Eesti uudised

GRAAFIK | Peeter Ernits: Mart Laariga naeruvääristatakse Eesti Panga nõukogu esimehe ametit

Marvel Riik | Graafik: Margus Järv, 28. mai 2018, 18:02

122 KOMMENTAARI

i
IRL JA LP PRESIDENT!/ 29. mai 2018, 13:51
t
täpsustaja/ 29. mai 2018, 11:06
Ja ensv ülemnõukogu presiidiumi esimees häbistas Eesti presidendi ametikohta?
k
konsa/ 29. mai 2018, 10:49
GRAAFIK | Peeter Ernits: Mart Laariga naeruvääristatakse Eesti Panga nõukogu esimehe ametit
.-.-.-.-
ei tea, kas plaanitakse marti tankistiks, kui räige RAHAPESU värk välja tuleb, siis süüdistatakse marti, et tema tegi, tema muidugist ei mäleta tuhkagi ja lööb invapaberid nätsti letti
t
Tõenäoliselt umbes midagi/ 29. mai 2018, 11:04
Niisugust ongi.
Sai sama asja mõteldud eelmisel sügisel kui see puudelise upitamine algas.
Nii võtta tuleks tegelikult Edgar Tallinna linnapeakohale tasapaigutada.
Kuidas üldse saab olla, et ühte jalutut materdatakse igatepidi ja teine, kes on teinud riigile sadade miljardite eurodeni küündivat kahju + lugematu kõrvalkahju oma tegevuse ja tegevusetusega (maaelu hävitamine), paigutatakse vastutavale kohale?
Just seetõttu, et tuleb välja krosside, refide ja muude kalbaskite mahhinatsioonideasi ja siis invaliid lööb oma dementsusdokumendid ette ja polegi midagi enam teha.
m
mina/ 29. mai 2018, 10:04
SUNDÜÜRNIKE ,,tervitused,, Laarile!!!
k
küüditatu/ 29. mai 2018, 11:27
Oli mõnus võõras pesas pesitseda??
t
to Mardi teened/ 29. mai 2018, 10:02
Lisaks veel omandireform kus kümned tuhanded pered jäid kodututeks!!
m
maali/ 29. mai 2018, 09:54
kahju jah mehest, kes teibasse lükatuna rahvale ilkumiseks avalikku kohta üles on upitatud.
b
babuška/ 29. mai 2018, 10:16
Aga võiks ju ise loobuda ja keegi ei ilguks. Juba nagu teine Savisaar, tervist pole, aga "tööd" peab rabama. Igas pulmas pruut ja igal matusel kadunuke....
e
Estonia/ 29. mai 2018, 09:50
Laar võtku Bildt punti ja rääkigu Estonia uputamise koha pealt suu puhtaks.
i
Ilmselt/ 29. mai 2018, 09:46
Ernits tahab ise seda kohta ja sellepärast ilgub!

m
Minu / 29. mai 2018, 09:33
arvates on Ernits ja kogu see poliitiline seltskond naeruväärne! Selle asemel,et Eesti riiki ja selle kodanike huve teenida nad ainult loobivad üksteisele kaikaid jalgu,et saaks ise riigi leivale!
x
x/ 29. mai 2018, 11:26
5 aastaga on Laar kirjutanud ise või olnud kaasautor 17 raamatu kirjutamisel.
Need harvad ajaleheartiklid kus Laar poliitikas toimuva kohta sõna on võtnud, näitavad taset mida enamusel poliitikutel pole.
r
reku/ 29. mai 2018, 08:43
EKRE üks põhjendus, et Laar ei jaga midagi pangandusest. Aga terve valitsus ei jaga oma tööst midagi. Kui Ligi kõlbab, rahandus-, kaitse- ja haridusministriks???
T
#/ 29. mai 2018, 08:49
Terve see riigikogu ei jaga midagi ja pole teinud midagit - eesti on ju üks vaesemaid maid ! Toompeal tegeldakse ainult omade paikapanemisega ja soojate kohtade loomisega- kes maksab ? Rahvas ju maksab kõik selle heaolu lihtsalt kinni!
f
Fritz/ 29. mai 2018, 11:34
Kust otsast on Eesti üks vaesemaid maid? Euroopas küll, kuid teie teadmised maailma asjadest on muljetavaldavad...
m
Mardi teened/ 29. mai 2018, 08:12
aastast 1994, Estonia uppumine?
v
Vello/ 29. mai 2018, 11:35
Mis Mardil oli sellega pistmist?
v
Velloke/ 29. mai 2018, 13:34
v
Väga-väga kahju ,aga Mart Laar/ 29. mai 2018, 07:43
naeruvääristab end ise sellega et püsib vasakpoolseks muudetud IRL-is.
v
vanem mees ladaga/ 29. mai 2018, 07:16
super kanditaat.kellel siis veel paremini võiks mälu sisse ja välja lülituda õigel hetkel.
h
hhh/ 29. mai 2018, 06:53
nalkjakas on, et Laari puhul tõstatub tema eriala, mis ei ole rahanduse eriala. Aga riiki juhtima kõlbavad kõik ullikesed igas ministriametis. Kui riigil vaja olukorda parandada või pärast valimisi valitsust moodustada, siis paigutatakse ministrite seltskond lihtsalt teisele ministritoolile, kui mõni puudu jääb, tuuakse repinskid , lasterikkad emad, jne...
Hariduse kohta antakse ülikoolist diplom, aga mis peitub selle diplomi taga? Kas ka veidi haritust, see ei huvita meie riigi valitsemise seltskonda mitte üks raas. Keegi ei küsi ka , kas on ka mingeid eelnevaid töökogemusi ja elukogemusi. Õnneks ei ole EP president ainuvalitseja ja asjade lõplik otsustaja nagu meie valitsevad ministrid kahjuks om avõimutäiusega tihti on.
<
29. mai 2018, 06:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
oo/ 29. mai 2018, 06:58
sulle jääb soovida vaid seda, mida teise inimese juures naeruvääristad - haiguse tõttu selge diktsiooni kaotamist. Ehk saad kunagi ka omad vitsad, praegune su õitsev tervis ei tarvitse alatiseks jääda. Jää ikka inimeseks.
d
Diktsioonist ei räägi küll keegi midagi./ 29. mai 2018, 16:27
Ta ju kogu aeg niimoodi rääkinud.
k
29. mai 2018, 07:44
Kassa paned needuse mu pääle?
s
29. mai 2018, 05:49
see on ju meie esihull -M.Laar EP tulevane president

g
geno-tsiid/ 29. mai 2018, 04:28
Kes mõr-vas Estonial 852 inimest?
Kes hävitas Eesti põllumajanduse keelustades väikeloomapidamise?
Kes hävitas Eesti Raudtee müües selle oma sõbrale 1 krooni eest?
Kuhu kadusid terve riigi vene rublad?
jne
a
ah soo ?/ 29. mai 2018, 05:50
Kontrollimatud juhupõlengud nagu kaitseväe keskpolügooni reedene süttimine võivad tulevikus oluliselt väheneda, kui jõustub seadusemuudatus, mis annab kaitseväele, kaitseliidule ja RMK-le Eestis ainsana õiguse viia läbi KONTROLLITUD PÕLETAMIST.
Kes seadustab põletetud maa praktikat ?
v
Vello/ 29. mai 2018, 11:40
Kuule- kuule. Kuna see Laar Estonial inimesi mõrvamas käis? Hallo kosmos?! Ja kuna ta selle väikelooma pidamise keelustada jõudis?
Pole küll Laari fänn, kuid võiks vaadata, mis sealt suust välja tilgub...
p
Pealkiri 100% õige/ 29. mai 2018, 00:21
Kellel on tarvis riiki naeruväärseks teha? President Kaljulaid on inimene ja paljus väga rumal inimene.
p
parask/ 28. mai 2018, 23:07
Miks Estonia põhja lasti? Mömm võiks sellel teemal parem sõna võtta, mitte sotsiaalselt tekitatud töökohta nautida...
k
kossa, kossa !/ 28. mai 2018, 23:31
Laar on fiskaalpoliitikas tegelikult üpris kõva käsi. Rahapoliitika on antud ELi pärusmaaks ja sinna Laar ennast vahele ei seda, olgugi, et võiks ka Euroopa tasandil edukalt elu korrastada.
k
kes Laari sinna sokutab ?/ 28. mai 2018, 23:37
Vastus on, et ilmselgelt muutuv Keskerakond, kes pole enam võimeline valitsust korrale kutsuma , ega mingeidki otsuseid vastu võtma. Juba üritab see hooliv erakond isegi pagusaskvoote täielikult kaotada .
m
Mardile/ 28. mai 2018, 22:55
Üks ja ainus sõna - Estonia. Ootame tõde. Koos sõber Carliga võiksite ju seda teha.
j
Jauram/ 28. mai 2018, 22:44
Eesti Pank on PERH-i üheksas osakond ! Seal ravitakse vaid topiseid ... !
f
Funn/ 28. mai 2018, 22:51
j
Jauram/ 28. mai 2018, 23:07
Eesti Panga valve- taksitermistid (topisevalmistajad) on ootevalmis ..., panga esindus-saal vajab uut eksponaati !
u
Ups/ 28. mai 2018, 22:10
Kui Laar ise aru ei saa ,et ta sellele ametikohale ei sobi,siis ei saa ta ka sellest aru mida ta teeb.Punkt
Aga need kes Laari ametisse panid vajavad ise arstlikku ekspertiisi,mis siis et nad räägivad ,kõnnivad ja näivad targana.Ja kui arstlik ekspertiis kõigega nõus on vajab ka ekspertiis arstlikku ekspertiisi jne.
g
gg/ 28. mai 2018, 21:59
ernits on ise zooloog - kas selline siis sobib seadusi välja töötama ja vastu võtma?
h
28. mai 2018, 21:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
Laar väärib,/ 28. mai 2018, 23:34
aga teda sellele kohale sokutav ja keelitav Keskerakond on mõistlikkuse ja riigimehelikkuse täielikult minetanud. Keegi riiki enam ei juhi. Jääb mulje, et tegu on lausa anarhiaga demokraatia kuues.

i
28. mai 2018, 21:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
trollipapale/ 28. mai 2018, 22:52
Reeglina kasutavad kommentaarides eesnimesid peterburi trollid, et endast täisverelist eestlast kujutada. Teadmiseks, tsiviliseeritud maailmas inimese haiguse üle ei ilguta. Ja insult ei piira inimese vaimseid võimeid, eriti selliseid, mis on pärast insultigi üle siinsete sünni poolest ajupuudega kommentaatoritega võrreldes.
a
Aga Savisaart piirab?/ 29. mai 2018, 13:40
...puuduv jalg,kuigi mõistus targem,kui enamus eestlastel!
m
28. mai 2018, 22:53
Mainiti ju, et väga rahulik koht, seega taastusravikeskus.
j
Jauram/ 28. mai 2018, 23:12
Nüüd ju enam Seewaldit eksisteeri, lükatakse Eesti Panga tagatubadesse puhkama-ravima, oleks nagu tegemist Benita villaga Keila taga ....
s
See pole ju/ 28. mai 2018, 21:15
enam Eesti pank, Rothschildide pärast ei maksa muret tunda
g
Gabriel, mis meist saab/ 28. mai 2018, 21:11
Las vähemasti avalikustab tänutäheks selle ametikoha nimel, kes Estonia põhja lasi
e
Eestlane1/ 28. mai 2018, 20:50
Jääb mulje,et poliitilisel maastikul on kõik paremad sõdurid otsa saanud ja nüüd
võetakse halvimatest parimad.Mina tahaks küll väga teada,millised need halvimatest
halvimad poliitsõdurid veel välja näevad.Äkki kannataks kohe uusi kandidaate otsida kohe
Paldiski mnt 50.Seal ehk mõni kõbusam ja siis saaks Laari teenitud pensionile lasta.
1
1990 aasta ärigeenius/ 28. mai 2018, 20:44
Miks teistel invaliididel nälja pajuk on?
a
Arne/ 28. mai 2018, 20:24
Kus graafik on ? Tahaks väga näha, kuidas sellist olukorda graafiliselt kumutatakse.
t
Taat/ 28. mai 2018, 20:19
Laari vastu ei ole mul midagi,kuid sellise haiguse läbi põdenud inimene ei ole enam adekvaatne olulisi otsuseid langetama ja lihtsalt "marionettnukku" ei ole vaja! Mart-ole pensionil,mille Sa oled välja teeninud!
a
arvamus/ 28. mai 2018, 20:23
Mart Laar on sama tobe kui Kremli vanakesed 80-ndatel
h
Huvitav/ 28. mai 2018, 20:46
Mis otsuseid Brüsseli ja Frankfurti Eurode alamkontor langetab?
m
Milvi/ 28. mai 2018, 20:19
Ma tean üht Riigikogu liiget, kes pole aru saanud, et nende partei on nüüd võimul ja ei pea kogu aeg irisema ning sappi pritsima.Agamis sa teed kui teisiti ei oska.

a
Andrus/ 28. mai 2018, 19:57
täiesti nõus 100%. kui on invaliid ja ei sobi sellele kohale siis peaks võrdselt koos teiste invaliididega ühesugused tingimused olema. ei tea küll, et laar oleks midagi head eesti riigi heaks teinud.
a
Andrusele/ 28. mai 2018, 20:04
Vaidlen vastu. Õppige rohkem ajalugu tundma.
a
Andrus/ 28. mai 2018, 20:39
ajaloost rääkides siis meenub estonia katastroof.
n
28. mai 2018, 21:06
Netisapipritsidel on oma ajalugu.
e
eestlased/ 28. mai 2018, 20:24
Peeter Ernits NARUVÄÄRISTAB mitte ainult Keskerakonda vaid ka KOGU Eesti riiki!
t
tuu andrjuuša/ 28. mai 2018, 22:49
Laar pani aluse uuele Eestile. Koos mõningate puudustega aga tegelikult ajalugu arvestades tohutu edulooga. Sinule ja sinu sõpradele on see kahtlemata suur sigadus.
w
wauh/ 28. mai 2018, 19:56
nigu nõuka aeg oles tagasi, lõpuni välja juhtoinastel superkoht ja palk tagatud.
m
,,,/ 28. mai 2018, 19:53
mis keskkidel viga lärmata. Kõigil ei ole nii häid arste kui savisaarel.
v
veelkord Maali./ 28. mai 2018, 19:52
Miks peab mingi nõukoguliku šlikerdamisega inimesele teenete eest tasuma? Rahandusest pole yta ju midagi teadnud, ajaloolane ning sellel alal tuleb kenasti raamatute kirjurtamisega toime. AUS oleks talle määrata eripajuk teenete eest., nagu nt. Marustele määrati. Siis poleks kellelgi midagi öelda ega õiendada
v
Vana mees tahab koju/ 28. mai 2018, 19:50
Ühega jaoks on insult vist elu lõpuni magus töökoht, teiste insuldi haigete jaoks on vaev, piin ja vaesus.Kas see ongi võrdne kohtlemine eesti moodi?Nähes,millise jälje on insult Laarile võtnud,siis kahtlen väga, et Laari mõistus töötab endisel määral,julgen seda võita sellepärast, et ka minu peres on insuldi haige ja tean, millest räägin.Laske Vana mees puhkusele, sest pidada teda n.n. sotsiaalsel töökohal on meie riigile väljast poolt vaadates koomiline.
k
kodanik/ 28. mai 2018, 19:55
rahaahnus ei lase tal sellelt kohalt ära minna
t
tallinlane/ 28. mai 2018, 20:27
Aga kui rahaahned on kõik keskerakondlased...? JUBE!
e
Ega Laar ise ei pruugi olla otsustaja. / 28. mai 2018, 22:58
Ta on ju eliidile ja valitsevatele võõrpankadele ohutu variant!
b
babuška/ 29. mai 2018, 09:40
Ikka "töö ja töö" ....kuni surm meid lahutab.
l
Laari pooldaja/ 28. mai 2018, 19:49
Laar saab väga hästi hakkama. Ei pea intervjuusid andma sel teemal. Pangas on kõik korras.
j
28. mai 2018, 19:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
19:48/ 28. mai 2018, 20:28
Õige jutt! Toetame sind! Peeter Ernits ärgu ronigu pildile!
t
tädi Maali./ 28. mai 2018, 19:47
laaril on muidugi suuri teeneid nii riigi kui rahva ees, kuid kas neid peab siis märkima ametikohaga, mis on ilmselt mittejõukohane ning on sisuliselt sinekuur. ? Kui nii, siis MILLEKS üldse taoline ametikoht?
m
28. mai 2018, 21:08
Mille järgi väidad, et amet on talle mittejõukohane? Sa oskad seda hinnata?
s
Sellise koha jaoks pole küll jõudu tarvis./ 28. mai 2018, 21:59
Kui kõik oleks korras, siis peaks inimene ise sellelt kohalt lahkuma. Ju siis ei saada sellest ise aru.

n
nonoh/ 28. mai 2018, 19:42
keskerakond võiks ju oma kandidaadi esutada. Repinski võibolla on veel nõus asj üle võrma.
1
19:42/ 28. mai 2018, 20:29
Jah - Keskerakond soovib kitsekasvatajat panga nõukogusse... Neil ju paremaid ja targemaid inimesi ei ole võtta....
p
pupu/ 29. mai 2018, 09:47
Kitsekasvatamine ei ole naeruväärne tegevus. Kuid ikkagi piiratud kogemusi pakkuv selleks, et olla küll teatrinõukogus kui panganõukogus.
j
Jah,/ 28. mai 2018, 22:03
kui paneks veel valge kampsiku selga, siis sobiks nagu ikka sobima peaks.
i
isamaalane/ 28. mai 2018, 19:41
Mart Laar on meie ajastu Ljonja
a
arvan sama/ 28. mai 2018, 19:32
peagi mardikesel vist peas ka vippab,ei sobi see koht,kas teisi pole vä
t
Tere / 28. mai 2018, 19:32
Meie riigis peabki nomenklatuur hästi elama!!??
e
Elukutseline Setu/ 28. mai 2018, 19:44
Selleks me oma riiki tahtsimegi, et ei oleks enam nomenklatuuri ja seadused kehtiksid kõigile ühte moodi.
n
Nojah/ 28. mai 2018, 20:17
Tahtsime parimat, aga välja tuli nagu alati...
n
Nojaa/ 28. mai 2018, 19:32
Laari tervis on kehv ja oleks vaja puhkusele minna pensionipõlve pidama. raha vähesuse pärast pole vaja hirmu tunda, sest peale Laari vöga rasket inimeste jaoks valitsemisaega, kus pensione kordagi ei tõstetud, tulid vüimule S.Kallas ja E.Savisaar, kes tõstis pensione 30 protsendi võrra, muidu ta oleks praegu veel väiksem olnud.
n
nonoh/ 28. mai 2018, 19:44
Savisaare nime küll ei maksa lehvitada . Aga keskerakondlane, küll ta kõlbaks, kui arstid kõok koos otsustavad.
m
Meil/ 28. mai 2018, 19:55
Arstid otsustavad nii nagu reformarid-rahastajad suunavad.
t
To:Nonoh/ 29. mai 2018, 13:47
Oled purjus?..nii segane ja vigu täis tekst!
t
28. mai 2018, 19:21
r
Reinvest/ 28. mai 2018, 19:15
"Tänu" Laarile viivad välispangad siiani maksuvabalt Rootsi 3 miljonit Euri päevas! Seetõttu meil keskklassi ei olegi ja riik on nii vaene.
t
Tõstke aga makse,/ 28. mai 2018, 22:09
näiteks lasteaia maksu, küll siis aegamööda jälle uued miljonid kasvavad.

l
lihtsam/ 28. mai 2018, 19:15
ja väärikam oleks talle maksta riigikogu liikme palga alusel eripension.
n
no/ 29. mai 2018, 07:47
Laar ei ole vist veel pensionieas.
m
Miks/ 28. mai 2018, 19:11
l
Loomaaed/ 28. mai 2018, 19:02
Mis juurvilja eelistamine see olgu?
e
Empaatia/ 28. mai 2018, 18:51
Sellega olen nõus, et pangandust võiks juhtida pangandusinimene. Kuid ei leia, et peaks nimetama sotsiaalseks töökohaks seetõttu, et M. Laar sellel tööle hakkab. Ilkujad olgu õnnelikud, kui tervis korras. Kunagi ei tea, mis homne päev toob. See on perfektsete maailm ja nõrgematele kohta pole. Kahjuks on see nii. Aga ei peaks olema. Insult, puuk, või mõni muu trauma võib tabada igaüht. Parem olla siiski teiste suhtes mõistvam. Kes teab, kuna. mõistvust teistelt ootame...
o
28. mai 2018, 19:45
oma öelduga liigitategi Laari nõrgemate maailma. Tõesti, pole minagi kaitstud insuldi eest, kuid ega seetõttu ma invaliidistumise järgselt samale töökohale ei sobi. Vaevalt mind sinna upitataksegi. Invaliidsus pensionile peaks ta jääma. ju ei piisa sellest piskust, et juhtivat ametit jahib.
k
Küll mõni inimene võib ikka olla lühinägelik./ 28. mai 2018, 22:22
Keegi ei parasta ega kommenteeri sellise ränga haigusega inimest, vaid see tehing lihtsalt pole õige. Meist igaühega võib juhtuda igasugu õnnetusi või me võime põdeda mõnda ränka haigust, kes või kellele meid siis enam tarvis on? Siis lihtsalt peavad omaksed, kes pole mingid rikkurid, kõigega toime tulema, kuna nad pole nii kõrge lennuga olnud ega oma eluajal sellist palka saanud nagu mõned, kelle eest nii võideldakse praegu.
r
Rahamaailmas tegija/ 28. mai 2018, 18:51
Rahamaailmas tuleb meelde Laari rublade müük, kus jäi selgusetuks palju neid oli ja kes kui palju selle pealt teenis?
a
aga/ 28. mai 2018, 19:12
mõmmi lubas pankades igasuguse likviidsuse likvideerida
e
ehh/ 28. mai 2018, 19:45
kes neid summasid siis teadiski ja nüüd mäletab? hea oli olla .
n
no/ 29. mai 2018, 07:56
Rublade summat ei tea,see oli väga suur. Laaripettus algas juba sellega, et lubas rublad anda Venemaale, tegelikult veeti need lennujaama ja kolm lennukitäit läks tšeteenidele relvade ostuks. Tšetssenid ei saanud osta relvi dollarite eest,selleks oli vaja rublasid. Kuidas dollarid jaotati,eks nad ise tea .
k
K.P./ 28. mai 2018, 18:51
m
malt laali/ 28. mai 2018, 18:44
s
,,,/ 28. mai 2018, 19:48
sul vist ei õnnestu enam R tähe hääldamine või kirjutad nii nagu kuuled? Aga mida ikka keskerakondlastest tahta.
a
au tööle/ 28. mai 2018, 18:34
laal on meie ajastu mõistus ja südametunnustus-nagu brežnev.

i
IRL/ 28. mai 2018, 18:33
Üheskoos lükkame laali maldi paika
h
hhhhh/ 28. mai 2018, 19:50
nii hakkagi rääkima, milleks sulle R täht. Või on sul arstid uiuude avastanud, sel juhul vabandan - haigus ei hüüa tulles ja kui hüüab, siis ei tee see paha, kui R välja ei tule enam.
h
hhhhh-le/ 28. mai 2018, 22:29
Mine, palun, arsti juurde ja räägi kõigepealt oma probleemidest. Küll sa tead, miks seda R tähte nii moonutatakse , ära mängi rumalakest.
K
.............................../ 28. mai 2018, 18:29
Kuidas sa ei tea,et sinna sina ei sobi.Kas tõesti Eestis ei leidu teist inimest?Mis viga raamatuid kirjutada ja võtta raha vastu. Igalt poolt kukub raha.
l
laar/ 28. mai 2018, 18:25
on kokk ,kondiiter, kodukulude keevitaja...
tema pangandusmeisterlikkuses ei maksa kahelda IRW
r
Rudi/ 28. mai 2018, 18:22
Et laari-mardu elaks kogu oma ülejäänud elu "rahvapensioniga! Nii ca 400 €-d kuus! Ja ainult SELLE 400 rahaga kuus!
ü
üks pangatöötaja Lõuna- Eestist/ 28. mai 2018, 18:19
Raske insuldi läbielanud inimene upitatakse jällegi panka juhtima!
Kas tõesti kedagi targemat ja füüsiliselt tervet inimest Eestis ei ole või on kõik juba välismaale ära läinud? Eesti muutub tõesti juba naeruväärseks.
k
kodukulud tõi alla/ 28. mai 2018, 18:28
küllap saab ka panganduskulud alla...
tegemist on ikkagi parimaga,primaatide seast!
s
solidaasus/ 28. mai 2018, 18:29
pea töötab, kuid keha ei tule järele, breesnevi sündrom
s
sina mulle ja mina sulle/ 28. mai 2018, 19:29
sedasi see poliitlumpen seal üleval toole ja pirukatüpkke jagab
v
Väärt uudis.../ 28. mai 2018, 19:07
Liidame Laariga Savisaare,saame terve tugeva meeskonna!!!
s
See on midagi/ 29. mai 2018, 02:40
tõbise talutamise ja indulgentsi ostmise vahepealne teguviis. Ühtepidi määrati soe koht endisele võitluskaaslasele, teistpidi on see koht ilmselt garantiiks, et Mart memuaare kirjutama ei hakkaks, erastamise/ärastamise kohta näiteks.
k
Kana/ 29. mai 2018, 07:53
Ma jällegi ei saa aru, millele tugineb arvamus, et Laaril puudub selleks tööks vaimne võimekus ja vastupidavus? Lihtsalt oletus, et puudega inimene ei saa niikuinii hakkama? Nii ei ole ei põhjendatud, seega objektiivne ega tänapäeva maailmas ka viisakas öelda.
d
28. mai 2018, 18:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Ernitsa kõrval on Laar 25 korda töövõimelisem./ 28. mai 2018, 18:29
Praktika on tõe kriteerium.
k
kas sina?/ 28. mai 2018, 19:15
m
Maali maalt/ 28. mai 2018, 19:23
Ernits tahab ise pukki saada.
j
jah/ 28. mai 2018, 18:35
oleks kritiseerinud panganduse spetsialistid, oleksin seda võtnud tõsiselt. Et kritiseerib PE, siis on üsna kindel, et ML on just õigel ametikohal!
o
oi - jee/ 28. mai 2018, 19:16
jälle üks ananass on rääkinud.
j
Jama/ 28. mai 2018, 20:24
jah, kui juba juurikad sõna võtavad...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee