatud ja viimse piiri peal töös,ise te ei näe või?
e
ei näe/ 7. juuni 2018, 09:57
sest pole seal käinud! Ükskõik mida patsient räägib, peab arst viisakaks jääma ja abi andma! Antud juhul ei jõudnud kannatanu isegi teemani ehk katkise varbaluu ravini..
v
7. juuni 2018, 09:59
Võtku siis inimesi rohkem tööle, töötuid ju palju
a
ausalt/ 7. juuni 2018, 09:41
öeldes näib ka see Lauri ise konfliktne tegelane olevat. Asi haiseb veidi jah, endal ei tuleks ettegi minna haiglasse filmima. Tegelikult lahenes olukord ju nii nagu pidigi lahenema - mees läks paar päeva hiljem perearsti juurde. Otepääl haiglat ei ole juba paarkümmend aastat, on tervisekeskus.
Olen ise kokku puutunud kliinikumi kardiokirurgia osakonnaga. Ütlen ausalt, tegemist on ülimalt asjatundliku ja patsiendikeskse kollektiiviga, millest tasuks ka ajakirjanduses kirjutada.
m
7. juuni 2018, 09:54
Mobiiltelefon on enamasti igaühel olemas, millega filmida. Aga sõim haiseb küll, eriti arsti poolt. Minu jaoks on sellise käitumisega arst õõvastav. Ilmselt sai doktor oma viha kellegi peale välja valada arvates, et tunnistajaid ei ole.
n
naine/ 7. juuni 2018, 09:58
Kust võetakse arusaam, et haiglasse mindigi teadlikult filmima? Filmima hakati vast ikka siis, kui asi hakkas imelikuks muutuma ja arsti käitumine osutus matslikuks. Videost ju selgesti näha see. Jube küll kui lähed abi saama ja arst lihtsalt viidab aega, sõimleb ja provotseerib patsienti. Häbi. Isegi siis, kui patsient olekski konfiktne olnud, ei anna see õigust arstil sedaviisi käituda. Uskumatu, ma loodan südamest, et sellised tegelased vabastatakse oma ametipostilt, sest vastasel korral ei julgeks küll vajadusel EMO-sse pöörduda.
f
filmis ju sõber/ 7. juuni 2018, 09:58
kes patsienti saatis ja ilmselt haaras telefoni filmimiseks teisel pool ust kostunud "mölisemise" peale!
s
saarlane/ 7. juuni 2018, 10:03
Tere luuaoperaator, ringkaitse toimib ikka üli hästi, selgelt näha ,et see pole patsiendi komm.
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 10:08
Kas sa ei näe, et Lauri ei filmi? Loe artikkel veel kord. Ja mis puutub siia kardiokirurgia osakond? Kirjuta veel sünnitusosakonnast ka.
l
7. juuni 2018, 10:58
Lauri ongi konfliktne inimene.
k
7. juuni 2018, 09:36
Kui ei tea, mis patsiendiga peale hakata, siis ütle: ma ei oska ja asi mutt, mis sa ise mõlised kui inimesele vastata ei oska. Imelik "arst"
k
7. juuni 2018, 11:04
Kui ei oska, kutsu kolleeg appi. Mulle tehti jala aordi operatsiooni ja otse operatsiooni kāigus vōttis kiriurg mobla oma verisesse kātte ja helistas kolleegile, et kuule kas sa saaksid siia tulla, ma ei ole enne sellist asja nāinud. Kolleeg tuli, esimene asi mida tema ūtles, et lōika natuke rohkem lahti. Tehti asi kahe peale āra ja mingeid pretensioone ma tāna, juba 5 aastat hiljem, mitte kellegile ei esita.
t
7. juuni 2018, 19:33
Ta ju teadis ja ütles, aga kaak ei mõistnud oma põliskeelt!
a
7. juuni 2018, 09:31
Arstid on ise ennast tähtsaks teinud ja inimesed nendest sõltuvaks, et tõsisemad probleemid jäävad tühisemate jalgu. Teisest küljest on imelik see saamatus. Nõukaajal töötasin õena ja laborandina igasugu arstidega ja kui keegi vajas abi, aga üks arst polnud endas kindel, küsis siis teiselt nõu ja inimene pääses teisele asjatundjale, eelnev arst jälgimas loo edenemist huviga ise õppust võttes. Ajad olid keerulised, aga inimesed leidlikumad.
u
uta/ 7. juuni 2018, 11:21
Nõuka ajal oli mulle määratud sünnitama. See toimus venekeelsete ämmaemandate räuskamise saatel. Haiglad olid tõesti täis sõimu, mis kuulus vene temperamendi juurde ja ainus sanitar, milleks sageli olid vene mammid, võis terve osakonna tööd mustata. Kahju, et nüüd on räuskamine patsientide eriõiguseks kuulutatud. Nõuan, et avaldatakse ka EMO patsientide sõnapruuk koos ülemtoonidega ja nimedega. Haige huligaan jääb huligaaniks ja EMO on avalik koht.Ehk siis üldine käitumiskultuur haiglates paraneb. Jätke jura arsti saladusest ja isikuandmete kaitsest.
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 09:24
Arst oli väga tore, surnuks ei löönud ja paljaks ei varastanud. Jalg jäi ka alles, Jumal tänatud.
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 09:40
Ja järgmine kord võtke röntgeni pilt kodust kaasa. Ja arsti juures tuleb käia siis, kui tal on aega sinuga rääkida.
o
ootaks juba/ 7. juuni 2018, 09:24
Korralik kaine inimene palus abi ja tema nimi avalikustati, millal INETULT JA LUBAMATULT KÄITUVA ARSTI NIMI AVALIKUSTATAKSE?
s
See "korralik kaine" inimene on ju ise meediasse pöördunud!/ 7. juuni 2018, 12:06
Mingi videojupigi lisanud.
Miks video täisulatuses pole ja miks ei filmitud seda töötajat, kes muudkui magas ega üles ärganud?
Soome kombed võiks unustada - Eestis arsti ikka teietatakse.
o
ootaksile/ 7. juuni 2018, 13:48
Tegele mõttetegevusega, sügavuti.
S
./ 7. juuni 2018, 17:53
Selle arsti juurde ei sooviks küll ise kunagi jõuda.
l
loodrile/ 7. juuni 2018, 19:33
Täitsa võtta, tee tööd natuke.
g
Gloobus/ 7. juuni 2018, 09:23
EU haigekassakaart on eesti arstile nagu punane lipp härjale. Arst oleks pidanud igaljuhul viisakaks jääma, oleks vähemalt soovitanud apteegist lihtsalt buranat osta- ravinud nii nagu soomes ravi käib iga haigusega! Patsient nõudis raudselt röntgenpilti ja see on öösel ju tuduselt arstilt palju palutud!
g
Gloobusele/ 7. juuni 2018, 11:10
Kas Eestis müüakse ka buranat - huvitav, KUS???
n
Nupsu/ 7. juuni 2018, 11:20
Nii rumal annab ikka olla! Ibumetini vast leiab igast apteegist

g
Gloobus/ 7. juuni 2018, 09:23
EU haigekassakaart on eesti arstile nagu punane lipp härjale. Arst oleks pidanud igaljuhul viisakaks jääma, oleks vähemalt soovitanud apteegist lihtsalt buranat osta- ravinud nii nagu soomes ravi käib iga haigusega! Patsient nõudis raudselt röntgenpilti ja see on öösel ju tuduselt arstilt palju palutud!
m
Mikk/ 7. juuni 2018, 09:22
Loomulikult ajab selline asi vihale, kui segatakse valvearsti rahulikku und! Selline pahura näoga arst tuleb tavaliselt kõikides haiglates, kui lähed öösel abi saama!
9
9mm/ 7. juuni 2018, 09:54
Mis elu sa küll elad, et oled öösiti igasse haiglasse sattunud?
k
ka naine/ 7. juuni 2018, 10:55
Millal ise viimati öösel töötama pidid?
n
Nojah!/ 7. juuni 2018, 10:57
Mis me siin ööst räägime, kui Valga EMOs keset päeva klähviti läbi vähihaige, kes läks abi paluma, et enesetunne on äärmiselt halb, ehk saaks vereproovi teha - ei saa tualetist enam välja. Mingu ta oma perearsti juurde! Samas kui inimene seletas, et ei saa reisida ja perearst on teises linnas. Ning olgu öeldud, et tol hetkel ei paistnud seal mingit patsientide üleküllust olevat.
o
7. juuni 2018, 13:28
Olete te mehed või külamoorid, kes te siin heietate? Piinlik pärislugeda .
n
Nii igal pool/ 7. juuni 2018, 09:19
Kohutav,kuhu me oleme jõudnud ja aina hullemaks läheb? Keegi ei taha meditsiinis enam tööd teha, EMOsse on meelega ajad venitatud 5- 6tunnisteks,et keegi sinna ei läheks
või kui läheks, siis las kannatab....aga arst jalutab rahulikult osakonna ja emo
vahet, sest samaaegset vastuvõtt ja osakonna töö ja valve, mitu töökohta korraga tules...ARSTIL PALJU TÖÖD, KIRE JU...
a
asdf/ 7. juuni 2018, 09:28
Kui su ooteaeg oli 5-6 tundi, siis su koht ei ole tegelikult EMO-s ;)
n
Niikaua/ 7. juuni 2018, 09:18
Niikaua kui kõrgharidust antakse eliitkoolidest pärit purjutavatele üliõpilastele, tuleb olla rahul ka taolise "arstiabiga".
o
oioioi/ 7. juuni 2018, 09:17
Arst oleks pidanud tollele ülekuraasikule kutsuma korrakaitseorganid kohale.
v
vanaema/ 7. juuni 2018, 09:28
Ma arvan, et Soomest! Muuseas, kus on 77 kommentaari?
i
I.E/ 7. juuni 2018, 09:12
Mina ja mu mees ei ela Eestis ja ei oma ravikindlustus,kõige eest maksame ise,aga igasugune kokkupuude arstidega on olnud positiivne.Mehel oli peale hambaarstil käimist tohutu närvivalu ja öösel magada ei saanud. Ega mul suurt lootust kiirabist abi saada ei olnud,aga proovisime ikkagi.Kui me kell 2 öösel Jõgeva kiirabisse läksime siis küsiti kenasti allergia kohta,pandi süst tagumikku,kui me maksta tahtsime siis saime vastuseks,et nüüd minge ära magama,head und! :-) Vot nii.
Aga konkreetne juhtum Tartus on loomulikult täiesti lubamatu.
a
Ants/ 7. juuni 2018, 09:05
Minuga keeldus ūks umbkeelne arst koguni rāākimast, ūtles, et ainuke, millega ma sind aidata saan on, mogu tebe po mordu davat ja pani oma suure rusika mulle nina alla. Seda kōike tema kolleegide juuresolekul ja ka teised vōtsid seda vāga rahulikult, tāhendab ollakse arsti sellise kāitumisega juba harjunud.
a
7. juuni 2018, 09:23
n
no/ 7. juuni 2018, 11:14
s
Stakan K. Butõlkin/ 7. juuni 2018, 09:01
Mis te mölisete siin? Mis teil viga on? Arst rääkis pisut ärritunud, pahandaval toonil aga täiesti raamides . Sõimust oli asi väga kaugel. Sõna mölisema oli tõenäoliselt adekvaatne iseloomustamaks patsiendi pretensioonikust. Kahjuks on videoklipp ilmselgelt kontekstist välja rebitud. Olulisim e. sellele" sõimule" eelnev jääb ju meile teadmata. Ma olen üsna veendunud, et kui oleks arsti "sõimule" lisaks esitatud ka patsiendi eelnev möla-siis saaks kogu situatsioon paika-tasakaalu ja praegune situatsiooni esitlemise kallutatus saaks üsna ilmseks.
m
mis puutub siia/ 7. juuni 2018, 09:30
eelnev või järgnev möla..patsiendil oli varbaluu katki ja palus abi! Mida siin möliseda!?
v
vot.../ 7. juuni 2018, 09:54
Just, olen selle kommentaariga täiesti päri. Teades härra Lauri Steinbachi, julgen arvata, et nii ühepoolne see asi kindlasti ei olnud nagu olemasolevalt videoklipilt nähtub. Kõik Lauri poolne "eeltöö" jääb ju kaadri taha :) Laurile meeldib Eestis kõvatamas käia, lihtne!

d
Dr. Liiv/ 7. juuni 2018, 08:47
Kas on ikka kindel, et tegemist on arstiga? Äkki oli psühhoneuroloogias uks lahti ununenud?
k
Kas.../ 7. juuni 2018, 08:58
Maksim Kabanov? Igatahes sellenimeline arst käitus minu ja mu raskelt haige teadvusetu emaga veel hullemini , kui siin videos nähtu.
s
7. juuni 2018, 13:29
Sinu kommentaari lugedes tekkib selline küsimus tõesti.
k
kass Basilio nr. 5-st/ 7. juuni 2018, 13:51
Hea, et sa seal palatis ennast tituleerida oskad dr.Liivina. Kas Napoleon on ka veel sees?
n
Napoleon/ 7. juuni 2018, 19:35
Palatisse tagasi,dr. Liiv!
k
kahjuks/ 7. juuni 2018, 08:41
pole sellised probleemid Eestis seotud vaid arstidega..
m
meil on / 7. juuni 2018, 08:01
arstide ringkaitse ja pole ime kui ka see lugu vaikitakse maha või tehakse parajaks etenduseks. Ega muud muud enam ei saagi kui peab lindistama või filmima.
i
IRW/ 7. juuni 2018, 07:53
Normaalne ju, et kui arsti juurde lähed siis esimesena küsitakse, et mis sul viga on? Haige paneb selle peale klõpsu kinni ja ei tülita enam arsti.
t
7. juuni 2018, 09:24
Totu naerab ikka iseenda jutu peale.
e
Eve/ 7. juuni 2018, 07:51
Kohutav kuidas võib arst nii patsiendiga käituda?Tundub et see arst on psühhiliselt haige ja vajaks ise ravi.Noormees tuli abi paluma aga tema kukkus sõimama.Sellised arstid kes ei oska patsiendiga vviisakalt käituda ei sobi arstiks kahjuks.
e
eeva/ 7. juuni 2018, 11:25
Käitumine on siiski vastastikune. Puudub patsiendi-poolne esinemine., niinimetatud "abi palumine". Kuidas see ikkagi toimus?
p
7. juuni 2018, 15:29
Psüühiliselt haiged olete te, enamus siinseid arsti sopaga pildujaid, ise.
t
7. juuni 2018, 07:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mode tuli tagasi?/ 7. juuni 2018, 09:48
Minu ja minu väga raskelt haige emaga käitus samas raviasutuses päevasel ajal veel inetumalt, kui näha antud videos, dr. Maksim Kabanov.
õ
Õelus/ 7. juuni 2018, 06:50
Ehk koristaks kiiresti ära selle peast sooja molluski kommid?
m
mart/ 7. juuni 2018, 02:44
mul on tore lugeda kommentaare,et keegi lauri on kojamees jnejne.tegu on inimesega kes ise söitis autoga kohale.ei olnud joobes ja kes lihtsalt ütles oma arvamuse välja.tema nimi avalik.miks arsti nimi pole avalik tekib küsimus.googeldades leiab ka info et asjaosaline ei vaja haigustöendit kindlasti oma ylemuse jaoks...kuna tal mitu ettevöttet mis edukad soome riigis.on wannabe soomalne vöi kes iganes aga arst ei saa enesekontrolli kaotada vahet ei ole kui keeruline karakter on patsient.
a
arst/ 7. juuni 2018, 06:43
Kas see, et lauril on mitu ettevõtet Soomes, annab talle õiguse arsti õpetada ja möliseda? Kõigepealt tuleb ise olla inimene, siis suhtuvad teised ka sinussse kui inimesesse.
o
ohoo/ 7. juuni 2018, 06:51
tartu ylikool vastas,et vesi pole inimesele tähtis ! ja selline tore arst ka veel?
s
7. juuni 2018, 07:57
See ei olnud erakorralise abi nõudmise juhtum, kui teise riigi maksumaksja ise kohale sõitis. Kohalikku ravikindlustust ei olnud ja rahapakiga ei lehvitanud.
t
to mart/ 7. juuni 2018, 10:49
Vaata videot, arst ei kaotanud enesekontrolli vaid manitseb rahulikult enesekontrolli kaotanud patsienti.
s
See.../ 8. juuni 2018, 13:24
, et tal on mitu ettevõtet ei anna õigust ennast kotkana tunda.

q
qwe/ 7. juuni 2018, 02:20
Nii ta paraku on.Need emod tuleks kinni panna ja nendesse ruumidesse saaks mis iganes rajada,alustades autoremondi töökojast,lõpetades toitlustus kohaga.Aprilli lõpus oli mul sama kogemus Tallinna Keskhaigla emos,meie ei saa,meil pole vahendeid jne.
j
7. juuni 2018, 06:50
Jälle see hull unet olnud. Muidu modereeritakse normaalse inimese kommentaare, pead väga valima, mis sõna sobib, et läbi läheks aga poolemeelse vaimusünnitised sobivad kõik. Eilsed kommentaarid kõik kadunud.Tore.
e
7. juuni 2018, 08:00
Ei ole see asi nii hull, saab ikka abi küll, kui Eesti HK ravikindlustus on olemas.
a
7. juuni 2018, 09:28
Aga minul pole EMO-ga ühtegi halba kogemust, olen pidanud palju sinna pöörduma, pigem kiitvais sõnu ja asjalikku abi. Laduge nüüd miinuseid kui tahate, sest positiivset kommentaari ei tohi ju kirjutada. ÕL valvekommentaatorid peavad ikka ja alati ju kedagi siunama, see on reegel.
j
7. juuni 2018, 13:33
Jah, muidugi, kommentaar, kus ma kirjutasin, et olen pidanud tihti EMO-sse pöörduma ja alati meeldiva käitumise ja abi osaliseks saanud, on loomulikult kadunud. Unustasin, et kommentaariumis peab ju ainult kiruma ja soppa loopima.
m
Mina ka/ 8. juuni 2018, 13:17
Olen oma närvidega pöördunud EMOsse ja seda tihti. Pole küll eluohtlik situatsioon aga kontrollimist vajab ikka, et välistada teisi haigusi. No kui ootamine välja arvata olen alati saanud abi ja keegi pole näpuga näidanud või minema saatnud. Pole ka kunagi sõimata saanud. Väga hästi on koheldud õdede ja arstide poolt. Vastuvõtu luugi taga on vahel tugedamad tädid :) Igatahes jõudu ja jaksu Tartu EMOle. Kui muidu viiakse arstile kommi ja shokolaadi siis võiks sealseid arste ka vahel meeles pidada. Viige või pakk kohvi, siis ei jää personal öösel magama.
m
muig/ 7. juuni 2018, 14:14
Tohhotohho, kuhu siis poolkoomas narkomaanid peavad minema,kes kohe abi peavad saama?
a
asd/ 7. juuni 2018, 14:31
Eks sa järgmine kord pöördu enda tervisehädaga siis autoremondi töökotta - vahetavad õli ära ja löövad kepsu läikima, pumbale panevad uue membraani ja sumbale hõbevõru.
s
7. juuni 2018, 01:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mine / 7. juuni 2018, 07:59
j
Just/ 7. juuni 2018, 00:45
Igal inimesel, ka arstil on ōigus öelda - ära mölise minuga. Ju tüüp ise kukkus enne paukuma ja nõudis klienditeenindust kuninga tasemel.
k
Kete / 7. juuni 2018, 00:45
Magamise ja sellise suhtumise eest küll palka ei maksta!
t
Tont/ 7. juuni 2018, 00:44
Olen korra EMO külastnud ei olnud mingit jama.Olin siis Soomes tööl,maksin visiidi tasu oli vist viiekas
tehti vajalikud toimingud.Kõik sujus väga kiiresti.Ei tea kunagi kuna abi vaja võib minna,selleks ei
pea alati purjus olema.
k
Kadi/ 7. juuni 2018, 00:17
Olen ise sellelt samalt härralt 'möliseda' saanud, tegemist väga ebapädeva arstiga
s
saarlane/ 7. juuni 2018, 10:31
Äkki mäletad selle m...i nime, ole hea ja kirjuta nimi.
k
K.M/ 7. juuni 2018, 00:07
Olen ise sama suhtumise osaliseks saanud. Olemas on ja oli EU kaart ja hakkas üks kemplemine pihta, et pole Eesti ravikindlustust. Lõpuks pidi politsei sekkuma, et arstile selgitada, et EU kaart peab tagama ravi viivitamatu saamise ning arve tasumine on koha peal mida me kogu aeg korrutasime. Lasta aga 2.aastasel lapsel selleks oodata pea 5 tundi 39.2 palavikuga on ebanormaalne. Olles haigestunud ise ka väljaspool EU-d ei ole iial ühegi riigi EMO keeldunud aitamast nõnda kui Eestis. Väga kurb lugeda mis suhtumisega ja raha põhimõtetega on Eestis arstid tänasel päeval.

t
Tubli Doktor!/ 6. juuni 2018, 23:40
Kohe kui midagi on siis jooksevad kaebama ja veispuuki halama. Kus on video eelnev pool?
v
video/ 6. juuni 2018, 23:55
eelnev pool on emos olemas, seal kaamerad igalpool, samuti kiirabiautodes ja politseinikel. joomane uus-soomlane tegi ikka endal täiega margi täis. kahjuks seda esimest poolt ei luba andmekaitse seadus avaldada haiglal. see joga, mis seal lindil eelneb, enne kui arst puhtas eesti keeles joodikule selgitas, mida tal haige varbaga teha tuleb, on muidugi eriline klass. see lõik on ainult väikene jupp arsti diskrediteerimiseks.
t
tiina/ 6. juuni 2018, 23:40
ma pooldan arsti ja olen enamkui kindel,et soomest tulen,pappi on lendan varbaga kohale ja nöudis veel kindlasti haiguslehte,mida soome ylemusele viia :-D...Soome eestlased on paljud väga körge mötlemisega aga tegelikkuses haledad tegelased.
s
see / 6. juuni 2018, 23:36
lauri steinbach ju soomes kojamees ;-) googeldamine on ikka tore asi. nüüd ma saan aru, et miks nii auväärne inimene meil siin haiglas joomase peaga räuskamas käib
m
millise volituse alusel on arstil õigus patsienti sõimata?/ 6. juuni 2018, 23:33
Olgu kui hea arst tahes aga koheselt vallandada teistele eeskujuks ehk siis näidispoomine.
k
7. juuni 2018, 23:49
Kas siis patsiendil on õigus arsti sõimata ja nõuda arstiabi, kuigi endal puudub haigekassa? See vältamatu esmaabi on ette nähtud kriitilises seisus ja eluohtliku haigusjuhtumi puhuks, mitte mingi väikse varba sidumiseks, mis purjuspäi ära löödud või katki kukutud.
n
no ma / 6. juuni 2018, 23:32
mõtlesin, et ainult tallinna emodes selliste nokastanud kaasmaalastega probleemid iga reede öösel, aga nagu näha, imbuvad tartuni välja. asi selles, et need välismaale rännanud on esiteks
enamasti eestis alkoholiprobleemidega olnud ja teiseks väga madala haridustasemega. reedeõhtused laevad on neid joodikuid täis ja iga kord voorivad kiirabid sadamas, kui "uus-soomlased" tulevad teenitud veeringutega koduküladesse möllama. ma imestan ainult, et täismehel pole häbi sellist videot inimeste ette paisata ja ennast naerualuseks teha. sisu ju selline, et vend jõi mitu päeva, lõi varba ära. siis öösel ärkas kusagil kloaagis ja varvas valutas. kell kolm öösel lonkas haigemajja, korraldas skandaali teemal, et miks varvast kinni ei seota! no mis mees see küll selline on? ema ja isa häbenevad vist silmad peast. arst ju ütles selges eesti keeles, et võtke sidemerull ja siduge kinni, muud pole vaja teha. artiklist selgub, et muud ei olnudki vaja teha, isegi murdu seal ei olnud. kuhu me küll oleme oma eluga jõudnud. joodik käib ja sõimab arsti, haigla muudkui vabandab veel joodiku ees?
t
Tarmo Inglismaalt/ 7. juuni 2018, 07:55
Kui ei tunne Laurit, siis selline kirjeldus temast on minu arvates lihtsalt tülgastav. Tõde on hoopis vastupidine!
s
6. juuni 2018, 23:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Sulle siiratakse/ 6. juuni 2018, 23:27
su omaenda peenis sulle otsmikule, siis igakord kui vett vaja lasta, pead peakatet kergitama :)
n
nojah/ 6. juuni 2018, 23:21
Hommikul lugesime, kuidas kõiges on süüd umbkeelsus, nüüd siis on probleem puhatas emakeeles pikalt saatmises ;)
Soome palgaga ülbikutest on mul oma arvamus, aga katkist varbaluud just niimoodi "ravitaksegi" et teibitakse naabevarba külge ja oodatakse kinnikasvamist.
Suhtlemine on alati kahepoolne protsess.
Jah, näen "plahvatavat" arsti, aga mitte seda, mis ta plahvatuseni viis.
Ja miks mulle tundub, et sellises kohas filmimine on keelatud ...
v
Väga / 6. juuni 2018, 23:33
haige kommentaar. Ega arsti juures suhtlemas ei käida.
k
Kurat/ 7. juuni 2018, 01:43
Mis mõttes ei käida suhtlemas... kui ravikindlustus pole, siis patsient ju otsis suhtlust?

s
Sillu/ 6. juuni 2018, 23:08
Eelnevat ju ei tea. Vb patsient ajas oma jobutsemisega arsti nii närvi, et see ei pidanud vastu enam. Tundub reaalsem variant.
h
haiglal ka/ 6. juuni 2018, 23:57
eelnev salvestus olemas, seal igal pool kaamerad ju. seda aga avaldada ei saa, seadus patsiendi kasuks
j
6. juuni 2018, 23:04
jah, ega nähtud video põhjal just ülearu hea tunne küll ei ole . kui peaks tulevikus EMO poole pöörduma.
a
arvamus/ 6. juuni 2018, 22:54
igal medalil on kaks külge. Millegipärast arvan, et patsient hakkas targutama ja arstil viskas üle. Küll kuuldud neid hädaldajaid, kes jooksevad EMO-sse iga pisiasja pärast aga ise ühtegi arsti nõuannet ei järgi.
j
jubedus!/ 6. juuni 2018, 23:07
KUHU meie jõudnud oleme..? Üks arst sõimab patsienti, teine arst annab kohtule VALE diagnoose ja võtab altkäemaksu Keskerakonnalt....?
a
arst oleks pidanud/ 7. juuni 2018, 09:33
raviga tegelema, aga mitte sinu väidete kohaselt targutamist kuulama..oli ju tegelt patsiendil luu katki-sinnani arst oma mölisemisega ei jõudnudki!
j
Jeerum/ 8. juuni 2018, 13:22
Mis siis sinu arvates katkise varbaluuga tehakse? Arst seletas tampooni juttu, mis on täiesti õige. Kui tö ll ise aru ei saa ja ärplema hakkab siis oleks olnud paras ta välja visata mitte näitama, kus uks on.
p
pärnakas/ 6. juuni 2018, 22:52
No mis ma kogu aeg räägin. Pärnus selliseid asju ei juhtu, sest on stabiilsus. Tartus aga meditsiin ja selle õpe hakkab vajuma Tallinna, mis teeb arstid närviliseks.
m
Muix/ 7. juuni 2018, 22:01
Selleks, et Pärnus peksa saada, ei pea isegi arsti juude minema!
v
vello/ 6. juuni 2018, 22:40
täiesti normaalne ja tavapärane käitumine arsti poolt.
Aru mai saa mis patsiendile ei meeldinud,esimest korda või
Tänagu õnne,et peksa ei saanud.
k
6. juuni 2018, 22:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
saarlane/ 6. juuni 2018, 22:41
katlakütjaks liiga hää, ei tea kas selline tänavaidki luuaga pühkida oskab. no ikka elukaid meil siin eestimaal.
j
Juku/ 6. juuni 2018, 22:22
Järelikult tohib varba ära lüüa ainult päeval, sest siis on tõelised doktorid tööl
z
zzz/ 6. juuni 2018, 22:18
ja ja kahetsusväärne teine jääb varbast ilma.ja seda enam kui inimene on nöus ise maksma siis tehku mida vaja .aina hullemaks lähevad selle haiglaga juhtumid. halb kuulsus hakkab külge juba.

d
dr Põrgu/ 6. juuni 2018, 22:09
Rumal arst...varba oleks piidanud amputeerima!
k
Kuidas/ 6. juuni 2018, 22:08
arst sedasi käitub,arumaisaa.Saab ju tasuta meil hea hariduse,õpib pikki aastaid ja nüüd jääb umbes kõigest ilma.Milline asutus teda enam tööle palkab nüüd.Väga kahju.
e
Eks/ 6. juuni 2018, 22:47
tal jaab alles kolmes kohas eravastuvott ja too valismaal ja see palgatoo ajas loomulikult vihale. Kohalik poles arsti nainudki
e
Ega/ 6. juuni 2018, 22:55
siis välismaal ei saa ka luba kui paberid pole korras.Arst pole mõni ehitaja,et läheb ja töötab.Sinna vaja esitada igasugu pabereid ka arstide liidult jne.Kui selline apsakas sees siis ei kõlba isegi loomaarstiks.
k
6. juuni 2018, 22:49
Küllap see kodanik seal ikka tõesti m ö l i ses, see ju jupike videot vaid. Üldiselt rääkis arst ju üsna rahulikult kui see üks väljend välja arvata
n
no/ 6. juuni 2018, 23:37
sinul küll peas logiseb raskelt
j
Joh/ 7. juuni 2018, 09:26
Mina soovitan enne kommenteerimist tutvuda juuresoleva videoga. Sellest nähtub, et arst käitub täiesti korrektselt ja rahulikult rahulolematu patsiendiga ja manitseb teda vaid korralikult käituma. Mina ei näe põhjust arsti süüdistamiseks.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee