5 kommentaari

S
Siseinfo  /   23:01, 17. mai 2018
Liiklusreguleerija koht nõuab Eestis vastavat koolitust ja paberit. USS kasutas lihtsaid turvikuid kellel antud paberit pole. Seega rikutakse seadust ?
K
Kus sa tead,  /   23:16, 17. mai 2018
et neil pabereid pole? Isegi lasteaia kasvatajatel tänapäeval selline paber olemas, vastasel juhul ei tohi nad lasterühmaga üle tee minna.
C
crazy eights  /   18:57, 17. mai 2018
Vôttis ikka aega, enne kui suudeti käsitsi juhtida. Ja kui tuleb suurem jama, siis ilma automaatikata ja arvutiteta ... maailmalôpp.
K
kuule  /   23:10, 17. mai 2018
mine ravile. Arvuti puhul oleks lihtne olnud juhtimine varukoopialt uues arvutis taastada. Probleem on selles, et see juhtimissüsteem on arhailine. Rääkimata sellest, et keegi meist ei ole vabatahtlikult nõus progessi hüvedest loobuma, näiteks asendama auto odavat heina sõõva hobusega. Mehed teevad mida oskavad, kui oskad mine, palun paku oma abi. Ilma automaatikata ei ole ka turvalisust. Tõõmehi ei maksa süüdistada, tegu on ülemuste bläkiga. Milleks neid SIile vaja on, kui transpordi juhtimine on sedavõrd haavatav.
C
crazy eights  /   23:14, 17. mai 2018
Töömehed ei istugu arvutite taga, aga need kes peavad töömehi organiseerima aga küll. Ja näed suutsid seda isegi teha, kuigi mökutamine vôttis kaua aega.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis