Kommentaar

Tiit Kuresilma | Rail Baltic toob kaasa pika nimekirja hüvesid (105)

LISA KOMMENTAAR

reku 20. mai 2018 16:12
Kuidas inimene võib rääkida nii rumalat juttu. Näiteks loodus. Kas konnad ei pea ka raudteed ületama? Kas kirjutaja on natukenegi mõelnud, kuidas saavad põdrad, kitsed... raudteest üle. Ma sõidan autoge ja panen selle rongile. No ei mõtle kirjutaja. Paistab, et ajuke ei suuda enam RB kasulikkust välja mõelda ja siis ajab mingit täielikku udu juttu. Kas ta ise ka usub oma loba.
Mis 20. mai 2018 15:50
te kurjustate! See artikkel ongi pila.
nujah 20. mai 2018 14:33
Netiavarustest leiab PhD ka sellise tõlgenduse - Pretty huge D*ck. Ja ajutegevus kannatavat, kui veri kuhugi mujale valgub...
Oi 20. mai 2018 13:25
milline juhmus! Eestis on see muutumas kahjuks tavapäraseks. Kapsapeade hääl on muutunud ühiskonnas liiga lärmakaks.
MIMM 20. mai 2018 08:04
see jutt on ikka täiesti ohohohoooo... kui nüüd konnadest rääkida, siis need on selle raudtee valmimiseks ammu surnud. Mida see ehitus kõik tähendab, suurd rekkad veavad tonnide viisi kruusa kuhugi sohu, reostavad meie loodust, tapavad loomi, lõhuvad teid, jne jne
ekvivalentsiklasside klaster 19. mai 2018 22:39
Aga 9mm läbimõõduga kineetilise energiaga metallobjekt annab tööd
matusebüroodele, kopajuhile, autojuhile, puusepale, sadulsepale, pasunakoorile, jutlustajale, papile.
Ahv 19. mai 2018 20:06
Nii lapsikut ja naiivset juttu pole ammu lugenud. Insener see vend nüüd küll pole.
inimkonnale 19. mai 2018 18:17

inimkonnale 19. mai 2018 18:15
Kas keegi eriti poliitikud ka mõtleksid,mis keskonnale teeb,see rail baltic ja kuludest kohe üldse rääkida ei taha,mis see kaasa toob! Tark ei torma ega tee rutakaid otsuseid!
https://www.youtube.com/watch?v=teTiwmd1IRk Elu pärast surma!!!
http://www.tv7.ee/vod/player/30459/ Elu pärast Elu!
https://www.youtube.com/watch?v=SvKkOYrIkuU Teisel pool hauda!
Martin Ph tase 19. mai 2018 15:02
Mõtlesin et mingi huvitav artikkel tuleb, aga kae õudu, täielik saast! Argumendid on ebaloogilised ja mingi palgatöötaja seisukohast. Ma pole Rb vastane. Räägiks siis kaupade odavnemisest läbi parema transpordi, mida sellega vedama hakatakse, kui palju hinnad langevad ja kes saab selle kasumi jne jne.
kolmas eesti 19. mai 2018 13:35
Tundub,et autor tahab nalja teha aga liiga valus teema rahvale.
Appi 19. mai 2018 10:48
Kust võetakse 3000 töölist! Enamus neist on võõrtöölised. Paistab, et see kõik on genotsiid Eesti vastu.!
ameerika hääle kuulaja 19. mai 2018 11:25
Miks sulle ei meeldi USA eeskuju seoses põlisrahvaga?
Maa jääb 19. mai 2018 09:41
Milline ood Feil Peldikule. Kümnete uute kruusakarjääride kaevamine on autori meelest suur pluss. Muust jampsist rääkimata.
tibu 19. mai 2018 07:41
ah,et toob kaasa pika nimekirja hüvesid?
kus see nimekiri on? ja KUS ON nimekliri nedest pahedest ja kahjudest mida see raudtee kaasa toob?
Tiit Stanislavski-Masturpanni 19. mai 2018 06:12
Ei maksa unustada, et Reil Peltik ühebdab Nõukogude Liitu Euroopa Liiduga.
" kultuurinimesed " 19. mai 2018 05:44
õppigu enne naela seina lööma ja siis vigisegu kui näpp sinine.

Tore, et Õhtulehte saab artikleid osta ja "sisuturundust" juurde ei märgita! 19. mai 2018 01:04
Või on "Tiit Kuresilma" puhul tegu moderaatoriga, kes on jooma kukkunud.
Ma saan aru, et mu tekst ei läbi modereerimist :D.
Elukutseline Setu 19. mai 2018 02:43
Siin on neid promo/reklaam artikleid ridamisi. Antud kirjatüki autor on kas väga hästi makstud või siis lihtsalt ... kõva taipamisega. Enamus tema pakutud hüvedest on ju isegi lapse aru jaoks lausa absurdsed. Konnad? 40% vähem saastamist? Kaubaveod? Raudtee ei ole mingi loodushoiu projekt. Kui palju konni seal otsa saab ei tea Liisi ega lapsed. 40% vähem saastet oleks ainult sellisel juhul kui elekter millega sõidetakse toodetakse ainult tuule ja päikesega ning autotrntsport ei areneks üldse. Kaupade vedu?! Pole kaupu. Ja kui nad ka kusagilt ilmuksid, siis mida saab sellest tavaline inimene? Mitte midagi! Kui tahate midagi promoda ja põhjendada siis palgake keegi kellel kupli all rohkem liigub ja kes oskab vähegi usutavaid valesid välja mõelda.
Iroonman 19. mai 2018 09:38
Mike sa tea, asjad siin ilmas käivad imelikke radu pidi. - Vanarahvas teab rääkida kuidas varakevadisel ajal talupoeglikult tark talupoeg leidis surnud varese, vaatas, mõtles ja pistis kasukataskusse, et "ehk läheb vaja" Uue talve algul, kui kasukas jälle kasutamist leidis, leidis mees taskust peotäie varese sulgi ja konte - vaatas, mõtles ja viskas minema, et "näh, ei läind vaja" - Aga, pidage nüid kinni, ehk oli mees ennatlik, ehk oleks neid siiski vaja läind? Vaadake, kulla inimesed - vanaaja Egiptuses ehitati suure vaeva ja kuluga vaaraodele püramiide, nii väga-väga vajalikke igavese elu tagamiseks, aga oleks nad vaid teadnud, et see kõik tühi töö ja ressursside raiskamine on, ehk leidunuks rahvale paremat rakendust aga nad ei teadnud, nad pidasid oma tööd möödapääsmatult vajalikuks, aga "ei läind vaja" - Kas ikka? Asja ilu on nüüd selles, et needsamad püramiidid toovad Egiptuse tänasele rahvale hulga raha sisse - et, "ikkagi läks vaja" on lõpuks asja ette läinud. - ? Ei me ette tea, mis elu meil tuua võib? Me kahjuks (kas ikka?) ei teas , ei oska ära arvata, et mida me tänapäeval midagi sihukest teeme millel tegelikkuses miskit mõtet ei ole, ainult arvame, et on. See maailm areneb katse-eksituse meetodil, vaatamata kogu inimlikule tarkusele.
MARTIN 19. mai 2018 15:06
Kupli all tõesti puhup tuul autoril. Sellist saasta ei kirjutatud isegi nõukaajal. Insener tehku oma tööd. Joppas et minu firmas ei tööta.
oh heldene aeg 19. mai 2018 00:53
härra tahab erkki kõlult või andrus kivirähkilt leiva käest võtta?
siililegi selge 19. mai 2018 00:24
ja teaduslikult tõestatud, et kui miskit nii meeleheitlikult promotakse, siis on palju kilekotte omanikke vahetanud.
kas 18. mai 2018 22:22
mitte sinnapoolegi 18. mai 2018 23:05
Tiit on saajate poole pealt. Kes maksab , see valib muusika.
Konnad jäävad ellu, aga inimesed maksustatakse 2x selt.
Keskerakond olla selline ettenägelik seltskond, kes teadis juba 2004 aastal , et selline asi nagu Rail Baltica on 10 aasta pärast projekteerimisel.
ettevõtja 18. mai 2018 22:20
Tarnekiirus on üks olulisemaid näitajaid - mis valemiga raudteed pidi näit 10 alusetäit kaupa kiirelt Tallinnast Kaunasesse saab? (Kaugemale ju see raudteejupats ei ulatu.)
Autotranspordiga loomulikult, sest raudeel lisanduvad ümberlaadimispäevad, lisaks veel ümberlaadimiskulud.
Mitte, et mulle hirmsasti autotransport meeldiks, aga jumala eest, mingi kaine mõistus võiks ikka olla. Mida selle raudteega vedama hakatase, mangid sellised?!
pomme,padruneid,mürske,miine,rakette 18. mai 2018 22:31
mundreid,saapaid.automaate.miinipildujaid ja allveelaevu
aga ka 19. mai 2018 01:35
midagi ei veeta 19. mai 2018 08:20
kui praegu euroopast kaup raudteed mööda üle Vene piiri eriti ei liigu, kuidas see kaubavoog RB valmides nii äkitselt siis suureneb? See raudtee on kasulik ainult ehitamise ajal, kui ehitusfirmad tööd ja leiba saavad ja pool Eestimaad üles songitakse, sest täitematerjali on vaja üli-üli-ülisuurtes kogustes. Tehakse see tee ju poolenisti sohu, kuhu mitte ükski terve mõistusega inimene seda ei teeks. Mu teada ei ole ka EL enam projekti toetamisest eriti vaimustuses, aga küllap meie Brüsseli poliitikud sellele heaks kogu aeg lobistavad, sest kui sellise suurehituse ajal on miski erakond otsustaja, siis raha tuleb palju.
vanake 18. mai 2018 23:15
tundsin nooruses meest , kelle nimeks oli Kurel. Oli ikka pullimees ja teda nähes tuli alati naer peale ja meeleolu paranes. teda kutsuti isegi kohalikku kooli , et õpilased naerma ajada ,sest sarnane meetod olevat siis õppeedukust tõstnud. Oli mis oli, aga silm oli mehel terav kui kurel kunagi.
To: ettevõtja 19. mai 2018 09:38
Kuidas saab ettevõtja olla nii väikese silmaringiga? Teadmisi omandab vaid kommentaariumitest. Poolas on raudtee ehitus ammu hoos. Ainult meiie nn ettevõtjad ei tea sellest midagi!
Kuidagi imelik 18. mai 2018 22:09
Et artikel tasuline ei ole.
ei saagi olla 18. mai 2018 23:07
sest hooliv keskerakond on ka konnasõbralik.Artikli põhiosa aga moodustaski konnade kaitse.
hea uumori eest 19. mai 2018 01:36
Tom 18. mai 2018 21:58
See mida siin kokku kirjutati ei aja isegi naerma,midagi Jaan Tatika taolist.

Teeline 18. mai 2018 21:50
nsener, PhD
Minu noorusajal öeldi, et l o l l i k s õppinud.
aaa 18. mai 2018 21:44
see kuresilm peab Ansipi käest fooliumimütsi laenama
Joh 18. mai 2018 21:35
"Kasu Rail Balticust kindlasti on veelgi - see säästab loodust. Näiteks konni. "
See on alles tase!
eestlased 18. mai 2018 21:38
Toetame Rail Balticut! Rail Balticu kallal lõpetada igasugune laim!
Maamiis 18. mai 2018 21:31
Kui see Kuresilm kaineks saab ja loeb mida ta purjus peaga kirjutas, siis vist vajub häbi pärast maaalla
milline valuuta 18. mai 2018 22:31
kartlik 18. mai 2018 23:08
see lell on juba sündinud väikese kaifi all.
18. mai 2018 21:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Pärnust Indrek2-le 21:26 18. mai 2018 21:40
Sa tee ise oma püksid vannitoas puhtaks! Aga meie oleme selle raudtee toetajad!
kes meie? 19. mai 2018 01:38
sina ja kes see teine on?
teine 19. mai 2018 08:21
Insener????? 18. mai 2018 21:24
Sellele Kuresilmale pole ju grammigi mõistust antud.
ärme laima 19. mai 2018 01:40
etteütluse ju suutis ikkagi kirja panna.
ajupesija 19. mai 2018 15:53
Lauluke 18. mai 2018 20:49
Kriimsilm, karulumiott ja rebane - kena lugu. Kas tasutud sisuturundus?
xxxx 18. mai 2018 20:59
Veel kasulikum oleks ehitada Toompealetuumaelektrijaam ja Kadrioru lossi alla tuumajäätmete ladustamise punkt.
*** 18. mai 2018 20:44
Kas see inimene on olemas? Ühtpidi ajaks nagu naerma, teistpidi aga läheb süda pahaks seda lugedes.
kahestunud inimloom 19. mai 2018 01:41
aga kumb - lugeja või kirjutaja?

Moderaatorile 18. mai 2018 20:27
kas sa ise aru ei saa milline jama see on?
Selle 18. mai 2018 20:25
artikli autor on kusagil raskelt põrutada saanud.
ei ole 18. mai 2018 20:36
need on kindlasti plekkkonnad, millest autor räägib. Mulle meeldis see PhD tiitel. VÄheke googeldamist ja saad teada, et mehel on vene aegne kandidaadikraad masinaehituses. Seega, ei mingit PhD-d ja kehvad transpordi ja majanduse alased teadmised.
veneaegne 19. mai 2018 08:23
kandidaadi kraad on võrdsustatud praeguse seaduse kohaselt PhD-ga.
xxxx 18. mai 2018 21:00
Sai europakiga vastu pead,maksti vist metallmüntides.
Andres 20:25 18. mai 2018 21:41
Kas sa ise arstlikus kontrollis olid..? Aga Rail Baltic on Eestile kasulik ja vajalik!
nojahh 19. mai 2018 01:43
19. mai 2018 07:43
Pane siis üksipulgi lahti kirjutatult kirja see kasulikkus ja vajalikkus koos tasuvuse arvutustega, siiani ei ole seda keegi suutnud teha.
Reptiloid nr 666 18. mai 2018 20:18
teeme eestlastele reservaadi, hiiumaale - sealt nad ei suuda üle ujuda! las voolivad seal oma puulusikaid ja mängivad murumänge.
kui peremehed 18. mai 2018 20:44
vaevalt 19. mai 2018 01:44
iga liipri alla on ju meest vaja.
19. mai 2018 07:51
Mida ma sinna Hiiumaale kaotasin?
No 18. mai 2018 20:06
see kirjutis on pärit lollimaja prügikastist!
pärnakad 18. mai 2018 20:38
TOETAME kahe käega Rail Balticu ehitamist! Las kadedad kiunuvad....!
vaata ette 18. mai 2018 21:20
meri viib järgmine kord linna, vesi on juba olnu karja tänavani ja sealt pole enam palju
? 18. mai 2018 21:27
No pärnakad ikka ei toeta küll. Kes niisugust jama pärnakate sildi all suust välja ajab?
eks ta vovka ole 19. mai 2018 01:45
aga keegi peab veel olema, sest räägib "meie".
Hm 19. mai 2018 08:35
Krati t.a.t.t, sina vä?
aga 20. mai 2018 12:20
Urrr 18. mai 2018 19:51
On ikka tase võrrelda miljardite magamapanemist konnadega....
To ei ole see tähtis 19.33 18. mai 2018 19:45
Mis natu vedudest sa räägid?
kas tead mis jääb järgi sellest debiilbalticast peale esimest rünnakut? Kui ei tea siis kasvõi juutuuberda (guugelda) et aru saada millised relvad on tänapäeval olemas ja kuidas TEGELIKULT rünnakud toimuvad. See Eestit hävitav eurobaltik kaob koos maapinnaga sinnasamusesse ....
NATO asjamehed on avastanud, et 18. mai 2018 20:21
olemasolevate relsside laius ei vasta nende vajadustele. Lihtne ju.
Aga raudteel on transport vast odavam kui lennukite ja kopteritega . Kuidagi on vaja ette valmistada selle pisikese Rossija vabastamine
Teadlane 18. mai 2018 19:38
Puhas propaganda mingilt poliitprostilt.
19:38 18. mai 2018 20:34
Sinusugune teadlane on anekdoot!
Tjah 18. mai 2018 19:37
Kas tõesti räägiks tehnilise haridusega inimene, et kui pole rentaabel siis võtame rööpad üles ja müüme vanarauda? Aga 5 miljardi euro eest muldkeha rattateeks, seal on juba mingi suurem probleem. Eesti omaosaluseks kujuneb tõenäoliselt vähemalt kaks miljardit eurot, st 31,29 miljardit krooni, no on ikka vesipruulid ja tatikad, meri põlvini. Ratta tee on metsavahel maal juba ammu-ammu olemas, selleks pole vaja 94 miljardit krooni maksumaksaja raha euroopast korstnasse kirjutada!
xxxxcx 18. mai 2018 21:02
Tavalliselt läheb selline megaehitu 1,5-2 korda kallimaks,kust tuleb raha?
kust 18. mai 2018 21:21
No 18. mai 2018 21:36
targad mehed räägivad, et seina seest...

lugeja 18. mai 2018 19:36
Lugedes kommentaare,siis nagu huumorisaade!! Kõik nii targad,kõiketeadjad!! Ükskord kõik valmis on,siis on kindlasti kiidulaul ja unustatakse ära oma tänapäeva möga!
xxx 18. mai 2018 21:03
Ja eeslid rõõmustavad kui käibemaks tõuseb 25 protsendi peale.
ja haiged 19. mai 2018 01:49
saavad varakult väljateenitud igavesele puhkusele, sest Haigekassas ulub tuul.
19. mai 2018 07:56
Pigem 50% peale. Neil on ju riigi juhtimine järjest kallim ja juba eelmise valitsus käis ressursseide kallal. Vananemise tippaeg ei ole veel käeski.
lugejale 19. mai 2018 08:27
kui sa just 15 aastane pole, siis sinu silmad seda valmis raudteed ei näe.
Ja veel pikem 18. mai 2018 19:35
on kaasatoodav hädade nimekiri
ehk: mul on suurem kui sul
suurim hüve on see 18. mai 2018 19:19
et saame mõttetult miljoneid tuulde visata ja oma riigi pooleks ajada. Lisaks veel rahvuspargi hävingu. Aitäh teile eesotsas Siim Kallasega, et olete meie riigi hävitanud.
ei ole see tähtis. 18. mai 2018 19:33
Point on selles, et meie NATO veod on sellega kindlustatud .
19:33 18. mai 2018 20:37
NATO veod on meile ka VÄGA TÄHTSAD! Aga hea, et seda raudteed mööda EI SAA Kremli veod liikuda - rööpa laius ei võimalda...!
vladiimiroovits 19. mai 2018 01:50
kui tulen, lasen selle nigunii üles võtta ja normaalsega asendada.
n a t o 19. mai 2018 08:28
on köömes, selle kõrval, mis poliitikutele taskusse kukub, sellise suurehituse korral.
muud midagi 18. mai 2018 19:18
Arsti! 18. mai 2018 19:16
Ja jälle kommenteerimas rahvavirisemiseansambel "Musta lagi on me toal".
ei maksa kadunud Liivi 18. mai 2018 19:33
alati mõnitada, seltsimees eeeestlane.
hm 18. mai 2018 20:47
NATO = Eesti riik ???
to h 18. mai 2018 18:31
Härra pole mingi insener. Tegu lihtsalt mingi propagandisti pseudonüümiga.
kah keegi 18. mai 2018 17:53
Nii loll inimene, kes selle kirjutas, ei saa päriselt olemas olla.
xxxx 18. mai 2018 21:05
Selliseid on riigikogu täis.
h 18. mai 2018 16:48
Kas härra on tõesti insener? Teksti sisu põhjal arvaks, et tegemist gümnaasiumi lõpuklassi kirjandiga. Mida me sel raudteel siis vedama hakkame peale härra inseneri? Ja kui kalliks selline vedu läheks?
pealegi 18. mai 2018 16:52
on kogu jutt paras unistus - ehk tulevad töölised tagasi, ehk hakkame midagi või kedagi kuhugi vedama.Kõige rohkem ärritab jutu arrogantsus - triip kaardil, aga vbl hoopis triip rahva südames?
aga Tiit! 18. mai 2018 16:54
Kui raudtee saab valmis, siis lähevad töölised ikka tagasi Soome tööle! Issand, milline naiivsus arvata, et selle paari aastase töö pärast hakkavad inimesed vanu sildu põletama.Rumal jutt suhu tagasi, hr insener.
Kärnaneärni 18. mai 2018 19:43
no meie firmad ju tömbavad ikka töölise lohku,ei usu neid keegi ja tagasi ka ei tule keegi
vedama hakatakse NATO.le vajalikku 18. mai 2018 19:34
kraami,masinaid ja moona . Noh, südureid ikka ka.
vedama hakatakse 18. mai 2018 21:23
niipalju 19. mai 2018 08:32
kui mina kooliajast mäletan, siis suurem osa meie fosforiidist oli selline, mis maa sees ei tahtnud hästi lahustuda ja jäi seetõttu taimedele kättesaamatuks ja oli kasutu. Venemaa poole peal oli fosforiidi kvaliteet kuuldavasti veel kehvem. Õnnetuseks ei ole keemik ega geoloog ja ei oska hinnata, kui palju selles jutus oli tõde ja kui palju propagandat.