Eesti uudised

Kas kuueaastane Oliver tohib suvekontserdil õhtut juhtida?

Juhan Mellik, 21. mai 2018, 20:54

157 KOMMENTAARI

i
23. mai 2018, 07:31
Igatahes väga tüütu, muud kirjutada pole?
I
/ Kas mingi kadedustunne vaevab sind?/ 26. juuli 2018, 01:04
Igatahes sai väike Oliver osaga hästi hakkama.
m
Miks jälle modereerimisele?/ 26. juuli 2018, 01:07
No on alles...., lihtsalt sõnu pole.
v
vaevalt/ 22. mai 2018, 22:47
laps küll ise ei osanud ennast õhtujuhiks pakkuda, ikka keelegi karvane käsi on mängus.Ja mida ta seal räägiks, loogilist juttu ju ei tule, pingutab pähe tuubitud lauseid.Mis talent või andekas, tavaline natuke hüperaktiivne ja vanainimeste seltskonnas täiskasvanute jutte kuulav laps. Lauluhäält tal ju ei ole, niimoodi laulavad kõik selles vanuses lapsed, viisi peab ja kiitus Novellale, et tegeleb lastega.Isegi Tõrvas on Oliverist andekamaid laululapsi.Kas ema või vanemad õed-vennad ei näe, millega tegu, aidake ometi.
t
---/ 23. mai 2018, 05:30
tore andekas laps. Ütleb otse ja mis õige. Kindlasti peaks ta olema mõne erakonna valimisnimekirja esi number kui riigikogu jälle valima läheme. Olgu vähemalt üks neist 101-st, keda me kindlalt tahame valida.
l
Lapsed/ 22. mai 2018, 18:15
mangivad filmides osalevad modellidena laval jne.Miks siis Oliver ei voi monel ohtul laval olla?Pealegi olen aru saanud et lava talle vagagi meeldib.
m
Meil ju kõik teisiti./ 26. juuli 2018, 01:13
Ainult mõnitada oskate. Ega ta elu 24-s ega kroonika pidudel esinenud.
r
Rõve/ 22. mai 2018, 17:42
Järgmisena saab ta kindlasti pulmaisaks.Emme saab sealt ju ka pappi.See Oliver on tal nagu väike paelaotsas pada otsast välja ajav ahvipoiss.Vanasti käidi sellistega mööda laatasid.
k
Kui minu kommentaarid / 26. juuli 2018, 01:22
lähevad koos selle sinisel taustal trükisega aina modereerimisele, siis kuidas selle "Rõve" nime all trükitu siia sobib. Siin ju solvatakse juba tema ema ja kirjutatakse väga inetult .Miks te seda ei näe? Olgugi, et see Teie ajalehes ilmuv lugu on pealegi 21. mai 2018.a. kuupäevaga. Kas siis ka ei näinud?
n
.../ 22. mai 2018, 16:05
noo ma ei tea,pole päris õigekoht ju .Laps peaks laste asju tegema mitte õhtu peomeeleolus rahvale "staari" mängima.
l
lapsepõlv/ 22. mai 2018, 15:43
6 aastane poisike peaks liivakastis autoga mängima,loodust uurima ja poistega jalgpalli õues taguma.
Nüüd tehakse temast laval vana inimene,kes naerutab publikut ja mõtleb ainult rahast.Sõnavara,nagu puuks,saadud õpetajate käest,mis ei sobi lapsele.Need pilked väikse poisi pihta ei jää tagajärgedeta.
Lapsest on saanud suurte mängukann ja raha allikas.Ta ise ei saa veel sellest aru.
k
kas/ 23. mai 2018, 10:43
kuni naisevõtuni.sellises eas laps saabki julguse laval esinemiseks.vaadake paljud andekad lapsed ju kardavad laval esineda,lähevad lausa krampi.see ongi see,et laps on ainult ema seelikusabas kinni.lastega peabki juba lasteaias rohkem tegelema ja lapsi suunama.poisil on esinemisjulgus ja see on juba hea.see aga mida ta rääkima hakkab,seda ütlevad juhendajad.miks te olete selles puuksus kinni.küll ta ütleb ka midagi muud.
p
pupujukud/ 23. mai 2018, 12:32
Mina käisin 1,3-aastaselt Antarktikas ja tutvusin täheteadusega - tänaseks on see minu lahutamatu hobi.
e
Ega.../ 22. mai 2018, 15:10
...laps süüdi ei ole. Tundub,et vanematel on küll mingi hälve.Ja meie suured staarid ka-kui teil mõistust on,jätke laps rahule.
v
22. mai 2018, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
?/ 22. mai 2018, 23:00
mis ajaühikus sa sellist raha teenisid karjas käies? Kui keskmised täiskasvanud teenisid 100 ja 150 rubla piires kuus. Mina sain kolhoosis lapsena 60 rubla kuus

n
nähke asju õigesti/ 22. mai 2018, 13:19
Kõik, mida õpitakse tegema enne kooliminekut, tuleb uuesti kasutusse peale viljaka ea lõppu. - Seega hästi hakkama saavad need vanurid, kes omandasid oskusi beebist lasteaiaeani. Põhjuseks on, et me hakkame uuesti kasutama vastavat ajupiirkonda. Evolutsioon on selle nii seadnud, et tagada ellujäämine.
r
realist/ 22. mai 2018, 13:12
Ausalt öeldes hakkab natuke väsitama see Oliveri teema.
t
Tanel/ 22. mai 2018, 12:48
Kullakesed! Need on need tobedad saated, mida te rõõmuga naudite. Seal jäetakse vanematele ja laosele mulje, et ta ongi väga eriline jne. Kui saade läbi, jõuab kätte reaalsus. Laps polegi enam midagi väärt. Selle olukorra tekitab just televisioon. Isiklikult väldin kõiki saateid, kus kasutatakse lapsi. Välistan ka Kuuuurijat. See saade on ainult saatejuhi huvide vahtu kloppimine. Me ise soodustame selliste õnnetute inimeste sündi kahjuks.
v
väike/ 22. mai 2018, 12:29
e
Eh/ 22. mai 2018, 12:25
Ma ei saa aru, miks laps ei või esineda? Kas siis tuleks ka muusikaõppeasutused sulgeda, sest alaealiste kontserttegevus on kuidagiviisi halb? W.AMozarti isa sõitis oma imelastega pidevalt mööda Euroopat, kus lapsed kontserte andsid.Kas see oli laste ahistamine? Ja siis ei tasuks sellist telesaadet üldse korraldada, kui võitjale pärast vesi peale tõmmatakse.Igatahes teeb täiskasvanute selline käitumine poisile palju rohkem haiget,kui võimalus kontserti juhtida.
n
Nukits/ 22. mai 2018, 12:15
Seda last on piinlik kuulata, mitte naljakas. Teda ei peaks küll eksponeerima, vahest tuleks kasuks kui psühholoogid tegeleksid kõigepealt tema emaga. Kadedust pole, lihtsalt kurb hakkab, et kahtlase väärtusega meelelahutuse järele on nõudlust.
k
ka/ 23. mai 2018, 11:10
Just minu mõte. Teevad lapsest klouni.
p
Priit/ 22. mai 2018, 12:03
Ta oleks võinud Superstaari saadet juhtida, igatahes parem, kui see ennast imetlev ja mingi jumala kombel käituv Taukar
t
to Priit/ 22. mai 2018, 13:06
Ärge võrrelge võrreldamatut! Kas teile sobivad ka puuksutamise laulud ja jutud? Oliver on tavaline julge laps, kelle talendiks on lobisemine!
t
22. mai 2018, 14:01
Taukar on lahe ja sobib sellise saate juhtimiseks väga hästi.
v
vanem inimene/ 22. mai 2018, 19:37
Mõelge ka ,mida te siin kirja panete...Üks on tuntud artist ja teine 6 aastane maapoisikene, kes ei oska veel arvutadagi ega kirjutada, kes ei käi veel kooliski. Laps peaks kooliks ette valmistuma,ema -isa abiga, vastasel juhul saab temast probleemne laps, kes koolis ei adu reegleid ega korda. Õpetajatel on raske lastega, kes on hüperaktiivsed, ei kuula õpetaja sõna, käitutvad kõikelubavalt.
Kui temast tõesti asja saab kunagi 15 aasta pärast, on lõpetanud koolid ja harib end kultuurivallas, et siis lavale pürgida aga praegu seda tahta on liiga vara, pole annet ega erilist sisu midagi,laps jääb lapseks, andke talle lapsepõlv tagasi.
e
Eve/ 22. mai 2018, 12:03
Mina leian et 6 aastane Oliver ei sobi kontserdi juhiks kuna ta veel väike.Mina ei lähe kontserdile kus juhib seda 6 aastane laps.
v
vkr/ 22. mai 2018, 12:49
Nõus Evega. Mina ka ei läheks.

L
Taat/ 22. mai 2018, 11:05
Lastele jäägu lapsepõlv ja laste mängud,täiskasvanute "mänge" on aega mängida küllalt!
b
Brunn/ 22. mai 2018, 10:40
Oliver on paljudest õhtujuhtidest peajagu vingem.
k
küllap on,/ 22. mai 2018, 12:06
aga kohe kohe, see mis poisikese puhul müüb, võib devalveeruda ja siis läheb juba mehist meelt vaja... hea on, kui emal seda jagub :)
edu oht kulmineerub tulevikku, selles on probleem.
k
kui kadedus põleks/ 22. mai 2018, 10:36
siis ei oleks vaja Oliveri emal küttepuid ostagi.
l
Lea/ 22. mai 2018, 10:08
no ei ole nakjakas, lapse koht on kodus, mitte ei pea aitama emal maja osta
m
22. mai 2018, 13:15
miks 6. aastane laps peab kodus istuma, kui vastsündinud käivad koguni vabariigi sünnipäeval, seal, kus inimesed minestasid.
x
xMees/ 22. mai 2018, 10:04
Siinsete kommentaaride põhjal otsustades saab Oliver juba varakult tutvuda ka sellega, et kuidas üldrahvalik arvamus võib muutuda heledast päevast tumedaks ööks. Annab võimaluse niisuguse nähtusega harjuda ja üle olla. Vajalik omadus igale meediategelasele. Kahju küll, aga pole midagi parata, et nii on, ja et juba nii noorena peab ta sellega tutvust tegema.
Oliverile ja tema lähedastele soovin sellega toimetulemist, sellest õppimist ja eluga edasiminemist. Usun, et Oliver on hea õhtujuht!
m
mann/ 22. mai 2018, 09:51
See on küll eht-eestlaslik kadedus. Tegelege pärisprobleemidega, see on pseudoprobleem.
j
J/ 22. mai 2018, 11:20
Eilses ringvaates olier igati tasemel ja armas laul samuti !
v
vana ja tark ( ja 5x vanaema ka)/ 22. mai 2018, 09:16
Olen seda last vaadanud ja igakord hakkab kõhe...tõsiselt- on selliseid jutupaunikust lapsi alati olnud, aga siiski - mina teda ei imetle ega ka naudi, vähemalt selles rollis, milles teda serveeritud on..
Tore laps omas kodus ja oma pere naljadega tehku mis tahab, aga selline roll- no ei, kindlalt ei...!!
p
22. mai 2018, 11:02
paistab ,et oma vanaema staatuses oled ka ära pööranud--aeg on edasi läinud ---tule maa peale tagasi !
t
Teiega nõus/ 22. mai 2018, 11:39
kuigi see pole isegi naljakas, mida Oliver suust välja ajab. Teised temavanused juba teavad, mida mingi sõna või asi tähendab, kuid see poiss ajab niisama mingit jama suust välja, "esineb" auditooriumile ning see peaks naljakas olema. Kahjuks ei ole.
n
nõus/ 22. mai 2018, 13:42
eks selline jutt näitab, millises seltskonnas laps viibib, sellised ütlemised ja naljad ei tule lasteaiast või koolist, ikka rohkem selline poetagune sõnavara.Aga miks seda promoda, aru ma ei saa.
m
22. mai 2018, 09:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
selleks ajaks on mammal maja juba püsti/ 22. mai 2018, 10:17
mind häirib tema sõna kasutus, õigemini, mis tal öelda kästakse. Kas tõesti peab olema mitu laulu puuksutamisest! No naljakas ja rahvas kõveras, aga laps ei vali ise neid laule välja. Ringvaates Novell Hansoni õppeklassis jälle üks puuksutamise laul!
Ühinen Teie arvamusega.

l
Lea/ 22. mai 2018, 09:11
Mingit skandaali pole. oliver sobib suurepäraselt saatejuhiks. Imearmas ja tark laps. Ei maksa kade olla.
s
Saade on suunatud kellele?/ 22. mai 2018, 09:41
Seega on saatesse oodata ka palju lapsi, et : Vaatame üheskoos kui tubli on Oliver, kuigi mõned lapsed kipuvad juba tukkuma.
v
vombat/ 22. mai 2018, 09:03
Milleks see arutelu. Töölepingu seaduse järgi alla 15 aastast ei saa palgata tööle.
Kui ilma rahata omast vabast ajast pannakse veiderdama lavale, pole probleem,
kui aga saab mustalt palka siis on see seaduse rikkumine ja koht maksuametil sekkuda.
s
Siis oli küll kisa suur ,kui Tartus Annekanali ääres / 22. mai 2018, 10:44
14 - 15 AASTANE !? müüs jäätist pikad päevad ja ka õhtutundidel ... ja nüüd oleks nagu normaalne ,kui 6 AASTANE ! ? on ,,õhtujuht ,, kus nüüd need lastekaitsed ja seadusesilmad on ????
d
DIRIGENT/ 22. mai 2018, 08:48
Kuidas saab tekkida üldse küsimus sobivuse kohta andeka OLiveri osas----ta lausa peab seda minema juhtima !
e
ei saa aru/ 22. mai 2018, 08:37
Pole siiani aru saanud, milles see laps andekas on, jutt küll jookseb, aga 6-aastase kohta on seegi küllalt jabur.
e
Ei olegi laps süüdi, kahju temast kui nii edasi "pingutavad" tema vanemad jt. asjaosalised!!!/ 22. mai 2018, 08:51
Paljudele ei ütle nimi Joselito midagi, aga pole hullu. Poisslaps oli väga noorena (selliseid oli/on teisigi) tore laulupoiss. Kuulasin hommikul ja tuju läks paremaks - Ave Maria oli üks lauludest jne. Õpetage ka meie poisile midagi ilusat, muidugi kui annet jagub, aga lapse kaugu teenida elatist ... ? Nõme ja labane, ka need Võrnod jt., ärge vägistage!
e
ema/ 22. mai 2018, 08:34
kuidas on üldse võimalik,sellist poissi,kes oskab ainult igasse lausesse ema poolt õpetatud puuks,puuks panna,mingiks superlapseks.Kindlasti nägite ka eelmist saadet,kus üks väikene poiss mängis kitarri ja laulis.Ausõna ta oli nii armas ja paljudel olid pisarad silmas.Lõpetage selle puuksutaja promomine,Ta ema on juba selle lapse rikkunud,tundub,et tal on midagi peas puudu.
ü
Üks 4 lapse ema. / 22. mai 2018, 08:34
Muidugi võiks!!Mina selles küll midagi halba ei näe. Pigem on see tulevikus kasuks ,kui lapsena sellised võimsad kogemused juba olemas. Annet,julgust ja tahet on siis miks mitte neid ära kasutada?! Ei mõista neid kriitikuid,kes sappi pritsivad. Elage ja laske teistel elada! Minuarust peaks pigem viltu vaatama neile emadele kelle lapsed kasvavad nutimaailmas!!! Las laps näeb lava ,tunnetab lavatööd ja saab kogemusi, see ainult kasulik!
m
milline / 22. mai 2018, 09:01
Mis võimsatest kogemustest siin juttu saab olla.?Laps räägib seda keelt,kus seltskonnas ta olnud on.Jutu põhjal,jah see seltskond on ikka päris kirev olnud.Paistab,et sellele emale ei mõju miski.Seda ta ei arvesta,et peres on veel lapsi peale "geeniuse"Kuulsuse on see ema saanud,aga mitte positiivses võtmes.
i
Irf/ 22. mai 2018, 10:58
Siis on lootust, et lapsest kasvab Kulkin. Yks lapsstaar oli ju lausa yksi kodus ja tegi muid filme ka. Kasvas korralikuks peoloomaks.
h
hmm/ 22. mai 2018, 08:30
Eesti ametnik nagu ikka, tegeleb pseudoprobleemidega.
s
süsimust iroonia/ 22. mai 2018, 08:29
keelame eestis üldse kõik ära! keelame ajalehe lugemise ka ära, mine tea mis udu nad sealt loevad... :DD

p
PRAEGU/ 22. mai 2018, 08:19
Teenib ÕHTULEHT kordades rohkem väikese Oliveri pealt, kusjuures kõigil võimalus halvustada. Kindlasti on see laps väga tubli ja aktiivne. Julgen tunnistada, et tänu Oliverile oli ka VÄIKESTE HIIGLASTE saade tunduvalt huvitavam ja Oliveri etteasted meeldivad. Hoopis kommenteerijad lõpetagu lapse lörtsimine. Selleks on ikkagi profid, kes otsustavad. Ja nüüd paluks palju miinuseid, sest julgesin väikest poissi kaitsta.
t
to praegu/ 22. mai 2018, 09:50
oliver ei otsusta oma tegemiste üle, rahahädas ema on see, kes topib last igale poole.
m
Mina../ 22. mai 2018, 10:44
.. ei pane sulle kindlasti miinust.Arvan ka , et kui lapsele siin miskit üldse halvasti võib mõjuda, siis on see "heasoovlike"emmede kommentaarid.Kõik kes te ei salli Oliveri ema, tõesti saage sellest juba ükskord üle.Elage ise ja las teised ka elavad.Mitte kedagi ei aeta seda esinemist vägisi vaatama, nii lihtne see ongi! Ei ole Reeda sõbranna ega sugulane ja nüüd sõimake mind palju tahate.
r
rahunege/ 22. mai 2018, 08:06
maha,te targad eksperdid.miks te sildistate ja panete diagnoose lapsele.laps on laps ja kui taheti ta saatejuhiks,las ta siis olla.kas teil oma lapsi ei ole,või olete kadedad,et teie laps ei oska midagi sellist.lapsed ju esinevad igal pool,laulavad ja tantsivad,mängivad igasugustel pillidel.miks siis oliveri tembeldate lobamokaks ja debiilikuks.kus on teie arukus ja mõistus.mõelge,kui teie lapse kohta niimoodi öeldakse,kas teil ja teie lapsel on hea olla.enne,kui teiste lastele diagnoosi panete,mõelge oma laste peale.ei ole oliveri ema.
22. mai 2018, 08:23
nomaalne tähelepanek kus lühidalt kõik ära öeldu---kiitus,,rahunege,, !
t
Tubli/ 22. mai 2018, 08:30
et julgesid lapse kaitseks välja astuda. Alles oli Teie kommentaari 5 plussi, need lihtsalt kadusid ja järgi jäi 1. Siin artikkel selleks, et Oliveri pealt teenida ja last igati kritiseerida.
n
nägin/ 22. mai 2018, 07:45
eile Ringvaates saatelõiku Oliverist ja tema lauluõpetajast Novella Hansonist. Oliveril on pidurdamatu sebimisvajadus, paigal olla ei saa, käedl töötavad näppima kõike mis käeulatuses. Isegi NH pidi teda hoiatama, et pillil midagi ära ei näpiks. Ja laulus oli jälle vaja "puuksutada", mida härrasmees saunalaval ei tee. No mis andekus, mis tore laps???
m
Milleks/ 22. mai 2018, 08:34
kutsuti laps Ringvaatesse, kas selleks, et oleks võimalik hiljem last kritiseerida ja selle pealt teenida.
s
Selleks / 22. mai 2018, 11:25
ei kutsutud last Ringvaatesse, vaid reporter käis kohapeal. Oli seal veel paar poissi, kes palju rahulikumad olid ega tundnud end staarina nagu Oliver end juba tunneb.
k
ka vanaema/ 22. mai 2018, 07:43
Tore poiss, las tegutseb , nii vahva 6 aastane, oleks selliseid rohkem, väike Oliver head peale hakkamist, mis siin teistel hõisata, kahju või
s
SK/ 22. mai 2018, 07:43
Arvan selles on süüdi ikka ema,kes on poisi pannud sellisesse olukorda. 6-aastane laps ei peaks niimoodi rääkima ja igalpool sõna võtma.Kahju poisist.
k
kogub hoolimatule emale raha , kas siis maja ehitamiseks , / 22. mai 2018, 08:24
või miskiks muuks ,aga pidid ka ikka täiskasvanutel aru olema ,et teda sinna võtta ,
aga eks ema suurele pealekäimisele sai asi teoks
p
PEDAGOOG/ 22. mai 2018, 07:37
Kui nüüd lugeda neid enamus madalalaubaliste negatiivseid kommentaare andeka lapstähe kohta siis tekib küll kuum viha kui vastikud võivad olla osad eestlased !
o
22. mai 2018, 07:56
Oliver on särav lapstäht ja kõik armastavad ja hoolivad temast, läheduses on ka teda armastav ema. Tänavalapsed peavad oma eludega toime tulema. Haiged lapsed samuti, isegi riik ei toeta alati nende ravi, kogutakse rahvalt annetuste näol. Siin pole midagi halba ja Oliver ju ise naudib seda kõike.
h
Hiiumaa mees/ 22. mai 2018, 08:22
Üks armastav ema hoiaks oma lapse eemal tänapäeva showbisnesi haide lõugade vahelt. Mina pakun, et siin on tegemist ikka millegi muuga kui emaarmastusega. Kahju!
l
lähedal asuv armastav ema ??:D / 22. mai 2018, 08:26
loeb raha juba kokku palju sai ...
k
22. mai 2018, 13:18
kas Hiiumaal elavad kadedad inimesed?
h
Hiiumaa mees/ 22. mai 2018, 17:39
h
Hiiumaa mees/ 22. mai 2018, 08:00
Pole sa mingi pedagoog kui sellist madalalaubalise juttu ajad juttu ajad. See nn lapstäht ei ole andekas. Iga teine laps on selleks võimeline kui talle pidevalt kärbseid pähe ajada, et oled kohutavalt andekas. Laps, kes on veel rumaluke ja hakkabki mõtlema, et jah näe olengi ja seda enam tsirkust teeb. Mina ei ole kade vaid kahju on mul sellest väikesest poisist, kelle lapsepõlve kas raha või kuulsuse janus ema ära on rikkumas või mine tea äkki ongi juba rikkunud, lastes meediahaidel oma lapsest järjekordset ''staari'' toota. Laste maailm julm, nemad oma naiivsuses ja veel arenemata taktitundes ütlevad sulle täpselt välja mida arvavad ja see võib tekitada tulevikus sellele pisikesele poisile veel palju probleeme. Annaks jumal, et tal ei tekiks nn staarikompleksi ja sellega seoses ohtu sattuda koolikiusamise ohvriks. Selle pika juttu lühike kokkuvõte oleks - ei mingit kadedust vaid lootust kainele mõistusele, mis sellele palaganile õigel ajal pidurit tõmbaks.
l
lugeja/ 22. mai 2018, 08:19
v
Vanaema/ 22. mai 2018, 08:06
PEDAGOOG võiks kirjutada veatult: mitte "osad eestlased" vaid "osa eestlasi"
o
Oh üllatust/ 23. mai 2018, 10:01
jälle ilmus välja vigade parandaja.Nagu selgub,siis on neid,keda kommentaaride SISU ei lähe korda,vaid ÕIGEKIRI! Varsti on käes lõpueksamite aeg,tuleb harjutada!
õ
õpetaja/ 22. mai 2018, 08:16
kus siin andekas lapstäht on. Natuke kasvatamatu ninatark ja kahju, et täiskasvanud seda ära kasutavad.Eelkõige oma ema peaks last kaitsma.Ei ole ta ka andekas laulja, selles eas kõik lapsed laulavad.
h
Hiiumaa mees/ 22. mai 2018, 08:23
Ja palju paremini laulavad
t
to pedagoog/ 22. mai 2018, 21:08
milles see andekus seisab. täiesti tavaline laps, kelle kodune kasvatus jätab soovida.
j
juku/ 22. mai 2018, 07:30
Kõik, kes ei ole ise säärases olukorras olnud võiks moka maas hoida. Lapsele on see suur pidu ja möng. Tean omastkäest.
a
ab/ 22. mai 2018, 07:40
Paraku sellised lapsed põlevad kiiresti läbi! võta või makaokalkun, robi loretti!
n
nalja asemel ammu kurbus/ 22. mai 2018, 08:17
Mokk maas? On sinu arvamus ja valearvamus! Ei ole nii. Minu arvamus on, et see laps aidataks kergemale ravile, mitte lavale. Kui ema ei märka ja ühiskond märkab, siis aaks veel aidata ju.
m
möng , möng võib ta ju olla ,/ 22. mai 2018, 08:28
t
to juku/ 22. mai 2018, 21:11
eks mine siis ja möngi.

j
Jana/ 22. mai 2018, 07:19
Lapse kõne on 6 aastase kohta ikka väga imelik.
m
maamees/ 22. mai 2018, 06:57
Ja vaadake,millised kuulsused veel selle Oliveri abil esinevad.Kas nad on siis nii viletsad lauljad juba,et peab õhtujuhiks lapsekese valima.Ja mis anne siis sellel Oliveril on.Öeldakse,et laps on kodu peegel ja seda ta kindlasti on.Egas ema suust midagi arukat ootagi.Häbi võiks neil esinejatel olla,nad kasutavad kõik Oliveri ainult ära.
o
Oi oi/ 22. mai 2018, 08:57
geeniusest on asi ikka kaugel, aga Oliver on lihtsalt julge ja suure jutuga tavaline poiss, räägib oma suuremate õde vendade vaimukusi ja kogu lugu. Tema on laps ja pole milleski süüdi, et teda promotakse.
ü
üksi kuuene pole mingi saatejuht/ 22. mai 2018, 06:57
igatahes mina oma raha küll sellise lobasuud vaadates ei raiskaks. Olgu ikka seal kus sobiv koht.
o
22. mai 2018, 07:17
Oliver lausa peab olema saatejuht arvesse võttes tema erilist andekust !
o
Oliveri/ 22. mai 2018, 12:52
andekus on suur julgus ja suur jutt, mida suuremad räägivad. Mina siin muud andekust küll ei näe, aga kade ka ei ole.
t
tundub/ 22. mai 2018, 06:56
et kahju lapsele on juba tehtud, kui nii edasi, siis tulevikus saab tal raske olema
j
22. mai 2018, 06:07
jah arvame ka,et mingi viga tal man om,see lööb suureks saades välja
ema tahab akordioni
s
selleks et/ 22. mai 2018, 05:25
aafrika reisi ja maja eest võlg ei tekiks,
tuleb distantseeruda üritustest
k
Kahju / 22. mai 2018, 05:01
emast, kellele on raha muutunud elus lapsest olulisemaks.
v
Varastatud kohtumine/ 22. mai 2018, 02:35
Ma arvan, et ülisensitiivsus ja pedagoogilisus on paraku hilijaks jäänud. Enne saatesse minekut oleks pidanud tōmbama pidurit. Need lapsstaari saated on osalejate vaimsele tervisele kahjulikud. Kogu eluks. Nüüd tuleb lapsstaari tee käia lòpuni. Pole see ühti nii tervist kahjustav. Ainult, et Kaljuste võiks tasuda vôrdselt täiskasvanud staaridega, ta on seda rohkemgi väärt. Ja raha oeab minema raudselt poisi arvele.

h
haige ema/ 22. mai 2018, 01:33
see ema võiks ükskord lõpetada oma lapse piinamise ja lasta tal olla laps kõige paremas mõttes.
A
!!!/ 22. mai 2018, 07:31
Aa raha, mi laps sisse toob?
t
Tiiu/ 22. mai 2018, 01:32
Oliver on väga tubli ja tegija poiss,las minna. Edu edaspidiseks Oliverile.
s
22. mai 2018, 07:08
seda soovib enamus normaalsed inimesed aga --kiitus Tiiu !
l
Lugeja / 22. mai 2018, 08:22
Normaalsed ?Asi sellest juba ammu kaugel alustades ebanormaalsest lapsevanemast.
l
Laps on laps, eakohane kõneoskus vajalik/ 22. mai 2018, 10:10
See enamus on siin hästi peegeldatud. Enamus saab aru, kui valesti last on koheldud, kui palju lastakse lapsel lobiseda, keerates vinti peale ja kahjustades lapse normaalset arengut. Laps ei saagi normaalseks, kui teda ei kasvatata. Suunates praegu väga valesti, aja suust välja, mida oled kusagilt kuulnud, mis pole eakohane. Andekus pole selle nimi, pigem kasvatamatus.
k
Kristiina/ 22. mai 2018, 01:11
Käed eemale Oliverist. Tähelepanu nautival lapsel tuleb lasta elada. Tööandja andis ammendavad selgitused. Vatilapsi pole vaja..
s
See on ülemõtlemine/ 22. mai 2018, 01:05
Kas tõesti tuleb ära keelata laste esinemised: teatrid, tsirkus, laulu/tantsu etendused. Vaadake, kuidas saates Pilvede all lapsed osalevad. Ka see on töö. Mis see Oliver teistsugune on. Las jutustab, ei see konti murra.
ü
üks asi on roll/ 22. mai 2018, 06:50
kusagil teatritükis, teine asi üritusejuht olla. Arvan et mind ei pealuks selline kontsert, kus on lapsest lobamokk esinumbriks pandud.
m
Mitu.../ 22. mai 2018, 08:17
..tundi tohib üldse sellises vanuses nagu Oliver töötada?Mõelge,mis koormus talle pannakse esineda laval,vaevalt,et on ainult 0,5tundi.Ükskord tagajärjed käes,siis hala.
Miks ema lõpetab lapsel lapsepõlve,vaid annab nõusoleku suurel laval esineda?Ütleks,et selle taga on raha...
a
22. mai 2018, 00:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
ja kas ikka / 22. mai 2018, 06:51
õhtujuhi koht on talle jõukohane? Pigem võib sam jama tulla mis telekas oli.
u
Uunu/ 22. mai 2018, 00:21
Kaljuste haistab pappi ja ei miskit muud. Ja lol-lid, lapsikud täiskasvanud, kes selle eest masksavad
n
22. mai 2018, 00:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
0
00:13/ 22. mai 2018, 00:41
Oliveri ema EKSPLUATEERIB oma last. JUBEDUS!
m
22. mai 2018, 00:57
Mammi on nö endine alkohoolik. Käis kunagi Tuuli Roosma saates aastaid tagasi. Eks need mõnutused anna nüüd tunda.
m
22. mai 2018, 00:58
t
Toivo/ 22. mai 2018, 00:09
Ärge rikkuge ära lapse elu. Kus te targad lastekaitsjad olete, jutupaunikud ainult.
0
00:09/ 22. mai 2018, 00:42
Lastekaitsjatest ei ole mingit kasu... MÕTETUD inimesed...

l
Laps peaks voodis olema/ 21. mai 2018, 23:25
Korrusmajade vahel lasevad väikesed kaagid poole ööni ringi
h
hh/ 22. mai 2018, 07:59
las lasevad, kõigil on õigus sünnitada.
k
Kuule kade eestlane/ 21. mai 2018, 23:22
Kas eratelekanalid tohivad lastega oma tobedaid saateid teha?
t
21. mai 2018, 23:12
Tänases Ringvaates oli Oliver eriti labase jutuga, kuidas naised teda taga ajavad.
t
to// 22. mai 2018, 00:00
Mine tea, vahest äkki ajavadki?
2
23:12/ 22. mai 2018, 00:43
Eks pooletoobine Oliveri EMA õpetab reda ropult ja lollilt rääkima....
e
eks geenid mängivad / 22. mai 2018, 06:53
suuremat osa kui arvata võiks.
s
See/ 22. mai 2018, 07:08
pole ju normaalse lapse jutt. Arvatavasti paneb ema talle sõnad suhu.
t
tehku mõni/ 22. mai 2018, 10:06
lastele mõeldud üritus ja pangu ta seda saadet vedama, kuid minna kalli raha eest kontserti kuulata ja seal peab kuulma mingit mõttetut lapse loba, siis sorry on see ajuvaba üritus.
e
eks iga laps/ 22. mai 2018, 10:02
on oma vanema peegelpilt
j
jusss/ 21. mai 2018, 23:07
Kui see juhtuks kuskil mojal oleks tegu lapstööjõu kasutamisega ja kõik tädid oleks kriisates tagajalgadel.
S
!!!/ 21. mai 2018, 23:03
See oleks ju ilmne lastekaitse seaduse rikkumine ning lapstööjõu ebaseaduslik ekspluateerimine. Euroopas teatavasti kutsutakse üles boikoteerima mõne Aafrika maa tooteid, näiteks kohvi või kakaod, kui selle tootmiseks on kasutatud lapstööjõudu, lapsi orjastatud. Kui lähtuda analoogiast, kas siis tuleks äkki ka taolisi üritusigi boikoteerima hakata?
m
marge/ 21. mai 2018, 22:52
Ilmselge on, et nii lapse ema kui produtsendid tahavad Oliveri lihtsalt oma rahavankri ette rakendada. Kui nüüd ametlik otsus on, et tal lubatakse seda suvetuuri juhtidfa, siis parim, mis meist igaüks selle lapse heaks saaks teha on MIITE MINNA SINNA TUURILE! Sest kui lapse arvelt loodetud kasumit teenida ei õnnestu, siis jäetakse see vaene laps vast lõpuks ka rahule.. Päästke see laps rahaahnete produtsentide ja ema käest sellega, et ei vii oma piletiraha tema juhitud üritustele!
a
Abba/ 22. mai 2018, 00:01
a
22. mai 2018, 00:51
Aitäh sulle Marge, et jagad minuga samu mõtteid. Saaks ainult ülejäänud Eesti ka sellest aru, kuidas ühte väikest , mitte just kõige tervema psüühikaga last, üritatakse ekspluateerida.
l
Laske / 21. mai 2018, 22:10
m
21. mai 2018, 22:03
Mäletan kui 3-4aastaselt sörkisin juba vanaemal sabas kolhoosi tööl. Kooliajal olles algklassis käisin suviti emaga kolhoositööl,vahel tegin ka üksinda (kõplasin,kakkusin lina,käisin nii küla- kui ka kolhoosikarjas jne..),sain selle eest raha,oli huvi ja tahtmine. Praegu olen 64 aastane,igatsen väga
kuldseid kolhoosiaegu tagasi.
Küsimus on selles,miks laps ei või töötada ja raha saada kui tal on tahtmist ja huvi. Praegusel ajastul värvitud küüntega eluvõhikud tahavad lastest kasvatada hoopis loodreid ja pätte. Laps ei tohi töötada,laps ei jõua töötada, rikub lapsel lapsepõlve ära,aga lollusi võib teha,see on lubatud.
a
aga/ 21. mai 2018, 22:17
Probleem on tegelikult selles, et hilistel kellaaegadel peaks nii väike laps juba voodis olema, mitte täiskasvanute üritust, kus kindlasti ka alkoholi tarbitakse, juhtima.
a
22. mai 2018, 00:46
Asi pole tglt selles, et laps tahab töötada, vaid mammil on vaja oma kuulsusesäraga lapsega pappi kokku ajada.Ta ju ise pakub oma last igalepoole
m
ma/ 22. mai 2018, 06:29
22.03-tööl ja tööl on ikka vahe vahel.

e
elle/ 21. mai 2018, 22:01
l
21. mai 2018, 22:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
M
?/ 21. mai 2018, 22:17
t
to ?/ 21. mai 2018, 23:38
Aga kuidas siis ei puutu? 1949.a. koos vanematega Siberisse küüditatud lapsed rakendati koos vanematega sealsetes kolhoosides tööle. Sealmail on lapstööjõu kasutamisega juba vanu ja äraproovitud, ajaloolisi kogemusi.
l
21. mai 2018, 21:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
u
uku/ 21. mai 2018, 22:15
Auu moderaatorid, kus te nüüd olete? Kui ma meediat kirusin oliveri teema haipimise eest, siis see kommentaar ei ilmunudki. Nüüd kui keegi muulane kohalikke külmale maale saadab, siis on kõik ok?
e
Eestlane/ 21. mai 2018, 22:37
Siber ju sinu kodumaa, sinu koht on seal.
t
Ta on/ 21. mai 2018, 21:57
väike,armas poisike, ärge vaevake last enneaegu ära.
j
jah/ 21. mai 2018, 22:18
Nii väike laps peab kell 21 voodis olema, mitte veel kell 22-23 kusagil tööl olema.
t
Taibud/ 21. mai 2018, 21:55
Kuueaastane peaks õhtul kella 22.00voodis magama.Kus on lastekaitse???
o
Oh seda kadedust!/ 21. mai 2018, 22:22
Ei tekita see õhtujuhiks olemine küll midagi halba. Las tõesti laps tutvub juba varakult lavaga. Paljud lapsed, kelle vanemad töötavad teatris, on ju ka seal vanematega kuni etenduse lõpuni ja nendest paljudest on kasvanud toredad inimesed. See pole küll mingi kuritegu, vaid lihtsalt suur kadedus , et üks lihtne väike poiss pääseb lavale. Kui oleks mingi kuulsate vanemate laps, siis poleks ehk mingit probleemi. Ja kui sellega on võimalik juba nii varakult võibolla ka oma ema aidata, mis on siis selles halba? Kui vanurid ei saa õigel ajal pensionile, vaid peavad sandina ehk töötama 100 aastasena veel (kui elab ainult sellise vanaduseni), siis miks ei või juba kuue-aastasena tööd alustada?
k
22. mai 2018, 00:43
Kle Reet, ära õigusta siin oma lapse tööle rakendamist.
t
Tal/ 21. mai 2018, 21:41
Pole mingit annet ju. Tobe ja ära hellitatud jõmpsikas on kes oma ema poolt "täis puhutud"
k
Kristel/ 21. mai 2018, 23:04
Jah, oleks veel vaimukas ja oma peaga mõeldud ütlemised, naljad, aga kui kuulata sõnavara, teemasid, siis nagu parmude "pidustuste" leebe versioon
t
22. mai 2018, 00:41
Tglt on sel lapsel miski psüühiline haigus. Oli meil eelmine aasta peo juht Valgas, lasteaia üritus oli. Pidi juhatama sisse rühmade esinemisi, puhkehetkel sügas end ja niheles- kõndis ringi. Oli nö rahutu. Tean ta mammit, see ju ihaldab kuulsust. Aastaid tagasi käis mitmes telesaates. Eks ta nüüd lapse kaudu üritab oma saamata jäänud kuulsust ja rikkust kätte saada.
h
HeH/ 21. mai 2018, 21:37
kas tõesti inimesed ei näe suurt pilti. Lastelaulukonkurss on üks asi, aga oma lapse ärakasutamine enda huvides on teisne asi. Kui Oliver juhiks mingit lasteüritust, oleks kõik okei. Aga kasutada raha nimel ära last selleks nagu siin- 100% EI
e
ehhee/ 21. mai 2018, 22:23
las rügab nii et maa must. emmekene ootab jalg üle põlve kärsitult oma unistuste maja ju. ja oliver lubas aidata.
m
Maarika/ 21. mai 2018, 21:27
Lolliks läinud see ema. Poisslast ei tohi 6-aastasena selliseks eputrillaks teha!

q
Qwert/ 21. mai 2018, 21:25
Äkki ei tohi enam lastelaulukonkursse ka teha? Ikkagi laste ekspluateerimine. Mõju laste psüühikale.
l
lapsevanem/ 21. mai 2018, 22:20
Mis sa ajad? Juhtigu lasteüritusi, kui soovib. Need on lühemad ja normaalsel kellaajal. Täiskasvanutele mõeldud õhtused üritused pole enamasti nii väikestele. Seda enam tööd tehes.
k
Kah ema/ 22. mai 2018, 07:26
Pole ju küsimus, kas tohib või mitte, lihtsalt 6-aastane nublu ei ole ju täiskasvanute ürituse õhtujuht, see on naeruväärne! See konkreetne laps on aga kergelt labase suupruukimisega, täiskasvanutega kamandavas toonis haukuv ja pidurdamatu logorröaga kasvatamatu jõmpsikas, seejuures veel üsna alla keskmise IQ-ga.
t
Tiit/ 22. mai 2018, 12:56
Enamus inimesi ongi madala IQ ja jooksevad seda õnnetut last vaatama.
e
ema reet/ 21. mai 2018, 21:21
Tahan uusi kepikõnni keppe!
u
Uku/ 21. mai 2018, 21:17
Hämmastav, kuidas meedia lüpsab seda oliveri teemat. Oksele ajab ...
u
Ukule/ 22. mai 2018, 15:34
igati samal arvamusel sinuga. Mulle meenub - kunagi promoti hirmsasti Arnold Oksmaad. Ka tema ei saanud aru, mis tegelikult toimub, nii ka see laps kujutab ette, et ongi nöutud ja kuulus. Väga räpane äri. Kindlasti ei lähe kontserdile.
m
miks ka mitte,/ 21. mai 2018, 21:17
ta ema tahab äkki reaktiivlennukit või mingit süstikut. Kõik see maksab.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee