Eesti uudised

Aadu Polli ja Margus Kohava: Tabiverest läänes keset paksu metsa ei oleks tehas tartlastele tajutav ega nähtav

Eesti Päevaleht, 4. juuni 2018, 07:31

95 KOMMENTAARI

m
mees/ 5. juuni 2018, 08:23
Kui sa tuppa sit-ud ja selle kapi taha lükkad, siis alguses pole ka midagi näha ega tunda:)
m
maakas/ 5. juuni 2018, 07:40
Kuidas need ahnurid aru ei saa, et peale tartlasi on olemas ka Emajõgi, mille nad tahavad hävitada !!!
j
Jüri/ 5. juuni 2018, 02:38
Aadu Polli ja Margus Kohava: Tabiverest läänes keset paksu metsa ei oleks tehas tartlastele tajutav ega nähtav
Peale tehase valmimist pole seal enam nähtav ka paks mets.
p
4. juuni 2018, 22:14
pildil on 2 raha-ahnet ja südametunnistuseta pätti.
n
Nukits/ 4. juuni 2018, 17:33
Kui kaua hämatakse? Algul oli jutt suurinvesteeringust ja et ei ole tselluloosi-, vaid "puiduväärindamis"tehas ja et tuleb parim võimalik tehnoloogia, mida veel ei ole välja valitud. Siis selgus, et raha alles vaja kokku laenata (Hiina raha?), Eesti riik garanteerigu laenu ja kindlustagu tooret kokkulepitud hinnaga, tehnoloogia oli eriplaneeringu läbisurumise ajal juba teada. Mis valed veel on välja tulemas? Arendajate endi panus paistab piirduvat poliitikute kinnimaksmisega, samuti on palgatud PR- ja advokaadifirma. Muu raha laenatakse kokku, Eesti maksumaksja sisuliselt garanteerib laenu. Ja 24 h töötava tehase tarbeks metsa kokku vedavate raskeveokite jaoks tuleb tee-ehitus ka Eesti riig poolt. Miljardiinvesteering??? Pigem tullakse meile meie endi rahaga kosja. Ei ole kuulnud midagi sellest, kuidas on maandatud riskid võimalike avariide korral, mis on toodang ja kuhu seda veetakse. Ei imestaks, kui "uuring" on Kohaval-Pollil juba sahtlis olemas.
m
miks mitte/ 4. juuni 2018, 16:15
tallinna irusse teha? raudtee ja pirita jõgi kõrval kohe.
v
viige/ 4. juuni 2018, 16:14
see tehas kus krt, aga emajõest hoidke eemale!
d
demokraatiast/ 4. juuni 2018, 15:45
Demokraatia tähendab tegelikult ka seda, et sellised pollid saavad igal pool kus nad inimestele ette trehvavad, vastu nina. Et neil pole asu. Siis enam niimoodi ei tehtaks ja kehtiks tõeline demokraatia ehk rahva võim. Kui iga päris mees, kes sellist tselluloosimeest kuskil näeb, ka temaga juttu teeks ja küsiks, et kas soovib nahapeale ka saada.

k
kes sai raha- RE sai/ 4. juuni 2018, 15:12
Tselluloositehase eriplaneeringu veduriks RK-s(77:0) oli RE (sai Est-Forilt meelehead), näha on, et RE ajab kindlat joont, muidu peavad meelehea tagastama Est-Forile.
a
aga/ 4. juuni 2018, 15:02
Tabivere rahvas? Mis tema ütleb?
e
EI!/ 4. juuni 2018, 12:08
Eestis ei jätkuks selle tehase jaoks puitu ja Emajõgi ning Peipsi reostataks põhjalikult ära.
h
Hakkan taipama./ 4. juuni 2018, 11:58
Tegelikult tean juba ammu, et muidu neist rahva peal tallajatest lahti ei saa kui rahvas peab üheskoos ise käte - jalgega vastu hakkama. Tahate näha, muidu on ükskord, upsti, tehas valmis.
t
tõnis/ 4. juuni 2018, 12:20
mia laulan emajõe ääres
j
Just!/ 4. juuni 2018, 15:35
Sellist tselluloosimeest kasvõi poes nähes tuleks tal kõrvast kinni võtta ja küsida, et mis õigusega sa meie metsa ja müüd ja veekogusid reostad? Saata poejärjekorra lõppu ja kui midagi plõksima hakkab, siis ka vastu kõrvu anda.
n
need/ 4. juuni 2018, 18:44
vennadd Eestis ei ela, jala ei käi ja vett ei joo.
a
ats/ 4. juuni 2018, 11:33
Miks meie usin kaitsepolitsei ei tunne huvi Eesti keskkonna rüüsta mise ja lagastamise plaani vastu. Kes on need tegelased, kes kõigest väest tselluloosi tehast sinna Emajõe äärde saada tahavad? Eestis juba on Kehras ja Räpinas paberivabrikud , mida tuleks lihtsalt kaasajastada. Tallinna SOS-ist alles saadi. lahti , Tallinn enam ei haise.
v
Viga selles,/ 4. juuni 2018, 12:02
et tavarahvas on liiga sinisilmne, ei taipa, kuidas tegelikult rahvast üle sõidetakse. Enda eest peab seisma, mitte lootma mesijuttudele!
a
AJ / 4. juuni 2018, 11:23
Selleks, et tehast ehitada, mistahes otstarbeks, peavad olema teada selle sisendid ja väljundid. Vajalikud vee, energia ja lähtematerjalide kogused ning kuidas toimetada jääkidega. Antud juhul on täpselt nagu NL ajal: partei ja valitsus andis käsu ja siis insenerid-eksperdid pidid punnitama, et asjast asja saaks. Siin aga võib kohe öelda, et veega jäädakse jänni.: aastaringse ühtlase tehnoloogilise vee tagamisega ja selle pärastise bioloogilise puhastamisega, et loodusele tagasi anda. Muidugi ka metsa kohaletoimetamine: pehmed talved (tänavu oli ju oi-oi milline niutsumine metsameestelt, riik andku abi...), ei saa puitu metsa alt kätte ega ka teesid lõhkumata kohale tuua... Lühidalt: isegi suures pildis läbi mõtlemata, toores idee.
r
roheline kama/ 4. juuni 2018, 11:09
vaikne kena kohakene meeles minul sajandeid
vesi lilled linnulaul
p
Pets/ 4. juuni 2018, 11:09
Ma ei tunne kedagi, kes tunneks kedagi, kes seda kuradi tehast tahaks. ikka suurte poste mängud oma tasku täitmiseks, rahva metsa ja vee hinnaga
s
s/ 4. juuni 2018, 12:28
Ma sind ja sinu tuttavaid õnneks ei tunne.
t
to väike pisike tilluke s/ 4. juuni 2018, 16:07
sa kuidagi üksi siin....sa ei tunne vist keda peale s***a haisu

s
Saadjärvlane/ 4. juuni 2018, 11:02
Need ahned onkud võiksid võtta oma seitse asja ja minna ära kaugele-kaugele. Huvitav, mis diagnoos see on, kui inimesed ei saa enam jutust aru, nagu peaga vastu seina . Uks pandi kinni. Ja tasapisi järjekindlalt aknast sisse.
Ei taha tehast, ei taha reostust, ei taha haisu!
(Paluks seekord kommantaar siiski avaldada)
k
karjääri/ 4. juuni 2018, 11:01
Kusagil Ida-Virumaal, on vanad kaevandused kus vesi on imelik, las lähevad sinna vett reostama, ja venemaa ka lähedamal kust puid tuua
a
Aitab küll/ 4. juuni 2018, 10:44
Teede tallamismaksud tuleb sisestada. Teede lõhkumine, unistamine, saast.
p
pandi/ 4. juuni 2018, 18:46
ju juba rekkamaks. Ainult meie omad rekkad maksavad, sest võõraid rekkasid on vähe.
p
pärnakas/ 4. juuni 2018, 10:43
Pigem on tartlastel trots, et RailBaltikast ilma jäid. Aga saate ka ju kuidagi ikka euroopasse. Sõidate Pärnusse, ja istute rongile.
s
See/ 4. juuni 2018, 11:17
RailBaltik tuleb sinu pensioni ajaks.Ja võta see tehas kah oma aianurka haisema.Tartus on juba rahvusvaheline lennuliiklus ja lennujaam olemas.Me siin rohkem euroopas kui pärnakas.
p
pärnakas/ 4. juuni 2018, 12:20
Kui sa teada tahad, siis Pärnusse tuleb rahvusvaheline lennujaam. Reisijaid hakkab tulema Londonist, Stokholmist, Saksamaalt, kes praegu sõidavad suvitama bussidega. Aga kellel ja milleks Tartusse asja? Kui Ülikoolgi ära kolib? Helsingist ainult lendab lennuk, ja seegi liin vireleb.
r
:D :D unistaja metsateel ,/ 4. juuni 2018, 13:25
rahustab ennast lollide mõtetega :D :P
k
kui / 4. juuni 2018, 18:49
üldse tuleb EL juba kõhkleb, kas rahastada või ei. Kui seal EL-is ka keegi mõtlema hakkab, siis saab selgeks, et null kohast raudteed Euroopasse ei ole mõtet teha. Iseasi, kui nt Riiast alates. Meritsi on vedu märksa odavam, kui raudteel.
t
Tartlane/ 4. juuni 2018, 15:35
Kümneid aastaid on saadud Euroopasse ilma RailBaltikata, saab ka edaspidi. Sa pärnakas võta siis RB ülalpidamine ka enda kanda.
t
to pärnakas/ 5. juuni 2018, 11:44
Ärka yles.
Euroopasse lennatakse juba ammu lennukitega. Kes soovib lihtsalt loodust nautida, valib bussimatkad. Ma väga õnnelik, et raudteetransa on olematu , elan rdt ääres ja mäletan hästi nõuka aega.
s
Saadjärvlane/ 4. juuni 2018, 10:27
p & k, lõpetage see tüütu soigumine. Uks pandi kinni ja tulete aknast.
Võtke oma tehas, oma hais ja kerige p-rgu!
n
no mis/ 4. juuni 2018, 10:23
Trt ego on nii suur, et 150km ei tule ka kõne alla, peasi et ministeeriume sinna juurde viidaks :)
g
Googeldage/ 4. juuni 2018, 10:22
"Tselluloosi tootmine". Küllaltki pikk jutt, aga saate ülevaate, kas meie Emajõeke kannatab üldse selle välja. Ehita see tehas kuhu tahes, Eesti on igatepidi väike selliste võimsuste jaoks. Siin tuleb tõesti kogu Eesti rahval käte ja jalgadega vastu hakata.
m
moogel/ 4. juuni 2018, 12:29
Ja Maa on lapik, ja vaktsiinid...
l
Lõpp lool/ 4. juuni 2018, 10:19
No on alles mõistus!
Peidame tehase ära, siis ei ärrita kedagi. Kas need Eesti looduse hävitajad arvavad, et siis heitvett ja haisu ei tule? Uskumatult nõme põhjendus ärimeestelt - eestlastelt.
n
nõus sinuga/ 5. juuni 2018, 11:47
jaanalinnulg pea liiva all...
tegu täiesti ajuvabade ideedega...appi.

õ
Õige,/ 4. juuni 2018, 10:12
peidame prügi vaiba serva alla,siis keegi ei näe!
j
Joller/ 4. juuni 2018, 10:10
Onud ei saa ikka veel aru: probleem on veekvalieteedis.
A: Emajõe ja Peipsi veekvaliteet on juba praegu halb.
B: Eesti on võtnund kohustuse vee kvaliteeti parandada.
C: Tehase jäägid, olgu kui tahes "mõõdukad", suunatakse jõkke, see ei saa vee kvaliteeti kuidagi parandada.
Lasteaialaps saab ka aru sellest.
e
Euroraport/ 4. juuni 2018, 10:35
2017 aasta veekvaliteedi andmed avalikele randadele (sh siseveekogudele) olid Eesti jaoks veekvaliteedi osas Euroopa keskmisega võrreldes kordi kehvemad. Kui Euroopas oil kehva suplusvee kvaliteedi näitajad 2% üldarvust, siis Eestis oli kehva (mittekvaliteetse, nõuetele mittevastava) osakaal üle 7%. Et siis solgime juurde, Saadjärvele mikrobiootilist inim- ja locus müürke juurde.... Kahju Tabivere ümbruskonnaja kogu Kesk- Eesti elanikest, mida nad nüüd peavad vastuseisuks läbi elama.
a
aadu/ 4. juuni 2018, 10:10
see hais levib kümmneid kilomeetreid
s
üle 30 km elavad eestlased ja räägivad ,et hais tapab ja kurgud kipitavad , ja niii ongi
m
muidugi/ 4. juuni 2018, 18:51
levib. Kuna meie riigis on valdav tuulesuund läänest-loodest, siis Tabiverest Tartu peale levib kohe kindlasti.
n
näib/ 4. juuni 2018, 10:04
et mehed otsivad kompromisse, algse Kärkna või Vorbuse asemele soovitakse tehas ehitada Tartust veidi kaugemale. Tõenäoliselt on rahad üle loetud ja leitud, et jätkub torude vedamiseks Emajõe ja tehase vahele. Jutt et tehas pole tajutav on muidugi ulme valdkonnast. See 20-25 km linnast nüüd asja tajumatuks ei tee. pealegi hakkab iga tartlane selle tehase olemasolu tajuma Emajõe veekvaliteedi muutumise kaudu. Näiteks ujumisest jões võib vaid unistada.
r
raha ei haise/ 4. juuni 2018, 10:02
ja seda raha tuleb sealt rohkem ,kui tselluloosi ja mis te arvate ,kelle kuri käsi jälle mängus on? ta oli hilja aegu peaministe,r praegu päevitab brüsselis digi-volinik või midagi sellist.
k
Kroko/ 4. juuni 2018, 09:59
No siis tuleb nö jalgade ja kätega hääletada nii et pilpad lendavad
p
pärnakas/ 4. juuni 2018, 09:55
Mina ka ei saa aru, miks seda tehast tõrjutakse. Tööstus jääb ju ainukeseks Tartu püsimajäämise päästerõngaks. Tartu häda on ju kõrvalmaastumine. Pärnut päästab hea ja ülikiire transpordi areng, millepõhjusel ju Ülikoolgi siia kolib. Seega olge nõus ja linn jääb mingilgi määral alles.
a
kas võttis Pärnust eeskuju või ?
m
mäepealne/ 4. juuni 2018, 10:59
Pärnus ju ei toimu midagi peale suve- ja kõik on väljasurnud, ja peale selle veel varsti on pärnu vee all, nii et aeg edasi sisemaale tulla
s
jummalast tühi linn kui suvi läbi , isegi mitte ilus veneküla pole see koht :D
l
lihtne inimene/ 4. juuni 2018, 11:04
mis tööstus see selline on, mis end ärimeesteks tituleerijad tahaks laenuraha eest metsa peldikupaberiks muuta?
n
no/ 4. juuni 2018, 12:14
see Pärnu "ülikiire" transport on ju kõigest rong! Tartlased kasutavad sellena ikka lennukeid! Kogu maailm on lahti!!!
s
seda RB/ 4. juuni 2018, 18:55
kasulikkust vaadates ei ole ma kunagi aru saanud, mis vägi peaks mind rongi peale ajama, kui ma saan lennukiga sõita. Viimasel ajal isegi Tartust Helsingisse lennukiga läinud. Riia sama lähedal kui Tallinn. Kui vaja Saksamaale, siis autoga Riiga ja minek. Arvatavasti tuleb odavam ka. Saksas 100 km raudteel maksis 60 eurot.
t
tartlane/ 4. juuni 2018, 15:50
Mina ka ei saa aru, miks pärnakas juba tehase Pärnusse ehitamise pärast võitlema ei ole asunud. Kas pärnakas väriseb suvitajate vähenemise pärast peale tehase ehitamist? Tee petitsioon ja äkki saadki tehase Pärnu jõele, linna külje alla.
t
tartlane/ 4. juuni 2018, 23:15
praegu on ikka ülikool Tartus veel. Tegelikult on veel Maaülikool ja TTÜ Tartu kolledž kah.
p
PUMM/ 4. juuni 2018, 09:51
kogun trotüüli algava ehituse tarvis.

e
Emajõe kepp/ 4. juuni 2018, 09:51
Jah, kui tehas on 30 km Tartust, siis kassikusehaisu peal enam ei purjeta. Tuleks midagi uut välja mõelda.
h
haisust pääsu pole/ 4. juuni 2018, 10:02
See hais levib rahumeeli 50 kilomeetri kaugusele, soomlased võivad seda kinnitada.
j
jätke see ving !/ 4. juuni 2018, 10:05
Kadri ja Jüri on selle poolt, et uuring asukoha sobivuse kohta tuleks positiivne. Siis võiks rahus tartlaste vastumeelsus sinnasamusse saata.
Mida arvab aga selle kõige kohta Aadu ?
n
no/ 4. juuni 2018, 12:16
Tartu kesikud tegid ju avalduse tehase vastu.
t
tartlane/ 4. juuni 2018, 09:49
On ka võimalus (äriplaan), et arendajad teevad tehase valmis ja müüvad selle koos looduse reostamise õiguse ning riigilt kindla madala hinnaga pikaajalise metsaostu lepinguga hiinlastele.
Siis arendajad müüvad Eesti keskkonda ja metsaressurssi, aga küsimus on, et mida võidab sellisest müügist eesti rahvas.
p
pihtas, põhjas/ 4. juuni 2018, 10:03
Täpselt see plaan neil ongi. Need mehed üritavad eesti riigile ja rahvale sellist kuritegu teha, et peaksid istuma minema.
s
Siim / 4. juuni 2018, 10:26
ei usu. Mehed on õigluse peal väljas. Vaid raha annab võimaluse ka vaeseid aidata.
l
lihtne inimene/ 4. juuni 2018, 11:05
ja seda jumal teab kellest laenatava raha eest?
Juurika Jorss/ 4. juuni 2018, 09:44
Mets on hea boonus, nuts käes juba enne ehituse alustamist. Tuletage meelde KV polügooni 400 ha metsaraiet (kas ettevalmistus kõrbesõdadeks?).
m
maakas/ 4. juuni 2018, 09:41
no kasvõi läbi sellesamuse ja okastraadi, aga oma ärihuve pressitakse igal moel peale
a
aga kuidas oleks - tuleks -läheks hais , mida see tehas levitab ???
eestlased ,kes elavad Soomes analoogse tehase 30 km raadiuses ,
kurdavad päris jubedat , vahel päris hingematvat haisu ja kurgu kipitust !??
e
ehh/ 4. juuni 2018, 12:35
Siitsamast kommentaariumist lugesid sellist juttu? Kuidas tegelikult on? Ja kas ikka on analoogne tehas?
v
selleasemel ,et päevad läbi siin istud ja targutad , rääkis just arendaja ,kes soomlastega koostööd teeb ,selle tehase analoogsusest !
t
teadupoolest/ 4. juuni 2018, 18:57
tuleb sellesse tehasesse vananenud tehnoloogia. Uut ei jaksata osta. Sellest on ilmatu palju juba räägitud.
a
arendaja/ 4. juuni 2018, 19:00
võib ju rääkida, mida ta ise tahab. Õnnetuseks olid nad alguses liialt avameelsed. Kui praegust teksti varasemaga võrrelda, siis on märgata mõningat varjamist. Enam ei öelda nii otse välja, mis tehnoloogiaga on tegemist. Soome kaasaegne tehas maksis 1,5 miljardit. Seadistamine käib seal praegugi veel ja selle aja sees on olnud haisulekkeid ja tulekahjusid. Kas me saame sama tehase 1 miljardi eest? Kahtlane.
p
piilu/ 4. juuni 2018, 09:35
miks rikutakse hea ja puhta veega järved seal ära, noo on mõistus. ega rahaga seda osata saa, kui pole sünniga kaasa antud , seda NN Mõistust !
p
part/ 4. juuni 2018, 10:09
Raha - see on õnne ja armastuse vundament.
Kellel pole raha, sellel pole ka sõpru ja kui juba raha räägib siis on ka lärmajad vait !
e
eestlane/ 4. juuni 2018, 09:30
No ei tule "demokraatlikus" riigis kommentaare siia, mis sa tahad siis sellisest riigist saada, varsti on vihmaussid ka maha müüdud kõik...
d
djaval/ 4. juuni 2018, 09:41
kommenteerida tohib ainult õigete sõnadega, muidu saad varsti teate: sinu IP aadressilt pole kommenteerimine lubatud.
s
Saadjärvlane/ 4. juuni 2018, 11:09
Ei lähe ka minu komm läbi, kõik olid viisakad sõnad. Viga vist lihtsalt selles, et arvamus liiga loodussöbralik ja tehasesõpradest moderaatoritele ei meeldi
h
hiiuvana/ 4. juuni 2018, 09:29
Tehas looks kindlast töökohti. Aga kui palju? Kas see on väärt looduse lagastamist? Olgu see tehas kus tahes, loodust ta reostab ja mitte vähe! Kas nad tahavad head kalajärvena tuntud Saadjärve surnud passeiniks teha, või ikkagi jäätmeveed Emajõkke juhtida? Minule, kui endisele Tartlasele, olen sündinud ja kuni 26. eluaastani Tarus elanud, on vastuvõetamatu selle tehase rajamine lähemale kui 600 km Tartule!!!

j
Juhan/ 4. juuni 2018, 09:26
Piusa jõgi ja Koidula raudteesõlme lähedus võiks kohalike huvi korral olla ehk sobilik arenduspaik. Ei peaks sellist puidutranspordi koormust riigi keskele tekitama. Seda enam, et Venemaa ja Läti metsad jääksid käeulatusse.
n
no/ 4. juuni 2018, 19:03
tselluloos viiakse ju välja. Vanast Äänenkoski tehasest väljus iga 5 minuti tagant tselluloosi vedav rekka. Tselluloos arvatavasti veetakse sadamasse. No vbl raudteega ka kuhugi.
e
eestlane/ 4. juuni 2018, 09:25
Õhtuleht kah kinni makstud, minu kommentaari millegipärast ei avaldata..., uurige nende pättide tausta ja kelle nad kinni maksid, Eestimaa pe....keerajad!
e
ega jah/ 4. juuni 2018, 09:24
metsa peab ju olema metsaäri jaoks. Kas ongi viimased ajad "paksuks metsaks". Kunagi kasvab maha võetu tagasi, aga kliimapagulaste liikumisteed on ettearvamatud, vahendajate "huvid" mitte väga, juba selle sajandi jooksul... Mets oli ja veel on vaese mehe kasukas, rikastel (üsna suhteline) "odavalt ostan, kallilt elan" jaoks vaid käibevahend. Muutunud-muudetud elukorraldus võõrandab rahulikest Looduse rütmidest, asemele asub siinmailgi kiirendite-rahustite rahutu aeg. Suurim oht noortele, aga ka tegusatele äriinimestele. Meditsiini suutlikkus rahast sõltuvas majanduses? Surve Tartu Vaimule kasvab igast suunast.
t
Tselluloosivabrik/ 4. juuni 2018, 09:19
suuresti vajalik, vetsupaber hirmus kallis, saame siis oma ja odavama.
a
Andrus/ 4. juuni 2018, 09:12
Ja Emajõge pole seal ka, tehakse Saadjärve
n
nii plaan on/ 4. juuni 2018, 09:23
saab sellest järvest huvitava mürgi augu teha
h
halloo/ 4. juuni 2018, 08:51
Miks ei uurita juba altkäemaksu räiget juhtumit?
j
ja/ 4. juuni 2018, 09:07
Uurima peaks ka nende kahe mehe vaimset taset. Psühhiaatrid tööle!
t
tartumaa mees/ 4. juuni 2018, 08:49
Küsimus on Emajões... solk voolaks läbi Tartu samamoodi.
Huvitav. Algul ju selgelt räägiti, et kaalutakse variante, ning pelgalt üks võimalik asukoht Tartu ääres. Tuleb välja, et see oligi puhas lollitamine, koht oli välja vaadatud ja eriplaneeringu kattevarjus alustati koha seadustamist ja põlistamist. Pärast hea kätega laiutada, et enam ei saa midagi teha.
Kas nüüd peavad Tartlased tabivere kaitseks välja astuma??
u
Urrr/ 4. juuni 2018, 08:35
No muidugi enne tehase rajamist on kõik nii hea ja üldse ei sega ja ei haise ning mõju loodusele on pea olematu. Millegipärast aga see kõik muutub kui tehas valmis saab. Siis on need mehed kadunud nagu vits vette. Rahad käes ja tartlased vaadaku ise kuidas hakkama saavad.
Selliseid libedaid tegelasi peab silmas hoidma koguaeg. Nad müüks eesti kah maha kui hea nutsu sealt saaksid....

h
hm?/ 4. juuni 2018, 08:22
E
-/ 4. juuni 2018, 13:42
Enam ei ole. Tabivere on nüüd Tartu vallas.
i
Ikka / 4. juuni 2018, 07:46
ei jõua kohale või?
Mitu korda peavad inimesed "EI" ütlema??
Äkki peaks neile vaimse vägistamise süüdistuse esitama.
l
lol/ 4. juuni 2018, 10:47
50 korda ei ütles sajajalgne
e
Esimesed/ 4. juuni 2018, 07:43
Metsatarned tulevad siis ju tehase ümbert, mille järel ta ei ole enam metsa sees.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee